Tsja, het laatste dat je wilt met de X Style is dat de batterij nóg sneller leeg gaat....
Wat zou een goede vervanger van dit toestel zijn? Stel, prijs is geen bezwaar. Voorwaarden zijn voor mij wel:
- Stock Android met snelle updates
- Minstens 5,7 inch scherm, liefst (Am)oled
- Goede batterijduur, het liefst boven 4.000 mAh
- Front facing stereo speakers, ik kijk veel YouTube enzo en wil echt niet meer zonder
- Goede camera
Alle Lenovo's/Moto's vallen dan dus af omdat de updates nooit komen en ze hebben de stereo speakers en de grote schermen alweer laten vallen.
De Huawei Mate 9 is misschien een optie maar ik weet niet hoe Huawei is met updates en hun software is niet bepaald "stock" te noemen... maar speakers, grootte van het scherm en de capaciteit van de batterij zijn goed.
De OnePlus 3T heeft niet meer dan gemiddelde batterijduur, geen stereo speakers, geen denderend scherm en ze zijn ook niet altijd de snelste met updates... (heb de OnePlus One gehad, wellicht is het nu beter).
De Asus Zenfone AR zag er op zich veelbelovend uit maar ook daar is het de vraag hoe ze omgaan met updates. Verder zag de (enkele?) speaker er niet denderend uit en is de batterij krap met 3.300 mAh.
Eigenlijk blijft dan alleen de Nexus 6P over maar die is inmiddels zo oud dat hij vanaf aankomende september geen updates meer ontvangt aldus Google. En om nu minstens € 500,- te betalen voor een model van bijna 2 jaar oud...
Op zich zijn het geen hele moeilijke "eisen" zou je zeggen... hoe moeilijk is het om zo'n toestel in elkaar te zetten?