aha.. 4k op een mobiel is sws niet veel soeps maar goed dat is een opinie, liever 1080 60fps
Zijn toch genoeg alternatieven met 4k ondersteuning in de play store anders?
aha.. 4k op een mobiel is sws niet veel soeps maar goed dat is een opinie, liever 1080 60fps
Nee. Hij maakt de telefoon wat lomp, en hij is best lelijk.BillSpaarbank schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:51:
Gebruikt iemand de meegeleverde bumper toevallig? Hoe bevalt dat?
Een groot nadeel vind ik toch wel het ontbreken van een FM radio.
[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 09-10-2015 10:12 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik ben bang dat jij een miskoop hebt gemaakt. Ik had precies hetzelfde besteld en hij past er niet in. Kijk maar de 3.5mm aansluiting op de flip case. Ook zitten de koppen aan de zijkant veel te hoog.Mavamaarten schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:11:
[...]
Nee. Hij maakt de telefoon wat lomp, en hij is best lelijk.
Ik heb een paar weken geleden dit besteld: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Jammer genoeg nog niet aangekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door TheLastOttoman op 09-10-2015 10:37 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
Als ik jullie was zou ik zolang er geen flip case is deze bestellen.LordMistery schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:36:
[...]
Ik ben bang dat jij een miskoop hebt gemaakt. Ik had precies hetzelfde besteld en hij past er niet in. Kijk maar de 3.5mm aansluiting op de flip case. Ook zitten de koppen aan de zijkant veel te hoog.
Damn it's good 2b a Tweaker!
Wel een beetje mee eens.BillSpaarbank schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:51:
Gebruikt iemand de meegeleverde bumper toevallig? Hoe bevalt dat?
Een groot nadeel vind ik toch wel het ontbreken van een FM radio.
Tja, er staat wel degelijk "Moto X Style XT1570" in de beschrijving, als hij niet past dan eis ik mooi een refund. Jammer voor de verkoper dan.LordMistery schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:36:
[...]
Ik ben bang dat jij een miskoop hebt gemaakt. Ik had precies hetzelfde besteld en hij past er niet in. Kijk maar de 3.5mm aansluiting op de flip case. Ook zitten de koppen aan de zijkant veel te hoog.
Goh, ik heb hem nu "naakt" in mijn zak zitten en dat bevalt prima. Liever naakt dan met zo'n lelijk doorzichtig ding errond, eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
Als ik jullie was zou ik zolang er geen flip case is deze bestellen.
Ik heb het al eerder aangegeven.. Het zit echt heel goed om de telefoon een maakt het absoluut niet lomp
http://m.ebay.com/itm/141...nner=1&varId=440889654418
Je hebt dan een goede bescherming zolang er geen flip case is.
Ik hou deze gewoon
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Verwijderd
MuziekLiefhebbert
Verwijderd
ligt er natuurlijk aan hoe vaak je de telefoon gebruikt, maar als je het vaak gebruikt haal je er geen dag mee.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:33:
Hoe zit het nu met de batterij?
Is een dag goed te doen zonder bijladen?
[ Voor 12% gewijzigd door oldsmelly op 10-10-2015 17:58 ]
MuziekLiefhebbert
Nee vooralsnog niet helaas.. Motorola is bezig met het uitrollen hiervan maar het lijkt er op dat dit nog even kan duren. Beste mogelijkheid wat je nu hebt is het customizen in Duitsland, mocht je iemand daar kennen uiteraard, hij/zij kan het vervolgens naar je opsturen.JordyBl schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:07:
Hele mooie telefoon en het lijkt mij een gweldige opvolger voor mijn nexus 5. Ik zie dat in de VS en Duitsland deze mobiel naar eigen smaak te customizen is, en ben erg weg van de bamboe achterkant. Weet iemand of binnen aanzienbare tijd een houten versie naar NL komt? Ik zie dat de moto maker niet beschikbaar komt, maar wellicht wel een houten model? Alvast bedankt voor uw reactie.
Je kan ook gebruik maken van een lokale forwarder, bijvoorbeeld mailboxde.comBigF25 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:29:
[...]
Nee vooralsnog niet helaas.. Motorola is bezig met het uitrollen hiervan maar het lijkt er op dat dit nog even kan duren. Beste mogelijkheid wat je nu hebt is het customizen in Duitsland, mocht je iemand daar kennen uiteraard, hij/zij kan het vervolgens naar je opsturen.
hm.. Hoe werkt dit dan precies? je voorbeeld rinkelt niet direct een belletje, wat zijn de kosten ong?Drwho1 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:58:
[...]
Je kan ook gebruik maken van een lokale forwarder, bijvoorbeeld mailboxde.com
Motorola zal dan je pakket naar je Duits adres versturen, waarna zij het op hun beurt aan jou forwarden. Je betaalt dan een fee op het pakket en de verzendkost naar BE, maar werkt perfect.
Zo heb ik destijds mijn Nexus 10 ook hier gekregen via de duitse playstore.
Je maakt een account op mailboxde.comBigF25 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
hm.. Hoe werkt dit dan precies? je voorbeeld rinkelt niet direct een belletje, wat zijn de kosten ong?
[ Voor 66% gewijzigd door karimski op 12-10-2015 16:19 ]
XDA-Developers al geprobeerd?maximvd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:27:
Weet er iemand waar ik de recovery images kan vinden voor dit toestel?
Heb het even nagevraagd op het motorola owners forum en motorola geeft enkel factory images vrij voor developer appararten.LordMistery schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:27:
[...]
XDA-Developers al geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/moto-x-style
Verwijderd
Dat heb ik ook af een toeemperor66 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:01:
Moto X style nu een week in gebruik.
Nu gebeurt het regelmatig dat zowel bij WiFi als bij mobiel verbinding een uitroepteken staat.
WiFi en gsm ontvangst zijn dan helemaal weg. Het gebeurt op willekeurige momenten. Vanmorgen lag het toestel gewoon in huis. WiFi is uitstekend zowel op 5 als 2.4 band. Mobiele ontvangst is ook prima 4g of 4g+. provider KPN.
Meer mensen met deze ervaring?
Ja dit heb ik ook zat meegemaakt, ook met mijn xperia/nexus modellen, is volgens mij zodra de wifi signaal even flauw begint te doen of te veel apparaten aangesloten zijn op het netwerkCyclonist schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:55:
Het verliezen van het signaal (met uitroepteken) heb ik op andere Android devices ook vaker meegemaakt. Of is het echt een structureel probleem?
Mooi
Schijnbaar nogal glad.JordyBl schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:07:
Hele mooie telefoon en het lijkt mij een gweldige opvolger voor mijn nexus 5. Ik zie dat in de VS en Duitsland deze mobiel naar eigen smaak te customizen is, en ben erg weg van de bamboe achterkant. Weet iemand of binnen aanzienbare tijd een houten versie naar NL komt? Ik zie dat de moto maker niet beschikbaar komt, maar wellicht wel een houten model? Alvast bedankt voor uw reactie.
MuziekLiefhebbert
Tussen de QTek 9100 en de One X gehad en nu dus de Style. Moet zeggen dat ik de HTC dialer wel mis.Birdy D schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:38:
Nou, ik lees ook al weken mee en vandaag toch de knoop doorgehakt..na jaren van HTC (alle vlaggenschepen) besloten om voor dit toestel te gaan. Nexus 6p ook nog over zitten denken maar prijs/kwaliteit verhouding van dit toestel plus de positieve reacties gaf voor mij de doorslag. Maandag in huis..
Opsturen ter reparatie via de winkel waar je hem heb gekocht - je ontvangt vervolgens een prijsopgave - vervolgens kan je aangeven of je wel/nie hierop ingaat (indien je niet erop ingaat, betaal je wel onderzoekskosten van circa 35 eu).pelt schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:12:
Kak! Net laten vallen. Scherm gebarsten. Iemand een idee of dit te fiksen is?
Verwijderd
http://www.scherm-reparat...a-moto-X-Style-reparatie/pelt schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:12:
Kak! Net laten vallen. Scherm gebarsten. Iemand een idee of dit te fiksen is?
MuziekLiefhebbert
Volgens bovenstaand zou het display pulseren bij een melding al is het minder goed te zien, daar zou ik wel wat mee kunnen als dat zo is.Now moto display its different, it does pulse when u have a notification, itll show the time and the icons of the notifications, it may be a bit harder to see from across the room.
[ Voor 20% gewijzigd door Sipio op 20-10-2015 09:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Sipio op 20-10-2015 18:27 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 20-10-2015 21:36 ]
Verwijderd
Paar maanden terug mijn nieuwe Sim only SIM van KPN in ontvangst mogen nemen. Betreft en 3 in 1 SIM (standaard formaat, micro en nano).Birdy D schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:15:
Kweet niet of KPN dat standaard doet een nano sim er bij sturen..Vodafone niet maar ik had er al eentje voor de HTC M8 van vorig jaar..toen moest ik in elk geval naar de winkel omdat ik toen een micro had van de HTC M7.. volgens mij kan je een nano ook gewoon via de site aanvragen als je liever niet in de winkel komt..
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
[ Voor 38% gewijzigd door Sipio op 22-10-2015 22:04 ]
Volgens mij is dit niet mogelijk. De Moto X Style is waterdicht en de achterkant zit er heel erg op vastgelijmd. Op https://www.youtube.com/watch?v=vuewklttaSc zie je hoeveel moeite er gedaan moet worden. Moto Maker lijkt mij de enige manier om hem te customisen.Edzeau schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:07:
Wat ik nu nog niet helemaal goed begrijp: Is het mogelijk om de achterkant te verwisselen? We hebben in NL geen mogelijkheid om gebruik te maken van de Moto Maker, maar een standaard zwarte/witte achterkant vind ik behoorlijk saai. Is het mogelijk om die makkelijk te vervangen?
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Ik heb hier wat foto's gemaakt met de Moto X Style.Sipio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:39:
Hoe zijn jullie ervaringen met de foto's trouwens? Ik ben echt geen fotograaf maar mag wel graag plaatjes ergens van schieten, nou ben ik best een beetje shakerig dus geen OIS maakt me nog wel een beetje angstig, had uit de reviews al begrepen dat de foto's ook al snel wat ruis vertonen in minder goed licht.
[...]
Ik zie ook geen pins om een wireless charger aan vast te bakken trouwens.basvdijk1647 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:55:
Volgens mij is dit niet mogelijk. De Moto X Style is waterdicht en de achterkant zit er heel erg op vastgelijmd. Op https://www.youtube.com/watch?v=vuewklttaSc zie je hoeveel moeite er gedaan moet worden. Moto Maker lijkt mij de enige manier om hem te customisen.
Wauw, dat gaat inderdaad niet makkelijk. Dan toch maar op zoek naar een mooie case of iets dergelijks. Ik meende dat er ook een case bij de telefoon zelf geleverd werd, klopt dit? Heeft hier iemand een mooie duidelijke foto van?basvdijk1647 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:55:
[...]
Volgens mij is dit niet mogelijk. De Moto X Style is waterdicht en de achterkant zit er heel erg op vastgelijmd. Op https://www.youtube.com/watch?v=vuewklttaSc zie je hoeveel moeite er gedaan moet worden. Moto Maker lijkt mij de enige manier om hem te customisen.
[ Voor 16% gewijzigd door Edzeau op 23-10-2015 17:18 ]
Verwijderd
Is behoorlijk hard maar wel flexibel plastic. Zit ook redelijk losjes om de telefoon. Ik heb hem alleen gebruikt tot ik een nieuw (goed) hoesje had.Edzeau schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:17:
[...]
Wauw, dat gaat inderdaad niet makkelijk. Dan toch maar op zoek naar een mooie case of iets dergelijks. Ik meende dat er ook een case bij de telefoon zelf geleverd werd, klopt dit? Heeft hier iemand een mooie duidelijke foto van?
Edit:
Dat had ik natuurlijk zelf ook even kunnen opzoeken.Ik zie dat het enkel een bumper is, wat opzich best mooi is. Hard of soft plastic?
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 23-10-2015 18:23 ]
Om het trillen bij aanraken uit te zetten ga je naar instellingen -> Geluid en melding -> Andere geluiden -> en dan staat daar trillen bij aanraking bij. Er vanuit gaande dat je dat bedoelde.Sipio schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:13:
Heb hem vandaag binnen, so far so good maar kan iemand me vertellen hoe ik die tril van de toetsen afkrijg?
Van het keyboard tijdens whatsapp etc heb ik al gevonden maar dioe onderste toetsen blijven trillen, vervelend.
Je kan alle apps niet in een keer uit het geheugen wissen, met lollipop is daar eigenlijk ook geen reden meer toe.Ik kan ook niet vinden hoe je al je openstaande apps in 1 keer kunt wissen via het vierkantje, afzonderlijk kruisje tikken op elke app is omslachtig en het lijkt mij dat dat ook in 1 keer gewist moet kunnen worden?
Heb je ook al gekeken bij Albums in het linker menu van de galerij app?Ook al de hele tijd aan het proberen een simpele foto/ achtergrond van het internet te downloaden, ik klik op copy maar de foto is niet in mijn galerij terug te vinden..?
[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 23-10-2015 19:12 ]
Misschien even een ander tobo proberen? SwiftKey is bijvoorbeeld een aanrader.Sipio schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:06:
Maar echt, ik hoop dat ik een setting mis voor de emoticons op twitter! Hoe kan ik nou iemand een kusje of zo geven?zitten ze gewoon niet op de telefoon? Bij whatsapp heb ik ze wel..
En ook opgelost weer cheersEdzeau schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:27:
[...]
Misschien even een ander tobo proberen? SwiftKey is bijvoorbeeld een aanrader.
Misschien een gekke vraag, maar kun je de headset niet nog een stukje verder er in drukken misschien? En heb je het ook met een andere headset geprobeerd? Anders lijkt me dit niet echt goed, en zou ik voor garantie gaan.Dapie007 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:01:
Mijn koptelefoon aansluiting is super gevoelig bij mijn moto x style. Als ik hem in mijn telefoon in mijn zak heb met muziek via de koptelefoon dan pauzeert de muziek steeds. Dan moet ik via het knopje in mijn snoer de muziek weer verder laten gaan. Echt heel irritant. Ik heb gemerkt dat dit komt als de aansluing licht beweegt. Je boef er maar heel zachtjes tegen te tikken en je hebt dit probleem al. Iemand anders hier ook last van?
Weet je zeker dt het stekkertje wel goed is? Als die wel goed is is het een gevalletje garantie denk ik...Dapie007 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:01:
Mijn koptelefoon aansluiting is super gevoelig bij mijn moto x style. Als ik hem in mijn telefoon in mijn zak heb met muziek via de koptelefoon dan pauzeert de muziek steeds. Dan moet ik via het knopje in mijn snoer de muziek weer verder laten gaan. Echt heel irritant. Ik heb gemerkt dat dit komt als de aansluing licht beweegt. Je boef er maar heel zachtjes tegen te tikken en je hebt dit probleem al. Iemand anders hier ook last van?
MuziekLiefhebbert
Hoe bevalt die IMAK case en gebruik je bij zulke cases ook nog bescherming voor het scherm? Ik heb op dit moment een pouch omdat ik hem veel in m'n broekzak heb zitten en daar soms ook wel eens sleutels in zitten. Zo'n pouch heeft echter absoluut niet de vorm van de telefoon waardoor het veel ruimte in de broekzak inneemt. Kan ik met die case gewoon een soort van screenprotector gebruiken?hardware.tom schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:12:
[...]
Is behoorlijk hard maar wel flexibel plastic. Zit ook redelijk losjes om de telefoon. Ik heb hem alleen gebruikt tot ik een nieuw (goed) hoesje had.
Gebruik nu deze:
[afbeelding]
Prima ding alleen krijg er wel wat klamme handen van en word dus best snel vies en de knoppen geven amper feedback. (niet het gevoel dat je de knop goed genoeg in drukt)
Heb nu ook deze in bestelling staan:
[afbeelding]
Ik heb zelf eigelijk al jaren geen screenprotector meer, en ook al jaren geen krassen meer. Overigens nooit met sleutels in een zak gehad, kan me voorstellen dat dit het scherm wel zou kunnen krassen. Enige wat sowieso niet goed is, is zand.RnH87 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:41:
[...]
Hoe bevalt die IMAK case en gebruik je bij zulke cases ook nog bescherming voor het scherm? Ik heb op dit moment een pouch omdat ik hem veel in m'n broekzak heb zitten en daar soms ook wel eens sleutels in zitten. Zo'n pouch heeft echter absoluut niet de vorm van de telefoon waardoor het veel ruimte in de broekzak inneemt. Kan ik met die case gewoon een soort van screenprotector gebruiken?
Updatefrye schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:18:
Ik ga mijn helaas moeten terugsturen.
De speakergrill beneden zit los.
Nog iemand problemen hiermee?
Lag aan jou phone denk ik, heb het getest met moto x style van een collega! Dus goed nieuws;).frye schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Update
Heb contact gehad met pdashop en heb hem teruggestuurd.
Zou een nieuwe krijgen.
Nu had ik overlaatst ook eens de hotspot getest.
Een andere telefoon kreeg wel toegang tot internet via mijn hotspot maar een laptop niet.
Ik kreeg geen dns-records.
Denk dat het een probleem aan de telefoon was want via een andere telefoon met zelfde simkaart lukt het wel.
Kan iemand dit even testen als het echt een moto x style probleem is of als dit aan het toestel zelf lag. (Kan het verder niet meer testen aangezien hij al onderweg is naar pdashop.)
Ik had hiervoor een Nexus 4 (4,7"), ik had m gewoon via internet besteld zonder hem dus ooit in mn handen te hebben gehad. Toen ik hem eerst gebruikte schrok ik wel een beetje idd, maar ik heb hem nu bijna een maand en ik heb nergens last van, je went er gewoon compleet aan. Ik kan me nu bijna niet meer voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar <5,5" toestellen. Zeker als ik een iphone ofzo vastpak voelt het bijna aan als een kleine speelgoed telefoon.ri0ta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Lag aan jou phone denk ik, heb het getest met moto x style van een collega! Dus goed nieuws;).
Ik twijfel nog erg over mijn keuze, ik vind het toch een behoorlijk grote telefoon!, die vooral ook relatief dik en zwaar aanvoelt. Als ik dan toch voor een groter toestel, dan overweeg ik eerder de nexus 6p.
Als ik kies voor een vergelijkbaar formaat (heb nu een galaxy s5), dan is de 5x natuurlijk interessant. Mijn grootste argument om hiervoor te kiezen is vanwege het formaat. Ben alleen bang dat het toestel niet krachtig genoeg is voor wat ik verwacht van een nieuwe phone (gebruik hem intensief, niet zo zeer games, maar veel browsen/mailen etc. Heb een hekel aan vertragingen met multitasken, herladen van tabbladen etc).
Kunnen jullie vertellen wat jullie vinden van het formaat? (En welke telefoon jullie hiervoor hadden?). Hoe bevallen de moto features als moto display? Heb een moto x 2014 gehad dus ken het aardig, maar ben benieuwd hoe goed het nu werkt volgens jullie:)
Hier hetzelfde. Ik kom ook van een Nexus 4. Had 'm net nog in m'n handen en ik moet zeggen dat die Nexus dan wel erg klein aanvoelt.hardware.tom schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:21:
[...]
Ik had hiervoor een Nexus 4 (4,7"), ik had m gewoon via internet besteld zonder hem dus ooit in mn handen te hebben gehad. Toen ik hem eerst gebruikte schrok ik wel een beetje idd, maar ik heb hem nu bijna een maand en ik heb nergens last van, je went er gewoon compleet aan. Ik kan me nu bijna niet meer voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar <5,5" toestellen. Zeker als ik een iphone ofzo vastpak voelt het bijna aan als een kleine speelgoed telefoon.
Ik heb nu tijdelijk mijn oude htc one m7...ri0ta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Lag aan jou phone denk ik, heb het getest met moto x style van een collega! Dus goed nieuws;).
Ik twijfel nog erg over mijn keuze, ik vind het toch een behoorlijk grote telefoon!, die vooral ook relatief dik en zwaar aanvoelt. Als ik dan toch voor een groter toestel, dan overweeg ik eerder de nexus 6p.
Als ik kies voor een vergelijkbaar formaat (heb nu een galaxy s5), dan is de 5x natuurlijk interessant. Mijn grootste argument om hiervoor te kiezen is vanwege het formaat. Ben alleen bang dat het toestel niet krachtig genoeg is voor wat ik verwacht van een nieuwe phone (gebruik hem intensief, niet zo zeer games, maar veel browsen/mailen etc. Heb een hekel aan vertragingen met multitasken, herladen van tabbladen etc).
Kunnen jullie vertellen wat jullie vinden van het formaat? (En welke telefoon jullie hiervoor hadden?). Hoe bevallen de moto features als moto display? Heb een moto x 2014 gehad dus ken het aardig, maar ben benieuwd hoe goed het nu werkt volgens jullie:)
Ik heb voordat ik de style aanschafte een Nexus 5 in gebruik gehad. De Nexus 5 heb ik echt met heel veel plezier gebruikt, dat was een goede aankoop.ri0ta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Verwijderd
http://m.ebay.com/itm/321865322243?_mwBanner=1.joepiedepoepie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:31:
[...]
Heeft iemand al goede screenprotectors gevonden? Ik wilde zojuist deze bestellen, maar toen kwam ik erachter dat ze niet in Nederland leveren
ik heb deze ook besteld, echt een top ding! (wel goed het scherm onder je speaker schoonmaken anders blijft het niet plakkenVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
http://m.ebay.com/itm/321865322243?_mwBanner=1
Prima screen protector
Ik gebruik het ook.
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
http://m.ebay.com/itm/321865322243?_mwBanner=1
Prima screen protector
Ik gebruik het ook.
Thanks guys, heb er net een besteldPheraX schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
ik heb deze ook besteld, echt een top ding! (wel goed het scherm onder je speaker schoonmaken anders blijft het niet plakken)
[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 29-10-2015 12:50 ]
Dat zou in april of mei (afgelopen april of mei wel te verstaan) al global gaan maar sindsdien is het stil... Ik heb al meerdere keren motorola erover gebeld/gemaild en met de online chat gesproken maar ze weten allemaal niks.Noctonix schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:45:
Is er overigens al nieuws wanneer die verrekte moto maker nu eens beschikbaar is in Nederland?
Tja dat begrijp ik..Craven schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:18:
[...]
Dat zou in april of mei (afgelopen april of mei wel te verstaan) al global gaan maar sindsdien is het stil... Ik heb al meerdere keren motorola erover gebeld/gemaild en met de online chat gesproken maar ze weten allemaal niks.
Ik heb het opgegeven en heb gewoon een standaard moto x style gekocht. Ik heb nu een standaard hoesje eromheen en wacht tot er wat meer leuke hoesjes beschikbaar zijn.
Heb nergens last van, heb een iphone (5s) van m'n werk die een stuk meer moeite heeft met signaal houden op plekken waar het bereik van het wifi-netwerk slecht is.MCKenzy99 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:31:
goedenmiddag, ik denk erover dit toestel aan te schaffen, nou lees ik dingen over wifi problemen. Zijn er veel mensen die hier last van hebben?
[ Voor 0% gewijzigd door stijnislike op 30-10-2015 15:03 . Reden: modelnummer toegevoegd ]
Das mooi, het zal dan wel bij sommige toestellen zo zijn.stijnislike schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:02:
[...]
Heb nergens last van, heb een iphone (5s) van m'n werk die een stuk meer moeite heeft met signaal houden op plekken waar het bereik van het wifi-netwerk slecht is.
Verwijderd
twee heel verschillende toestellen, niet echt te vergelijken.MCKenzy99 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:07:
[...]
Das mooi, het zal dan wel bij sommige toestellen zo zijn.
Heb je nog een advies wat betreft de keuze tussen deze en de oneplus x? (prijs buiten beschouwing latend)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq