Nieuwe game(s)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:43
Hee hallo iedereen,

Weet niet of ik dit hier mag plaatsen, dus mod aub niet boos worden als het zo is :D :> .

Maar ik ben op zoek naar een leuke casual game die ik in me eentje kan spelen. Ik speel nu voornamelijk CS:GO maar daar ga je makkelijker met een team spelen dan in je eentje. Hebben jullie nog suggesties van een game die ik misschien tof zal vinden?

Hier is een link naar me Steam library, waar mijn meeste spellen op staan: http://steamcommunity.com...8015570736/games/?tab=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaAresX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:43:
Hee hallo iedereen,

Weet niet of ik dit hier mag plaatsen, dus mod aub niet boos worden als het zo is :D :> .

Maar ik ben op zoek naar een leuke casual game die ik in me eentje kan spelen. Ik speel nu voornamelijk CS:GO maar daar ga je makkelijker met een team spelen dan in je eentje. Hebben jullie nog suggesties van een game die ik misschien tof zal vinden?

Hier is een link naar me Steam library, waar mijn meeste spellen op staan: http://steamcommunity.com...8015570736/games/?tab=all
Wat voor type game? Shooter, rpg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Maakt me niet uit. Daarom had ik me steam library geplaatst.. Staat ook van alles in.

Ben al wel een tijdje op zoek naar een echt goede Strategy game, heb ook een aantal Total War games namelijk. Simpelere strategy is ook goed, altijd fan geweest van C&C (allemaal in bezit). Strategy liefste wel historic -- geen space/sci-fi.

Shooters ook altijd goed, modern - historisch helemaal mijn ding. Vind eigenlijk alles goed totdat het sci-fi/future wordt.

Indies is iets wat ik echt niet speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shooter WW1 setting: verdun
shooter (gratis) team fortress2, alien swarm, fistfull of frags
sim/shooter WW2 setting: Warthunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
War Thunder is gratis.. Tegenhanger van world of tanks en world of Waterplanes

Vind war Thunder veel leuker!

Nieuw spel is act of aggression!! Een RTS!
Lijkt op command & conquer

Ook erg leuk!

[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 09-09-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 17:43
Misschien is Act of Aggresion (AoA) een leuk spel, is vergelijkbaar (in mijn ogen) met C&C genre.

Daarnaast heb ik vandaag Mad Max uitgespeeld, zeker een leuke game. Kan alleen niet goed zeggen onder welke genre deze game valt, zitten elementen in van shooters, race games en vast nog meer (waar ik nu niet op kan komen)

[ Voor 53% gewijzigd door ExploitSolo op 09-09-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

Act of agression - nieuwe RTS met een hele bekende C&C feel - moderne setting

Company of heroes 2 - ik zie dat je de eerst hebt gespeeld, de 2de is ook best goed en heeft wat interessante verschillen - WW2

X-Com Enemy Unknown + Enemy Within - Turnbased strategy, modern / semi-future based... Topgame

Wat betreft shooters zie ik dat je vooral de MW's & BO's uitvoerig hebt gespeeld.. Ik zou je Planetside 2 kunnen aanraden, maar die is natuurlijk wel future-based...

Arma 3 is dan wel weer heel realistisch en complex als je het gaat vergelijken met COD's, maar is zo te modden dat je zelf kan beslissen in welke richting je die game gaat spelen.. Milsim, allerhande multiplayer opties...
Zo is battle royale echt wel vet, word je met 40+ man op een eiland gedropt en only 1 will survive (zoals de film ongeveer)

Far Cry series is miss nog te vermelden, al weet ik niet of hier de multi nog echt leeft (überhaupt ooit echt geleefd heeft)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Gezien je tijd in shooters, probeer [Multiplayer FPS] FireFall (mmo shooter) of \[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 eens. Beide al wat ouder, maar alle twee gratis te spelen. Dus wie weet :)

[ Voor 10% gewijzigd door IdieEasy op 10-09-2015 09:43 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
World of Warships is ook wel grappig. Lekker laid back rond varen, totaal geen snel spel ook. En het is goed solo te doen :P (Kan ook in max 3 pers platoon)

Alleen hopen dat je geen gemiddelde GoT'er tegenkomt in je potje :+ Die zijn nogal tryhard en verwachten dat iedereen ook zo tryhard probeert te winnen.

Verder is de nieuwe Unreal Tournament misschien een optie? Al is die nog niet zo bekend en druk bezet als de oude UT'99.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IdieEasy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:16:
Gezien je tijd in shooters, probeer\[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 (mmo shooter) of \[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 eens. Beide al wat ouder, maar alle twee gratis te spelen. Dus wie weet :)
Wat is het verschil tussen deze games? :+

• IdieEasy

IdieEasy

CptChaos schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:32:
[...]
Wat is het verschil tussen deze games? :+
Hmmm, daarom linkte ik door naar de threads hier :P

Planetside is een shooter waar 3 facties tegen elkaar spelen. Je probeert resources en dus land in handen te krijgen. Als alles goed georganiseerd is (grote outfits) kan het zo 100+ tegen 100+ gaan. Tanks, Air, infantry. You name it. Leuk spel, moet wel met een clan/outfit gespeeld worden om leuk te zijn. Veel tijd voor nodig.

Firefall is een shooter MMO. De standaard MMO dingen zitten erin. Questen, levelen, gearen, craften en pvp. De twist is dat het een shooter is. Vermakelijk maar echt een MMO.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

IdieEasy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:38:
[...]

Hmmm, daarom linkte ik door naar de threads hier :P
Je linkt 2x naar dezelfde thread.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• IdieEasy

IdieEasy

Angeloonie schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:41:
[...]

Je linkt 2x naar dezelfde thread.
Well shit.... Iemand meer koffie voor me? Aanleveren mag per 20 liter.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IdieEasy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:45:
Well shit.... Iemand meer koffie voor me? Aanleveren mag per 20 liter.
Was het zo vroeg vanmorgen? ;)

• IdieEasy

IdieEasy

CptChaos schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:59:
[...]
Was het z'o vroeg vanmorgen? ;)
-O- Ja :O

En een trouwerij vanmiddag van collega |:(

xD Maar goed, uuuh, spelletjes voor deze heer.... Noem er nog eens een paar.

Gezien je speeltijd vallen 4ex niet goed? (civ en dergelijke).

Ooit wel eens de compleet andere kant geprobeerd? Dingen als terraria?

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Voor FPS games misschien deze eens checken, zijn wel nog WIP maar zijn al online te spelen.

- Reflex FPS; beetje op Quake (CPMA) gebaseerd
- Toxikk; ietwat op Quake/Unreal Tournament gebaseerd
- Unreal Tournament; het nieuwste deel in de serie dat gemaakt wordt ism de community

Reflex en Toxikk zijn niet duur en UT is gratis.

Stichting Hobbyserver

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Andere FPS game wat gaaf wordt: Overwatch, van Blizzard. Is enkel beta op basis van invite uit.

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Ruse al eens geprobeerd? al een wat oudere strategy game (2011) maar zeker de moeite waard!

Steam kan ik niet inkomen op het werk dus maar een wiki link :)

Wikipedia: R.U.S.E..

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Volgens mij kwam ik METRO ook niet tegen in je lijstje

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:20
War Thunder in simulator mode is een sterke aanrader! En nog gratis ook.

[ Voor 15% gewijzigd door pirke op 10-09-2015 11:49 ]

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
rocket league, addiction incoming. np

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:34
Apocalyptische setting?

- S.T.A.L.K.E.R serie
- METRO serie
- Dying Light
- DayZ (multiplayer)

[ Voor 8% gewijzigd door Winst op 10-09-2015 18:17 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Zaratrass
Nog een mooie shooter, Insurgency..
Zonder teamplay red je het daar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

mngm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:18:
rocket league, addiction incoming. np
True story... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Oke om de een of andere reden kreeg ik geen meldingen meer van GoT over dit topic dus moest net even inhaalslag maken. Maargoed.
KipCurreh schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:04:

Company of heroes 2 - ik zie dat je de eerst hebt gespeeld, de 2de is ook best goed en heeft wat interessante verschillen - WW2

Wat betreft shooters zie ik dat je vooral de MW's & BO's uitvoerig hebt gespeeld.. Ik zou je Planetside 2 kunnen aanraden, maar die is natuurlijk wel future-based...
Wat betreft CoH2. Heb m gespeeld, leuke game. Al trekt dat hele Rusland mij niet zo heel erg. Vind het wel tof dat ze de andere kant een keer doen, maar kom gewoon niet in het verhaal. Nu zie ik wel dat er expansions/dlc zijn met de Britten dus misschien dat ik hier nog eens ga kijken.

Ik heb veel CoD gespeeld (toen ik jong was), nu is heel sporadisch eens voor de leut een potje Black Ops 1. Nu zit ik vooral aan Counter Strike. Ik ben bekend met Planet Side 2, maar het probleem voor mij (correct me if i'm wrong) is dat je als individu niet echt een impact kan maken in een game, en dat haalt het plezier voor mij er uit.
TheBrut3 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:28:
World of Warships is ook wel grappig. Lekker laid back rond varen, totaal geen snel spel ook. En het is goed solo te doen :P (Kan ook in max 3 pers platoon)

Alleen hopen dat je geen gemiddelde GoT'er tegenkomt in je potje :+ Die zijn nogal tryhard en verwachten dat iedereen ook zo tryhard probeert te winnen.
Ik heb World of Warships, is inderdaad wel leuk spelletje.
rhgraboy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:47:
Ruse al eens geprobeerd? al een wat oudere strategy game (2011) maar zeker de moeite waard!
Al geprobeerd, en uitgespeeld. Aparte game, vond dat hele maquettebord idee wel grappig.
manii schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:49:
Nog een mooie shooter, Insurgency..
Zonder teamplay red je het daar niet
In bezit van :). Nog niet heel veel gespeeld, wel goede indruk gemaakt.

Verder heb ik al wel veel games gespeeld, maar die zijn dan getorrent of staan gewoon als cliënt op me pc in plaats van in Steam.

*START NU EEN VIDEO VOOR GAMEPLAY VAN AOA*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Tribes Ascend ook een goeie shooter :)
Ik heb me er al flink wat uren mee vermaakt.

Trailertje

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
ThaAresX schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:24:
Oke om de een of andere reden kreeg ik geen meldingen meer van GoT over dit topic dus moest net even inhaalslag maken. Maargoed.

[...]

Wat betreft CoH2. Heb m gespeeld, leuke game. Al trekt dat hele Rusland mij niet zo heel erg. Vind het wel tof dat ze de andere kant een keer doen, maar kom gewoon niet in het verhaal. Nu zie ik wel dat er expansions/dlc zijn met de Britten dus misschien dat ik hier nog eens ga kijken.

Ik heb veel CoD gespeeld (toen ik jong was), nu is heel sporadisch eens voor de leut een potje Black Ops 1. Nu zit ik vooral aan Counter Strike. Ik ben bekend met Planet Side 2, maar het probleem voor mij (correct me if i'm wrong) is dat je als individu niet echt een impact kan maken in een game, en dat haalt het plezier voor mij er uit.

[...]

Ik heb World of Warships, is inderdaad wel leuk spelletje.

[...]

Al geprobeerd, en uitgespeeld. Aparte game, vond dat hele maquettebord idee wel grappig.

[...]

In bezit van :). Nog niet heel veel gespeeld, wel goede indruk gemaakt.

Verder heb ik al wel veel games gespeeld, maar die zijn dan getorrent of staan gewoon als cliënt op me pc in plaats van in Steam.

*START NU EEN VIDEO VOOR GAMEPLAY VAN AOA*
Als je aoa gaat spelen , tell me! Kunnen we misschien gezamenlijk potje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Titanfall, ook topic aanwezig hier op Tweakers.

Shooter waar je om de zoveel minuten een mech kunt verdienen, snelle gameplay. Spel zelf kost nog maar een paar euro en minimale systeemeisen vallen reuze mee. Ik speel het zelf op mijn laptop met een 850m.

[ Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 11-09-2015 10:05 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

ThaAresX schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:24:
Ik ben bekend met Planet Side 2, maar het probleem voor mij (correct me if i'm wrong) is dat je als individu niet echt een impact kan maken in een game, en dat haalt het plezier voor mij er uit.
Klopt als een bus, en ik had persoonlijk het idee dat wat je deed uberhaupt nutteloos was, de volgende dag was het 100% verandert. Maar het schieten om het schieten was leuk destijds :P

Games die ik er helemaal niet tussen zie staan:
Diablo 3
Torchlight 2

Bewuste keuze? Of nooit geprobeerd? Torchlight 2 is vaak goedkoop op te pikken en is zeker met zijn tweetjes erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjax
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Dirty bomb mischien? wel een beetje een oudje [2012] maar perfect alleen te spleen en je hebt een hele topic hier on tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Witcher 3 is nu in de aanbieding op Steam voor 40 euro, misschien is dat wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is Parkitect niet iets voor jou? :) Of eventueel Rollercoaster Tycoon World (is nog niet uit), of Planet Coaster (is ook nog niet uit), OpenRCT2 of Theme Park Studio? :)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 11-09-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:00:
The Witcher 3 is nu in de aanbieding op Steam voor 40 euro, misschien is dat wat voor je?
The witcher Trilogy pack voor 44€, dus als ie de totaalbeleving wilt schaft hij best ze allemaal aan :)

Stuk voor stuk topgames wel, en daar ben je wel een paar 100 uur mee zoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
CptChaos schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:11:
Is Parkitect niet iets voor jou? :) Of eventueel Rollercoaster Tycoon World (is nog niet uit), of Planet Coaster (is ook nog niet uit), OpenRCT2 of Theme Park Studio? :)
Heb wel alle Roller Coasters gespeeld haha :) Wel lachen, maar geen zin in haha.
KipCurreh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:30:
[...]

The witcher Trilogy pack voor 44€, dus als ie de totaalbeleving wilt schaft hij best ze allemaal aan :)

Stuk voor stuk topgames wel, en daar ben je wel een paar 100 uur mee zoet
Is The Witcher een beetje eenvoudige RPG om in te stappen? Zou op zich wel RPG's gaan spelen, maar het is altijd zoveel informatie die je moet onthouden en leren over items, combo's en dat soort dingen.

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

ThaAresX schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:41:

Is The Witcher een beetje eenvoudige RPG om in te stappen? Zou op zich wel RPG's gaan spelen, maar het is altijd zoveel informatie die je moet onthouden en leren over items, combo's en dat soort dingen.
Nja 't is natuurlijk wel een verhaalgedreven RPG he :)
De main quest kan je wel even ontvluchten door de enorme hoeveelheid aan sidequests, treasure hunts (voor gear), het craften zelf, witcher contracts (monster opsporen en afhandelen), point of interests.. Daarnaast heb je gwent (kaartspel), horse races en bokswedstrijden

Controls zijn best makkelijk gehouden, je moet alleszins geen 20 toetsencombo's gaan leren om mooie aanvallen te doen en/of te dodgen..

Qua items mja, je zal veel potions/oils etc moeten craften die elk hun effect hebben (zoals increased dmg, health potions, etc) maar moet je telkens maar 1x doen. Van zodra je ze ooit gecraft heb, vullen ze automatisch bij als je meditate.
Verder is het een kwestie van weten welke oil te gebruiken tegen welke soort wezens, maar als je het niet meer weet kan je altijd terugvallen op de bestiary waar elk monster staat beschreven.

Van elke character en quests kan je ook beschrijvingen en info terugvinden in het menu, als het iets te veel wordt met tijden :)

Het lijkt overweldigend, maar eens je een paar uur speelt loopt het vanzelf

• ThaAresX
Hmm, The Witcher is single player right? Dan zal ik eens een paar uurtjes op de downloaded versie spelen en koop ik m daarna misschien.

Ik zat te kijken naar H1Z1. Maar ik heb ook al DayZ, maar die valt me tegen -- veel lopen, weinig leven, niet zo heel spannend in mijn ogen. Weet een van jullie of H1Z1 beter is? Of kan iemand mij grote verschillen uitleggen tussen beide games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterdome
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 13:06
ThaAresX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:23:
Hmm, The Witcher is single player right? Dan zal ik eens een paar uurtjes op de downloaded versie spelen en koop ik m daarna misschien.

Ik zat te kijken naar H1Z1. Maar ik heb ook al DayZ, maar die valt me tegen -- veel lopen, weinig leven, niet zo heel spannend in mijn ogen. Weet een van jullie of H1Z1 beter is? Of kan iemand mij grote verschillen uitleggen tussen beide games.
DayZ Standalone is inderdaad veel lopen, het looten en PVP is het enige wat het spannend houd. H1Z1 is vergelijkbaar, wel iets kleinere wereld. Zelf vind ik DayZ leuker, met name de mod Overpoch. Mocht je ARMA 2 combined operations hebben zou ik aanraden de CCG launcher te downloaden en Overpoch te downloaden. Met name Taviana 1 en 2 zijn druk, en de map is geweldig. Map lijkt op crossing tussen Duitsland en Rusland, bestaat uit 2 eilanden verbonden met verschillende bruggen.

Overpoch is een mod van de DayZ mod. Ze hebben over 100 nieuwe wapens toegevoegd die verkrijgbaar zijn in ''trader cities''. Deze wapens kan je ook looten in de wereld en vervolgens voor gold coins verkopen bij de trader. Met die gold coins kan je o.a. base building supplies kopen zoals bijv. cinder blocks of andere onderdelen. Base building is een groot aspect. Je kan je base bouwen van hout of cinder blocks. Hout is de goedkoopste optie, maar is makkelijk voor players om in te breken. Cinder is de dure optie, aangezien 1 cinder block 9000 coins kost. Een gemiddeld wapen gaat voor ongeveer 7000. Je hebt 4 blocks nodig om bijv. een garage deur te craften. Een houten base is makkelijk te maken, zeker als je aan een chainsaw kan komen. Anders kan je altijd nog je axe gebruiken om hout te hakken en onderdelen te craften.

Ook spawnen er verschillende missies zoals vehicle capture, base building supplies, military supplies, destroy infected camp, mad scientist (deze dropt 200k gold coins en een weapons crate met high powered snipers) en l33t bandit crew (NPC's met wapens van hoge waarde)

De meeste mensen zouden zeggen dat dit niet de echte Dayz is, omdat je in principe alles kan kopen wat je nodig hebt. Dit is wel waar, maar als longtime player vind ik persoonlijk Overpoch beter dan de vanilla.

[ Voor 6% gewijzigd door masterdome op 14-09-2015 14:44 ]

• ThaAresX
Oke thanks voor alle replies. Ik ga Act of Aggression en The Witcher 3 proberen.

Misschien kunnen we hier iets van een discussie topic maken? Ben wel benieuwd naar welke games jullie uitkijken.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:19

Shabbaman

Got love?

ThaAresX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:06:
Misschien kunnen we hier iets van een discussie topic maken? Ben wel benieuwd naar welke games jullie uitkijken.
De Gamelounge is een ding.

Over je zoektocht naar een spel gesproken: ik zie dat je Pirates in je steam library hebt, maar dat je het nog niet gespeeld hebt. Ik heb dat spel zo absurd veel gespeeld dat het niet meer grappig is. Het is niet een bijzonder moeilijk of uitdagend spel, maar wel verslavend. Het is (een remake van...) een klassieker die je echt gespeeld moet hebben. Ik heb het ook op de ipad, die versie vind ik eigenlijk beter dan de PC-versie.

Je houdt van strategy, schrijf je, maar als ik naar je spellen kijk hou je vooral van RTS. Anders zou je Civ wel wat meer gespeeld hebben ;) Als je strategy wil spelen maar dan echt wat anders dan andere spellen, dan moet je Crusader Kings II eens proberen. Kost ook geen drol, is vaak in de aanbieding (of humble bundle o.i.d.).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• ThaAresX
Oke. Ben ik weer.

Ik heb Act of Aggression gespeeld. Ziet er leuk uit, maar krijgt mij toch niet zo ver om het te blijven spelen. Ondertussen heb ik ook Rome 2 geïnstalleerd en veel gespeeld en deze game heeft dat wel, al loop ik er daar nu tegen aan dat het wat lastiger word (typische end-game problemen van een Total War game :)). Maargoed de feestdagen komen er weer aan dus komen een hoop nieuwe games aan.

Nu heb ik veel footage van Black Ops 3 gezien, en het ziet er wel leuk uit maar ben bang dat het na een tijdje gaat vervelen. Iemand hier al ervaring mee met vorige Call of Duty's? Ik ben gestopt na Black Ops 2 dus ben er dus al wel geteld 2 jaar tussenuit geweest :'). Ik speel regelmatig nog World at War en deze game blijft mij wel terug halen en hoop dat Black Ops 3 het zelfde kan bieden.

Ondertussen is Need for Speed ook al uitgekomen voor de consoles en jammer genoeg nog niet voor de PC. Deze game ga ik zeker ook spelen.

Ik heb de bèta van Star Wars Battlefront gespeeld. En to be honest, ik werd helemaal gek van dat "pew pew pew pew" laser geluid dus deze valt al af voor mij.

Maargoed, welke games kan ik nog gaan proberen om mij beetje van Counter Strike en League of Legends vandaan te trekken?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Meerdere opties. Ligt ook aan je budget. Als het per se veel schieten moet zijn, kun je Planetside 2 eens proberen. Da's free to play. Totaal andere gameplay dan Black Ops overigens. Ook PS2 werkt beter in teamverband, maar kan wel alleen.

Warframe is een andere F2P shooter, die heel goed alleen kan. Je speelt namelijk niet tegen andere spelers, maar met andere spelers tegen de AI. Die AI wordt later best sterk.

Wil je wat meer verhaal en houd je ook van RPGs dan kun je momenteel moeilijk om Fallout 4 heen. Het is de meest populaire game van het moment. (los van Dota 2 ja, maar dat is een genre op zich)

Een totaal andere hoek die je zou kunnen proberen om te zien of het wat voor je is: Hearthstone. Leuk casual kaartspelletje voor je pc, maar kan ook op Android of ios. Dit is een gevalletje out of the box denken, want het heeft helemaal niets van doen met FPS.

[ Voor 17% gewijzigd door PromWarMachine op 12-11-2015 11:13 ]

Dividend for Starters

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Total War : Arena is momenteel in closed beta (denk ik)...

Een multiplayer gerichte TW game, die free to play wordt ook dacht ik... Ik weet er zelf niet zo heel veel over, maar als je graag TW games speelt, waarom eens niet checken...

http://store.steampowered.com/app/227520/?l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
KipCurreh schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:47:
Total War : Arena is momenteel in closed beta (denk ik)...

Een multiplayer gerichte TW game, die free to play wordt ook dacht ik... Ik weet er zelf niet zo heel veel over, maar als je graag TW games speelt, waarom eens niet checken...

http://store.steampowered.com/app/227520/?l=dutch
Ja ik volg Total War ook op twitch, en kijk ook wel gameplay van Arena. Maar ik ben bij de oude Total Wars al slecht in de multiplayer... dus het lijkt mij niet zo'n puik plan haha.

Ik heb gameplay van Fallout gezien, iemand hier al ervaring mee?
Pagina: 1