Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
PheraX schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:35:
Weet iemand of het al mogelijk is om de dual sim te gebruiken? Ik waag er af en toe nog een google search aan maar zonder resultaat. En net las ik op de homepage dat android vanzelf 2 simkaarten accepteerd, maar dat klopt volgens mij niet helemaal.

Edit. Iets beter gegoogled en het lijkt te kunnen!

https://m.reddit.com/r/Mo..._dual_sim_on_moto_x_play/
Daar hebben ze het over de Moto X Play.

Je post hier in het Moto X Style topic.

Effe oppassen zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:10
Ah, goed dat je t zegt! Gelukkig had ik t nog niet toegepast, zouden de root commands toch niet hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:49
Laatste tijd zit de volume knoppen en powerknop vaak vast. Kan het amper indrukken en blijft vervolgens hangen. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

liter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:11:
Laatste tijd zit de volume knoppen en powerknop vaak vast. Kan het amper indrukken en blijft vervolgens hangen. Meer mensen last van?
Nee gelukkig niet, hier werken ze nog prima, 99% van de tijd een hoesje omheen gehad dus misschien dat dat ermee te maken heeft :)
Maar nu een S7 gehaald dus deze mag weg ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 14:18
Ik heb de moto nu een maand of 6. Mijn volume en powerknoppen zitten vaak vast. Batterij loopt als een gek leeg. Speakergrills zitten los. Beeldscherm veranderd vaak van kleur na een reboot weer opgelost....En als ik bel val ik de hele tijd weg dus niemand kan me verstaan..Ik denk dat ik hem maar is ter reparatie aan ga bieden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:44
Zojuist de veiligheidsupdate ontvangen voor mei
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fHw7r9I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 15:18
Eerste post van een newbie :)

Ik heb de Moto X Style al sinds hij uitkwam, en de meeste problemen die sinds de Marshmallow update zijn ontstaan zijn inmiddels met individuele app updates alweer opgelost (trage Chrome browser, Gmail crashte bij het downloaden van bijlagen, contactpersonen werden niet weergegeven als ik gebeld werd- ik zag alleen het telefoonnummer, contactpersonen werden niet weergegeven op mijn Huawei watch, en ga zo maar door).

Er is echter nog één probleem dat steeds terug komt en waar ik mij behoorlijk aan erger: het toestel onthoud de app-permissies niet. Om de zoveel weken moet ik ineens Business Calendar weer rechten geven anders werkt de widget niet, moet ik WhatsApp weer rechten geven anders zie ik alleen telefoonnummers maar geen contactpersonen, houdt de Moto app het scherm niet aan als ik ernaar kijk omdat het eerst opnieuw toegang tot de front camera moet krijgen et cetera. En dat moet ik om de zoveel weken dus steeds opnieuw allemaal instellen. Hebben meer mensen dit probleem?

Ik vraag me af of Nexus toestellen dit soort problemen allemaal ook gehad hebben na de Marshmallow update. Ik denk eigenlijk van niet...

Overigens, mijn toestel is ook door Coolblue geleverd en ik krijg update prompts inderdaad in het Frans. Pas de problème pour moi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29
Ik herken dit probleem niet, wat niet wil zeggen dat het er niet is, het blijft software.
Het enige 'probleem' wat ik heb is na de update naar MM krijg ik geen Patch of update meer binnen via OTA. Zit nog op veiligheidpatch van januari.
Voor de rest, top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Thanks! Ik ben vooral bij met de grootte van het scherm in relatie tot het formaat van de telefoon zelf (dunne bezels!) en de stereo speakers aan de voorkant. Zou niet meer anders willen :-)

Wel vaag dat je nog op januari zit, ik zit zelf op februari. En maxim hierboven dus op mei terwijl er voor mij nog geen update is. Zoveel verschillende versies zouden hier niet in omloop moeten zijn, zou je zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theratron schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:24:
Eerste post van een newbie :)

Ik heb de Moto X Style al sinds hij uitkwam, en de meeste problemen die sinds de Marshmallow update zijn ontstaan zijn inmiddels met individuele app updates alweer opgelost (trage Chrome browser, Gmail crashte bij het downloaden van bijlagen, contactpersonen werden niet weergegeven als ik gebeld werd- ik zag alleen het telefoonnummer, contactpersonen werden niet weergegeven op mijn Huawei watch, en ga zo maar door).

Er is echter nog één probleem dat steeds terug komt en waar ik mij behoorlijk aan erger: het toestel onthoud de app-permissies niet. Om de zoveel weken moet ik ineens Business Calendar weer rechten geven anders werkt de widget niet, moet ik WhatsApp weer rechten geven anders zie ik alleen telefoonnummers maar geen contactpersonen, houdt de Moto app het scherm niet aan als ik ernaar kijk omdat het eerst opnieuw toegang tot de front camera moet krijgen et cetera. En dat moet ik om de zoveel weken dus steeds opnieuw allemaal instellen. Hebben meer mensen dit probleem?

Ik vraag me af of Nexus toestellen dit soort problemen allemaal ook gehad hebben na de Marshmallow update. Ik denk eigenlijk van niet...

Overigens, mijn toestel is ook door Coolblue geleverd en ik krijg update prompts inderdaad in het Frans. Pas de problème pour moi ;)
Ik heb het zelfde probleem van het opnieuw de app permissies te moeten geven.
Een totale reset help niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Thanks proo. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet de enige ben, aan de andere kant is dit toch echt niet de bedoeling... Qua hardware vind ik het toestel nog steeds top (enige dat ik eraan zou veranderen is een Amoled ipv IPS scherm en een nog grotere batterij), maar de software is niet perfect. Mijn volgende wordt toch weer een Nexus denk ik.

Overigens wel net de security patch tot 1 mei gekregen. Maar de Android versie loopt nog steeds achter, 6.0 ipv 6.0.1. Als je de changelog bekijkt zitten daar nog best wat verbeteringen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Gisteren de patch van mei via de OTA.
Zat lekker aan een zwembad in Italië😃
Voor de rest genieten van deze Motorola nog steeds geen rare dingen vanaf de aanschaf een maand of vijf geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:21
Theratron schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:01:
Thanks proo. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet de enige ben, aan de andere kant is dit toch echt niet de bedoeling... Qua hardware vind ik het toestel nog steeds top (enige dat ik eraan zou veranderen is een Amoled ipv IPS scherm en een nog grotere batterij), maar de software is niet perfect. Mijn volgende wordt toch weer een Nexus denk ik.

Overigens wel net de security patch tot 1 mei gekregen. Maar de Android versie loopt nog steeds achter, 6.0 ipv 6.0.1. Als je de changelog bekijkt zitten daar nog best wat verbeteringen in.
Hier ook de update (weer in het Frans), ook 1 mei en ook 6.0 ipv 6.0.1. Helaas nog steeds dezelfde YouTube bug (beeld blijft stilstaan op 4k). Nog steeds niet verholpen terwijl op Lollipop er geen problemen waren.

[ Voor 8% gewijzigd door Lightning89 op 18-06-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:51
Voor de geïnteresseerden, ik heb deze case gekocht uiteindelijk. https://www.incipio.com/c...-moto-x-pure-edition.html. Is wel een hard case (wilde eigenlijk tpu). Maar deze heeft een soft finish.

Ik moet zeggen hij bevalt goed, sluit heel netjes aan. Heeft een licht opstaande rand aan de voorkant en maakt hem niet zo bulky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Ik heb zelf deze case:
http://m.ebay.com/itm/IMA...ure-Edition-/262085087910

Ik had hiervoor de OnePlus One, en ik was een groot fan van het sandstone materiaal op de achterkant. Voelde fijn aan een gaf veel grip. Deze case heeft dezelfde feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
https://dbrand.com/shop/moto-x-style-pure
Ook mooi, samen met een beschermende folie voor het display ben ik zeer tevreden.
Heb de rode met kevlar motief.
Door het camera gedeelte niet te beplakken ziet het er erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Overigens wel weer een nieuwe bug ontdekt. Met bellen reageert de proximity sensor niet meer. Als ik opneem zie ik dat er binnen een minuut allemaal apps geactiveerd zijn, en als het gesprek langer duurt en ik wil ophangen dan blijft het scherm zwart... Iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Nope, wel vervelend voor jou.
Ooit wel een fabriek reset gedaan na de update naar MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Nee... Ik heb zoveel instellingen aangepast op mijn telefoon dat ik minstens een dag kwijt zou zijn om alles weer perfect terug te zetten... Heb er wel aan gedacht maar ik denk dat ik in oktober of november toch overstap op weer een "echte" Nexus. Dus dan doe ik het liever tegen die tijd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Ik moet zeggen dat het mij zeer is mee gevallen om alles weer in te stellen zoals ik het graag zie.
Tja, nieuwe Nexus door HTC, prikkeld wel, ooit begonnen met de HTC Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Haha, ja, het is een aanlokkelijk idee. En we hebben de toestellen nog niet eens gezien! :-)
Ik was erg tevreden met de HTC 8X en HD2 (hoewel de onderliggende Windows mobile 6.5 software bagger was) maar had erg veel problemen met de One M7. Dus dat was voor mij de laatste. Ik ben erg nieuwsgierig naar de grotere HTC Nexus (volgens geruchten 5,5 inch) maar zou ook erg blij zijn met een Huawei Nexus 6P refresh die op de Snapdragon 820 draait. Volgens een Huawei medewerker en volgens geruchten komt die er namelijk ook ("We're doing the Nexus again this year")...

[ Voor 4% gewijzigd door Theratron op 25-06-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Theratron schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:49:
Ik heb zelf deze case:
http://m.ebay.com/itm/IMA...ure-Edition-/262085087910

Ik had hiervoor de OnePlus One, en ik was een groot fan van het sandstone materiaal op de achterkant. Voelde fijn aan een gaf veel grip. Deze case heeft dezelfde feel.
Ik heb de case ook besteld was altijd al eens benieuwd naar die ''sandstone'' feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Hij ligt heel goed in de hand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Kreeg vanochtend de melding geheugen vol opnieuw opgestart en toen waren opeens al mijn foto's verdwenen de rest staat er wel allemaal nog op..iemand een idee?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Nee... Lijkt me toch niet de bedoeling dat er zomaar bestanden verwijderd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Ik heb m voor de 2e x ter reperatie aangeboden in een half jaar tijd dus ben weer benieuwd

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Eens rondgekeken op XDA etc. Weer een hoop geleerd. Allereerst, in maart is in Polen de 6.0.1 update uitgerold, maar alleen in Polen. Niet in de US, niet in Azië... alleen Polen. Daarna heeft de Poolse rom ook nog de security patch van mei ontvangen. Die kregen wij ook, maar we zijn blijven hangen op Android versie 6.0. Heel raar. Ik hoop in ieder geval dat Motorola dit toestel nog een update naar Nougat gaat geven.... :(

Het probleem met de proximity sensor heb ik ook eens onderzocht. CPU-Z kon de sensor uitlezen, dus hij is niet kapot... las ik online dat iemand de Huawei watch heeft (die heb ik dus ook), en als hij Bluetooth uitzet doet zijn proximity sensor het weer tijdens het telefoneren. Uitgeprobeerd, bij mij precies hetzelfde. Het scherm gaat tijdens het bellen gewoon uit als ik Bluetooth uitzet. Maar het scherm gaat dus nooit uit tijdens het bellen als Bluetooth aan staat. Dat noem ik nog eens een leuke bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 03-10 13:05
Heeft er iemand een powerbank gevonden die werkt met de Moto X Style & Quick Charge?
Ik heb me een Aukey 16000mAh met Quick Charge besteld maar lees nu op xda dat deze niet oplaad.

Kan het helaas niet testen op dit moment omdat het scherm gebarsten is en dat ik moet wachten op mijn nieuw scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
Hallo

Ik heb een heel raar probleem met mijn moto xvstyle. Het geluid over de speakers werkt niet meer. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad? En tips voor mij hebben om het te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
frye schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:12:
Heeft er iemand een powerbank gevonden die werkt met de Moto X Style & Quick Charge?
Ik heb me een Aukey 16000mAh met Quick Charge besteld maar lees nu op xda dat deze niet oplaad.

Kan het helaas niet testen op dit moment omdat het scherm gebarsten is en dat ik moet wachten op mijn nieuw scherm.
Mijn Aukey QC2.0 (de 10.000mAh variant dat wel) werkt perfect. Krijg iedere keer gewoon netjes in beeld TurboPower ingeschakeld en laat ook snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
Ik heb nu al meerdere (3) keren gehad dat mijn netwerk niet meer gevonden word, ik krijg hier dan helaas geen melding van maar iemand appd dan tegen me dat ze me niet kunnen bellen. Reboot van de telefoon is voldoende om dit op te lossen, hebben meer mensen zoiets ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Nee, ik in ieder geval niet, ook geen icoon meer te zien of de naam van je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
die verdwijnt inderdaad ook, mijn vriendin heeft precies dezelfde provider en hetzelfde abbo alleen die heeft wel altijd bereik (dus ook op dat moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
PheraX schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:28:
die verdwijnt inderdaad ook, mijn vriendin heeft precies dezelfde provider en hetzelfde abbo alleen die heeft wel altijd bereik (dus ook op dat moment)
Simkaart brak? Probeer eens de kaart in een ander toestel.

• Pazienza
  • Nu online
Hoi Tweakers!

Voor degenen die deze telefoon hebben, zouden jullie hem aanraden?

Ik zit er aan te denken deze telefoon voor 300 euro te kopen als vervanger van mijn S4. Hij is dat bedrag wel waard toch?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ja super snel! Nooit klachten, 300€ nieuw? Zijn ze niet al ietsje meer in waarde gedaald? Zeker de beste value for money (Alhoewel de Oneplus3 kwa specs wel beter is, niet in m'n hadden gehad dus geen idee hoe de telefoon aanvoelt).

Ik verwacht eigenlijk ook nog een update naar 7.0 binnenkort, is daar al enige info over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Nu online
Lightning89 schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:56:
Ja super snel! Nooit klachten, 300€ nieuw? Zijn ze niet al ietsje meer in waarde gedaald? Zeker de beste value for money (Alhoewel de Oneplus3 kwa specs wel beter is, niet in m'n hadden gehad dus geen idee hoe de telefoon aanvoelt).

Ik verwacht eigenlijk ook nog een update naar 7.0 binnenkort, is daar al enige info over bekend?
Nope, goedkoopste is 300 euro voor de witte versie bij bol.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• René H
Pazienza schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:36:
[...]

Nope, goedkoopste is 300 euro voor de witte versie bij bol.com.
Ook hier een zeer tevreden gebruiker, zeker ook een robuust toestel.
Kijk anders eens bij vraag en aanbod hier, stond laatst een X Style te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Nu online
René H schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:16:
[...]

Ook hier een zeer tevreden gebruiker, zeker ook een robuust toestel.
Kijk anders eens bij vraag en aanbod hier, stond laatst een X Style te koop.
Hi, dankje voor je reactie. Goed om te horen dat je er tevreden over bent.

Heb wel liever een nieuwe telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Soort van Officieel:

http://motorola-blog.blog...roid-70-is-coming-to.html

Zullen ze eindelijk de 4K YT bug verhelpen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:46
Is dit toestel nu uitverkocht? Ik probeer hem via belsimpel te bestellen. Eerst leverbaar 24 uur, toen 2-4 werkdagen, nu staat hij er niet eens meer tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
johnhuff schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:02:
Is dit toestel nu uitverkocht? Ik probeer hem via belsimpel te bestellen. Eerst leverbaar 24 uur, toen 2-4 werkdagen, nu staat hij er niet eens meer tussen!
Bij Belsimpel is de leverstatus (beperkt), dus ze kunnen hem nog wel bestellen lijkt het. Bij een hoop andere winkels is hij nog wel te krijgen: pricewatch: Motorola Moto X Style Zwart.

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
Heb de Style nu een dag of 4 en ik moet wennen aan de grootte. Kom van een Z2 dus het relatieve verschil is niet veel, maar dat kleine beetje maakt hem ietwat onhandig. Ben verder enorm blij met het grote scherm en het goede geluid. Ook het rooten is een fluitje van een cent _/-\o_ Nu nog encryptie toepassen en wachten op 7.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Vanochtend een melding van een update, ik laaiiend enthousiast (Android 7.0??). Helaas bleek het een kleine update te zijn:

Android security patch level:
1 September 2016

System version:
24.221.8.clark_reteu.reteu.en.EU retfr

Build number:
MPHS24.49-18-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van de vorige Moto X (tweede generatie, 2014) naar de Moto X Style?

Ik zit te twijfelen.. de stereo speakers en betere camera spreken mij aan maar LCD ipv AMOLED? Valt dit scherm mee voor mensen die AMOLED gewend waren? (Diepe zwart waardes)

• loll
Ik heb zelfs last van backlight bleeding....... Dus denk dat het je niet heel erg gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Het is verder een prima scherm, het went wel. Maar het is niet echt logisch een LCD scherm te hebben terwijl het scherm vaak alleen geactiveerd wordt om notificaties weer te geven. Een amoled scherm zou veel minder energie verbruiken, dan hoeft er geen 5,7" backlight aan om alleen het kleine icoontje van bijvoorbeeld WhatsApp weer te geven.

Wat me wel echt zwaar is tegengevallen is het update beleid van Motorola. De Android 6.0 update kwam precies een maand nadat 6.0 werd uitgerold naar de Nexus toestellen, dus dat was heel netjes. Maar daarna werd het erg stil. Meer dan een jaar later zitten we nog steeds op 6.0, er is nooit een 6.0.1 update gekomen. Laatste geruchten zijn wel dat eind februari dan eindelijk rechtstreeks een update naar Android 7.1 komt (zou mooi zijn), maar daarna verwacht ik echt helemaal niets meer van Motorola/Lenovo.

Dus hoewel ik ook de nieuwe Moto toestellen best mooi vind (alleen jammer dat de stereo speakers er weer uitgesloopt zijn) ga ik geen nieuwe Moto meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
https://www.foon4u.nl/887...e-eind-januari-android-7/

Android 7.0 komt eind deze maand! Is door Moto Duitsland bevestigd. Ik ben benieuwd...
En er zijn benchmarks gezien van de Moto X Style die op 7.1 draaide. Zou die update dan op een later moment ook nog uitgerold worden...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 22:12
Theratron schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:21:
https://www.foon4u.nl/887...e-eind-januari-android-7/

Android 7.0 komt eind deze maand! Is door Moto Duitsland bevestigd. Ik ben benieuwd...
En er zijn benchmarks gezien van de Moto X Style die op 7.1 draaide. Zou die update dan op een later moment ook nog uitgerold worden...?
Denk niet dat de update vandaag nog komt: https://twitter.com/Moto_GER/status/826353973019963392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Nee, ik had die hoop ook al een beetje opgegeven. Het update beleid van Motorola is gewoon slecht. Daarom was ik ook al "benieuwd..." :) Ik ben blij dat hij nog wel Android 7 krijgt (want er zijn zat apparaten die eigenlijk helemaal niet ondersteund worden, hoe slecht dat ook is), maar het wordt gewoon minstens een half jaar later in vergelijking met een Nexus toestel.

Erg jammer dat Google gestopt is met het Nexus programma en dat we nu voor de nieuwste kale versie van Android zijn aangewezen op die peperdure en niet ideale Pixel toestellen. Zelfs als ik die belachelijke € 1.000,- zou willen neertellen voor de Pixel XL dan moet ik het grotere scherm en de stereo speakers aan de voorkant inleveren met niets nuttigs ervoor in de plaats. Eind 2015 beter de Nexus 6P kunnen kopen. Maar dat heeft ook weinig zin meer nu :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 22:12
Eerst zou de nougat update eind januari komen, nu verwachten ze mei: https://twitter.com/Moto_GER/status/826802898512314368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Erg jammer hoor voor mij de laatste keer een Motorola. Het updatebeleid is echt extreem achteruit gegaan zeker omdat het haast stock android is..

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:28
Zat er wel beetje aan te komen natuurlijk. Het is echt jammer dat er geen alternatief is voor een stock Android telefoon... Voor mij dan toch de OnePlus dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
Ik denk dat ik voor nu maar overstap op [url="https://https://download.lineageos.org/clark"]LineageOS[/url]. Daar hebben ze een build klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Ik ga in maart mijn abonnement verlengen. Ik vind de batterijduur van de Moto X style erg achteruitgaan de laatste tijd, dus ik neem maar meteen een nieuw toestel. En dat gaat never nooit meer een Motorola worden. Ik heb zelfs nog liever Touchwiz dan dat ik tot mei op Android versie 6.0 blijf zitten. Die dan al anderhalf jaar verouderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 11:43
Iemand problemen met de Device/file Manager? Ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat, mijn pc ziet het toestel wel maar laat geen bestanden of mappen zien. Heb nu alles wel geprobeerd van tig keren uninstall en weer installeren. Ik heb op internet diverse fora bezocht enz.. maar kan het niet vinden. Dit is mijn laatste strohalm en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Update : het is al opgelost!!

[ Voor 4% gewijzigd door barrie op 04-02-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
TheDweep schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:57:
Ik denk dat ik voor nu maar overstap op [url="https://https://download.lineageos.org/clark"]LineageOS[/url]. Daar hebben ze een build klaar staan.
En weer terug naar stock....

Batterijgebruik van LineageOS is nog te hoog. Waar ik normaal 10% gebruikte, was het nu 30%. Camera liep regelmatig vast en de zaklamp werkte niet. Over een paar weken weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Tsja, het laatste dat je wilt met de X Style is dat de batterij nóg sneller leeg gaat.... ;)

Wat zou een goede vervanger van dit toestel zijn? Stel, prijs is geen bezwaar. Voorwaarden zijn voor mij wel:

- Stock Android met snelle updates
- Minstens 5,7 inch scherm, liefst (Am)oled
- Goede batterijduur, het liefst boven 4.000 mAh
- Front facing stereo speakers, ik kijk veel YouTube enzo en wil echt niet meer zonder
- Goede camera

Alle Lenovo's/Moto's vallen dan dus af omdat de updates nooit komen en ze hebben de stereo speakers en de grote schermen alweer laten vallen.
De Huawei Mate 9 is misschien een optie maar ik weet niet hoe Huawei is met updates en hun software is niet bepaald "stock" te noemen... maar speakers, grootte van het scherm en de capaciteit van de batterij zijn goed.
De OnePlus 3T heeft niet meer dan gemiddelde batterijduur, geen stereo speakers, geen denderend scherm en ze zijn ook niet altijd de snelste met updates... (heb de OnePlus One gehad, wellicht is het nu beter).
De Asus Zenfone AR zag er op zich veelbelovend uit maar ook daar is het de vraag hoe ze omgaan met updates. Verder zag de (enkele?) speaker er niet denderend uit en is de batterij krap met 3.300 mAh.
Eigenlijk blijft dan alleen de Nexus 6P over maar die is inmiddels zo oud dat hij vanaf aankomende september geen updates meer ontvangt aldus Google. En om nu minstens € 500,- te betalen voor een model van bijna 2 jaar oud...

Op zich zijn het geen hele moeilijke "eisen" zou je zeggen... hoe moeilijk is het om zo'n toestel in elkaar te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:28
Theratron schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:03:
Tsja, het laatste dat je wilt met de X Style is dat de batterij nóg sneller leeg gaat.... ;)

Wat zou een goede vervanger van dit toestel zijn? Stel, prijs is geen bezwaar. Voorwaarden zijn voor mij wel:

- Stock Android met snelle updates
- Minstens 5,7 inch scherm, liefst (Am)oled
- Goede batterijduur, het liefst boven 4.000 mAh
- Front facing stereo speakers, ik kijk veel YouTube enzo en wil echt niet meer zonder
- Goede camera

Alle Lenovo's/Moto's vallen dan dus af omdat de updates nooit komen en ze hebben de stereo speakers en de grote schermen alweer laten vallen.
De Huawei Mate 9 is misschien een optie maar ik weet niet hoe Huawei is met updates en hun software is niet bepaald "stock" te noemen... maar speakers, grootte van het scherm en de capaciteit van de batterij zijn goed.
De OnePlus 3T heeft niet meer dan gemiddelde batterijduur, geen stereo speakers, geen denderend scherm en ze zijn ook niet altijd de snelste met updates... (heb de OnePlus One gehad, wellicht is het nu beter).
De Asus Zenfone AR zag er op zich veelbelovend uit maar ook daar is het de vraag hoe ze omgaan met updates. Verder zag de (enkele?) speaker er niet denderend uit en is de batterij krap met 3.300 mAh.
Eigenlijk blijft dan alleen de Nexus 6P over maar die is inmiddels zo oud dat hij vanaf aankomende september geen updates meer ontvangt aldus Google. En om nu minstens € 500,- te betalen voor een model van bijna 2 jaar oud...

Op zich zijn het geen hele moeilijke "eisen" zou je zeggen... hoe moeilijk is het om zo'n toestel in elkaar te zetten?
Ik denk dat die telefoon niet bestaat.. Je zou kunnen kijken naar de product: Google Pixel XL kunnen kijken? Weet alleen niet hoe de frontspeakers zijn. Maar het geluid uit telefoon is sowieso niet al te best toch? Kan je niet beter voor een goede (bluetooth) koptelefoon gaan erbij? Ik ben zelf maar voor de OnePlus 3T gegaan, deze krijgt relatief best snel updates. De Pixels vind ik zelf te duur. De 6P was laatst 300 euro bij de PhoneHouse, maar wat je zegt: officieel maar tot september updates. (Daarna alleen Security patches).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Precies! Wat betreft de Pixels, qua software zijn ze ideaal. Maar ze kregen veel kritiek omdat er wel hele grote randen (bezels) rond het scherm zitten, terwijl die ruimte niet wordt opgevuld met stereo speakers oid. Er zit een klein en zeer matig monospeakertje aan de onderkant. En dat dus voor €1.000,-.......
Overigens heeft Juan Bagnel van Pocketnow de DAC getest en die is ook ondermaats (terwijl het toestel nota bene door HTC gemaakt wordt).

De speakers van de Moto X Style zijn wel echt heel goed, om een review op YouTube te bekijken voldoen ze echt prima. Inderdaad, als je muziek wilt afspelen moet je wel echt een koptelefoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-10 08:19
Hallo,

2 dagen geleden de moto X style via coolblue voor 205€ ( ze hebben er nog liggen), wel tweede kansje , deze werd terug gestuurd door de vorige eigenaar binnen de 7 dagen.
Ik kom zelf van een Nexus 5X en daarvoor een Moto X 2nd gen.

Wat me positief bevalt is het scherm, mooi levendig en scherp (Raar dat ze geen Amoled gebruikt hebben), speakers zijn geweldig! Het premium gevoel bij het kijken en vasthouden van dit toestel (dat had ik helemaal niet bij de Nexus5X).

Wat me dan weer wat negatief opvalt is de accu en Android 6.
Uiteraard moet de accu dit groot scherm voeden, daarom het raar is dat ze geen Amoled gebruikt hebben, want nu moet heel dat paneel op-schijnen voor notifications/moto display.
En dan jah ....Android 6 ? op een bijna-kale-android ? Vroeger waren ze toch veel sneller met hun updates.... Ik kom van android7.1.2 en moet zeggen dat Nougat stukken soepelder draait en beter is met de accu beheer, hopelijk komt die er snel.

Verder een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Dat is zeker een nette prijs!!

Ik heb inmiddels een Lenovo P2 gekocht. Ik werd helemaal gek van de accu (had op het laatst met moeite 2 uur screen-on time per acculading). De P2 krijgt ongeveer op hetzelfde moment de Android 7 update als de X Style (veel te laat dus, maar Moto/Lenovo is gewoon niet goed -meer- met updates) maar ik haal nu wel makkelijk 10 uur screen-on time op één acculading. Of drie dagen bij regelmatig gebruik. En dat doet geen enkele andere telefoon. En je merkt dan toch hoeveel mooier zwart eruit ziet op een Amoled scherm inderdaad. Die had de X Style ook gewoon moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-10 08:19
Ik heb vandaag de Moto terug gebracht naar Coolblue en omgeruild voor een Lenove P2. Accu was gewoon om te huilen.
Heb je tips & Tricks voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:30
Vandaag een security update ontvangen. Hopelijk de voorbode voor Android 7.
Moto G4 plus ontvangt sinds gisteren ota update android 7.😁

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen. 2xMarstek v3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Bijna is het zo ver: http://www.techdroider.co...t-moto-x-style-india.html

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
De kans is groot dat we met Lenovo niet verder gaan dan 7.0. Daarom heb ik de ervaringen met LineageOS de afgelopen weken in de gaten gehouden op XDA. Die zijn echter wisselvallig. Ik wacht op de eerstvolgende release want hierin schijnt het audioprobleem opgelost te zijn. LineageOS zit dan op 7.1.2.

Gisteren AICP geprobeerd, maar daar zit live display en motion niet in waardoor je terugvalt op de LED voor notificaties en de zaklamp via de statusbar. 7.1.2 van AICP werkt prima en smoelt ook goed.

Het is nog even afwachten voor ik één van deze twee weer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
LeStef schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:34:
Ik heb vandaag de Moto terug gebracht naar Coolblue en omgeruild voor een Lenove P2. Accu was gewoon om te huilen.
Heb je tips & Tricks voor mij? :)
Ik heb zelf in ieder geval navigatie met één toets aangezet, zodat de onscreen knoppen verdwijnen. Nog daargelaten dat het verslavend werkt en ik ook continu de hometoets op de Samsung Galaxy S7 Edge van mijn echtgenote licht aanraak in de verwachting dan "terug" te gaan, is hierdoor ook het scherm effectief groter. De Moto heeft een 5,7" scherm en de Lenovo P2 een 5,5", maar zonder de onscreen knoppen heb je toch meer plezier van het scherm vind ik. Enige wat ik wel echt mis zijn de stereo speakers aan de voorkant. Maar de batterij is zoveel beter, dat maakt alles goed. En hij heeft in tegenstelling tot de Moto wel een vingerafdrukscanner. En... hij heeft allang Android 7.0 terwijl de Moto X Style nu al maanden in de kou staat.

Wat voor tips heb ik verder... zet Nova launcher erop zodat de software eruit ziet als de stock Android/Google Pixel launcher. Maar je kan bij de Lenovo veel meer aanpassen dan bij (zo goed als) stock Android zoals dat op de Moto staat. Snelkoppelingen aanpassen aan je eigen voorkeur bijvoorbeeld. En je kan zelf kiezen hoe je multitask carrousel eruit ziet.
Oh, en als je van de baas een abonnement hebt met onbeperkt internet en bellen die sim er ook in zetten (hij is dual sim). Ik heb nu privé een goedkoop sim-only abonnement en internet en bel op de sim van werk. Scheelt weer een hoop geld en dan verdient die telefoon zichzelf wel terug.
Dat zijn de tips wel zo'n beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Zit de kabel van de bijgeleverde Turbolader aan de lader vast? (of los)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:44
xabre16v schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:25:
Die zit helaas vast aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik heb net deze telefoon. Valt mij op dat er een witte "dot" rechts boven in het scherm zit, ter hoogte van de front camera.

Ik lees het op internet vaker. Hebben hier mensen daar ook last van? Ik vraag me af wat ik zal doen, terugsturen of houden.

Foto van internet; hier wel drie spots: http://forums.androidcent...display-what-they-168.jpg

Ik heb slechts één zoals de linker in de rode cirkel.

[ Voor 30% gewijzigd door xabre16v op 03-05-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat heb ik niet. Als je er last van hebt zou ik hem terugsturen, als je er geen last van hebt dan niet. Volgens mij kan het niet echt kwaad, gewoon een soort van backlightbleeding. Maar als het je ergert zal het alleen maar vervelender worden. Maar als je het alleen ziet als je er op let... het kost je ws extra werk en misschien gezeur met de leverancier.

just my 0,02€

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:24

Greetzel

yes you can

TheDweep schreef op zondag 23 april 2017 @ 08:16:
De kans is groot dat we met Lenovo niet verder gaan dan 7.0. Daarom heb ik de ervaringen met LineageOS de afgelopen weken in de gaten gehouden op XDA. Die zijn echter wisselvallig. Ik wacht op de eerstvolgende release want hierin schijnt het audioprobleem opgelost te zijn. LineageOS zit dan op 7.1.2.

Gisteren AICP geprobeerd, maar daar zit live display en motion niet in waardoor je terugvalt op de LED voor notificaties en de zaklamp via de statusbar. 7.1.2 van AICP werkt prima en smoelt ook goed.

Het is nog even afwachten voor ik één van deze twee weer probeer.
Zit je op Lineage ondertussen TheDweep? Ik heb via marktplaats de X Style voor 150 euro overgenomen, (helaas m'n jiayu S3 laten vallen, scherm kapot, dat reageert niet meer op aanraking :'( ) en baal ook van de slechte ROM voorzieningen. Heb laatste Lineage image klaar staan, (lineage-13.0.20170504-UNOFFICIAL-clark-UKDSM-ZRAM), ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Er zijn nog meer ROMS die Nougat 7.1.x hebben, kom er ook 1 tegen met de mooie naam 'Validus-clark-7.1.2.Beta.14.0-Official-20170430-1442', maar de mensen die op XDA reageren zijn niet heel uitgebreid in hun ervaringen delen.
Ik zal er nog eens expliciet naar vragen, wat ze er van vinden.

Als er hier nog meer ervaringen met alternatieve ROMS zijn hoor ik het graag!

@xabre16v Overigens zit mijn kabeltje wel los aan de lader, tel is model X1572.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 18:49
Greetzel schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:02:
[...]

Zit je op Lineage ondertussen TheDweep? Ik heb via marktplaats de X Style voor 150 euro overgenomen, (helaas m'n jiayu S3 laten vallen, scherm kapot, dat reageert niet meer op aanraking :'( ) en baal ook van de slechte ROM voorzieningen. Heb laatste Lineage image klaar staan, (lineage-13.0.20170504-UNOFFICIAL-clark-UKDSM-ZRAM), ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Er zijn nog meer ROMS die Nougat 7.1.x hebben, kom er ook 1 tegen met de mooie naam 'Validus-clark-7.1.2.Beta.14.0-Official-20170430-1442', maar de mensen die op XDA reageren zijn niet heel uitgebreid in hun ervaringen delen.
Ik zal er nog eens expliciet naar vragen, wat ze er van vinden.

Als er hier nog meer ervaringen met alternatieve ROMS zijn hoor ik het graag!

@xabre16v Overigens zit mijn kabeltje wel los aan de lader, tel is model X1572.
Als mede developer van Validus kan ik zeggen dat ie perfect draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

GtrCraft schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Als mede developer van Validus kan ik zeggen dat ie perfect draait
Dan zet ik die er op, dank voor je reactie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
xabre16v schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:25:
Die zit vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Een zeer strakke, snelle rom de Validus! En echt Nougat, waar de Lineage die ik gevonden had, nog android 6 is.In de Validus is heel veel te geraken, misschien wat te veel voor mij, maar de eerste indruk is erg goed.
Ik zal m een poosje draaien, zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
Greetzel schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:02:
[...]

Zit je op Lineage ondertussen TheDweep?

[...]
Draai sinds dinsdag de update van 1 mei met 7.1.2 en die is enorm verbeterd sinds de versies van maart. De Moto motions missen, dus geen shake voor de zaklamp of twist voor de camera, maar qua batterijduur lijkt hij voor mijn gevoel beter dan stock 6.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

TheDweep schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:30:
[...]

Draai sinds dinsdag de update van 1 mei met 7.1.2 en die is enorm verbeterd sinds de versies van maart. De Moto motions missen, dus geen shake voor de zaklamp of twist voor de camera, maar qua batterijduur lijkt hij voor mijn gevoel beter dan stock 6.0.1.
Ik ga die ook downloaden, ik mis Nougat best wel. Kreeg met de Validus rom de Gapps niet aan de praat, zal wel aan mij liggen.. Wel een strakke rom!

Nu draai ik de Lineage Marshmallow, maar da's toch een stap terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik wacht nog even op de officiele Nougat release, mogelijk worden de radio's dan ook nog geupdate. Na 7.0 zal er wel niks meer komen.. 7.1.(1/2) kunnen we wel op ons buik schrijven.

Zal zodra 7.0 uit is wel weer unlocken en direct Lineage 7.1.2 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Trevor schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:14:
Dat heb ik niet. Als je er last van hebt zou ik hem terugsturen, als je er geen last van hebt dan niet. Volgens mij kan het niet echt kwaad, gewoon een soort van backlightbleeding. Maar als het je ergert zal het alleen maar vervelender worden. Maar als je het alleen ziet als je er op let... het kost je ws extra werk en misschien gezeur met de leverancier.

just my 0,02€
Ik ga hem terug sturen. Ga me steeds meer ergeren aan die vlek. Tevens zie ik ook dat het scherm scheef op de metalen behuizing zit. Als je recht van boven kijkt (op het scherm) zie je een stuk metaal uitsteken aan de onderkant. Draai je het toestel om (scherm naar beneden) dat je een stukje scherm uitsteken aan de bovenkant. Zit niet mooi uitgelijnd dus. Krijg bijna de indruk dat het een refurbished toestel is. (Gekocht bij Midimedia.nl) Intussen een volgende besteld bij Belsimpel.nl .. kijken of die er beter uitziet.

edit:

Intussen een ander binnen. Scherm is hier wel prima van, geen witte vlekken of backlight bleeding :) Alhoewel de maximale helderheid iets minder lijkt te zijn. Ze zullen wel verschillende panelen gebruikt hebben.
Tevens heeft dit toestel out of the box Android 6.0.1 (Retail EU versie), het andere toestel had 5.1.1 welke ik kon updaten naar 6.0 (Retail GB)

[ Voor 20% gewijzigd door xabre16v op 10-05-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
Gelijk unlocken en LineageOS erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

TheDweep schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:31:
Gelijk unlocken en LineageOS erop :)
Of de Android Ice Cold project, minstens elke week een update. Draait soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ja, komt wel goed. Mijn 2014 X draaide ook soepel LineageOS. De 2013 X ook behalve dat bluetooth niet goed werkte in de auto in combinatie met streaming audio en tegelijktijd gebeld worden. (Dan bleef het toestel hangen.)
Hoop dat dit niet het geval is met de X Style. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

xabre16v schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:28:
Ja, komt wel goed. Mijn 2014 X draaide ook soepel LineageOS. De 2013 X ook behalve dat bluetooth niet goed werkte in de auto in combinatie met streaming audio en tegelijktijd gebeld worden. (Dan bleef het toestel hangen.)
Hoop dat dit niet het geval is met de X Style. :)
X Style hier, en dat is mij nog niet overkomen. Niet met Lineage, ook niet met AICP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
Zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
loll schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:11:
Zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten op een update?
Ja. Voorlopig komt er nog geen 7.0 ... Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
xabre16v schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:12:
[...]

Ja. Voorlopig komt er nog geen 7.0 ... Afwachten maar.
Ik was van mening dat 7.0 in mei zou worden uitgerold, jammer dit weer.

Iemand nog een alternatief voor de X Style? Ik ben namelijk helemaal klaar met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
Laatst heb ik het scherm van mijn x style kapot gemaakt, maar kreeg van verzekering een nieuwe. Nu vind ik dat de kleur temperatuur van de nieuwe niet oké is. Wit is niet wit maar gelig. Heeft iemand hier ervaring mee? De eerste die ik had had wel de juiste kleur temperatuur ( het wit dan).

heb hem terug gestuurd en een andere nieuwe gekregen die het wel goed doet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door berrieberrie op 03-07-2017 22:28 ]

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen. 2xMarstek v3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ik drukte op system updates, en tot mijn verbazing kreeg een een franse update van 896.3 MB met Nougat 7.0, het downloaden is nu helaas al bijna een uur bezig. Ik hou jullie op de hoogte als Nougat geinstalleerd is!

Here we go:
Moto X Style Nougat

[ Voor 30% gewijzigd door Lightning89 op 15-07-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Lightning89 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:59:
Ik drukte op system updates, en tot mijn verbazing kreeg een een franse update van 896.3 MB met Nougat 7.0, het downloaden is nu helaas al bijna een uur bezig. Ik hou jullie op de hoogte als Nougat geinstalleerd is!

Here we go:
[afbeelding]
En hoe bevalt het ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:51
Same hier, ben nu de upgrade aan het binnen halen.

Edit: en done, was eigenlijk met een half uurtje gebeurd.

Eerste 3 dingen die me positief opvallen zijn de beter leesbare letters. Ze lijken slanker. Andere is de drawer die je van bovenaf opent. Ik kan nu makkelijker vanuit daar zaken aan en uit zetten. De app selection (knop rechts onderin) is ook een stuk leesbaarder. Split screen is wel grappig maar geen idee of het ook nuttig is.

Op het eerste gevoel lijkt het wel soepeler maar dat is moeilijk inschatten na 15 minuten gebruik.

[ Voor 83% gewijzigd door Craven op 15-07-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ik heb nog steeds NOVA dus geen verschil kwa drawer, nieuwe iconen is even wennen (enorm groot NFC icoon). Ik heb alles wel 'kleiner' ingesteld kwa fonts etc. dat deed ik vorige keer niet dus enorm veel ruimte over op het scherm. De overlay van whatsapp met berichten is anders. Het lijkt iets meer 'snappy' aan te voelen maar dat kan ook placebo zijn (nieuwe versie haha).

Tijdens het updaten van apps hoopte ik dat de telefoon niet meer compleet vastloopt met 7.0. Dit gebeurt echter wel. Ik zal na een aantal dagen ook even laten weten of de batterijduur verbeterd is of niet.

De installatie duurde bij mij wel bijna 1 uur.

Kort gezegd: weinig veranderingen gemerkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Ik kreeg vandaag de melding dat Android 7 Nougat (25.11.15.en.EU) beschikbaar was. Heeft iemand deze al geïnstalleerd / geprobeerd?

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moeilijk leverbaar...bij Belsimpel is die niet meer verkrijgbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
basvdijk1647 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:33:
Ik kreeg vandaag de melding dat Android 7 Nougat (25.11.15.en.EU) beschikbaar was. Heeft iemand deze al geïnstalleerd / geprobeerd?
Kijk eens een paar posts boven je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Lightning89 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:51:
[...]

Kijk eens een paar posts boven je :)
Serious, ik heb 3x gekeken en ben naar laatste pagina van deze thread gegaan om te kijken voor ervaringen met update 8)7 Let maar niet op mij :F

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
basvdijk1647 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Serious, ik heb 3x gekeken en ben naar laatste pagina van deze thread gegaan om te kijken voor ervaringen met update 8)7 Let maar niet op mij :F
Hahah, kan gebeuren. Even een verdere update: Voorheen had ik het gevoel dat de telefoon af en toe vol liep na een week en dan trager reageerde, dit lijkt te zijn opgelost. Ook standby tijd met telefoon uit lijkt langer te zijn. Wat is de ervaring van anderen? Of is dit allemaal een grote placebo nog steeds?

Update: De 4K bug is EINDELIJK opgelost, nu dus weer 4K op Youtube kijken zonder dat het beeld stilvalt en het geluid doorgaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Lightning89 op 20-07-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik kan het je niet vertellen, nog geen update mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
Die distributie van deze ota 7.0 gaat blijkbaar wel erg langzaam. Ik heb nog niks ontvangen en volgens mij veel andere ook niet. Begrijp dit ook niet. OTA is beschikbaar maar niet iedereen kan hem binnen halen? Waar is dit van afhankelijk?
Heb gewoon een retail toestel in Nederland gekocht. Normaal is een OTA binnen paar dagen uitgeleverd. Iemand hier meer zicht op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik meende dat het in batches gaat in groepen van IMEI nummers. Op xda zijn er berichten van over de hele wereld maar niet in grote getalen.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste