Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:16
Onder de indruk van de rides! :)
Maar het water ziet er me niet zo.. realistisch uit tov de andere rides.
Kan aan mij liggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ook die supports zien er erg goed en realistisch uit. Erg blij met de onthullingen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:44

Soggney

Zeekomkommer

en water rides confirmed: log flume (beta) en river rapids (release)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-10 21:02
Dark ride! wauw wat ziet dat er mooi uit.

[ Voor 60% gewijzigd door rejer op 07-11-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
Als ik nu de Thrillseeker editie preorder. Dan kan ik 9 nov meedoen met de betaling?
En dan heb ik ook de finale versie 19 nov?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

ja agressor, kopen kopen kopen

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Aggressor schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:09:
Als ik nu de Thrillseeker editie preorder. Dan kan ik 9 nov meedoen met de betaling?
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Aggressor schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:09:
Yep :)
9 november kan je spelen en tevens toegang tot de full-game.
Pre-Purchase the Thrillseeker Edition which includes the base game and the Thrillseeker downloadable content, and receive Beta Access in November when the beta opens, prior to the game release: Play the game early, official release date on November 17, 2016.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ok dankjewel.
En ik bedoelde bèta.... (telefoon maakte er een woord van)

En als ik hem morgen aanschaf dan lukt het ook nog?
Want ik ben morgen pas thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Aggressor schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:16:
Ok dankjewel.
En ik bedoelde bèta.... (telefoon maakte er een woord van)

En als ik hem morgen aanschaf dan lukt het ook nog?
Want ik ben morgen pas thuis.
Dat moet lukken inderdaad.
Btw, Steam heeft ook een app waarin je aankopen kan doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

urgh, Ed moet wel het volumeknopje beter in het oog houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Wie is die chick btw?

Very happy met deze livestream. Op het nippertje toch nog kunnen leveren wat de community al zo lang vroeg en ik denk ook nog op de juiste manier.

Die pirate bay in het youtube filmpje met wooden rollercoaster zag er ook geweldig uit zeg!

Volgens mij zitten er trouwens ook best veel attracties in de beta, veel meer dan dat er nu al bekend zijn. Ik zag in ieder geval een heleboel achtbanen in het menu.

[ Voor 24% gewijzigd door Chrosser op 07-11-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 16:03
Wat is er eigenlijk met #emotional? Kon alleen het einde mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Xepos schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:29:
Wat is er eigenlijk met #emotional? Kon alleen het einde mee krijgen.
Giveaway van een Thrillseeker editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 10-10 16:03
DutchCrownNL schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:31:
[...]

Giveaway van een Thrillseeker editie.
Ah duidelijk dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Laatst online: 26-09 21:59
Wauw wat een geweldige livestream! De wooden coaster en hybrid zien er echt prachtig uit! Petje af voor Frontier! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J4Xvg3t.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A0fXS4x.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/outeHLG.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door degeens op 08-11-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Spel ziet er echt mooi uit.

Kan je ook echt in elke attractie zitten? Net zoals in het het filmpje hierboven. (First person)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Laatst online: 26-09 21:59
Aggressor schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:15:
Spel ziet er echt mooi uit.

Kan je ook echt in elke attractie zitten? Net zoals in het het filmpje hierboven. (First person)?
Jep! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer

Stream terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Richh schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:38:
[...]

Voor dat soort vragen zal je een hardware-topic aan moeten maken en daar doorvragen :) daar zijn ook meer mensen met kennis. Dan kunnen we het hier over de game zelf hebben.

100 graden is echt niet oké trouwens. Maak je ventilator eens stofvrij en je zou de koelpasta eens kunnen vervangen, wellicht dat dat verschil maakt, maar ook dat is afhankelijk van het model.
Daar heb je een goed punt, thanks. Dacht later ook dat dit misschien niet de plek was, maar was ook beetje m'n enthousiasme over dit spel :9

Maar back ontopic.. al die nieuwe dingen! Hoe gaaf!!
De details van alles gaan ook echt ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Wordt wel heel verleidelijk om op die preorder knop te drukken nu! (Ik snap dat ik waarschijnlijk de enige in dit topic ben die dat niet al gedaan heeft haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Tomcat84 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:46:
Wordt wel heel verleidelijk om op die preorder knop te drukken nu! (Ik snap dat ik waarschijnlijk de enige in dit topic ben die dat niet al gedaan heeft haha)
Ik heb t gister gedaan. En ik heb al twee jaar geen game gepreordered omdat ik bang ban dat het tegenvalt. Maar met deze game heb ik vertrouwen in door de streams/devs en hun communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 13:44
Ik heb de alpha al sinds april (dacht dat hij toen uitkwam?), geen moment spijt van gehad! Deze game wordt alleen maar beter en beter en ik ben super hyped voor a.s. woensdag!

Mocht iemand nog leuke coasters zoeken, ik ben best aardig in rollercoasters maken (niet zo goed in theming) dus als je wat leuke creaties zoekt:
http://steamcommunity.com...opfiles/?appid=518340&p=1

Tot woensdag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

JeVader schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:49:
Ik heb de alpha al sinds april (dacht dat hij toen uitkwam?), geen moment spijt van gehad! Deze game wordt alleen maar beter en beter en ik ben super hyped voor a.s. woensdag!

Mocht iemand nog leuke coasters zoeken, ik ben best aardig in rollercoasters maken (niet zo goed in theming) dus als je wat leuke creaties zoekt:
http://steamcommunity.com...opfiles/?appid=518340&p=1

Tot woensdag :)
Ik vind je Castle Coaster station anders nog best goed gelukt voor iemand die niet zo goed is in theming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
Zo, even bijkomen na gisteren. Wat heerlijk om deze game in actie te zien. Hopelijk blijft de performance niet achter bij de kwaliteit. Alhoewel de game momenteel bij mij uitstekend draait nadat ik hem handmatig heb toegevoegd aan mijn Nvidia configuratiescherm. Afhankelijk van de kaart werkt dit echt heel goed. Mijn GTX660 OC trekt de game nu nog beter. voor instructies (https://forums.planetcoas...lanet-Coaster-Performance)

ZIe ik trouwens bij het logflume filmpje op 0:33 op de achtergrond een shuttle boomerang coaster!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Sjongejonge wat ziet dit er goed uit.
Ben alleen bang dat mijn oude laptop dit niet gaat trekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10 12:19
Ik kan na gister echt niet meer wachten tot woensdag. Wat een aankondigen zeg. Persoonlijk vind ik alleen die water attracties iets minder dan gehoopt, maar dat laat de pret van de rest zeker niet drukken, en ook de waterattracties krijgen ook hun plek mijn parken. Alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb de laatste weken, dus dat wordt waarschijnlijk wachten tot vrijdag of zaterdag. Maar goed, ik zie wel of ik dat volhoud.

[ Voor 5% gewijzigd door sjoerdpolder op 08-11-2016 15:15 . Reden: edit: typo ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:20
Ik ben echt helemaal weggeblazen na de livestream van gisteren! Vooral toen de Houten achtbaan en de Hybride achtbaan werden getoond had ik totaal geen geduld meer voor de bèta. Op de onderstaande screenshot zien we ook nog een aantal nieuwe achtbanen, die niet zijn getoond in de livestream.

Afbeeldingslocatie: https://planetcoasterclub.nl/community/images/news_items/coasters.jpg

Over de waterattracties... Aan de ene kant had ik net wat meer gehoopt, zoals dat je met de vlotjes van de Rapids elkaar kan inhalen. Een attractie die lijkt op de Pirana van de Efteling. Maar waarschijnlijk zal dit wel lastiger zijn om te maken.

Qua flat rides kan het voor sommigen wat tegenvallen. Het lijkt erop dat we niet al teveel flat rides krijgen met de bèta en de release. In de livestream zagen we 28 flat rides in het menu staan, ongeveer 5 meer als met de alpha. Daarnaast hebben we natuurlijk genoeg achtbanen, transport rides en een paar tracked rides.

Er zijn ook een aantal bouwers die een pre-beta build hebben van Planet Coaster. Vandaag om 3 uur vanmiddag kunnen er video's op het internet verschijnen van populaire bouwers die al aan de slag mochten met de bèta. Het onderstaande bericht is gekopieerd van een post op het Planet Coaster forum dat gisteren is geplaatst.
We also want to give you a heads up that there are a few video makers and master builders who we’ve been able to sneak onto a press pre-beta build. This means that from 2PM tomorrow you might start seeing a few videos or news articles going live. This will help give you even more video content to watch and enjoy before the Beta update is finalised on November 9.

[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 08-11-2016 12:53 . Reden: Afbeelding aangepast ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

RobinNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:33:
Ik ben echt helemaal weggeblazen na de livestream van gisteren! Vooral toen de Houten achtbaan en de Hybride achtbaan werden getoond had ik totaal geen geduld meer voor de bèta. Op de onderstaande screenshot zien we ook nog een aantal nieuwe achtbanen, die niet zijn getoond in de livestream.

[afbeelding]

[...]
Bij mij doet het plaatje het niet, alhoewel ik wel weet welk screenshot je wil showen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
Het is ook voor mij lang geleden dat ik zo uitkeek naar een specifieke game (game al jaren eigenlijk niet echt meer) Sterker nog speciaal hiervoor de pc een upgrade gegeven. Heb ook de Roller Coaster Tycoon World beta gespeeld afgelopen week, maar dat is het toch net niet als je planet coaster hebt gespeeld (zoals iets heel doms het land vlak maken, dan moetje MOET eerst alle beplanting per stuk verwijderen wat dus tijdrovend is.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcat84
F%^k it, heb de highlights van de stream gezien en nog wat andere dingen in hun Youtube kanaal en het ziet er te goed uit, moet hem hebben, dus nu toch maar een last minute thrillseeker preordertje plaatsen :)

Krijg te veel Roller Coaster Tycoon flashbacks naar m'n jeugd als ik alles zo zie (en dat is goed!)

Hebben!!!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
En hier hebben we Development Diary #6: Management Matters

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 06-10 14:11
Zijn er hier mede-tweakers die PC op een (game) laptop spelen? Zo ja, welke laptop gebruik je en welke specificaties heeft deze? Op welke settings draai je de game zonder dat de performance er zwaar onder lijdt? Mijn vriendin gaat binnenkort een nieuwe laptop kopen en is helemaal verliefd op PC. Als je gaat kijken naar de minimale systeemeisen vallen de meeste high-end laptops al direct af.

Zou erg zuur zijn als PC niet lekker draait op de nieuwe laptop. Kan iemand een laptop aanbevelen?

Ik zat zelf aan zoiets te denken: pricewatch: HP Pavilion 17-ab000nd

[ Voor 19% gewijzigd door SparksNL op 08-11-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
SparksNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:57:
Zijn er hier mede-tweakers die PC op een (game) laptop spelen? Zo ja, welke laptop gebruik je en welke specificaties heeft deze? Op welke settings draai je de game zonder dat de performance er zwaar onder lijdt? Mijn vriendin gaat binnenkort een nieuwe laptop kopen en is helemaal verliefd op PC. Als je gaat kijken naar de minimale systeemeisen vallen de meeste high-end laptops al direct af.

Zou erg zuur zijn als PC niet lekker draait op de nieuwe laptop. Kan iemand een laptop aanbevelen?

Ik zat zelf aan zoiets te denken: pricewatch: HP Pavilion 17-ab000nd
Waarom geen kleine desktop bouwen? Voor 1200 euro kan je ook een laptop en een desktop kopen...

Ik kan de game draaien op mijn XPS 15 (i7 6700hq, GTX960M, 1080p) maar optimaal is echt anders :P low-mid settings 30fps.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 19:36
Ik zou nu geen laptop kopen die neit de 10** serie van nvidea heeft. deze geeft zo veel meer bang for buck:
Ik zou dus of je budget opschroeven of wachten todat ze goedkoper zijn:

https://tweakers.net/cate...DQyBhIW1oagCkLS0Ol2NraWgA

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Richh schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:18:
[...]

Waarom geen kleine desktop bouwen? Voor 1200 euro kan je ook een laptop en een desktop kopen...

Ik kan de game draaien op mijn XPS 15 (i7 6700hq, GTX960M, 1080p) maar optimaal is echt anders :P low-mid settings 30fps.
Dat zijn vergelijkbare specs met de laptops die ik op het oog had. Ik was er al bang voor dat de game niet soepeltjes zou gaan draaien, maar nu dus ook bevestigd, thanks :)

Desktop is geen optie, want lekker op de bank zitten etc... je kent het wel 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Inmiddels staan verschillende filmpjes van de Planet Coaster bèta op YouTube! Onder andere De-Lady-signer mocht eerder al aan de slag gaan met de bèta van Planet Coaster!

[ Voor 14% gewijzigd door RobinNL op 08-11-2016 15:36 . Reden: Part 4 en 5 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
SparksNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:31:
[...]

Dat zijn vergelijkbare specs met de laptops die ik op het oog had. Ik was er al bang voor dat de game niet soepeltjes zou gaan draaien, maar nu dus ook bevestigd, thanks :)

Desktop is geen optie, want lekker op de bank zitten etc... je kent het wel 8)7
Ik heb 'm net eens opgestart met updated drivers :P Medium 30fps zit er wel in met een gemiddeld parkje. Maar het gaat niet overhouden. Ik vind het een behoorlijk forse investering voor een niet optimale ervaring :P

Je kan met Steam ook thuisstreamen, of je desktop aan de TV hangen, he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
RobinNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:33:
Qua flat rides kan het voor sommigen wat tegenvallen. Het lijkt erop dat we niet al teveel flat rides krijgen met de bèta en de release. In de livestream zagen we 28 flat rides in het menu staan, ongeveer 5 meer als met de alpha. Daarnaast hebben we natuurlijk genoeg achtbanen, transport rides en een paar tracked rides.

Er zijn ook een aantal bouwers die een pre-beta build hebben van Planet Coaster. Vandaag om 3 uur vanmiddag kunnen er video's op het internet verschijnen van populaire bouwers die al aan de slag mochten met de bèta. Het onderstaande bericht is gekopieerd van een post op het Planet Coaster forum dat gisteren is geplaatst.

[...]
Ik moet zeggen dat het aantal flatrides prima is, alleen snap ik de attractie keuze niet altijd. Waarom zo'n kleine draaimolen in plaats van een normale? Waarom geen normale free fall tower, of een normaal reuzenrad? Ook jammer dat het aanbod darkrides wat tegen valt.

Maar voor de rest... Alleen maar lof voor de manier waarop Frontier deze game heeft gemaakt, en hoe ze de interactie hebben opgezocht met het publiek.

En dank voor de tip vanavond alle filmpjes kijken :9. Zag dat er al een aantal online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 19:36
Richh schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:36:
[...]
Ik vind thuis streamen nog niet echt optimaal werken hoor, ik probeer dit echter wel op 1920x1080 misschien dat dat niet zo handig is :)

Zelf ben ik van plan om op mijn tv te gaan spelen, ik denk alleen dat deze net te ver weg staan om alles te lezen. De ui scale was pas in te stellen op hogere resoluties in de alpha :(

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Richh schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:36:
[...]

Ik heb 'm net eens opgestart met updated drivers :P Medium 30fps zit er wel in met een gemiddeld parkje. Maar het gaat niet overhouden. Ik vind het een behoorlijk forse investering voor een niet optimale ervaring :P

Ik heb zelf een flinke Pc, maar die wordt voornamelijk door mij gebruikt. Ach ja, dan moet ik m'n Pc maar wat vaker af gaan staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Als het goed is zou de game in de beta ook verder geoptimaliseerd moeten zijn, dus het kan goed zijn dat het straks beter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 11-10 21:50
MRDude22 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:44:
Als het goed is zou de game in de beta ook verder geoptimaliseerd moeten zijn, dus het kan goed zijn dat het straks beter loopt.
ik vind de game na de update van gister al wat beter lopen op mijn r9 390x

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

taker1987 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:24:
[...]

ik vind de game na de update van gister al wat beter lopen op mijn r9 390x
Kun je aangeven wat betekent al ''wat beter''? Heb zelf een R9 290 4Gb icm met een i5 4690K en 8Gb geheugen. Ik voldoe dus niet helemaal aan de aanbevolen hardware specificaties (al is mijn R9 290 zelfs wat beter dan de aanbevolen R9 380). Maar uit jouw reactie maak ik op dat het dan nog steeds niet helemaal lekker draait? Ik denk er over na om nog 8 Gb extra geheugen er in te prikken. Maar een CPU en GPU upgrade zitten er niet echt in momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Chrosser schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:40:
[...]

Kun je aangeven wat betekent al ''wat beter''? Heb zelf een R9 290 4Gb icm met een i5 4690K en 8Gb geheugen. Ik voldoe dus niet helemaal aan de aanbevolen hardware specificaties (al is mijn R9 290 zelfs wat beter dan de aanbevolen R9 380). Maar uit jouw reactie maak ik op dat het dan nog steeds niet helemaal lekker draait? Ik denk er over na om nog 8 Gb extra geheugen er in te prikken. Maar een CPU en GPU upgrade zitten er niet echt in momenteel.
ik draai hem nu echt stable 60 fps zonder problemen , later als je wat meer bouwt en meer bezoekers krijgt daalt het wel soms naar 45-50 maar nog niet echt storend .

ik heb een i5 6500 skylake ,
16 gb ram
xfx 39 390x 8 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn meest favoriete feature blijft toch die shop-customisation. Je krijgt gewoon een 1x1 grid 'shop', welke je daarna tot dacht 8x8 grind helemaal kan aankleden. Je kan heel simpel een 8x8 hub maken met meteen alle winkeltjes, WC en EHBO bij elkaar, is niet helemaal mooi in je park maar wel zeer efficiënt :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
Ik moet nu een update van circa 700+ mb downloaden voor de Alpha, hoezo komt dat echt nog op de 8e november terwijl morgen Thrillseekers komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Sleehond schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:46:
Ik moet nu een update van circa 700+ mb downloaden voor de Alpha, hoezo komt dat echt nog op de 8e november terwijl morgen Thrillseekers komt?
dat is een update van gister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Weer een dagelijkse screenshot van Planet Coaster. Het lijkt op is een re-skin van The Victory.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwwmD3KWQAAfkTg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:26
Is er al een game mode net zoals bij roller coaster dat je bijvoorbeeld een x aantal bezoekers moet halen of iets dergelijks of is er alleen nog maar een vrije build mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
tumtum100 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:39:
Is er al een game mode net zoals bij roller coaster dat je bijvoorbeeld een x aantal bezoekers moet halen of iets dergelijks of is er alleen nog maar een vrije build mode?
Scenario mode zit er inderdaad in morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10 12:19
tumtum100 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:39:
Er zijn 2 missies bij de beta en 12 bij de release. Verder is er ook een Challenger mode (weet ff niet precies wat dat is maar iets tussen missies (zoals de oude rtc) en sandbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Iemand een idee hoe laat de beta beschikbaar komt vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcat84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Ik kreeg net wat anders te horen:
http://i.imgur.com/4TR0YlF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Laatst online: 09-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
Het duurt hoe dan ook te lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
Dus wat betekend dat voor ons?

Wij zijn GMT + 1 toch? (sorry ben totaal niet into de tijdzones TBH)
Dus 5 PM GMT +1 = 18:00uur bij ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
18:00 Nederlandse tijd inderdaad.

Ik kijk er enorm naar uit. Heb de alpha niet gespeeld maar wel voor het eerst in lange tijd een game gepre-orderd. Normaal wacht ik altijd de reviews af, maar ik heb PC vanaf het begin in de gaten gehouden en ik heb er alle vertrouwen in dat het een fantastische game wordt. Helaas ben ik pas rond half 8 thuis vanavond :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
Vanmiddag vrij, dus kan vanaf 18:00uur direct aan de slag gaan.

Erg benieuwd naar de toevoegingen, ze hebben heel goed naar de community geluisterd in ieder geval, en dat vind ik echt een groot applaus waard en dat ze niet enkel star hun eigen ideeën hebben toegepast maar ook goed geluisterd hebben.

Ik kijk er ook wel naar uit om weer eens echt als de manager aan de slag te gaan om te spelen, en niet enkel alleen mooi te bouwen. Het hele management gedeelte is gewoon heel interessant ook, kijk ik zeker naar uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Let erop dat Frontier zelf ook nog niet precies weet wanneer de bèta van Planet Coaster verschijnt. In het verleden werd ook eens 5pm GMT gezegd, maar uiteindelijk kwam die alpha ook pas om 19:00uur Nederlandse tijd.
We have no fixed ETA on the Beta launch at the moment. We're expecting somewhere in the afternoon/evening around 5pm GMT tomorrow (Nov-9) so that'll be... around 9am PST, 12pm EST.

Of course, these are still speculative times. We might run later, or we might be earlier (we're hoping for it to be earlier!) It really depends on the deployment on the day. I'll be making sure everyone is informed via Twitter, Facebook, Instagram, and reddit as soon as we have news. Bo or Brett will be making sure we have announcements on Steam and the Forums as soon as we have news. :)
https://www.reddit.com/r/...the_beta_unlocks/d9r6yf3/

Even om te zeggen voordat iemand net na 18:00uur teleurgesteld is ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobinNL op 09-11-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Zou je even je bron willen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Soggney schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:11:
[...]

Zou je even je bron willen toevoegen?
https://steamcommunity.co...ons/0/217690940936791402/

Staat hierboven nog vermeld ;) Het bericht van Harbinger

Edit: Ik heb de bron aangepast in mijn vorige bericht waar Dale zelf dit bericht heeft geplaatst.

https://www.reddit.com/r/...the_beta_unlocks/d9r6yf3/

[ Voor 26% gewijzigd door RobinNL op 09-11-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Dank, Harbinger geeft wel een referentie, maar ook weer geen bronlink :(
Ach, we zien het wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Vanavond om 18:00 is de beta te downloaden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Naast een paar scenario's is nu bekend wat we nog meer krijgen met de release.
We do still want to keep you on your toes by saving a little extra for launch on November 17! Aside from the remaining Scenarios, you’re going to be treated to even more additions such as Rolling River, Chair-O-Plane, Tiki Chicken and Miss Elly entertainers, and the balloon shop!
Bron: http://steamcommunity.com...detail/366309728590769237

Rolling River is waarschijnlijk de Water Rapids en de Chair-O-Plane is een zweefmolen. De zweefmolen was te zien in de livestream van afgelopen maandag.

[ Voor 14% gewijzigd door RobinNL op 09-11-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
Ik heb de key revealed bij de Frontier Store.

Zodra straks om 18:00uur de release is, dan kan ik hem downloaden aan de hand van de key?
Nu nog steeds kan ik het kopen en toevoegen aan de winkelwagen, maar kan ik niet alvast de key invoeren en de download klaarzetten of werkt dat zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Sleehond schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:55:
Ik heb de key revealed bij de Frontier Store.

Zodra straks om 18:00uur de release is, dan kan ik hem downloaden aan de hand van de key?
Nu nog steeds kan ik het kopen en toevoegen aan de winkelwagen, maar kan ik niet alvast de key invoeren en de download klaarzetten of werkt dat zo niet?
Je kan de key al invoeren in steam, wanneer de game "uit" is komt de knop downloaden tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
rejer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:00:
[...]

Je kan de key al invoeren in steam, wanneer de game "uit" is komt de knop downloaden tevoorschijn.
Waar moet ik dat invoeren dan?
Ik zoek de Thrillseeker editie op, maar kan enkel toevoegen aan de winkelwagen en als ik daar wil gaan "afrekenen" zie ik geen optie tot invoeren van de key...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 19:02

ThunderNet

Flits!

Sleehond schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:02:
[...]

Waar moet ik dat invoeren dan?
Ik zoek de Thrillseeker editie op, maar kan enkel toevoegen aan de winkelwagen en als ik daar wil gaan "afrekenen" zie ik geen optie tot invoeren van de key...?
Menu Games, en dan "Activate a Product on Steam"

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
ThunderNet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:03:
[...]

Menu Games, en dan "Activate a Product on Steam"
DOH 8)7

Easy as that, thanks!

P.S. als je de Beta gedownload hebt, kun je daarna de Alpha van je PC / Steam verwijderen of moet deze blijven staan?

[ Voor 22% gewijzigd door Sleehond op 09-11-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Sleehond schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:04:
[...]

DOH 8)7

Easy as that, thanks!

P.S. als je de Beta gedownload hebt, kun je daarna de Alpha van je PC / Steam verwijderen of moet deze blijven staan?
ik heb 'm maar verwijderd. Het word gezien als een andere titel dan de Alpha.
(workshop reset enz)

[ Voor 10% gewijzigd door rejer op 09-11-2016 15:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
The Planet Coaster Beta is live RIGHT NOW for everyone with the Thrillseeker Edition! Limitless potential awaits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
rejer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:13:
The Planet Coaster Beta is live RIGHT NOW for everyone with the Thrillseeker Edition! Limitless potential awaits.
* Pimzm gaat eerder naar huis vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De bron van het bericht dat het live staat:
https://www.facebook.com/...r/videos/439888582801944/

Vanavond weer testen :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
BETA IS AVAILABLE!

Downloading....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Met Alpha 3 had ik maximaal 30 fps op medium. Op dit moment haal ik 70-80 fps met dezelfde settings!

Ik heb:
Intel Core i7 3770, 3,4Ghz
16GB RAM
GTX 680 2GB
Windows 10

[ Voor 27% gewijzigd door RobinNL op 09-11-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Dat is een flinke verbetering dan.
Moet nog even werken, maar vanavond ook maar eens downloaden en installeren.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
RobinNL schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:41:
Met Alpha 3 had ik maximaal 30 fps op medium. Op dit moment haal ik 70-80 fps met dezelfde settings!

Ik heb:
Intel Core i7 3770, 3,4Ghz
16GB RAM
GTX 680 2GB
Windows 10
Hoe meet jij de FPS als ik vragen mag?
Met een programmatje of is het op een andere manier te zien?

Wel een zieke meer dan verdubbeling aan FPS dan, dat flikken ze dan wel mooi voor elkaar dan hoor!

Ik heb:

i5 6400 - 2.71 Ghz
8 GB RAM
GTX 750 Ti

Hoop dat ik beetje goed FPS kan krijgen. Opsich ging het met Alpha goed (had niet echt extreem grote parken nog).

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 09-11-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Pimzm schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:19:
[...]

* Pimzm gaat eerder naar huis vandaag
Ik wou net hetzelfde zeggen :')

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Sleehond schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:55:
[...]

Hoe meet jij de FPS als ik vragen mag?
Met een programmatje of is het op een andere manier te zien?

Wel een zieke meer dan verdubbeling aan FPS dan, dat flikken ze dan wel mooi voor elkaar dan hoor!

Ik heb:

i5 6400 - 2.71 Ghz
8 GB RAM
GTX 750 Ti

Hoop dat ik beetje goed FPS kan krijgen. Opsich ging het met Alpha goed (had niet echt extreem grote parken nog).
Je kan dit ergens in Steam instellen. Settings > In-game > fps counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Ziet er mooi uit zeg, jammer dat ik al zo'n grote game backlog heb :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
RobinNL schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:00:
[...]

Je kan dit ergens in Steam instellen. Settings > In-game > fps counter.
Thanks!
Ook maar eens ingame instellingen kijken wat het meest handig is. En in de Nvidia configuratie instellingen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Helaas trekt mijn GTX570 het minder dan ik dacht, alles op zn laagste om uitgezoomd 45fps te krijgen. En ik heb echt geen geld voor een nieuwe videokaart :'(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Net thuis iemand gevraagd om de download te starten... Als ik straks thuis ben kan ik ook direct spelen :)

Richh moet het doen met 8mbit bij gebrek aan glas en coax, dus die 5gb duurt eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Ik draai mn mening een beetje bij, het is hartstikke goed te spelen zo, de sfeer blijft in de game!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
Denk dat iedereen leker aan het spelen is, is opeens ruim 2,5uur stil hier, haha!

Net ook even goed uurtje gespeeld. Ben career gestart en daar wat sterren/opdrachten gehaald, steekt wel leuk in elkaar.

Kunnen we in de openingspost anders niet iedereen zijn steam account melden zodat we elkaar op steam kunnen toevoegen voor blueprints etc.

Ik ben toe te voegen op "leon1987vl"

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 09-11-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 21:04
Inderdaad, echt heerlijk dit spel!!!! 10/10 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 16:31
Oh wat zijn die triggers briljant! Coaster rijdt langs punt X en BAM! Paar kanonnen afvuren. Ook Park Management is nu erg fijn uitgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat bij mij niet helemaal goed met het spel, alpha was probleemloos, maar nu is het binnen 20 seconde dat mijn muis bizar traag gaat bewegen en vervolgens continue 'tuut' geluidjes gaat maken, enkel resetbutton wil dan nog werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
wat een verslavend spel. Er zijn echt WAY to much onderdelen om alles aan te kleden.
alleen is het soms voor mij niet logisch waarom de ene queue wel 100% scenery heeft en de ander niet terwijl die echt veel minder leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 16:31
Okee dat personeelsmanagement is wel vrij fanatiek geworden... In de tijd dat ik om 1 coaster station een gebouw aan het maken was, zijn er 3 werknemers mee gekapt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
waarom zit die park close en open er eigenlijk in? Ik kon het niet testen maar volgens mij loopt je park nooit leeg? En is er ook een mogelijkheid om alle shops te closen en te openen ? net als alle ritte sluiten in een keer?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wat een top game!

Mis nog wel kleine dingen als:
- Alles openen of sluiten in 1 keer
- Staff allemaal in 1 keer opleiden en loonsverhoging geven
- Paden iets makkelijker maken nog

Verder heel positief, de landscape editor werkt erg mooi, veel leuke attracties, workshop ondersteuning, en draait als een tiet op 4k (nadat ik eindelijk de scale instellingen van de UI had gevonden :+)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij mij werken de speakers niet met eigen muziek.
Het zit in de juiste map, maar ik hoor niets.
Ik heb de bestanden met MP3 en WMA geprobeerd.
Meer mensen die er last van hebben?

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ShitHappens schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:32:
Okee dat personeelsmanagement is wel vrij fanatiek geworden... In de tijd dat ik om 1 coaster station een gebouw aan het maken was, zijn er 3 werknemers mee gekapt xD
dit, staff managment is te extreem, ik heb mensen bij winkels die om de haverklap stoppen, ik lette er op een gegeven moment ook maar niet meer op, zo snel ging het..
0108daniel schreef op donderdag 10 november 2016 @ 00:47:
Bij mij werken de speakers niet met eigen muziek.
Het zit in de juiste map, maar ik hoor niets.
Ik heb de bestanden met MP3 en WMA geprobeerd.
Meer mensen die er last van hebben?
zal morgen eens testen..

[ Voor 26% gewijzigd door mschol op 10-11-2016 01:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Als je fouten hebt ontdekt in Planet Coaster of feedback hebt voor de game, meldt deze dan op de officiële Planet Coaster forums! https://forums.planetcoas...ck-Support-and-Discussion

Frontier is een ontwikkelaar die goed naar de fans luistert. Samen kunnen we Planet Coaster beter maken!

[ Voor 19% gewijzigd door RobinNL op 10-11-2016 01:43 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste