Ik ben echt helemaal weggeblazen na de livestream van gisteren! Vooral toen de Houten achtbaan en de Hybride achtbaan werden getoond had ik totaal geen geduld meer voor de bèta. Op de onderstaande screenshot zien we ook nog een aantal nieuwe achtbanen, die
niet zijn getoond in de livestream.
Over de waterattracties... Aan de ene kant had ik net wat meer gehoopt, zoals dat je met de vlotjes van de Rapids elkaar kan inhalen. Een attractie die lijkt op de Pirana van de Efteling. Maar waarschijnlijk zal dit wel lastiger zijn om te maken.
Qua flat rides kan het voor sommigen wat tegenvallen. Het lijkt erop dat we niet al teveel flat rides krijgen met de bèta en de release. In de livestream zagen we
28 flat rides in het menu staan, ongeveer 5 meer als met de alpha. Daarnaast hebben we natuurlijk genoeg achtbanen, transport rides en een paar tracked rides.
Er zijn ook een aantal bouwers die een pre-beta build hebben van Planet Coaster. Vandaag om 3 uur vanmiddag kunnen er video's op het internet verschijnen van populaire bouwers die al aan de slag mochten met de bèta. Het onderstaande bericht is gekopieerd van een post op het Planet Coaster forum dat gisteren is geplaatst.
We also want to give you a heads up that there are a few video makers and master builders who we’ve been able to sneak onto a press pre-beta build. This means that from 2PM tomorrow you might start seeing a few videos or news articles going live. This will help give you even more video content to watch and enjoy before the Beta update is finalised on November 9.
[
Voor 7% gewijzigd door
RobinNL op 08-11-2016 12:53
. Reden: Afbeelding aangepast ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x