Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
Ik heb de update ook ontvangen, en hij lijkt bug-free te zijn. Toestel reageert soepel en alles werkt naar behoren. Heeft wel erg lang geduurd, maar vooruit. Ik heb inmiddels al een andere daily driver, de Lenovo P2. Die kreeg de update veel eerder maar is niet helemaal bugvrij. Maar de voornaamste reden dat ik die heb aangeschaft is de batterij van 5.100 mAh. Want ik werd helemaal gek van de batterij van de Moto X Style, die redde het eind van de dag niet meer...

• Danhoff1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb sinds een paar week best wel veel problemen met het toestel. De telefoon had moeite met opladen. Ik moest de bijgeleverde turbo charger in zon hoek plaatsen dat ie wou opladen. Vervolgens is ie helemaal gestopt met opladen. Diverse kabels geprobeert. Niks pakt ie helaas. Vervolgens de USB connector laten vervangen. Dit heeft helaas maar zeeeeer weinig geholpen. Heb meer dan 10 kabels geprobeerd en bij slechts 1 wou hij laden. De turbo charger werkt helaas ook niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ben al even op internet wezen speuren. Blijkt dat dit een veel voorkomend probleem is.

Zie ook >>>
https://forums.androidcen...-problems-what-could.html

https://forums.lenovo.com...harging-Port/td-p/3315212

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik gebruik nu een oplader van de xiaomi note 2. Die werkt zonder problemen! Ik had ook een goedkoop grundig opladertje geprobeert. Daarbij gaf hij wel het oplaadicoontje aan maar liep hij alsnog leeg. Ik heb het idee dat het te maken heeft met de power die een oplader kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Toestel lijkt geen 4G+ meer de hebben na de Nougat update. Althans ik zie het ineens nooit meer staan, enkel gewoon 4G.

Ben ik de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:41
xabre16v schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:25:
Toestel lijkt geen 4G+ meer de hebben na de Nougat update. Althans ik zie het ineens nooit meer staan, enkel gewoon 4G.

Ben ik de enigste?
Valt mij nu ook op inderdaad, waar ik voorheen 4G+ had. Speedtest is op dit moment ook een stuk lager. Het eerste wat ik dacht is dat het logo gewoon veranderd is. Zijn jouw snelheden wel hetzelfde? (Ik ga thuis ook nog een keer checken, wellicht toevallig druk op de zendmast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Lightning89 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Valt mij nu ook op inderdaad, waar ik voorheen 4G+ had. Speedtest is op dit moment ook een stuk lager. Het eerste wat ik dacht is dat het logo gewoon veranderd is. Zijn jouw snelheden wel hetzelfde? (Ik ga thuis ook nog een keer checken, wellicht toevallig druk op de zendmast)
Nee, snelheden hier ook lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
xabre16v schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Nee, snelheden hier ook lager.
Het lijkt erop dat de snelheden niet significant lager zijn. Ik haal nog steeds 50/60 waar ik voorheen 70 haal (upload helaas wel max 5). In de binnenstad hier haal ik nu 30/30 (down/up). Ik moet wel zeggen dat ik voorheen wel eens een uitschieter tot 150mbps gehad heb. Ik zal het in de gaten houden, iemand die een app weet waarmee ik 2/3 of 4CA kan controleren?

Edit: Zonder Root, ik heb Network Signal Guru geprobeerd maar die start niet. Ik heb nu Net Monitor draaien en die laat op dit moment enkel L1800 zien (T-Mobile). Ik zal dit topic even updaten als ik op een andere locatie ben.

[ Voor 18% gewijzigd door Lightning89 op 29-08-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Lightning89 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:07:
[...]

Het lijkt erop dat de snelheden niet significant lager zijn. Ik haal nog steeds 50/60 waar ik voorheen 70 haal (upload helaas wel max 5). In de binnenstad hier haal ik nu 30/30 (down/up). Ik moet wel zeggen dat ik voorheen wel eens een uitschieter tot 150mbps gehad heb. Ik zal het in de gaten houden, iemand die een app weet waarmee ik 2/3 of 4CA kan controleren?

Edit: Zonder Root, ik heb Network Signal Guru geprobeerd maar die start niet. Ik heb nu Net Monitor draaien en die laat op dit moment enkel L1800 zien (T-Mobile). Ik zal dit topic even updaten als ik op een andere locatie ben.
Ben momenteel in Zwolle. Haal hier 100mbit down en 40 up. Moet dus wel 4G+ zijn lijkt mij? (KPN netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
xabre16v schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Ben momenteel in Zwolle. Haal hier 100mbit down en 40 up. Moet dus wel 4G+ zijn lijkt mij? (KPN netwerk)
Bij een klant haal ik nu 80/40. Ik denk echter dat het maximale 150 mbps per frequency is. Aangezien Wikipedia: List of devices with LTE Advanced spreekt van LTE cat. 6 voor de Moto X style en daar maximaal 300 mbit bij noemt (bij 2CA) dus 1 CA moet dan wel 150 mbit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Lightning89 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Bij een klant haal ik nu 80/40. Ik denk echter dat het maximale 150 mbps per frequency is. Aangezien Wikipedia: List of devices with LTE Advanced spreekt van LTE cat. 6 voor de Moto X style en daar maximaal 300 mbit bij noemt (bij 2CA) dus 1 CA moet dan wel 150 mbit zijn.
Met een andere simkaart (VF) zie ik nu opeens wel weer 4G+. Ik denk dat de drempel hoger is ingesteld voordat de telefoon over gaat van 4G op 4G+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperor66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:40
Hier KPN netwerk en ook geen 4G+ meer. sinds de update naar Nougat.

Vandaag wel weer een update gekregen, systeemversie 25.201.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Kreeg net een totaal onverwachte update met de beveiligingspatch van augustus! Ik dacht: ze doen de lang uitgestelde Android 7.0 update en dan is het echt wel einde oefening, maar het toestel wordt dus nog steeds ondersteund! Helemaal niet slecht😊

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-08 17:34
Inderdaad; hier ook eind augustus geupdate naar Android 7 (versie 25.11.15.en.EU) en nu dus een beveiligingsupdate naar versie 25.201.3.
Toch wel weer netjes.
Ik zag overigens ook dezelfde update voorbij komen bij de Samsung Galaxy S6, dus wellicht een kritieke patch?

BTW, verder nog altijd een zeer tevreden gebruiker van mijn X Style. Met name uiterst tevreden over het scherm (grootte, helderheid etc), en de stereo speakers, snelheid is nog altijd goed (CPU, GPU). Enige dat blijft tegenvallen is de camera wanneer het donker/schemer wordt, en met beweging heeft hij moeite. Wanneer je een (nagenoeg) statisch plaatje neemt dan is de camerakwaliteit erg goed.

[ Voor 42% gewijzigd door DaveCool op 21-09-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Voor mij was het verder het perfecte toestel, en als ik in mijn YouTube subscription feed een flink aantal video's zie dan haal ik hem uit de kast en zet ik hem aan om die video's te kijken. Groot scherm in combinatie met stereo speakers en dunne randjes om het scherm (dat doet Motorola nu niet meer) maakt het nog altijd de beste telefoon om YouTube op te kijken.

Dus waarom heb ik nu de Lenovo P2? Eén woord: batterij. Ik haalde echt het eind van de dag niet meer, en als ik een aantal reviews gekeken heb is het batterijpercentage ook echt met iets van 30% gekelderd. Zo jammer... :(

Maar mijn volgende telefoon heeft weer stereo speakers. Althans, als er ooit nog één toestel uitkomt die dat heeft... nou ja, Sony heeft ze, maar die vind ik niet geweldig. En misschien de Pixel, maar die is weer stervensduur en heeft geen headphone jack.... zucht. Hoe moeilijk kan het zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveCool
Precies. Ik was ook al een beetje aan het orienteren. Een telefoon met front facing speakers...en dan aub dus ook echt links & rechts (of boven & onder, wat je wilt) van het scherm. nagenoeg niet te vinden, echt jammer.
Dus gewoon een sim only abo verlenging gedaan; kijk ik volgend jaar wel weer.
Overigens is mijn batterij nog goed ik kan met gemak een reeks reviews, films e.d. kijken. Het gaat wel ultra rap als ik wat zwaardere games speel, dan is het met een paar uurtjes gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door DaveCool op 30-09-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Danhoff1 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:37:
Ik heb sinds een paar week best wel veel problemen met het toestel. De telefoon had moeite met opladen. Ik moest de bijgeleverde turbo charger in zon hoek plaatsen dat ie wou opladen. Vervolgens is ie helemaal gestopt met opladen. Diverse kabels geprobeert. Niks pakt ie helaas. Vervolgens de USB connector laten vervangen. Dit heeft helaas maar zeeeeer weinig geholpen. Heb meer dan 10 kabels geprobeerd en bij slechts 1 wou hij laden. De turbo charger werkt helaas ook niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ben al even op internet wezen speuren. Blijkt dat dit een veel voorkomend probleem is.

Zie ook >>>
https://forums.androidcen...-problems-what-could.html

https://forums.lenovo.com...harging-Port/td-p/3315212

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik gebruik nu een oplader van de xiaomi note 2. Die werkt zonder problemen! Ik had ook een goedkoop grundig opladertje geprobeert. Daarbij gaf hij wel het oplaadicoontje aan maar liep hij alsnog leeg. Ik heb het idee dat het te maken heeft met de power die een oplader kan leveren.
Ik heb precies hetzelfde! Heb je hier nog een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
Svenneh schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:48:
[...]

Ik heb precies hetzelfde! Heb je hier nog een oplossing voor gevonden?
Ben er uiteindelijk mee naar bol.com gegaan. Had geen garantie meer omdat ik hem bij een ander bedrijf heb laten repareren. Ze konden er niks meer mee. Inmiddels een nieuw toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Danhoff1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:17:
[...]

Ben er uiteindelijk mee naar bol.com gegaan. Had geen garantie meer omdat ik hem bij een ander bedrijf heb laten repareren. Ze konden er niks meer mee. Inmiddels een nieuw toestel
Was ik bang voor. Dan maar een OP5t bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
Svenneh schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:22:
[...]

Was ik bang voor. Dan maar een OP5t bestellen.
Nice! Ik heb zelf de Xiaomi Mi6 gehaald. Ook een beest van een telefoon. Suc6 verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
DaveCool schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:25:
Precies. Ik was ook al een beetje aan het orienteren. Een telefoon met front facing speakers...en dan aub dus ook echt links & rechts (of boven & onder, wat je wilt) van het scherm. nagenoeg niet te vinden, echt jammer.
Dus gewoon een sim only abo verlenging gedaan; kijk ik volgend jaar wel weer.
Overigens is mijn batterij nog goed ik kan met gemak een reeks reviews, films e.d. kijken. Het gaat wel ultra rap als ik wat zwaardere games speel, dan is het met een paar uurtjes gedaan.
Er is er nu één! De Razer phone. Beste stereo front-facing speakers ooit, net als de Moto een 5,7 inch scherm met hoge resolutie, en als klap op de vuurpijl is het een 120 hz scherm en heeft hij een gigantische batterij van 4.000 mAh. En stock Android. Alleen de camera is minder. Maar zeker als je van gamen houdt is dit de perfecte opvolger. Alleen nog steeds zonder headphone jack.... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
En ik kreeg net een update met de beveiligingspatch van oktober binnen. Ongelooflijk, ze ondersteunen hem nog steeds! Wel Android 7.0, maar ik vind dit zeker niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Yep, hier ook... inderdaad netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ben na een jaartje Moto Z toch weer terug met een Moto X Pure, een 64gb model uit Amerika (gloedje nieuw van ebay). Ik miste te stereo speakers echt.. blijft een heerlijk toetsel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Ja, op de batterijduur na.... en de oleofobische coating is er nu echt vanaf, de vingerafdrukken worden steeds moeilijker om te verwijderen...
Het ziet er ook naar uit dat de updates gestopt zijn, het is al een tijd geleden dat ik nog updates ontving. Toch jammer, als ze er net een iets betere batterij in hadden gestopt, de coating net iets duurzamer hadden gemaakt en hem iets beter ondersteund hadden had het toestel nog jaren mee kunnen gaan. De camera is nog prima, het scherm is mooi, de stereo speakers fantastisch.... soms vraag je je af hoe moeilijk het kan zijn. Een mooi groot scherm in een zo slank mogelijke behuizing, goede camera, grote batterij, stereo speakers, kale Android versie met goede ondersteuning. That's all you need....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Theratron schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:52:
Ja, op de batterijduur na.... en de oleofobische coating is er nu echt vanaf, de vingerafdrukken worden steeds moeilijker om te verwijderen...
Het ziet er ook naar uit dat de updates gestopt zijn, het is al een tijd geleden dat ik nog updates ontving. Toch jammer, als ze er net een iets betere batterij in hadden gestopt, de coating net iets duurzamer hadden gemaakt en hem iets beter ondersteund hadden had het toestel nog jaren mee kunnen gaan. De camera is nog prima, het scherm is mooi, de stereo speakers fantastisch.... soms vraag je je af hoe moeilijk het kan zijn. Een mooi groot scherm in een zo slank mogelijke behuizing, goede camera, grote batterij, stereo speakers, kale Android versie met goede ondersteuning. That's all you need....
Ja precies dat dus. Ik heb overigens maar gelijk een Brotect Airglass screenprotector erop gedaan, mijn inziens de mooiste screenprotector die er is. Deze neemt ook het stukje onder de speakers mee en is verder zeer dun.
Ik blijf voorlopig nog op stock 7.0 samen met deze launcher: nieuws: Update voor Android-launcher van Nederlandse student voegt Pixel 2-fu...
en deze camera:
https://forum.xda-develop...hp?p=74276114&postcount=2

Mocht er een officiele LinageOS 15.1 komen (Oreo) ga ik deze wel proberen maar voor nu is stock prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 23:44
Ik ben op zoek naar een nieuwe batterij voor de X style. Op Ebay staan er zat, maar meesten zullen wel nep zijn. Ik zie bij meerdere nederlandse winkels dezelfde afbeeldingen, dus dat geeft ook weinig goede hoop.

Weet iemand waar ik een originele batterij kan krijgen, of een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
Hi Jape, ik voel met je mee! Ik ben ook op zoek naar een nieuwe accu voor de Moto X Style, tot nu toe met weinig succes. De batterij is echt het enige waar ik me echt aan stoor (inmiddels, na 2,5 jaar).

Ik ben deze tegengekomen, van HSABAT:
https://www.aliexpress.co...-Style-X/32880098674.html

Maar ik zou graag ervaringen van anderen horen, wie heeft hem al eens vervangen? Aanbevolen eBay / Aliexpress Shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
Ik heb even wat uitgebreider zitten zoeken.

1. Cameron Sino batterij
https://www.replacedirect...bid=102071&prrel=15698537https://www.cameronsino.c...px?query=motorola+x+style

Ervaringen: zowel positief als negatief
https://www.reddit.com/r/...tery_replacement_results/
https://www.amazon.de/pro...?ie=UTF8&showViewpoints=1
https://www.amazon.com/Ca...tar=one_star&pageNumber=1

2. HSA batterij (HSABAT)
https://nl.aliexpress.com...61d8dae&priceBeautifyAB=0

Ervaringen: Niet veel te vinden - lijkt negatief
https://www.youtube.com/watch?v=5B_aeYzP11w
https://forum.xda-develop...neplus-one-t3492926/page5
https://forum.xda-develop...3400-mah-battery-t3691863
https://www.reddit.com/r/...4g/actual_bigger_battery/

3. FX30 batterij
https://www.mytrendyphone...orola-moto-x-211294p.html

Ben deze overal en nergens tegen gekomen, lijkt origineel door markeringen, maar schijnt erg slecht te zijn.

Laten doen:
Kwam dit bedrijf tegen, geen idee of het wat is. Kost 39 euro om de batterij te laten vervangen.
https://www.prorepairs.nl...style-batterij-reparatie/

Samenvatting:

HSABAT of Cameron Sino lijkt beter dan FX30 namaak. Ik neig nu naar de HSABAT.
HSABAT overdrijft de capaciteit door 3600mAh op te geven. CS klopt wel met 2800mAh.

@Cyclonist heb jij al iets besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
Ik heb net een HSABAT besteld, ik laat wel weten hoe die het doet als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
ff opmerking/suggestie m.b.t de batterij: moet je nog letten op QuickCharge? Of maakt dat niet uit voor de batterij en moet enkel de electronica in de telefoon dat ondersteunen (wat het dus al doet)?

Mijn telefoon en batterij zijn nog goed. Alhoewel het verschil met de nieuwe telefoons wel aanwezig is; die gaan duidelijk langer mee. Maar zoveel gebruik ik mijn telefoon niet, maar wel elke dag op zak en in gebruik...

• Cyclonist
Jape schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:07:
Ik heb net een HSABAT besteld, ik laat wel weten hoe die het doet als hij binnen is.
Top! Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik was in de tussentijd even op reis - en daar is nogmaals gebleken dat de accu echt aan vervanging toe is met uitvallen bij 40%, snel lading verliezen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34
Heeft iemand een moto x style liggen, niet meer in gebruik? mijn scherm is gebarsten en touchscreen werkt niet meer. Ik wil binnenkort een nieuw toestel kopen maar wil nog graag mijn oude kunnen gebruiken om data eraf te halen en google authenticators om te zetten. Als iemand me kan helpen met een heel scherm zou mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jape
Jape schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:07:
Duurde ff, had chinese ebay schroevendraaiers besteld. Die gaan dus binnen 3 schroeven kapot...

Ondertussen een goede gekocht bij de Hornbach, kost 6,60, maar dan heb je ook wat.

Batterij past eigenlijk niet goed in de telefoon, originele is gebogen en deze is recht. Ik heb de labelfolie eraf gehaald, en dan is hij even dik als het origineel. Met een beetje buigen en kneden past het. Ik heb het nog een keer over moeten doen omdat er drukpunten op het scherm verschenen (langs de randen). Maar dat is met wat kneden aan de batterij wel weg te krijgen.

Hoe hij het doet weet ik nog niet. Accubattery schat de capaciteit nu tijdens het laden op ~2800mAh, waar hij de oude batterij ondertussen op ~800mAh schatte. Dus dat klinkt wel goed. (Op het label staat overigens 4000mAh, no way dat je dat gaat halen.)

EDIT:
Ondertussen een week later. Accu doet het prima, laden duurt best lang, ruim 3 uur voor hij vol is, met een 1,1A lader. Wat overigens vrij normaal is lijkt me.
Volgens Accubattery is de accu ergens tussen de 3000 en 4200 mAh, wat meer is dan ik had verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Jape op 19-10-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
@Jape, heel erg bedankt voor het plaatsen van je ervaringen met de HSABAT accu! Mag ik vragen waarom je hem (nog) niet geprobeerd hebt op te laden met de Turbo Charger? Ik denk er zelf ook nog sterk over na deze vervangingsaccu aan te schaffen.

Overigens, geheel toevallig vandaag ontdekt:
https://nl.ifixit.com/Sto...ement-Battery/IF391-002-2

De Moto X Style heette in de VS volgens mij X Pure, dus dit zou precies het kitje zijn (OEM) waar we naar zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
Cyclonist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:50:
@Jape, heel erg bedankt voor het plaatsen van je ervaringen met de HSABAT accu! Mag ik vragen waarom je hem (nog) niet geprobeerd hebt op te laden met de Turbo Charger? Ik denk er zelf ook nog sterk over na deze vervangingsaccu aan te schaffen.

Overigens, geheel toevallig vandaag ontdekt:
https://nl.ifixit.com/Sto...ement-Battery/IF391-002-2

De Moto X Style heette in de VS volgens mij X Pure, dus dit zou precies het kitje zijn (OEM) waar we naar zoeken.
De turbocharger doet het niet helemaal goed meer, alleen als ik de connector wat buigt laad hij. Zit waarschijnlijk ergens een kabelbreuk. Overigens is langzaamladen beter voor je accu, en omdat ik 's nachts laad, maakt het me weinig uit hoe snel het gaat.

Dat OEM kitje is in nederland niet te krijgen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Het loopt nu echt een beetje op z'n retour dit forum.
Als kort update-tje: mijn Moto X Style nog altijd dagelijks in gebruik (mijn hoofd- en standaard- telefoon).
Accu en scherm nog altijd prima. Geen problemen met losse knopjes of anderszins.
Camera bij daglicht nog altijd goed en door 21mp goed kunnen inzoomen.

Wel op het randje gestaan om in December 2018 de Samsung Note9 aan te schaffen. Toch dus net niet gedaan omdat ik te weinig grote voordelen tov van de Moto X Style zag: vooral de front-facing stereo speakers zou ik missen (merk dat wanneer de speaker aan de onderzijde zit, ik er toch met mijn finger/hand op zit), en ik vond overall dat de nieuwe telefoons te weinig verschil bieden met mijn huidige.

Ik wacht dus op innovaties dit jaar: bijv. foldable, of uitgebreide camera setup, of met ook scherm aan de achterkant en dan geen front-cameras meer...
Ik ben benieuwd.

Heb wel zin in iets nieuws, maar -nogmaals- mijn Moto X Style doet het eigenlijk nog super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Vraag:
Zijn mensen die hun Moto X Style nog hebben, niet gebruiken en wellicht willen verkopen?

Ik heb mogelijk interesse (afhankelijk van de staat en prijs natuurlijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb er nog 1 liggen, naar mijn weten bijna nieuwstaat, pm mij maar als je meer wil weten en wat je ervoor wil geven

Verwijderd

Nadat de nieuwe Razr uitgekomen wil ik toch nog na 4 jaar bezit van een Motorola X-Style mijn eraving geven.

Is iede cent waard die ik ervoor betald, meer zlefs. Een solide, stabiel en nog steeds aantrekkelijk telefoon dat alles kan wat de Iphone en Galaxy kunnen voor een fractie van de pris.
Is naar mijn mening ook een mooier toestel en ik heb ik 4 jar niet een keer problemen mee gehad.
De opvolgers vind qua styling minder
Ik heb daarnaaste een werktelefoon, een Samsung en de Motorola is gewoon beter
Ik zal als deze het een keer begeeft precies dezelfde toestel kopen 100% een aanrader en qua cijfer 1 tot 10, een elf
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste