Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34
DaveCool schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:54:

* Mooi zeer helder scherm! Kleuren goed instelbaar
Waar stel jij dat in dan, want ik vind alleen een instelling tussen normaal en levendig. Ik vind wit niet echt wit i.v.m. mijn oneplus one.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-08 17:34
Instellingen -> weergave -> kleuren modus
En volgens mij had ik ook ergens gelezen dat je per primaire kleur kon instellen, maar die vind ik ook niet zo... (zou ik ff moeten zoeken op internet)

FF gezocht (heel snel): vind wel wat apps in google play die de kleuren goed kunnen instellen zoals "screen adjuster free"

[ Voor 24% gewijzigd door DaveCool op 03-10-2015 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34
Thanks! Die app was precies wat ik nodig had.

Edit: heeft iemand al een mooie cover of bumper gevonden? De mee geleverde bumper vind ik echt geen knaller.

[ Voor 55% gewijzigd door Dibbuz op 03-10-2015 09:42 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Ik heb de telefoon sinds gisteren in bezit en ben er zeer tevreden over.
Hij voelt goed aan, prachtig scherm zeer fijne speakers. Het enige wat ik echt mis is de notifactie led maar die schijnt er wel te zijn alleen nog niet te werken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
Bedankt iedereen voor het delen van jullie ervaringen met het toestel. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om voor de iPhone 6S plus 64GB te gaan. Hij is inmiddels voorbesteld en hopelijk arriveert hij snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Net sinds gisteren binnen. Voor mij een enorme stap in scherm formaat komende van de iPhone 5. Maar wauw, wat een scherm. Zeer tevreden ook over de batterij tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Heeft iemand al ontdekt hoe je de achterkant er 'via de officiele' manier kan afhalen? Ik ben benieuwd hoe het onder de kap eruit ziet en of er aansluitpuntjes zijn om een wireless receiver te installeren... (voor draadloos opladen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wonderwout
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-08 23:36
Hier is een teardown video

YouTube: Motorola Moto X Pure 2015 XT1575 Disassembly Teardown
DaveCool schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:28:
Heeft iemand al ontdekt hoe je de achterkant er 'via de officiele' manier kan afhalen? Ik ben benieuwd hoe het onder de kap eruit ziet en of er aansluitpuntjes zijn om een wireless receiver te installeren... (voor draadloos opladen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
OK, das dus niet te doen; moet je die kerel zien trekken en doen om die achterkant eraf te krijgen zeg... Bovendien zit de batterij-aansluiting dan op een lastige plek in de hoek onder een rubber dopje. Dus dat gaat niet werken voor het installeren van een wireless receiver. Belangrijkste is nog wel dat er ook 0,0 ruimte is onder de achterkant...

Dus achterkant er enkel afhalen indien je de batterij moet vervangen ofzo...

Denk trouwens ook dat je het nadien altijd gaat zien dat je de achterkant eraf hebt gehad; dat ding is behoorlijk vervormd nadien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:41
Heb m vandaag in gebruik genomen en wat een geweldige telefoon! Alleen ben ik nog niet onder de indruk van de camera... Is er iets wat ik moet weten om mooie fotos te maken? Ik merk dat hij direct een foto maakt maar niet de tijd neemt om scherp te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 22:09
nice ik heb ook een zwarte versie binnen!
nog wel een vraagje kan je eigenlijk ''normale'' telefoons opladen met de turbocharger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

wesk schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:45:
nice ik heb ook een zwarte versie binnen!
nog wel een vraagje kan je eigenlijk ''normale'' telefoons opladen met de turbocharger?
Ja.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:33
Ik heb mijn zwarte versie ook binnen! Het wennen aan het formaat valt heel erg mee, mijn HTC One M7 voelt nu redelijk mini.

Volgens de specificaties zou hij trouwens op 1080P 60FPS moeten kunnen filmen, maar die optie zie ik nergens staan in de camera app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:11
Zo alles er op gezet, was makkelijker dan ik dacht vanaf een iPhone :-)

Formaat valt me mee, alleen zit de mijne in een OtterBox defender case en tja dan is het wel een lomp ding maar goed ik heb de bescherming nodig.

Snelheid is goed, ik heb het idee dan mijn iPhone 6 minstens sneller was zo niet sneller.

Ik dacht dat ik, gezien het aantal pixels ban het scherm, lekker veel iconen kwijt zo kunnen maar helaas veel minder dan op mijn iPhone 6. Tjeez wat zijn die dingen freaking HUGE
4 naast elkaar en 5 rijen dat zijn 20 iconen per scherm .

verder alles ff lekker uitvogelen maar ben er nog niet 100% van overtuigd dat dit hem gaat worden . Maar bij CoolBlue mag je hem 14 dagen gebruiken dus dat komt goed uit !

Als ik de voorteken mag geloven, en uiteraard moet er eerst een paar keer flink opgeladen worden, is de batterij nou niet echt het sterkste punt. 4 uurtjes beetje aan het prutsen (ook vaak uit in die tijd) maar nu al al 35 % batterij op ... :(

[ Voor 14% gewijzigd door oldsmelly op 03-10-2015 19:11 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Giwe94 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:19:
Mijn zwarte Moto X Style komt morgen binnen, besteld bij Studentmobiel!
Ik heb hem vandaag binnen gekregen via studentmobiel. Na 2 weken pas!!! En die knuppels hebben ook nog eens mijn kpn sim niet gekoppeld waardoor ik alsnog naar de kpn winkel kon gaan om een nieuwe simkaart te gaan halen.. Dus ook weer de laatste keer dat ik daar iets gehaald heb.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
oldsmelly schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:00:

Als ik de voorteken mag geloven, en uiteraard moet er eerst een paar keer flink opgeladen worden, is de batterij nou niet echt het sterkste punt. 4 uurtjes beetje aan het prutsen (ook vaak uit in die tijd) maar nu al al 35 % batterij op ... :(
Is ook niet representief op het moment :) Je zit constant te werken ermee en alles te installeren/updaten.
Eenmaal dat gedaan is, batterij opladen tot 100 en dan eens zien zonder dat je een hoop apps en dergelijk zit te installeren ( aka normaal gebruik dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Katmi schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:25:
[...]

Is ook niet representief op het moment :) Je zit constant te werken ermee en alles te installeren/updaten.
Eenmaal dat gedaan is, batterij opladen tot 100 en dan eens zien zonder dat je een hoop apps en dergelijk zit te installeren ( aka normaal gebruik dus )
Ben ik helemaal met je eens, we gaan er met open vizier in :-)

[ Voor 4% gewijzigd door oldsmelly op 03-10-2015 19:31 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

oldsmelly schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:30:
[...]

Ben ik helemaal met je eens, we gaan er met open vizier in :-)
Het is honest to god echt een pracht toestel, een van de mooiste op de markt denk ik zeker! _/-\o_

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Nou nog mijn iTunes muziek overzetten ;-)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

oldsmelly schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:00:
Zo alles er op gezet, was makkelijker dan ik dacht vanaf een iPhone :-)

Formaat valt me mee, alleen zit de mijne in een OtterBox defender case en tja dan is het wel een lomp ding maar goed ik heb de bescherming nodig.

Snelheid is goed, ik heb het idee dan mijn iPhone 6 minstens sneller was zo niet sneller.

Ik dacht dat ik, gezien het aantal pixels ban het scherm, lekker veel iconen kwijt zo kunnen maar helaas veel minder dan op mijn iPhone 6. Tjeez wat zijn die dingen freaking HUGE
4 naast elkaar en 5 rijen dat zijn 20 iconen per scherm .

verder alles ff lekker uitvogelen maar ben er nog niet 100% van overtuigd dat dit hem gaat worden . Maar bij CoolBlue mag je hem 14 dagen gebruiken dus dat komt goed uit !

Je snapt dat je met een andere launcher (Nova) makkelijk 100 iconen op een scherm kan proppen? Kwestie van de grid size aanpassen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Inderdaad, nova launcher werkt perfect.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Kijk tnx voor de info... voor een iPhone Gebruiker is het effe wennen die keuzes :-)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Zo ook maar gelijk de NOVA launcher erop gezet :-)

En hop zoveel iconen als je wilt ...

[ Voor 28% gewijzigd door oldsmelly op 03-10-2015 20:35 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
PheraX schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:12:
Heb m vandaag in gebruik genomen en wat een geweldige telefoon! Alleen ben ik nog niet onder de indruk van de camera... Is er iets wat ik moet weten om mooie fotos te maken? Ik merk dat hij direct een foto maakt maar niet de tijd neemt om scherp te stellen
Dat idee heb ik ook... maar als je er een beetje aan went, en dat focus thingy aanzet wordt het beter

Binnen (dus bij minder licht) hier is de camera van mijn iPhone 6 echt (tot nu toe) een stuk beter aan deze camera.....

Met de "'Nachtmodus" aan wordt het wel beter .

Nu even uitvogelen waarom de agenda niet sync met online >:)

[ Voor 78% gewijzigd door oldsmelly op 04-10-2015 11:49 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Ugh. Mijn Pure Edition heeft een defectje aan de trilmotor denk ik. Hij trilt niet hard maar maakt wel lawaai. Als ik typ dan maakt hij klikgeluidjes maar ik voel hem amper trillen. Iemand op reddit en XDA had hetzelfde probleem, ik ben dus niet alleen.
Maar ik kan hem niet terugsturen, natuurlijk. Da's de gok die ik genomen heb door hem in de VS te bestellen :'(

Dit weekend heb ik wel enkele foto's genomen en ik ben wel érg onder de indruk. Sommige foto's lijken echt alsof ze met een spiegelreflex zijn getrokken. Super veel detail, weinig ruis. Een beetje veel sharpening maar dat valt wel mee. Je bekijkt toch geen 100% crops.

En om terug te komen op iemand die vroeg of GPS een snelle/nauwkeurige fix had, ik had binnen de 5 seconden een GPS fix met google maps, en navigatie was erg nauwkeurig zoals het hoort.

Over de batterijduur ben ik nog niet echt zeker, maar het is niet spectaculair goed imo. Ik zat in een gebied met erg slecht bereik en zonder hem te gebruiken vlogen de procenten erdoor. Tegen de avond (+/- 18u) zat ik al aan 35% resterend, met 1u screen on time. Thuis is dat een pak beter omdat er goed bereik is, maar dan nog was het vrij extreem.

[ Voor 24% gewijzigd door Mavamaarten op 04-10-2015 15:31 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oldsmelly schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:44:
[...]

Dat idee heb ik ook... maar als je er een beetje aan went, en dat focus thingy aanzet wordt het beter

Binnen (dus bij minder licht) hier is de camera van mijn iPhone 6 echt (tot nu toe) een stuk beter aan deze camera.....

Met de "'Nachtmodus" aan wordt het wel beter .

Nu even uitvogelen waarom de agenda niet sync met online >:)
Waarom vergelijk je deze telefoon met een iPhone 6?

In de reviews wordt duidelijk aangegeven dat de camera s`avonds minder is en dat andere telefoons dan beter zijn.

Je hebt het ook over een groot prijs verschil.
Je kan ook de google camera proberen.
Die kan je wel eerst op een punt laten scherp stellen.
In de app store vind je meerdere camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar camera FV-5 of camera Zoom FX

Willen jullie een hele aparte achtergrond hebben waarbij de Gyro wordt gebruikt?

Probeer Autumn leaves in HD Gyro 3d dan.
Heel apart

http://androidworld.nl/ni...problemen-snapdragon-810/

Ik ben blij dat Motorola voor de 808 heeft gekozen

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 15:04 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:29:
[...]

Waarom vergelijk je deze telefoon met een iPhone 6?

In de reviews wordt duidelijk aangegeven dat de camera s`avonds minder is en dat andere telefoons dan beter zijn.

Je hebt het ook over een groot prijs verschil.
Je kan ook de google camera proberen.
Die kan je wel eerst op een punt laten scherp stellen.
In de app store vind je meerdere camera's.
Was geen aanval, ik wist uiteraard dat de camera in low light minder was... is meer een bevestiging

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oldsmelly schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:25:
[...]

Was geen aanval, ik wist uiteraard dat de camera in low light minder was... is meer een bevestiging
oke, duidelijk

ik vind het zelf een fijne telefoon, ik kom van een samsung S4, en dan al die ellendige Samsung app kwijt zijn.... heerlijk.
Overdag is voor mij de camera het belangrijkste, en dan doet het gewoon mooie foto's maken, even aan de oplader en je kan weer een tijd voort, prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Ja de batterij... daar heb ik best mijn twijfels over...

Ik gebruik runtastic heel vaak samen met mijn muziek.

Ik vrees dat 4 uur GPS en muziek en livetracking wellicht teveel zal zijn ?

Hoop het niet morgen even kleine test doen ..

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10-2015
Gisteren bij Coolblue* opgehaald.

Toestel
Mooi design, zoals ik al van de foto's verwachtte.
Groot, precies wat ik wilde 'n Phablet voor op de bank, wegens hangen.
Jolla/SailfishOS gaat mee voor onderweg of de N9/MeeGo ;)

Op vrijdag zei men dat er 16GB geheugen in zat, blijkt natuurlijk 32 GB te zijn ! Tel daarbij 128GB geheugenkaart bij en je hebt zat, krijg ik althans nooit vol.

Kleuren zijn mooi, alles scherp aan tekst.

Moest een nano-SIM in (kreeg je er vroegâh van CB gewoon bij, bellend de winkel uit*), nou ja gelukkig had ik twee micro-SIM kaartjes, dus één gewoon bijgeknipt, na 5 min klaar, werkt perfect !

Moto overzet progje gedownload op m'n Nexus 5 van Lucky Gold (LG) en 40min later stond alles incl. instellingen & 176 progs op de Moto X ! :)
TOP !

Let op 1ste keer foto's scrollen gaat schokkend, maar is omdat er een db van thumbnails gemaakt wordt ! Daarna heel soepel !

Nova launcher werkt prima.

Verder her en der ff (opnieuw) inloggen, maar gaat allemaal soepel.

Wennen was wel dat de scherm aan/(vooral) uit knop veel lager zit door zijn grootte.
Jammer vind ik wel dat ze niet de 3640mA batterij uit de 'play' hebben gebruikt, battery-life is toch de grootste ergernis van gebruikers ? Had liever €40 meer betaald daarvoor.
De batterij wordt wel snel erg warm, bij (turbo)opladen, bv Angry-Birds etc.

Al met een top toestel, mooi design, solide bouw, functioneel en leuk prijsje.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/xvhrg51bszqdhpj/Moto-X-Style.jpeg

*Koudblauw
Mijn ervaring was altijd goed met deze klup.
Helaas (ver)worden ze door succes net als ieder groot/groter bedrijf... schijt aan de klant, voor jou 2 anderen :(

Vrijdag ga ik langs om te bestellen, maar kan het niet vast afrekenen en abo omzetten. :(
Niet op voorraad want: "Wij zijn een website". Huhhh, ziet er toch echt IRL uit daaro op 't Oostplein. Vreemd. Ongeduldig mannetje, wil snel naar de disco :(

Zaterdag ophalen. Druk dus 10-12min wachten, OK.
Dan duurt het 32-38min voor het hele proces doorlopen is, nieuwe werknemer, OK kan ook gebeuren, chef loopt wel telkens weg.

Kan bestellingen niet vinden, loopt van kastje naar de muur.
Kan niet invoeren, bv geb. datum 08/11 ipv 18/11.
Kan geldigheidsdatum (rijbewijs) niet vinden
Kan ingangsdatum nieuw abo niet vinden
Kan niet vertellen wat bellen buiten bundel kost
Kan helemaal niets
Kan enkel verwijzen naar KPN en die hebben wij hier niet als personeel staan (Idioot kent de NL wet niet, CB krijgt betaald & heeft dus per definitie 'productaansprakelijkheid', ongeacht KPN).
Kan niet vertellen over KPN abo, pro-actief of desgevraagd...
Laatse keer CB !

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Kan best voorstellen dat je pissed off bent maar om nou 1 slechte ervaring meteen al je voorgaande goede ervaringen in het niet te doen laten verdwijnen ?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
oldsmelly schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:23:
Kan best voorstellen dat je pissed off bent maar om nou 1 slechte ervaring meteen al je voorgaande goede ervaringen in het niet te doen laten verdwijnen ?
Nou nee, twee ervaringen achter elkaar en al eerder (vorige tel/einde abo) omdat ik niet gewezen werd op het feit dat m'n nieuwe abo belminuten niet meer 2 mnd mee kon nemen.
Het is een glijdende schaal...

Daar tel ik de onkunde & hufterigheid nu bij op !
Vandaar !

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Cinq-Marquis schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Nou nee, twee ervaringen achter elkaar en al eerder (vorige tel/einde abo) omdat ik niet gewezen werd op het feit dat m'n nieuwe abo belminuten niet meer 2 mnd mee kon nemen.

Vandaar !
Tja, dat je belminuten niet mee kan nemen vind ik niet meer dan logisch, zo werkt het bijna overal. Dat had je zelf moeten checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
Als je net zo helder communiceert aan de coolblue balie als hier, dan snap ik op zich wel dat die verkoper liever naar de disco wil...

Snap echt geen fluit van je relaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

ik ben ook erg blij met mijn moto x maar.....ik heb 1 onvoorziene nadeel gevonden...

polaroid...

met mijn oneplus en galaxy s3 heb ik er geen problemen mee gehad... maar de moto x wel

in de auto houder en ik met mijn polaroid bril krijgt het scherm een rare roze zweem (niet uniform)
zeer irritant heeft wel invloed op het beeld/kijken/navigeren...

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

ik zag dat de moto x style wel contact puntjes heeft voor de tweede sim!
de "sim Tray" die is bedekt lijkt er gewoonweg opgeklikt te zijn....

heeft iemand zin om te achterhalen of de hardware wel aanwezig is?
ik vermoed dat de hardware er wel is maar de software niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spanx schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:45:
ik zag dat de moto x style wel contact puntjes heeft voor de tweede sim!
de "sim Tray" die is bedekt lijkt er gewoonweg opgeklikt te zijn....

heeft iemand zin om te achterhalen of de hardware wel aanwezig is?
ik vermoed dat de hardware er wel is maar de software niet.....
kijk na 15 min tijdstip.

je kan het er gewoon uithalen, dan heb je dual sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik zit enorm te twijfelen om dit toestel te nemen, hij lijkt me fantastisch, maar zit enorm met de grootte van het scherm. Eerst maar eens aanzien in de winkel. Toevallig een idee of de phone al ergens in de winkel te bewonderen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:05:
[...]

kijk na 15 min tijdstip.

je kan het er gewoon uithalen, dan heb je dual sim
maar is de software ook aanwezig die dat aanstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 17:47
Edzeau schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:51:
Ik zit enorm te twijfelen om dit toestel te nemen, hij lijkt me fantastisch, maar zit enorm met de grootte van het scherm. Eerst maar eens aanzien in de winkel. Toevallig een idee of de phone al ergens in de winkel te bewonderen valt?
http://www.phonearena.com...e-6/phones/8202,9553,8346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Thanks, ik ken de site, maar het gaat uiteindelijk om hoe die aanvoelt in het echt, zo'n website is handig om een indicatie te geven, maar uiteindelijk in de praktijk zien werkt altijd het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
spanx schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:42:
ik ben ook erg blij met mijn moto x maar.....ik heb 1 onvoorziene nadeel gevonden...

polaroid...

met mijn oneplus en galaxy s3 heb ik er geen problemen mee gehad... maar de moto x wel

in de auto houder en ik met mijn polaroid bril krijgt het scherm een rare roze zweem (niet uniform)
zeer irritant heeft wel invloed op het beeld/kijken/navigeren...
Je telefoon een kwartslag draaien wil wel eens helpen, maar dat is niet echt een constructieve oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
spanx schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:12:
[...]

maar is de software ook aanwezig die dat aanstuurt?
Is er een medetweaker welke dit zou willen/kunnen testen voor de geïnteresseerden onder ons? Dit zou dan natuurlijk dan een hele interessante dual-sim phone kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
het lijkt me niet, dan zouden ze dat vast wel als verkooppunt aanbieden. wellicht volgt er later nog een moto x style dual ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Op het XDA forum kwam een Moto X Style dual sim voorbij, beschikbaar in Brazilië. De hardware zou hetzelfde zijn, het is dan alleen een kwestie van de software flashen. Ik zie een mooie toekomst voor de custom firmware bakkers (en voor mij een mooie reden om dan de Moto X Style te kopen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Volgens mij gaat het niet werken om dual sim te gebruiken op een 'officiele' single sim telefoon.
Als je opnieuw in die tear-down video kijkt, dan zie je het houdertje waar de sim en sd-kaart inschuiven, enkel aan de onderkant aansluitpunten heeft, maar niet wat hoger, ter hoogte waar die 2e sim zou moeten zitten.
Dus ook hardware matig is de aansluiting voor die 2e sim helemaal niet aanwezig op het moederbordje van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Hier staan wat foto's van de sim tray en het moederbord van de telefoon. Lijkt mij dat alles aanwezig is?

http://forum.xda-develope...post63080251#post63080251

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Na een weekendje ermee gespeeld te hebben zijn dit mijn bevindingen:

+ PUNTEN
+ Batterijduur: Vele zeggen dat de batterijduur maar matig is. Zelf ervaar ik een goede batterijduur en haal ik de volledige dag met ongeveer 4uur screen time en data of wifi altijd aan. Het grote +punt van de batterijduur vind ik de quick charge methode. Even aan de lader in een vrij moment en de batterij krijgt weer een flinke boost. Ook de quick charge autolader (Aukey) geeft de telefoon een +20~30% in kwartiertje tijd.

+ Scherm: Prachtig scherm! (Komende van een een HTC One M7)

+ Geluid: Prima geluid. Moet zeker niet onderdoen voor HTC Boom Sound.

+ Stock android met motorola features: Was al fan van stock android en ben het nu helemaal. De agenda app was niet echt bruikbaar op mijn HTC One M7 maar lijkt door het grote scherm beter mee te vallen.

+ Camera bij voldoende licht

+ PUNTEN
- Camera bij weinig licht: Zoals verwacht een tegenvaller.

- Aan/uit knop iets te los: Weet niet als het enkel aan mijn toestel ligt maar de aan/uit knop lijkt een beetje los te zitten. Bij schudden van de telefoon beweegt hij wel niet en maakt geen geluid maar de volume-toetsen voelen veel vaster aan.

[ Voor 0% gewijzigd door frye op 05-10-2015 14:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan/uit knop.... Geen rammeling te horen
Prima knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
mijn aan uit knop zit wel ietsie losser maar geen geluid of beweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
De hardware voor dual SIM is in ieder geval aanwezig...

http://forum.xda-develope...post63080251#post63080251

"Never a dull moment"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giwe94
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:33
Afgelopen weekend ben ik bij een feest in de Ziggo Dome geweest. En hier heb ik uiteraard wat filmpjes en foto's geschoten met de Moto X Style.

Filmpjes zien er redelijk tot goed uit, het verschil tussen 1080p en 4k is in maakt in zo'n omgeving niet bijster veel uit. De opname kwaliteit van het geluid ben ik wel positief door verrast, geen enkel kraakje of iets dergelijks door het harde geluid.

Foto's waren een beetje hit or miss. Gemiddeld genomen net iets beter dan mijn HTC One M7 denk ik.

Daarnaast heb ik vanmorgen ook buiten met goed licht wat 4k filmpjes gemaakt. Deze zien er echt super uit, zowel op de telefoon zelf als op mijn 1440p PC monitor. De softwarestabilisatie werkt beter dan de gemiddelde optische beeldstabilisatie naar mijn idee.

Als er vraag naar is ben ik wel bereid om er een aantal op YouTube te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:29
Vandaag ook bij coolblue de telefoon even bekeken en meteen meegenomen. Nog niet veel mee gedaan op het werk maar de eerste indrukken zijn heel positief. Heeft iemand al een paar mooie hoesjes/bumpers kunnen vinden? Ik zoek met name een dunne bumper (achterkant mag maar hoeft niet). Als het maar geen hard plastic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://m.ebay.com/itm/141...nner=1&varId=440889654418

Er zit een bumper bij je telefoon, maar boven genoemde case is van zacht plastic

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Cinq-Marquis schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Vandaar !
Helder!

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Er is sinds vandaag ook een cyanogenmod-build: http://forum.xda-develope...moto-x-pure-2015-t3217892

Eerste indrukken:
- Performance ligt nog hoger dan stock (althans, zo voelt het aan, geen benchmarks geprobeerd)
- Mobiel internet werkt vaak niet (ik krijg het icoontje met een uitroepteken naast) ondanks juiste APN-instellingen
- Camera, Wifi, Bluetooth, ... werkt naar behoren
- Gestures werken ook en zijn gevoeliger dan die in de stock rom

In elk geval al heel positief dat er een vrij stabiele CM12-rom is zo snel na de release. Ik kijk uit naar de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
frye schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:03:

+ PUNTEN
- Camera bij weinig licht: Zoals verwacht een tegenvaller.

- Aan/uit knop iets te los: Weet niet als het enkel aan mijn toestel ligt maar de aan/uit knop lijkt een beetje los te zitten. Bij schudden van de telefoon beweegt hij wel niet en maakt geen geluid maar de volume-toetsen voelen veel vaster aan.
Hier ook: aan/uit knop is prima. Zit niet te los (wel iets losser dan ik gewent ben bij andere toestellen, maar niet om nu te zeggen: 'hee, wat zit die los'). Lijkt ook qua 'vastheid' hetzelfde te zijn als de volume toesten.

[ Voor 51% gewijzigd door DaveCool op 06-10-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Ik twijfel er over.
Als je kijkt naar die tear down video vanaf minuut 06:40 dan zie je ongeveer het zelfde als die Duitse gast op XDA laat zien, maar volgens mijn inschatting zitten die contactpuntjes voor de 2e sim veel te laag.

Maar goed, misschien schat ik het dus verkeerd in en is het wel hardwarematig aanwezig, dus zou wel mooi zijn als we dat in de (nabije?) toekomst met een app/upgrade kunnen gebruiken...

EDIT:
Nog een keer die teardown video bekeken. Minuut 07:50 zie je dat bij die telefoon er geen 2 contactpunten voor 2 sims zijn, de bovenste heeft enkel de soldeerpuntjes op het moederbord, maar niet de contact-pootjes zelf. Bij die Duitse gast op XDA zie je inderdaad wel 2x contactpootjes boven elkaar (2x een blokje). Ik heb nu niet mijn tooltje bij me om mijn SIM tray eruit te halen, maar ik ga thuis direct eens kijken ;)

EDIT2:
Even dunne paperclip gevonden en binnenin gekeken: ook 2x een blokje met pootjes voor de 2x SIM! Jippie!
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2nbbxx4.jpg Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/33kvg4i.jpg

BTW: vroeg me ook af waarom 'onze' Moto X Style "XT1572" heet, en anderen "XT1570". Dacht dat die "2" misschien voor Dual SIM stond, maar blijkt regio-indeling te zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_X_Style

[ Voor 54% gewijzigd door DaveCool op 06-10-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de filmpjes geplaatst worden?
Kan je aangeven dat het op de SD kaart wordt opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
DaveCool schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Ik twijfel er over.
Als je kijkt naar die tear down video vanaf minuut 06:40 dan zie je ongeveer het zelfde als die Duitse gast op XDA laat zien, maar volgens mijn inschatting zitten die contactpuntjes voor de 2e sim veel te laag.

Maar goed, misschien schat ik het dus verkeerd in en is het wel hardwarematig aanwezig, dus zou wel mooi zijn als we dat in de (nabije?) toekomst met een app/upgrade kunnen gebruiken...

EDIT:
Nog een keer die teardown video bekeken. Minuut 07:50 zie je dat bij die telefoon er geen 2 contactpunten voor 2 sims zijn, de bovenste heeft enkel de soldeerpuntjes op het moederbord, maar niet de contact-pootjes zelf. Bij die Duitse gast op XDA zie je inderdaad wel 2x contactpootjes boven elkaar (2x een blokje). Ik heb nu niet mijn tooltje bij me om mijn SIM tray eruit te halen, maar ik ga thuis direct eens kijken ;)

EDIT2:
Even dunne paperclip gevonden en binnenin gekeken: ook 2x een blokje met pootjes voor de 2x SIM! Jippie!
[afbeelding] [afbeelding]

BTW: vroeg me ook af waarom 'onze' Moto X Style "XT1572" heet, en anderen "XT1570". Dacht dat die "2" misschien voor Dual SIM stond, maar blijkt regio-indeling te zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_X_Style
Heb je geprobeerd er twee sims in te doen al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Op XDA lees ik dat het iemand gelukt is om de tweede SIM werkend te krijgen, echter hiervoor moest de Braziliaanse ROM erop gezet worden. Met de huidige ROM gebeurde er niets.

Waar ik dan erg nieuwsgierig naar ben: Doen alle LTE 4G frequenties het dan nog? Bijvoorbeelde de 800Mhz (Band 20) waar KPN voornamelijk op actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:48:
Weet iemand waar de filmpjes geplaatst worden?
Kan je aangeven dat het op de SD kaart wordt opgeslagen?
Afbeeldingen worden opgeslagen in het interne geheugen, in /DCIM/Camera als ik mij niet vergis.
Er is een optie in de Stock camera om foto's en filmpjes in het externe geheugen op te slaan.
Caros schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:38:
Op XDA lees ik dat het iemand gelukt is om de tweede SIM werkend te krijgen, echter hiervoor moest de Braziliaanse ROM erop gezet worden. Met de huidige ROM gebeurde er niets.

Waar ik dan erg nieuwsgierig naar ben: Doen alle LTE 4G frequenties het dan nog? Bijvoorbeelde de 800Mhz (Band 20) waar KPN voornamelijk op actief is.
Ik heb een Pure Edition (XT1575). Waar ik nieuwsgierig naar ben is of Band 20 het zou doen als ik de Europese ROM zou flashen :P
Mobile Vikings gebruikt hem gelukkig niet, maar als ik over zou stappen naar iets anders zou het wel mooi meegenomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Caros schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:38:

Heb je een linkje naar de XDA thread? Kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
Wrong topic, verplaatst.

[ Voor 92% gewijzigd door pstalman op 06-10-2015 17:11 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 14:18
je hebt een Play? dan moet je naar de andere topic --> [Motorola Moto X Play] Ervaringen en Discussie :)

[ Voor 41% gewijzigd door BigF25 op 06-10-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
haha slimpie, verkeerde tel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
pelt schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

Heb je geprobeerd er twee sims in te doen al?
Nope: o.b.v. de eerdere reakties & info ben ik overtuigd dat het momenteel nog niet zal werken, behalve als je dus een andere ROM erop zet. Maar is allemaal al wel redelijk duidelijk dat het dus wel kan!
Ik wacht er nog even mee totdat een paar slimme gasten het helemaal hebben uitgepluist en voor elkaar hebben gekregen het werkend te krijgen op de standard ROM / Europese ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:52:

Er zit een bumper bij je telefoon, maar boven genoemde case is van zacht plastic
Vandaag ontvangen.
Echt een mooie cover, sluit heel mooi erom heen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

Vandaag ontvangen.
Echt een mooie cover, sluit heel mooi erom heen af
Post later eens een paar foto's? Die Ebay foto is duidelijk getruct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveCool schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:46:
[...]

Post later eens een paar foto's? Die Ebay foto is duidelijk getruct...
Ik weet niet precies hoe dat gaat, zal straks eens kijken.
In het echt vind ik het nog mooier.

http://m.ebay.com/itm/321865322243?_mwBanner=1

Deze heb ik ook gekocht.
Past perfect
Het is tempered glass, geen vouwbaar ding..echt een koopje

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Vandaag de tweede volle dag met de Style...

Batterij valt me eerlijk gezegd mee. Als ik telefoon voordat ik naar mijn werk ga om 06:30 van de oplader haal ik ben om 18:00 thuis dan hen ik nog minstens 45% procent over.
Ik gebruik de telefoon het meest voor Muziek via Spotify ,WhatsApp, beetje facebook en nu.nl en veel bellen. Dus niet echt scherm intensief.
Maar wel een heerlijk snelle telefoon, alles start razendsnel op en der hernieuwde kennismaking met Android bevalt me eerlijk gezegd wel !

Ook op mijn reis naar werk en weer terug even runtastic aan gezet om even te zien wat dat doet aangezien ik deze heel veel ga gebruiken op de fiets, dus de telefoon moet zeker 4 uur met runtastic en muziek op 1 batterij kunnen doen. Runstastic had in 1,5 uur totaal maar 4 procent batterij gebruikt dus dat gps verbruik haast niks.

Aangezien ik de telefoon vaak met sporten gebruik en ik een ontzettende kluns ben heb ik de telefoon in de Otterbox defender gepropt. Ziet er niet uit natuurlijk maar past nog net in mijn broekzak. Draag gelukkig geen strakke spijkerbroeken dus dat scheelt :-)

Zo te zien wordt dit wel een blijvertje.

[ Voor 6% gewijzigd door oldsmelly op 06-10-2015 20:26 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Vandaag een goeie batterijdag gehad. 3u30 screen on time, nog 30% over. Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Ben zelf in het algemeen ook erg tevreden met deze mobiel, alleen irriteren die losse knoppen mij wel erg na een tijdje.

Zou ik een nieuwe kunnen krijgen als ik mijn huidige opstuur (nieuw staat) binnen de 14 dagen bedenktermijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagavond besteld en maandagmiddag al binnen. Wat dat betreft heeft coolblue zijn werk prima gedaan!

Over de telefoon zelf. Tot nu toe bevalt het me zeer goed. Batterij duur is voor mij echt magisch, maar dat komt ook vooral door het feit dat de batterij van mn nexus 4 het laatste halfjaar niet meer zo veel deed.

Alles werkt lekker snel. 32gb waar ik veel mee kan. En het vooruitzicht dat ik eventueel kan uitbreiden met 128gb doet me goed.

De camera is in donkere omgevingen idd iets minder maar bij genoeg licht doet die echt precies zoals ik verlang. Terugblikkend op mn nexus 4 is dit natuurlijk ook een grote stap vooruit.

Enige puntje van kritiek dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de flitser van mijn frontcamera. Is het de bedoeling dat die iets uitsteekt? Vind het tamelijk irritant als ik er met mn vingers overheen ga, en t is goed te zien dat die iets uitsteekt als ik vanaf de zijkant kijk.

Maar vooralsnog vind ik het toptelefoon! Is het geld zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:18:

Enige puntje van kritiek dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de flitser van mijn frontcamera. Is het de bedoeling dat die iets uitsteekt? Vind het tamelijk irritant als ik er met mn vingers overheen ga, en t is goed te zien dat die iets uitsteekt als ik vanaf de zijkant kijk.
Het was mee echt niet opgevallen.
Zelf heb ik er tempered glass opgedaan.
Dan valt het al helemaal niet meer op.

Zelf zou ik hier geen moeite mee hebben.

En dat scherm.... Heerlijk dat het zo groot is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sty
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-05-2024

sty

Ik heb 'm sinds gisteren. Helemaal blij natuurlijk. Maar ik merk dat ie een raar geluidje maakt. Mijn geluid staat helemaal uit (zo heb ik dat graag, wordt nog wat zonder notificatielampje) maar met name wanneer ik iets typ of verzend in WhatsApp hoor ik een soort plofje. Heel storend. Er zit niet echt een logica in lijkt het.

Ik heb wel wat gelezen over een kraak in de speaker, maar niet over dit specifieke probleem. Heeft iemand dit ook? Of heeft iemand er iets over gelezen? En wat zouden jullie doen.

Beetje een domper op mijn verder goede gevoel over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:12
sty schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:57:
Ik heb 'm sinds gisteren. Helemaal blij natuurlijk. Maar ik merk dat ie een raar geluidje maakt. Mijn geluid staat helemaal uit (zo heb ik dat graag, wordt nog wat zonder notificatielampje) maar met name wanneer ik iets typ of verzend in WhatsApp hoor ik een soort plofje. Heel storend. Er zit niet echt een logica in lijkt het.

Ik heb wel wat gelezen over een kraak in de speaker, maar niet over dit specifieke probleem. Heeft iemand dit ook? Of heeft iemand er iets over gelezen? En wat zouden jullie doen.

Beetje een domper op mijn verder goede gevoel over de telefoon.
Mijn Galaxy S3 doet dit ook al sinds ik hem hebt. Wat je volgens mij hoort is het volgende: ondanks dat je telefoon op stil staat speelt ie toch het geluidje af. Echter staat ie op stil, dus hij producteert nul geluid. Maar de speaker zet ie wel even aan. En bij het uitgaan van de speaker hoor je een plofje. Als je heel erg goed luistert, met je oor tegen de speaker, zul je ook een ruis horen bij het afspelen van het geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Sinds vandaag in het bezit van de Style. Even wennen qua formaat na overstap van Samsung Galaxy Nexus maar prima toestel. Wat mij opvalt is dat de camera app regelmatig crasht.

Ik wilde voor Google Authenticator QR codes scannen maar dit lukte niet door het crashen van de camera app. Ook na reboot blijft dit probleem zich voordoen. Hebben anderen hier ook last van?

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Ik heb hem nu vijf dagen in gebruik, ik kom van de iPhone en na zeven generaties iPhone is een Android een beetje wennen maar deze telefoon stelt zeker niet teleur.

Goede batterij, mooi groot scherm waar je binnen een uur aan gewend bent. Mijn iPhone 6 voelt zelfs klein aan als ik hem nu vast heb.

Wat ik ook handig vind zijn de gestures voor camera, zaklamp etc: http://m.androidcentral.c...tures-moto-x-pure-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Weet iemand een goeie hoesje voor de Style? Ik zoek een flip case waarbij ik wat geld en pasjes in kan stoppen maar heb alleen voor de X Play gevonden. Op websites als Amazon, Beslist en vele anderen beweren zij dat het voor de Style is, maar als je goed kijkt kloppen de plaatsing van de aan/uit en volume knoppen niet.

Heb 2 hoesjes besteld bij een Nederlandse website (allebei de flip cases staan ook bij andere websites) en bij beiden paste hij er niet erin. Ik drurf mijn mobiel niet langer te gebruiken zonder bescherming. Heb hem nu in mijn zonnebril gleufje.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:29

Steeffoon

Smartphone-nerd

LordMistery schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:07:
Weet iemand een goeie hoesje voor de Style? Ik zoek een flip case waarbij ik wat geld en pasjes in kan stoppen maar heb alleen voor de X Play gevonden. Op websites als Amazon, Beslist en vele anderen beweren zij dat het voor de Style is, maar als je goed kijkt kloppen de plaatsing van de aan/uit en volume knoppen niet.

Heb 2 hoesjes besteld bij een Nederlandse website (allebei de flip cases staan ook bij andere websites) en bij beiden paste hij er niet erin. Ik drurf mijn mobiel niet langer te gebruiken zonder bescherming. Heb hem nu in mijn zonnebril gleufje.
ik heb even snel rondgekeken, kom hier ook alleen die van qMust tegen. Ik denk dat er in de komende weken wel hoesjes bijkomen, het toestel is vrij nieuws. Zover ik weet wordt hetzelfde toestel ook uitgebracht in Amerika onder de andere naam Moto X Pure. Misschien heb je hier wat aan? http://www.amazon.com/s/r...keywords=moto+x+pure+flip

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX

Deze heb ik ook gekocht.
Past perfect
Het is tempered glass, geen vouwbaar ding..echt een koopje
Ik heb dat ding ook besteld (nog niet ontvangen) maar zie bij de notes niet de versie die ik heb: xt1572
heb jij m al ontvangen en past hij gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Steeffoon schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

ik heb even snel rondgekeken, kom hier ook alleen die van qMust tegen. Ik denk dat er in de komende weken wel hoesjes bijkomen, het toestel is vrij nieuws. Zover ik weet wordt hetzelfde toestel ook uitgebracht in Amerika onder de andere naam Moto X Pure. Misschien heb je hier wat aan? http://www.amazon.com/s/r...keywords=moto+x+pure+flip
Daar heb ik ook gekeken. Alle cases kloppen niet. Als je naar de achterkant kijkt, kloppen de zijknoppen niet. de aan/uit knop zit verder onder de Style dan wat de cases hebben. Ik kan natuurlijk eentje bestellen en proberen, risico is that het er niet erop past en ik opgescheept zit met een product waar ik niks aan heb.

Ik denk dat ik maar even ga wachten, maar wel bedankt voor jouw hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
LordMistery schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Daar heb ik ook gekeken. Alle cases kloppen niet. Als je naar de achterkant kijkt, kloppen de zijknoppen niet. de aan/uit knop zit verder onder de Style dan wat de cases hebben. Ik kan natuurlijk eentje bestellen en proberen, risico is that het er niet erop past en ik opgescheept zit met een product waar ik niks aan heb.

Ik denk dat ik maar even ga wachten, maar wel bedankt voor jouw hulp.
Ik denk dat je waarschijnlijk per ongeluk "Moto X Play" hoesjes hebt besteld of geleverd gekregen. Dat is -even kort door de bocht- de kleine versie van de Moto X Style.

Ik heb zelf goede ervaringen met www.aliexpress.com. Wanneer je daar zoekt op XT1570 dan krijg je de juiste hoesjes (of zoeken op de term "X Style" of "X Pure".

Zie overigens mijn eerdere post voor de verschillende types: XT1570, XT1572, XT1575: https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_X_Style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
DaveCool schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Ik denk dat je waarschijnlijk per ongeluk "Moto X Play" hoesjes hebt besteld of geleverd gekregen. Dat is -even kort door de bocht- de kleine versie van de Moto X Style.

Ik heb zelf goede ervaringen met www.aliexpress.com. Wanneer je daar zoekt op XT1570 dan krijg je de juiste hoesjes (of zoeken op de term "X Style" of "X Pure".

Zie overigens mijn eerdere post voor de verschillende types: XT1570, XT1572, XT1575: https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_X_Style
Ik heb twee keer een 'Moto X Style' flip case besteld en beiden waaren niet voor de Style. Ik zal kijken bij Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Net ook even op Ali Express gekeken. Je moet wel opletten sommige hoesjes vermelden ze als XT1570, XT1572, XT1575. Als je dan verder bij de specificaties gaat lezen staat er:

A universal case (9.5*16.8CM), not specific size for this phone, maybe a little larger

Wat dus significant groter is dan de Style.

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
idd. Ik raad iedereen hierbij aan om GEEN cases of flip cases te kopen voor de Moto X Style. Er bestaan namelijk nog niks hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PheraX schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Ik heb dat ding ook besteld (nog niet ontvangen) maar zie bij de notes niet de versie die ik heb: xt1572
heb jij m al ontvangen en past hij gewoon?
Serieus

Het is een super mooie case.. Past er perfect om.
Ook de tempered glass past hier exact in

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien offtopic maar wel leuk

De moto360 wordt in de Vodafone winkel verkocht

http://androidworld.nl/we...ting-aan-fysieke-winkels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordMistery schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:06:
idd. Ik raad iedereen hierbij aan om GEEN cases of flip cases te kopen voor de Moto X Style. Er bestaan namelijk nog niks hiervoor.
Daar is niet waar. Ik heb de bovengenoemde case.

Is niet duur.. Binnen een paar dagen in huis.. En past perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

Daar is niet waar. Ik heb de bovengenoemde case.

Is niet duur.. Binnen een paar dagen in huis.. En past perfect
idd. Ik raad iedereen hierbij aan om GEEN flip cases te kopen voor de Moto X Style. Er bestaan namelijk nog niks hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordMistery schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:46:
[...]

idd. Ik raad iedereen hierbij aan om GEEN flip cases te kopen voor de Moto X Style. Er bestaan namelijk nog niks hiervoor.
Sorry verkeerd gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Lol, nee jij hebt goed gelezen. Ik heb mijn tekst gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
LordMistery schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:07:
Ik drurf mijn mobiel niet langer te gebruiken zonder bescherming. Heb hem nu in mijn zonnebril gleufje.
YOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

waarom onthoud die stomme camera app van Motorola niet dat ik standaard in 4K wil filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 14:18
spanx schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:09:
waarom onthoud die stomme camera app van Motorola niet dat ik standaard in 4K wil filmen?
de camera app op de moto is imo ook bagger, google camera is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Gebruikt iemand de meegeleverde bumper toevallig? Hoe bevalt dat?

Een groot nadeel vind ik toch wel het ontbreken van een FM radio.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

de camera app op de moto is imo ook bagger, google camera is beter
Die heeft geen 4k
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste