bij mij deed mijn hotmail account het niet meer, opnieuw toegevoegd.
caller id werkt idd niet meer
calender accounts waren verdwenen
eerste freeze toen ik een foto wou maken, toestel reageerde 10 sec niet meer.
- Twitch! Contacts Formatter gedownload uit de PlayStore
- Hiermee alle nummers in een keer veranderd van formaat
+316 12345678 naar 06 12345678
- nu krijg ik wel gewoon de naam van de beller in beeld i.p.v. het nummer
Enige nadeel is wanneer je vanuit het buitenland moet bellen, je het nummer weer aan moet gaan passen
Ik heb de update dus nog niet gedaan en ga het voorlopig ook even niet doen totdat deze ellende is opgelost.
Huidige Lollipop doet het prima, dus geen reden/noodzaak naar Marshmellow over te gaan...
Al heb ik nu wel twee keer gehad dat de verbinding met wi-fi plotseling verbroken werd en dat ik de telefoon opnieuw op moest starten om weer opnieuw verbinding te kunnen maken, toevallig nog meer mensen die hetzelfde hebben ervaren?
Ik heb trouwens wel het idee dat de batterij er op vooruit is gegaan
Ik heb het toestel bij Coolblue kunnen bekijken. Verder verwacht ik dat de Media Markt het toestel ook wel op voorraad heeft liggen.Kid_Stevie schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:42:
Ik zit er nu wel sterk aan te denken om voor deze telefoon te gaan. Helaas de telefoon nog steeds niet in het echt in mijn handen gehad, alle winkels waar ik kom hebben dit toestel niet, iemand een idee waar ze de Style wel in de winkel(s) hebben liggen?
MM zal hem wel hebben liggen inderdaad. Ik heb hem in overleg met de FB account van coolblue gewoon besteld bij ze. Mocht hem gewoon bekijken en alsnog de bestelling afzeggen in de winkel.Kid_Stevie schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:42:
Ik zit er nu wel sterk aan te denken om voor deze telefoon te gaan. Helaas de telefoon nog steeds niet in het echt in mijn handen gehad, alle winkels waar ik kom hebben dit toestel niet, iemand een idee waar ze de Style wel in de winkel(s) hebben liggen?
Edit: wel een ander gebrek tegengekomen na de upgrade naar 6.0 overigens. Mijn alarm gaat niet meer af. Niet van mn normale clock app maar ook niet van de extra alarm app die ik heb. Prio of volledig silent mode staat uit. Gek genoeg gaat het alarm binnen een paar seconden nadat ik mijn telefoon uit sleep heb gehaald alsnog af...
Iemand die dit heeft gezien?
[ Voor 24% gewijzigd door Craven op 28-12-2015 17:25 ]
Dat klinkt heel vreemd, en ook erg onhandig kan ik me voorstellen. Ik maak zelf ook gebruik van een app uit de store (Timely), maar deze werkt prima (met en zonder Prio stand). Misschien toch je instellingen nog eens nalopen om te kijken of daar alles goed staat? Kun je wel berichten en telefoontjes ontvangen in slaap-modus?Craven schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:49:
[...]
MM zal hem wel hebben liggen inderdaad. Ik heb hem in overleg met de FB account van coolblue gewoon besteld bij ze. Mocht hem gewoon bekijken en alsnog de bestelling afzeggen in de winkel.
Edit: wel een ander gebrek tegengekomen na de upgrade naar 6.0 overigens. Mijn alarm gaat niet meer af. Niet van mn normale clock app maar ook niet van de extra alarm app die ik heb. Prio of volledig silent mode staat uit. Gek genoeg gaat het alarm binnen een paar seconden nadat ik mijn telefoon uit sleep heb gehaald alsnog af...
Iemand die dit heeft gezien?
Edzeau schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:13:
[...]
Ik heb het toestel bij Coolblue kunnen bekijken. Verder verwacht ik dat de Media Markt het toestel ook wel op voorraad heeft liggen.
De Mediamarkt waar ik ben geweest had em niet liggen, maar die had sowieso een zeer beperkte selectie telefoons. Coolblue is inderdaad een goeie, ga ik het daar ook eens proberen. Thanks guys.Craven schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:49:
[...]
MM zal hem wel hebben liggen inderdaad. Ik heb hem in overleg met de FB account van coolblue gewoon besteld bij ze. Mocht hem gewoon bekijken en alsnog de bestelling afzeggen in de winkel.
Het lijkt erop dat het pas fout gaat na lange tijd standby. Met testjes werkt alles perfect (wekker 5 minuten van nu zetten en dan in prio mode zetten).Edzeau schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:58:
[...]
Dat klinkt heel vreemd, en ook erg onhandig kan ik me voorstellen. Ik maak zelf ook gebruik van een app uit de store (Timely), maar deze werkt prima (met en zonder Prio stand). Misschien toch je instellingen nog eens nalopen om te kijken of daar alles goed staat? Kun je wel berichten en telefoontjes ontvangen in slaap-modus?
Vannacht ging het goed maar toen was ik ook 10 minuten voordat de wekker ging wakker geworden en had ik hem even uit slaap gehaald. Morgen maar weer is opletten of het nog steeds voor komt.
* Craven heeft gelukkig een uitstekende biologische klok die hem toch wel wakker maakt.
Wordt weer even een verfrissende afwisseling na een aantal jaartjes IOS te hebben gebruikt (overigens naar volle tevredenheid... zolang ik IOS maar jailbreakte
Ik ben vooral benieuwd naar de speakers en het grotere scherm!
Ik ga wel binnenkort mn telefoon maar is een fabrieksreset geven want ik krijg dat alarm niet meer aan de praat... Ik zou als ik jou was dus eerst upgraden naar 6, dan een fabrieksreset doen en dan pas je telefoon in gebruik nemen.
[ Voor 18% gewijzigd door Craven op 31-12-2015 09:19 ]
Ja, ik heb me al wat ingelezen over mogelijke issues en weet inmiddels ook zeker dat ik het toestel ga unlocken/rooten ivm adblocking (en andere leuke dingenCraven schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:19:
Ik kwam zelf van een iphone 5 en was errug blij met de schermgrootte. Ik was er voor de aankoop huiverig voor maar heb nergens spijt van.
Ik ga wel binnenkort mn telefoon maar is een fabrieksreset geven want ik krijg dat alarm niet meer aan de praat... Ik zou als ik jou was dus eerst upgraden naar 6, dan een fabrieksreset doen en dan pas je telefoon in gebruik nemen.
Nog een paar uurtjes en dan kan ik er mee aan de slag
En, btw, ik heb de melding dat er een nieuwe systeemupdate is voor onze telefoon...
Mijn alarm is toch naar de klote. Zelfs zonder do not disturb gaat dat ding nooit meer af. Ik ga sowieso een fabrieksreset doen om dat te fixen.
Draai overgens wel al op 24.11.18.en.EU, wellicht dat er het eea gefixt is nu.
Nu weet ik dus alleen niet of ik met een slaapdronken hoofd mijn wekker heb uitgezet of dat het komt doordat ik vlak voor half 7 nog even uit standby had.
* Craven gaat vanavond zijn "analoge" wekker maar weer opzoeken.
1. De Clock niet meer in Doze (nieuwe Android 6 'deep sleep' functie) laten springen.
- Ga naar Settings, Battery, 3Dots bovenin, Battery Optimization.
- Selecteer "Not optimized", All Apps.
- Selecteer Clock en kies voor "Don't optimize"
- Nu gaat je clock niet meer in Doze.
(Mocht je overigens van een app geen notificatie meer krijgen, kan het uitzetten van Doze voor die app ook nog wel eens helpen)
2. Clear je data van je clock (maar ja, je hebt al een reset gedaan...)
- Ga naar Settings, Apps, 3Dots bovenin, Show System.
- Selecteer Clock
- Selecteer Storage
- Selecteer "Clear Data"
- Nu moet je wel je Clock opnieuw instellen(!)
Ik heb nu de Style(/Pure) een tijdje in gebruik en moest er wel even aan wennen aangezien ik van een iPhone 6 af kom. Groter formaat en (na enige tijd weer) Android. Ik probeer mijn data sharing zoveel mogelijk te beperken buiten de diensten waarvan ik gebruik maak, dus mijn phone was erg snel unlocked/geroot en voorzien van een custom ROM (trupurexmm 2.3.3 op dit moment), XPosed en XPrivacy
Ik heb me nu wel gerealiseerd dat je tenminste kan zien wat apps willen/proberen op Android en op IOS is dit een heel ander verhaal. Dit heeft me ook overgehaald om (voorlopig?) bij Android te blijven.
Verder vind ik het toestel erg mooi, vooral de super smalle randen om het scherm en de erg goede speakers maken het bekijken van media een feest. Ik heb ook al de Style op een iPhone 6 plus geplaatst en de Style is 5mm korter! En een 5.7inch scherm tegenover de 5.5 op de iphone plus de front facing speakers. (Ok, hij is wel iets dikker, maar ligt ook veel beter in de hand).
Het enige wat ik wel mis... heel stom... de hardware mute/silent knop van de iphone
[ Voor 59% gewijzigd door bitpixl op 11-01-2016 17:36 ]
Thanks, ik was al aan het kijken naar sleep achtige zaken aangezien hij het standaard wel doet. We gaan het morgenochtend zien. Meteen maar even whatsapp ook gedaan want die kon regelmatig 's nachts zijn backup niet maken.bitshady schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:14:
Ik heb 2 dingen gelezen over mogelijke clock oplossingen,
1. De Clock niet meer in Doze (nieuwe Android 6 'deep sleep' functie) laten springen.
- Ga naar Settings, Battery, 3Dots bovenin, Battery Optimization.
- Selecteer "Not optimized", All Apps.
- Selecteer Clock en kies voor "Don't optimize"
- Nu gaat je clock niet meer in Doze.
(Mocht je overigens van een app geen notificatie meer krijgen, kan het uitzetten van Doze voor die app ook nog wel eens helpen)
2. Clear je data van je clock (maar ja, je hebt al een reset gedaan...)
- Ga naar Settings, Apps, 3Dots bovenin, Show System.
- Selecteer Clock
- Selecteer Storage
- Selecteer "Clear Data"
- Nu moet je wel je Clock opnieuw instellen(!)
Ik heb nu de Style(/Pure) een tijdje in gebruik en moest er wel even aan wennen aangezien ik van een iPhone 6 af kom. Groter formaat en (na enige tijd weer) Android. Ik probeer mijn data sharing zoveel mogelijk te beperken buiten de diensten waarvan ik gebruik maak, dus mijn phone was erg snel unlocked/geroot en voorzien van een custom ROM (trupurexmm 2.3.3 op dit moment), XPosed en XPrivacyErg fijn om zoveel controle te hebben en een eye-opener om te zien hoeveel apps toegang willen tot dingen waar ze niets te zoeken hebben. En ja, ik weet van/gebruik ook de nieuwe Android 6 feature om apps te restricten, maar XPrivacy gaat nog veel verder.
Ik heb me nu wel gerealiseerd dat je tenminste kan zien wat apps willen/proberen op Android en op IOS is dit een heel ander verhaal. Dit heeft me ook overgehaald om (voorlopig?) bij Android te blijven.
Verder vind ik het toestel erg mooi, vooral de super smalle randen om het scherm en de erg goede speakers maken het bekijken van media een feest. Ik heb ook al de Style op een iPhone 6 plus geplaatst en de Style is 5mm korter! En een 5.7inch scherm tegenover de 5.5 op de iphone plus de front facing speakers. (Ok, hij is wel iets dikker, maar ligt ook veel beter in de hand).
Het enige wat ik wel mis... heel stom... de hardware mute/silent knop van de iphone
Ik ben te lui om te rooten en wil het ook tbh niet want ik gebruik hem ook zakelijk en ik heb niet de tijd om dit soort zaken te onderhouden/onderzoeken. Het risico wat het met zich meebrengt vind ik ook niet echt handig bij een zakelijk toestel.
Ik mis alleen nog een uitgebreid assortiment aan hoesjes. Voor mijn iphone 5 die ik hiervoor had bestelde ik regelmatig een berg hoesjes vanuit china. Voor 3 euro per stuk kun je er daar een berg halen en dan zitten er altijd wel een aantal degelijke/mooie bij.
En je hebt gelijk gelijk het kost erg veel tijd om de telefoon te rooten / aan te passen, maar voor mij was het het waard ivm de veel betere privacy controle. Ik zou nog wel een mooie dock willen.
Nog steeds versie 24.11.18, met officiele publish date 06/11/2015 01:53 PM,
maar nu met update datum 05/01/2016 06:00 PM
Dus blijkbaar zijn ze nog steeds bezig met Android 6.0 te updaten / helemaal goed te krijgen voor de Moto X Style.
Ik ben benieuwd of andere gebruikers deze update ook binnenkrijgen en hem geinstalleerd hebben? Zijn de voorgaande problemen dan opgelost?
Verwijderd
ik heb nog geen tweede update gekregenDaveCool schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:59:
Ik krijg weer een melding voor een software update.
Dus blijkbaar zijn ze nog steeds bezig met Android 6.0 te updaten / helemaal goed te krijgen voor de Moto X Style.
Ik ben benieuwd of andere gebruikers deze update ook binnenkrijgen en hem geinstalleerd hebben? Zijn de voorgaande problemen dan opgelost?
Bent u zeker dat het om updates van de code gaat?DaveCool schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:59:
Ik krijg weer een melding voor een software update.
Maar ik kan nu eindelijk weer rond een mijn gewone tijd opstaan. Al moet ik zeggen dat mijn bio klok mij verdomde goed wakker heeft gemaakt.
Mooi dat het toch uiteindelijk is gelukt. Zou toch zonde/belachelijk zijn om deze telefoon om die reden weg te moeten doenCraven schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:05:
Het heeft me even wat moeite gekost maar ik heb mijn klok weer up and running. Ik heb zowel de default klok app als mijn downloaded app de battery optimisation moeten disablen. Dat was echter nog niet genoeg. ik moest ook aan beide apps phone en storage rechten moeten verlenen.
ik ben momenteel erg happy met de standby/screen off tijden van mijn TruPureXMM 2.3.3 (MM 6.0) build met custom Doze settings en de kernel van V4TK:
(zal ook wel schelen dat ik geen Twitter/Facebook/Instagram app gebruik, geen ambient display/moto display en toegang van apps reguleer via XPrivacy.)

Nu heb je me alleen wel getriggerd om zelf te kijken en ik zie dit
Mijn google-fu is ontoereikend. Wtf is 10151???

Geen idee en google levert ook weinig resultaat op.Craven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:18:
Wtf is 10151???
Verwijderd
Hebben jullie hier ook last van?
Welke app en waar heb je je mail?Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:54:
Mijn email komt moeizaam binnen de ene email ontvang ik wel, de andere gewoon niet.
Mocht je een andere mail client willen uitproberen/testen, heb ik hier nog een interessant artikel over de verschillende mail apps en privacy statements. (zoals je ziet komt mailwise niet als meest secure uit de test, maar ik heb het uiteindelijk maar geaccepteerd ivm de aanwezige opties)
Kan je met GSam Battery Monitor toevallig niet meer inzien? Of zien of het bij één of andere app hoort. Ik kan in mijn Moto X Style niks vinden met dezelfde naam.Craven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:18:
Wtf is 10151???
edit: falende zins opbouw gefixt
[ Voor 16% gewijzigd door Giwe94 op 26-01-2016 19:04 ]
Volgens mij het gebruik van een app die je hebt verwijdert tijdens de lopende batterij cyclus.Craven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:18:
Dat ziet er wel goed uit, ik kom nooit verder dan 1 dag![]()
Nu heb je me alleen wel getriggerd om zelf te kijken en ik zie dit![]()
Mijn google-fu is ontoereikend. Wtf is 10151???
[afbeelding]
Dat zou dan wel is plants vs zombies kunnen zijnhorizon1978 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:33:
[...]
Volgens mij het gebruik van een app die je hebt verwijdert tijdens de lopende batterij cyclus.
Craven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:53:
[...]
Dat zou dan wel is plants vs zombies kunnen zijn
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Is volgens mij alleen maar bij een branded toestel.kraonkel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:04:
Was mij aan het verbazen dat mijn moto X style maar bleef zitten op Android 5.1 en niet naar MM 6.0 ging. Toen realiseerde ik me dat mijn abonnement pas op 1 februari ingaat en dat de Android updates via Vodafone gaan. Omdat ik ook Windows telefoon heb even ontschoten, bij windows geen provider nodig. Of ik moet het verkeerd hebben.
Ik heb hier geen last van. Wel moet ik zeggen dat ik CloudMagic als e-mail client gebruik. Misschien dat dat helpt?Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:54:
Mijn email komt moeizaam binnen de ene email ontvang ik wel, de andere gewoon niet.
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Verwijderd
Raar dat ik dat probleem met de google mail app heb.
Met Android 5.1 had ik nergens last van
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 12:07 ]
Wekker issue is toch nog niet opgelost. Vanochtend weer hetzelfde geneuzel.... -_-
Morgen maar weer is proberen met de normale clock app, als die werkt dan ga ik die wel gewoon gebruiken want ik ben er klaar mee...
Echter merk ik dat aan de bovenkant van het toestel een kleine kier is tussen het glas en het metalen frame. Nu heb ik op het internet al meerdere meldingen hiervan gevonden, zie onderstaande links. Echter vraag ik me af of dit bij elke telefoon is of dat ik pech heb. Mijn geval lijkt het meest op die van de onderste link.
https://www.reddit.com/r/...een_screen_and_frame_xpe/
http://www.theguardian.co...cut-price-quality-phablet
https://www.reddit.com/r/...e_frame_and_the_glass_at/
http://imgur.com/a/BhIPX
Zijn er ook gebruikers die hier geen last van hebben? En zo ja zou ik hem terug moeten sturen of maakt het niet veel uit? Ik weet namelijk niet of er nu ruimte voor stof is om tussen het scherm en het glas te komen of niet en ik kan hier ook vrij weinig over vinden
Heb zelf de Style niet meer, toch voor de Force gekozen om verschillende redenen.Guntario schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:27:
Zijn er ook gebruikers die hier geen last van hebben? En zo ja zou ik hem terug moeten sturen of maakt het niet veel uit? Ik weet namelijk niet of er nu ruimte voor stof is om tussen het scherm en het glas te komen of niet en ik kan hier ook vrij weinig over vinden.
Echter kan ik me niet herinneren dat er ruimte tussen scherm en frame zat. Weet zeker dat het me opgevallen was indien wel, gezien ik een neuroot ben wat betreft dit soort dingen.
Ik ken ook het probleem van afwegen of zoiets terug moet als je al volledig gewent bent aan je toestel en weinig zin hebt in het terug sturen, zonder mobiel zitten en herinstallatie/config etc. Al zou ik persoonlijk wel terug gaan, is dat iets wat je zelf moet overwegen.
Eventueel bij de Media Markt langs gaan en even kijken naar ander demo toestel.
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Vanmiddag komt m'n gloednieuwe telefoon binnen, na drie jaar Windows Phone. Dus ik ben helemaal uit het android ecosysteem van software en dergelijke. Hebben jullie must haves aan tools, games etc? Denk niet hardcore Tweakers developer stijl, maar wel leuke apps die ik als windows phone gebruiker gegarandeerd gemist heb.
Ik was verbaasd hoe Android is gegroeid in deze periode en er is zoveel keuze in apps dat het leuk is om dat te ontdekken. De X-Style is een heerlijke smartphone waar ik iedere dag van geniet. Dus veel plezier gewenst.
Ik heb hem toch maar teruggestuurd de kier irriteerde me steeds meer. Daarnaast was het touchscreen ook niet goed. Het touchscreen begon na een poosje aan te staan (+/- kwartier tot 30 minuten) allemaal ghost touches te registrerenPort187 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:45:
[...]
Heb zelf de Style niet meer, toch voor de Force gekozen om verschillende redenen.
Echter kan ik me niet herinneren dat er ruimte tussen scherm en frame zat. Weet zeker dat het me opgevallen was indien wel, gezien ik een neuroot ben wat betreft dit soort dingen.
Ik ken ook het probleem van afwegen of zoiets terug moet als je al volledig gewent bent aan je toestel en weinig zin hebt in het terug sturen, zonder mobiel zitten en herinstallatie/config etc. Al zou ik persoonlijk wel terug gaan, is dat iets wat je zelf moet overwegen.
Eventueel bij de Media Markt langs gaan en even kijken naar ander demo toestel.
Vandaag teruggestuurd naar de MM en nu maar afwachten
Het enige wat ik kan doen is online gaan naar Google Contacts en daar mijn contacts terug zetten. Erg vervelend, Daarnaast werkt CallerID niet, ik zie het telefoonnummer maar geen naam, terwijl die wel in mijn contactenlijst staat.
Tevens werkt na de MM update Youtube op 2k ook niet meer, het beeld stopt. En mijn telefoon heeft maar een SOT van rond de 3uur.
Iemand bekend met bovenstaande problemen? En tips? Ik kan mbt de contacten niks vinden op internet, behavle bij Lollipop sommige gebruikers.
dit is een bekent probleem, makkelijk op telossen door je google account teverwijderen en dan weer op nieuw aan meldenLightning89 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:25:Daarnaast werkt CallerID niet, ik zie het telefoonnummer maar geen naam, terwijl die wel in mijn contactenlijst staat.
Dat had ik al gedaan omdat ik dacht dat ik daardoor mijn contacten terug krijg. Maar het is nu na 3 dagen weer drama. Ik zal het account wel nog een reset geven. In elk geval bedanktwesk schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:51:
[...]
dit is een bekent probleem, makkelijk op telossen door je google account teverwijderen en dan weer op nieuw aan melden
24.201.3.en.EU
Met daarin
Android Security Patch Level
1 February 2016
Build number:
MPHS24.49-18-3
Ik ga zo nog even een factory reset doen, gisteren zijn er WEER contacten verwijderd nadat ik nieuwe contacten heb toegevoegd. Na een restore ben ik mijn nieuwe dus weer kwijt. Het begint nu wel erg irritant te worden
Edit: Youtube op 2K is nog niet verholpen, loopt nog steeds vast
[ Voor 8% gewijzigd door Lightning89 op 16-02-2016 10:07 ]
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Ik hoop dat ik het juiste onderdeel op dit forum heb gevonden, want ik heb een vraag over de Moto X Style.
Volgende week mag ik mijn abonnement verlengen (heb nu een Samsung S4 waarvan het scherm nu echt overleden is...) en overweg een Moto X Style. Ik heb al heel wat op diverse fora en youtube gevonden en gelezen en ben nog steeds enthousiast. Maar voordat ik 'm ga bestellen wil ik 'm eerst nog eens "live" kunnen vasthouden en voelen. Maar de shop van KPN heeft 'm niet en de MediaMarkt heeft alleen een X Play in de winkel liggen.
Kan iemand mij op weg helpen waar de X Style gewoon live in een winkel te bevoelen/betasten en te zien is? Dan bij voorkeur ergens tussen Hoorn en Utrecht in (ivm woon-werk kan ik dan onderweg daar eens kijken).
Als het goed is is het opgelost, mijn stiefbroertje heeft mijn hele oude Android telefoon gekregen, en geen factory reset gedaan, stom stom, dus die telefoon was constant aan het syncen.basvdijk1647 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:12:
Vanochtend deze ook binnengehaald. Nog niet iets gemerkt van missende contacten.
Coolblue? Hebben zowel een winkel in Amsterdam als Utrecht en veeeeeeeel betere service dan de gemiddelde mediamarkt.Helmar_F schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:16:
Goedenavond,
Ik hoop dat ik het juiste onderdeel op dit forum heb gevonden, want ik heb een vraag over de Moto X Style.
Volgende week mag ik mijn abonnement verlengen (heb nu een Samsung S4 waarvan het scherm nu echt overleden is...) en overweg een Moto X Style. Ik heb al heel wat op diverse fora en youtube gevonden en gelezen en ben nog steeds enthousiast. Maar voordat ik 'm ga bestellen wil ik 'm eerst nog eens "live" kunnen vasthouden en voelen. Maar de shop van KPN heeft 'm niet en de MediaMarkt heeft alleen een X Play in de winkel liggen.
Kan iemand mij op weg helpen waar de X Style gewoon live in een winkel te bevoelen/betasten en te zien is? Dan bij voorkeur ergens tussen Hoorn en Utrecht in (ivm woon-werk kan ik dan onderweg daar eens kijken).
Ik ga inderdaad maar eens bij Coolblue kijken. En die service van de MM is mij inderdaad bekend...lilboogs schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:03:
[...]
Coolblue? Hebben zowel een winkel in Amsterdam als Utrecht en veeeeeeeel betere service dan de gemiddelde mediamarkt.
Je kunt eventueel coolblue even bellen om te vragen of ze er eentje voor je klaar kunnen leggen.Helmar_F schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:26:
[...]
Ik ga inderdaad maar eens bij Coolblue kijken. En die service van de MM is mij inderdaad bekend...
Voor zover ik heb gezien bij coolblue in de winkel (Amsterdam) hebben ze er niet standaard eentje liggen, alleen de play.
Ik heb al een aantal maanden eenzelfde kier op mijn Style zitten . Verder niet het idee dat er stof tussen het scherm komt. Ik laat mijn telefoon met regelmaat vallen #kluns, maar heb niet het idee dat de kier groter wordt o.i.d.Guntario schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:27:
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van een Moto X style, met dank aan de mediamarkt BTW dagen.
Echter merk ik dat aan de bovenkant van het toestel een kleine kier is tussen het glas en het metalen frame. Nu heb ik op het internet al meerdere meldingen hiervan gevonden, zie onderstaande links. Echter vraag ik me af of dit bij elke telefoon is of dat ik pech heb. Mijn geval lijkt het meest op die van de onderste link.
https://www.reddit.com/r/...een_screen_and_frame_xpe/
http://www.theguardian.co...cut-price-quality-phablet
https://www.reddit.com/r/...e_frame_and_the_glass_at/
http://imgur.com/a/BhIPX
Zijn er ook gebruikers die hier geen last van hebben? En zo ja zou ik hem terug moeten sturen of maakt het niet veel uit? Ik weet namelijk niet of er nu ruimte voor stof is om tussen het scherm en het glas te komen of niet en ik kan hier ook vrij weinig over vinden.

Dankjewel voor je reactie! Aangezien die van mij ook een defect touchscreen bleek te hebben krijg ik een vervangend exemplaar toegestuurd. Maar als daar ook een kier op zit weet ik in ieder geval dat ik er vrede mee kan hebbensven240 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:20:
[...]
Ik heb al een aantal maanden eenzelfde kier op mijn Style zitten . Verder niet het idee dat er stof tussen het scherm komt. Ik laat mijn telefoon met regelmaat vallen #kluns, maar heb niet het idee dat de kier groter wordt o.i.d.
Ik heb zelf niet eens zoveel tools meer omdat Vanilla Android in mijn ogen al heel compleet is.Jochem Boom schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:38:
[disclaimer]Hit me als dit niet het juiste topic is, maar ik kon geen apart software topic vinden [/disclaimer]
Vanmiddag komt m'n gloednieuwe telefoon binnen, na drie jaar Windows Phone. Dus ik ben helemaal uit het android ecosysteem van software en dergelijke. Hebben jullie must haves aan tools, games etc? Denk niet hardcore Tweakers developer stijl, maar wel leuke apps die ik als windows phone gebruiker gegarandeerd gemist heb.
Apps die ik echt niet kan missen zijn:
Helaas valt me een ding tegen en ik overweg terugsturen.. Tijdens het bellen hoor ik op de achtergrond een zachte hele hoge piep, totdat ik ophang. Dit gebeurt tijdens alle gesprekken en ik hoor het zelfs als ik mijn voicemail bel.
Iemand dit wel eens gehoord?
Ik kon op het internet niets vinden hierover maar vind het erg jammer dat mijn ervaring met dit toestel hierdoor een deuk(je) oploopt.
Ik heb hier (gelukkig) geen last van.Gadgeteer schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:26:
Ik heb sinds gisteren (Coolblue en zondagbezorging, na mijn akkefietje met ze vorig jaar toch weer bij CB uitgekomen.) een X Style. Een mooi toestel en het formaat is beter dan van mijn eerdere S6.
Helaas valt me een ding tegen en ik overweg terugsturen.. Tijdens het bellen hoor ik op de achtergrond een zachte hele hoge piep, totdat ik ophang. Dit gebeurt tijdens alle gesprekken en ik hoor het zelfs als ik mijn voicemail bel.
Iemand dit wel eens gehoord?
Ik kon op het internet niets vinden hierover maar vind het erg jammer dat mijn ervaring met dit toestel hierdoor een deuk(je) oploopt.
Heb hem draaien op Android 6.1.
Heb het toestel al even een herstart gegeven.
Overweeg vanavond een reset en als dat niet werkt -> retour afzender helaas.
http://www.amazon.de/Dizt...la+Moto+X+style+diztronic
Past zeer goed en voelt ook fijn aan. Zijn 14 EUR zeker waard tov de goedkopere.
Ik koop eigenlijk al jaren (en ieder jaar weer) voor ieder toestel een S-cover via Ebay. Kosten niks en zitten perfect. Aan de zijkant wat extra grip en de knoppen aan de zijkant werken nog prima, helemaal perfect wat mij betreft.Craven schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:09:
Heeft er iemand nog een netjes TPU hoesje kunnen vinden? Ik zoek me een ongeluk maar ze zijn het allemaal net niet of worden door alle importkosten >30€ wat ik persoonlijk een beetje veel vind voor een stukje plastic.
Teveel ruis/gepiep tijdens mijn gesprekken.
Ook staat er een melding in mijn scherm dat hij een update wil installeren.... deze melding is in het Frans???
Ik installeer het maar niet, toestel gaat toch retour.
Volgens mij verkoopt CB alleen NL toestellen? Of begrijp ik hier iets verkeerd?horizon1978 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 06:57:
Dat van de gesprekken is natuurlijk slecht maar de Franse update kun je gewoon installeren. Je hebt was een toestel uit Frankrijk qua firmware E.d. De installatie zal in de gebruikelijke taal gebeuren.
Anyway.. hij staat klaar in de doos om teruggestuurd te worden. Alleen even nadenken wat ik dan wil... of nogmaal een X Style proberen of toch voor iets anders gaan. Vooral belangrijk voor mij is dat het toestel minimaal een 5.7inch scherm heeft (nog liever 6inch).
De prijs van de Moto is echt laag voor wat je krijgt, een absoluut pluspunt. En naast het slechte geluid tijdens de gesprekken, was ik best goed te spreken over het apparaat.
Ik had op mijn toestel van Coolblue gister of eergister ook een softwareupdate en inderdaad, de taal van de 'setup' was ook in het Frans.Gadgeteer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:34:
[...]
Volgens mij verkoopt CB alleen NL toestellen? Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Anyway.. hij staat klaar in de doos om teruggestuurd te worden. Alleen even nadenken wat ik dan wil... of nogmaal een X Style proberen of toch voor iets anders gaan. Vooral belangrijk voor mij is dat het toestel minimaal een 5.7inch scherm heeft (nog liever 6inch).
De prijs van de Moto is echt laag voor wat je krijgt, een absoluut pluspunt. En naast het slechte geluid tijdens de gesprekken, was ik best goed te spreken over het apparaat.
Ook hier is de update in het Frans gepushed. Lijkt mij een foutje, maar heb er al meerdere over gehoord, dus gewoon geïnstalleerd. En het is gewoon goed gegaan. Zodra je de installatie bent gestart, is alles gewoon in het Nederlands.Gadgeteer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:43:
Mijne gaat definitief terug
Teveel ruis/gepiep tijdens mijn gesprekken.
Ook staat er een melding in mijn scherm dat hij een update wil installeren.... deze melding is in het Frans???
Ik installeer het maar niet, toestel gaat toch retour.
Iemand een idee van welke nu effectief écht goed werken?
TruPureXMM lijkt de grootste op XDA maar effectief ook de beste?
Heb al ervaringen met custom roms op andere telefoons.
Zijn hier anderen die hier ook last van hebben? En eventuele oplossingen?
Probeer eventueel eens het cache gebeurgen te legen.Edzeau schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:29:
Ik ben op zich nog erg blij met mijn Style X, behalve dat ik de laatste paar weken een wat trager toestel ervaar dan er voor. Het lijkt er op alsof mijn geheugen vol zit. Als ik kijk bij app-gebruik, zie ik dat Android 657MB geheugen in gebruik neemt. Dit lijkt toch best bijzonder veel?
Zijn hier anderen die hier ook last van hebben? En eventuele oplossingen?
Bij instellingen op geheugen en dan op cachegeheigen klikken.
Wertke bij mij wel iets altijd.
Uiteraard meteen thuis van alles met de telefoon gedaan en alle instellingen bekeken en geprobeerd. iet er goed uit. Wel jammer dat Moto Voice niet in het Nederlands is. Hopelijk komt dat nog.
Maar tot nu toe tevreden.
Port187 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:00:
[...]
Je kunt eventueel coolblue even bellen om te vragen of ze er eentje voor je klaar kunnen leggen.
Voor zover ik heb gezien bij coolblue in de winkel (Amsterdam) hebben ze er niet standaard eentje liggen, alleen de play.
Iemand hetzelfde probleem, of is het meer een Android 6.0 probleem?
Ik zou even een factory reset doen (terug naar fabrieksinstellingen) want dat is niet normaal. Uiteraard eerst even een backup maken van eventueel fotos/bestanden die je wilt bewaren.Genosha schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:46:
Ik heb vorige week mijn X Play geupdate naar Android 6.0 en sinds dien valt de telefoon soms compleet uit, zelfs als de batterij gewoon nog genoeg power heeft en gaat pas weer aan als hij aan de lader ligt. Het is vorige week een keer gebeurt net toen ik een telefoontje wilde plegen, en vandaag vanuit het niets.
Iemand hetzelfde probleem, of is het meer een Android 6.0 probleem?
Al gebeuren er weleens vreemde dingen na een major upgrade, eigenlijk zou iedereen een factory reset moeten uitvoeren na zo een upgrade voor de stabiliteit.
Mocht het probleem zich nog steeds voordoen na de factory reset dan is het garantie werk helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Port187 op 01-03-2016 09:14 ]
Vandaag een factory reset gedaan, zodra de telefoon weer terug in Android is en maar iets doet valt hij uit. Dus, op naar 't garantiegezeurPort187 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:14:
[...]
Ik zou even een factory reset doen (terug naar fabrieksinstellingen) want dat is niet normaal. Uiteraard eerst even een backup maken van eventueel fotos/bestanden die je wilt bewaren.
Al gebeuren er weleens vreemde dingen na een major upgrade, eigenlijk zou iedereen een factory reset moeten uitvoeren na zo een upgrade voor de stabiliteit.
Mocht het probleem zich nog steeds voordoen na de factory reset dan is het garantie werk helaas.
Verwijderd
De meeste probleempjes zie in reviews zie ik bij Lg voorbij komen. Al heeft ieder merk wel zo zn zo zo's en ai jai's... Zo ook de X style als ik menigeen geloven mag..
Hoe dan ook, Het iets grotere scherm van X style en daarbij de iets grotere batterij duur doet mij overstag gaan. De kleuren zijn helder en natuurgetrouw en daarom voor mij de toch wat saai ogende bijna High end Moto X Style welke jammer genoeg alleen in twee kleuren te verkrijgen is.
Vraag mbt Moto X Style
1!) Wie heeft er enig idee waarom de Moto X style in de meeste winkels (nu nog steeds) niet standaard in huis is?
Heeft dit te maken met de overname van Lenovo oid? Geen enkele medewerker van een winkel heeft mij er een eenduidig en zinnig antwoord op kunnen geven.
1)>> Zojuis las ik een stuk tekst uit een andere conttext op tweakers forum:
Karmos
@RobbyTown • 30 oktober 2014 10:26
Ook mis ik Motorola, die dingen zie je toch vaker en vaker.
+1Jazco2nd
@Karmos • 30 oktober 2014 11:00
Motorola verkoopt vrijwel alleen in de US. Ze zijn pas weer mondjesmaat en met 0 marketingbudget in enkele Europese landen begonnen. Moto Maker is alleen in Duitsland gelanceerd in januari, ook zonder marketing. Maar als je eenmaal Moto Maker hebt gebruikt ga je je afvragen waarom dit niet bij alle fabrikanten mogelijk is en wil je nooit meer iets anders!
((^^))= oftwel het zou wellicht iets met het markting budget van Motorola of Lenovo te maken kunnen hebben???
2) Iemand enig idee of andere frontjes dan zwarte en wit al te verkrijgen zijn viavia... ?
3) Waarom lijkt de competitief High end, Moto X Style zo ondervertegenwoordigd ook al is het er een uit 2015 en gaan alle ontwikkelingen door. Hij mag er toch zeker zijn als betaalbare phablet vlaggenschepen uit 2015 of zie ik het verkeerd.?
4) Waarom heeft de de Moto X Play een 8 en de Moto X Force een 7,5 gekregen van tweakers. En waar blijft dan de Moto X Style .. <<Erg benieuwd!
========
Verder is mijn gedachte over de LG g4 dat de foto camera welliswaar beter is maar de beeldstabilisatie tijdens het filmen weer te wensen over laat. Daarom is de X style voor mij de nummer 1 en de lg g4 een goeie nummer 2.
Overigens had ik eerder Huawei mate 8 en Huawei nexus p6 ook in overweging. Alleen zien ik niet zulke uitmuntende (gebruikers) reviews over de Mate en vind ik de Nexus p6 er weer te net niet uit zien.
Wel te bedenken dat ik van een Doogie Valencia Y200 pro ben gekomen en al jaren roep dat ik geen luxe, dure high end foon nodig heb. Maar nu kom ik daarvan terug na de ergenis die deze telefoon mij op heet geleverd. Mijn ergenis is dus mijn lijstje van vereisten welke ik minstens zoek in mijn nieuwe telefoon voor een duur van twee jaar.
Lijstje van 1 jaar ergenis
- Zeer slechte geluid tijdens het bellen. (andere verstaan mij vaak niet)
- Veel te weinig opslag (ook al is dit wellicht uit te breiden)
- Ontiegelijk slechte accu (alles al geprobeerd)
- Lags/haperingen (weet nu inmiddels wel wat lags zijn duszzzzz)
- Slechte touch response op het scherm
- Kan niet met alles overweg en loopt achter (algemeen op software/app gebied)
- Valt up te graden tot op zekere hoogte
- Audio en video gewoon niet over een huis te schrijven
Goed, hierbij moet ik wel zeggen dat ik voor de Doogie Valencia destijds dan ook maar iets van 130 eu. heb betaald. Nu ben ik dus bereid om wel overwogen te investeren.
Wie helpt mij nog even wat vragen te beantwoorden en heeft nog tips of suggesties ??
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 23:41 . Reden: Aanvullend ]
Met betrekking tot de slechte beschikbaarheid op voorraad, dit zal inderdaad met Marketing te maken hebben, dezelfde reden dat de Play versie wel overal te krijgen is. En ik neem aan de reden dat Tweakers dit model niet test, omdat de userbase te klein is en de beschikbaarheid.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:13:
Nu twijfel ik bijna niet meer over mijn keuze tussen de Lg g4 en Moto X style. Daar ben ik nu al maaanden reviews van in de gaten aan het houden en zo nu en dan langs een telefoon winkel. Belangrijk voor mij is dat ie twee jaar mee gaat zonder dat ik irritaties krijg over de snelheid, gebruiksgemak en mogelijkheden zoals gamen en wellicht VR<< (voor zover dat een meerwaarde is voorlopig)...
De meeste probleempjes zie in reviews zie ik bij Lg voorbij komen. Al heeft ieder merk wel zo zn zo zo's en ai jai's... Zo ook de X style als ik menigeen geloven mag..
Hoe dan ook, Het iets grotere scherm van X style en daarbij de iets grotere batterij duur doet mij overstag gaan. De kleuren zijn helder en natuurgetrouw en daarom voor mij de toch wat saai ogende bijna High end Moto X Style welke jammer genoeg alleen in twee kleuren te verkrijgen is.
Vraag mbt Moto X Style
1!) Wie heeft er enig idee waarom de Moto X style in de meeste winkels (nu nog steeds) niet standaard in huis is?
Heeft dit te maken met de overname van Lenovo oid? Geen enkele medewerker van een winkel heeft mij er een eenduidig en zinnig antwoord op kunnen geven.
1)>> Zojuis las ik een stuk tekst uit een andere conttext op tweakers forum:
Karmos
@RobbyTown • 30 oktober 2014 10:26
Ook mis ik Motorola, die dingen zie je toch vaker en vaker.
+1Jazco2nd
@Karmos • 30 oktober 2014 11:00
Motorola verkoopt vrijwel alleen in de US. Ze zijn pas weer mondjesmaat en met 0 marketingbudget in enkele Europese landen begonnen. Moto Maker is alleen in Duitsland gelanceerd in januari, ook zonder marketing. Maar als je eenmaal Moto Maker hebt gebruikt ga je je afvragen waarom dit niet bij alle fabrikanten mogelijk is en wil je nooit meer iets anders!
((^^))= oftwel het zou wellicht iets met het markting budget van Motorola of Lenovo te maken kunnen hebben???
2) Iemand enig idee of andere frontjes dan zwarte en wit al te verkrijgen zijn viavia... ?
3) Waarom lijkt de competitief High end, Moto X Style zo ondervertegenwoordigd ook al is het er een uit 2015 en gaan alle ontwikkelingen door. Hij mag er toch zeker zijn als betaalbare phablet vlaggenschepen uit 2015 of zie ik het verkeerd.?
4) Waarom heeft de de Moto X Play een 8 en de Moto X Force een 7,5 gekregen van tweakers. En waar blijft dan de Moto X Style .. <<Erg benieuwd!
========
Verder is mijn gedachte over de LG g4 dat de foto camera welliswaar beter is maar de beeldstabilisatie tijdens het filmen weer te wensen over laat. Daarom is de X style voor mij de nummer 1 en de lg g4 een goeie nummer 2.
Overigens had ik eerder Huawei mate 8 en Huawei nexus p6 ook in overweging. Alleen zien ik niet zulke uitmuntende (gebruikers) reviews over de Mate en vind ik de Nexus p6 er weer te net niet uit zien.
Wel te bedenken dat ik van een Doogie Valencia Y200 pro ben gekomen en al jaren roep dat ik geen luxe, dure high end foon nodig heb. Maar nu kom ik daarvan terug na de ergenis die deze telefoon mij op heet geleverd. Mijn ergenis is dus mijn lijstje van vereisten welke ik minstens zoek in mijn nieuwe telefoon voor een duur van twee jaar.
Lijstje van 1 jaar ergenis
- Zeer slechte geluid tijdens het bellen. (andere verstaan mij vaak niet)
- Veel te weinig opslag (ook al is dit wellicht uit te breiden)
- Ontiegelijk slechte accu (alles al geprobeerd)
- Lags/haperingen (weet nu inmiddels wel wat lags zijn duszzzzz)
- Slechte touch response op het scherm
- Kan niet met alles overweg en loopt achter (algemeen op software/app gebied)
- Valt up te graden tot op zekere hoogte
- Audio en video gewoon niet over een huis te schrijven
Goed, hierbij moet ik wel zeggen dat ik voor de Doogie Valencia destijds dan ook maar iets van 130 eu. heb betaald. Nu ben ik dus bereid om wel overwogen te investeren.
Wie helpt mij nog even wat vragen te beantwoorden en heeft nog tips of suggesties ??
Ik zal tevens aanraden om even bij CB te informeren naar het toestel als je die eerst in je handen wilt hebben (eventueel tweedekansje, bespaart geld).
Het is zeker een competitieve telefoon, en de updates tot nu toe zijn redelijk snel doorgevoerd in vergelijking met de concurrentie, hopelijk blijft dit ook met de overname van Lenovo, het is immers het topmodel van het huidige modellengamma.
Succes met je aankoop!
http://www.techdroider.co...ing-to-get-android-n.html
Het bericht is volgens mij een grote speculatie.
Hoe lang duurt het voordat deze opgeladen is? De meegeleverde oplader is een 15W turbo charger van Motorola die de telefoon zeer snel oplaad. 3.000 mAh zit natuurlijk niet zomaar vol. Misschien een powerbank met Quick Charge aanschaffen?Edzeau schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:54:
Ik had een vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie, en dan is het wel handig om een Power bank mee te nemen. Nu ben ik in het bezit van deze power bank, maar opladen van mijn Moto X Style gaat hier erg traag mee. Net als met een normale oplader. Is hier een oplossing voor?
Thanks, ik had inderdaad (achteraf gezien) beter deze power bank moeten kopen. Aanzienlijk stuk duurder, maar dan heb je wel wat. Binnenkort maar eens aanschaffen dan.lilboogs schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:25:
[...]
Hoe lang duurt het voordat deze opgeladen is? De meegeleverde oplader is een 15W turbo charger van Motorola die de telefoon zeer snel oplaad. 3.000 mAh zit natuurlijk niet zomaar vol. Misschien een powerbank met Quick Charge aanschaffen?
[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 10-03-2016 19:15 ]
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:13:
...verhaal..
Moet je beter zoeken, ze zijn er namelijk wel.De review sites zijn allen lovend over het toestel.
Verder heb ik een aantal dagen een X Style in huis gehad en het is best een leuk toestel. De mijne is teruggegaan voor een probleem met de luidsprekerkwaliteit tijdens gesprekken. Ik heb daarna een Mate 8 genomen.
Hier ook sinds vandaag opeens last van, vaag probleemPheraX schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:06:
Ik heb af en toe ook wat glitches in mn scherm maar na een reboot is dat weer voorbij
Heb dit 1 maal gehad maar de helderheid was voor een of ander reden hoger gegaan dan de hoogste helderheid die je kan instellen. Eenmaal ik het toestel herstart had was dit probleem dan ook weg en heeft het toestel de helderheid niet meer boven het maximum gezet. Vreemde bug dit maar het heeft het scherm niet beschadigd..joepiedepoepie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:03:
Ik heb de Moto X Style nu enkele maanden in gebruik en hij bevalt me echt supergoed. Echter valt me sinds vandaag op dat op de hoogste schermhelderheid het scherm verticale lijnen vertoont. Hebben hier meer Tweakers last van? Wel moet ik eraan toevoegen dat deze lijnen mee bewegen als ik tussen de screens wissel. Betekent dit dat het dan niet aan het scherm ligt maar aan de software?
Verwijderd
Zojuist was opende ik de app store en zag dat de bovenste groene balk link geelig was en rechts correct groen. Bij een wit scherm zie je een duidelijke band midden door het scherm lopen.
Direct met Motorola gebeld en ik kan hem opsturen voor reparatie.

Hopelijk minder glitches, youtube 4k fix.
Enkele comments waren wel dat de telefoon nu binnen 30sec boot.
[ Voor 18% gewijzigd door Lightning89 op 30-03-2016 16:45 ]
Edit. Iets beter gegoogled en het lijkt te kunnen!
https://m.reddit.com/r/Mo..._dual_sim_on_moto_x_play/
[ Voor 21% gewijzigd door PheraX op 14-05-2016 11:20 ]