Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Ok. Ik zit bij KPN. Nog even geduld hebben, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Vreemd ik zit bij Vodafone maar heb nog geen ota update voorbij zien komen. Ik heb geen haast verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 21:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Van de providers Snap ik wie moet testen. Maar wie gaat er over de customised?

Ik zit bij Choozze namelijk.

32.a.0.6.152 heb ik nu

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:13
Stpan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:48:
Vreemd ik zit bij Vodafone maar heb nog geen ota update voorbij zien komen. Ik heb geen haast verder.
Probeer het via pc companion, dit is vaak eerder met updates dan OTA :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
jpm.lensen schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:07:
Van de providers Snap ik wie moet testen. Maar wie gaat er over de customised?

Ik zit bij Choozze namelijk.

32.a.0.6.152 heb ik nu
Ze zijn al wel getest, maar helaas komen ze niet allemaal tegelijk beschikbaar om de servers niet te overbelasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenimNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 10:01
Ik begrijp dat sommige mensen de Nordic Combined flashen op hun telefoon vanwege minder bloatware. Is er iemand hier die dat gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ZenimNL schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:35:
Ik begrijp dat sommige mensen de Nordic Combined flashen op hun telefoon vanwege minder bloatware. Is er iemand hier die dat gedaan heeft?
Ja, die heb ik. Bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Inmiddels is de OTA update hier ook binnengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-09 07:49
Ik ben benieuwd wat de veschillen zijn tussen de verschillende customizations. Zijn er voor of nadelen aan het flashen van de Nordic Combined versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marc_K84 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:18:
Zijn er voor of nadelen aan het flashen van de Nordic Combined versie?
Groot voordeel is dat updates al jaren veel sneller worden aangeboden :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Marc_K84 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:18:
Ik ben benieuwd wat de veschillen zijn tussen de verschillende customizations. Zijn er voor of nadelen aan het flashen van de Nordic Combined versie?
De Nordic en de RU versies zijn erg 'schoon', als in: weinig bloatware. Andere versies hebben soms apps voorgeinstalleerd zoals Amazon, of Provider apps. Verder geen enkel voor-/nadeel qua functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Het duurde mij te lang (Simyo). Heb net mijn gsm naar fabrieksinstellingen gebracht. Hij is nu weer een stuk vlotter.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

KingCrash

Angry Rabbit

Iemand last van de bugs beschreven in onderstaand artikel ?
http://www.morningnewsusa...xes-and-more-2367088.html

Ikzelf heb de Z5 en Vodafone, maar de update nog niet ontvangen :(

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Weinig meldingen over gezien, en zelf ook geen last van. Al zie ik nu wel dat er een nieuwere versie is 32.1.A.1.181 (Was .163)
Geen idee of dat een provider specifieke build is, gezien, tot nu toe, alleen 3 SE hem heeft voor de Z5/Z5c.
Maar verder rolt de update überhaupt langzaam uit. Volgens xpericheck vandaag 0 updates beschikbaar gekomen, voor geen enkele telefoon.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Heb vorige week een nieuwe telefoon gekregen. kreeg daarbij eerst de update met 200 op t einde, daarna de update naar Android 6.
Tel was volgens de doos bedoeld voor verkoop in frankrijk. Heb dan ook geen idee welke ik heb, maar het zal vast geen custom nl zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
KingCrash schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:35:
Iemand last van de bugs beschreven in onderstaand artikel ?
http://www.morningnewsusa...xes-and-more-2367088.html

Ikzelf heb de Z5 en Vodafone, maar de update nog niet ontvangen :(
Geen last van, maar ik vermoed dat dit wel een van de redenen is van de trage uitrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kunnen we binnenkort nog een prijsdaling van deze telefoon verwachten i.v.m. een eventuele opvolger?

Ik heb namelijk interesse in deze telefoon en vraag me af of het verstandig is om nog even te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
DonnieB schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:55:
Kunnen we binnenkort nog een prijsdaling van deze telefoon verwachten i.v.m. een eventuele opvolger?

Ik heb namelijk interesse in deze telefoon en vraag me af of het verstandig is om nog even te wachten.
Mwah, de Xperia X Performance is de opvolger van deze telefoon en daar is nog geen datum van bekend. Ik voorzie hem dus niet zo 1, 2, 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:42:
[...]

Mwah, de Xperia X Performance is de opvolger van deze telefoon en daar is nog geen datum van bekend. Ik voorzie hem dus niet zo 1, 2, 3
Ik baseer mijn vraag op vorig jaar, toen de Z3+ in mei uit kwam en de normale Z3 vlak daarvoor in prijs werd verlaagd. Echter is de Z5 nu al rond de 500 euro.

Denk je niet dat ze dit concept dit jaar gaan herhalen? Stel dat er nog een prijsdaling komt voor de telefoon, gaan de abonnementen dan ook naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Ik heb een vraag, die ik hier stel ipv een nieuw topic (maar ook in Xperia Z5 Premium topic). Ik wil graag de mening en ervaring van mensen horen die dit toestel hebben.

Ik ben in bezit van een Xperia Z1 Compact. Ben erg terveden met Sony toestel en design. Maar wil nu wel een opvolger en liefst een groter model (prijs is geen issue). Nu kan ik wachten op de Xperia X Performance (Voordeel: S820 + dual sim model, nadeel: 2700mAh) of gaan voor Z5 of Z5 Premium. Voordeel van de Z5 is de 2900mAh batterij tov 2700mAh bij de X Performance. Nadeel is de S810 soc. Althans dat denk ik, want hij staat/stond bekend als heethoofd.

Hoe vinden jullie de Z5? Heeft hij lange batterijduur, wordt hij niet te warm? Wat is jullie mening, gaan voor Z5 / Z5 Premium of wachten op de X Performance?

[ Voor 4% gewijzigd door SuperflipNL op 05-04-2016 12:45 ]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJM vd E
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-09 19:12
hier Vodafone, en een unbrandend toestel, maar geen up-date. Vind het weer eens bijzonder lang duren voor een toptoestel. Ook via PC Companion levert niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Mijn z5 wordt af en toe warm. En ook regelmatig CPU lagging detected. Bij een spel zie je duidelijk dat hij het niet trekt.

Hij bevalt goed. Maar volgend toestel Nexus denk ik. Mede vanwege sneller updates.

Bij veel gebruik haal ik einde van de dag niet.

Dat is mijn ervaring

[ Voor 9% gewijzigd door jpm.lensen op 05-04-2016 21:41 ]

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
DonnieB schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:55:

sony toestellen dalen elk jaar in prijs in de maand mei ;)
heb deze pech 2x gehad toen ik in april een nieuw abo afsloot met een sony toestel erbij :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
jpm.lensen schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:40:
Mijn z5 wordt af en toe warm. En ook regelmatig CPU lagging detected. Bij een spel zie je duidelijk dat hij het niet trekt.

Hij bevalt goed. Maar volgend toestel Nexus denk ik. Mede vanwege sneller updates.

Dat is mijn ervaring
vind het sws raar dat de batterij van de z5 zo weinig is, die van de z2 heeft een grotere lading..
ook vind ik het jammer dat sony zo weinig innoveert en nog steeds niet het beste van het beste in zijn toestellen stopt. ik denk dat ik volgend jaar overstap naar de samsung s7 edge, mede vanwege snellere updates dan sony én omdat de camera van samsung beter is dan die van sony. om een of andere reden krijgt sony het elke keer weer voor elkaar de camera zo in het toestel te doen dat het slechte foto's maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
er komt trouwens een nieuwe kleur in de Z5 lijn, namelijk roze:
https://twitter.com/sonyxperia?ref_src=twsrc
beschikbaarheid per land is (nog) niet bekend.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CfTXsXyWsAAPPS1.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Niet online
giovanni2903 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 23:49:
[...]

sony toestellen dalen elk jaar in prijs in de maand mei ;)
heb deze pech 2x gehad toen ik in april een nieuw abo afsloot met een sony toestel erbij :P
Weet je ook wanneer in mei ongeveer? Ik was sowieso van plan om tot begin mei te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
jpm.lensen schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:40:

Dat is mijn ervaring
Bedankt voor de info. Sneller updates hoeft voor mij niet zo. Als hij maar gewoon goed werkt. Maar mijn Z1C haalt het einde van de dag ook niet en wordt steeds een stuk slechter naar mijn idee. Wil dus wel een stap maken waarbij de telefoon het wel een dag kan uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
SuperflipNL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:10:
Ik heb een vraag, die ik hier stel ipv een nieuw topic (maar ook in Xperia Z5 Premium topic). Ik wil graag de mening en ervaring van mensen horen die dit toestel hebben.

Ik ben in bezit van een Xperia Z1 Compact. Ben erg terveden met Sony toestel en design. Maar wil nu wel een opvolger en liefst een groter model (prijs is geen issue). Nu kan ik wachten op de Xperia X Performance (Voordeel: S820 + dual sim model, nadeel: 2700mAh) of gaan voor Z5 of Z5 Premium. Voordeel van de Z5 is de 2900mAh batterij tov 2700mAh bij de X Performance. Nadeel is de S810 soc. Althans dat denk ik, want hij staat/stond bekend als heethoofd.

Hoe vinden jullie de Z5? Heeft hij lange batterijduur, wordt hij niet te warm? Wat is jullie mening, gaan voor Z5 / Z5 Premium of wachten op de X Performance?
Ik heb een premium. Op een gemiddelde dag waarbij ik whatsapp, nieuws check en bel zit ik s'avonds rond de 40%. Daarbij heb ik wel de stamina modus afgestemd op mijn gebruik. Locatie voorzieningen staan uit.
En ja soms wordt hij heet. Niet echt storend, want bij mijn vorige telefoon (iphone 5S) kwam dat ook voor.
Het scherm zelf vreet de meeste energie als ik de statistieken erbij pak. Dus hoe feller je het zet, hoe sneller het leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Kashika schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:53:
[...]
Ik heb een premium. Op een gemiddelde dag waarbij ik whatsapp, nieuws check en bel zit ik s'avonds rond de 40%. Daarbij heb ik wel de stamina modus afgestemd op mijn gebruik. Locatie voorzieningen staan uit.
En ja soms wordt hij heet. Niet echt storend, want bij mijn vorige telefoon (iphone 5S) kwam dat ook voor.
Het scherm zelf vreet de meeste energie als ik de statistieken erbij pak. Dus hoe feller je het zet, hoe sneller het leeg gaat.
Maar de premium heeft ook een iets groter scherm volgens mij (0,3") en hogere resoluties (4K). Dat zijn dan ook wel energie slurpers. Maar ik kan mij geen dag herinneren met 40% in de avond haha.
Ik zal dan maar eens wat meer reviews van de Z5 / Z5 Premium opzoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
DonnieB schreef op woensdag 06 april 2016 @ 01:32:
[...]

Weet je ook wanneer in mei ongeveer? Ik was sowieso van plan om tot begin mei te wachten.
dit is meestal halverwege mei, als ik jou was zou ik tot half juni wachten met een nieuw sony toestel aanschaffen, dan zijn de nieuwe prijzen wss wel al doorgevoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die graag willen weten hoever het staat met het uitrollen van de updates, de online versie van Xpericheck geeft net even een wat betere overzicht dan het tooltje.

Zo is gisteren de KPN Branded, de Belgische Unbranded (stock) en Stock CE1 voorzien van updates. De site update iedere 4 minuten en voor andere Experia's kun je gewoon op xpericheck.com kijken.

Moet zeggen... toch wel errug handig die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperflipNL schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:04:
Maar de premium heeft ook een iets groter scherm volgens mij (0,3") en hogere resoluties (4K).
4K wordt in 99,9% van de gevallen niet eens gebruikt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SuperflipNL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:10:

Ik zou, als je de Z1 nog niet zat bent, wachten op de X Performance. De S810 is gewoon niet de allerbeste processor die Qualcomm heeft gemaakt. Sony's implementatie mag dan de beste zijn (icm de Nexus 6P), maar dat maakt de S810 helaas nog geen goede processor.

Zelf ben ik erg blij met de Z5, maar ik kom dan ook van een Z af die een goed stuk trager is dan een Z1 (mijn broertje heeft de Z1). Ja, hij is niet zonder problemen, maar dat is geen enkele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
SuperflipNL schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:04:
[...]

Maar de premium heeft ook een iets groter scherm volgens mij (0,3") en hogere resoluties (4K). Dat zijn dan ook wel energie slurpers. Maar ik kan mij geen dag herinneren met 40% in de avond haha.
Ik zal dan maar eens wat meer reviews van de Z5 / Z5 Premium opzoeken...
Klopt, scherm is iets groter. Echt 4K gebruik je bij foto's en video, maar alleen in de apps van Sony zelf.
Android M zou 4K wel openzetten voor devs, maar ik heb M nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ik zou ook liever voor S820 gaan, door betere performance met minder power. Echter is 2700 mAh voor X Performance ook niet alles. Tevens vind ik het design (meer rondingen) minder mooi.

Ergens heb ik het idee dat mijn hoofd mij al naar de richting van Z5 Premium duwt haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SuperflipNL schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:51:
Ik zou ook liever voor S820 gaan, door betere performance met minder power. Echter is 2700 mAh voor X Performance ook niet alles. Tevens vind ik het design (meer rondingen) minder mooi.

Ergens heb ik het idee dat mijn hoofd mij al naar de richting van Z5 Premium duwt haha :P
Design is wat mij heeft overgehaald voor deze te gaan, dus ik kan het niet oneens zijn met je hoofd :P

In ander nieuws: Er is een nieuwe update voor de Z5. Bugfix update van Marshmellow. Aangezien Marshmellow nog wel wat problemen had hoop ik dat deze die oplost en volledig wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Iemand die me kan helpen?
xperia, andere software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online
Vanmorgen kreeg ik op mijn RU rom een update melding van 32.1.A.1.163 naar 32.1.A.1.185.
Patch level is nog steeds februari 2016, had op zijn minst toch wel maart of april verwacht eigenlijk. Al dacht ik dat Sony niet per se aan de maandelijkse updates meedoet, maar meer kijkt of het echt nodig is. Dus als iets goed stuk is, dan wel. Of dat goed of slecht is weet ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Cyleo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:57:
[...]
In ander nieuws: Er is een nieuwe update voor de Z5. Bugfix update van Marshmellow. Aangezien Marshmellow nog wel wat problemen had hoop ik dat deze die oplost en volledig wordt uitgerold.
Wat voor problemen zat er in vorige firmware versie? Of waar kreeg jij mee te maken?
Dat is wel handig om te weten in ieder geval :P

Ik ben aan het zoeken voor Z5 Premium Dual Sim versie, die in Nederland niet snel verkocht wordt.
Ik kom alleen op import websites als eGlobalCentral.nl en ValuaBasket.nl. Iemand ervaring met het kopen van producten op deze websites?
Door import zeggen ze dat ze producten goedkoop kunnen aanbieden, maar tussen de 2 webshops zit nogal een verschil (+-60 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SuperflipNL schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:22:
[...]

Wat voor problemen zat er in vorige firmware versie? Of waar kreeg jij mee te maken?
Dat is wel handig om te weten in ieder geval :P

Ik ben aan het zoeken voor Z5 Premium Dual Sim versie, die in Nederland niet snel verkocht wordt.
Ik kom alleen op import websites als eGlobalCentral.nl en ValuaBasket.nl. Iemand ervaring met het kopen van producten op deze websites?
Door import zeggen ze dat ze producten goedkoop kunnen aanbieden, maar tussen de 2 webshops zit nogal een verschil (+-60 euro).
Ik ken beide niet. De problemen waren wat kleine issues met BT streaming (hier had ik last van, de update heeft het opgelost) en Google Play Store (geen last van gehad, maar dat bleek voornamelijk in Canada een grote bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik ben nog steeds aan het wachten voor marshmallow
Ik heb een E6653

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week ook de update naar 6.0 ontvangen, na de update bleef mijn Z5 om de 8-10min herstarten. Ook wifi en Bluetooth werken niet meer, hebben andere hier ook problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:41:
Afgelopen week ook de update naar 6.0 ontvangen, na de update bleef mijn Z5 om de 8-10min herstarten. Ook wifi en Bluetooth werken niet meer, hebben andere hier ook problemen mee gehad?
Welke heb je? Er zijn inmiddels twee versies. De nieuwste lost de bugs van de oude (waaronder bluetooth) op. WiFi komt mij niet bekend voor, dus misschien moet je sowieso herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:44:
[...]

Welke heb je? Er zijn inmiddels twee versies. De nieuwste lost de bugs van de oude (waaronder bluetooth) op. WiFi komt mij niet bekend voor, dus misschien moet je sowieso herstellen.
Waar kan ik dit zien? via mijn IMEI Nummer?
factoryreset heb ik al uitgevoerd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 20:36 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:34:
[...]

Waar kan ik dit zien? via mijn IMEI Nummer?
factoryreset heb ik al uitgevoerd
instellingen > over de telefoon >: model nummer &
instellingen > over de telefoon >: build-nummer

[ Voor 9% gewijzigd door giovanni2903 op 11-04-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwthegamer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:09
Ik heb de customised NL versie, die nog steeds de 6.0 update niet heeft ontvangen.
Ik begin nu toch wel erg de neiging te krijgen om de combined nordic te flashen. Heeft dit iets van invloed op garantie? En kan ik na het flashen dan de OTA updates ontvangen voor de combined nordic versie, ivm snellere updates. Of moet ik dan elke keer de nieuwe flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Nivida_intel schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:59:
Ik ben nog steeds aan het wachten voor marshmallow
Ik heb een E6653
Hier ook nog niks, unbranded los gekochte EU versie Z5. Zowel niet OTA als PC Companion. Uitrol is gestopt voor bugfixes misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Rwthegamer schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:03:
Ik heb de customised NL versie, die nog steeds de 6.0 update niet heeft ontvangen.
Ik begin nu toch wel erg de neiging te krijgen om de combined nordic te flashen. Heeft dit iets van invloed op garantie? En kan ik na het flashen dan de OTA updates ontvangen voor de combined nordic versie, ivm snellere updates. Of moet ik dan elke keer de nieuwe flashen?
als je em flasht naar Nordic combined blijf je die updates krijgen, dus die zijn het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Uitrol blijft doorgaan, maar dit is serieus weer belabberde service van Sony.

https://twitter.com/SonyXperiaNL/status/719808669114871808
Excuses hiervoor maar we kunnen updates ook niet pushen zodat je hem sneller ontvangt. Je zal geduldig moeten afwachten.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Sja, ik vind dat die Wouter ook wel wat overdreven reageert. Je koopt een Z5 omdat je het een mooi fijn toestel vindt met Android 5.1, hij werkt perfect en dan ga je "dreigen" met kopen van een iPhone omdat je zo lang op Android 6.0 moet wachten. Gaat nergens over. Ik wil de update ook, maar zonder draait het toestel ook goed en ik heb hem gekocht met 5.1. Als 6.0 nooit zou komen dan had ik deze ook gekocht. Ik koop geen telefoon omdat ik updates ga krijgen, al is dat wel wenselijk natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 12-04-2016 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roelof1987
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2021
Heeft iemand Wouter al aangegeven dat hij bij Apple nog langer kan wachten op Android 6.0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Rwthegamer schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:03:
Er zijn geen nadelen, maar Marshmellow brengt ook werkelijk niets nieuws ten tenole. Ik heb hem zelf nu een poosje draaien, en er is eigenlijk geen reden om van 5.1 af te willen (of naar 6.0 toe te willen). Ik heb hem geflasht omdat ik Now on Tap wou proberen, dat werkt en is leuk, maar niet schokkend of zo :P Verder is er bijzonder weinig verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Cyleo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:08:
[...]

Er zijn geen nadelen, maar Marshmellow brengt ook werkelijk niets nieuws ten tenole. Ik heb hem zelf nu een poosje draaien, en er is eigenlijk geen reden om van 5.1 af te willen (of naar 6.0 toe te willen). Ik heb hem geflasht omdat ik Now on Tap wou proberen, dat werkt en is leuk, maar niet schokkend of zo :P Verder is er bijzonder weinig verandert.
de enige grote verandering in 6.0 is DOZE,vergelijkbaar met de staminamodus die we van de Z-lijn gewend zijn. deze is in 6.0 wel weg (omdat er doze is), maar deze gaat terugkomen (iig op de z2/z3/z3 compact).
verder is er idd niet veel verandering tov 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:55
Ik ben weer naar 5.1.1 gegaan. Had onverklaarbare vastlopers met de Z5 onder 6.0

Wat een heerlijk toestel trouwens verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
AMARONE schreef op zondag 17 april 2016 @ 22:34:
Ik ben weer naar 5.1.1 gegaan. Had onverklaarbare vastlopers met de Z5 onder 6.0
Wat een heerlijk toestel trouwens verder!
Op 5.1.1 doet het toestel het inderdaad prima, geen klachten whatsoever. Ik ben toch wel benieuwd naar de 6.0, dus ik hoop dat Sony deze binnenkort een keer vrij geeft voor mijn unbranded los gekochte NL versie. Ik heb blijkbaar een serienummer dat pas laat aan de beurt is met uitrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Iedereen kan zeggen wat hij wilt of dat het nut heeft maar het feit blijft dat het TE lang duurt voordat iedereen de update heeft.
Het is niet een oudere toestel van Sony maar nog het huidige paradepaardje...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
streamnl schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:44:
Iedereen kan zeggen wat hij wilt of dat het nut heeft maar het feit blijft dat het TE lang duurt voordat iedereen de update heeft.
Het is niet een oudere toestel van Sony maar nog het huidige paradepaardje...
gelijk heb je, maar als ze em nog sneller hadden uitgerold en gelijk naar iedereen. ontploffen de forums van sony. want de 6.0 firmware is echt waardeloos, dit is het geval op de Z2 (ik zit in de beta), Z3/Z3 Compact en dus op de Z5. dus ik weet niet of je het zo erg moet vinden dat je de Android M update nog niet hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giovanni2903 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:56:
[...]

gelijk heb je, maar als ze em nog sneller hadden uitgerold en gelijk naar iedereen. ontploffen de forums van sony. want de 6.0 firmware is echt waardeloos, dit is het geval op de Z2 (ik zit in de beta), Z3/Z3 Compact en dus op de Z5. dus ik weet niet of je het zo erg moet vinden dat je de Android M update nog niet hebt :P
Over de MM firmware van de Z3c niets dan lof. Nog betere batterijduur, en geen problemen whatsoever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:48:
[...]

Over de MM firmware van de Z3c niets dan lof. Nog betere batterijduur, en geen problemen whatsoever.
in de beta community regent het er net zoveel klachten als voor de z2/z3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

mijn geduld was op, en heb nu de nordic op mijn z5 geflasht, nu even afwachten hoe het gaat bevallen....

weinig problemen met de installatie, even geduld, maar kon toen gewoon aanloggen en sim deed het.

nivo android beveiliging is 1 feb 2016

nu nog even afwachten, wanneer de volgende komt.... ze zijn toch met 6.1 oid bezig, met een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
jpm.lensen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:57:
mijn geduld was op, en heb nu de nordic op mijn z5 geflasht, nu even afwachten hoe het gaat bevallen....

weinig problemen met de installatie, even geduld, maar kon toen gewoon aanloggen en sim deed het.

nu nog even afwachten, wanneer de volgende komt.... ze zijn toch met 6.1 oid bezig, met een patch?
6.1 laat hopelijk niet te lang op zich wachten nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*never mind*

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Hmm, ik heb dus zoals eerder vermeld, nordic erop staan, met MarshMellow/ versie 6.

maar ik blijk nu met choozze geen mobiele data meer te hebben.

wat ik al geprobeerd heb:
1. vliegmodus paar keer
2. herstarten van de telefoon
3. internet settings ophalen

maar ik zie geen data/ H bij mijn bereik meer staan.

en als ik kijk bij de settings van mobiele netwerken, staat hij gewoon op 3g/ gsm (choozze doet geen 4g).

met network monitor, kan ik zien, dat ik ook geen ip adres heb, iemand een idee/ tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handmatig de APN instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

thx, had ik zelf kunnen/ moeten bedenken.

anyway, aan de hand van:
https://helpdesk.choozze....op-mijn-telefoon-android-

weer back in business, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
jpm.lensen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:57:

Er komt sowieso binnenkort een update die stamine mode terug brengt (iig in japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelof1987
https://xpericheck.com/device/E6653 geeft aan dat Customized NL er ook eindelijk is. Telefoon zelf geeft nog niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
roelof1987 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 08:47:
https://xpericheck.com/device/E6653 geeft aan dat Customized NL er ook eindelijk is. Telefoon zelf geeft nog niet thuis.
Wel al te downloaden via XperiFirm, persoonlijk zou ik nog even wachten, gaat niet lang meer duren. Waarschijnlijk via PC Companion eerder te downloaden dan via de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelof1987
Cyleo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:40:
[...]

Wel al te downloaden via XperiFirm, persoonlijk zou ik nog even wachten, gaat niet lang meer duren. Waarschijnlijk via PC Companion eerder te downloaden dan via de telefoon zelf.
Hij is idd via PC Companion al wel te verkrijgen maar ik wacht gewoon op de telefoon zelf. Ik heb geen haast en alles werkt nu ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:40:
[...]

Via Xperia Companion inderdaad te krijgen, duurt overigens extreem lang. Inmiddels 2 uur aan het wachten, en ik schat dat de download niet verder komt dan 10%. Wel na 1 uur wachten, 1x herstart maar blijft hangen.

Ga het verders maar rustig afwachten, die paar dagen meer maken weinig meer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:27

OmeJoyo

This is me

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:48:
[...]

Via Xperia Companion inderdaad te krijgen, duurt overigens extreem lang. Inmiddels 2 uur aan het wachten, en ik schat dat de download niet verder komt dan 10%. Wel na 1 uur wachten, 1x herstart maar blijft hangen.

Ga het verders maar rustig afwachten, die paar dagen meer maken weinig meer uit :)
Hier net 15 minuten bezig geweest met de download ;) Dus weet niet zo zeer of het probleem is dat het daar druk is. Hij gaat hier zo installeren wanneer de accu helemaal vol is, vind ik zelf prettiger :D

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeJoyo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:26:
[...]

Hier net 15 minuten bezig geweest met de download ;) Dus weet niet zo zeer of het probleem is dat het daar druk is. Hij gaat hier zo installeren wanneer de accu helemaal vol is, vind ik zelf prettiger :D
Hier de Xperia Companion uninstalled, na zoveel uur wilde ik toch eens kijken wat het herinstalleren zou opleveren. Direct na herinstalleren, opdracht te geven de update uit te voeren en binnen 5 minuten was de download binnen.

Kom zelf van de Samsung Galaxy reeks af, dus stond gek te kijken toen mijn scherm voor de update niet opnieuw aanging. Laatste 5-10 procent duurde erg lang dus zweet brak best wel uit. Maar uiteindelijk is de update gelukt en is ie nu bezig met Applicate 35 van 55 optimaliseren. Ben benieuwd. Op zich is er dan niet zoveel veranderd onder de motorkap, maar een up to date toestel is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Die van mij wou niet aan, toen ging ik het scherm lezen :D eerst loskoppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeJoyo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:01:
Die van mij wou niet aan, toen ging ik het scherm lezen :D eerst loskoppelen
Hahaha, nee dat las ik nu juist wel. Was alleen even een beangstigend moment dat hij de laatste ca. 10% dik een kwartier lang niet vooruit ging. Zou Sony niet misstaan om dan gewoon ook status updates op het scherm van de smartphone te tonen zoals bij Samsung het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:55:
[...]

Hier de Xperia Companion uninstalled, na zoveel uur wilde ik toch eens kijken wat het herinstalleren zou opleveren. Direct na herinstalleren, opdracht te geven de update uit te voeren en binnen 5 minuten was de download binnen.

Kom zelf van de Samsung Galaxy reeks af, dus stond gek te kijken toen mijn scherm voor de update niet opnieuw aanging. Laatste 5-10 procent duurde erg lang dus zweet brak best wel uit. Maar uiteindelijk is de update gelukt en is ie nu bezig met Applicate 35 van 55 optimaliseren. Ben benieuwd. Op zich is er dan niet zoveel veranderd onder de motorkap, maar een up to date toestel is altijd welkom :)
Ja, de update 'voortgang' is een beetje bijzonder :P Maar het werkt, en met de PC gaat het sneller. Als je wilt kun je natuurlijk altijd wachten op de OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
Goedenavond mensen,

Ik was altijd al redelijk teleurgesteld in de software. Ik had eerste een Nexus 5 en ben toen overgestapt naar de Z5.
Maar als ik kijk, het geheugengebruik is dramatisch. Alleen het 'Android systeem' is al 9,43 gb groot en het gemiddelde RAM gebruik is 73%. Dat is nog niet eens met groot gebruik. Zelfs als ik alles afsluit en ook de achtergrondprocessen afsluit, gebruikt ie nog minimaal 50% van het RAM gebruik.

Als High-end toestel kan dit toch niet? Mijn oude Nexus 5 heeft maar 1,83 GB aan 'Android systeem' en heeft 2 gb ram, terwijl die veel sneller is. Hoe kan dit?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:01
Wees blij dat je ram gebruikt wordt en programma's er juist niet snel uitgeknikkerd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mark.M93 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:47:
Goedenavond mensen,

Ik was altijd al redelijk teleurgesteld in de software. Ik had eerste een Nexus 5 en ben toen overgestapt naar de Z5.
Maar als ik kijk, het geheugengebruik is dramatisch. Alleen het 'Android systeem' is al 9,43 gb groot en het gemiddelde RAM gebruik is 73%. Dat is nog niet eens met groot gebruik. Zelfs als ik alles afsluit en ook de achtergrondprocessen afsluit, gebruikt ie nog minimaal 50% van het RAM gebruik.

Als High-end toestel kan dit toch niet? Mijn oude Nexus 5 heeft maar 1,83 GB aan 'Android systeem' en heeft 2 gb ram, terwijl die veel sneller is. Hoe kan dit?...
Android is niet gemaakt om veel RAM vrij te hebben. Het is juist de bedoeling om het RAM zoveel mogelijk vol te proppen. Hoe meer er in het RAM zit, hoe sneller en zuiniger Android is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
Ah oke. Ik dacht hoe meer ruimte hoe beter. De performance sinds 6.0 is beter dan bij 5.0 in ieder geval.
Verder nog een vraag: Hoe zit het met de opslag van 'Android Systeem', die 9,43 GB is.

Dat is flink wat meer dan stock Android. Is de schil van Sony echt zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mark.M93 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:35:
Ah oke. Ik dacht hoe meer ruimte hoe beter. De performance sinds 6.0 is beter dan bij 5.0 in ieder geval.
Verder nog een vraag: Hoe zit het met de opslag van 'Android Systeem', die 9,43 GB is.

Dat is flink wat meer dan stock Android. Is de schil van Sony echt zo groot?
Ja, dat vind ik inderdaad ook irritant. Ik weet niet waar dat in zit, zoveel extra zit er niet in die Sony schil. Er zijn natuurlijk wel wat apps bij in geïnstalleerd. Gelukkig zit er 32GB in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
Ja inderaad, plus een SD-kaartje van 64 GB maakt alles wel goed. Maar ik vond het gewoon erg apart.
Verder lijkt het ook dat ik niet alle spellen gewoon lekker vloeiend kan draaien.

Voorbeeld is Football Manager 2016. Is misschien wel een heel zwaar spel (en vreet je batterij), maar toch. Als het RAM-gebruik bijna op 100% zit, gaat ie toch gewoon andere taken afsluiten en meer ruimte vrijmaken voor het spel? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik heb zojuist de 6.0 update OTA binnengekregen. Ik heb een Nederlandse versie/ROM nog, dus het lijkt erop dat mensen het binnenkort kunnen verwachten. De update is 1260MB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

moet trouwens wel zeggen, dat hij af en toe, wel erg warm wordt in mijn broekzak.

ik sluit dan regelmatig maar alle apps af.

en als hij zo warm wordt, gaat het met de batterij ook niet best....

iemand een idee, wanneer 6.0.1 uit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Hier vandaag ook de update OTA gekregen, ben er blij mee, hij voelt toch weer een stukje sneller aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Vandaag ook 6.0 ook gekregen eindelijk en hij is meteen zuiniger geworden.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ik zie ook bij bijvoorbeeld whatsapp, geen badge met count van ongelezen berichten, zien jullie dat wel?

en voor de ota mensen, welke versie hebben jullie, ik draai nu build:
32.1.a.1.185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
jpm.lensen schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:07:
ik zie ook bij bijvoorbeeld whatsapp, geen badge met count van ongelezen berichten, zien jullie dat wel?
dit moeten ontwikkelaars veranderen in de code voor android 6.0 ;)
op mijn z2 heb ik die counter ook niet meer met android 6.0, tis dus een kwestie van tijd dat facebook en whatsapp dat gaan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
Met Nova Launcher geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
Nog iets. Ik ervaar problemen dat mijn telefoon spontaan vast loopt.
Als ik op de aanknop wil drukken gebeurt er niks.

Meestal gebeurt dit 's nachts. het ledlampje blijft dan tijdens het opladen staan op de kleur op het moment dat ie vast loopt. En net ook. Ineens, paf. Vast.

Dan moest ik maar aanknop + volume up om hem te resetten en dan doet ie het weer.
Waarom is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik ervaar sinds de upgrade naar 6.0 alleen dat de batterij leeg loopt als een malle. Google Play Services is de grootste boosdoener, maar ook gewoon Android Besturingssysteem. Beiden pakken nu alweer 20% batterij totaal sinds 8.30 vanochtend. Dit had ik niet met 5.0, en ik ben er nog niet achter waar dit door komt. Ik heb niets veranderd aan de instellingen en je kan verder niet precies zien wát Google Play Services en Android Besturingssysteem aan het doen zijn dat zoveel batterij kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ik heb het dus precies andersom, eindelijk haal ik weer bijna 2 dagen met de accu ipv krap 1. Het kan ook zijn dat 1 van je andere apps steeds verzoeken stuurt naar Play services waardoor die actief blijft. Dat heb ik iig wel eens met een app gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman63
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-09 08:08
Soeski schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:32:
Ik ervaar sinds de upgrade naar 6.0 alleen dat de batterij leeg loopt als een malle. Google Play Services is de grootste boosdoener, maar ook gewoon Android Besturingssysteem. Beiden pakken nu alweer 20% batterij totaal sinds 8.30 vanochtend. Dit had ik niet met 5.0, en ik ben er nog niet achter waar dit door komt. Ik heb niets veranderd aan de instellingen en je kan verder niet precies zien wát Google Play Services en Android Besturingssysteem aan het doen zijn dat zoveel batterij kost.
Hier hetzelfde verhaal. Kom net van het sony forum af en het aantal mensen wat problemen heeft na de 6.01 update is groot. In mijn zak en bij weinig tot geen gebruik op een dag ben ik zo 40% kwijt. Met lollipop max. 15%. Binnenkort een full factory reset en een nieuw 64gb kaartje en dan ga ik een nieuw oordeel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

6.0.1 ? is die er al dan?

en over whatsapp, dat is dus NIET iets voor whatsapp, maar voor sony, om in de software aan te passen.

als ik het nu tenminste goed begrijp....

PS als ze nu onderstaand zouden doen:
nieuws: Gerucht: Google wil ranglijst publiceren van updatebeleid Android-fab...
dan staat sony niet heel hoog gok ik, maar in goed gezelschap ben ik bang...

denk dat ik de volgende keer maar voor een nexus telefoon ga....

PS nova launcher goede tip, ik heb hem gekocht, en fijn om al die controle te hebben

[ Voor 6% gewijzigd door jpm.lensen op 26-05-2016 22:08 . Reden: nova launcher ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online
Sony zal dan waarschijnlijk inderdaad wat lager staan, maar, om het nog een beetje positief te maken: Oudere toestellen worden ook nog geupdate.
Het zijn leuke toestellen, alleen Nexus spreekt mij meer aan, en de kans is dan ook vrij groot dat hierna gewoon weer een Nexus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Mark.M93 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:47:
Met Nova Launcher geen last van ;)
dan moet ik betalen :P
ik wacht wel tot whatsapp het zelf update. zo erg mis ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Heeft iemand ervaring met quickcharge? Volgensmij zou deze telefoon dat moeten ondersteunen maar ik merk echter weinig tot geen verschil tussen mijn quickcharger en de originele. Moet je dit nog ergens in Android activeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Ben ik de enige hier of is Stamina mode compleet van de aardbodem verdwenen na de 6.0 software update? Tegelijkertijd houdt mijn telefoon het maar nét één dag uit, het scherm is de boosdoener met 60% maar zo hoog staat ie nu ook weer niet. Bovendien loopt WhatsApp wel eens vast maar dat kan van twee kanten komen.

Het ziet er wel naar uit dat er een 6.0.1. versie zit aan te komen dat de Stamina mode laat terug komen, Wi-Fi en de audio glitch gemaakt worden en nog meer fixes. Als eerste komt deze update uit voor de Z2 en Z3 ( :? ) en daarna een keer naar de Z5. Ik ben bang dat we nog wel minstens 2 maanden moeten wachten voor deze update.

Ik heb al bijna 4 jaar een Sony telefoon maar dit is wel de eerste keer dat ik de klos ben van een slechte update. Achja kan een keer gebeuren, er zijn tenslotte wel grotere problemen op de wereld (first world problems elite) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Wizzu schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:33:
Ben ik de enige hier of is Stamina mode compleet van de aardbodem verdwenen na de 6.0 software update?
Je had op zijn minst naar het woord stamina kunnen zoeken en dan had je geweten dat dit hier allang genoemd is. Hier is doze voor teruggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
OmeJoyo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Je had op zijn minst naar het woord stamina kunnen zoeken en dan had je geweten dat dit hier allang genoemd is. Hier is doze voor teruggekomen.
Oh really? Dat had ik inderdaad van te voren gedaan en ik zie namelijk niks staan over stamina dat te maken heeft met de Android V6.0 software update. Heb je überhaupt wel gelezen wat ik postte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ja, ik heb je post gelezen, veel eerder genoemde punten.

Moi_in_actie in "[Sony Xperia Z5] Ervaringen en Discussie"

Hierboven de link van 1 van de berichten waar je het antwoord kunt vinden op je eerste vraag.

Verder ben ik wel blij dat je iig. niet meteen Sony afbrand omdat je net als vele andere veel goede jaren hiervoor hebt gehad met ze :)

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Levertijden en Prijzen mogen besproken worden in: [Sony Xperia Z5] Levertijden en prijzen.