Bedankt voor je bericht. Ik zat zelf al even gezocht in de mappen van het programma, temporary files etc. Maar het is weg, helaas. Ik dacht misschien weet een van jullie of die bestanden eerst worden gekopieerd naar een tijdelijke map voordat ze worden geüpload.rockhopper schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:24:
@Martijn-HK Had je zelf al even gezocht op je computer of wil je dat we je computer voor je gaan hacken om te kijken?
Ik weet persoonlijk niks van mio, maar ik gok dat er meerdere toestellen zijn, dus waarschijnlijk is het zinvol als je van ons een antwoord wil krijgen om wat meer details weer te geven. Of beter nog, om even een mailtje aan mio zelf te sturen.
Wederom: ongehinderd door enige ervaring met mio: Het is overigens vreemd dat ze die kleine gps/gpx bestanden niet gewoon op het toestel laten staan. Zo groot zijn die dingen niet.
Overigens is het een optie in CycloAgent om na het synchroniseren en uploaden de bestanden van de Mio te verwijderen, alleen is dat nu dus fout gegaan...