Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
http://imgur.com/a/u2WfQ

Hier een afbeelding zoals het bij mij is.
Heb de preset op "Medium" staan, maar dit is ook zo op "High".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 22:59
Verkeerde topic, mijn excuses.

[ Voor 87% gewijzigd door degeens op 13-10-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cuu8zX8XgAAzR0A.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cuu9A_8XYAAFxeI.jpg:large

2 Nieuwe attracties.

https://www.facebook.com/...r/videos/427059544084848/

[ Voor 16% gewijzigd door rejer op 14-10-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Soundtracknummers zijn nu ook bekend:

1.The Light In Us All
2. Theories Of An Eager Heart
3. Breakfast Of Champignons
4. With Friendship & Peace
5. Small Hands Make Big Things
6. Dream. Build. Repeat.
7. Aspect Imaginarium
8. Clever Candles Steal The Light
9. Sink Cat
10. You’ll Know When It Turns Invisible
11. Theme Parks After Dark
12. Things To Consider During Freefall
13. You, Me & Gravity
14. Pride Of Pimlico
15. Heisenberg’s Entryway To Matrix Mechanics
16. And So We See The Truth & The Beauty

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/news_items/soundtrack_albumcover.jpg

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:12
Vermoedelijk een domme vraag, als ik nu de Thrillseeker versie bestel, kan ik de alpha dan nog spelen of niet?

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
Tomskii5 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:38:
Vermoedelijk een domme vraag, als ik nu de Thrillseeker versie bestel, kan ik de alpha dan nog spelen of niet?
Met de Thrillseeker Edition krijg je toegang tot de beta (begin november), niet tot de alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Tomskii5 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:38:
Nee, dit is niet mogelijk. Als je de alpha wil spelen had je voor 25 augustus de Alpha Edition moeten kopen. Wanneer je eerder de Thrillseeker Edition had besteld kon je vorig weekend tijdelijk de alpha spelen. Maar als je nu de Thrillseeker Edition bestelt, dan kan je meedoen met de bèta die begin november (ik gok op 1 of 8 november) start.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Naar mate ik meer van deze game bekijk hoe meer zin ik krijg in deze game. Frontier doet het echt goed met deze game.

Ik wil de game wel aanschaffen, maar ik moet nog even bekijken of mijn PC het wel gaat trekken aangezien mn PC een vrij oud beestje is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Zeror schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:10:
Ik wil de game wel aanschaffen, maar ik moet nog even bekijken of mijn PC het wel gaat trekken aangezien mn PC een vrij oud beestje is.
Wat voor hardware heb je? Ik draaide het spel zonder al te veel problemen met mijn 2010 Mac Pro: Intel Xeon 2.8GHz Quad Core, 12GB DDR3, Radeon HD7950 (3GB VRam) op High (1920x1080). Intussen de CPU geupgrade naar een 6-core maar dat heeft weinig invloed gehad op de fps.

Afgelopen weekend is mijn HD7950 echter 'overleden' waardoor ik PC nu speel met een HD5770 (1GB), Low settings, en daarmee is het nog nipt speelbaar. Resolutie aanpassen maakt met deze kaart trouwens niet meer uit, zowel op 1920x1080, 1600x900 en 1280x800 draait het even slecht. :p

Deze week maar eens een nieuwe kaart bestellen, misschien maar meteen voor zo'n mooie Geforce GTX 10xx gaan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bibi2205 op 17-10-2016 12:33 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
Hallo allemaal,

Ik ben ook al weer een tijd bezig en het schiet aardig op.

Voor de liefhebbers het park staat in de Workshop en wordt regelmatig ge-update.

http://steamcommunity.com...098&searchtext=mysterious

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/250339770640192749/DC6A22B8ED88D2FDC8391BDE047D3B61E0DD1B6E/

Omschrijving

A Mix of diverse themes (Pirate / Fantasy Kingdom). Coasters: Junior Mountain coaster / Eurofighter Dark castle launch coaster / BM Dive Coaster / Basilisk indoor coaster / Double launch coaster (under construction)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
Ziet er goed uit Luuknoord!

Kasteel in het midden ziet er interessant uit, thuis maar even op de workshop toevoegen en bekijken.

Zelf bezig nu met een wild west achtig park, genaamd "Lost Cannyon". Vanavond misschien maar even wat verder spelen en binnenkort een foto plaatsen, heb inmiddels al wel een redelijk begin gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Sleehond schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:45:
Ziet er goed uit Luuknoord!

Kasteel in het midden ziet er interessant uit, thuis maar even op de workshop toevoegen en bekijken.

Zelf bezig nu met een wild west achtig park, genaamd "Lost Cannyon". Vanavond misschien maar even wat verder spelen en binnenkort een foto plaatsen, heb inmiddels al wel een redelijk begin gemaakt.
Als je de link op Steam wil delen lijkt het me erg cool om dat ook te zien.
Sowieso elkaars werken bekijken lijjkt me erg tof.

Het grote kasteel in het midden is de Gerstlauer welke door en langs het kasteel loopt. Erg geslaagd al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Draait de game zwaarder sinds de eerste alpha? Want die heb ik geprobeerd op mijn pc en was goed te doen :). Als het niet zo is ga ik m straks pre orderen :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Ik ben tot nu toe vooral benieuwd naar de gameplay. Ik vond RCT altijd geweldig, en alle nieuwe bouwmogelijkheden zijn super...

Maar wat ik nu gezien en gespeelt hebt is nog geen echte game. Het is meer een 3D Minecraft waar je van alles kan maken. Maar echt een spelelement is nog niet ingebouwd toch? het simulatie/currecy systeem en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:15
Waah schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:59:
Ik ben tot nu toe vooral benieuwd naar de gameplay. Ik vond RCT altijd geweldig, en alle nieuwe bouwmogelijkheden zijn super...

Maar wat ik nu gezien en gespeelt hebt is nog geen echte game. Het is meer een 3D Minecraft waar je van alles kan maken. Maar echt een spelelement is nog niet ingebouwd toch? het simulatie/currecy systeem en dergelijke?
Wat je nu ziet is ook nog niet de complete game. Dit is namelijk de Alpha die ze uitgeven en hier zitten nog niet alle onderdelen in.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
aDutchCow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:38:
Draait de game zwaarder sinds de eerste alpha? Want die heb ik geprobeerd op mijn pc en was goed te doen :). Als het niet zo is ga ik m straks pre orderen :D
Welke alpha had jij gespeeld dan? Qua prestaties zit er geen verschil tussen alpha 1 en alpha 3.

Ik neem aan dat er wel wat aan gedaan gaat worden; op den duur zijn huidige parken best traag (al komt dat wellicht door een meervoud aan treinen op de achtbanen (bij de parken die ik gedownload heb althans) en is het uiteindelijk wel de bedoeling, dat het park waarin je kan bouwen, 4x zo groot wordt als wat nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Redeta schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Wat je nu ziet is ook nog niet de complete game. Dit is namelijk de Alpha die ze uitgeven en hier zitten nog niet alle onderdelen in.
Dat begrijp ik....
Maar ik kan pas echt enthousiast worden als er elementen inzitten die het een spel maken. Niet een high-tech lego-doos :+

Dus ben benieuwd wanneer ze dat gaan testen. Lijkt me dat je iets van balancing wil testen voor je released?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Er komt ook sowieso een korte beta periode vlak voor launch, dat is meestal ook het moment van de 'feature freeze' (in development althans). Ik ga er dus vanuit dat de feautre complete versie van het spel de beta gaat zijn, dus is even afwachten wat de beta gaat doen, eind deze maand, begin volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Waah schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Dat begrijp ik....
Maar ik kan pas echt enthousiast worden als er elementen inzitten die het een spel maken. Niet een high-tech lego-doos :+

Dus ben benieuwd wanneer ze dat gaan testen. Lijkt me dat je iets van balancing wil testen voor je released?
Dat herken ik. In mindere mate het probleem wat ik ook met skylines heb.
Het ziet er prachtig uit, maar het gaat meer om een mooi plaatje te maken, dan dat het om een spelelement/uitdaging gaat. En alles wat ik nu hoor/zie geeft me ook de indruk dat er dat meer als een achtergedachte ingestopt gaat worden.

Ik vond juist die oude bullfrogs leuk, omdat je ook erg goed op je budget/bezetting e,d moest letten.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Ik moet zelf zeggen dat de performance wel verbeterd is. Alhoewel ik wel merk dat er af en toe nog wat FPS drop is maar het speelt sowieso soepeler dan Alpha 1 (Kijkend naar de hoeveelheid objecten die ik in de game heb zitten).

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/250339770648187435/F8390AA756A10B526C3CDCB8303CCE6A2BBF6B91/

Mijn specs:

Intel I5-3470
8GB RAM
MSI GTX660 Twin FRZR 2GB
SSD 250GB

Ik speelde het eerst op een normale harde schijf maar met name na de aanschaf van een SSD is de performance wel wat beter geworden.

Ik zit te denken aan een upgrade voor mijn pc maar dat zal voor 2017 zijn. Momenteel werkt het nog prima maar ik vraag me af hoeveel groter ik mijn park nog kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
heuveltje schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

Dat herken ik. In mindere mate het probleem wat ik ook met skylines heb.
Het ziet er prachtig uit, maar het gaat meer om een mooi plaatje te maken, dan dat het om een spelelement/uitdaging gaat. En alles wat ik nu hoor/zie geeft me ook de indruk dat er dat meer als een achtergedachte ingestopt gaat worden.

Ik vond juist die oude bullfrogs leuk, omdat je ook erg goed op je budget/bezetting e,d moest letten.
offtopic:
Theme hospital kickstarter anyone? geniale humor en best uitdagend destijds. speel het nog minimaal 1x per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:06
Waah schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:42:
[...]

offtopic:
Theme hospital kickstarter anyone? geniale humor en best uitdagend destijds. speel het nog minimaal 1x per jaar
offtopic: http://corsixth.com/ ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
De Planet Coaster beta start op 9 november!
Straight from the information booth

The beta will open its gates on Wednesday November 9 for everyone who owns the Early Bird Edition or Thrillseeker Pre-Order of Planet Coaster (and all new Thrillseeker customers joining the community on or after the 9th) and will run all the way through until Planet Coaster launches on November 17.

What’s more, you’ll be able to experience every new feature that’s coming to the final release as we bring you our most significant update ever, which puts simulation and management firmly at the centre of the game!

You’ll be able to put your managerial prowess to the test, build your money-making empire and surprise, delight and thrill your guests with a host of new features and content that brings everything together into the greatest coaster park game ever made.

Beta together

The beta will include all of the content and features that will be in Planet Coaster at launch, but not all the gameplay scenarios – we’re saving those!
On the 9 November there’ll be two scenarios to test in Career mode - one easier, one more challenging - and we’ll be looking to our fabulous beta community to give us as much feedback as possible.

During the Beta, our amazing dev team will be working hard monitoring what’s going on, taking feedback and using it to help finalise balancing, bug fixing and last minute improvements before the final release on November 17.

So, what’s new?

Glad you asked. In the two and a half weeks leading up to the beta release on November 9, we’ll be keeping you informed and entertained on the massive changes coming to Planet Coaster with livestreams, news posts and sneak peeks.

Look out for our Management Matters article that will give you loads of delicious detail about the management features coming to the beta. We’ll have two developer livestreams, on October 31 and November 7, where we’ll be taking a lingering look at some of the incredible big ticket additions to the game, including some great surprises. Keep your eyes on our Facebook and Twitter pages too for those sneak peeks of exciting new content and features coming in the Planet Coaster Beta.

So clear your schedule and make space in your diary as we show you everything – the team have been working on a lot of this stuff for a long time, and we’re sure you’ll think it was worth the wait!

If you would like to play the Planet Coaster beta before the November 17 release date and don’t already have either the Early Bird Edition or Thrillseeker pre-order, you can pick up the Thrillseeker Pre-Order now from Steam for just £29.99/ €37.99/$44.99 and gain access on November 9. The Thrillseeker Pre-Order comes packed with extra goodies too, including a downloadable sketch book, a download of the amazing soundtrack album ‘You, Me & Gravity’, an in-game golden King Coaster mascot and a gold hat for your in-game avatar to wear around your parks!
Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/news_items/beta_date.jpg

Het Western thema is ook onthuld, samen met een bijhorende mascotte genaamd Elly!

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/screenshots/wildwest1.png

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/renders/wildwest2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 22-10-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Heb zojuist de aangekondigde track van de soundtrack aan de TS toegevoegd. De prijzen e.d. moet ik nog een keer bijwerken, maar ja, die tijd hé...

[Soundcloud: https://soundcloud.com/matt-21-1/jim-guthrie-with-jj-ipsen-07-aspect-imaginarium]

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:41
Waah schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:59:

De beloofde features waar jij naar uitkijkt worden met de nieuwe beta vrijgegeven en daarna opgebouwd tot de release :)
What’s more, you’ll be able to experience every new feature that’s coming to the final release as we bring you our most significant update ever, which puts simulation and management firmly at the centre of the game!

You’ll be able to put your managerial prowess to the test, build your money-making empire and surprise, delight and thrill your guests with a host of new features and content that brings everything together into the greatest coaster park game ever made.
Zie voor volledige beta aankondiging hierboven of https://forums.planetcoas...n-for-Business-November-9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Is het normaal tegenwoordig dat spellen gelanceerd worden als beta? Ik vind het raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
FitzChevalric. schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:47:
Is het normaal tegenwoordig dat spellen gelanceerd worden als beta? Ik vind het raar.
Wordt niet gelanceerd als beta. De releasedatum is 17 november. De week daarvoor wordt gebruikt als beta week om zo nog kleine foutjes tevoorschijn te krijgen.

Ik heb m gisteren ook gekocht. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:20

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Volgens mij hebben ze het management gedeelte als eerste stap al zo goed als compleet gedefinieerd. Tweakers heeft daar zelf een artikel aan gewijd.

Volgens mij gaat dat nu bij elkaar komen in de beta. Ben benieuwd. Al een hele tijd geleden gepreorderd maar de game nog niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Chrosser schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:28:
Volgens mij hebben ze het management gedeelte als eerste stap al zo goed als compleet gedefinieerd. Tweakers heeft daar zelf een artikel aan gewijd.

Volgens mij gaat dat nu bij elkaar komen in de beta. Ben benieuwd. Al een hele tijd geleden gepreorderd maar de game nog niet aangeraakt.
Wat we tot nu hebben gezien is slechts maar de basis.

Enkele weken geleden zijn ongeveer 10 CHC (Coaster Head Club) leden bij Frontier langs geweest. Ze hebben daar een NDA moeten ondertekenen. Ze konden in ieder geval zeggen dat Frontier ons echt omver gaat blazen volgende maand. Ook mochten ze melden dat minimaal 2 forumleden van het officiële forum heel erg gelukkig gaan worden met een feature in Planet Coaster. Wat dit zal zijn mochten ze uiteraard niet zeggen. Een kans is dat dit UGC support kan zijn. Maar natuurlijk is dit een gerucht op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

RobinNL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Wat we tot nu hebben gezien is slechts maar de basis.

Enkele weken geleden zijn ongeveer 10 CHC (Coaster Head Club) leden bij Frontier langs geweest. Ze hebben daar een NDA moeten ondertekenen. Ze konden in ieder geval zeggen dat Frontier ons echt omver gaat blazen volgende maand. Ook mochten ze melden dat minimaal 2 forumleden van het officiële forum heel erg gelukkig gaan worden met een feature in Planet Coaster. Wat dit zal zijn mochten ze uiteraard niet zeggen. Een kans is dat dit UGC support kan zijn. Maar natuurlijk is dit een gerucht op dit moment.
Miss een dummie vraag, maar kun je me uitleggen wat UGC support betekent? Ik ben al omver geblazen door de alpha's die beschikbaar waren (met name de beelden van silvarret). Ben benieuwd wat ons te wachten staat in november!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Om het simpel te zeggen: gebruikers kunnen via een programma (bv 3DsMax) zelf objecten maken voor een game. In RollerCoaster Tycoon World is dit al mogelijk. Daar is bijvoorbeeld een vulkaan of Stonehenge in gemaakt.

Ik wil nogmaals zeggen dat deze feature tot op heden niet is aangekondigd. Of UGC support daadwerkelijk in Planet Coaster komt is niet bekend.

Update 19:28uur
De eerste screenshot van de Planet Coaster bèta is vrijgegeven. Hier zien we onder andere een nieuwe layout, meer vrijheid om kleuren in te stellen (kleurpalet), User Music bevestigd, de mogelijkheid om de namen van attracties aan te passen en een day/night switch!

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/screenshots/beta_cube.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door RobinNL op 26-10-2016 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 12:41
Nieuwe update in aanloop naar de beta, vooral gericht op management :D

Hi coaster friends,

Planet Coaster’s beta is just around the corner – until now the alpha builds you have been playing have focused mainly on creative park building, with Alpha 3’s Steam Workshop integration powering the sharing of community created assets.

The beta release is the biggest step forward the game has ever taken. A lot of the features and content you’ll be seeing for the first time have been worked on from very early in the project, as we close in on the release of what we believe is the best coaster park sim ever – sophisticated, challenging, engaging, and fun!

Simulation Evolved
As our Dev Diary #5 will explain, at the heart (or the head) of our ‘Simulation Evolved’ approach is the ‘guest brain’. This delivers the most sophisticated individual character simulations ever – each park guest has their own thoughts, feelings, desires, and most importantly their own money in their pocket.

Every change you make will affect your gameplay like never before, and in order to build your park empire you’ll need to create great rides, layouts, facilities, amenities, and parks to persuade your guests to part with their hard-earned cash.

Afbeeldingslocatie: https://forums.planetcoaster.com/attachment.php?s=0cdb8dfed5ba5921a338b0d3e9db7631&attachmentid=645&d=1477055910

Up for the Challenge
In the beta, coming November 9, we’ll be including two scenarios to test your park design and entrepreneurial skill. One easier and one more challenging, with the remainder of the scenarios being released at launch on November 17.

The beta will also bring in three different challenge mode difficulties to explore, along with in-game awards to make sure your triumphs are always rewarded.

Take it from the Top
Dev Diary #6 will explain the management tools available to you to meet every challenge in your own unique way.

There’s a new park management dashboard which brings a real-time overview of your parks’ performance, and a notification system to give you every detail you need.

Afbeeldingslocatie: https://forums.planetcoaster.com/attachment.php?s=0cdb8dfed5ba5921a338b0d3e9db7631&attachmentid=646&d=1477569325

You can run your business your way by manually opening and closing your park and selecting the park’s opening times. Set your park admission pricing including family tickets and balance this against the cost of your rides individually. Offer fast passes to your guests or use a combination of all of these methods – you have complete freedom over your park’s pricing structure.

Money makes the world go round and every park manager worth their salt has been in need of financial assistance before. The new loan system lets you inject more capital into your park but be careful, different loans will come with different interest rates so you’ll need to be shrewd!

Afbeeldingslocatie: https://forums.planetcoaster.com/attachment.php?s=0cdb8dfed5ba5921a338b0d3e9db7631&attachmentid=647&d=1477569341

You can research specific fields in which to gain and unlock new rides, shops and content for your park, and Planet Coaster’s flexible marketing campaigns let you use wide reaching campaigns to bring the visitors flocking in, or focus and attract the specific groups and ages that perfectly suit your specialist coaster park.

At the heart of every great park are great staff, and Planet Coaster’s staff are as highly ‘evolved’ as our guests. Their own sophisticated ‘staff brain’ simulation gives you great new ways to manage your staff work areas and responsibilities. We’ll share more details about those soon.

Make sure your employees are happy by reviewing their pay, managing their workload and investing in their future through training in order to run your park as effectively as possible. You can choose to send out mechanics to either maintain and repair your rides, or pre-emptively refurbish your older rides to give them a new lease on life.

Afbeeldingslocatie: https://forums.planetcoaster.com/attachment.php?s=0cdb8dfed5ba5921a338b0d3e9db7631&attachmentid=648&d=1477569368

Planet Coaster Livestreams!
We've still got loads more to share with you over the coming weeks. Keep your eyes on our Facebook, Twitter, and Instagram pages for more news and information during the countdown to beta and of course, make sure you join us on October 31 and November 7 for our developer livestreams where you’ll see our headline features and announcements for the first time.

Much of the all-important finer detail will need to be played to be appreciated. No matter what you’re doing within Planet Coaster, from the layout of your park, your amenities, the scenery you use, even down to your colour selection of items - all have an impact on the simulation.

Every single aspect of Planet Coaster has been designed from the ground up to put simulation and gameplay at the core of the experience, and set a new benchmark for the genre.

We can't wait for you to get your hands on it!

Bron : https://forums.planetcoas...tters?p=112016#post112016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyTerror
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10:23
En hier is de Dev Diary :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
En dan we dan elke dag tot de bèta weer wat nieuws te horen krijgen! Het wordt gewoon steeds moeilijker om te wachten op Planet Coaster!

Zojuist bekendgemaakt: Blueprints mogen in de bèta 2000 stukjes bevatten. Een verdubbeling vergeleken met de alpha!

https://twitter.com/PlanetCoaster/status/791686069775392768

Update 28 oktober, 16:51
Frontier heeft een Amerikaanse stoomboot getoond in een korte livestream op Facebook. Deze boot zal een scenery object zijn en geen transport ride! Dus we hebben nu weer iets om het Western thema mee aan te kleden.

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/screenshots/boot.png

Update 28 oktober, 19:39
Mijntreintjes zijn inmiddels ook bevestigd! Ook kan je zien hoe hoog je baan precies is.

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/screenshots/mijntrein.jpg

Update 30 oktober, 11:40
Ben je bijvoorbeeld je lampen aan het bouwen en wil je dat het donker blijft? Vanaf de bèta zal het mogelijk zijn om het spel op een bepaalde tijd stil te zetten, zonder dat het spel op pauze staat. Wil je dat het altijd in je park 19:07uur is terwijl je gasten gewoon rondlopen? Het kan in Planet Coaster! En er is een nieuwe attractie te zien op de onderstaande afbeelding!

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/screenshots/timeofday.png

[ Voor 80% gewijzigd door RobinNL op 30-10-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Komen mooie dingen aan, kan niet wachten op de officiële launch.

In dat opzicht heb ik de alpha's wel een beetje gezien, althans ben stiekem gewoon weer aan nieuwe functies toe.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Kan ook niet wachten, had al een hele tijd de minder legale versie geïnstalleerd staan, maar na het spelen van de alpha tijdens het testweekend werkt deze niet meer en zou ik ook een hoop dingen missen. Had cities skylines als tussendoortje aangeschaft maar is toch niet zo leuk als een pretpark onderhouden op een of andere manier.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
harley schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:10:
Kan ook niet wachten, had al een hele tijd de minder legale versie geïnstalleerd staan, maar na het spelen van de alpha tijdens het testweekend werkt deze niet meer en zou ik ook een hoop dingen missen. Had cities skylines als tussendoortje aangeschaft maar is toch niet zo leuk als een pretpark onderhouden op een of andere manier.
Een hoop dingen missen? De Alpha versie die je toen hebt gespeeld wordt niet constant geüpdatet ;) Pas tijdens de bèta op 9 november krijgen we weer nieuwe features.

Planet Coaster zal geen beveiligers krijgen met de release op 17 november. Dit heeft Zac Antonaci (Head of Community Management) op Reddit bekend gemaakt.

Voor de rest zal het mogelijk zijn om echte vierkante paden te maken in Planet Coaster, zoals we deze kennen uit RollerCoaster Tycoon.

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/screenshots/square_paths.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rejer
-Characters on Challenge mode screen is "not quite UGC but something exciting"
-Full color picker
-Custom music re-confirmed
-Next livestream will talk more about rides and will mention custom music usage
-The guy on the right has a little too bassy of a voice and a little too quiet of a mic so I apologize if I miss anything he says, I'm having a hard time with those and his accent
-They're apparently improving things and forgetting about it, lol.
-2000 part blueprints and new biome
-"Foundation Stones" will be revealed a little more later on, not sure what that is. Apparently visible in the picture for 2000 blueprint limit.
-Height Markers
-Mine Train confirmed, "and yes I built it incorrectly, it shouldn't be...it should be really close to the ground" haha
-Time of day can be set separately from in-game timescale.
-Super Loop confirmed, I missed what htey called it
-Stars are new apparently, I hadn't noticed! "They twinkle"
-Square paths by popular demand, new entertainer called "Dexter" is the robot.
-"SQU because that's the first 3 letters of square" lol
-"We're making the game together."
-"DEX-R" is the name, clarified.
-COOL EXCITING CHANGES TO PATHS
-RAILS FOR GROUND PATHS!
-RAILS CAN BE REMOVED FROM ELEVATED PATHS!
-Rails removable on stairs too!
-Tons of new path types
-CURBS can be removed from paths too!!!!!!!
-CURBLESS PATHS ALLOW SCENERY TO BE PLACED OVER PATHS TO CREATE CUSTOM SCENE PATHS! Create organic paths and let people walk on scenery without the path clipping through!
-Guests will look at static scenery, not just moving scenery!
-"Behind the scenes there's lots of improvements"
-"Lots of little things revealed during this week"
-"That's enough for paths! Save more for later in the week!"
-Bo is trying to convince the guys to be generous and they're hesitating
-Chat is literally exploding
-LIVE BUILD TIME GO
-Jon is afraid to show the live build
-The UI looks iproved and absolutely gorgeous
-Featured creators can be hidden
-Featured/Friends/Everyone options
-Key rebinding, very useful for complex build controls
-Jon shows us more avatar creator variety (thank god)
-New body types for peeps, I think?
-You can even choose patterns on clothing, much more peep variety confirmed for sure
-Even individual parts of patterns can be different colors, INCLUDING the color picker, just like in The Sims 3's Create-A-Style mode
-Lots more hair colors, up from 4 to "like 12"
-Lots more skin colors
-"I want to show you a little bit more of the game side" YES LET'S GOOOO
-Only 12 scenarios on release
-4 sets of 3 scenarios
-Each scenario has 3 star ratings under it, presumably for goal completion
-Rollercoaster tycoon name dropped
-Lots of scenario goal variety
-RCT2/3-style objectives
-Monorail! monorail! monorail!
-The park has a backstory to it, looks like some space thing has broken the rides, rides are surrounded by broken scenery
-Go karts visible
-Wooden coaster visible
-Ride refurbishment
-RIDES HAVE SEQUENCES! YOU CAN CHOOSE AND CUSTOMIZE SEQUENCES FOR RIDES TO DETERMINE HOW THEY MOVE AND HOW LONG THEY LAST!
-More sequences = higher breakdown chane IM SO FUCKING HYPE YOU GUYS
-Rides must be re-tested if you change any of these
-Paths started out disconnected in this scenario, problem-solving outside of secnario goals!!!
-PATROL AREAS HAVE BEEN ADDED DESPITE EARLIER DE-CONFIRMATION
-You set points on the path where staff hangs out, I think?
-You can create a "roster" for the staff, in this example princess Amelie will go back and forth between two scenery points and do her animations and whatnot
-Dropping amelie on the ground after picking her up looked so fucking detaile dand cool, her dress flopped and it was just so cute
-You can add lots of points, "any number"
-Thank the lord we can keep amelie out of the sci-fi area of the park, lmao
-"Princess amelie has no legs because Dex-R has htem" haha
-#nolegs
-Routes can be picked from the staff menu, so you can use existing routes for new staff
-The mechanic they assigned places to just quit immediately afterward
-FIVE levels of staff training rather than 3
-Training increases productivity, happiness, expectations
-You don't get exponentially better and it's quite expensive to train, diminishing returns
-It takes in-game time to reach a new level! Around or over a month!
-Research is a thing
-3 items at a time can be researched, youc an chose!
-Accidentally showed icons for new things, I didnt catch them, CHAT SEEMS TO IMPLY WATER RIDES
-Everyone is mentioning the 80s. 80s theme?!?!?!
-Commercials
-Finances panel is ENORMOUS
-"Loans are not just a slider, you choose which type you want and can decide how much to pay per month"
-Graphs
-Accidentally "showed something else off" in the entrance fee area I think?
-Time of opening was "accidentally shown"
-The map size of this scenario does not seem to be increased from alpha maps?
-Mine train coaster in motion looks cute
-Super loop is called Healing Ring? Helium Ring? I'm sorry, I can't parse the accent and bass like I said, apologise
-Stream is apparently well ahead of time
-Another scenario being shown, it's the great tree but as a scenario, with some modified paths and terrain it looks like.
-Each scenario objective under each difficulty seems to have its own sub-objectives
-"EVERYTHING including the creativity affects the simulation" that's some big britches to fill!
-Scenery rating of great tree sscenario is "78" without any modifications, objective on easy is "250". My assumption is it goes to 1000?
-They're showing a scenario preview, it looks like a spooky scenario based on...a UFO crash site I think?
-"When you rotate a big blueprint, you can rotate that freely" FREE WALL ROTATION?! HOLY FUCKING BALLS
-He did say "non-grid opjects" so maybe not walls...they aren't clear, or I misunderstood.
-Camera pans across lots of blueprints tilted at interesting angles
-Sci-fi animatronics
-Neon lights it looks like
-Connie Express ride through western theming
-The ride op on teh connie express waves to it as it leaves!
-Connie express with one train car, train car lengths confirmed for train
-Full-scale steam engine decor
-Wagons
-Wanted poster
-Very expected western building designs
-Western mascot twirls guns
-"3 themes in one" because the roster spans from pioneer america to gangs of new york early new york, really cool looking
-"5 themes, maybe 6 when we show you something a bit later"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-OH MY GOD the steeam train is made of MOVING MODULA PARTS!? So the wheels and whatnot are individual pieces, ANIMATED pieces, holy fuck that's jesus christ that's some variety
-Mechanical pieces in multiple themes
-Mechanical pieces include gears, wheels with pulleys, saw blades, steampunk-looking stuff
-Ellie was a showgirl who got revenge on a town that was getting too big for its own good. She's a sheriff who used to be a showgirl.
-Extra awesome final thing coming
-Next stream will show lots of sci-fi
-ART SHAPE PIECES! Cylinders, tubes, spheres, squares, curves, points, rectangles, custom-colorable and usable like all other scenery. The characters in the challenge park screenshot were made of these. Seem neat enough. They're very cartoony and shiny looking, plastic texture only it looks like, but VERY, VERY, VERY variable.
-Everything they're showing made with them does look like it belogns in a kiddie park, but it's still a really cool idea.
-Custom text shown on a sign, I believe it was even 3D
-The art pieces were shown in various sizes...possibly scale-able because they're just flat color shapes? Not sure
-Every single comment in chat is "WATER RIDES!" and the screen they showed with ride types did not seem to include water rides. Looking like a disappointment in that regard for a lot of people. :(
-Hosts are kinda just talking amongst themselves about things, not giving any more information, I think they're done
-Stream is over, second livestream on monday
Het word steeds mooier.
https://www.reddit.com/r/...eblogging_the_livestream/

YouTube: Beta Livestream Video Extras video playlist.

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 01-11-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Second livestream next monday, bedoelen ze maandag 7 november mee neem ik aan?
Best weer veel toffe toevoegingen. Ook goed dat ze de managing opties weer wat meer uit de doeken gedaan hebben. Ziet er erg tof uit en heeft nog meer diepgang dan ik vooraf dacht.

Door de gekozen aanpak voor wat betreft bouwen is bijna oneindig veel mogelijk. De basic vormen die nu zijn toegevoegd lijken dan wel erg kiddy, maar zijn wel perfect om bijvoorbeeld darkrides vorm te geven. nog 9 dagen en dan kunnen we aan de slag.

Benieuwd of ze toch nog iets van waterrides gaan toevoegen, zou een beetje een bummer zijn mocht dat niet het geval gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Chrosser schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:25:
Second livestream next monday, bedoelen ze maandag 7 november mee neem ik aan?
Jep, maandag 7 november ;)

Water rides zijn ook nog niet bekend. Ik denk persoonlijk dat dit later zal worden toegevoegd door middel van DLC. Al heeft een ontwikkelaar (Jonny Watts dacht ik) tijdens de EGX livestream gezegd dat hij log flumes (boomstammetjes) erg leuk vindt. Misschien een hint, misschien niet. Maar we gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14882386_434309140026555_1916481884604992820_o.jpg
Park speakers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degeens
Nog 8 dagen te gaan voordat de Beta van start gaat. :)

Net gepost op de Facebookpagina van Planet Coaster:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14884547_434927746631361_3103586626686238925_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aDutchCow schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:07:
Wordt niet gelanceerd als beta. De releasedatum is 17 november. De week daarvoor wordt gebruikt als beta week om zo nog kleine foutjes tevoorschijn te krijgen.
In een week tijd kunnen ze wellicht wat dingen opsporen, maar oplossen? Ik ben geen game developer, maar dat lijkt me wel heel rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Goed dat je een gasten limiet kan hebben. Zeker voor mensen die een wat mindere PC heeft kan dit handig zijn! Ik dacht dat ze ook iets hadden gezegd over familie tickets, maar dat zie ik hier niet echt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:58:
[...]

In een week tijd kunnen ze wellicht wat dingen opsporen, maar oplossen? Ik ben geen game developer, maar dat lijkt me wel heel rap.
Je hoort mij ook niks zeggen over oplossen ;). Feit is wel wanneer je je beta live gooit je fanbase altijd sneller achter glitches en of bugs komen dan wanneer je het intern zou blijven testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Ik ben echt benieuwd hoe die openingstijden gaan werken.

Als je in RCT je park sluit duurt het wel meer dan een maand voor iedereen je park uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Zie dat de thrillseeker maar 3 euro duurder is op steam tov de normale versie, best een goede deal om een week eerder toegang te krijgen, hoe anders is dit bijv. Bij bf1 en FH3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
rejer schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:55:

Als je in RCT je park sluit duurt het wel meer dan een maand voor iedereen je park uit is.
Daar ben ik ook enorm benieuwd naar. Ik zou het het leukste vinden als het park daadwerkelijk leeg en vol loopt. Maar ik betwijfel het of dit wel mogelijk is, zeker omdat de ingame dagen zo kort zijn.

Een andere mogelijkheid is dat de klok begint te lopen vanaf het openingsuur tot het sluitingsuur en dat de tijd dat het park gesloten is overgeslagen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
rejer schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:55:

Dissidenten in de sloot was de oplossing toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe zit dat nou precies met Alpha & Thrillseeker

Ik heb de Alpha in het begin aangeschaft, maar als ik nu de Thrillseeker versie wil doen, moet ik wederom betalen?

Of mis ik iets compleet en kan ik als Alpha zijnde de Thrillseeker gratis krijgen?

De alpha koste namelijk al aardig wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Sleehond schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:49:
Hoe zit dat nou precies met Alpha & Thrillseeker

Ik heb de Alpha in het begin aangeschaft, maar als ik nu de Thrillseeker versie wil doen, moet ik wederom betalen?

Of mis ik iets compleet en kan ik als Alpha zijnde de Thrillseeker gratis krijgen?

De alpha koste namelijk al aardig wat...
log even in op je account op planet coaster site waar je hem hebt gedownload/gekocht , daar kan je de code vinden voor de thrillseeker editie op steam , zelfde manier hoe je ook planet coaster op steam hebt gekregen .

beetje slechte uitleg maar hoop dat je het snapt :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Razorbite schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:01:
[...]

Dissidenten in de sloot was de oplossing toch?
:D ja maar liever netjes de uitgang ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

RobinNL schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:12:
Goed dat je een gasten limiet kan hebben. Zeker voor mensen die een wat mindere PC heeft kan dit handig zijn! Ik dacht dat ze ook iets hadden gezegd over familie tickets, maar dat zie ik hier niet echt terug.
Denk niet dat het zozeer met de pc specs te maken heeft, dan zou het eerder onder een options menu vallen. Denk meer dat gasten beginnen te klagen als het te druk is in het park en je dat hiermee kunt reguleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Tot nu toe vind ik alle "nieuwe features" een beetje tegen vallen. De meeste functies zaten al in Rollercoaster Tycoon 3, zoals de geluidsboxen, custom music, daglicht/nacht/afwisselend etc. De maximale parkcapaciteit is een leuke gimmick, zeker na 4 Halloweenweekenden in een overvol Walibi Holland ;) . Ik hoop nog altijd stiekem op Single Rider Lines, seizoensabonnementen (als het park na sluitingstijd werkelijk leegloopt), transfer tracks, darkrides en het belangrijkste (en echt onmisbare!): water rides. Darkrides en Water rides zaten ook al in RCT3, en dat spel is 12 jaar oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
msnguy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:44:
Tot nu toe vind ik alle "nieuwe features" een beetje tegen vallen. De meeste functies zaten al in Rollercoaster Tycoon 3, zoals de geluidsboxen, custom music, daglicht/nacht/afwisselend etc. De maximale parkcapaciteit is een leuke gimmick, zeker na 4 Halloweenweekenden in een overvol Walibi Holland ;) . Ik hoop nog altijd stiekem op Single Rider Lines, seizoensabonnementen (als het park na sluitingstijd werkelijk leegloopt), transfer tracks, darkrides en het belangrijkste (en echt onmisbare!): water rides. Darkrides en Water rides zaten ook al in RCT3, en dat spel is 12 jaar oud!
Ik vind dat we pas kunnen oordelen vanaf de release. Ze houden waarschijnlijk nog verschillende zaken geheim... Hou er ook rekening mee dat Planet Coaster in een lagere prijsklasse zit dan RCT.

Trouwens, er zitten toch geen darkrides in RCT3? Je kan je rides afsluiten met muren en wachten tot het donker is, maar dat gaat in Planet Coaster ook. PC kan zelfs meer want ondergronds is het overdag ook donker.

[ Voor 6% gewijzigd door degeens op 03-11-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
degeens schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:35:
[...]

Ik vind dat we pas kunnen oordelen vanaf de release. Ze houden waarschijnlijk nog verschillende zaken geheim... Hou er ook rekening mee dat Planet Coaster in een lagere prijsklasse zit dan RCT.

Trouwens, er zitten toch geen darkrides in RCT3? Je kan je rides afsluiten met muren en wachten tot het donker is, maar dat gaat in Planet Coaster ook. PC kan zelfs meer want ondergronds is het overdag ook donker.
In RCT3 zitten darkride transportsystemen (ook zonder CTRs), zoals de spooktrein. Zo moeilijk moet het niet zijn om zo'n systeem te implementeren toch?! En Frontier heeft nu al extreem veel geld verdiend aan PC (zo veel dat ze de Denuvo licentie kunnen betalen blijkbaar). Ik denk dat de prijsklasse dus gelijk is of zelfs hoger. Zeker tegenover RCTW, wat nog steeds een megaflop is en in deze staat uit de Early Acces zal gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
msnguy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:56:
[...]

In RCT3 zitten darkride transportsystemen (ook zonder CTRs), zoals de spooktrein. Zo moeilijk moet het niet zijn om zo'n systeem te implementeren toch?! En Frontier heeft nu al extreem veel geld verdiend aan PC (zo veel dat ze de Denuvo licentie kunnen betalen blijkbaar). Ik denk dat de prijsklasse dus gelijk is of zelfs hoger. Zeker tegenover RCTW, wat nog steeds een megaflop is en in deze staat uit de Early Acces zal gaan...
Met een lagere prijsklasse doel ik niet op de hoeveelheid geld dat ze eraan verdiend hebben, maar op de prijs dat de consument moet betalen. En die prijs ligt, naar mijn weten, lager dan de RCT games (bij release).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14876705_435710219886447_4361312684168462329_o.jpg

Personalise the signage in your parks starting with the Beta on November 9 with the Thrillseeker pre-order
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Het lukt me niet de Thrillseeker editie aan te schaffen met de key die ik heb ontvangen omdat ik de Alpha al had.

Ik moet gewoon betalen met Ideal, kan de key niet invoeren.....

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:15:
Het lukt me niet de Thrillseeker editie aan te schaffen met de key die ik heb ontvangen omdat ik de Alpha al had.

Ik moet gewoon betalen met Ideal, kan de key niet invoeren.....

Wat doe ik verkeerd?
excuus, verkeerd gelezen
Je zou een key op frontierstore moeten hebben

[had mn bericht alweer geedit, maar blijkbaar toch goed begrepen :9 ]

[ Voor 41% gewijzigd door Kid_Stevie op 03-11-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kid_Stevie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:26:
[...]

Maar als je de alpha al hebt? Waarom wil je de "Thrillseeker" dan nog?
Met beide kan je de beta spelen?
Oops, dat wist ik niet :9

[ Voor 22% gewijzigd door Sleehond op 03-11-2016 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Oh, had ik het toch goed begrepen 8)7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degeens
rejer schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:44:
[afbeelding]

Personalise the signage in your parks starting with the Beta on November 9 with the Thrillseeker pre-order
O+
Merk op dat er nog een boodschap in de screenshot verwerkt zit: "Chasing Shadows is... THIRSTY WORK". Het zou wel eens de schaduw van een nieuwe attractie kunnen zijn. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

degeens schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 06:19:
[...]

Merk op dat er nog een boodschap in de screenshot verwerkt zit: "Chasing Shadows is... THIRSTY WORK". Het zou wel eens de schaduw van een nieuwe attractie kunnen zijn. ;)
Dacht ik meteen ook, lijkt op deze
http://f.jwwb.nl/public/d...ool/kermis-lala.large.jpg
met 2 armen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
Dat zou wel eens kunnen, wie weet... :) Waar we bijna zeker van kunnen zijn, is dat het een attractie met twee armen is.

Ik vind het wel een goed bedachte strategie van Frontier om op een ludieke manier buzz te creëren in de community. :)

[ Voor 3% gewijzigd door degeens op 04-11-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/25/1411644572139_wps_13_D29DEH_The_Vertigo_attrac.jpg

Vond ik op planetcoaster reddit.

Maar alle 2 is mogelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
msnguy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:56:
[...]

Je doet nu net alsof een game bouwen makkelijk werk is. Vergeet niet dat de "transportrides" in RCT3 ook verder niks deed met de gasten. Bij Planet Coaster snappen ze dat ze met de techniek van tegenwoordig aanvullende eisen kunnen stellen voor een darkride. De gasten moeten dus echt interactie gaan hebben met de elementen en omgeving die je plaats voor je darkride zodat hier ook een waardering uit komt/

Ik weet nog dat in RCT3 mijn darkrides altijd als heel saai werd bevonden ookal had ik nog zoveel scenery geplaatst.

Ik verwacht ook niet dat bij release sommige key-elements voor zo'n game ontbreken. En met de onthullingen van afgelopen week zie ik zaken die ik in de Alpha nog niet eens heb gemist maar wel retehandig en leuk kunnen zijn (speakers / transport rides / meer objecten om mee te bouwen).

En volgens mij kunnen ze niet eens alles laten zien tot de release.

Nee ik heb er wel vertrouwen in.

ps. bij de komende livestream maandag verwacht ik wel echt grote nieuwe onthullingen die voor de meeste als vanzelfsprekend worden ervaren (houten achtbaan / water rides) maar die tot op heden nog niet vermeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Luuknoord schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:25:
[...]ps. bij de komende livestream maandag verwacht ik wel echt grote nieuwe onthullingen die voor de meeste als vanzelfsprekend worden ervaren (houten achtbaan / water rides) maar die tot op heden nog niet vermeld zijn.
Als dat zo is..... _/-\o_
Man man man, wat een geweldige game is het toch, en gaat nog zoveel beter en interessanter worden.
Gaan (vrees ik...) HEEL veel uren in gestoken worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 12:31
Ik heb nog niets gezegd in dit topic, maar ben alles watertandend aan het volgen! Can't wait! Thrillseeker edition aangeschaft en het alpha weekend is me enorm goed bevallen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuknoord
Driftkikkertje schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:08:
Ik heb nog niets gezegd in dit topic, maar ben alles watertandend aan het volgen! Can't wait! Thrillseeker edition aangeschaft en het alpha weekend is me enorm goed bevallen!
Ik watertand al vanaf de aankondiging en heb me hele toetsenbord ondergekwijld bij de release van Alpha 1. En ik kan je zeggen mijn vriendin blijft dweilen bij elke release en teaser die er komt.

Kan niet wachten op de beta!~

:Y oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
Dit is een nieuwe Western animatronic, die te customizen is. Je kan bijvoorbeeld zijn hoed of zijn kleding van kleur veranderen! De afbeelding in hoge kwaliteit verschijnt dit weekend op social media.

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/renders/cowboy.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door RobinNL op 05-11-2016 16:10 . Reden: Afbeelding in betere kwaliteit ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• degeens
En het is weer tijd voor de dagelijkse screenshot. De Beta komt nu wel heel dichtbij... :)

Wanneer je een coaster test, kan je real-time live statistieken bekijken. Super handig! En niet onbelangrijk: draaiende karretjes! oOo

Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/14976637_436405889816880_5044698537075382026_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
Bron: https://www.facebook.com/PlanetCoaster

[ Voor 34% gewijzigd door degeens op 04-11-2016 19:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
Een teaser van de launch trailer van Planet Coaster.

[ Voor 25% gewijzigd door RobinNL op 04-11-2016 20:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• degeens
RobinNL schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:58:
Een teaser van de launch trailer van Planet Coaster.

[video]
Mooie trailer. Het leuke is dat het park dat je ziet ook daadwerkelijk in-game gebouwd is. Ik kijk uit naar de volledige versie!

Update: En het is weer tijd voor een nieuwe screenshot... Ze hebben het plaatsen van een ticket booth eenvoudiger gemaakt. Het enige wat je nu nog moet doen is de wachtrij met een gewoon pad verbinden. De ticket booth wordt vervolgens automatisch geplaatst.

Ook kunnen we de nieuwe flat ride bewonderen waarvan we eergisteren de schaduw al hadden gezien:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14976606_437051239752345_1402784572464706171_o.jpg

[ Voor 177% gewijzigd door degeens op 05-11-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Dit is een goede verbetering! In video's en livestreams zag je regelmatig dat mensen wat moeite hadden met het plaatsen van de ticket booth tussen de wachtrij en het pad.

Over paden gesproken... Op deze screenshot zijn ook nieuwe soorten paden te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
De ticketbooth was toch wel een van mijn grootste ergernissen in de alpha en niet alleen bij mij geloof ik.
Ze luisteren echt wel goed naar de community.

Ik zie trouwens ook dat er nu 8 verschillende wachtrij paden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• degeens
En natuurlijk mag er ook vandaag geen screenshot ontbreken. Deze keer zien we een mooi voorbeeld van wat er allemaal mogelijk is op het gebied van shops. Ziet er zeer mooi uit! :*)

Vergeet ook zeker niet te kijken naar het menu in de rechterbovenhoek, daar kan je een gedeelte zien van wat je allemaal kan aanpassen.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14917189_437652663025536_6232177373244323912_o.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door degeens op 06-11-2016 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
degeens schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:09:
En natuurlijk mag er ook vandaag geen screenshot ontbreken. Deze keer zien we een mooi voorbeeld van wat er allemaal mogelijk is op het gebied van shops. Ziet er zeer mooi uit! :*)

Vergeet ook zeker niet te kijken naar het menu in de rechterbovenhoek, daar kan je een gedeelte zien van wat je allemaal kan aanpassen.

[afbeelding]
Altijd bergen zout er in doen, en dan daarnaast een drinken shop. O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
Kijk ook even naar de shops achterin. Die twee zijn gesloten en je ziet dat de rolluiken omlaag zijn. Ook zie je nieuwe bankjes, prullenbakken en lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
RobinNL schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:27:
Kijk ook even naar de shops achterin. Die twee zijn gesloten en je ziet dat de rolluiken omlaag zijn. Ook zie je nieuwe bankjes, prullenbakken en lampen.
idd, ziet er echt mooi uit. Ik heb te veel zin in de beta.

Veel leuke details zet Frontier in die screenshots zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
RobinNL schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:27:
Oh die rolluiken waren me nog niet opgevallen. Leuk detail! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
degeens schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:04:
[...]

Oh die rolluiken waren me nog niet opgevallen. Leuk detail! *O*
Hij zat aardig goed verstopt in de teaser die ik hierboven had geplaatst. Hier moet je vanaf 00:18 per frame gaan bekijken.

De shops tot nu:

Eten
- Chief Beef
- Hot Dog Squad
- Pizza Pen (nog niet officieel getoond)
- Monsieur Frites
- Mexelente
- TikiChiki

Drinken
- Cosmic Cow
- Gulpee (x2??)
- Street Fox Coffee

Overig
- Hat's Fantastic
- Justa Momento
- Loony ... (ballonwinkel)

Leuk weetje: De mascotte voor Street Fox Coffee (eerder Foxy Coffee) is bedacht door iemand uit de Coaster Head Club.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/04foxyfinaldesign51jip.png
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/foxy-coffee8gjdr.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degeens
Stel alvast je wekker in: vanavond om 7PM GMT (omgerekend naar Belgische en Nederlandse tijd is dit 8u 's avonds) is het Beta content livestream op het Youtube-kanaal van Planet Coaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Nou ben echt benieuwd naar de livestream! Maar de screens elke dag zitten wel ook goed in elkaar.

Iemand een idee bij welke verkoopaantallen ze tevreden zullen zijn? Hoop dat de support ook over langere tijd goed blijft en er nog wat pakketten bij gaan komen vanaf release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
degeens schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:41:
Stel alvast je wekker in: vanavond om 7PM GMT (omgerekend naar Belgische en Nederlandse tijd is dit 8u 's avonds) is het Beta content livestream op het Youtube-kanaal van Planet Coaster.
In de livestream van vanavond schuiven Jonny Watts (van vorige week) en Sam Denney aan bij Bo. Sam Denney staat bekend als Ride Expert, dus vanavond is het een stream die je zeker niet mag missen!

@Chrosser: Als ik het goed heb is Planet Coaster een project voor meerdere jaren. Zie het niet als een game die wordt gereleased en enkele updates krijgt. Frontier heeft verder nog niet over DLC gesproken, dus dat deel is nog helemaal onbekend.

[ Voor 18% gewijzigd door RobinNL op 07-11-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Nou, dan schuiven we weer aan. Mocht je toch nog geen planet coaster hebben aangeschaft, kan je altijd proberen om een thrillseeker edition te winnen. Want bij bijna elke stream geven ze 1 of meerdere thrillseekers weg. (google acc required)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ziet er allemaal goed uit. Helaas had ik geen tijd / te laat gekocht om de Alpha te spelen. Maar hebben mensen de game al op 4k gespeeld? En was dat een beetje te doen :)?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Kecin schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:10:
Ziet er allemaal goed uit. Helaas had ik geen tijd / te laat gekocht om de Alpha te spelen. Maar hebben mensen de game al op 4k gespeeld? En was dat een beetje te doen :)?
Met een goede pc, en die mogelijkheid tot guest limit moet het vast wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Mogelijk zijn hier ook mensen die een VIP ticket (VIP Single Ticket, VIP Group Ticket of Staff Ticket) hebben gekocht voor Planet Coaster. Deze kan je aan het einde van deze week (mogelijk op donderdag of vrijdag) claimen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 10:40
Kecin schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:10:
Was prima te doen met mijn i5 4690k oc'ed op medium icm Crossfire R9 290 (geen idee of er ook support voor CF was, denk het wel). Dan kan je bij een fatsoenlijk park denken aan 30-ish fps.
Mijn huidige GTX1070 haalt dat net niet stabiel. Maargoed ik wou mn 4k scherm sowieso al een keer inruilen. Dat moet binnenkort maar eens gebeuren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Nog een paar dagen geduld... maar misschien dat jullie mij alvast hierbij kunnen helpen...
Ik ga het nu nog op mijn laptop spelen (bij gebrek aan betere pc op dit moment).

Nu gaat het spelen redelijk, instellingen wat omlaag schroeven en het ziet en speelt nog steeds heerlijk. Maar moet dit niet te lang doen wat mijn cpu word erg warmpjes, enig idee of en hoe ik de cpu een soort zou kunnen afkappen, dat die niet op volle kracht gaat. Zeker aangezien Planet Coaster probeert je hele cpu te benutten.

Warm worden geeft natuurlijk niet, daar worden ze op gemaakt, maar richting de 100 graden word ik toch wel zenuwachtig. Heb liever geen gebakken laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Net nog een nieuw screenshot gepost door planetcoaster:

Afbeeldingslocatie: https://www.facebook.com/PlanetCoaster/posts/438390826285053:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Kid_Stevie schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:56:
Nog een paar dagen geduld... maar misschien dat jullie mij alvast hierbij kunnen helpen...
Ik ga het nu nog op mijn laptop spelen (bij gebrek aan betere pc op dit moment).

Nu gaat het spelen redelijk, instellingen wat omlaag schroeven en het ziet en speelt nog steeds heerlijk. Maar moet dit niet te lang doen wat mijn cpu word erg warmpjes, enig idee of en hoe ik de cpu een soort zou kunnen afkappen, dat die niet op volle kracht gaat. Zeker aangezien Planet Coaster probeert je hele cpu te benutten.

Warm worden geeft natuurlijk niet, daar worden ze op gemaakt, maar richting de 100 graden word ik toch wel zenuwachtig. Heb liever geen gebakken laptop.
Voor dat soort vragen zal je een hardware-topic aan moeten maken en daar doorvragen :) daar zijn ook meer mensen met kennis. Dan kunnen we het hier over de game zelf hebben.

100 graden is echt niet oké trouwens. Maak je ventilator eens stofvrij en je zou de koelpasta eens kunnen vervangen, wellicht dat dat verschil maakt, maar ook dat is afhankelijk van het model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Zijn ze nog niet begonnen? Het is al 20:10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
jojoba007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:10:
Zijn ze nog niet begonnen? Het is al 20:10.
nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Wow, die wooden coaster... en hybrids! Awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
yay ! water rides!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ze waren al te zien in de achtergrond van de vorige video :) Ziet er geweldig uit!

Edit: ze knallen er nog even rapids achteraan... die er nog beter uit zien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 07-11-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wow 2 water rides, HEEL gaaf!
Wooden coaster ook heel top natuurlijk.

Man man man, zo zin om met de beta / final release aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
De finale komt bijna uit dus.. over 9 dagen?
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste