Atlas#22744
Nee, de Death Knights zijn zelf alternate heroes.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:43:
Kregen de alt-heroes nou hun eigen DK-skins?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nee!Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:43:
Kregen de alt-heroes nou hun eigen DK-skins?
Het is vreemd maar al comfirmed ergens in het begin.
https://twitter.com/ywoo_dev/status/883151069332754432
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
4 mana: 5 / 3
During your turn your weapon doesn't lose Durability
[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 01-08-2017 13:31 ]
Ik denk niet dat hij mee zal tellen voor N'Zoth, aangezien alleen kaarten die van zichzelf een deathrattle hebben meetellen. Voor de quest zou het wellicht wel kunnen werken..Lapras schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:37:
Die Corpse Raiser lijkt me iets te traag. Al lijkt hij op deze manier wel bij N'Zoth mee te doen en voor Priest quest mee te tellen.
Atlas#22744
Your deathrattle minions cost 2 less
5 mana 4/6
Hunter Rare
[ Voor 9% gewijzigd door Tomski1986 op 01-08-2017 14:24 ]
Wow nice, zo wordt het nog wat met de Priest QuestTomski1986 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:23:
Corpse Widow
5 mana 4/6
Hunter Rare

Edit: Ik zie nu je toevoeging Hunter pas

[ Voor 9% gewijzigd door ChimaeraNL op 01-08-2017 14:25 ]
Niceeeeeeeeeeee. En een beast!Tomski1986 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:23:
Corpse Widow
5 mana 4/6
Hunter Rare
Ik ben ervan overtuigd dat Wild in Hearthstone beter gaat worden met nog een paar expansions bij. Veel meer variatie in de decks. Heb je bij Standard niet.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:25:
ik ben gek op deathrattle, speel ook graag N'Zoth in Wild. Deze expansion gaat wel mijn ding worden
Wat kom je zoal tegen in Wild dan?Tomski1986 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:35:
[...]
Ik ben ervan overtuigd dat Wild in Hearthstone beter gaat worden met nog een paar expansions bij. Veel meer variatie in de decks. Heb je bij Standard niet.
Atlas#22744
Toch nog iets teveel van hetzelfde
Duidelijk antwoord
Atlas#22744

EDIT: straks is d'r hero power: summon a 5/1 shadow rager

[ Voor 15% gewijzigd door Tektoon op 01-08-2017 17:40 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Spell (Priest Rare)
Copy 3 cards in your opponent's deck and put them into your hand.
5 mana.
Ze willen wss niet de death knight fout uit Wow herhalen. Daar was DK veel te overpowered, zeker aan het begin.PCBaas schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:41:
Misschien dat je een 0 mana 1/1 Ghoul summoned voor elke minion dat je hebt gesloopt met je weapon, voor 6 mana, en die nieuwe hero power je een poisoned weapon geeft? Maar om heel eerlijk te zijn zijn m'n verwachtingen van die Hero kaarten niet zo hoog als ik kijk naar degene die nu al revealed zijn.

Word een goedkope set zo, weer een epic die ik niet hoef te craften
This my friends, this is disgusting.
Wow, wordt wel makkelijker als je dit tegen je hebt, hoef je niet meer te raden welke secret het is, het zijn ze gewoon allemaal.....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 15% gewijzigd door ChimaeraNL op 01-08-2017 19:36 ]
Atlas#22744
OBLIVION!!!the Virtual schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:46:
Warlock ... nog niet eens alternate heroes.
Niet echt hetzelfde natuurlijk, maar 1 van de vetste kaarten uit de beginset wordt maar wat vaak vergeten.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat alternate heroes niet meegenomen worden... is best een sloot werk, met bovendien kans op extra werk bij latere releases dus combinaties, feestdagen en ander interacties.
[ Voor 27% gewijzigd door Voutloos op 01-08-2017 20:26 ]
{signature}
nee toch alleen de secrets die in je deck zittenNitai schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:30:
[...]
Wow, wordt wel makkelijker als je dit tegen je hebt, hoef je niet meer te raden welke secret het is, het zijn ze gewoon allemaal.....
[afbeelding]

Free from Amber
Barnes
N'zoth
Resurrect
Onyx Bishop
Mirage Caller
[ Voor 25% gewijzigd door Tomski1986 op 01-08-2017 21:09 ]
Mocht deze kaart daadwerkelijk gespeeld worden dan hebben secret esters en flares gelijk meer value.
That's a card!
Wat is Yogg Saron toch een vieze kaart af en toe.
In sommige potjes waar je als secret mage echt hopeloos achter staat kom je helemaal terug.
Soms krijg je echt dingen als Flame Strike > Call of the Wild > Random buffs op je minions > Secrets > Card Draw.
Interesting
Maar ligt het aan mij of is deze set voor nieuwkomers dramatisch? Ik viel in bij Un'Goro en kon wat leuke, goedkope Elemental decks maken. Nu is er geen nieuwe tribe en lijkt het dat je al een aardige collectie nodig hebt om iets met de kaarten te kunnen doen.
[ Voor 33% gewijzigd door ChimaeraNL op 01-08-2017 23:05 ]
Ja, deze set is minder bitesize dan Un'goro. Tegelijkertijd zijn de DK heroes allemaal stand-alone speelbaar voor starters en je krijgt er meteen eentje gratis.
Ik denk niet dat je het kan volhouden om drie keer per jaar een nieuwe set te releasen alsof het je eerste is. Dan powercreep je al het voorgaande ook elke vier maanden weg. Feit is dat we nu kaarten zien die van een heel andere orde zijn dan die van de vorige vier jaar. Ze doen nu iets dat ze nog niet eerder hebben gedaan. Voor mij komt het geen moment te laat maar we zullen zien hoe het uitpakt.

PCBaas gaat 'm vast weer niet goed vinden maar ik ga 'm, als hardcore Peddler fan, gewoon lekker spelen. Al die rozeblaadjes en coins worden mooie 5 mana flamestrikes en 2 mana eternal servitudes.

Also: de card pack changes zijn live. Je kan dus je opgespaarde pakjes openen: vanaf nu geen dubbele legendaries meer. Wild adventures zijn ook weer te koop.
[ Voor 27% gewijzigd door Tektoon op 02-08-2017 03:15 ]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.Tektoon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:14:
[afbeelding]
PCBaas gaat 'm vast weer niet goed vinden maar ik ga 'm, als hardcore Peddler fan, gewoon lekker spelen. Al die rozeblaadjes en coins worden mooie 5 mana flamestrikes en 2 mana eternal servitudes.![]()
Also: de card pack changes zijn live. Je kan dus je opgespaarde pakjes openen: vanaf nu geen dubbele legendaries meer. Wild adventures zijn ook weer te koop.
Je moet een deck gaan spelen die makkelijk spells kan genereren. En hoewel er daar wel een aantal van zijn is het erg randomn wat je gaat krijgen. Bovendien zijn bij sommige classes de spells gewoon ruk.
Als er nou ook nog een cost reduction in zit, dan zou het helemaal goed zijn, misschien zelfs OP.
- golden Deathwing
- Prophet Velen
- King Krush
- Leeroy Jenkins
- Hemet, Jungle Hunter
- Swamp King Dred
- Knuckles
- Inkmaster Solia
- Nat, The Darkfisher
Kwaliteit is niet van allemaal even goed, maar mag niet klagen
Edit: Oja, RIP gold, nog maar 2600 over
[ Voor 7% gewijzigd door ChimaeraNL op 02-08-2017 09:04 ]
Atlas#22744
Ik zag het vanmorgen voorbij komen ja toen ik ingelogd was... Ik dacht al, WTF, waarom nu packs openen terwijl binnenkort de kans op duplicate legendaries 0 is... Maar die change is dus nu al liveChimaeraNL schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:03:
Deze card pack changes. 91 packs geopend, 9 legendaries:
- golden Deathwing
- Prophet Velen
- King Krush
- Leeroy Jenkins
- Hemet, Jungle Hunter
- Swamp King Dred
- Knuckles
- Inkmaster Solia
- Nat, The Darkfisher
Kwaliteit is niet van allemaal even goed, maar mag niet klagen.
Edit: Oja, RIP gold, nog maar 2600 over.
Gefeliciteerd met die berg legendaries, één op 10 is niet bepaald slecht
Had ik ook gelezen inderdaad, maar dat was vrij snel gehotfixt.ChimaeraNL schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:20:
Omdat ik op Reddit had gelezen dat de droprates van legendaries en epics op dit moment blijkbaar belachelijk hoog is (in de eerste 10 packs van elke set gegarandeerd een legendary). Dat is nu ook mijn ervaring, op een gegeven moment opende ik 5 packs achter elkaar een epic. Daarnaast mis ik nog gruwelijk veel kaarten uit de classic set, dus weggegooid gold is het sowieso niet.
Ik heb zelf net de 12 pakjes geopend die ik nog had, geen legendaries
Atlas#22744
Wel van eenzelfde set (vast een retorische vraag, maar je weet het maar nooitKasai schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:38:
[...]
Had ik ook gelezen inderdaad, maar dat was vrij snel gehotfixt.

Atlas#22744
Nou, ik had ook goede hoop en heb mijn 9 opgespaarde packs (3x classic, 6x Un'Goro) ook maar eens geopend: 2x golden rare, 1x golden common, 3x epic en 12x rare. Geen legendary dus... Maar ik had nog wat op mijn Blizzard balance staan, genoeg voor 7 Un'Goro packs. En wat denk je? 2x een legendary, Pally en Shaman quest en nog wat raresKasai schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:38:
[...]
Had ik ook gelezen inderdaad, maar dat was vrij snel gehotfixt.

Lijkt me dat die hotfix nog niet actief is dan... Of Chimera en ik hebben gewoon veel mazzel
[ Voor 7% gewijzigd door The_Big_Easy op 02-08-2017 09:49 ]
Vanaf volgende week weer classic packs bij tavern brawl, dus dan komt die gegarandeerd legendary vanzelf voorbij.
Mijn 8500 gold bewaar ik voor de nieuwe expansion
Atlas#22744
Niet dat ik niet liever een andere legendary had gehad, maar toch, het is een legendary
Zag op reddit ook veel mensen 10 packs van elke set kopen, de meesten hebben minstens 1 legendary per 10 packs
Ik had met mijn classic (4 packs) 1 legendary.The_Big_Easy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:01:
Na het lezen van dat stuk op reddit over die insane droprates dacht ik, ik ga nog met gold wat classics packs kopen, totdat ik een legendary trek. Na 100 gold was ik klaar, mijn eerste pack had al een Lore Walker Cho!
Niet dat ik niet liever een andere legendary had gehad, maar toch, het is een legendary
Zag op reddit ook veel mensen 10 packs van elke set kopen, de meesten hebben minstens 1 legendary per 10 packs
Deze packs zijn zeker weten eerder gekocht.
Verder nog niks getest.
Ik heb van de andere sets ook 5 á 6 packs gekocht en bij allemaal een legendary die ik nog niet had
Shifter Zerus, Genzo the shark, Clutch Mother Savas.
Eerder vandaag al Black Knight uit de classic pack weten te halen.
Daarnaast 3 golden epics? Klinkt als erg lucky of er klopt hier iets niet.
Van alle sets zijn eerder al packs gekocht.
[ Voor 21% gewijzigd door Xanthian op 02-08-2017 10:55 ]
Ok. Ik kon het niet laten, 1 classic pack gekocht, MalygosThe_Big_Easy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:01:
Na het lezen van dat stuk op reddit over die insane droprates dacht ik, ik ga nog met gold wat classics packs kopen, totdat ik een legendary trek. Na 100 gold was ik klaar, mijn eerste pack had al een Lore Walker Cho!
Edit; Nu open the waygate na 1 ungoro pakje te hebben gekocht. Ik twijfel of ik ook Whispers and Mean streets moet doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 02-08-2017 11:19 ]
Atlas#22744
Ik had al 6660 gold gespaard, wel verleidelijk om nog wat pakjes te openen.
Edit: Voor de zekerheid alle non-classic sets 1 pakje maar leverde niets op. Nog 7 pakjes classic: golden Al'Akir.
[ Voor 18% gewijzigd door 108rogar op 02-08-2017 11:50 ]
In totaal dus 5 legendaries uit ongeveer iets minder dan 30 packs, niet slecht!

[ Voor 20% gewijzigd door The_Big_Easy op 02-08-2017 11:28 ]
Edit, lol ik weet niet waarom, maar ik dacht dat ie pas volgende beurt afgingChimaeraNL schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:34:
Intussen ook gewoon nieuwe kaartjes.
[afbeelding]
Niet slecht!The_Big_Easy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:25:
Net nog even met gold wat Old Gods en Gadgetzan pakcs gekocht, na 3 Old Gods packs een Legendary (Anomalus) en na 7 Gadgetzan packs weer een Legendary, Wrathion
In totaal dus 5 legendaries uit ongeveer iets minder dan 30 packs, niet slecht!
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 02-08-2017 13:00 ]
Atlas#22744
- ungoro bij eerste
- mean streets na 2
- Classic na 3
- whispers nog geen na 4
Huidige droprate mag gerust blijven
Millhouse Manastorm
King Mukla
Captain Greenskin
King Mosh
Madam Goya
Battletag: Iigy#2192
Het is overigens wel erg slim van Blizzard om vlak voor de expansie nu opeens live te gaan en voor een hype te zorgen. Mensen zijn geneigd nu opeens extra pakjes te kopen, plus hun gold op te maken zodat ze bij het live gaan van Frozen ook nog met geld extra pakjes gaan kopen i.p.v. met gold.
Ik houd zelf mijn gold vast voor de expansie en zal net als eerdere expansies geen geld uitgeven maar ik kan mij goed voorstellen dat mensen met een kleinere verzameling zich nu niet kunnen inhouden.
Ik had 8800 goud staan en was van plan 5k te spenderen aan FT-pakjes. Prepurchase ook al gedaan, dus ik kan straks sowieso 100 pakjes openmaken, plus nog een paar die ik gratis krijg.Brangus Glee schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:13:
Ik zie echt iedereen legendaries openmaken toen ik net online was, maar kennelijk had ik geen geschikte pakjes. Van mijn niet opengemaakte pakjes (15 stuks) helaas 0 legendaries.
Het is overigens wel erg slim van Blizzard om vlak voor de expansie nu opeens live te gaan en voor een hype te zorgen. Mensen zijn geneigd nu opeens extra pakjes te kopen, plus hun gold op te maken zodat ze bij het live gaan van Frozen ook nog met geld extra pakjes gaan kopen i.p.v. met gold.
Ik houd zelf mijn gold vast voor de expansie en zal net als eerdere expansies geen geld uitgeven maar ik kan mij goed voorstellen dat mensen met een kleinere verzameling zich nu niet kunnen inhouden.
Battletag: Iigy#2192
Het kan overigens zijn dat je er geen krijgt uit de classic set want het vermoeden bestaat dat deze bug al wat langer live is (sinds de vorige patch) en nu pas naar voren komt omdat iedereen pakjes opspaarde. Ik heb mijn classic legendary een tijdje terug al gehad.
Wel een gedoe met al die accounts: maar het werkt ook op Asia en NA. Overal netjes een leg gekregen.
Waarom niet? Ik twijfel of ik GvG en TgT moet doen: die kan je niet met gold betalen en er zijn niet veel legs van die sets die ik nog wil..Kasai schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:08:
[...]
Edit; Nu open the waygate na 1 ungoro pakje te hebben gekocht. Ik twijfel of ik ook Whispers and Mean streets moet doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Tektoon op 02-08-2017 12:21 ]
Heb al vrij veel legendaries van die sets... Maarja... Niet allen.Tektoon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:19:
Waarom niet? Ik twijfel of ik GvG en TgT moet doen: die kan je niet met gold betalen en er zijn niet veel legs van die sets die ik nog wil..
Atlas#22744
Ik had dus nog wat van mijn Blizzard balance gespendeerd maar ik kan me niet herinneren dat ik GvG of TgT packs met real money kon kopen, zag ze niet in de shop staan in elk geval... verder naar beneden scrollen dusTektoon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:19:
[...]
Waarom niet? Ik twijfel of ik GvG en TgT moet doen: die kan je niet met gold betalen en er zijn niet veel legs van die sets die ik nog wil..
[ Voor 4% gewijzigd door The_Big_Easy op 02-08-2017 12:45 ]
Ja, same here. Maar ja, dit soort buitenkansjes komen zelden voorbij. Ik heb op elke account wel een legendary gekregen die ik nog wilde hebben (en drie matige). Heb nog 5k over voor KFC even zien of ik dat genoeg vind.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:29:
Ik heb bijna 5k gold gespaard voor de nieuwe expansion, vind het toch zonde om hier een deel van te spenderen aan oude pakjes voor legendaries
[ Voor 75% gewijzigd door Tektoon op 02-08-2017 12:45 ]
En na 7 whispers packs kreeg ik Hogger.
Enige kaart waar ik blij mee ben is Malygos
Atlas#22744
Nu Soggoth uit de 10e Old Gods en Madam Goya uit de 10e Mean Streets. Da's in totaal 4 legendaries waar ik al over twijfelde om te craften.
Ik heb nog 2760 gold over. Ik ga weer lekker als vanouds grinden voor een pakje hier, pakje daar, in plaats van in 1 keer klaar met de set en sparen voor de volgende. Leuk!
Nozdormu (classic)
Xaril. Poisened Mind (whisp)
Hobart Grapplehammer (mean street)
warlock quest (Ungoro)
En nog een paar epics.
Op NA: deathwing dragonlord, sherazin corpseflower en station. Daar ook nog een ander leuk pakje:

En ook nog een paar Epics die ik niet had.. oa Southsea captain.. hmm toch maar wat pirate warrior wins gaan farmen voor de golden portrait?
EU: Leeroy, Caverns, Hallazeal, Genzo
NA: Geddon, Soggoth, Jungle Giants, Sally
Not bad.
Myeah ik heb t toch gedaan... beide expansions in de 3e pack n legendary; Anomalus en n golden Madam Goya.Tektoon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:10:
Wauw, met 10k zou ik MSG en WotoG ook nog doen. Maar goed, dat moet je zelf weten. Mijn buit:
EU: Leeroy, Caverns, Hallazeal, Genzo
NA: Geddon, Soggoth, Jungle Giants, Sally
Not bad.
Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet weten bij Blizzard, en de stores/servers draaien nog. Het kan ook zijn dat ze iedereen gelijke kansen op legendaries gunnen en denken dat het wel handig is als er nog wat gold naar oude sets gaat, en gewoon de boel zo laten.Brangus Glee schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:12:
Is het aangegeven dat het een bug is die wordt hersteld?
Brrrloc
2 mana 2/2 murloc
Battlecry: freeze enemy
Enige goede is de naam.
[ Voor 15% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 02-08-2017 13:20 ]
Tyrantus (GOLD)
Anomalus
White Eyes
Madam Goya
Gruul
Nozdormu (GOLD)
Uit Classic had ik Gruul, maar alle sets op Ungoro na heb ik al compleet.
De "niet duplicates" regel voor Legends is wel fijn wat dat betreft.xelfer schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:31:
Ik had een Jungle Giants uit Ungoro. Die miste ik als enige quest nog dus Nice.
Ik heb geen complete collectie, maar heb wel veel. Zo schiet het een beetje op
Jij geeft geen geld uit aan het spel toch?xelfer schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:31:
Ik had een Jungle Giants uit Ungoro. Die miste ik als enige quest nog dus Nice.
Atlas#22744
Epic warlock
Choose a friendly minion and give it to your opponent.
3 mana
Combo alert
Fel reaver
Doomsayer
Tickling Abomination
[ Voor 26% gewijzigd door Tomski1986 op 02-08-2017 15:43 ]
Jawel, maar ik probeer vooral zo efficiënt mogelijk met mijn gold en dust om te gaan. Zo craft ik voornamelijk kaarten van een set pas nadat er een nieuwe set uit is. Tenzij het core kaarten zijn voor veel decks zoals Patches. Met de nieuwe legendary regels is dat minder belangrijk natuurlijk.
Dat lijkt me onmogelijk. Mijn vriendin speelt echt superveel (dagelijks, meestal tientallen potjes), maar is een echte F2P-speler. Ik speel best weinig, maar koop altijd wel de 50 packs in de pre-sale bij een nieuwe release en ik heb echt veel meer kaarten dan zij. Zij dust dan ook heel veel en zeker alle golden cards om weer een beetje mee te kunnen doen bij een expansion en ik heb een redelijk volle collection.

9 mana 5 armor en ice block. Ik word er nog niet warm van. Daarbij zit ik als rogue eigenlijk ook nooit zonder kaarten dus die nieuwe hero power doet dan niet veel voor mij.

[ Voor 89% gewijzigd door Tektoon op 02-08-2017 17:14 ]
Je kan een beurt face gaan met je huidige board zonder zorgen, plus de beurt erna heb je extra burst met de nieuwe passieve hero power.
EDIT:
Die bug is inderdaad wel nice, net ff 5 packs van elke set gefixed en bij sommige nog eens 5 extra.
Gelijk 4 nieuwe legendaries erbij!
[ Voor 35% gewijzigd door PCBaas op 02-08-2017 17:49 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Atlas#22744
Hij kost 9 mana he? Dat is geen 'tempo' meer. Ik zie 'm werken in een combo rogue, al dan niet met auctioneer. Het is echt bruut als je lethal kan opzetten en dan de DK speelt gevolgd door stealth: dan kan je tegenstander niets aanvallen en dus ook niet lifestealen. Verder is het geinig als je je N'Zoth kan kopiëren. Dan kan je gewoon elke beurt een vol bord spelen met Sylvanas en Belcher.PCBaas schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:42:
Ik vind deze juist wel nice! xD
Je kan een beurt face gaan met je huidige board zonder zorgen, plus de beurt erna heb je extra burst met de nieuwe passieve hero power.![]()
Ik vrees er gewoon een beetje voor dat deze situatie niet zo vaak gaat voorkomen. Jammer dat het geen 7 mana kaart is. Maar goed, ik hoop dat ik er helemaal naast zit.
EDIT: ok, interessant. Die shadow reflection werkt alleen in die beurt zelf: aan het eind van de beurt verdwijnt 'ie weer. Het werkt dus alleen voor 5 mana kaarten of minder want je moet 'm meteen spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Tektoon op 02-08-2017 18:59 ]
3x Un'Goro: Open the Waygate
8x Basic: Gruul
8x Mean Streets: Hobart
7x Old Gods: Fandral
Prima oogst zou ik zeggen.
Fandral is een goede kaart.Zarhrezz schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:20:
Ook maar ff legendaries gekocht:
3x Un'Goro: Open the Waygate
8x Basic: Gruul
8x Mean Streets: Hobart
7x Old Gods: Fandral
Prima oogst zou ik zeggen.
Hobart and Gruul zijn wel grappig maar niet bijzonder.
Open the Waygate kan ooit nog erg goed worden.
Hij kost wel veel en heeft een risico tot overdraw, misschien goed voor Druid quest.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Dit terwijl ik uit mijn vorige classic pack ook al een legendary had getrokken
classic
1ste pack hogger
mean street
2de pack wratharion
old gods 4de pack hogger, doom of elwyn....
JtUg 1ste pack ozruk
ik klaag niet lol
binnen twee minuten:
Vinnu just opened <golden classic legendary>
Vinnu just opened <golden classic legendary>
Vinnu just opened <classic legendary>
Vinnu: pff, die had ik al.. bugged!

Dit topic is gesloten.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.