Heb je ook foto's. Wat trouwens ook helpt is om even een advertentie aan te maken dat jouw fietsen gestolen zijn. Het mag niet van Marktplaats, maar toen mijn moeder dat deed, was onze fiets binnen 5 minuten op miraculeuze wijze van Marktplaats gehaald.rockhopper schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:18:
@RigolleM Gelegenheidsdieven. Hebben gewoon de deur (nachtslot) door het kozijn getrokken.
Alleen de racefietsen meegenomen. Stadsfietsen die ook niet op slot stonden bleven achter net als gereedschap en dergelijke.
@Stufferdt Even kijken wat de verzekering doet, zou onder inboedel moeten vallen, maar ik heb in de verzekering ongeveer net zoveel vertrouwen als in de politiek / politie. Ik wacht het af.
Bedankt voor de tips allemaal, uiteraard wordt er aangifte gedaan. Politie nam niet eens de moeite om te kijken.
Verder de brutaliteit dat ze gewoon in je achtertuin zijn terwijl je thuis bent...
Voor wat het verder waard is, mochten jullie iets voorbij zien komen: rode trek domane sl5 (2020) maat 58 en een paarse trek domane sl5 (2020) maat 52. Framenummers zijn bekend. Maar ik heb er een hard hoofd in.
En ik ben inderdaad niet van plan om mezelf in gevaar te brengen om ergens verhaal te halen bij een potentiële heler. Misschien leuk als je de bouw van een portier hebt, maar ik pas er voor.
Heb je natuurlijk niet je fiets mee terug, maar maak je de verkoop moeilijker.