Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter

FireFall

Over de game
FireFall is de eerste game van de nieuwe game studio Red 5 Studios en recentelijk aangekondigd op PAX 2010. Het speelt zich af op de aarde anno 2233; echter deze is veranderd in een woestenij. Niet gek lang daarvoor heeft de mens namelijk een nieuwe energiebron gevonden in de vorm van Crystite kristallen. Men werd echter hebberig, en gebruikte op een gegeven moment teveel Crystite waardoor een storm van energie onstond die ook wel the Melding wordt genoemd. Deze vernietigde de meeste natuur en het meeste leven op aarde. Jij speelt één van de mensen die the Melding heeft overleefd en moet het zowel tegen gemuteerde insecten opnemen als tegen een buitenaards ras die kortweg the Chosen wordt genoemd en als enige doel heeft om het menselijk ras volledig uit te roeien; waarom is echter (nog) niet duidelijk.

Over Red 5 Studios
Red 5 is opgericht door 3 ex-werknemers van Blizzard. Mark Kern (voormalig team lead van World of Warcraft), Wiliam Petras (voormalig Art Director van World of Warcraft) en Taewon Yun (voormalig medewerker van de Aziatische tak van Blizzard en mede verantwoordelijk voor de launch van World of Warcraft in Azië). Bij de studio zijn onder meer veel ex-werknemers van Blizzard en Dynamix (bekend van de Tribes serie) werkzaam. wat ook erg duidelijk te zien is aan het design van FireFall, de MMO FPS waar Red 5 op dit moment aan werkt.

FAQ
What is Firefall?

Firefall is a team-based action shooter combining deep character progression with an open-world cooperative campaign that can be shared with hundreds of other players. Firefall will also have a rich competitive multiplayer component incorporating built-in features such as clan support, ladders, tournaments and stats.

Firefall takes place on Earth, but it is an Earth transformed. The year is 2233. A highly efficient form of energy was discovered by utilizing the resource Crystite. The overuse of Crystite led to the disastrous arrival of the Melding, an energy storm that has engulfed the majority of the planet. You play as a surviving human in the eye of the Melding storm.

Recently, humanity has been fighting for survival against a race calling themselves the Chosen. They emerged from the Melding with only one known goal, the destruction of the human race.

When does the game come out?

We are planning to release Firefall at the end of 2011.

Is Firefall an MMO?

No. Firefall is first and foremost an action shooter. We incorporated a lot of elements that you might find in various genres, including MMOs, but it is not an MMO in the traditional sense.

How much will Firefall cost to play?

We are so excited about Firefall that we want to make sure everyone can play it and join their friends in the game. When Firefall releases, it will be available online for download and play for absolutely free.

Will there be a subscription fee?

Absolutely not. We do not feel that a subscription fee best suits the style of game we are creating.

How do you plan to make money?

We plan to offer a marketplace for Firefall that will offer players items to enhance their gaming experience. We are adamantly against selling anything that might compromise the skill-based aspect of the game.

What are you showing at PAX?

We are demoing a portion of the open-world experience. You can check out the same demonstration (minus the awesome experience of meeting the dev team) by checking out the movies on http://www.firefallthegame.com

Are there any additional details regarding the competitive multiplayer?

For now, we are only discussing the open-world co-op experience. You can expect to see a lot more about the muliplayer experience at a later date.

What are battleframes?

Battleframes are sets of armor and weapons that denote your class in Firefall. You will customize these pieces of armor and weapons through modules and upgrades to create your own unique style of play. Battleframes can be switched out during gameplay at a battleframe station, giving you the option to change tactics on-the-fly.

How many battleframes will there be at launch?

For PAX, we are only talking about the Assault and Medic battleframes. Additional details will be released later.
Beta
De datum waarop de beta start zal binnenkort door Red 5 worden aangekondigd. Wie mee wil doen aan de beta kan zich nu al aanmelden op het officiële forum. Iedereen die zich aangemeld heeft op het forum vóór de beta begint schrijft zich ook automatisch in voor de closed beta. In tegenstelling tot andere games hoef je dus voor de rest niets te doen en zijn er ook geen inlotingsprocedures.

Media
Cinematic Trailer

Gameplay (PAX 2010)

Screenshots
Coming soon...

Concept art
Coming soon...

Links
Changelog
  • 4-9-2010: TS aangemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 04-09-2010 19:07 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Weet je ook welk platform? Ziet er goed uit!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
FloydRaalte schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:03:
Weet je ook welk platform? Ziet er goed uit!
Officieel is daar nog niets over bekend gemaakt volgens mij; maar zowiezo PC.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:24

g0tanks

Moderator CSA
Ziet er goed uit, zeker aangezien het free to play is. De artstyle van de characters doet mij nogal aan Borderlands denken. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Ziet er best leuk uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Looking nice :D
Doet me idd klein beetje aan Tribes denken. Jetpacks ftw.
Kan best wel een geinige game worden. Ben benieuwd

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Inderdaad. Borderlands meets Tribes. Ziet er in ieder geval interessant uit, ik zal deze in de gaten houden. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ah de gameplay trailers zien er goed uit zeg :D

Geeft inderdaad een Borderlands feeling, hopelijk is heeft het dezelfde chaotische fun. (ook al lijkt dit zich wat meer serieus te nemen)

En de rook effecten, nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Nice, jetpacks+post-apocalyptisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Ziet er wel heel goed uit voor een gratis game! :o Zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik keek eerst die cinematic trailer, ik denk, hee leuke sfeer. >:)
Kijk ik daarna de gameplay trailer, is het een cartoony achtige sfeer. :'(
Maar ik wacht rustig af en kijk wel of het wat is wanneer deze uitkomt ;)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

dit lijkt inderdaad nogal wat op Borderlands
een plus punt is de return van de Offset Engine. voor wie niet weet: deze engine haalt grafisch het niveau van Final Fantasy: spirits within. oftewel: een Grafik-feuerwerk :)

alleen het comic stijltje spreekt mij weinig aan. gezien de kracht van de engine doet deze minder recht aan de graphics dan wanneer er een realistische approach was gekozen.

toch, het feit dat de engine toch wordt gebruikt is natuurlijk geniaal. en met een gameplay die op Tribes lijkt, klinkt dit erg goed in de oren. ben alleen benieuwd wat voor een NASA PC je nodig hebt om deze game op max te draaien..

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30
Hmm, dit ziet er wel heel erg leuk uit. er lijkt ook veel te doen en de graphics zijn erg mooi.

Paar dingen vallen me wel op , al zal dat waarschijnlijk komen omdat het spel nog niet af is (voor zover ik weet).

) De animaties van de lopende / springende avatars zijn erg houterig
) Er zitten hier en daar behoorlijke framedrops in. ik neem aan dat deze trailer niet geschoten is op een mid-end systeem, dus daar zal nog wat aan getweaked moeten worden, iets wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.

Voor de rest zal ik dit spel volgen, het is een van de weinige nieuwe games waar ik de trailer volledig van heb uitgezeten, en bleef boeien. dat is een goed teken.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Woei ik stuiterde toevallig van de week ook over deze game.
Ik ga hem zekers in de gaten houden. Ben op de forums daarginds al weer heel wat oude T2 buddies tegen gekomen :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ziet er veelbelovend uit en niet in de laatste plaats vanwege het kunnen switchen tussen 1st en thirdperson!
bookmarked :)

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-09 15:55
Doet me denken aan Half-Life 2

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/KkLVkl.jpg

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ziet er goed uit! Meteen even geregistreerd voor de beta :). Vind het erg veel op Bordelands lijken. In de positieve zin dan :) Nu maar wachten op de beta.

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Klote antlions. Helemaal in Ep. 2 zijn ze irritant. :P

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ook, vooral toen ik dat stamp-ding dat de grond doet trillen zag moest ik meteen aan HL2 denken. In HL2 gebruik je die dingen ook om de antlions weg te houden inderdaad.

Ze zijn wel duidelijk geinspireerd door andere games.
Die 'beesten' vind ik een beetje lijken op een mix tussen de antlions uit HL2 en de aliens uit Crysis.
Graphics hebben ze duidelijk van Borderlands.
Het wapen lijkt weer als uit Halo.

Maar het ziet er goed uit, vooral voor een gratis game! Dit ga ik zeker in de gaten houden. Heb me ook even opgegeven voor de beta.

[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 16-09-2010 17:01 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb die cinematic trailer tijdje terug al gezien en ik dacht toen: oh terran vs zerg maar dan een shooter waarbij we minerals *kuch* moeten verzamelen. Maar het zag er wel beetje uit als de xelnaga caverns in sc2. En toen de gameplay trailer. Classic blizzard style. Maar vond het ook idd op borderlands lijken. Tribes niet gespeeld maar als jullie zeggen dat dat sausje er ook overheen zit prima.

Maar dit is voor mij zeker een game om naar uit te gaan kijken. Ik speel nu ook met veel plezier 4player borderlands en als er maar iets van een challenge systeem in zit dat mobs moeilijker worden als je met meer bent is dit als snel leuk. Jammer nog van een jaar tot release. Maar ach, het leek toch best wel netjes te werken nu al. Tot die tijd claptraps revenge oid maar doen in een week of 2 :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Zo ff de ingame trailer gezien, maar kan je ou ook voertuigen besturen? Want dat maakt het gewoon wat Tribes; vengeance had moeten zijn (dat was een echte fail :P). Een gezonde mix tussen borderlands en tribes met een planetside vleugje ;)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik krijg er een beetje Starship Troopers gevoelens bij :P Ziet er wel leuk uit iig :) Zeker het proberen waard.

Edit: Voor de broekkies die Starship Troopers niet kennen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jPE00A6b9TY]

[ Voor 35% gewijzigd door McKaamos op 22-09-2010 07:07 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Darksheep
  • Laatst online: 10-09 21:24
Vorige week vrijdag 3 nieuwe screenshots op de site verschenen. Blijft er toch er vet uit zien die teken stijl.
http://www.firefallthegam.../2010/09/screenshot02.jpg
http://www.firefallthegam.../2010/09/screenshot01.jpg
http://www.firefallthegam.../2010/09/screenshot03.jpg

Maak aub echte thumbnails

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 07-10-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ah die screens van het bos zien er goed uit zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ziet er wel heel erg gaaf moet ik zeggen. Wie nu nog denkt dat cell-shaded er niet goed uit kan zien.. heel erg mooi. Zegt natuurlijk lang niet alles want de gameplay is hetgeen waar het omdraait en al helemaal in een multiplayer game :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Dit ziet er veelbelovend uit. Als ik het goed begrijp is het dus free to play met de mogelijkheid om voor echte Euro's je character uit te breiden met betere gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

http://www.gametrailers.com/video/pax-east-firefall/711823

nieuwe trailer ennuh

ZIET ER GOED UUIIIIIIITTTT!!!!!!!

als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Inderdaad, hier kijk ik ook naar uit!
Tussen alle realistische shooters door mag deze frisse bries wel eens. :)

edit: en tis gratis!

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 17-03-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:09
Precies op het moment dat ik dacht: "Is er niet een spel dat uit gaat komen wat lijkt op borderlands" zie ik dit topic. Ik blijf het volgen want het ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

http://www.gametrailers.c...en-harbor-firefall/713437

nieuwe trailer, ik dacht ik deel het ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

http://uk.ign.com/videos/2011/07/28/firefall-trailer?show=HD weer een nieuwe trailer. Ik probeer het topic toch in leven te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiakid0
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 22:03
Weet iemand of Firefall co-op is? of een online wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Het word een MMO, met van wat ik heb gezien, mogelijkheden om missies in groepen te spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Van wat ik weet is het een open wereld. Maar alle gameplay is mission based. Van wat ze bekend gemaakt hebben lijkt niets op een traditionele mmo waar je op level 1 begint en op 85 eindigt. Maar door missions gear en ranking verzameld en zo verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is er al iets nieuws over bekend eigenlijk? Release data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een linkje naar wat gameplay van cynical brit (aardige clips meestal van eerste indruk van game) van de gamescon

http://youtu.be/aUF38bLzOf8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Wat me opvalt is dat je zowel in 3rd als 1st person geen crosshair hebt, dat is toch wel erg vreemd. Ook vind ik het wereldstijltje helemaal niets, net als Wow allemaal hele grote rotsen en planten waardoor je toch een soort van verkapte corridors krijgt, het is niet fauna waar je mee kan blenden, tussendoor lopen, etc.. maar jij en de fauna zijn iets compleets anders.

Als laatst vond ik de jetpacks uit de trailer cool (alsof je een soort van afgeschoten werd, wat je suite dempte en daarna nog een kleine jerk bij het landen) in het echte spel is het toch vrij lame een korte tijd zweven.

Dus ja cinematic trailer deed een hoop goed, maar de gameplay trailer steld erg teleur.

~ Mijn prog blog!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Compizfox schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
Is er al iets nieuws over bekend eigenlijk? Release data?
“Release” Date

Another thing Mark pointed out in the article on The Escapist is that Firefall is a free online service that has already “launched” and has active users. As such, we don’t have an official launch date as you would see with other games or products. In December of this year, we plan to open up the Firefall virtual item store and begin taking micro-transaction payments that will fund the game. This is also the point in time when we would perform our final character wipe to reset all players for the last time.

Our beta invitation system and user acquisition will continue to expand through December in order to ensure a stable, consistent, and fun environment for Firefall.
De beta begint binnenkort, en het volledige spel is te spelen vanaf 'ergens 2012', maar aangezien ze de itemstore al in december opengooien mik ik zelf op niet later dan Q1 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimobe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07 08:45
Eerste wave eruit, iemand die een invite over heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Laatst online: 17:48
Was er niet een apart bedeltopic voor dit soort verzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Volgens mij is firefall nog niet echt populair hier, maar persoonlijk kijk ik er nog steeds erg naar uit. Zijn er mensen hier die toegang tot de beta hebben die wat ervaringen kunnen delen?

Las/zag net nog een boeiend stukje over FireFall en esports waar ze blijkbaar ook wel echt goed aan denken. Clan support, tournament support, replays, spectators modes, etc.

Zie hier if interested: http://www.shacknews.com/...rhoulette-romaine-esports

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Kwam hier ook via via achter. Toch jammer dat ze deze game niet meer promoten, want het ziet er goed uit.

Heb me al aangemeld voor beta.. hopen op snel een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
tweede wave met invites is eruit gegaan.. ik heb helaas nog niks in mn inbox :(

Hier nog interessante video over het balancen van classes/battleframes:

YouTube: Firefall - Dev Diary - Class Balance

[ Voor 12% gewijzigd door rove op 30-11-2011 18:01 ]

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonix666
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:46
LordRAN schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:18:
Dit ziet er veelbelovend uit. Als ik het goed begrijp is het dus free to play met de mogelijkheid om voor echte Euro's je character uit te breiden met betere gear?
Nee, niet betere gear. Het idee is dat je met geld dingen kunt kopen als tijdelijk sneller XP krijgen en veelal uiterlijke aanpassingen. Vergelijk het maar met de shop uit Team Fortress 2.

Nu ik dit topic toch een beetje weer heropen, zijn er meer mensen net zoals ik die onlangs een beta invite hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Laatst online: 17:48
Ja ik heb al een poosje geleden een invite ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Same here. Zaterdag wat gespeeld. Maar niet veel. En het leek me na een week alleen mmo's te veel op een mmo op dat moment. Dus ik zie de volgende weekend playtime mogelijkheid wel tegemoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er nu op aan het spelen, en het is natuurlijk heel erg diep in de beta. dus niet veel content dan pvp en kleine pve mission, maar het ziet er leuk uit. het is nu over gegaan van 2 keer per week naar 24/7 beta. ik het zelf 2 inv liggen voor als mensen die willen komen kijken. mail me maar en dan stuur ik het wel door. voor mensen die misschien global agenda kennen daarmee kan je het ook heel erg mee vergelijken. HEEL ERG!!!.
maar heeft en betere PVE zone. niks laden gewoon lekker overall rond lopen en ontdekken. is zeker en aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 21:20
Ik heb mij ergens vorig jaar voor deze beta ingeschreven omdat het er erg tof uit ziet. Zal het weer eens in de gaten gaan houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Laatst online: 19:59
Ik wil deze game ook graag keer proberen! Iemand een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb me ook een hele tijd geleden ingeschreven voor de beta maar heb nog geen invite ontvangen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
(jarig!)
Ook ingeschreven, geen reactie :(

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Aangemeld in 2010..... sinds midden 2011 geen nieuwsbrieven meer gekregen en nu is er een freaking beta, lekker communicatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Laatst online: 19:59
Damn dan kan ik die invite ook wel vergeten :P
Maar gezien de intresse op het forum en het feit dat iemand 5 invites kreeg (dacht ik zo te lezen)
Dan hoop ik dat er snel iemand komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Laatst online: 25-07-2023
Ziet er goed uit dit is wel weer wat anders, heb me ook even aangemeld, en nu maar wachten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een beta key ontvangen! Bezig met de download, ben benieuwd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik herinner ook dat ik me indertijd had aangemeld voor de Beta.
Nog steeds geen key. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
Speel dit spel nu een tijdje en ik moet zeggen dat het nu ergens op begint te lijken. Voorheen voelde het nog erg doelloos imo en kon het me niet al te lang boeien, maar na de laatste patch vermaak ik me opeens stukken beter, vooral in PvE. Ze hebben ook eindelijk een friendslist ingebouwd en nu kan je tenminste een beetje knap met bekenden/vrienden/squads spelen.

Vooral zon thumper (nu alleen nog tiny of light) laten landen met 3/4 anderen is best lachen, zeker in het donker

Ik heb nog 1 beta invite over trouwens, dus PM me op het firefall forum (rove) met je email adres als je hem wilt hebben ;)

En als je al speelt: /friend rove ingame :)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Thx rove!
Asgaro schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:56:
Ik herinner ook dat ik me indertijd had aangemeld voor de Beta.
Nog steeds geen key. :)
Je moest blijkbaar "actief" op het forum zijn.
Beetje onzinnig voor een spel dat je niet speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
er net wat van gezien en het lijkt me wel leuk om te spelen.

kijken of dit een MMO gaat zijn die mij wel kan boeien.

toevallig iemand nog een invite over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
whooo net een beta key gekregen :D

ik ging even kijken in het channel van firefall op irc
binne 10 minuten kreeg ik een key van iemand ze zijn echt aardig daar!!
server is GlobalGamers en channel #firefall uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je probeert te registreren met een hotmail adres krijg je nooit een beta key :(

Dus moet ff een gmail adres aanmaken, dan krijg je hem waarschijnlijk wel...

Dit was ook mijn fout...
Na met een gmail account te hebben geregistreerd kreeg ik wel een beta key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wie gebruikt er dan ook hotmail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Compizfox schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:11:
Wie gebruikt er dan ook hotmail :P
Inderdaad, we zijn niet meer in de jaren '90 hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die het spelen?

Ik ben vandaag geinvite en ga het nu downloaden.
Zal er zo (straks) even op terug komen wat de 1e indrukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb helaas nog steeds geen invite. Heb je als beta-tester ook de mogelijkheid om invites te sturen naar anderen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Idem, ook nog geen invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die al in de beta zaten hadden 2 friend invites.
Maar als je dus geinvite werd via zon friend invite dat heb je nog geen friend invites.

Die krijg je later dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
voor mensen die een beta key willen probeer het irc kanaal van firefall is, daar worden ze zo weggegeven.

en aangezien de Europese servers dit weekend online gaan is het wel zo gezellig om met zn allen te gaan knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:44:
[...]

Inderdaad, we zijn niet meer in de jaren '90 hé :P
Dit hoord gewoon te werken met hotmail. Wat denk je van al die miljarden mensen die nog gebruik maken van hotmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveb1987
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
1 Invite Available!

Al een tijdje heb ik twee FireFall Friend Invites open staan, één wil ik hier weggeven en één op het FireFall forum. Wel verwacht ik van diegene echt een bijdrage te geven aan de game ;)

- Niet iemand die na 1u uur spelen de game links legt.
- Support leveren aan Red5 bij bugs, glitches etc.
- Belangrijk, plezier hebben tijdens het spelen/ testen van FireFall! :D

So who wants that awesome key? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Ik graag!
Heb je een DM gestuurd. Was net op zoek naar een leuke FPS multiplayer game.
Zat de game al een tijd te volgen.

[ Voor 86% gewijzigd door Ryatzu op 14-08-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveb1987
  • Niet online
Ryatzu, ik heb je een invite gestuurd. Veel plezier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zonet beta key gekregen!
Ik heb wel gisteren is ingelogd op de officiele site, om te checken of mijn e-mailadres wel nog in het systeem zat (ik had me lang geleden ingeschreven voor beta maar begon nu dus te twijfelen...)
Maar ik heb dus verder niets op officiele site gedaan: geen posts gemaakt en zelfs het forum niet lang gecheckt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar GamesCom geweest afgelopen week.

Was zaterdag een ESL toernooi - team waar mijn zoon in zit ( Tiki Bar Brawlers) heeft hier aan meegedaan (is al een tijd beta-player) en zijn tweede geworden... jammer genoeg door vakantie liep de communicatie met ESL en teamleaden wat stroef en kon hij zelf niet mee spelen ...

Vanavond camera even leegtrekken en kijken of ik wat foto's van stand (niet al te klein) en toernooi kan uploaden/aan topic toe kan voegen.

Helaas geen beta-keys meer over, maar ik denk dat de beta nu toch wat meer open wordt (er werd gestrooid met beta keys: letterlijk ... ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Als iemand nog een invite of beta key heeft, hou ik me aanbevolen!
Het team waar ik nu Shootmania mee speel heeft wel interesse in Firefall om dit serieus te gaan spelen.
We hebben het Shootmania toernooi op Gamescom gewonnen dit jaar met nét iets minder prijsgeld dan het Firefall toernooi, dus we zijn vrij dedicated :)

• daveb1987
  • Niet online
JiePie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:26:
Als iemand nog een invite of beta key heeft, hou ik me aanbevolen!
Het team waar ik nu Shootmania mee speel heeft wel interesse in Firefall om dit serieus te gaan spelen.
We hebben het Shootmania toernooi op Gamescom gewonnen dit jaar met nét iets minder prijsgeld dan het Firefall toernooi, dus we zijn vrij dedicated :)
Ik heb weer een invite over. Nog steeds interesse? ;)

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
daveb1987 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:36:
[...]

Ik heb weer een invite over. Nog steeds interesse? ;)
Ja graag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb een beta invite gekregen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blikbier
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 12:33
Ik zie dat er hier nog behoefte is aan beta invites. Ik heb er hier nog 2 liggen, stuur me maar een dm als je ze wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

het is overigens een er leuk spel :) ik ben me nog uitstekend aan het vemaken met het vergaren van XP door het killen van mobs in de buurt van de meld :p ben erg benieuwd wat er straks verder aan PVE gameplay bij gaat komen

daarstaks kwamen we tijdens het scouten een warbringer tegen "oh die leggen we wel ff om" :X denk je em te hebben komen er spontaan een stuk of 10 AA turrets bij *blammo* dood allemaal haha

[ Voor 30% gewijzigd door rimpeldinky op 01-09-2012 13:46 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heb van de week mijn Beta Key gekregen. En die had ik ergens in 2010 al aangevraagd hehe.

Was het spel al totaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:41
Speel het spel nu een kleine 1,5 maand. Is op zich best een mooi spel. Maar wanneer je de eerste quests hebt gedaan, je battleframe op zijn max is en je zo'n beetje elke personage hebt geleveld, dan wordt het saai!!
Het enig wat je dan kan doen is dan thumpen naar mineralen/elementen, de mobs afslachten en kijken of je nog wat kunt upgraden aan je wapens, wat op een gegeven moment ook ten einde is, omdat je battleframe aan zijn max is qua kg en ml cpu.

Het wordt tijd dat Red5 meer spel elementen toevoegt, nieuwe mobs, quests etc.
Concept is goed, nu nog de verdere uitwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een beta key heeft, ik houd me aanbevolen.
Net een paar weken geleden van Firefall gehoord, maar spreekt me erg aan (en een shooter mmo leek me altijd al een goed idee :P)

EDIT: nvm ik heb er al 1. Voor degenen die nog willen; http://www.gamersbook.com/scene/beta/firefall heeft nog keys volgens mij.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seswa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08-2018
Er zijn 3 beta weekenden gepland. De eerste is helaas al geweest, maar je kan je aanmelden om mee te doen bij de overige.
http://www.firefallthegame.com/betaweekends/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steekje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:26
Deze maand wordt er een beta code weggeven bij het tijdschrift PC gamer UK (kerstnummer). Ik zal de mijn niet gebruiken, dus hier is mijn code welk je jan gebruiken op de website van Firefall.
HOBKH-ECWZL-JY8Z9-XA9Q5-8QZ4Y

Natuurlijk voor de mensne die deze code niet meer kunnen gebruiken, je kan altijd PC gamer kopen (wel prijzig wanneer je het alleen voor de code doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Hier nog een key: ZP9MP-FMG9P-ZMLBM-F8D2B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Even een klein schopje!!!

er zijn inmiddels al wat updates geweest,

zo is er onder andere een europese server, dus geen lag meer en dat speelt zeer prettig!

het level systeem is ook op de schop gegaan, je levelt nu niet meer maar je kan je verdiende xp gebruiken om skills te kopen! en dat is echt een goede verbetering in een MMO

heb het afgelopen weekend gespeeld en het speelt erg lekker nu het zit nog wel in de beta fase en de story line is nog niet klaar maar ik heb me er zeer mee vermaakt, (en dat gebeurt niet vaak bij mij ;) )

heb nog 5 invites, dus dm me even als je ook wilt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Hey,

Leuke game. Ik kan me er wel mee amuseren :)
Maar nu hang ik vast aan de thumper quest. Ik gebruik mijn hamer en machine komt naar beneden, na defenden gebeurt er niks?! Quest blijft in complete, wat doe ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 00:02
Waarschijnlijk niks. Opnieuw inloggen kan helpen. Heb ik bij een aantal "quest" moeten doen om de volgende te ontvangen.

Heb me prima vermaakt het afgelopen weekend. Mooie intro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Laatst online: 06-09 11:28
ik vermaak me prima , aleen soms wou ik toch dat er iets meer te doen was.
zoals wat extra quests >.< gelukkig is het nog beta en weet ik dat er meer bij komen

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Hier nog wat beta keys:

LXF5T-BXI1B-LL3O9-3S7EF
TKQGX-LKR30-H44U2-HG6KT
6SETD-HDOLU-6R35K-RZ705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitizenB
  • Laatst online: 15-10-2023
Eld0 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:56:
Hey,

Leuke game. Ik kan me er wel mee amuseren :)
Maar nu hang ik vast aan de thumper quest. Ik gebruik mijn hamer en machine komt naar beneden, na defenden gebeurt er niks?! Quest blijft in complete, wat doe ik verkeerd
Eldo, ook ik heb enkele problemen gehad met bugged quests. Voor mij hielp reloggen en dat soort zaken niet. Ik heb toen een beroep gedaan op de tech support en deze was echt top! Op zondagmiddag 4 uur had ik binnen 10 min een dev die mij ingame even liet zonen naar een US server waar ik de quest kon completen. Maak hier dus gebruik van want ze reageren bijzonder snel met de live-chat optie !

Voor de zoekert via google/forums ik had voornamelijk problemen met de quest ' Finding Tiki '. Thumper en barrow search bleef op 0/3 hangen en ik kreeg geen blauwe 'vlammetjes' te zien om te looten.

[ Voor 12% gewijzigd door CitizenB op 17-12-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ook maar opgegeven voor de beta, ben benieuwd =D Hopen dat ik een key toegestuurd krijg... Kan wel een tijdje duren als ik zo de berichten op de fora lees :D

Moet zeggen dat het spel steeds meer me interesse begint te wekken. Ben echt verbaasd over de stijgende kwaliteit van F2P én Freemium (nét geen Pay2Win) spellen de laatste tijd.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet erg vind als je een paar euro uit móet geven om écht helemaal top mee te komen zoals in sommige games want... Sjah je krijgt in principe de grootste meest uitgebreide gratis ''demo'' ooit zelfs bij pay 2 win (dit roepen mensen veel te snel...) games dus je hebt alle tijd om te bedenken of je er wat geld in wilt droppen =p Dit rantje heeft niets met FireFall te maken maar gewoon m'n verbazing over de kwaliteit van F2P de laatste tijd. Planetside 2 is ook al zo'n veelbelovend kreng. Er moet daar nog veel veranderen (heb al meer dan 1day played er in zitten in-game) maar de potentie :9

Denk wel dat ik sneller ''in'' FireFall kom dan dat ik dat had bij Ps2.

[ Voor 74% gewijzigd door Brutal1ty op 18-12-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
En ja hoor! Beta invite gekregen! =D Op het forum bij offtopic worden nogal wat keys weggegeven dus heb er meteen 1 gekregen. Duurde nog geen 5 minuten O_o Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Laatst online: 26-12-2023
Iemand hier di enog een ongebruikte Beta Invite/Key over heeft?
Ik zou toch graag een willen kijken of dit mijn game gaat worden en de key's die op dit moment op het algemene forum staan zijn allemaal gebruikt binnen 1/2 seconden :)

Ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heb net zelf bij deze site een key gekregen! Gewoon op de knop klikken et voila!

http://www.incgamers.com/2012/12/firefall-beta-key-giveaway/

Hmm, deze key is misschien alleen voor het Beta Weekend, 7 tot 9 December.. :/

[ Voor 22% gewijzigd door SOEFuture op 19-12-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Balthazear schreef op woensdag 19 december 2012 @ 07:20:
Iemand hier di enog een ongebruikte Beta Invite/Key over heeft?
Ik zou toch graag een willen kijken of dit mijn game gaat worden en de key's die op dit moment op het algemene forum staan zijn allemaal gebruikt binnen 1/2 seconden :)

Ik hoor het graag :)
Ik heb nog 1 key over voor je als je je mail adress even stuurt in een persoonlijk bericht. En dat is een algemene beta key, niet voor de weekenden... :9

Voor de anderen die nog een key willen:
Ga naar de officiele forums, naar ''offtopic discussion'' en kijk daar eens rond. Er begint letterlijk elk half uur wel een ''contest'' en vaak is het ''de eerste 3 die hier posten''. Je hebt een goede kans, want het zijn vooral amerikanen die daar posten en overdag is het dus rustig op de fora :9 Zo had ik binnen 5 minuten m'n key en een stel invites! >:)

So far:

Spel loopt heerlijk op m'n i5, 4 gb ram en hd 5870, alleen framedrops bij bepaalde effecten (irritant als je aan het farmen bent en al die vijanden ontploffen in ''goo'' dan zakt de FPS KEIHARD), maar in pvp constant boven de 60 met alles op high zelfs met shadows aan :9

Het spel is érg veel belovend, maar AUB kijk nog niet te erg naar de tutorial, die zijn ze aan het veranderen dus die wil nog wel eens buggen na de eerste ''missie'' ;) Even reloggen helpt wel eens.

Voelt so far aan als:

Guild Wars 2 (dynamic events, wereld uiterlijk) Borderlands 2 (stylized graphics, type vijanden) en tikkeltje TF2 en random FPS met jetpacks in PVP en PvE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Laatst online: 26-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb net beta key mogen ontvangen, yay! Spel ziet er wel erg cool uit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Laatst online: 06-09 11:28
Voor de mensen die dit spel eens willen proberen: Er is dit weekend weer een open beta weekend.
voor meer info, kijk op de site http://www.firefallthegam...anuary-25th-january-27th/

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Pagina: 1 2 Laatste