Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
[Moto X Style] Ervaringen en discussie

De Moto X Style is Motorola's nieuwste 5,7-inch telefoon. De Moto X Style is de Europese variant van de Moto X Pure Edition die verkocht wordt in de VS.
Onder de motorkap zit een Qualcomm Snapdragon 808 Hexacore-processor, 3GB ram en een 1440p 5,7 inch IPS-scherm.
Motorola heeft ervoor gekozen om geen skin toe te voegen aan het OS, en biedt daardoor een stock android-ervaring aan. Er zijn wel enkele features toegevoegd o.a. Active Display, enkele gestures en meer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IM719LA.png

Motorola Moto X Style (EU) / Pure Edition (VS)
AndroidAndroid Lollipop 5.1.1
SkinGeen / Standaard Lollipop
CPU, GPUQualcomm Snapdragon 808 (Hexacore), Adreno 418
Processor snelheid1800MHz
Intern geheugen16GB, 32GB, 64GB, Uitbreidbaar met MicroSD
RAM geheugen3GB
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm5,7" / QuadHD / 2560 x 1440 pixels / Gorilla Glass 3
Frontcamera5 megapixels
Backcamera21.0 megapixels
Accu (mAh)3000mAh met Turbo Charge
Afmetingen 153.9 x 76.2 x 6.1 (11.06 op dikste punt) mm
Gewicht 179 gram
SimkaartNanoSIM
BijzonderhedenStereo front-facing speakers,
IP52 certified (waterafstotend)
NotificatieledjeWit, enkel beschikbaar na rooten

De Moto X is in de VZ zelf samen te stellen via Moto Maker, met daarbij de keuze tussen verschillende materialen, o.a. silicone, hout en leer. Het is mogelijk om een accentkleur te kiezen, en je kan ook kiezen tussen een zwart of wit front. Daardoor zijn er veel verschillende kleur- en materiaalkeuzes beschikbaar. In Nederland/België is Moto Maker (voorlopig?) niet beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mFJqw0F.png

De Moto X Style heeft een geschatte leverdatum van 6 oktober voor het Verenigd Koninkrijk. Voor Nederland/België is nog geen releasedatum bekend. De Moto X Pure Edition is sinds 2 september verkrijgbaar in de VS.

Het is mogelijk om de bootloader te unlocken via de motorola-website. Er heerst enige onduidelijkheid of dit de garantie doet vervallen, het is dus misschien raadzaam om nog even te wachten met rooten tot Motorola hierover meer laat weten.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Had gezien dat er nog geen topic bestond voor de Moto X Style, dus bij deze hebben we dat ook weer.
Als je foutjes tegenkomt, laat gerust weten :)

Mijn Pure Edition is naar mij onderweg via mijn zus, die momenteel in de VS verblijft. $471 tegenover €499 is toch een heel verschil (ik heb een Cognac Leather achterkant gekozen).

Ik ben toch wel een beetje huiverig ivm het formaat, ik kom van een 4,3 inch toestel dus dit is wel opeens heel groot...

[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 20-09-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:48
Mavamaarten schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:09:
Had gezien dat er nog geen topic bestond voor de Moto X Style, dus bij deze hebben we dat ook weer.
Als je foutjes tegenkomt, laat gerust weten :)

Mijn Pure Edition is naar mij onderweg via mijn zus, die momenteel in de VS verblijft. $471 tegenover €499 is toch een heel verschil (ik heb een Cognac Leather achterkant gekozen).

Ik ben toch wel een beetje huiverig ivm het formaat, ik kom van een 4,3 inch toestel dus dit is wel opeens heel groot...
Ik heb ook erg veel interesse in de Moto X, alleen kan je hem in NL niet customizen zoals je dat wel kan in de US of zelfs in Duitsland.

Wanneer ontvang je hem? Ben benieuwd naar je ervaringen, de reviews op internet zijn in ieder geval vrij positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
BigF25 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:33:
[...]

Ik heb ook erg veel interesse in de Moto X, alleen kan je hem in NL niet customizen zoals je dat wel kan in de US of zelfs in Duitsland.

Wanneer ontvang je hem? Ben benieuwd naar je ervaringen, de reviews op internet zijn in ieder geval vrij positief.
Delivery is gepland voor morgen (in de VS), ik verwacht hem hier de 1e oktober. Ik kan in elk geval niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
aha dat is bijna!

Ik zou dat stukje van Moto maker wel aanpassen gezien dat niet beschikbaar is in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:04
je hebt niet gekozen voor de 64GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:57
Besteld bij koelblauw en zou vrijdag geleverd moeten worden. Helaas niet kunnen customizen maar ja. Gemailed met CB hoe het zit met betrouwbaarheid van releasedatum van Motorola maar dat zou goed zitten. Ben benieuwd.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Extreem jammer dat ze geen Style Mini maken.

De Moto G is ook alweer naar 5 inch gegroeid, terwijl die toestellen (alsook de Moto X 1st gen) echt perfect vasthouden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:08
Jeroenneman schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:42:
Extreem jammer dat ze geen Style Mini maken.

De Moto G is ook alweer naar 5 inch gegroeid, terwijl die toestellen (alsook de Moto X 1st gen) echt perfect vasthouden.
Dit dus. Hoewel grotere smartphones minder praktisch zijn, heb ik niet echt problemen met de grotere formaten, maar de first gen. Moto X was betreft formaat toch wel perfect naar mijn idee.

Ik ga dit toestel in de gaten houden, ik vind momenteel de prijs te hoog voor een smartphone die na een jaar al redelijk verouderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:02
Zeer interessant toestel, jammer dat Motorola hier geen vingerafdrukscanner op heeft voorzien. Dan was het echt een compleet toestel geweest. Nog wat wachten op de nieuwe Nexussen en dan toch stilaan een knoop doorhakken voor de vervanging van mijn Oneplus.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:10

spanx

_Sp[A]nX_

waarschijnlijk vertraagd

Damn it's good 2b a Tweaker!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:55
Blijft afwachten als 2 oktober ook wel haalbaar is.
Vanaf 29 september zullen we meer weten. ;)

Dan zou er stock zijn voor Handtec & Clove.
Als deze stock krijgen heb ik goede moed voor Cooblue.
Indien ze op 29 september ook niks binnen krijgen zal Coolblue dat ook niet hebben. (waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Vind het niet zo heel erg dat ze nog geen stock hebben. Nu kan ik eerst de launch van de Nexus 5X en 6P afwachten. Gebruik nu een Nexus 6 en neig naar een Moto X style. Nexus 5X is voor mij te klein en ben bang dat de Nexus 6P erg duur wordt. Ach, geduld is een schone zaak toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
GroeneThee schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:52:
je hebt niet gekozen voor de 64GB versie?
Ik heb gekozen voor de 16GB versie.
Waarom? Op mijn huidig toestel (dat ook Lollipop 5.1.1 draait) heb ik 2,77 GB aan apps staan, plus 6,31GB aan data (waarvan 90% muziek uit Google Play). Gezien de Moto X Style/PE een MicroSD kaart ondersteunt ga ik ervan uit dat 16GB wel genoeg is voor mijn eisen. Games speel ik vrijwel nooit, maar ook die kan je normaal gezien op je SD kaart zetten. Zeker met root valt er wel een mouw te passen indien dat niet het geval is (symlinks enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind echt jammer dat coolblue niet de witte heeft dus heb ik maar de zwarte besteld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Student mobiel heeft wel de witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is enkel voor nl ik woon in belgie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41
Hoe zit het eigenlijk met LTE / WCDMA en GSM bands van Moto X Pure (US model) vs Moto X Style? Komen deze één op één met elkaar overeen? Anders eens wat vrienden lief aankijken die regelmatig op en neer vliegen naar de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Op Handtec en Clove is er stock voor de Moto X Style. (Dagje eerder dan voorzien)
Dus het gaat hopelijk goed komen met de stock bij coolblue op vrijdag.

[ Voor 3% gewijzigd door frye op 28-09-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:28
Ik had mijn zinnen gezet op de Nexus 6P maar waarschijnlijk valt deze voor mij af. Zo heeft hij een AMOLED-scherm en is het toestel vanaf morgen in oa de USA te pre-orderen. De vraag is wanneer deze 'normaal' leverbaar wordt bij Coolblue en consorten. Niet alleen dat, Huawei is voor mij relatief onbekend en ik heb geen idee hoe goed ze zijn met het maken van een goede GSM radio (ontvangst), nette audiokwaliteit, goede accuduur, etc.

Op dit moment overweeg ik nog de 'Style' of een iPhone 6S plus. Echter heb ik geen idee hoe Motorola's update beleid is: snel, regelmatig en 'toekomst' zeker? Of is het meer een enkele update waarna je het later maar moet bekijken? Ook weet ik (nog) niet of de Style Apt-X en USB-OTG ondersteunt. Iemand die mij een beter inzicht kan verschaffen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Hmm, volgens mij klopt dit niet en kan men dit niet veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

frye schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:17:
[...]

Hmm, volgens mij klopt dit niet en kan men dit niet veranderen...
Wel erg jammer....

Mooi zwart is ook niet lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Anteros schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:26:
Op dit moment overweeg ik nog de 'Style' of een iPhone 6S plus. Echter heb ik geen idee hoe Motorola's update beleid is: snel, regelmatig en 'toekomst' zeker? Of is het meer een enkele update waarna je het later maar moet bekijken? Ook weet ik (nog) niet of de Style Apt-X en USB-OTG ondersteunt. Iemand die mij een beter inzicht kan verschaffen?

Bedankt!
Het updaten van Motorola was heel goed. Sinds een paar maanden is het niet zo vrolijk.
Geen stagefright fix, Moto E & G nog op android 5.0.2. De Moto X 2014 op 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:59
Als de prijzen van de nieuwe Nexus serie bekend gaan worden kan deze telefoon nog wel eens heeeeeel veel aandacht gaan krijgen. 499 tov 699 van de verwachtte prijs van de 6P is nogal een verschil voor een nagenoeg gelijke telefoon (ok Qualcomm 808 ipc 810 en geen vingerafdruk), belangrijke + is dan weer de microSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
frye schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:52:
Blijft afwachten als 2 oktober ook wel haalbaar is.
Vanaf 29 september zullen we meer weten. ;)

Dan zou er stock zijn voor Handtec & Clove.
Als deze stock krijgen heb ik goede moed voor Cooblue.
Indien ze op 29 september ook niks binnen krijgen zal Coolblue dat ook niet hebben. (waarschijnlijk)
Er is wat binnen gekomen bij Handtec & Clove. Beiden hebben voorraad (soms niet alle uitvoeringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Zo de Moto X Style is besteld bij Coolblue, na de Nederlandse prijzen van de 6P gezien te hebben ging dat feestje niet door. Kan niet wachten tot vrijdag :)

[ Voor 12% gewijzigd door CokeZero op 29-09-2015 21:12 ]

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Heeft iemand een idee/workaround om toch een moto x te kunnen customizen vanuit nederland?

• Dibbuz
Bij een van de Engelse kan je een witte met bamboo bestellen. Of je moet iemand kennen in Duitsland oid.

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:18
Notificatie led alleen te gebruiken na rooten? Welke kleuren heeft die led? Iemand meer info hierover, kan niks vinden namelijk.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frye
aveenhuysen schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:00:
Notificatie led alleen te gebruiken na rooten? Welke kleuren heeft die led? Iemand meer info hierover, kan niks vinden namelijk.
Volgens XDA & Reddit zou dit enkel wit zijn.
http://forum.xda-develope...neral/hidden-led-t3200667

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
aveenhuysen schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:00:
Er zit een witte led verborgen achter de bovenste speaker. De led dient normaal gezien enkel om te tonen dat de batterij oplaadt als hij echt helemaal leeg is, maar als je rooted bent kan je de LED gebruiken als notificatieled.

Waarom Motorola beslist heeft om geen notificatieled in te bouwen ontgaat mij een beetje. Ik heb altijd toestellen gehad met een LED, zo'n lampje is gewoon een super energiezuinige manier om te tonen dat je notificaties hebt. Dat in tegenstelling tot Active Display op een LCD scherm 8)7.

Morgen komt mijn Pure Edition aan, ik kan niet wachten! :)

Verwijderd

spanx schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:52:
[...]

Wel erg jammer....

Mooi zwart is ook niet lelijk.
Is ook in het wit te verkrijgen

• MrHIghCake
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-05 21:45
Vandaag een telefoontje gehad van coolblue dat er iemand vrijdag langs komt om hem te brengen :D

• Anteros
MrHIghCake schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:05:
Vandaag een telefoontje gehad van coolblue dat er iemand vrijdag langs komt om hem te brengen :D
Laat ff weten wat je van het toestel vindt als je wilt. Ben namelijk wel benieuwd. Voornamelijk judder/lag/hick-ups en herladen van apps als je schakelt tussen de verschillende open apps.

Thanks!

• frye
MrHIghCake schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:05:
Heb nog niets gehad... ;( wel Coolblue België

• MrHIghCake
Anteros schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:10:
[...]

Laat ff weten wat je van het toestel vindt als je wilt. Ben namelijk wel benieuwd. Voornamelijk judder/lag/hick-ups en herladen van apps als je schakelt tussen de verschillende open apps.

Thanks!
frye schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:59:
[...]

Heb nog niets gehad... ;( wel Coolblue België
Er was wel een maar en die was, dat hij nog wel eerst binnen moest komen. Bij Coolblue gaat ze er vanuit dat ze hem morgen binnen krijgen, zodra dit het geval was krijg ik een mailtje. De man van Coolblue heeft direct een afspraak met me gemaakt voor deze vrijdag tussen 9:00-13:00, dit gebeurt denk ik zo formeel omdat ik ook nog een contract moet tekenen voor mijn nieuwe abbotje.

Als ik hem dus hopelijk morgen heb zal ik er na wat ervaring wel een klein stukje over schrijven. :)

• frye
MrHIghCake schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:20:
[...]

[...]

Er was wel een maar en die was, dat hij nog wel eerst binnen moest komen. Bij Coolblue gaat ze er vanuit dat ze hem morgen binnen krijgen, zodra dit het geval was krijg ik een mailtje. De man van Coolblue heeft direct een afspraak met me gemaakt voor deze vrijdag tussen 9:00-13:00, dit gebeurt denk ik zo formeel omdat ik ook nog een contract moet tekenen voor mijn nieuwe abbotje.

Als ik hem dus hopelijk morgen heb zal ik er na wat ervaring wel een klein stukje over schrijven. :)
Hopelijk komen ze morgen dan binnen inderdaad!
Dan heb ik hem voor het weekend nog anders wachten tot maandag... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Als je hem los besteld hebt zonder abo dan krijg je natuurlijk geen belletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het gevraagd of ik nog kon wisselen me een witte en ze zeiden nu dan moet ik mijn order eerst anulleren en dan opnieuw plaatsen :( dan moet ik nog wat langer wachten pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Waarom staat er moto X play in de titel terwijl er eerst style stond en ook de OP de X Style is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:55
Is er toevallig iemand uit de community die in Duitsland woonachtig is? Dat customizen van zo'n Moto X Style is een leuke toevoeging, maar ik zie het niet op korte termijn naar Nederland komen. Zonde, want dat maakt dit toestel net wat unieker.

Verder ben ik erg benieuwd wat de daadwerkelijke batterijduur gaat zijn. Ik bezit nu nog de Oneplus, die werkelijk een prima batterij heeft. Ik hoop er niet al teveel op achteruit te gaan.

Daarnaast gaan hier en daar geluiden rond dat sinds Lenovo Motorola bezit, de updates minder snel uitgegeven worden. Wat zijn de ervaringen m.b.t. updates en motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven240
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-09 21:03
Gisteren bij student mobiel besteld. Medewerker gaf aan dat ze deze week verwachten te leveren (in ieder geval de zwarte, die ik ook besteld heb O-) ).

Ben voornamelijk erg benieuwd naar de batterijduur.

Kom van een Nexus 5, dus de size zal wel even moeten wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
StephanO1990 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:15:
Verder ben ik erg benieuwd wat de daadwerkelijke batterijduur gaat zijn. Ik bezit nu nog de Oneplus, die werkelijk een prima batterij heeft. Ik hoop er niet al teveel op achteruit te gaan.
Vergeet niet dat je in 15 minuten aan de prik een behoorlijke accuboost hebt met die turbocharger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:52
Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd, in combinatie met een zwarte Moto X Style bij Studentmobiel.

Waar gisteren de eerste levering deze week werd verwacht, staat er sinds vanochtend helaas op week 41... Dus nog een weekje wachten voor de mensen die 'm bij Studentmobiel hebben besteld?:(

En het is weer gewijzigd, naar morgen!

[ Voor 7% gewijzigd door Giwe94 op 01-10-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ook bij coolblue blijft het voorlopig stil. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmar90
  • Laatst online: 12-03 09:07
mijn moto x style staat nog steeds op leverdatum 2-10. Ben erg benieuwd of hij inderdaad morgen wordt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Dat was vorige week ook. Zelfs nadat ik een mailtje had van CB dat deze was uitgesteld stond op de site nog urenlang levering 25 september... Dat zegt dus helemaal noppes.

Edit: je kan nu ook kiezen voor een witte bij CB en daar staat geen datum bij maar "verwacht deze week" en je kan je mailadres achterlaten. Dat gaat bij de zwarte niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Dibbuz op 01-10-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Wow. De mijne (een Pure Edition) is binnen!
Eerste indrukken komende van een 4,3 inch Xiaomi Mi2S:

- Het scherm is prachtig. Ik ben een 720p scherm gewoon en dit scherm is echt wel top. Erg mooi dat het scherm ook heel veel oppervlakte inneemt tov de hele telefoon. Erg kleine randjes, dat zorgt voor een wauw-effect.
- De grootte is aangenamer dan wat ik verwachtte, gebaseerd op reviews. Met 1 hand valt hij echt nog wel te bedienen, zeker omdat hij gewoon prettig in de hand ligt.
- Camera is erg goed vergeleken met mijn Mi2S. De Google camera werkt handiger dan de stock camera, dat touch to focus gedoe is niet praktisch.
- Performance is gewoon snel te noemen. Hier en daar zijn er wat hiccups maar dat komt volgens mij omdat ik nog alle apps aan het installeren ben, en omdat er nog niet voor alles een cache is opgebouwd. Multitasken doet hij als een baas en alles opent gewoon instant.
- De mijne is al unlocked + custom recovery + rooted + xposed, en ook de lastige "BOOTLOADER UNLOCKED" melding valt gemakkelijk te verwijderen. Qua customisebaarheid zeker een 9/10 :+
- Ik ben blij dat ik voor de Cognac Leather achterkant ben gegaan. Het ziet er erg proper uit.
- Batterij kan ik nog niets over zeggen, behalve dat ik een uur zwaar apps heb liggen installeren en de batterij niet zienderogen achteruit ging (dat was bij mijn Xiaomi Mi2S wel zo als ik zware dingen deed).

Ik had me eerlijk gezegd een beetje verheugd op de TurboCharger, maar dat is natuurlijk een met een US-plug. Daar had ik even niet over nagedacht 8)7
Ach ja, ik laadt mijn telefoon altijd gewoon 's nachts op dus echt een probleem is het niet.

Laat maar weten als je iets over het toestel wil weten :)

[ Voor 24% gewijzigd door Mavamaarten op 01-10-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Maak ons maar lekker... hahaha :)

Edit: turbocharges zijn toch ook los te koop?

[ Voor 42% gewijzigd door Dibbuz op 01-10-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg straks de style via student mobiel.
Eerste levering wordt al uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Even CB geapped of ze al binnen zijn.
Dit is hun reactie:
We zitten er inderdaad nog met smart op te wachten, begrijpelijk dat jij ook staat de springen. We hopen het inderdaad vandaag binnen te krijgen en anders zullen we voor een andere soort levering gaan. Alles om 'm morgen uit te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Een ander soort levering? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Dibbuz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:06:
Maak ons maar lekker... hahaha :)

Edit: turbocharges zijn toch ook los te koop?
Los te koop wel, maar ik heb eerlijk gezegd geen €30 over voor een oplader die ik eigenlijk toch niet nodig heb (lees: ik heb thuis al 10 opladers liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
Mavamaarten schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Los te koop wel, maar ik heb eerlijk gezegd geen €30 over voor een oplader die ik eigenlijk toch niet nodig heb (lees: ik heb thuis al 10 opladers liggen)
Op amazon.de heb je voor een tientje (gratis verzenden vanaf 29,-) een fastcharger.

http://www.amazon.de/gp/p...585296347&pf_rd_i=desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-08 17:34
@ Mavamaarten
Zit er nou eigenlijk een FM-radio in ja of nee? (een echte, dus niet via internet, maar gewoon via de FM-radio golven)

Ik dacht eigenlijk tot nu toe, dat zowel de Play als de Style geen FM-radio hadden, maar ik lees in wat nieuwe berichten van deze week weer anders...

Ik had i.i.g. voor de Style een 1.5 - 2 maanden geleden al eens nagevraagd bij Motorola zelf, en die gaven aan dat de Style geen ingebouwde FM-receiver heeft (jammer genoeg)...

Dus, Mavamaarten: zeg het maar 8) Ben er benieuwd.

BTW: ook voor morgen een afspraak staan met Coolblue voor levering van de Moto X Style (08:30 - 13:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play wel, style niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Mavamaarten schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

http://www.bol.com/nl/p/a...33722728-9200000048120109

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Mh.... zie net op www.clove.co.uk dat de volgende levering pas op 12 oktober wordt verwacht... weet niet of dat het ook de 1e levering is (misschien zijn ze al door de 1e voorraad heen)..

Op www.handtec.co.uk hebben ze wel voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
DaveCool schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:09:
Mh.... zie net op www.clove.co.uk dat de volgende levering pas op 12 oktober wordt verwacht... weet niet of dat het ook de 1e levering is (misschien zijn ze al door de 1e voorraad heen)..

Op www.handtec.co.uk hebben ze wel voorraad.
Dat gaat over de 2e levering denk ik want maandag stond er nog gewoon in stock.

EDIT:
Coolblue heeft zwart op voorraad.
Wit is voor 8/10.

http://www.pdashop.be/pro...a-moto-x-style-zwart.html

[ Voor 13% gewijzigd door frye op 01-10-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
DaveCool schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:42:
@ Mavamaarten
Zit er nou eigenlijk een FM-radio in ja of nee? (een echte, dus niet via internet, maar gewoon via de FM-radio golven)
Er is geen FM radio app voorgeinstalleerd en "FM Player" uit de play store zegt dat mijn device unsupported is. Ik vrees dus dat er geen FM radio aanwezig is.

En @de opladers, nu denk ik eraan, ik heb een QuickCharge oplader thuis. Ik dacht eigenlijk dat Motorola haar eigen implementatie had, straks even proberen of het werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveCool
Net bevestigingsemail van CoolBlue over mijn levering voor morgenochtend ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de witte zo juist besteld nog een weekje geduld :P kan echt niet meer wachten veel plezier jullie morgen met de zwarte versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte binnen gekregen,
ik vind het scherm echt heel erg mooi, heel helder.
en het geluid is gewoon goed te noemen,lekker hoor geluid aan de voorkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmar90
  • Laatst online: 12-03 09:07
Heb net de verzendbevestiging van coolblue ontvangen. Ze hebben dus de zwarte style op voorraad gekregen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
Mavamaarten schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:58:
Hoe voelen de aan/uit en volume knoppen eigenlijk aan? Klikken ze nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Mavamaarten schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:58:
Wow. De mijne (een Pure Edition) is binnen!
Eerste indrukken komende van een 4,3 inch Xiaomi Mi2S:

- Het scherm is prachtig. Ik ben een 720p scherm gewoon en dit scherm is echt wel top. Erg mooi dat het scherm ook heel veel oppervlakte inneemt tov de hele telefoon. Erg kleine randjes, dat zorgt voor een wauw-effect.
- De grootte is aangenamer dan wat ik verwachtte, gebaseerd op reviews. Met 1 hand valt hij echt nog wel te bedienen, zeker omdat hij gewoon prettig in de hand ligt.
- Camera is erg goed vergeleken met mijn Mi2S. De Google camera werkt handiger dan de stock camera, dat touch to focus gedoe is niet praktisch.
- Performance is gewoon snel te noemen. Hier en daar zijn er wat hiccups maar dat komt volgens mij omdat ik nog alle apps aan het installeren ben, en omdat er nog niet voor alles een cache is opgebouwd. Multitasken doet hij als een baas en alles opent gewoon instant.
- De mijne is al unlocked + custom recovery + rooted + xposed, en ook de lastige "BOOTLOADER UNLOCKED" melding valt gemakkelijk te verwijderen. Qua customisebaarheid zeker een 9/10 :+
- Ik ben blij dat ik voor de Cognac Leather achterkant ben gegaan. Het ziet er erg proper uit.
- Batterij kan ik nog niets over zeggen, behalve dat ik een uur zwaar apps heb liggen installeren en de batterij niet zienderogen achteruit ging (dat was bij mijn Xiaomi Mi2S wel zo als ik zware dingen deed).

Ik had me eerlijk gezegd een beetje verheugd op de TurboCharger, maar dat is natuurlijk een met een US-plug. Daar had ik even niet over nagedacht 8)7
Ach ja, ik laadt mijn telefoon altijd gewoon 's nachts op dus echt een probleem is het niet.

Dank je voor je korte review. Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat te doen en misschien kan je mijn volgende vragen beantwoorden?
  • Hoe is de belkwaliteit (vervorming, helderheid, ruis, verstaanbaarheid, etc)?
  • Hoe zwart is zwart? Ik weet dat het een IPS scherm is, maar de Nexus 5 had bv een mindere zwartwaarde dan een iPhone of LG G2
  • De S6 Edge+ vertoonde judder
  • Hoe lang ijlt de GUI na op vingerbewegingen - swypen op het scherm met een vinger en kijken hoever de GUI achterloopt -? De iPhone en Windows Phone zijn instant. Android ijlt in verhouding meestal een stukje meer na
  • Is geluid in sync met video? Op mijn oude Sony tablet was Netflix niet in (lip-)sync
  • Hoe snel is de GPS fix en hoe nauwkeurig is deze - kan je met een tooltje in de play store testen -?
  • Heb je nog steeds af en toe hiccups en zo ja, waar zie je dat meestal?
  • Hoe is je ervaring nu met het toestel?
Ik hoop dat je mij kan helpen met het maken van een keuze.... Iig bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:11:
Witte binnen gekregen,
ik vind het scherm echt heel erg mooi, heel helder.
en het geluid is gewoon goed te noemen,lekker hoor geluid aan de voorkant
waar heb je ze gehaald poo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Joehoeeee! Net mijn Moto X Style thuis geleverd gekregen (09:10)! Nu uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
DaveCool schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:11:
Joehoeeee! Net mijn Moto X Style thuis geleverd gekregen (09:10)! Nu uitpakken!
Idem! ;)
Ziet er echt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHIghCake
Ik wacht op de bezorg meneer :( :P

[ Voor 4% gewijzigd door MrHIghCake op 02-10-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:01:
[...]

waar heb je ze gehaald poo ?
ik heb het via student mobiel gekocht.

Wit is trouwens niet wit, maar meer een creme kleur, met die gekleurde (goudachtig) rand staat dat erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Hier ook tussen 2 en half 7, ook tijdvakken van heb ik jou daar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Anteros schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:17:
[...]

Dank je voor je korte review. Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat te doen en misschien kan je mijn volgende vragen beantwoorden?
  • Hoe is de belkwaliteit (vervorming, helderheid, ruis, verstaanbaarheid, etc)?
  • Hoe zwart is zwart? Ik weet dat het een IPS scherm is, maar de Nexus 5 had bv een mindere zwartwaarde dan een iPhone of LG G2
  • De S6 Edge+ vertoonde judder
  • Hoe lang ijlt de GUI na op vingerbewegingen - swypen op het scherm met een vinger en kijken hoever de GUI achterloopt -? De iPhone en Windows Phone zijn instant. Android ijlt in verhouding meestal een stukje meer na
  • Is geluid in sync met video? Op mijn oude Sony tablet was Netflix niet in (lip-)sync
  • Hoe snel is de GPS fix en hoe nauwkeurig is deze - kan je met een tooltje in de play store testen -?
  • Heb je nog steeds af en toe hiccups en zo ja, waar zie je dat meestal?
  • Hoe is je ervaring nu met het toestel?
Ik hoop dat je mij kan helpen met het maken van een keuze.... Iig bedankt alvast!
- Belkwaliteit heb ik nog niet getest, ik bel bijzonder weinig. Maar ik meen ergens in een review gelezen te hebben dat dat zeer OK was.

- Meh. Overdag merk je dat het paneel gewoon een erg goed contrast geeft, en ook heel helder kan. 's nachts, met name bij Moto Display, merk je toch wel dat heel het scherm oplicht ipv enkele pixels. Voor een LCD best nog wel netjes maar toch, het blijft "meh".

- Judder als in, de interface of videos bekijken of ... ? Ik snap je vraag bij deze niet zo goed :+

- Mijn vorige telefoon deed dit bijzonder goed tegenover sommige andere toestellen die ik getest heb, en de Moto X Style doet het imo nog beter. Overal werkt het erg smooth, op enkele uitzonderingen na (facebook en facebook messenger, maar dat heeft 100% met de brakheid van de app te maken).

- Ik heb hier geen problemen bij ondervonden (zowel in YouTube als bij filmpjes op vimeo)

- Dat zal ik later proberen te testen, ik ben momenteel op school en heb niet echt GPS bereik binnen in de leslokalen :+

- Neen. Ik had schrik voor lag/hiccups na enkele reviews gelezen te hebben. Ik had ze toen ik al mijn apps aan het binnenhalen was via de playstore (wat vrij logisch is, eerlijk gezegd). Nu is de experience gewoon enorm vlot.

- Ik vind het toch wel de beste android-ervaring tot hiertoe. Hij voelt aan (zowel fysiek als in de software) als een echte flagship, niet een sub-flagship zoals velen hem beschrijven dankzij zijn prijs. Het enige wat me een beetje stoort is hoe buggy Moto Display is. Soms als ik dat lock dingetje naar beneden veeg, gebeurt er niets, dan moet je toch nog een keer op je power button duwen om het ding unlocked te krijgen. Tja, dan is helemaal geen moto display wel handiger (hoewel ik het héél handig vind dat je scherm aangaat als je je hand in de buurt brengt). Hetzelfde bij muziek, dan sleep je dat cirkeltje naar pauze/volgende/vorige en gebeurt er niets... Tja.
Voor de rest, alles reageert enorm snel, multitasken is een feest op deze telefoon. Oh ja, en de vibratie is erg hard vind ik. Hij maakt vooral wel wat lawaai als hij trilt en op een tafel o.i.d. ligt. Maar misschien had mijn vorige telefoon gewoon een zwakke trilmotor, idk. En kwa grootte, in gebruik vind ik het een erg prettig formaat om mee te werken. In je broekzak vind ik echter dat hij wat aan de lompe kant is, maar tegelijk heb ik het gevoel dat ik niets in mijn zak heb zitten dankzij zijn vorm. Moeilijk uit te leggen. Maar goed, ik kom van een 4,3" telefoon dus het is logisch dat het wat aanpassen is.
Misschien ook wel belangrijk om te vermelden voor sommigen, de Pure Edition werkt op volledige snelheid en bereik op het Mobile Vikings-netwerk in België. Mijn eerste 4G-ervaring, 6,9MB/s. Niet slecht :)
Giwe94 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:29:
[...]
Hoe voelen de aan/uit en volume knoppen eigenlijk aan? Klikken ze nog een beetje?
Clicky, en de ribbeltjes in de powerbutton zijn heerlijk :)
Ik ben zelf gewoon dat de powerbutton onder de volumeknoppen zitten, en ik druk soms nog wel verkeerd. Ze zijn echter goed afgelijnd en zitten ver genoeg uit elkaar, het is gewoon nog een kwestie van gewoon worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frye
Vooral toch onder de indruk van de powercharge...
Damn.. Van 17% --> 55% in slechts 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:36:
Vooral toch onder de indruk van de powercharge...
Damn.. Van 17% --> 55% in slechts 20 minuten.
Kan je eigenlijk elke power charger gebruiken , of moet deze nog een maximaal wattage hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Kan je eigenlijk elke power charger gebruiken , of moet deze nog een maximaal wattage hebben?
Volgens mij kan dit met elke.
De meegeleverde powercharger is 25W.

Zal straks eens testen met een autolader.
Deze is een Aukey Quick Charge 2.0 30W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je vertellen welke charger dat is, ik zie overal 18w staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:52
heb m ook maar besteld, morgen ophalen bij coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Is de aan/uit knop ook zo "los" bij jullie?
De volumeknoppen zitten echt vast.

Ik hoor de knop wel niet met het schudden van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
frye schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:41:
Is de aan/uit knop ook zo "los" bij jullie?
De volumeknoppen zitten echt vast.

Ik hoor de knop wel niet met het schudden van het apparaat.
De mijne zit niet heel vast (hij wiebelt een heel klein minibeetje als ik er met mijn vinger over wiggel) maar los zou ik het absoluut niet noemen. Even "los" als de volumekeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
Mijn moto x style white ook besteld zojuist. Morgen ophalen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
emilestegeman schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:41:
Mijn moto x style white ook besteld zojuist. Morgen ophalen, ben benieuwd!
waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne witte komt morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
Coolblue heeft hem op voorraad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 23:53
Net een witte besteld bij Coolblue.
6 euro bij een verlenging.
Ben heel benieuwd. Ik kom van een Nexus 5 af en daarvan is het scherm aan het afbrokkelen. Gewacht op de Nexus5X maar die vond ik zo tegenvallen qua specs en prijs dat ik de overstap naar Moto heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kost deze smartphone 399 dollar in de US ; en vanaf 499 EURO pas te koop op belsimpel en coolblue?

Op Amazon staat hij ook voor 399 dollar , kan ik dit daar aankopen en laten leveren in België?

Het prijsverschil heb ik berekend en het komt neer op om en bij de 150 euro. Kan iemand dat prijsverschil verklaren en zijn er nog andere omwegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giwe94
Mijn zwarte Moto X Style komt morgen binnen, besteld bij Studentmobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 11:37
Heb vandaag mijne binnen gekregen, super hyped!

Het heeft alles wat ik wil van een smartphone, behalve een vingerafdruk lezer dan maar daar kan ik mee leven.

Alleen zit ik nu te twijfelen of ik wel of niet de bootloader moet unlocken voor root. Heb gehoord van sommigen dat ze daardoor geen garantie meer hebben terwijl anderen zeggen dat garantie wel nog gewoon blijft. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:37
Kan op het einde van deze maand verlengen bij KPN en zit eraan te denken om voor dit toestel te gaan. Vind de samsung galaxy S6 veel te duur. Heb nu een galaxy s4 met een custom rom erop.

Houd dit topic goed in de gaten met de ervaringen en tips in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CokeZero
DieGozerDaar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:45:
Heb vandaag mijne binnen gekregen, super hyped!

Het heeft alles wat ik wil van een smartphone, behalve een vingerafdruk lezer dan maar daar kan ik mee leven.

Alleen zit ik nu te twijfelen of ik wel of niet de bootloader moet unlocken voor root. Heb gehoord van sommigen dat ze daardoor geen garantie meer hebben terwijl anderen zeggen dat garantie wel nog gewoon blijft. Weet iemand hier meer over?
Garantie blijft behouden hier in Nederland. Ook al unlock je de bootloader of root je Moto X garantie blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Heb de telefoon dus ook getest met een Aukey Quick Charge 2.0 30W.

Echt subliem. Vertrok met 85% en had hem aan de quick charge poort gehangen. Brightness op 50%, 4G aan en google maps. Na een klein 20 minuten was mijn Style op 97%. Echt een aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Vanochtend dus ontvangen (zie mijn eerdere post: 09:10) en al flink wat mee zitten spelen en spul er op gezet van mijn oude phone. Super tevreden mee, echt wel een high end gevoel voor zo'n prijs!

TOP:
* Mooi zeer helder scherm! Kleuren goed instelbaar
* Waanzinnige speakers aan de voorkant, gaan veel harder en zuiverder van de Galaxy S6 van mijn vrouw; echt WoW!
* Super smooooooth & snel, dat werkt pas echt fijn

Enige tegenvaller tot nu toe (maar wist ik al +/- vooraf): Je hebt met deze telefoon geen losse aanraakgevoelige knopjes meer ONDER het scherm (voor 'terug', 'home' en 'menu'), maar deze zitten nu onder aan in je scherm, bijv. onder je browser. De Galaxy S6 heeft dat bijvoorbeeld WEL, maar de Moto X Style dus NIET.
Vooraf had ik dit al gezien op reviews en zo, maar ik zag ook altijd dat wel 2 puntjes onderaan het scherm naast de speaker zitten. Dat zie ik op mijn zwarte versie nog steeds en dat zie je vooral beter bij de witte versie, en ik had gehoopt (maar nergens vooraf iets over gelezen in een review) dat dat misschien 2 toewijsbare 'hardware'-matige buttons zijn, waardoor je dus van die buttons IN je scherm af komt. Vooralsnog heb ik dat niet kunnen vinden.
Reden waarom dat toch wel een tegenvaller is, is dat je daardoor toch wel een 'flink' deel (+/- 1cm) van je bruikbare scherm (o.a. bij browsen) verliest omdat daar altijd die buttons zichtbaar staan. Op die manier is het scherm ongeveer net zo groot als bij een Galaxy S6 (5.1"), en dat terwijl ik in ieder geval juist voor een groter 5.7" scherm gekozen heb...

Vraag dus: is iemand ook al die 2 'puntjes' rechts & links naast de onderste speaker opgevallen? Iemand enig idee waarvoor die dienen (hoop toch nog stilletjes op mogelijk toewijsbare button-functies)? Want ze zijn niet voor bewegingsensoren of lichtsensoren, die zitten bovenaan het scherm...

2e vraag: heeft deze telefoon eigenlijk ook een notificatie LED (bovenaan)? Tot nu toe heb ik nog niets zien knipperen ofzo... zou ook wel jammer zijn als hij dat niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Ja hoor...! ook ff mijn phone voor de 1e keer beetje bij geladen: stond op 11% en heb hem nu zo'n 10min aan de bijgeleverde lader hangen: nu staat hij op 56%... hahahahaaaa! gniffel gniffel...
Dat is toch wel erg fijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
DaveCool schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:54:

Vraag dus: is iemand ook al die 2 'puntjes' rechts & links naast de onderste speaker opgevallen? Iemand enig idee waarvoor die dienen (hoop toch nog stilletjes op mogelijk toewijsbare button-functies)? Want ze zijn niet voor bewegingsensoren of lichtsensoren, die zitten bovenaan het scherm...

2e vraag: heeft deze telefoon eigenlijk ook een notificatie LED (bovenaan)? Tot nu toe heb ik nog niets zien knipperen ofzo... zou ook wel jammer zijn als hij dat niet heeft...
1) dit zijn toch sensors. Deze (1 boven, 2 beneden) dienen speciaal voor het het vegen over je telefoon. Zodat dan moto display activeert.

2) er zit een led boven aan de speakers. Voorlopig is het bekend dat deze aan gaan als de telefoon volledig leeg is en aan de lader gaat. Zodat het duidelijk zichtbaar is dat de telefoon effectief oplaad. Maar met root zouden er bepaalde apps zijn om deze led te laten functioneren als meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:50
Ben super benieuwd na 4 iphones (en een kleine uitstap naar windows phone) nu de Style besteld..
Wordt morgen tussen 0900 en 1200 afgeleverd ....

Zeer benieuwd :)

MuziekLiefhebbert

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste