hoi1234 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:14:
[...]
De Edge 820 kost 120 euro. Geen prijs waar de alarmbellen van gaan rinkelen. Ik denk dat hij er gewoon van af wil. Ik heb ook de originele factuur en de factuur van de replacement gekregen. Het lijkt er op dat de verkoper een ict-bedrijf heeft in Tilburg.
Account is 14 jaar oud met 0 feedback. Dat beangstigend mij wel een beetje. Ik heb al met 3 oplichters cobtact gehad . Ik denk dat ik toch maar voor de Edge explore van 150 op Amazon UK ga. En anders nog even doorsparen voor een bolt.
Helaas te weinig tijd momenteel om de fietsnavigatie op te halen.
Ik doe regelmatig wat op marktplaats, maar buiten de introductie periode van beoordelen heb ik eigenlijk nooit meer beoordelingen ontvangen. Dus ik hecht er bijzonder weinig waarde aan. De leeftijd van een account zegt ook niet zo heel veel, helaas kunnen oude accounts ook gehackt worden. Daarom regel 1 die ik
nooit breek: altijd zelf ophalen/afhalen zodat je het product kan vasthouden en bekijken.
Ik zou zelf die van tilburg wel proberen af te spreken (maar ook voor mij te ver weg). Gewoon geduld hebben, als je iets goedkoper wilt dan is het vaak zoeken tot je iets vind dat wel in de buurt is en een goede prijs heeft. Met forceren krijg je weer dat er dingen misgaan.
Het valt me op dat je toch nog altijd diverse modellen noemt. Weet je wel goed wat je wilt?

De bolt is in ieder geval een fijn apparaatje. Anders nog even oriënteren op de site van DCRainmaker
Hou in je achterhoofd dat het binnenkort weer black friday is, en mogelijk kan je dan nieuw iets op de kop tikken. Garmin heeft standaard wel een aantal modellen in de uitverkoop die dag (meestal is amazon.nl/de/fr/es etc de beste plek om te zoeken) en de bolt is inmiddels ook al wat ouder kan misschien ook goedkoper zijn.