Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
erik91 schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:13:
Ik heb een trein geplaatst met 2 stations, echter bij station 2 gaat niemand in de trein (wachtrij staat vol).

De uitgang werkt normaal, en zodra iedereen eruit is en de uitgang dicht gaat, gaat de ingang open maar deze gaat meteen weer dicht zonder dat er iemand door kan.

De trein is niet vol, de trein rijdt niet meteen weg, er is genoeg tijd voor een volgende trein arriveert, etc. Ik heb al geprobeerd om de ingang te verplaatsen en het pad van de wachtrij anders neer te leggen maar dit heeft geen effect.

Iemand een idee wat hier fout gaat? Lijkt een beetje hierop, alleen is het bij mij dus de ingang: https://steamcommunity.co...ns/0/1739964683501021842/
daarna gaat hij wel netjes naar station 1 en pikt hij passagiers op?

doe eens een screenshot? of een savegame delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
mschol schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:39:
daarna gaat hij wel netjes naar station 1 en pikt hij passagiers op?
Yep station 1 werkt prima. Ik heb dit ook nog niet eerder gehad in andere parken.
mschol schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:39:
doe eens een screenshot? of een savegame delen?
[YouTube: Station 1]
[YouTube: Station 2]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:48
afgelopen maand Planet coaster in een nostalgische bui gekocht. Op mac werkte het niet dus het duurde nog even vooraleer ik eraan kon beginnen (midden in een verhuis).

Afgelopen week vakantie en toch maar begonnen Na en beetje vloeken bleek ik toch ineens van 9-24u aan het gamen geweest te zijn, boy dit was lang geleden dat ik dat gevoel nog gehad heb, dat een hele dag op een paar minuutjes voorbijgevlogen is. Dank dit spel hiervoor!

Nu toch ook maar eens aan het kijken naar de expansions, maar misschien ga ik hier nog voor wachten tot ze in de aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
De game komt ook naar PS5 en Xbox Series X en is uitgesteld tot 'Holiday 2020'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
Gister de game via steam sale gehaald voor 9,99! :) Superleuk met de vriendin. Draait max-out op een Dell G5 1060GTX (nog soepel) met 1200 bezoekers. Iemand enig idee of Entus / Reshade al goed werkt?

Ook interessant! :) Zie ik daar een optie voor LUT`S? Dat zou gaaf zijn! Moet zeggen dat de game ansich er ook al aardig uit ziet. Sfeervol, en de graphics kunnen er dan toch mee door.

[ Voor 24% gewijzigd door whersmy op 30-06-2020 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
De Cobra engine is best interessant! Even tweaken met Re-shade (werkt feilloos). Het spel heeft veel meer een realistischere look en schaduwen zijn zachter. Als mensen er behoefte aan hebben kan ik de pre-set delen? :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gj0YQ8c/Whats-App-Image-2020-06-30-at-18-03-39-1.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kDhdn3W/Whats-App-Image-2020-06-30-at-18-03-39-2.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/X4tVp8J/Whats-App-Image-2020-06-30-at-18-03-39-3.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/J2s75fq/Whats-App-Image-2020-06-30-at-18-03-39-4.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nfJXv7J/Whats-App-Image-2020-06-30-at-18-03-39.jpg

En een paar nieuwe!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9tvDwTH/Planet-Coaster-2020-07-01-10-59-42.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/P5F8w65/Planet-Coaster-2020-07-01-10-59-52.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/jkHHfcF/Planet-Coaster-2020-07-01-11-00-05.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7y0rZ6b/Planet-Coaster-2020-07-01-11-00-35.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QMDM9mR/Planet-Coaster-2020-07-01-11-01-09.png

En de settings in het geval het is gelukt om Re-shade te gebruiken:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/S59pqVr/2020-07-01-12-17-12-Planet-Coaster.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door whersmy op 01-07-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb een mooie blueprint van de Workshop van een trainstation. Nu wil ik mijn huidige treinspoor daarop aansluiten maar het lijkt alsof dit niet kan want hij zit het treinstation als een nieuwe attractie. Als ik vervolgens het treinstation uit de blueprint sloop en zelf mijn spoor erdoor heen leg, krijg ik het station niet goed op de juiste hoogte geplaatst zodat passagiers in en uit kunnen stappen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17

Sinds vandaag op de consoles uit!

Ik speel hem op de PS4 pro en hij bevalt me erg goed!! Controller gaat ook enorm intuïtief en de performance is smooth. Zelfs met het park op 99% volgebouwd, 4000 gasten en allerlei lichteffecten in het donker.

Aanrader hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:08
Iemand enig idee hoe je hem op de Xbox kan veranderen qua taal? Hij is standaard Portugees geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 10:58
Welke talen zijn ondersteund op de console versie? Ik weet dat op PC de schermtaal van Planet Coaster niet Nederlands kan, maar van het nieuwere Planet Zoo weer wel. Ik heb mijn PS5 versie al binnen, maar kan er natuurlijk nog niets mee.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:33
flugelisoke schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:17:

Sinds vandaag op de consoles uit!

Ik speel hem op de PS4 pro en hij bevalt me erg goed!! Controller gaat ook enorm intuïtief en de performance is smooth. Zelfs met het park op 99% volgebouwd, 4000 gasten en allerlei lichteffecten in het donker.

Aanrader hoor! :)
Las dat er wel wat limieten ingebouwd zijn.. Is dat erg? Of ben je er nog niet tegenaan gelopen?

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
DCNY schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:26:
[...]

Las dat er wel wat limieten ingebouwd zijn.. Is dat erg? Of ben je er nog niet tegenaan gelopen?
Zit er inderdaad in. Ik heb de game op PC en PS4. Deze limieten worden op internet keihard aangevallen omdat ze zo erg laat kenbaar zijn gemaakt. Dit is gewoon jammer want de game werkt heel erg goed op 7 jaar oude hardware en ze moeten denk ik de 'average' user wel beschermen dat ze er geen puinhoop van maken. De limieten zul je als gewone gebruiker heus niet snel tegenaan gaan lopen, het enige 'scummy' wat ze hebben uitgehaald is dat ze het zo laat kenbaar hebben gemaakt. Zeg maar 2 uur voor de release.

Ik denk ook dat dit een stukje zelfbescherming is geweest omdat ze bang zijn dat veel mensen op internet er anders schande van hadden gesproken ver voor release. Zonder dat ze zelf hebben ervaren dat je gewoon erg veel kunt bouwen.

Ja het zit er in. Het is niet zo erg als je misschien denkt.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:33
Rule schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:28:
[...]

Zit er inderdaad in. Ik heb de game op PC en PS4. Deze limieten worden op internet keihard aangevallen omdat ze zo erg laat kenbaar zijn gemaakt. Dit is gewoon jammer want de game werkt heel erg goed op 7 jaar oude hardware en ze moeten denk ik de 'average' user wel beschermen dat ze er geen puinhoop van maken. De limieten zul je als gewone gebruiker heus niet snel tegenaan gaan lopen, het enige 'scummy' wat ze hebben uitgehaald is dat ze het zo laat kenbaar hebben gemaakt. Zeg maar 2 uur voor de release.

Ik denk ook dat dit een stukje zelfbescherming is geweest omdat ze bang zijn dat veel mensen op internet er anders schande van hadden gesproken ver voor release. Zonder dat ze zelf hebben ervaren dat je gewoon erg veel kunt bouwen.

Ja het zit er in. Het is niet zo erg als je misschien denkt.
Maar wat zijn de limieten dan precies? Kun je nog wel zelf je achtbanen bouwen etc.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
DCNY schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:28:
[...]

Maar wat zijn de limieten dan precies? Kun je nog wel zelf je achtbanen bouwen etc.?
Oja zeker. Je kunt precies alles wat je op de PC kunt. Er is alleen een balkje verstopt in opties die bij houdt hoe vol je park is. Als deze vol is kan je niks meer plaatsen. Die balk is er niet op de PC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
DCNY schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:26:
[...]

Nee hoor, je kunt echt een hele hoop binnen de limiet bouwen. Echt geen probleem! Mensen die erover zeuren hebben het of niet gespeeld of verwachten dat ze parken kunnen bouwen die zelfs een flinke pc niet normaal draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 00:24
Spelen mensen hier op de console?

Ik heb hem hier op de series x maar dat is niet te doen. Spel crasht 5x per uur random. Opnieuw installeren werkte niet. Al een ticket ingediend bij frontier. Meer mensen hier last van? Op Reddit zie ik er wel meer klachten over namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:38
Nog niet. Maar omdat de PS5 vanmiddag binnen komt zat ik gisteravond vast wat in de PS-store rond te kijken. En tot mijn schrik bleek half november al Planet Coaster te zijn gereleased. Tot mijn schrik omdat ik er na vele honderden uren RCT in het verleden echt al jaren op zit te wachten voor de PS4. En volgens mij een hele community. Erg verwonderlijk dat de game zo stil is gereleased.... Dus zojuist gaan zoeken of er al een topic was, maar alleen dit PC-topic. Ik denk dat heel veel mensen nog niet door hebben dat ie nu uit is.....

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 05-12-2020 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Ik speel al sinds launch. Het speelt verrassend goed op de console, in mijn geval een PS4 Pro.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Mauz1978 schreef op zondag 6 december 2020 @ 06:48:
Ik speel al sinds launch. Het speelt verrassend goed op de console, in mijn geval een PS4 Pro.
Gister een paar uurtjes in het spel gezeten en het is duidelijk dat ik eindelijk een opvolger heb gevonden voor City Skylines.... Het is duidelijk dat hier nog heel, heel veel uren in gaan zitten komende jaren :Y De controlls zijn vergelijkbaar met CitySkyline, dus die had ik snel te pakken. Nog steeds aan het ontdekken hoe waanzinnig veel er mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Game is in de aanbieding bij bol.com. € 34,99 voor de PS4 versie. Gratis upgrade voor PS5, dus ga lekker op de Ps5 aan de slag. Erg veel lol gehad met Jurassic World Evolution op de PS4, ook al was die game qua management en opties best beperkt. Ben heel benieuwd!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Dennisdn schreef op maandag 7 december 2020 @ 06:35:
[...]

Gister een paar uurtjes in het spel gezeten en het is duidelijk dat ik eindelijk een opvolger heb gevonden voor City Skylines.... Het is duidelijk dat hier nog heel, heel veel uren in gaan zitten komende jaren :Y De controlls zijn vergelijkbaar met CitySkyline, dus die had ik snel te pakken. Nog steeds aan het ontdekken hoe waanzinnig veel er mogelijk is :)
Een weekje verder:
Toch wel een tegenvaller en teleurstelling dat je op de PS5 heel snel tegen de maximale capaciteit aan zit. Ik had de waarschuwingen vooraf wel gelezen, maar dit gaat wel heel snel. M’n park begint net vorm te krijgen en zit al op 100%. Heb ik voor niks de DLC gekocht, want je kunt niet eens alle thema’s uitwerken binnen die 100% |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Dennisdn schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:39:
[...]

Een weekje verder:
Toch wel een tegenvaller en teleurstelling dat je op de PS5 heel snel tegen de maximale capaciteit aan zit. Ik had de waarschuwingen vooraf wel gelezen, maar dit gaat wel heel snel. M’n park begint net vorm te krijgen en zit al op 100%. Heb ik voor niks de DLC gekocht, want je kunt niet eens alle thema’s uitwerken binnen die 100% |:( ;(
Mag hopen dat er nog een next gen patch komt, want die limieten lijken mij niet echt nodig?. Zelfs mijn 2e pc draait dit spel zonder problemen en die had ik al in 2017. Maar goed dat je het zegt, want ik zag dat het spel gratis is bij Gamepass en leek mij wel leuk op de bank. Hou het wel bij de PC dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Beakzz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:19:
[...]

Mag hopen dat er nog een next gen patch komt, want die limieten lijken mij niet echt nodig?. Zelfs mijn 2e pc draait dit spel zonder problemen en die had ik al in 2017. Maar goed dat je het zegt, want ik zag dat het spel gratis is bij Gamepass en leek mij wel leuk op de bank. Hou het wel bij de PC dan.
Op zich is de versie al NextGen. Hij geeft aan dat je bij 80% al het bestand niet meer op een PS4 kan openen.

Maar ik mag hopen dat er nog een patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Access all of the paid DLC for Planet Coaster on Steam with the Planet Coaster Subscription Pass from £3.99 a month!

https://planetcoaster.com...iption-pass-available-now

0 content voor jaren en dan een maandelijkse sub maken ?

heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tweezijdig gevoel. Ja het is leuk voor de mensen die niet meteen ~100 euro voor de hele game moeten neerleggen (elke DLC was dacht rond de 10 euro?), als je toch maar van plan bent een paar maandjes te spelen, is het wel interessant.

Andere kant.. 2 jaar is het al stil op Steam, nu opeens dit.. Zeker voor mensen die al wat DLC hebben, het is niet dat de maandprijs voor de rest dan omlaag gaat, dus je betaald alsnog dubbel. Eerste comments op het bericht zijn in ieder geval niet bepaald positief :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
In 2023 lijkt Park Beyond dan eindelijk uit te gaan komen. Hoop dat ze voor die tijd al een PC2 aankondigen óf nog stevige DLC want heb helemaal geen zin om nieuwe physics aan te gaan leren. Al ziet deze er ook wel erg leuk uit.

https://www.playstationtr...ement-to-ps5-in-2023.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Komende week gaat Park Beyond uit komen. Hier nog interesse? Anders zou ik een apart topic kunnen maken….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
Dennisdn schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:50:
Komende week gaat Park Beyond uit komen. Hier nog interesse? Anders zou ik een apart topic kunnen maken….
Graag :) ik heb ‘m al in de pre order staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
doobieters schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Ik geloof dat er verder niet zoveel animo is :P

Laten we dit weekend eerst het spel even afwachten. De reviews zijn erg positief, maar geven aan dat het iets minder serieus is dan Planet. Het lijkt op de filmpjes ook dat de parken minder mooi uitgevoerd kunnen worden en dat het meer draait om het spel dan om "mooi bouwen". En vooral dat laatste vind ik leukste van Planet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De soundtrack van Park Beyond is beschikbaar op Spotify.
Olivier Deriviere (FR) & Kettel (NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Dennisdn schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:50:
Ook wel geinteresseerd in :)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Maichel schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:39:
[...]

Ook wel geinteresseerd in :)
doobieters schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Ik ga komende dagen wel eens kijken of ik inspiratie heb voor een nette openingspost. Intussen een weekje op weg met Park Beyond en heb al wel het één en ander wat ik zou willen discusseren hoe jullie het doen en ervan vinden, maar daar moeten we Planet Coaster-topic niet mee vervuilen :9 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Dennisdn schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:05:
[...]

[...]

Ik ga komende dagen wel eens kijken of ik inspiratie heb voor een nette openingspost. Intussen een weekje op weg met Park Beyond en heb al wel het één en ander wat ik zou willen discusseren hoe jullie het doen en ervan vinden, maar daar moeten we Planet Coaster-topic niet mee vervuilen :9 .
Done :)
Park Beyond

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:14
It’s coming home?

Eerder al gelekt:
https://www.reddit.com/r/...nfirmed_in_an_epic_games/

[ Voor 45% gewijzigd door BiaggioLuciano op 10-07-2024 16:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik zie op Twitter meerdere officiele accounts linken naar de Twitch stream. It's happening!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Al paar weken waren er geruchten, gelukkig lijken die nu te kloppen!

Uiteraard een instand buy en gaan weer honderden uren in zitten maar ik vraag mij wel een beetje af: wat wil ik in deel 2? Ik ben een PS5-speler en voor de grafics hoeft het niet echt, die zijn top. Attracties? Mwah, eigenlijk zitten alle attracties die ik kan bedenken al wel in deel 1. Het enige wat ik echt kan bedenken is dat die huppeldepup-meter zo snel op 80% staat, hoop dat ze daar eindelijk wat aan sleutelen. Maar ben er ook weer bang voor want in Planet Zoo valt ie ook erg tegen…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
https://m.twitch.tv/frontier?desktop-redirect=true

On 15.00 16.00 de reveal

[ Voor 7% gewijzigd door BiaggioLuciano op 11-07-2024 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
PC2 inderdaad aangekondigd, inclusief waterpark.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTqvaI3-Hq8HZXi2m9OILNMVZIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1zfZKi3I5f6gx1uQv8EsrIsX.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De trailer voor Planet Coaster 2:

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Site is ook geupdate!

Nog nietszeggend maar een verbeterde pad en bouwsysteem is altijd een win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12-09 23:36
Waterparken!! Dat heb ik in RCT3 altijd veel gebruikt.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RobinNL schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:48:
Waterparken!! Dat heb ik in RCT3 altijd veel gebruikt.
Ja ik had altijd gehoopt dat het een DLC voor Planet Coaster zou worden zoals bij RCT3, maar beter laat dan nooit. Heel veel zin in deze game en hopelijk is het management (verdienen) ook wat meer uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Beakzz schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:02:
[...]

Ja ik had altijd gehoopt dat het een DLC voor Planet Coaster zou worden zoals bij RCT3, maar beter laat dan nooit. Heel veel zin in deze game en hopelijk is het management (verdienen) ook wat meer uitdagend.
Ik zit te twijfelen wat ik liever wil: betere management of realistischere/creatievere parken met switchback tracks en dergelijke. Kan echt niet wachten tot de gameplay, want dan weet ik ook gelijk hoeveel verbetering er gaat komen.

Volgens Steam zijn de thema’s:
- Generiek
- Mythologisch (lekker breed, vermoed Klassiek Grieks/Atheniaans)
- Zonparadijs
- Vikingsdorp
- Water

Dus we gaan western, fantasie en griezelig missen bij het begin… Maar goed we gaan het zien. Hype is vol, verlanglijstje is aangevuld en de hoop op een computer dit najaar ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Beakzz schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:02:
[...]

Ik heb liever een nieuw deel met een waterpark erbij. Zie het verschil in kwaliteit tussen Planet Coaster (1) en Planet Zoo. Die laatste is gewoon completer vergeleken met Planet Coaster, als in career mode etc.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XperiaPlay
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-09 10:28
RobinNL schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 19:15:
[...]

Ik heb liever een nieuw deel met een waterpark erbij. Zie het verschil in kwaliteit tussen Planet Coaster (1) en Planet Zoo. Die laatste is gewoon completer vergeleken met Planet Coaster, als in career mode etc.
hier ben ik het helemaal mee eens.
Het is wel beetje jammer dat Planet Coaster (1) nooit deze uitbreiding heeft gekregen, maar gezien de verbeteringen van andere spellen en youtubers die al een tech demo hebben gespelt. Ben ik wel blij dat dit er nu echt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
XperiaPlay schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 19:33:
[...]

hier ben ik het helemaal mee eens.
Het is wel beetje jammer dat Planet Coaster (1) nooit deze uitbreiding heeft gekregen, maar gezien de verbeteringen van andere spellen en youtubers die al een tech demo hebben gespelt. Ben ik wel blij dat dit er nu echt komt.
Tech demo, heb ik iets gemist?

offtopic:
Tijdens de onthulling was ik op vakantie, dus mogelijk niet alles meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:21

kaanmijo

Picobello B.V.

RobinNL schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 01:51:
[...]

Tech demo, heb ik iets gemist?

offtopic:
Tijdens de onthulling was ik op vakantie, dus mogelijk niet alles meegekregen
O.a Silvarret en Rudi Rennkamel hebben al tech demo’s gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Ik zie toch niet heel veel nieuws met deeltje 1, op wat upgrades na.

[ Voor 8% gewijzigd door Mauz1978 op 12-07-2024 09:53 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RobinNL schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 19:15:
[...]

Ja duh ik nu ook, maar toen Planet Coaster net uit was bedoelde ik natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Planet Coaster 2 topic :) [Multi] Planet Coaster 2

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste