Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
aha.. 4k op een mobiel is sws niet veel soeps maar goed dat is een opinie, liever 1080 60fps
Zijn toch genoeg alternatieven met 4k ondersteuning in de play store anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
BillSpaarbank schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:51:
Gebruikt iemand de meegeleverde bumper toevallig? Hoe bevalt dat?

Een groot nadeel vind ik toch wel het ontbreken van een FM radio.
Nee. Hij maakt de telefoon wat lomp, en hij is best lelijk.
Ik heb een paar weken geleden dit besteld: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jammer genoeg nog niet aangekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 09-10-2015 10:12 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Mavamaarten schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Nee. Hij maakt de telefoon wat lomp, en hij is best lelijk.
Ik heb een paar weken geleden dit besteld: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jammer genoeg nog niet aangekomen.
Ik ben bang dat jij een miskoop hebt gemaakt. Ik had precies hetzelfde besteld en hij past er niet in. Kijk maar de 3.5mm aansluiting op de flip case. Ook zitten de koppen aan de zijkant veel te hoog.

[ Voor 4% gewijzigd door TheLastOttoman op 09-10-2015 10:37 ]

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordMistery schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:36:
[...]

Ik ben bang dat jij een miskoop hebt gemaakt. Ik had precies hetzelfde besteld en hij past er niet in. Kijk maar de 3.5mm aansluiting op de flip case. Ook zitten de koppen aan de zijkant veel te hoog.
Als ik jullie was zou ik zolang er geen flip case is deze bestellen.

Ik heb het al eerder aangegeven.. Het zit echt heel goed om de telefoon een maakt het absoluut niet lomp

http://m.ebay.com/itm/141...nner=1&varId=440889654418

Je hebt dan een goede bescherming zolang er geen flip case is.
Ik hou deze gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

FM-Radio is idd erg jammer..... DAB+ zou geweldig zijn :)

Achja... dan maar streamen via het internet (heb 10gb data)

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-08 17:34
BillSpaarbank schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:51:
Gebruikt iemand de meegeleverde bumper toevallig? Hoe bevalt dat?

Een groot nadeel vind ik toch wel het ontbreken van een FM radio.
Wel een beetje mee eens.
Mis ik ook wel, alhoewel ik die niet veel gebruikte.
Maar er zijn veel nieuwe telefoons die dat niet meer hebben (zoals bijv. de Galaxy S6).
Reden schijnt de antenne van de FM-radio te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
LordMistery schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:36:
[...]

Tja, er staat wel degelijk "Moto X Style XT1570" in de beschrijving, als hij niet past dan eis ik mooi een refund. Jammer voor de verkoper dan.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:57:
[...]

Als ik jullie was zou ik zolang er geen flip case is deze bestellen.
Ik heb het al eerder aangegeven.. Het zit echt heel goed om de telefoon een maakt het absoluut niet lomp
http://m.ebay.com/itm/141...nner=1&varId=440889654418

Je hebt dan een goede bescherming zolang er geen flip case is.
Ik hou deze gewoon
Goh, ik heb hem nu "naakt" in mijn zak zitten en dat bevalt prima. Liever naakt dan met zo'n lelijk doorzichtig ding errond, eerlijk gezegd.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een goede (plastic) screenprotector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag, want ik kom er zelf echt niet uit. Ik heb zelf het kleinere broertje van de pure/style gekocht
, de moto x play, en die is echt super.
Ik heb alleen het probleem dat mijn sd kaart van 32 gb klasse 4 voor 1 dag het heel goed deed en toen in een s niet meer.

Mijn motorola zegt dat hij leeg is of niet ondersteunend is. Ik heb hem al geformatteerd maar hielp niks.
Ik heb ook gezocht naar eventueele software maar niks gevonden.

Kan iemand mij hier mee helpen alvast bedakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het al geprobeerd om in een computer te formatteren en dan weer opnieuw erin te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Heb de style maar even in zo'n universeel hoesje gepropt van valenta.
Is die tenminste tijdens de reis van en naar werk een beetje beschermt.
Had er eerst een Otterbox omheen zitten maar das wel een lomp ding

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met de batterij?
Is een dag goed te doen zonder bijladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:33:
Hoe zit het nu met de batterij?
Is een dag goed te doen zonder bijladen?
ligt er natuurlijk aan hoe vaak je de telefoon gebruikt, maar als je het vaak gebruikt haal je er geen dag mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Nu online
Ik gebruik hem als volgt.

50% muziek (Spotify)
20% Internet algemeen, beetje browsen etc
10% bellen
10% Nieuws (als nu.nl etc)
10% Whataspp

80% van de tijd op 4G(+) van KPN

Ik haal de tel om 05:30 van de lader als ik dan om 18:00 kijk staat er ongeveer 45% batterij nog.

Voor mijn doeleinde dus perfect...

[ Voor 12% gewijzigd door oldsmelly op 10-10-2015 17:58 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyBl
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 13:35
Hele mooie telefoon en het lijkt mij een gweldige opvolger voor mijn nexus 5. Ik zie dat in de VS en Duitsland deze mobiel naar eigen smaak te customizen is, en ben erg weg van de bamboe achterkant. Weet iemand of binnen aanzienbare tijd een houten versie naar NL komt? Ik zie dat de moto maker niet beschikbaar komt, maar wellicht wel een houten model? Alvast bedankt voor uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
JordyBl schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:07:
Hele mooie telefoon en het lijkt mij een gweldige opvolger voor mijn nexus 5. Ik zie dat in de VS en Duitsland deze mobiel naar eigen smaak te customizen is, en ben erg weg van de bamboe achterkant. Weet iemand of binnen aanzienbare tijd een houten versie naar NL komt? Ik zie dat de moto maker niet beschikbaar komt, maar wellicht wel een houten model? Alvast bedankt voor uw reactie.
Nee vooralsnog niet helaas.. Motorola is bezig met het uitrollen hiervan maar het lijkt er op dat dit nog even kan duren. Beste mogelijkheid wat je nu hebt is het customizen in Duitsland, mocht je iemand daar kennen uiteraard, hij/zij kan het vervolgens naar je opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:56
BigF25 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:29:
[...]

Nee vooralsnog niet helaas.. Motorola is bezig met het uitrollen hiervan maar het lijkt er op dat dit nog even kan duren. Beste mogelijkheid wat je nu hebt is het customizen in Duitsland, mocht je iemand daar kennen uiteraard, hij/zij kan het vervolgens naar je opsturen.
Je kan ook gebruik maken van een lokale forwarder, bijvoorbeeld mailboxde.com

Motorola zal dan je pakket naar je Duits adres versturen, waarna zij het op hun beurt aan jou forwarden. Je betaalt dan een fee op het pakket en de verzendkost naar BE, maar werkt perfect.
Zo heb ik destijds mijn Nexus 10 ook hier gekregen via de duitse playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Drwho1 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

Je kan ook gebruik maken van een lokale forwarder, bijvoorbeeld mailboxde.com

Motorola zal dan je pakket naar je Duits adres versturen, waarna zij het op hun beurt aan jou forwarden. Je betaalt dan een fee op het pakket en de verzendkost naar BE, maar werkt perfect.
Zo heb ik destijds mijn Nexus 10 ook hier gekregen via de duitse playstore.
hm.. Hoe werkt dit dan precies? je voorbeeld rinkelt niet direct een belletje, wat zijn de kosten ong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:56
BigF25 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:54:
[...]

hm.. Hoe werkt dit dan precies? je voorbeeld rinkelt niet direct een belletje, wat zijn de kosten ong?
Je maakt een account op mailboxde.com
Dan krijg je een duits 'adres', een soort van postbus in dat bedrijf.
Je bestelt op motorola.de een custom X Style en laat die verzenden naar je Duits adres (aangezien ze alleen DE shippen).
Eens dat binnenkomt bij mailboxde zal die firma het pakket op haar beurt internationaal verzenden naar je thuisadres.
Ik denk dat je een euro of 3 zal betalen op je pakket als commissie voor Mailboxde en dan nog de verzendkost afhankelijk van de verzendwijze. Tarieven zijn op hun site te vinden.

Enigste obstakel waar je nog tegenaan kan lopen is dat Motorola.de geen betaling met een buitenlandse creditcard zal aanvaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Voor die genen die een flipcase zoeken. Wat aan de prijzige kant maar volgens mij wel knappe kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://www.tetded.com/home/79122-thickbox/tetded-premium-leather-case-for-motorola-moto-x-style-xt1570-xt1572-dijon-ii-lc-navy-blue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tetded.com/home/79275-thickbox/tetded-premium-leather-case-for-motorola-moto-x-style-xt1570-xt1572-troyes-lc-orange.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tetded.com/home/79226-thickbox/tetded-premium-leather-case-for-motorola-moto-x-style-xt1570-xt1572-dijon-iii-lc-red.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tetded.com/home/79333-large/tetded-premium-leather-case-for-motorola-moto-x-style-xt1570-xt1572-caen-lc-navy-blue.jpg

Laatse is overigens een shell case.

http://www.tetded.com/home/en/336-moto-x-style-xt1570-xt1572

[ Voor 66% gewijzigd door karimski op 12-10-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:44
Weet er iemand waar ik de recovery images kan vinden voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
maximvd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:27:
Weet er iemand waar ik de recovery images kan vinden voor dit toestel?
XDA-Developers al geprobeerd?

http://forum.xda-developers.com/moto-x-style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperor66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:17
Moto X style nu een week in gebruik.
Nu gebeurt het regelmatig dat zowel bij WiFi als bij mobiel verbinding een uitroepteken staat.
WiFi en gsm ontvangst zijn dan helemaal weg. Het gebeurt op willekeurige momenten. Vanmorgen lag het toestel gewoon in huis. WiFi is uitstekend zowel op 5 als 2.4 band. Mobiele ontvangst is ook prima 4g of 4g+. provider KPN.
Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
  • Laatst online: 03-09 21:44
Heb het even nagevraagd op het motorola owners forum en motorola geeft enkel factory images vrij voor developer appararten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emperor66 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:01:
Moto X style nu een week in gebruik.
Nu gebeurt het regelmatig dat zowel bij WiFi als bij mobiel verbinding een uitroepteken staat.
WiFi en gsm ontvangst zijn dan helemaal weg. Het gebeurt op willekeurige momenten. Vanmorgen lag het toestel gewoon in huis. WiFi is uitstekend zowel op 5 als 2.4 band. Mobiele ontvangst is ook prima 4g of 4g+. provider KPN.
Meer mensen met deze ervaring?
Dat heb ik ook af een toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:38
Het verliezen van het signaal (met uitroepteken) heb ik op andere Android devices ook vaker meegemaakt. Of is het echt een structureel probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Cyclonist schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:55:
Het verliezen van het signaal (met uitroepteken) heb ik op andere Android devices ook vaker meegemaakt. Of is het echt een structureel probleem?
Ja dit heb ik ook zat meegemaakt, ook met mijn xperia/nexus modellen, is volgens mij zodra de wifi signaal even flauw begint te doen of te veel apparaten aangesloten zijn op het netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

wat is je eigen conclusie :)
top aankoop gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Laatst online: 13-08 18:20
Gebruiken jullie wel eens trusted face? - en kunnen jullie een idee geven hoe vlot dit werkt? (beveiligingsinstellingen - smart lock)

Op de 2014 moto X werkt dit goed tot zeer goed (in goede lichtomstandigheden). Ik ben benieuwd of het nu ook wat beter werkt met donkere omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Mooi :)

Ik ben nog aan het twijfelen, lees veel positieve dingen terug over de moto x style/pure maar wacht nog op de nexus 6p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 11:32
Nou, ik lees ook al weken mee en vandaag toch de knoop doorgehakt..na jaren van HTC (alle vlaggenschepen) besloten om voor dit toestel te gaan. Nexus 6p ook nog over zitten denken maar prijs/kwaliteit verhouding van dit toestel plus de positieve reacties gaf voor mij de doorslag. Maandag in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:33
Ik heb mijn Moto X Style morgen alweer twee weken. Ondanks dat ik erg tevreden ben met de telefoon, heb ik nu twee probleempjes.

Ten eerste zat er sinds het begin al een licht puntje op het scherm, welke eigenlijk alleen opvalt bij de weergave van wit en zwart in een donkere omgeving.

Op zich kan ik daar nog wel mee leven en vond ik het nog geen reden om de telefoon terug te sturen. Maar nu hebben de volumeknoppen vandaag besloten dat ze er niet veel zin meer in hebben. Ze werken nog wel als ik hard druk, maar ze geven vrijwel geen feedback meer en het is dus nauwelijks te voelen dat ze worden ingedrukt :(.

En uiteraard moet de telefoon dus voor morgen worden opgestuurd om een nieuwe te krijgen in het kader van fabrieksfouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:26

sphere

Debian abuser

JordyBl schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:07:
Schijnbaar nogal glad.

YouTube: Moto X Style (Pure Edition) - second opinion

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Nu online
Nou mijn style vandaag een maatje gegeven in de vorm van de LG Urbane Watch....
Eens kijken wat dit gaat brengen :-)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Birdy D schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:38:
Nou, ik lees ook al weken mee en vandaag toch de knoop doorgehakt..na jaren van HTC (alle vlaggenschepen) besloten om voor dit toestel te gaan. Nexus 6p ook nog over zitten denken maar prijs/kwaliteit verhouding van dit toestel plus de positieve reacties gaf voor mij de doorslag. Maandag in huis..
Tussen de QTek 9100 en de One X gehad en nu dus de Style. Moet zeggen dat ik de HTC dialer wel mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Kak! Net laten vallen. Scherm gebarsten. Iemand een idee of dit te fiksen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Nee, schermen van mobiele telefoons kunnen niet gerepareerd worden.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
pelt schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:12:
Opsturen ter reparatie via de winkel waar je hem heb gekocht - je ontvangt vervolgens een prijsopgave - vervolgens kan je aangeven of je wel/nie hierop ingaat (indien je niet erop ingaat, betaal je wel onderzoekskosten van circa 35 eu).

Met een beetje geluk kan je de reparatiekosten laten vergoeden door je eigen inboedel/buiten/reis-verzekering! Even informeren naar de voorwaarden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:12:
http://www.scherm-reparat...a-moto-X-Style-reparatie/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Nu online
Nog steeds super happy met de style ook de combinatie met de LG Urbane watch werkt perfect !

Maar klein vraagje, de ene keer als ik de style oplaad staat er " Turbo laden" in beeld en de andere keer gewoon "Laden".

Kan er niet echt mij hand opleggen wanneer het gebeurt, denk wel dat de "Turbo laden" net wat sneller gaat.

Iemand een idee ?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn LG G2 bevalt nog prima maar mag al een poosje mijn abbo verlengen, oog gevallen op deze tel en ik ga dit topic zeker nog doorlezen maar is het nou echt zo dat deze X style geen notificaties geeft vanuit de doos?

Mijn tel staat heel vaak op stil en niet altijd onder handbereik en ik kan de led van de G2 denk ik niet zomaar missen, voor mij persoonlijk is het super om van een afstandje te kunnen zien of je een melding hebt ( whatsapp, twitter etc)

Had al iets gelezen over dat het ledje na rooten wel gaat werken?

Ik heb ook iets gelezen over moto display, het gaat mij er eigenlijk alleen maar om of je van een afstand kunt zien of je een melding hebt.

*edit*
Now moto display its different, it does pulse when u have a notification, itll show the time and the icons of the notifications, it may be a bit harder to see from across the room.
Volgens bovenstaand zou het display pulseren bij een melding al is het minder goed te zien, daar zou ik wel wat mee kunnen als dat zo is.

[ Voor 20% gewijzigd door Sipio op 20-10-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis dat ledje totaal niet.
Hiervoor een Samsung gehad die dat wel had.

Maar nu komt gewoon het tekentje van b.v whatsapp of email in het scherm te staan als je een berichtje hebt.

Persoonlijk vind ik dat super werken.. Led mis ik totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Ik had hiervoor een Nexus5 die wel een ledje had, maar ik mis het ledje ook niet. Wat ik ook wel handig vind is dat je met je hand een keer boven de telefoon kan 'hoveren' om het notificatieschermpje tevoorschijn te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
Heeft zijn voor en nadelen..Voordeel ledje is dat je idd op afstand ziet dat er een notificatie is..

Moto display toont het op het scherm, enige wat je af en toe moet doen als je tel. op afstand ligt, even met je hand er overheen en je ziet of er een notificatie is..

Heb ook altijd toestellen met led gehad, denk dat het wennen is maar even met je hand er over heen went ook snel..

Verder toestel een dag. Werkt vlot en soepel, het display springt er gelijk uit! Prachtig scherm!. Handige Moto apps (4) Batterijduur nog weinig van te zeggen omdat ik er gisteren uren mee heb zitten spelen moest ie 2x aan de lader. Uit de doos en later nog een keer. Laadt enorm snel! Grote valt me allemaal erg mee komende van een HTC M8 en ligt prettig in de hand. Las klachten over loszittende volume en power knopjes maar hier totaal geen last van. Geluid is even goed als de stereo speakers van HTC (Boomsound). Tot zo ver mijn 1e bevindingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat erg aan dat hand boven het scherm houden is...

Je doet dat direct als je een andere telefoon vast hebt... Waarom niet elke leverancier dat heeft is mij een raadsel

Echt een geniale optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hand boven het scherm houden leek mij idd ook wel fijn werken, maar het zou prettig zijn geweest als het display met daarin de melding zou gaan pulseren, dat had ik wel begrepen van internet maar ok dat doet hij dus niet begrijp ik.

Was net even de stad in om te bekijken want het is voornamelijk de grootte wat me een beetje terug houd, de LG G2 zonder hoesje gaat nog prima in een spijkerbroek maar...

Ook nergens te verkrijgen of te bezichtigen hier in de stad helaas.

Wou hem via coolblue bestellen met abbo maar ik denk er nog even over na.

Jullie ervaringen met de grootte valt mee zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zo aan het grote scherm gewend.

De moto display pulseert alleen kort na het binnenkomen van het bericht/notificatie daarna moet je je hand langs het scherm halen wat ideaal werkt.
Ik denk niet dat je op afstand gaat zien of er een bericht binnen is. Alleen op arm lengte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ok dan, toch jammer dat ik hem niet zelf gewoon even in de broekzak kan stoppen en zelf aanvoelen.

Wat is trouwens de reden dat hij (nog) nergens te krijgen is? Ik bedoel KPN, belcompany, phone house, nergens.
Simpel geen Motorola dealers of?

Dat is dus niet even snel de winkel inwippen als er iets kapot is en word het automatisch opsturen naar coolblue, ik twijfel nog even verder ;-)

* ik las hier trouwens dat er wat problemen waren met het openen van het lockscreen, bij mijn LG G2 is het alleen knock on en ik ben bij mijn apps omdat ik geen lockscreen gebruik, nu zou je dus de handbeweging moeten maken en dan het scherm unlocken, (als het werkt) of de powerknop indrukken, waarschijnlijk ben ik nou aan het mierenneuken maar dat lijkt me best vervelend in het begin voordat je het gewoon bent.

Is het mogelijk om het lockscreen uit te schakelen en met die ene handbeweging bij je apps te komen?

[ Voor 43% gewijzigd door Sipio op 20-10-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
Studentenmobiel, coolblue sowieso te krijgen en nog wel meer..let wel even op wat voor versie je hebt..de meeste bieden de 16GB versie aan. Ik heb een Vodafone verlenging bij Coolblue en kreeg de 32 GB versie..nog goedkoper dan elders de 16GB...

nee, je ziet een slotje op je lockscreen die moet je naar beneden vegen als je lockscreen uitgeschakeld hebt..power knop wel gelijk bij je apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Coolblue heeft de 32 GB volgens de info daar, ik zou hem dan ook daar bestellen, er gaat een nano sim in heb ik begrepen. als je je abbo verlengd zit hij er dan standaard bij of zou ik daarvoor naar de KPN winkel hier in de stad moeten??
Hopelijk niet want daar kom ik niet zo graag ;)

Pas geleden de Galaxy edge besteld en ook weer terug gestuurd trouwens maar dat via KPN site geregeld en toen zat toen wel een nano sim bij.

Wellicht beetje domme vraag maar heb al weer bijna 2 jaar mijn G2, ben weer een beetje uit de telefoons en hoe het werkt via Coolblue een abbo afsluiten heb ik nog nooit gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 20-10-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
Via Coolblue abbo afsluiten werkt perfect! gegevens op het net invullen, vervolgens wordt je binnen enkele uren teruggebeld voor het maken van een afspraak en de benodigde gegevens te bespreken. Rest volgt aan de deur tijdens bezorgen (wel zorgen dat je zelf thuis bent)

Kweet niet of KPN dat standaard doet een nano sim er bij sturen..Vodafone niet maar ik had er al eentje voor de HTC M8 van vorig jaar..toen moest ik in elk geval naar de winkel omdat ik toen een micro had van de HTC M7.. volgens mij kan je een nano ook gewoon via de site aanvragen als je liever niet in de winkel komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heb verdomme nog steeds de knoop niet doorgehakt, de grote van het toestel is toch iets wat me terug houd nog, iig bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu een paar weken.

Als ik nu een 5 inch telefoon in mijn handen heb denk ik echt.... Wat klein zeg.... Te klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Birdy D schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:15:
Kweet niet of KPN dat standaard doet een nano sim er bij sturen..Vodafone niet maar ik had er al eentje voor de HTC M8 van vorig jaar..toen moest ik in elk geval naar de winkel omdat ik toen een micro had van de HTC M7.. volgens mij kan je een nano ook gewoon via de site aanvragen als je liever niet in de winkel komt..
Paar maanden terug mijn nieuwe Sim only SIM van KPN in ontvangst mogen nemen. Betreft en 3 in 1 SIM (standaard formaat, micro en nano).

Afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://www.conrad.nl/medias/global/ce/5000_5999/5400/5400/5408/047695_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Aangezien ik de X Style toch als mijn opvolger zie van mijn Samsung Galaxy S5, ben ik vanmiddag even naar de Cool Blue shop gegaan. Ik wou toch graag nog even het formaat van het scherm in de praktijk zien, aangezien ik wel bang was dat het een erg groot scherm zou zijn. En inderdaad, het scherm is groot, maar het viel me nog mee vergeleken met mijn S5. Prima in de hand, en prima in de zak. Het zal wel even wennen zijn, maar uit ervaring weet ik dat dit maar heel even duurt.

De kans is nu toch wel aanzienlijk dat dit mijn toekomstige telefoon zal worden, geweldig apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
Da idd handig die 3 in 1 sim..geloof me, die grote ben je zo aan gewend, is 1,5 cm langer als mijn HTC M8 en ook ongeveer 1,5 cm breder en 0.3 mm dikker of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Ik kwam van de Galaxy Nexus wat helemaal een kleine telefoon is. In nog geen paar uur wist ik niet beter dus wat dat betreft zou ik me geen zorgen maken. Zelf was ik bang dat hij niet goed in mijn broekzak zou passen maar dat viel me alles mee.

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Wat ik nu nog niet helemaal goed begrijp: Is het mogelijk om de achterkant te verwisselen? We hebben in NL geen mogelijkheid om gebruik te maken van de Moto Maker, maar een standaard zwarte/witte achterkant vind ik behoorlijk saai. Is het mogelijk om die makkelijk te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hoe zijn jullie ervaringen met de foto's trouwens? Ik ben echt geen fotograaf maar mag wel graag plaatjes ergens van schieten, nou ben ik best een beetje shakerig dus geen OIS maakt me nog wel een beetje angstig, had uit de reviews al begrepen dat de foto's ook al snel wat ruis vertonen in minder goed licht.

Missen jullie de OIS als je foto's neemt, of is het gewoon nog scherp genoeg?

Vanmiddag trouwens even een Galaxy note 4 in mijn broekzak gepropt (vergelijkbaar formaat en gewicht) idd groot en je voelt het wel maar ik had erger verwacht eerlijk gezegd.

* Maakt ook niet uit, heb hem besteld bij coolblue, morgen in huis, mijn G2 leek vandaag even helemaal de geest te geven.

[ Voor 38% gewijzigd door Sipio op 22-10-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Edzeau schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:07:
Wat ik nu nog niet helemaal goed begrijp: Is het mogelijk om de achterkant te verwisselen? We hebben in NL geen mogelijkheid om gebruik te maken van de Moto Maker, maar een standaard zwarte/witte achterkant vind ik behoorlijk saai. Is het mogelijk om die makkelijk te vervangen?
Volgens mij is dit niet mogelijk. De Moto X Style is waterdicht en de achterkant zit er heel erg op vastgelijmd. Op https://www.youtube.com/watch?v=vuewklttaSc zie je hoeveel moeite er gedaan moet worden. Moto Maker lijkt mij de enige manier om hem te customisen.

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Sipio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:39:
Hoe zijn jullie ervaringen met de foto's trouwens? Ik ben echt geen fotograaf maar mag wel graag plaatjes ergens van schieten, nou ben ik best een beetje shakerig dus geen OIS maakt me nog wel een beetje angstig, had uit de reviews al begrepen dat de foto's ook al snel wat ruis vertonen in minder goed licht.

[...]
Ik heb hier wat foto's gemaakt met de Moto X Style.

Foto IMG_20151020_175629.jpg is in een donker bos gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

basvdijk1647 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:55:
Volgens mij is dit niet mogelijk. De Moto X Style is waterdicht en de achterkant zit er heel erg op vastgelijmd. Op https://www.youtube.com/watch?v=vuewklttaSc zie je hoeveel moeite er gedaan moet worden. Moto Maker lijkt mij de enige manier om hem te customisen.
Ik zie ook geen pins om een wireless charger aan vast te bakken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
basvdijk1647 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Wauw, dat gaat inderdaad niet makkelijk. Dan toch maar op zoek naar een mooie case of iets dergelijks. Ik meende dat er ook een case bij de telefoon zelf geleverd werd, klopt dit? Heeft hier iemand een mooie duidelijke foto van?

Edit:
Dat had ik natuurlijk zelf ook even kunnen opzoeken. :+ Ik zie dat het enkel een bumper is, wat opzich best mooi is. Hard of soft plastic?
Afbeeldingslocatie: http://cdn03.androidauthority.net/wp-content/uploads/2015/09/Moto-X-Pure-Edition-Unboxing-1-840x560.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Edzeau op 23-10-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een tijdje. Maar een groot deel van de tijd kan ik geen gebruik maken van openbare wifi netwerken (wifi in de trein etc).

Ook merk ik wanneer ik op gewoon dataverkeer zit is dat de verbinding af en toe wegvalt. Dit varieert van een paar seconden tot soms wel 1-2 minuten. Bovenin geeft hij vervolgens wel aan dat die bereik heeft.

Voorheen dacht ik dat t misschien door t reizen kwam, maar heb t nu ook al een paar keer gehad terwijl ik stil stond ergens.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Edzeau schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:17:
[...]

Wauw, dat gaat inderdaad niet makkelijk. Dan toch maar op zoek naar een mooie case of iets dergelijks. Ik meende dat er ook een case bij de telefoon zelf geleverd werd, klopt dit? Heeft hier iemand een mooie duidelijke foto van?

Edit:
Dat had ik natuurlijk zelf ook even kunnen opzoeken. :+ Ik zie dat het enkel een bumper is, wat opzich best mooi is. Hard of soft plastic?
[afbeelding]
Is behoorlijk hard maar wel flexibel plastic. Zit ook redelijk losjes om de telefoon. Ik heb hem alleen gebruikt tot ik een nieuw (goed) hoesje had.

Gebruik nu deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/Q3YAAOSwEetWA~rp/s-l1600.jpg

Prima ding alleen krijg er wel wat klamme handen van en word dus best snel vies en de knoppen geven amper feedback. (niet het gevoel dat je de knop goed genoeg in drukt)

Heb nu ook deze in bestelling staan:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/nZYAAOSwhcJWFx~-/s-l1600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heb hem vandaag binnen, so far so good maar kan iemand me vertellen hoe ik die tril van de toetsen afkrijg?
Van het keyboard tijdens whatsapp etc heb ik al gevonden maar dioe onderste toetsen blijven trillen, vervelend.

Ik kan ook niet vinden hoe je al je openstaande apps in 1 keer kunt wissen via het vierkantje, afzonderlijk kruisje tikken op elke app is omslachtig en het lijkt mij dat dat ook in 1 keer gewist moet kunnen worden?

Ook al de hele tijd aan het proberen een simpele foto/ achtergrond van het internet te downloaden, ik klik op copy maar de foto is niet in mijn galerij terug te vinden..?

Overgigens mag ik ook graag vrolijk doen op twitter maar ik kan geen enkele emoticon vinden op het toetsenbord? 8)7

Even verder stoeien nog maar, het formaat valt me echt mee trouwens! goed te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 23-10-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Sipio schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:13:
Heb hem vandaag binnen, so far so good maar kan iemand me vertellen hoe ik die tril van de toetsen afkrijg?
Van het keyboard tijdens whatsapp etc heb ik al gevonden maar dioe onderste toetsen blijven trillen, vervelend.
Om het trillen bij aanraken uit te zetten ga je naar instellingen -> Geluid en melding -> Andere geluiden -> en dan staat daar trillen bij aanraking bij. Er vanuit gaande dat je dat bedoelde.
Ik kan ook niet vinden hoe je al je openstaande apps in 1 keer kunt wissen via het vierkantje, afzonderlijk kruisje tikken op elke app is omslachtig en het lijkt mij dat dat ook in 1 keer gewist moet kunnen worden?
Je kan alle apps niet in een keer uit het geheugen wissen, met lollipop is daar eigenlijk ook geen reden meer toe.
Ook al de hele tijd aan het proberen een simpele foto/ achtergrond van het internet te downloaden, ik klik op copy maar de foto is niet in mijn galerij terug te vinden..?
Heb je ook al gekeken bij Albums in het linker menu van de galerij app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ah trillen nu opgelost cheers, en ik heb maar 1 album en dat is de camerarol en daar komt de afbeelding die ik probeer te downloaden niet terecht, ik doe het wel op de juiste manier toch door het vast te houden en te kopieren, lijkt me wel.

En al die apps wissen geeft me een soort van opgeruimd gevoel denk ik maar ok die moet ik dan maar laten staan of een voor een wissen als ik me verveel ;)

Maar echt, ik hoop dat ik een setting mis voor de emoticons op twitter! Hoe kan ik nou iemand een kusje of zo geven? :+ zitten ze gewoon niet op de telefoon? Bij whatsapp heb ik ze wel..

*Iemand nog een goede aanbeveling voor een launcher zonder die google bar? al meen ik dat al ergens in dit topic te zijn tegengekomen, ik zoek het op..( kom Nova launcher veel tegen, is die zonder de google bar?)

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 23-10-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Sipio schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:06:
Maar echt, ik hoop dat ik een setting mis voor de emoticons op twitter! Hoe kan ik nou iemand een kusje of zo geven? :+ zitten ze gewoon niet op de telefoon? Bij whatsapp heb ik ze wel..
Misschien even een ander tobo proberen? SwiftKey is bijvoorbeeld een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Edzeau schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:27:
[...]

Misschien even een ander tobo proberen? SwiftKey is bijvoorbeeld een aanrader.
En ook opgelost weer cheers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Mijn koptelefoon aansluiting is super gevoelig bij mijn moto x style. Als ik hem in mijn telefoon in mijn zak heb met muziek via de koptelefoon dan pauzeert de muziek steeds. Dan moet ik via het knopje in mijn snoer de muziek weer verder laten gaan. Echt heel irritant. Ik heb gemerkt dat dit komt als de aansluing licht beweegt. Je boef er maar heel zachtjes tegen te tikken en je hebt dit probleem al. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Dapie007 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:01:
Mijn koptelefoon aansluiting is super gevoelig bij mijn moto x style. Als ik hem in mijn telefoon in mijn zak heb met muziek via de koptelefoon dan pauzeert de muziek steeds. Dan moet ik via het knopje in mijn snoer de muziek weer verder laten gaan. Echt heel irritant. Ik heb gemerkt dat dit komt als de aansluing licht beweegt. Je boef er maar heel zachtjes tegen te tikken en je hebt dit probleem al. Iemand anders hier ook last van?
Misschien een gekke vraag, maar kun je de headset niet nog een stukje verder er in drukken misschien? En heb je het ook met een andere headset geprobeerd? Anders lijkt me dit niet echt goed, en zou ik voor garantie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Dapie007 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:01:
Weet je zeker dt het stekkertje wel goed is? Als die wel goed is is het een gevalletje garantie denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Nu online
Nee geen last van gebruik mijn earplugs zeker 5 uur per dag... alles is solid.

Vrees een defect...

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnH87
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-12-2020
hardware.tom schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:12:
[...]

Is behoorlijk hard maar wel flexibel plastic. Zit ook redelijk losjes om de telefoon. Ik heb hem alleen gebruikt tot ik een nieuw (goed) hoesje had.

Gebruik nu deze:
[afbeelding]

Prima ding alleen krijg er wel wat klamme handen van en word dus best snel vies en de knoppen geven amper feedback. (niet het gevoel dat je de knop goed genoeg in drukt)

Heb nu ook deze in bestelling staan:
[afbeelding]
Hoe bevalt die IMAK case en gebruik je bij zulke cases ook nog bescherming voor het scherm? Ik heb op dit moment een pouch omdat ik hem veel in m'n broekzak heb zitten en daar soms ook wel eens sleutels in zitten. Zo'n pouch heeft echter absoluut niet de vorm van de telefoon waardoor het veel ruimte in de broekzak inneemt. Kan ik met die case gewoon een soort van screenprotector gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
RnH87 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:41:
[...]

Hoe bevalt die IMAK case en gebruik je bij zulke cases ook nog bescherming voor het scherm? Ik heb op dit moment een pouch omdat ik hem veel in m'n broekzak heb zitten en daar soms ook wel eens sleutels in zitten. Zo'n pouch heeft echter absoluut niet de vorm van de telefoon waardoor het veel ruimte in de broekzak inneemt. Kan ik met die case gewoon een soort van screenprotector gebruiken?
Ik heb zelf eigelijk al jaren geen screenprotector meer, en ook al jaren geen krassen meer. Overigens nooit met sleutels in een zak gehad, kan me voorstellen dat dit het scherm wel zou kunnen krassen. Enige wat sowieso niet goed is, is zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 11-09 12:55
Ik ga mijn helaas moeten terugsturen.
De speakergrill beneden zit los.

Nog iemand problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
Hier ook geen beschermers het laatste jaar met de HTC M8 en bij dit toestel ook niet. Verder niks in je zak stoppen wat kan krassen.. Ja, vallen kan die natuurlijk altijd dat is het risico..

Geen last van loszittende onderdelen zoals de speakergrill of de fysieke knoppen..

Bevalt uitstekend tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
frye schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:18:
Ik ga mijn helaas moeten terugsturen.
De speakergrill beneden zit los.

Nog iemand problemen hiermee?
Update ;)

Heb contact gehad met pdashop en heb hem teruggestuurd.
Zou een nieuwe krijgen.

Nu had ik overlaatst ook eens de hotspot getest.
Een andere telefoon kreeg wel toegang tot internet via mijn hotspot maar een laptop niet.
Ik kreeg geen dns-records.
Denk dat het een probleem aan de telefoon was want via een andere telefoon met zelfde simkaart lukt het wel.

Kan iemand dit even testen als het echt een moto x style probleem is of als dit aan het toestel zelf lag. (Kan het verder niet meer testen aangezien hij al onderweg is naar pdashop. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
frye schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Update ;)

Heb contact gehad met pdashop en heb hem teruggestuurd.
Zou een nieuwe krijgen.

Nu had ik overlaatst ook eens de hotspot getest.
Een andere telefoon kreeg wel toegang tot internet via mijn hotspot maar een laptop niet.
Ik kreeg geen dns-records.
Denk dat het een probleem aan de telefoon was want via een andere telefoon met zelfde simkaart lukt het wel.

Kan iemand dit even testen als het echt een moto x style probleem is of als dit aan het toestel zelf lag. (Kan het verder niet meer testen aangezien hij al onderweg is naar pdashop. :+ )
Lag aan jou phone denk ik, heb het getest met moto x style van een collega! Dus goed nieuws;).

Ik twijfel nog erg over mijn keuze, ik vind het toch een behoorlijk grote telefoon!, die vooral ook relatief dik en zwaar aanvoelt. Als ik dan toch voor een groter toestel, dan overweeg ik eerder de nexus 6p.

Als ik kies voor een vergelijkbaar formaat (heb nu een galaxy s5), dan is de 5x natuurlijk interessant. Mijn grootste argument om hiervoor te kiezen is vanwege het formaat. Ben alleen bang dat het toestel niet krachtig genoeg is voor wat ik verwacht van een nieuwe phone (gebruik hem intensief, niet zo zeer games, maar veel browsen/mailen etc. Heb een hekel aan vertragingen met multitasken, herladen van tabbladen etc).

Kunnen jullie vertellen wat jullie vinden van het formaat? (En welke telefoon jullie hiervoor hadden?). Hoe bevallen de moto features als moto display? Heb een moto x 2014 gehad dus ken het aardig, maar ben benieuwd hoe goed het nu werkt volgens jullie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
ri0ta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:20:
[...]

Lag aan jou phone denk ik, heb het getest met moto x style van een collega! Dus goed nieuws;).

Ik twijfel nog erg over mijn keuze, ik vind het toch een behoorlijk grote telefoon!, die vooral ook relatief dik en zwaar aanvoelt. Als ik dan toch voor een groter toestel, dan overweeg ik eerder de nexus 6p.

Als ik kies voor een vergelijkbaar formaat (heb nu een galaxy s5), dan is de 5x natuurlijk interessant. Mijn grootste argument om hiervoor te kiezen is vanwege het formaat. Ben alleen bang dat het toestel niet krachtig genoeg is voor wat ik verwacht van een nieuwe phone (gebruik hem intensief, niet zo zeer games, maar veel browsen/mailen etc. Heb een hekel aan vertragingen met multitasken, herladen van tabbladen etc).

Kunnen jullie vertellen wat jullie vinden van het formaat? (En welke telefoon jullie hiervoor hadden?). Hoe bevallen de moto features als moto display? Heb een moto x 2014 gehad dus ken het aardig, maar ben benieuwd hoe goed het nu werkt volgens jullie:)
Ik had hiervoor een Nexus 4 (4,7"), ik had m gewoon via internet besteld zonder hem dus ooit in mn handen te hebben gehad. Toen ik hem eerst gebruikte schrok ik wel een beetje idd, maar ik heb hem nu bijna een maand en ik heb nergens last van, je went er gewoon compleet aan. Ik kan me nu bijna niet meer voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar <5,5" toestellen. Zeker als ik een iphone ofzo vastpak voelt het bijna aan als een kleine speelgoed telefoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:45
hardware.tom schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:21:
[...]

Ik had hiervoor een Nexus 4 (4,7"), ik had m gewoon via internet besteld zonder hem dus ooit in mn handen te hebben gehad. Toen ik hem eerst gebruikte schrok ik wel een beetje idd, maar ik heb hem nu bijna een maand en ik heb nergens last van, je went er gewoon compleet aan. Ik kan me nu bijna niet meer voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar <5,5" toestellen. Zeker als ik een iphone ofzo vastpak voelt het bijna aan als een kleine speelgoed telefoon. 8)7
Hier hetzelfde. Ik kom ook van een Nexus 4. Had 'm net nog in m'n handen en ik moet zeggen dat die Nexus dan wel erg klein aanvoelt.

Daarnaast zojuist deze sok aangeschaft. Volgende week krijg ik 'm als het goed is binnen. Ik ben benieuwd :)

Heeft iemand al goede screenprotectors gevonden? Ik wilde zojuist deze bestellen, maar toen kwam ik erachter dat ze niet in Nederland leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
[...]

Ik heb nu tijdelijk mijn oude htc one m7...
Het formaat van de Moto X Style is perfect. In mijn ogen is de htc one m7 nu echt veel te klein. :D
Nu het is even wennen in het begin maar als je het gewoon bent wil je niet meer kleiner denk ik (nuja, mijn ervaring!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnH87
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-12-2020
[...]

Ik heb voordat ik de style aanschafte een Nexus 5 in gebruik gehad. De Nexus 5 heb ik echt met heel veel plezier gebruikt, dat was een goede aankoop.

Ik gebruik de Style nu een aantal weken en moet zeggen dat ik wederom ontzettend tevreden ben. Ik ben de Nexus 5 alweer vergeten! ;) De Style is inderdaad wat zwaarder. De grootte van het scherm is denk ik ook een stuk persoonlijke voorkeur in combinatie met het formaat van de handen. Ik heb zelf redelijk grote handen en heb daarom geen enkel probleem om de Style te hanteren. Sterker nog, ik vind de Nexus 5 nu klein aanvoelen.

Door de rondingen van het toestel zowel in lengte als in de breedte, voelt het toestel in zowel de hand als in de broekzak kleiner aan dan wat je verwachten zou.

Moto display? Je doelt zeker op het gemis van een LED notificatie lampje? Ik was wat bang dat ik die ook zou gaan missen, aangezien ik op de Nexus voor ieder type melding een andere kleur notificatie had. Ik mis hem geen moment. De moto display functioneert wat bij betreft ook als een LED, aangezien hij knippert met bijvoorbeeld het whatsapp icoon in beeld. Als je dan direct lui op dat icoontje drukt, zie je direct het bericht en kun je er zelf voor kiezen of het interessant genoeg is om te ontgrendelen!

Overigens zitten er ook smart ontgrendel opties op de telefoon. Een maakt gebruik van gezichtsherkenning, een locatie herkenning en een op basis van of je de telefoon vast hebt of niet. Ik heb deze smart ontgrendel opties nog nooit gebruikt en kan je er niet veel over vertellen. Indien nog niemand dit voor het weekend gedaan heeft, doe ik dit in het weekend even voor je.

Een ander groot pluspunt van de telefoon zijn de speakers. Heerlijk geluid, erg hoog volume is mogelijk. Vaak schaal ik hem toch wat lager omdat hij te luid is. Een wereld van verschil met de schrale speaker die de Nexus 5 had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.joepiedepoepie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:31:
[...]

Heeft iemand al goede screenprotectors gevonden? Ik wilde zojuist deze bestellen, maar toen kwam ik erachter dat ze niet in Nederland leveren :(
http://m.ebay.com/itm/321865322243?_mwBanner=1

Prima screen protector
Ik gebruik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
Geloof me, die grote ben je zo aan gewend, is 1,5 cm langer als mijn HTC M8 en ook ongeveer 1,5 cm breder en 0.3 mm dikker of zo..

En Moto display al geheel aan gewend! Dacht ook dat ik de wel bekende led zou gaan missen, maar na een paar weken weet je al niet beter en simpel even met je hand over het display en je ziet het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Laatst online: 13:41
ik heb deze ook besteld, echt een top ding! (wel goed het scherm onder je speaker schoonmaken anders blijft het niet plakken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:45
PheraX schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

ik heb deze ook besteld, echt een top ding! (wel goed het scherm onder je speaker schoonmaken anders blijft het niet plakken :) )
Thanks guys, heb er net een besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
De grote en het missen van een ledje was wat mij ook afhield in het begin, de grote is perfect en moto display is zooo nice!

De algehele feel van het toestel is gewoon lekker.

[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 29-10-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
Is er overigens al nieuws wanneer die verrekte moto maker nu eens beschikbaar is in Nederland? :(

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:16
Noctonix schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:45:
Is er overigens al nieuws wanneer die verrekte moto maker nu eens beschikbaar is in Nederland? :(
Dat zou in april of mei (afgelopen april of mei wel te verstaan) al global gaan maar sindsdien is het stil... Ik heb al meerdere keren motorola erover gebeld/gemaild en met de online chat gesproken maar ze weten allemaal niks.

Ik heb het opgegeven en heb gewoon een standaard moto x style gekocht. Ik heb nu een standaard hoesje eromheen en wacht tot er wat meer leuke hoesjes beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
Craven schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:18:
[...]

Dat zou in april of mei (afgelopen april of mei wel te verstaan) al global gaan maar sindsdien is het stil... Ik heb al meerdere keren motorola erover gebeld/gemaild en met de online chat gesproken maar ze weten allemaal niks.

Ik heb het opgegeven en heb gewoon een standaard moto x style gekocht. Ik heb nu een standaard hoesje eromheen en wacht tot er wat meer leuke hoesjes beschikbaar zijn.
Tja dat begrijp ik..
Motorola weet wel hoe ze mensen blij kunnen maken met een dode mus.
Allemaal mooie combinaties en dergelijke, maar jullie in Nederland & België krijgen dat lekker niet :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Zou niet te veel wachten op motomaker in de benelux, heb afgelopen 2 maanden ook 2x contact gehad met de customer service van motorola maar ze kunnen niets vertellen.

Overigens is Dbrand een erg interessante oplossing voor het customisen van je phone. Check de site, er zitten erg leuke opties tussen voor veel verschillende modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Laatst online: 13:41
ik heb helaas wel het probleem dat het aluminium randje van de onderste speaker een paar braampjes heeft, dit komt denk ik doordat er op al mijn spijkerbroeken stalen dingetjes zitten boven mijn zak waar de telefoon langs glijd. Beetje zonde dit misschien kan ik het opschuren ofzo.. maar ze hadden misschien beter minder uitstekende randjes kunnen maken daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-09 08:38
goedenmiddag, ik denk erover dit toestel aan te schaffen, nou lees ik dingen over wifi problemen. Zijn er veel mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 28-08 18:21
MCKenzy99 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:31:
goedenmiddag, ik denk erover dit toestel aan te schaffen, nou lees ik dingen over wifi problemen. Zijn er veel mensen die hier last van hebben?
Heb nergens last van, heb een iphone (5s) van m'n werk die een stuk meer moeite heeft met signaal houden op plekken waar het bereik van het wifi-netwerk slecht is.

[ Voor 0% gewijzigd door stijnislike op 30-10-2015 15:03 . Reden: modelnummer toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-09 08:38
stijnislike schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:02:
[...]

Heb nergens last van, heb een iphone (5s) van m'n werk die een stuk meer moeite heeft met signaal houden op plekken waar het bereik van het wifi-netwerk slecht is.
Das mooi, het zal dan wel bij sommige toestellen zo zijn.
Heb je nog een advies wat betreft de keuze tussen deze en de oneplus x? (prijs buiten beschouwing latend)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MCKenzy99 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Das mooi, het zal dan wel bij sommige toestellen zo zijn.
Heb je nog een advies wat betreft de keuze tussen deze en de oneplus x? (prijs buiten beschouwing latend)
twee heel verschillende toestellen, niet echt te vergelijken.

Oneplus X lijkt me ook een mooie telefoon, maar weer niet het verschil tussen een 801 en 808 processor
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste