Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-09 08:38
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:41:
[...]

maar weer niet het verschil tussen een 801 en 808 processor
dat is dus ook mijn probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MCKenzy99 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:31:
goedenmiddag, ik denk erover dit toestel aan te schaffen, nou lees ik dingen over wifi problemen. Zijn er veel mensen die hier last van hebben?
Heb het toestel nog niet zo heel lang maar nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:34
Hier ook geen problemen zowel op de 2.4 als op de 5ghz band

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetzekooistra
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 09:53
basvdijk1647 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Volgens mij is dit niet mogelijk. De Moto X Style is waterdicht en de achterkant zit er heel erg op vastgelijmd. Op https://www.youtube.com/watch?v=vuewklttaSc zie je hoeveel moeite er gedaan moet worden. Moto Maker lijkt mij de enige manier om hem te customisen.
Nee!! de MOTO style is niet waterdicht!! Dit is een misverstand wat ik vaker tegen kom. Waterafstotend is wat anders.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven240
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-09 21:03
Is het ook bekend of de redactie een review gaat wijden aan de X Style?
Aangezien ze dit wel met de Play hebben gedaan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
sven240 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:04:
Is het ook bekend of de redactie een review gaat wijden aan de X Style?
Aangezien ze dit wel met de Play hebben gedaan.... :)
ook benieuwd naar maar anderzijds zijn er al 1001 positieve reviews te vinden online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ondertussen ben ik ook een aantal dagen in het bezig van mijn X Style. En ik vind het echt een heerlijk toestel! Fijn om eindelijk weer een (nagenoeg) stock Android telefoon te hebben. Ben tot nu toe erg tevreden.

Wel heb ik een aantal vragen:

Moto Display:
Het werkt erg fijn, en ik mis mijn notificatie led van de S5 nauwelijks, maar toch denk ik dat het nog iets beter had gekund. Ik mis bijvoorbeeld het aantal berichten van een bepaalde notificatie. Als ik nu een WhatsApp bericht ontvang, zie ik het icoon hiervan op mijn beginscherm. Is het mogelijk om de aantal berichten hierbij te krijgen?

Oplader:
De bijgeleverde lader is prima. Lang zat, en gaat als een trein, top! Nu heb ik ook een lader op het werk liggen, maar wil ik wel één op mijn werk hebben die goed is voor dit toestel. Misschien een gekke vraag, maar kan het kwaad om de telefoon te laden met een tragere lader? En is er iemand die een (goedkoop) alternatief weet voor de Moto lader, qua snelheid etc?

Inpluggen headset:
Op mijn S5 kreeg ik opties in mijn notificatiebalk om apps te starten zodra ik een headset inplugde (denkende aan musicplayer, YouTube, Spotify). Dit krijg ik nu niet, en deze optie kan ik ook niet vinden in de settings. Ik neem aan dat dit een optie was van de Samsung schil, kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 02-11-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:28:

Oplader:
De bijgeleverde lader is prima. Lang zat, en gaat als een trein, top! Nu heb ik ook een lader op het werk liggen, maar wil ik wel één op mijn werk hebben die goed is voor dit toestel. Misschien een gekke vraag, maar kan het kwaad om de telefoon te laden met een tragere lader? En is er iemand die een (goedkoop) alternatief weet voor de Moto lader, qua snelheid etc?
https://m.bol.com/nl/p/au...%20quick%20charge/sf/true

Ik heb deze zelf, 18w ipv 25w, maar werkt ook gewoon goed

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2015 16:29 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 13:16
Super telefoon.

Notificatie led eindelijk weg, Werd gek van dat felle licht midden in de nacht.
Batterij super verbruik 25% in 24 uur, heb de telefoon wel geroot en een andere rom er opgezet
In vergelijking met mijn oude Galaxy s4 deze had bij het zelfde gebruik 60% in 18 uur.

Hier een pouch besteld, maar deze is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdy D
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 11:32
Als je het Whatsapp icoontje aanraakt op het Moto display, dan zie je meerdere berichten indien die er zijn..bij de mail is dat ook zo. Op het icoontje van de app zelf idd niet, viel me ook al op en was dat ook altijd gewend

Link naar Bol.com is idd bruikbaar en niet echt duur..

Na 3 weken ook nog steeds erg tevreden al vind ik de batterij best vlot leeg gaan. Bij vrij normaal gebruik toch wel in een dag zo goed als leeg... Misschien ook eens kijken naar een andere rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
klbob schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:50:
Super telefoon.

Notificatie led eindelijk weg, Werd gek van dat felle licht midden in de nacht.
Batterij super verbruik 25% in 24 uur, heb de telefoon wel geroot en een andere rom er opgezet
In vergelijking met mijn oude Galaxy s4 deze had bij het zelfde gebruik 60% in 18 uur.

Hier een pouch besteld, maar deze is nog niet binnen.
Misschien een gekke vraag, maar wat is precies het voordeel (in je ogen) van een andere ROM? Deze Moto is al zo goed als kaal, toch?

Off topic: Led notificaties kun je natuurlijk uitzetten, op andere phones. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klbob
Edzeau schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:33:
[...]

Misschien een gekke vraag, maar wat is precies het voordeel (in je ogen) van een andere ROM? Deze Moto is al zo goed als kaal, toch?

Off topic: Led notificaties kun je natuurlijk uitzetten, op andere phones. :)
De voordelen van deze rom zijn klein. hij is zo goed als standaard. De voordelen voor mij zijn:
xposed framework, hiermee kan ik de software buttons in volgorde wijzigen en een menu knop er bij zetten en nog wat kleine dingen die ik zelf wel fijn vind.
Root toegang was wel eis voor mij, nu kan ik met Titanium backup alles weer terug zetten zoals ik het had op mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotuns
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
klbob schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:08:
[...]

De voordelen van deze rom zijn klein. hij is zo goed als standaard. De voordelen voor mij zijn:
xposed framework, hiermee kan ik de software buttons in volgorde wijzigen en een menu knop er bij zetten en nog wat kleine dingen die ik zelf wel fijn vind.
Root toegang was wel eis voor mij, nu kan ik met Titanium backup alles weer terug zetten zoals ik het had op mijn oude telefoon.
Zou je een screenshot kunnen laten zien hoe de software buttons er bij jou nu uitzien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:34
Ik heb de telefoon in een pouch zitten van Valenta diekun je gewoon bij de mediamarkt kopen.

Maar via AlieExpress deze 2 besteld even kijken welke bevalt

http://www.aliexpress.com...nti-Slip/32493567112.html

http://www.aliexpress.com...dition-5/32483004578.html

En gelijk zo'n tempered glass protectie thingy

http://www.aliexpress.com...e-XT1572/32479278976.html

Als het goed is moet alles binnenkort binnenvallen ....

Keep you all posted :)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klbob
Jotuns schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:13:
[...]

Zou je een screenshot kunnen laten zien hoe de software buttons er bij jou nu uitzien? :)
Screenshots van de navigatie buttons
volgorde navigatie

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5689/22778150235_28670bcf8a_z.jpg

wanneer ik de menu button indruk. ik draai Nova als desktop viewer.

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5721/22590204130_c12abf4af6_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotuns
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Dat ziet er inderdaad wel handig uit. Ik kom van een samsung en ik ben gewend dat de terugknop rechtsonderin zit. Dat lijkt me ook logischer met de duim. Nu kan ik er nog maar net bij met mijn duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milow
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09-2023
.joepiedepoepie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:31:
[...]

Hier hetzelfde. Ik kom ook van een Nexus 4. Had 'm net nog in m'n handen en ik moet zeggen dat die Nexus dan wel erg klein aanvoelt.

Daarnaast zojuist deze sok aangeschaft. Volgende week krijg ik 'm als het goed is binnen. Ik ben benieuwd :)

Heeft iemand al goede screenprotectors gevonden? Ik wilde zojuist deze bestellen, maar toen kwam ik erachter dat ze niet in Nederland leveren :(
Hoe bevalt de sok die je hebt aangekocht?
Ben zelf van plan de moto x style te kopen, en ben dus ook meteen al opzoek naar een bescherm sok voor hem in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:45
milow schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:07:
[...]

Hoe bevalt de sok die je hebt aangekocht?
Ben zelf van plan de moto x style te kopen, en ben dus ook meteen al opzoek naar een bescherm sok voor hem in te steken.
De sok is redelijk aan de ruime kant, waardoor de telefoon eruit kan vallen als je de sok op de kop houdt.
Daarnaast heeft de sok aan de binnenkant een soort voering die los staat van de buitenstof, waardoor de voering veel bewegingsmogelijkheid heeft en daardoor 'opkrult' als je de telefoon in de sok schuift. Gevolg is dus dat je ribbels stof voelt aan de anderkant van de sok. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je me snapt.
Ik moet wel toegeven dat de voering extreem zacht is en daardoor veel bescherming biedt. Meer dan bijvoorbeeld een Valenta sok die je bij de MM in de schappen vindt.
Alles bij elkaar zou ik de sok een 7/10 geven. Beschermt goed, maar is wat aan de ruime kant.

[ Voor 4% gewijzigd door .joepiedepoepie op 08-11-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milow
.joepiedepoepie schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:13:
[...]

De sok is redelijk aan de ruime kant, waardoor de telefoon eruit kan vallen als je de sok op de kop houdt.
Daarnaast heeft de sok aan de binnenkant een soort voering die los staat van de buitenstof, waardoor de voering veel bewegingsmogelijkheid heeft en daardoor 'opkrult' als je de telefoon in de sok schuift. Gevolg is dus dat je ribbels stof voelt aan de anderkant van de sok. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je me snapt.
Ik moet wel toegeven dat de voering extreem zacht is en daardoor veel bescherming biedt. Meer dan bijvoorbeeld een Valenta sok die je bij de MM in de schappen vindt.
Alles bij elkaar zou ik de sok een 7/10 geven. Beschermt goed, maar is wat aan de ruime kant.
Bedankt voor je review omtrent de sok.
Ik begrijp wat je wil zeggen.
Dat de phone eruit valt indien je hem ondersteboven houd is niet meteen een probleem wel handig als die bleef zitten.
Heb echter zelf nog zitten zoeken en ben nog bij een pouch uitgekomen zie onderstaande links

Zonder Klepje vanboven
https://www.begoos.com/mo...ight-jeans-and-green.html

Met klepje
https://www.begoos.com/mo...ith-magnetic-closure.html

En je kan de voering kleur zelf kiezen (uit bepaalde keuzes natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 10:21
milow schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:51:

Heb echter zelf nog zitten zoeken en ben nog bij een pouch uitgekomen zie onderstaande links

Zonder Klepje vanboven
https://www.begoos.com/mo...ight-jeans-and-green.html

Met klepje
https://www.begoos.com/mo...ith-magnetic-closure.html

En je kan de voering kleur zelf kiezen (uit bepaalde keuzes natuurlijk)
Bij mij doet de Begoos website het niet..
Klinkt namelijk wel interessant met de sluiting aan de bovenkant

Edit: op mijn telefoon en werk pc doet de pagina het wel. Vanavond nog eens kijken op mijn thuis PC.
OT. Pouches zien er goed uit, Milow toevallig al besteld?

[ Voor 10% gewijzigd door Fearce op 09-11-2015 12:59 . Reden: Verandering van inzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milow
Fearce schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:19:
[...]

Bij mij doet de Begoos website het niet..
Klinkt namelijk wel interessant met de sluiting aan de bovenkant

Edit: op mijn telefoon en werk pc doet de pagina het wel. Vanavond nog eens kijken op mijn thuis PC.
OT. Pouches zien er goed uit, Milow toevallig al besteld?
Oi, nee heb deze nog niet besteld.
Ik ga deze week de moto x style bestellen, en normaal ook meteen zo een hoesje.
Echter weet ik zelf nog niet welke van de 2 ik zou nemen.
Moetk nog even bekijken.

Edit:
Ik heb zonet mijn Pouch besteld. ik heb gekozen vor het model zonder het flapje vanboven.
Heb de "Moto X Style, Play, X, G, E case sleeve pouch - dark jeans and orange - Device : Moto X Style (Pure edition), Inside fabric colour : Red" gekocht.
12€ + 3€ verzendkosten. Zou een 5 tot 7 dagen (in druk seizoen kan dit 2 weken worden) duren voor ik hem aankrijg.

[ Voor 23% gewijzigd door milow op 09-11-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Voor een ieder die een extra Qualcomm oplaadkabel nodig heeft: via Aliexpress nu een goede kabel voor nog geen €10! :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Edzeau op 11-11-2015 17:10 ]

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 08:48
6.0 gaat niet lang meer duren.https://plus.google.com/+DavidSchuster/posts/KfeLZerX4Ua

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Ik heb tijdens mijn vakantie nog wat foto's gemaakt in verschillende omstandigheden. Deze zijn te bekijken op https://drive.google.com/...t0vRo6sUnzbm83ZEJ0Y3VYVjQ

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Damn, heb het tot de helft volgehouden. Wat smakt die vent irritant zeg :D.

Ik zie trouwens sinds kort een witte stip in het midden van mijn beeldscherm. Hebben meer mensen hier last van? Het lijkt een beetje op backlight bleeding, maar het is dus in het midden van het scherm en komt alleen voor bij lichte achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-09 08:38
Heeft er iemand een site voor (tempered glass) screen protectors???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
basvdijk1647 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:27:
Ik heb tijdens mijn vakantie nog wat foto's gemaakt in verschillende omstandigheden. Deze zijn te bekijken op https://drive.google.com/...t0vRo6sUnzbm83ZEJ0Y3VYVjQ
Hee top! Foto kwaliteit ziet er goed uit vind ik, je kunt wel zien dat de juiste lichtomstandigheden voor een goed resultaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:45
MCKenzy99 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:17:
Heeft er iemand een site voor (tempered glass) screen protectors???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:18
Svenneh schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:47:
[...]
Ik zie trouwens sinds kort een witte stip in het midden van mijn beeldscherm. Hebben meer mensen hier last van? Het lijkt een beetje op backlight bleeding, maar het is dus in het midden van het scherm en komt alleen voor bij lichte achtergronden.
Dat probleem had ik ook, aan de zijkant van het scherm. Bij mij zat het er trouwens al sinds dag 1.

Daarnaast, wat ik een tijdje geleden hier ook al had gepost, waren mijn volume knoppen ook al heel snel kapot. Genoeg reden voor mij om de telefoon op te sturen.

Het heeft even geduurd, maar bij Dynafix/Dr Mobile zijn ze uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze het niet konden repareren en dat ik onder garantie een nieuwe telefoon krijg. Welke ze helaas nog steeds niet binnen hebben :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Pffff toch even wat kritiek op de Motorola Support.

Had de telefoon bij Coolblue aangeschaft maar na 3 weken kwam de speakergrill los. (beneden)
Heb op wo 28 oktober de telefoon verzonden en op do 29 oktober werd de telefoon gestuurd naar Motorola.

We zijn nu di 17 november en Coolblue heeft nog steeds niets teruggekregen van Motorola. Aan hun kamp zeggen ze dat het Motorola hun schuld is dat het zo lang duurt.

Coolblue heeft laten weten dat ik misschien eind deze week een nieuw toestel kan verwachten van Motorola. Toch vind ik dat dit wel héél lang duurd.

Had al te horen gekregen dat support bij Motorola niet te best was en dit bevestigd het voor mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 28-08 18:21
Bij mij is de speakergrill er ook afgevallen, aan de bovenkant. Heb er eigenlijk niet zo last van, misschien plak ik die er nog op met seconden lijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de moto X style beetje goede telefoon als opvolger van de Moto G 3rd gen? hoe is bv de batterij? bij mijn Moto G heb ik nog best wat over namelijk.

Ze zeggen dat de Moto X play beter is kwa batterij maar dan ben je weer allemaal andere dingen kwijt..

Er is ook een Moto X force maar die is niet aan te passen naar wit/goud vandaar de style..

Ik lees problemen met speaker grill enz?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
stijnislike schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:02:
Bij mij is de speakergrill er ook afgevallen, aan de bovenkant. Heb er eigenlijk niet zo last van, misschien plak ik die er nog op met seconden lijm.
Evenzeer.. zou niet mogen..
Maar ik ga toch ook 2 x nadenken voordat ik iets terugstuur naar Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:33:
Ze zeggen dat de Moto X play beter is kwa batterij maar dan ben je weer allemaal andere dingen kwijt..
Eh zoals wat?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogere resolutie, vinger print scanner, en hij is niet aan te passen naar goud, geen 64GB versie

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijking tussen de Play en Style was het hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 10:21
milow schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:43:
[...]

Ik heb zonet mijn Pouch besteld. ik heb gekozen vor het model zonder het flapje vanboven.
Heb de "Moto X Style, Play, X, G, E case sleeve pouch - dark jeans and orange - Device : Moto X Style (Pure edition), Inside fabric colour : Red" gekocht.
12€ + 3€ verzendkosten. Zou een 5 tot 7 dagen (in druk seizoen kan dit 2 weken worden) duren voor ik hem aankrijg.
Milow, heb je toevallig de pouch al binnen?
Hoe bevalt die? Ik sta namelijk op het punt om ook te bestellen, maar wacht even jouw review af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milow
Fearce schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:33:
[...]

Milow, heb je toevallig de pouch al binnen?
Hoe bevalt die? Ik sta namelijk op het punt om ook te bestellen, maar wacht even jouw review af.
Oi, ja heb hem vandaag binnegekregen.
Was goed verpakt in een envelope en rond de pouch nog eens beschermd papier. Mooi verpakt.
Pouch zelf bevalt me tot nu prima. De moti x style past er perfect in. Zoals je weet heb ik de pouch besteld zonder die mafneet flap. Dus als ik de pouch ondersteboven houd dan wil de gsm er uit schuiven. Maar op een trage snelheid, niet zoals je hem zou late valle ;-)

Het materiaal waaruit de pouch is gemaakt voelt prettig, en is van uitstekende kwaliteit. Echter niet dik de pouch waar ik eerst wat schrik voor had.
Ik raad deze pouch iedereen aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ondertussen heb ik de Moto X Style een paar weken in bezit. Ben er erg tevreden mee. Het laden is fantastisch, en de accuduur valt mij reuze mee. Het toestel (en vooral scherm) voelt iets minder solide dan mijn vorige toestel, een S5. Verder zijn er wel een aantal kleine dingen die ik mis, die mijn S5 wel had (dat had ik niet verwacht!):
- Automatisch de keuze krijgen om mediaplayer of Spotify openen bij het inpluggen van de headset (dit doe ik meerdere keren per dag).
- Niveau (en patroon) van trillen van vibratie van het toestel instellen (ik vind 'm soms een beetje te zacht).

Neemt niet weg dat ik juist liever dit toestel prefereer (kaal android heeft toch zeker mijn voorkeur). Ook de subtiele extra's van Motorola bevallen me enorm goed (snel starten zaklamp of camera, en natuurlijk Moto display). Ook heb ik deze week mijn case van Ebay binnen gekregen. Deze koop ik eigenlijk voor al mijn telefoons, en ook deze bevalt me enorm goed. Pasvorm is top, en meer grip als je bijvoorbeeld de telefoon in bed gebruikt. Aanrader! :) Ook heb ik een extra lader besteld (zie eerder genoemd door mij in dit topic), vandaag binnen, en werkt ook als een trein. Toch handig om een extra lader te hebben.

Over het algemeen dik tevreden met dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

Na een mislukt avontuur met een dual sim adapter voor mijn huidige telefoon ben ik toch stiekum aan het hopen op een leuke black friday aanbieding voor de style, en dan flashen met een dual sim rom. :)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
sphere schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:23:
Na een mislukt avontuur met een dual sim adapter voor mijn huidige telefoon ben ik toch stiekum aan het hopen op een leuke black friday aanbieding voor de style, en dan flashen met een dual sim rom. :)
Werkt dat inmiddels al?

• Cyclonist
sphere schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:23:
Op de Duitse Motorola website zijn er daadwerkelijk black friday deals, maar helaas niet voor de Moto X Style. Het is ook het enige toestel wat nog niet in prijs gedaald is, dat vind ik wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Geeft jullie oplader ook een raar geluid als deze in het stopcontact zit, maar als je telefoon niet is aangesloten?

Net Coolblue over gebeld en die zeggen dat dat zo 'hoort' bij die snelladers...

[ Voor 26% gewijzigd door pelt op 27-11-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 16:31
Heb dat nog nooit niet bij een oplader gehad :)
Edit: Heb dat dus altijd 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door jakob558 op 27-11-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:14
pelt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:05:
Geeft jullie oplader ook een raar geluid als deze in het stopcontact zit, maar als je telefoon niet is aangesloten?

Net Coolblue over gebeld en die zeggen dat dat zo 'hoort' bij die snelladers...
Ik hoorde mijn vriendin er ook al over. Zelf ben ik schijnbaar te doof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Hier ook last van, kan wel kloppen deed mijn andere Quick Charge oplader ook helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Op de Franse website van Amazon is de Moto X Style afgeprijsd te koop

Actie is inmiddels voorbij.. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Cyclonist op 01-12-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven240
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-09 21:03
Techtastic meldt dat marshmallow eraan komt voor NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0deaddict
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 10:16

c0deaddict

Don't be lame, be KLEI

De uitrol van Marshmallow is begonnen in de USA:

https://www.google.nl/url...JA&bvm=bv.109332125,d.d2s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Voor Europa verwacht ik het dit jaar niet..
Zal waarschijnlijk tegen januari hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ik heb met een update melding gekregen:) 650 MB en hij is m ni downloaden:) ik gok marshmallow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Kypo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 07:54:
Ik heb met een update melding gekregen:) 650 MB en hij is m ni downloaden:) ik gok marshmallow?
Mooi, waar besteld? Hier nog geen update! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
frye schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:27:
[...]

Mooi, waar besteld? Hier nog geen update! ;)
Coolblue:) en t is idd marshmallow:) text dat ik die update kreeg was in t Frans terwijl MN tel in t Engels staat:p maar na op next geklikt te hebben was de rest vd text wel in t Engels:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Kypo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:34:
[...]

Coolblue:) en t is idd marshmallow:) text dat ik die update kreeg was in t Frans terwijl MN tel in t Engels staat:p maar na op next geklikt te hebben was de rest vd text wel in t Engels:)
Mooi! ;)

Uw apparaatsoftware is bijgewerkt. :z :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejbrul
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:00
Hier ook een update voor marshmallow en net als Kypo Franse tekst terwijl de telefoon in het Nederlands staat. Ook deze telefoon komt bij Coolblue weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 11:18
Hier nog geen update, wel van cool blue. Systeem versie geeft aan eu.retfr. Zal wel retail Frankrijk betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
http://forum.xda-develope...e/general/6-0-eu-t3268129

Ik heb de OTA geflasht en zit nu ook op 6.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Hier ook franse tekst, update uitgevoerd, weinig zichtbare veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Na de update werkt m'n caller id niet meer... Al m'n contacten staan nog wel op m'n telefoon, maar als iemand belt dan zie ik alleen t nummer en niet de naam staan...

Iemand anders die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejbrul
Kypo schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 08:48:
Na de update werkt m'n caller id niet meer... Al m'n contacten staan nog wel op m'n telefoon, maar als iemand belt dan zie ik alleen t nummer en niet de naam staan...

Iemand anders die hier ook last van heeft?
Ik had hier ook last van en omdat ik geen zin had om uit te zoeken hoe dit is op te lossen heb ik maar een factory reset uitgevoerd. Ik denk zelf dat het met de app-permissies te maken heeft dat een nieuwe feature is van Android M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
ejbrul schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 11:27:
[...]

Ik had hier ook last van en omdat ik geen zin had om uit te zoeken hoe dit is op te lossen heb ik maar een factory reset uitgevoerd. Ik denk zelf dat het met de app-permissies te maken heeft dat een nieuwe feature is van Android M.
Hmm niet de meest ideale oplossing :P M'n vriendin heeft ook een Style, en precies hetzelfde probleem ... Is er niet een optie in Android om permissies te fixxen? Of kan dat alleen als je root oid hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejbrul
Kypo schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 11:31:
[...]

Hmm niet de meest ideale oplossing :P M'n vriendin heeft ook een Style, en precies hetzelfde probleem ... Is er niet een optie in Android om permissies te fixxen? Of kan dat alleen als je root oid hebt ?
Misschien dat je de rechten van de applicaties kan resetten en dat daarna alles weer naar behoren functioneert. Je kan hier komen door naar de instellingen van de telefoon te gaan en daar apps te openen. Daar kan je alle permissies voor de apps aanwezig op het toestel regelen. Ook is hier de optie aanwezig (rechtsboven) om alle permissies te resetten. Dit betekent denk ik wel dat elke keer dat je een app voor de eerste keer opent er wordt gevraagd of hij toegang mag krijgen tot bepaalde onderdelen van het systeem.
Ben benieuwd of dat helpt, dan kan ik dat volgende keer ook doen als het gebeurt bij de volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
ejbrul schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:10:
[...]

Misschien dat je de rechten van de applicaties kan resetten en dat daarna alles weer naar behoren functioneert. Je kan hier komen door naar de instellingen van de telefoon te gaan en daar apps te openen. Daar kan je alle permissies voor de apps aanwezig op het toestel regelen. Ook is hier de optie aanwezig (rechtsboven) om alle permissies te resetten. Dit betekent denk ik wel dat elke keer dat je een app voor de eerste keer opent er wordt gevraagd of hij toegang mag krijgen tot bepaalde onderdelen van het systeem.
Ben benieuwd of dat helpt, dan kan ik dat volgende keer ook doen als het gebeurt bij de volgende update :)
Net gedaan... Ik had die optie al gevonden via het interpret :) Maar ik krijg nu geen melding bij het openen van een App ... Dus ik denk dat ik er maar aan moet geloven om een fabrieksreset te doen :) Heb gelukkig geen games oid erop staan die ik dan moet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Helaas hier nog geen update, ook niet na zoeken. Is er een andere manier om de update te triggeren?

Klinkt overigens erg onhandig van het gemis van de caller ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 11:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 22:09
Ah top.. Heeft gewerkt bij mij! Google account dus gewoon opnieuw erin zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
* Craven wilt ook updaten gotdomme nog aan toe... Kom is op met die update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mede-motorola gebruikers. Ik bezit de Moto x play en ik heb last van rebooten. Ik vroeg mij af of er ook moto x style gebruikers last hebben van dit probleem.

Reboot houdt in dat het toestel uit het niets automatisch opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:39:
Hoi mede-motorola gebruikers. Ik bezit de Moto x play en ik heb last van rebooten. Ik vroeg mij af of er ook moto x style gebruikers last hebben van dit probleem.

Reboot houdt in dat het toestel uit het niets automatisch opnieuw opstart.
Nee heb ik nog nooit last van gehad met mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
Dag mede tweakers,

Zijn er inmiddels al meer mensen die hun Moto X Style op hebben moeten sturen voor reparatie? Zo ja, wat is jullie ervaring? De mijne ligt inmiddels zo'n 6 weken bij Dynafix. Ik zou een nieuw toestel krijgen, maar ze hebben daar nog steeds geen vervangende toestellen of onderdelen van Motorola ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Giwe94 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:18:
Dag mede tweakers,

Zijn er inmiddels al meer mensen die hun Moto X Style op hebben moeten sturen voor reparatie? Zo ja, wat is jullie ervaring? De mijne ligt inmiddels zo'n 6 weken bij Dynafix. Ik zou een nieuw toestel krijgen, maar ze hebben daar nog steeds geen vervangende toestellen of onderdelen van Motorola ontvangen :'(
Nope, geen problemen met mijn Moto X. Dynafix werkt toch samen met Vodafone (of werken die ook samen met andere partijen)? Anders Vodafone even contacten, lijkt me niet goed dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
Edzeau schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:01:
[...]

Nope, geen problemen met mijn Moto X. Dynafix werkt toch samen met Vodafone (of werken die ook samen met andere partijen)? Anders Vodafone even contacten, lijkt me niet goed dit.
Dynafix is reparateur namens heel veel fabrikanten en winkels. Zover ik weet is dat ook de enige partij in Nederland wie onder garantie Motorola toestellen mag repareren.

Studentmobiel, waar ik 'm heb gekocht, kon helaas ook niet veel voor mij betekenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Giwe94 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:14:
[...]

Dynafix is reparateur namens heel veel fabrikanten en winkels. Zover ik weet is dat ook de enige partij in Nederland wie onder garantie Motorola toestellen mag repareren.

Studentmobiel, waar ik 'm heb gekocht, kon helaas ook niet veel voor mij betekenen :(
Ik heb zelf helaas ook enorm slechte ervaring met Dynafix. Telefoon verzonden, leentoestel terug ontvangen. Toen mijn telefoon klaar was, leentoestel terug meegegeven. En toen wisten ze me ineens te vertellen dat ik mijn leentoestel niet had teruggegeven (oftewel boete van 300 EU). Héél lang heen en weer bericht, uiteindelijk (gelukkig!) wel mijn gelijk gekregen. Maar goed, genoeg off-topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34
volgens mij is mijn accuduur verminderd door de nieuwe android 6.0, andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Uhhh?
http://i.imgur.com/eLBMvPn.png

Klopt het dat de update naar Android 6.0 word aangegeven als 5.1?

[ Voor 48% gewijzigd door CokeZero op 15-12-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
CokeZero schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:35:
Uhhh?
http://i.imgur.com/eLBMvPn.png

Klopt het dat de update naar Android 6.0 word aangegeven als 5.1?
Bij mij nu ook de melding, inderdaad 5.1. Maar als je klikt op "meer informatie", kom je op de website van Motorola. Daar staat wel op dat dit gaat om Android 6.0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giwe94
Edzeau schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:17:
[...]

Ik heb zelf helaas ook enorm slechte ervaring met Dynafix.
Ondanks dat ik de communicatie van Dynafix ook niet echt optimaal vind, ligt het probleem nu volgens mij vooral bij Motorola zelf. Waarom kan een reparatiecentrum als Dynafix nog steeds niet aan zogenaamde swap toestellen of reserve onderdelen komen? En dat voor een telefoon die inmiddels al een paar maand op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Update hier ook binnen! Kreeg ook de melding dat hij een update kreeg naar 5.1 leek me al sterk gelukkig gewoon Android 6.0!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik een bestandbeheer programma, daarmee kon ik heel gemakkelijk foto's e.d naar de externe SD kaart overzetten.
nu met Android 6 zie ik de externe kaart niet meer.
Ik heb al een hard reset gedaan.

hebben jullie dit ook / hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Na de update naar Marshmellow ontbrak bij mij ook het caller id, even Google account opnieuw koppelen en daarna werkte dat weer. Ik zie bij het afspelen van Youtube video's na een tijdje grijze strepen in plaats van de video. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:43:
ik gebruik een bestandbeheer programma, daarmee kon ik heel gemakkelijk foto's e.d naar de externe SD kaart overzetten.
nu met Android 6 zie ik de externe kaart niet meer.
Ik heb al een hard reset gedaan.

hebben jullie dit ook / hoe hebben jullie dit opgelost?
Heb ik geen last van, Ik gebruik ES file explore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Alles al afgezocht maar...de "chop" flashlight werkt bij mij niet meer na de update, kan het ook nergens terugvinden in de instellingen, das wel super balen want dat was echt heerlijk om te gebruiken.

Idd ook caller id verdwenen maar daar was al een oplossing voor dacht ik, eens zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Hier ook geupdate. Called Id verdwenen opgelost door Google account te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Helaas werkt nu de calender widget niet meer. Deze blijft "Loading..." weergeven. Heeft wellicht met Nova Launcher te maken.

Update: Google camera werkt ook niet meer na de update. Verder duurt het veel langer voordat ik contact heb met het GSM netwerk.

[ Voor 22% gewijzigd door basvdijk1647 op 20-12-2015 14:38 ]

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• Edzeau
Sipio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:20:
Alles al afgezocht maar...de "chop" flashlight werkt bij mij niet meer na de update, kan het ook nergens terugvinden in de instellingen, das wel super balen want dat was echt heerlijk om te gebruiken.

Idd ook caller id verdwenen maar daar was al een oplossing voor dacht ik, eens zien...
Als je de app Moto opent, komt deze functie voorbij en zou je deze aan/uit moeten kunnen zetten.

Rechtsbovenin (sterrertjes), en dan acties.

• Sipio
  • Niet online
Cheers de zaklamp iig weer terug, nou gebruik ik altijd de apex launcher maar kan ik nergens meer vinden om het in te stellen als standaard launcher, heb de google launcher al helemaal uitgeschakeld maar alsnog blijft hij die maar gebruiken, wat een klote update was dit zeg!

Moet mijn google account dan ook maar gaan verwijderen en terugzetten.

*edit* Launcher ook weer voor elkaar, man dit alles is niks met een kater, en dan wil ik het ook nog zo snel mogelijk voor elkaar hebben natuurlijk :P

[ Voor 29% gewijzigd door Sipio op 17-12-2015 11:53 ]

• Craven
Ben ik dan de enige die nergens last van heeft? Zowel caller ID als chop voor flashlight werken hier gewoon nog? Ik heb dat ding gewoon een update gegeven en klaar. Gebruik de nova launcher.

• ejbrul
Zelf heb ik sinds de update problemen met veel websites in Chrome. De bezochte websites haperen bij het scrollen en ook YouTube geeft problemen bij het weergeven van video's in 1440p kwaliteit, deze stoppen na ongeveer 10 seconden met afspelen terwijl het geluid wel doorloopt.
Zijn er anderen hier die deze problemen ook hebben? Er is in ieder geval al wel een xda topic voor dergelijke problemen aangemaakt: http://forum.xda-develope...ging-marshmallow-t3269898 , dus ben niet de enige..

• subcultural
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-08 20:49
Voor de mensen met een problemen na de 6.0 update: Hebben jullie de Cache al gecleared na de update?
Bij mij loste dit de probleempjes op die ik ondervond na de update.

Procedure vind je hier: Motorola Support page - Clear Cache Partition

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 08:48
subcultural schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:49:
Voor de mensen met een problemen na de 6.0 update: Hebben jullie de Cache al gecleared na de update?

Bedankt voor de tip.
Alles werkt zoals het hoort. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Craven schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:20:
Ben ik dan de enige die nergens last van heeft? Zowel caller ID als chop voor flashlight werken hier gewoon nog? Ik heb dat ding gewoon een update gegeven en klaar. Gebruik de nova launcher.
De chop voor flashlight is volgens mij geen probleem, ik denk echter dat deze gebruiker per ongeluk een stap heeft overgeslagen (ik kreeg na de update opnieuw de vraag of ik dit wou activeren of niet). Het Caller ID probleem is gelukkig wel makkelijk op te lossen, dus ondanks dat het ietwat slordig is, is het niet echt meer een probleem. :)

Ben overigens benieuwd of jullie nog echte voordelen hebben gemerkt van 6.0, in de praktijk. Ik meende dat deze update er voor zou moeten zorgen dat het toestel zuiniger is met de accu, maar nog niet veel van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

subcultural schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:49:

Thanks voor de tip! Helaas ook na deze procedure werkt mijn calendar widget en Google Camera niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
basvdijk1647 schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:40:
[...]

Thanks voor de tip! Helaas ook na deze procedure werkt mijn calendar widget en Google Camera niet.
Dit klinkt wel erg vervelend, misschien toch maar eens terugzetten naar fabrieksinstellingen? Niet ideaal, maar kun je de Moto X wel weer gebruiken zoals het zou moeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Edzeau schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:59:
[...]

Dit klinkt wel erg vervelend, misschien toch maar eens terugzetten naar fabrieksinstellingen? Niet ideaal, maar kun je de Moto X wel weer gebruiken zoals het zou moeten. :)
Wel over nagedacht maar ik heb geen garantie dat het dan wel is opgelost. Misschien nu het vakantie is me toch maar aan wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0deaddict
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 10:16

c0deaddict

Don't be lame, be KLEI

Inmiddels heb ik ook Marshmallow op m'n X Style ontvangen geinstalleerd. Ik heb ook de problemen met de calendar widget, de 4k youtube videos en de missende caller ID. Caller ID was snel gefixed door m'n Google account te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Calendar is nu ook gefixed na een factory reset. Het afspelen van 4k videos in de Youtube app is helaas niet gefixed.. Ook merk ik soms haperingen in Chrome, heel irritant. Hopelijk komt Motorola snel met een fix.

Heeft iemand z'n Moto X Style met Marshmallow al geroot? Er is een systemless root op XDA beschikbaar: http://forum.xda-develope...2-br-marshmallow-t3259380 maar die lijkt nog niet voor iedereen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Toch maar factory reset gedaan. Camera en calendar widget werken nu. Photos crasht nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Geen last van de bovengenoemde problemen, maar het haperen/vastlopen van Chrome heb ik wel de laatste tijd. Erg vervelend :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 16:34

EKR88

FPS_EKR

Ik loop ook al een poosje te stoeien met de Marshmallow update.
Alles werkt bij mij prima na de update behalve caller-ID.
Het volgende heb ik al gedaan:
- Google-account verwijderd en opnieuw ingesteld
- Cache verwijderd van de telefoon-app, contacten-app enz.
- Cache partitie leeggemaakt volgens instructie hier eerder genoemd.
- Factory reset en backup terug gezet.
- Factory reset en telefoon insteld als nieuw apparaat.

Bovenstaande heeft mij allemaal niet geholpen.
Totdat het mij gisteravond opviel dat de telefoonnummers, indien ik gebeld wordt, weergegeven worden als 06xxxxxxxx. Nu is het feit dat ik in mijn adresboek alle nummers heb opgeslagen als +316xxxxxxxx.
Het lijkt erop dat de telefoon hier ineens niet meer mee overweg kan |:( . Is er iemand die hier misschien al een oplossing voor heeft gevonden?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

EKR88 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 07:53:
- Factory reset en backup terug gezet.
Zou het kunnen dat deze backup juist de files terugzet die het probleem veroorzaken? Na mijn reset heb ik alles handmatig opnieuw ingesteld en nu geen problemen meer.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste