Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
De theme filters hebben geen muren. Dus bij sc-fi krijg je alleen decorations te zien.

Bij building set kan je die dan weer niet kiezen....

De filters zijn niet altijd handig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 21:14
[quote]Luuknoord schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:45:
Nieuwe update met het fantasy gedeelte van mijn park.
Voor de gebouwen bij het dorpsplein heb ik custom textures gebruikt met behulp van de video panelen.

[afbeelding]
Fantasie treinstation overdag.

Hey Luuk hoe krijg jij een spoorweg overgang over het voet pad dit is mij nog niet gelukt of hebben ze dit in de laatste update gefikst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
@Skywalker27

Je moet ride collisions uitzetten.

Let wel, het is eerst het pad aanleggen en daarna het spoor. Zodra het spoor er overheen ligt kan je het pad niet meer wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker27
THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ik kijk niet alle live streams, alleen als er iets wordt aangekondigd maar update 1.3.3 die zojuist gelanceerd is voegt een nieuwe ride toe en een nieuwe coaster! Ben erg aangenaam verrast! Weet niet of dit is aangekondigd..

https://forums.planetcoas...ad.php/28025-Update-1-3-3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zRGNPAM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ng3RHT7.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Sinus_rhythm op 21-07-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:49:
Ik kijk niet alle live streams, alleen als er iets wordt aangekondigd maar update 1.3.3 die zojuist gelanceerd is voegt een nieuwe ride toe en een nieuwe coaster! Ben erg aangenaam verrast! Weet niet of dit is aangekondigd..
Over lifestreams gesproken, er was er laatst een waar twee devs wat moesten namaken, en hoe weinig ze wisten over het spel vond ik toch wel erg gênant hoor. 8)7 Voorbeeldje: hij moest iets met een plankje doen (uit de building tab) zegt de andere dev "oh als hij 3d gedraaid moet worden is het sowieso scenery" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:46
Elke keer als ik een window of door wil plaatsen met de F-toets (plaatsen in het midden van de wall), dan crasht de game. Dit had ik eerder niet. Misschien een bug in deze update? Zijn er meer mensen die hier last van hebben nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:49:

https://forums.planetcoas...ad.php/28025-Update-1-3-3

[afbeelding]
[afbeelding]
nog meer gratis content, wauw

vraag mij af wanneer dlc wordt uitgebracht, de game is er wel op voorbereid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
mschol schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:39:
[...]

Ergens tijdens deze live stream werd gehint naar november dit jaar :) (denk dat ze hier bedoelen een grote (echte) DLC). Zie een post hieronder voor de 3 pakkejes die sinds vandaag te verkrijgen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Sinus_rhythm op 21-07-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:43
Glijbanen en dieren a.u.b .:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
mschol schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Oh wacht :X

Er is DLC verkrijgbaar sinds vandaag..
Planet Coaster - The Munsters® Munster Koach Construction Kit
Planet Coaster - Knight Rider™ K.I.T.T. Construction Kit
Planet Coaster - Back to the Future™ Time Machine Construction Kit

Vanaf 4:25

[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 21-07-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Nee dit was allemaal onaangekondigd.

Heb de BttF en Knightrider DLC's gekocht. Die Munsters ben ik (nog) niet in geïnteresseerd.

En geen glijbanen en dieren ajb, in ieder geval voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Wat is er met de staff gebeurd? Geen enkele staff member krijgt bij mij workload "high" meer, zelfs niet als er 500 mensen voor één shop staan.

Gulpee vendor: There is nothing to do here.
Notification: Gulpee has to many guests.
Notification: Gulpee vendor has quit. 8)7

Ben benieuwd of er inderdaad grotere DLC's komen. Deze laat ik (voor nu) aan mij voorbij gaan. Denk wel dat het goed is dat ze wat kleinere packs uitbrengen waarmee ze het development process kunnen blijven doorzetten. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nice gemaakt deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Luuknoord schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:16:
Nee dit was allemaal onaangekondigd.

Heb de BttF en Knightrider DLC's gekocht. Die Munsters ben ik (nog) niet in geïnteresseerd.

En geen glijbanen en dieren ajb, in ieder geval voorlopig nog niet.
een soort van waterpark kunnen bouwen lijkt mij ook wel wat.

een dierengedeelte hoeft van mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Dat waterpark gedeelte lijkt me super want dat was in de oude versie een grote cashcow zodat je het bouwen coasters kon financieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Laatst online: 05-01 14:09
Ik ben altijd nog opzoek naar een zwaailamp (of het licht effect daar van). Al zo veel geprobeert met triggers en verschillende lampen maar krijg het niet voor elkaar met de huidige items in de game.

Zal vanavond eens wat screens van de Crashtest Facility posten, de buitenkant begint al aardig te vormen, en de hoop dat er snel een zwaailamp in de game komt!

[ Voor 29% gewijzigd door downcom op 26-07-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Skywalker27 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:52:
Dat waterpark gedeelte lijkt me super want dat was in de oude versie een grote cashcow zodat je het bouwen coasters kon financieren.
de oude versie?

bedoel je rct 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:36
downcom schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:37:
Ik ben altijd nog opzoek naar een zwaailamp (of het licht effect daar van). Al zo veel geprobeert met triggers en verschillende lampen maar krijg het niet voor elkaar met de huidige items in de game.

Zal vanavond eens wat screens van de Crashtest Facility posten, de buitenkant begint al aardig te vormen, en de hoop dat er snel een zwaailamp in de game komt!
Er is toch een politie zwaailicht/sirene die hoort bij de Hotdog Squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Vimana schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:35:
[...]

Er is toch een politie zwaailicht/sirene die hoort bij de Hotdog Squad?
Was helemaal vergeten dat deze in de game zaten (vallen niet onder de categorie lights ;) )! Je kan de kleur dan wel niet aanpassen en was eigenlijk opzoek naar oranje. Maar rood of blauw is in ieder geval een begin! Bedankt!

Vanavond direct even uittesten :*) Screens volgen!

http://planetcoaster.wikia.com/wiki/Chief_Beef_Patrol_Light

[ Voor 5% gewijzigd door downcom op 27-07-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:36
downcom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Was helemaal vergeten dat deze in de game zaten (vallen niet onder de categorie lights ;) )! Je kan de kleur dan wel niet aanpassen en was eigenlijk opzoek naar oranje. Maar rood of blauw is in ieder geval een begin! Bedankt!

Vanavond direct even uittesten :*) Screens volgen!

http://planetcoaster.wikia.com/wiki/Chief_Beef_Patrol_Light
Ben benieuwd :)

Categorisering van de items zijn inderdaad niet optimaal. Verlichting valt soms onder "scenery", daaronder weer in verschillende categorieën, maar er zit ook verlichting onder "building" (o.a. flood- en arealight)

Wellicht dat je wat kunt knutselen door de "colourable event light" in een cluster te groeperen en dan wellicht met triggers één voor één kan activeren?

Anders kan je in de workshop wat inspiratie op doen, meen me te herinneren dat er coasters zijn gemaakt met zwaailampen.

[edit]
Kijk ook naar de coasters "Reactor" en "Return to Zero" geen zwaailichten, maar wellicht wel een beetje het effect dat je zoekt?

[ Voor 6% gewijzigd door Vimana op 27-07-2017 12:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downcom
Vimana schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:33:
[...]

Ben benieuwd :)

Categorisering van de items zijn inderdaad niet optimaal. Verlichting valt soms onder "scenery", daaronder weer in verschillende categorieën, maar er zit ook verlichting onder "building" (o.a. flood- en arealight)

Wellicht dat je wat kunt knutselen door de "colourable event light" in een cluster te groeperen en dan wellicht met triggers één voor één kan activeren?

Anders kan je in de workshop wat inspiratie op doen, meen me te herinneren dat er coasters zijn gemaakt met zwaailampen.

[edit]
Kijk ook naar de coasters "Reactor" en "Return to Zero" geen zwaailichten, maar wellicht wel een beetje het effect dat je zoekt?
Met de "colourable event light" heb ik al behoorlijk zitten rommelen, triggers alles er al op gehad maar het is het allemaal niet niet en van een afstand begint het op een vlam van een kaars te lijken.

Ik heb de hele workshop al afgespeurd of er slimmeriken waren die me voor waren maar kan op geen enkele term een blueprint vinden, nou is dat niet zo erg maar ik denk dat ik ben aangewezen op de bestaande Patrol lights.

Ik hoop dat Frontier dergelijke 'bewegende' verlichting gaat toevoegen het zou mooi zijn om daar je attracties nog meer af temaken. #wordt vervolgd! :9

Sneakpeak Crashtest Facility
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gnWl861tieOKmzIjuZOJColF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bs086Q3E2xzN86Rr2kB3CfMS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r6gAY1rZTAOOCWRkFyfwLtmP/thumb.jpg

Inmiddels bij stukje 70 duizend zoveel aangekomen :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/earepZyZooGFIgiC9IXWLpMB/full.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door downcom op 27-07-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downcom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:45:
[...]

Met de "colourable event light" heb ik al behoorlijk zitten rommelen, triggers alles er al op gehad maar het is het allemaal niet niet en van een afstand begint het op een vlam van een kaars te lijken.

Ik heb de hele workshop al afgespeurd of er slimmeriken waren die me voor waren maar kan op geen enkele term een blueprint vinden, nou is dat niet zo erg maar ik denk dat ik ben aangewezen op de bestaande Patrol lights.

Ik hoop dat Frontier dergelijke 'bewegende' verlichting gaat toevoegen het zou mooi zijn om daar je attracties nog meer af temaken. #wordt vervolgd! :9

Sneakpeak Crashtest Facility
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Inmiddels bij stukje 70 duizend zoveel aangekomen :9
[afbeelding]
Dat word lastig blueprinten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:25:
[...]

Dat word lastig blueprinten O-)
Ik was ook totaal niet van plan om er een blueprint van te maken vond 2000 items toch te beperkt en de huidige 4000 is ook nog steeds behoorlijk krap! Uiteindelijk wil ik het park in zijn geheel in de workshop zetten als park, met een losse zip erbij met alle custom afbeeldingen, video's en geluidsbestanden voor de beste beleving.

Ik wil het zo realistisch mogelijk proberen te maken zonder dat het direct nep oogt. Uiteraard is de crashtest facility gebasseerd op de oude Testtract in Epcot park Florida. (helaas hebben ze hem aangepast in tron stijl en is het om te janken!) vandaar dit soort van eerbetoon ;)

VS de nieuwe...

[ Voor 10% gewijzigd door downcom op 27-07-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
mschol schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:11:
[...]

de oude versie?

bedoel je rct 3?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Superleuk spel dit! En wat zijn de meesten hier goed er in! Wel is het jammer dat ik geen grote parken kan maken door mijn oude pc. Hopelijk dat Frontier nog met een update komt. (Aangezien de game groter gaat worden door uitbreidingssets/dlc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Pukiq schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:33:
Superleuk spel dit! En wat zijn de meesten hier goed er in! Wel is het jammer dat ik geen grote parken kan maken door mijn oude pc. Hopelijk dat Frontier nog met een update komt. (Aangezien de game groter gaat worden door uitbreidingssets/dlc)
Dat is inderdaad waar als begint met bouwen zie je de frames toch behoorlijk vlot terug lopen.
op dit moment zit ik gemiddeld (78k stukjes, 4,5k bezoekers) heb ik 25~30 fps maar met shadowplay aan om bijvoorbeeld wat op te nemen zakt dit naar de 18 a 20 fps. alles welliswaar in 4k natuurlijk, het is speelbaar maar niet ideaal voor opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
downcom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 21:02:
[...]

Dat is inderdaad waar als begint met bouwen zie je de frames toch behoorlijk vlot terug lopen.
op dit moment zit ik gemiddeld (78k stukjes, 4,5k bezoekers) heb ik 25~30 fps maar met shadowplay aan om bijvoorbeeld wat op te nemen zakt dit naar de 18 a 20 fps. alles welliswaar in 4k natuurlijk, het is speelbaar maar niet ideaal voor opnames.
wat voor specificaties heeft jou pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
Ik ben mij al een beetje aan het orienteren voor een nieuwe. Denk erover om het zelf samen te stellen. Ik ben al aan het inlezen op verschillende forums hoe dat allemaal werkt.

mijn pc:
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-2300 CPU @ 2.80GHz

Video Card
NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

RAM
16 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
@mschol Ik ben mij al een beetje aan het orienteren voor een nieuwe. Denk erover om het zelf samen te stellen. Ik ben al aan het inlezen op verschillende forums hoe dat allemaal werkt.

mijn pc:
Processor

Video Card

RAM
16 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
mschol schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 21:44:
[...]

wat voor specificaties heeft jou pc?
i7 6700k (4.7GHz) / MSI GTX1080 Seahawk X / 4x 8GB Kingston HyperX DDR4 2666MHz / Asus Maxiumus VIII Hero / 512GB Samsung 850 Pro / Corsair Straffe RGB / Razer Deathadder Chroma

CPU is met de corsair h110i gekoeld.

(Zie mn signature :) )

[ Voor 5% gewijzigd door downcom op 27-07-2017 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
@downcom Wow jouw pc is dus veel beter dan de mijne ha. Volgens mij is mijn pc echt het minimale wat je moet hebben voor dit spel. 16gb en videokaart heb ik 2 jaar geleden er in gedaan. Mijn pc was een kant en klare medion gedoe van 2010. Niet normaal hoe snel het gaat met computer hardware. Maar planet coaster is dus een beetje onbetrouwbaar met betrekking op hoe het loopt pc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
downcom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:44:
[...]

i7 6700k (4.7GHz) / MSI GTX1080 Seahawk X / 4x 8GB Kingston HyperX DDR4 2666MHz / Asus Maxiumus VIII Hero / 512GB Samsung 850 Pro / Corsair Straffe RGB / Razer Deathadder Chroma

CPU is met de corsair h110i gekoeld.

(Zie mn signature :) )
ah, een gtx 1080 helpt wel ja.

zelf zit ik op dezelfde cpu maar met slechts een r9 290 en dat merk je helaas toch vrij vlot (ten tijde van release was een park met 2,5k bezoekers niet fijn meer; al moet ik toegeven dat ik niet zeker meer weet of ik eyefinity aan had (en dan dus op 3x 1920x1200 aan het spelen was)

[ Voor 16% gewijzigd door mschol op 28-07-2017 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Pukiq schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:05:
@mschol Ik ben mij al een beetje aan het orienteren voor een nieuwe. Denk erover om het zelf samen te stellen. Ik ben al aan het inlezen op verschillende forums hoe dat allemaal werkt.

mijn pc:
Processor

Video Card

RAM
16 GB
dat is een leuk pctje voor beetje gamen op niet al te hoge settings, planet coaster is helaas een flinke resourcevreter, zeker bij drukke parken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downcom
mschol schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 02:00:
[...]
dat is een leuk pctje voor beetje gamen op niet al te hoge settings, planet coaster is helaas een flinke resourcevreter, zeker bij drukke parken
Wat sowieso helpt;

- Via parkmanagement bezoekers tijdelijk reduceren naar bijvoorbeeld 500
- als je dan toch (uren) aan het bouwen bent aan een atractie pauzeer de game ;)
- Met staf moet je opletten bij te veel mechanics en schoonmakers kunnen de frames in eens drastisch zakken (lijkt op een bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
downcom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:31:
Ik wil het zo realistisch mogelijk proberen te maken zonder dat het direct nep oogt. Uiteraard is de crashtest facility gebasseerd op de oude Testtract in Epcot park Florida. (helaas hebben ze hem aangepast in tron stijl en is het om te janken!) vandaar dit soort van eerbetoon ;)
Ziet er alvast veelbelovend uit. Gelukkig op basis van de oude, de upgrade van Test Track was inderdaad belabberd... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
ik weet niet of deze video,s al voorbij zijn gekomen , maar ik vond ze echt super vet . de 2de vind ik beter gelukt en ook de muziek maakt het helemaal af :) ik hou van dit soort projecten 8)

psn: taker-mart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downcom
taker1987 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:50:
ik weet niet of deze video,s al voorbij zijn gekomen , maar ik vond ze echt super vet . de 2de vind ik beter gelukt en ook de muziek maakt het helemaal af :) ik hou van dit soort projecten 8)

[video]

[video]
Misschien is deze ook het kijken / downloaden waard (De portals werken!);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Planet Safari ? https://euipo.europa.eu/e...ails/trademarks/014471171
Zou dat iets kunnen zijn? Het is al wel een oudere aanvraag.. Expansion ofzo :) who knows.

(zelfde Filing date als planet coaster)

[ Voor 11% gewijzigd door rejer op 29-07-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wowwwww:

8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:49
holy shit

Moonraker - The James Bond Ride

YouTube: Moonraker - The James Bond Ride (Planet Coaster)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wow. Langste dark ride die ik ooit heb gezien. Wat een werk!

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
downcom schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:16:
[...]

[video]
ooh dit is ook gaaf inderdaad _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Edit laat maar.

[ Voor 105% gewijzigd door rejer op 03-08-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Zijn andere coasters zijn ook mooi:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=933933878

[ Voor 27% gewijzigd door wouterg00 op 02-08-2017 14:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downcom
taker1987 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

ooh dit is ook gaaf inderdaad _/-\o_ _/-\o_
Zelf niet gemaakt hoor :P
ik heb inmiddels 470 uur in mn park zitten, als het af is maak ik video's.
Het park is vrijwel op de pixel precies dus net zoals op zijn silvaret waarbij dat als je inzoomt je eigenlijk alles shots en sheef zit zitten. Naar schatting heb ik nog een uurtje of 500 nodig :+ Zal deze week proberen wat screenshots te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:00
Balen dat ze verleden week niet meer tijd hadden want ze hadden bijna mijn workshop item tijdens de livestreams geplaatst. Ik had een soort van magische boomkasteel gemaakt welke vooral in het donker erg sfeervol is. Dacht laat ik hem even hier ook sharen voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
[...]

[video]
Video niet gezien?
Portals werken niet, hij heeft dezelfde kamer gemaakt als je door de portal heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
[...]

[video]
enig idee hoe ze dat portal effect hebben gecreëerd? (dus de portal zelf)

[ Voor 6% gewijzigd door mschol op 04-08-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mschol schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

enig idee hoe ze dat portal effect hebben gecreëerd? (dus de portal zelf)
Niet, elke kamer is gewoon een kopie van de kamer waar je net zat, zie je goed bij die looping waar je haaks op afrijd, door 'portal' gaat en door die looping gaat, maar het is gewoon dezelfde kamer 90 graden gedraaid.

Zeer mooi stukje optische illusie :)

edit, paint Q&D
https://tweakers.net/ext/f/lplIdp2VTKfDqCIxWGrGYTCZ/full.png
Zo'n baan en ruimte maken, geef je 2x het 'portal' effect.

Hoewel ik zulke dingen leuk vind, is het puur showcase spul. Steam workshop loopt langzaam vol met zulke projecten, wordt steeds moeilijker gewoon functioneel spul te vinden, bijvoorbeeld compact of achtbanen met hoge efficiency.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 04-08-2017 12:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Niet, elke kamer is gewoon een kopie van de kamer waar je net zat, zie je goed bij die looping waar je haaks op afrijd, door 'portal' gaat en door die looping gaat, maar het is gewoon dezelfde kamer 90 graden gedraaid.

edit, paint Q&D

Hoewel ik zulke dingen leuk vind, is het puur showcase spul. Steam workshop loopt langzaam vol met zulke projecten, wordt steeds moeilijker gewoon functioneel spul te vinden, bijvoorbeeld compact of achtbanen met hoge efficiency.
dat hij de kamers 2x gemaakt heeft weet ik, dat is niet wat ik vroeg.
die "portal", hoe wordt dat effect (as in brandende randen e.d.) gecreeerd?

showcase materiaal is wel een beetje waar PC opgericht lijkt te zijn..

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 04-08-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mschol schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:27:
[...]
dat hij de kamers 2x gemaakt heeft weet ik, dat is niet wat ik vroeg.
die "portal", hoe wordt dat effect (as in brandende randen e.d.) gecreeerd?

showcase materiaal is wel een beetje waar PC opgericht lijkt te zijn..
Vuur-buis, dan gewoon steeds draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
0108daniel schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:27:
[...]

Video niet gezien?
Portals werken niet, hij heeft dezelfde kamer gemaakt als je door de portal heen gaat.
Daar doelde ik op met "werken". Het ging om het portal effect wat gewoon werkte :+

(Ik zetten dit erbij omdat als je even niet oplet het helemaal niet direct door hebt wetende hoeveel tijd dit kost ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door downcom op 04-08-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
SinergyX schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

edit, paint Q&D

Dit heeft veelal te maken met de limieten welke op blueprints zitten dat was eerst 2000 dat hebben ze al verhoogd naar 4000 maar dan nog is het veel en veel te weinig.

Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 300 uur bezig met een crashtest facility, word allemaal super mooi maar ik kan er nooit een blueprint van maken. Dus het enige wat ik kan doen is wat mooie video's maken en hem uiteindelijk delen in de workshop. Liefst zou ik dat nu al doen maar ik weet dat er veel dieven zijn welke je park in stukjes knippen en het zelf als blueprint aanbieden in de workshop en dat verziekt het allemaal een beetje.

Frontier zou er goed aan doen om Parken welke in de workshop staan te beschermen tegen de goedkope dieven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
downcom schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Dit heeft veelal te maken met de limieten welke op blueprints zitten dat was eerst 2000 dat hebben ze al verhoogd naar 4000 maar dan nog is het veel en veel te weinig.

Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 300 uur bezig met een crashtest facility, word allemaal super mooi maar ik kan er nooit een blueprint van maken. Dus het enige wat ik kan doen is wat mooie video's maken en hem uiteindelijk delen in de workshop. Liefst zou ik dat nu al doen maar ik weet dat er veel dieven zijn welke je park in stukjes knippen en het zelf als blueprint aanbieden in de workshop en dat verziekt het allemaal een beetje.

Frontier zou er goed aan doen om Parken welke in de workshop staan te beschermen tegen de goedkope dieven :P
dat kan je voor zijn door dat zelf te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
mschol schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:34:
[...]

dat kan je voor zijn door dat zelf te doen
Klopt dat kan inderdaad, echter maken die elementen deel uit van mijn park waar ik verwacht 900 uur in te gaan steken (inmiddels over de 400 uur) Dus tegen de tijd dat ik klaar ben is het unieke van mijn park af.

Maar ik heb ook problemen met de limieten van blueprints omdat de twee attracties die er nu in staan al ver over de 60.000 stukjes zijn en nog niet eens af zijn.

Uiteraard zal ik de mooie elementen verwerken in blueprints waar mogelijk. Heb al een testje gedaan met de brug welke is afgeleid van de Erasmusbrug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
ik ging spelen op mn i5 750 met 4gb en een 7770 2gb. op 1440 * 900 speelde het spel prima. totdat je het een tweede keer gaat spelen. Da moet hij je pretpark opnieuw laden en dat loopt dan als een diavoorstelling. 8gb is dus echt wel minimaal voor elke resolutie. Helaas kan ik niet meer uitbreiden. moederbord beetje kapot in geheugen slots. Dus tijd voor een andere pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer

Gratis update.

Hi coaster friends!

We’re very excited to announce a special partnership with Cedar Point today, resulting in another free update for all Planet Coaster players!

In Spring 2018 Cedar Point will be opening its hyper-hybrid rollercoaster, the Steel Vengeance – a revamp of their famous wooden coaster Mean Streak. Steel Vengeance is set to be the tallest, fastest, and longest hybrid rollercoaster in the world!

However, you won’t have to wait until next year to see this beauty in action: in Update 1.3.6, we are releasing the Steel Vengeance for free! The new hybrid coaster is fully customisable, and you’ll also have the premade blueprint of the Steel Vengeance to place and ride in-game! We’ve also added Steel Vengeance’s own brand new ride entrance sign as well as Cedar Point’s official logos to the sign collection.

Big thanks to both Cedar Point and the Planet Coaster team for this one-of-a-kind collaboration. We cannot wait to visit the real coaster in Spring 2018!
Enjoy!

UPDATE NOTES
New Coaster
Added the Steel Vengeance coaster, from Cedar Point.
Added the Steel Vengeance coaster blueprint for the Steel Vengeance coaster.

New Scenery
Added 2 Cedar Point signs and the Steel Vengeance ride sign.

UI
Added a prompt to enable extended debugging when a GPU crash is detected.

Bug Fixes
Fixed an issue where display sequencers would not trigger at certain times.
Fixed an issue where activation times on display sequencers would reset.
Improved the monthly cost feedback for closed facilities.
Edges of custom biome parks will now appear correctly on lower spec machines.
General stability fixes and improvements.

https://www.cedarpoint.com/explore/steel-vengeance.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rejer
(geen planet coaster nieuws)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NWagBjDMwTU]

De nieuwe game van frontier !

nu hopen dat het niet xbox exclu is.

Create your own Jurassic World in Jurassic World Evolution. Coming to PC, PlayStation 4, and Xbox One in Summer 2018.

[ Voor 85% gewijzigd door rejer op 21-08-2017 01:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
rejer schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:29:
(geen planet coaster nieuws)

[video]

De nieuwe game van frontier !

nu hopen dat het iet xbox exclu is.

Create your own Jurassic World in Jurassic World Evolution. Coming to PC, PlayStation 4, and Xbox One in Summer 2018.
kan best nice worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ok. ik heb dus een i5 750 maar nu met 12gb geheugen. als ik deze game op 1440x900 wil spelen is dat dan te doen denken jullie? Processor is een oudje, maar wel 4 cores en genoeg geheugen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
jaydenjarno schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:31:
ok. ik heb dus een i5 750 maar nu met 12gb geheugen. als ik deze game op 1440x900 wil spelen is dat dan te doen denken jullie? Processor is een oudje, maar wel 4 cores en genoeg geheugen nu
Welke videokaart heb je?

De i5 750 is wel een grensgevalletje, inderdaad. De resolutie maakt weinig uit als je CPU het gewoon niet bij kan benen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
o sorry vergeten te melden. Ik heb een radeon HD7770 1 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
jaydenjarno schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:28:
o sorry vergeten te melden. Ik heb een radeon HD7770 1 gb.
Je kan het proberen, op 30fps lukt het misschien wel een beetje. Maar grote parken, nee... ik zou er zelf niet op gokken. Al is het behoorlijk afhankelijk van je verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik speel dan op 1440x900. dus geen hoge resolutie. Maar ik hoopte op het vele geheugen dat wat goedmaakt. Maar misschien maar gewoon proberen. dank je voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
jaydenjarno schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:33:
ik speel dan op 1440x900. dus geen hoge resolutie. Maar ik hoopte op het vele geheugen dat wat goedmaakt. Maar misschien maar gewoon proberen. dank je voor de reactie
Je kan het inderdaad proberen en eventueel refunden via Steam. Maar 1 GB is echt te weinig.
Ik denk dat de game voor jouw alleen speelbaar is op ultra low.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• downcom
Hier een kleine update; nog niet af maar begin is er :)

Entree en exit
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9WavmU2l.jpg

Trap kolom
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F2Poi12l.jpg

Ondergrondse wachtrij, exit en boarding.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HJzyCVRl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EfIEESXl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Nieuwe Halloween DLC is zojuist officieel aangekondigd. Release is op 25 september voor een prijs van €11.
With the summer months behind us, we are slowly gearing up for our Frontier Expo in October, during which we will be able to tell you more about some great new content making its way to Planet Coaster. The team has been so busy, our office has turned into a ghost town... creepy creatures are lurking in the corners, our desks are covered in cobwebs, and the lights seem to flicker every other minute... Strange, isn’t it?

It must be the side effects from our brand-new SPOOKY PACK!

That’s right: on September 25, 2017 we are releasing a spook-tacular Spooky Pack for you to get creative with. This is our newest paid content pack, specifically themed for those horror lovers and dark ride fanatics. The content pack contains two new powered tracked rides, a spooky themed wall set and static and animated attachments, special effects, shop fronts, path extras, doors and windows, fences, triggerable coaster doors, themed custom signs and facility signs, and themed hats for your Planco avatars. We’re also joined by a new entertainer, King Ghoster, who will happily haunt your parks and thrill your guests!

The Hoax is a free-spinning haunted house ride with a tight track that twists and turns through each corner, and the Huntsman is Planet Coaster’s first ever motion platform ride which rotates on an axis and fits the theme perfectly. As always, the rides are fully customisable so it can fit your park just the way you want it to.

In addition to this paid content pack, we’re also releasing a third coaster, the In-Descent, for everyone to enjoy for free! This is a rapid steel shuttle coaster not created for the faint-hearted... every Planet Coaster owner will automatically receive the In-Descent with this update on September 25 (it is *NOT* part of the Spooky content, it is a *FREE* coaster).

The Planet Coaster Spooky Pack is completely optional for you to purchase – you can get it from Steam or the Frontier Store for £7.99 ($10.99, €10.99). We will also be giving away a couple of codes on our livestreams, so be sure to tune in to those on Tuesdays at 1PM on https://twitch.tv/frontierdevelopments and Wednesdays at 7PM BST on YouTube: Planet Coaster - Darkride Special with Matthew Florianz for a chance to win. Please note that you need to have the Planet Coaster base game in order to download and play this extra content.

Keep your eyes peeled on our social media channels for some exclusive screenshots over the next few days!

We hope you’re excited about this hauntingly boo-tiful new Spooky Pack...
Ik ben benieuwd naar de nieuwe dark rides, maar moet zeggen dat de prijs me (nu nog) tegenvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuknoord
MRDude22 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:30:
Nieuwe Halloween DLC is zojuist officieel aangekondigd. Release is op 25 september voor een prijs van €11.

[...]

Ik ben benieuwd naar de nieuwe dark rides, maar moet zeggen dat de prijs me (nu nog) tegenvalt.
Ik snap deze keuze niet. De game is gewoon niet af. Deze halloween spullen zaten al in diverse artworks die begin vorig jaar zijn getoond. Nee, als dit een DLC is dan moet de Anniversary Update toch echt wel een hele goede zijn anders dan ben ik bang dat ik de game niet vaak meer aan ga raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Luuknoord schreef op woensdag 20 https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1647985september 2017 @ 15:06:
[...]

Ik snap deze keuze niet. De game is gewoon niet af. Deze halloween spullen zaten al in diverse artworks die begin vorig jaar zijn getoond. Nee, als dit een DLC is dan moet de Anniversary Update toch echt wel een hele goede zijn anders dan ben ik bang dat ik de game niet vaak meer aan ga raken.
Precies. Met Cities: Skylines gebeurt hetzelfde. De basegame mist nog essentieele elementen, maar DLC's focussen zich puur op content i.p.v. upgrade van de game zelf. Misschien zijn we wel veeleisend als tweakers. :+

[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 20-09-2017 16:30 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• downcom
Luuknoord schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:06:
[...]

Helemaal mee eens, op fb groepen al aantal keer geprobeerd mensen wat uit te leggen wat de nadelen zijn van deze "dlc's" maar krijg telkens het verhaal dat we blij moeten zijn met wat we hebben :9

Erg jammer maar wat mijn zorgen zijn;

- Stel je maakt een gigantisch mooi park en je wilt dit delen? Dan kun je maar beter rekening houden geen DLC items te gebruiken, zodat zoveel mogelijk mensen je creaties kunnen bewonderen.

- Dit geld idem dito voor Blueprints

- Wat voor een verzadiging krijg je als we dadelijk 20 DLC's verder zijn?

En inderdaad er is in het pre alpha tijd met van alles gestrooid maar het zit er allemaal niet in. Ik vind de verhouding aantal coasters (typen) versus flatrides behoorlijk scheef en krijg dan ook het idee dat Coasters de prioriteit hebben dit terwijl het een theme park builder is.

Het is ronduit jammer dat het zo moet.
Hopelijk betekend dit niet het einde van een mooie game, maar ik ben er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Ik hoop dat ze eerst even wat bugs fixen die sinds de laatste updates zijn ontstaan zoals dat de kleur van torens/daken opeens niet meer mee kleuren, ze blijven wit... Gemeld op het forum en devs hebben erop gereageerd dat ze erna kijken.

Over de flatrides gesproken... coasters hebben een voorrang en dit gebeurd ook in het echt. Je ziet dat vaak flatrides plaats moeten maken of verkocht worden voor een nieuwe coaster. En 80% van de flatrides in moderne parken (op uitzonderingen na) zijn voor (kleine)kinderen.

Het grootste gemis in Planet Coaster zijn theaters, shows, 3d/4d films/rides. Zelfs theme park voor DOS had dit erin zitten. Met de komst van de videobillboards had ik nog even hoop dat ze zoiets erin zouden bouwen. Er is zelfs een scenario waar ze een bios hebben.....

Nu is de enige oplossing een flatride in een gebouw te verbergen zodat je groepjes van mensen je "theater" verlaten :). Hij staat in mijn workshop tevens http://steamcommunity.com...filedetails/?id=892583891
jaydenjarno schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:31:
Je kan het spel ook "proberen" via een omweg (alleen kunnen wij jou daarmee niet helpen), want ik denk niet dat het spel goed zou draaien op een 4 a 5 jaar oude pc. Zeker niet met een videokaart die toen al niet top klasse was.

[ Voor 25% gewijzigd door rhodium op 22-09-2017 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

rhodium schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:02:

Je kan het spel ook "proberen" via een omweg (alleen kunnen wij jou daarmee niet helpen), want ik denk niet dat het spel goed zou draaien op een 4 a 5 jaar oude pc. Zeker niet met een videokaart die toen al niet top klasse was.
Ik heb een pc uit oktober 2013 waar het spel probleemloos op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Esumontere schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:30:
[...]

Ik heb een pc uit oktober 2013 waar het spel probleemloos op draait.
Een pc die in 2013 top, midrange of ook al prut was? Dat maakt nogal een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

mschol schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:26:
[...]

Een pc die in 2013 top, midrange of ook al prut was? Dat maakt nogal een verschil
Jouw comment was nogal generiek en ongefundeerd, dus ik denk ik reageer ook zo.

Planet Coaster is nogal een zwaar spel, dat klopt. Hoe goed het draait is afhankelijk van je hardware, maar ook van je eisen. Ikzelf vind 30 FPS nog prima speelbaar, en dips vind ik niet zo erg. Een ander zal daar een andere mening over hebben.

Generieke comments als 'het spel draait brak op oude pc's' kan niemand wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Zo ver ik weet zijn geen geen gepirate versies van Planet Coaster, er waren wel versies in omloop voordat Planet Coaster aan het avontuur Steam begon maar deze game is in de tussentijd zo aangepast en veranderd dat ik dit niet kan aanraden.

Misschien vrienden / familie (met Planet Coaster) vragen of ze Family Share kunnen aanzetten en kunnen linken met jouw steam account? Dan kun je het gewoon legaal testen en als het bevalt dan koop je het gewoon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuknoord
Je kan ook gewoon de game kopen. Je hebt dan altijd nog de tijd om het te proberen en een refund te krijgen.

Als je dat doet.

Kies 3 parken uit de Workshop, in ieder geval 1 hele grote met veel objecten.
Kijk hoe dit laadt en speelt en vergelijk dat met een park dat niet zo vol staat.

Dan zelf beslissen of je tevreden bent of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer

Spooky Pack now available (DLC)

Hoax - a free spinning haunted house ride, it can fit in the smallest spaces with its tight track that twists and turns to thrill your guests
Huntsman - Planet Coaster's first ever motion platform ride. This ride is uniquely designed by the way it rotates on an axis. Wow your guests with this fitting ride for the spooky theme set
The Huntman's yaw, pitch and roll can be controlled as it goes around the track in the track Utility Settings panel
Spooky Witch Hat - for avatars and can be sold in the Hat's Fantastic shop
Spooky Skull Hat - for avatars and can be sold in the Hat's Fantastic shop
King Ghoster - the ghoulish new Spooky entertainer
227 scenery items - including 46 animated items, 18 special effects, 31 scenery items with billboard functions and 2 path extras
124 building pieces
A host of new audio - including 7 music tracks, 18 sound ambiences and more than 70 sound effects

New Coasters
In-Descent
This rapid steel shuttle roller coaster isn’t for the faint hearted, this ride will leave your guests breathless
The In-Descent coaster has different variations of the tunnel piece, found in the track Utility Settings

Coaster and Tracked Ride Blueprints
Spire of Shock - In-Descent Coaster blueprint
The Jailer's Den - Hoax Track Ride blueprint (DLC)
The Witch's Haunt - Huntsman Track Ride blueprint (DLC)

New Scenery
Stone Slab Path and Stone Slab Queue added
Two new fonts added for signs with Editable Text - UncialAntiqua and UnifrakturMaguntia
Added a new content pack filter for Spooky to the Scenery and Building browsers

UI
The Hat's Fantastic shop facility can now sell DLC hats, if the player owns them

Ride/Coaster Bug Fixes and Improvements
Added a new Game option for Coaster Friction Controls
Enabling this option provides a slider on coasters to control the friction of the track
Fixed an issue where the tweaky tool would not disappear when editing Boomerang coasters
Removed the requirement to test transport rides
Transport rides can have trains added without having to close the ride
Improved the LODs on Tiamat catwalk stairs
Improved functionality of multiple passes through the Viper One station

Scenery Bug Fixes
Streetlamps and Lamposts now correctly turn off during the day

Audio Bugs and Improvements
Improved the responsiveness of the following coasters:
Steel Vengeance
Bakasura
Black Falcon
Rival
Trident
Equalizer
Sprint 500
Cloud Runner
Dragon
Wendigo
Rage
Torque
Malice Unchained

New sound effects
10 new sound effects and 1 new ambience tailored for the In-Descent coaster, demonstrated in the Spire of Shock blueprint

[ Voor 95% gewijzigd door rejer op 25-09-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:46
Het is een behoorlijke goeie dlc-pack geworden. Het geld zeker waard

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luuknoord
Ben al weer een tijdje bezig met een nieuw project, een Angry Birds themagebied.

Hierbij alvast wat screens van de coaster.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7z1nQUHh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cGJtBaHh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L2KcJDZh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f4v53MZh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cgGadsuh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5rSKUpCh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IHsrdHPh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GLoHLnVh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Luuknoord schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:06:
Ben al weer een tijdje bezig met een nieuw project, een Angry Birds themagebied.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nice

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• downcom
Luuknoord schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:06:

Mooi gedaan! Vind het alleen jammer dat de items om werkelijk dit soort dingen mee te maken veel te veel refelcteren. Hopelijk komt daar nog verandering in (vanuit frontier natuurlijk ;) ).

November komt er een (Gratis) update uit met diverse nieuwe coasters en een flatride;

-Staff Buildings
-Move vendors around
-Perks in Staff Buildings
-Picnic Benches one for each theme
-Classic Carnival Ride/Whitehorn
-Watercoaster/Cascade
-Side Friction Coaster/Hop the Gaps
-Swap any car for any track
-Scenario Editor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987

[ Voor 57% gewijzigd door taker1987 op 09-10-2017 23:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuknoord
En de video's.

Mooi project en ben zeer tevreden met de uitkomst.

OFFRIDE

POV Right Side

POV Left Side

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
downcom schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:06:
November komt er een (Gratis) update uit met diverse nieuwe coasters en een flatride;

-Staff Buildings
-Move vendors around
-Perks in Staff Buildings
-Picnic Benches one for each theme
-Classic Carnival Ride/Whitehorn
-Watercoaster/Cascade
-Side Friction Coaster/Hop the Gaps
-Swap any car for any track
-Scenario editor
Nice ben benieuwd naar die scenario editor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• downcom
Ik ben ondertussen aan de andere kant van het park begonnen met wat gebouwen voor het deel Industrial Revolution. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BdNN68xXmCjXrzgTW7gvigbA/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wXRPXyAA3WsH4HzyMgF6RG8p/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7iWVZEWAw7ehJBl8VkpqsTi4/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GcCQZS0Qwp5Bgq3J3JPqzEgM/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XXq8CAmvRWjGs4d3cAxb6Vhu/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9sXR49g5FFLyxfgbpnsoI2mN/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b2y5yKOpmr3qUjMhkJmCfoOp/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:38

Mitchell

Ondertitel

downcom schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 02:14:
Ik ben ondertussen aan de andere kant van het park begonnen met wat gebouwen voor het deel Industrial Revolution. 8)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Holy shit, dat is echt heel vet!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:43
Heel vet inderdaad. Elke keer als ik die toffe bouwsels zie baal ik alleen nog maar meer dat het management gedeelte van dit spel zo slecht in elkaar zit. Als ik eerst een paar moeilijke jaren heb en dan dit soort dingen kan gaan bouwen dan is dit het enige spel dat ik nodig heb in mijn leven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Meer info over de 1.4 Anniversary Update (22 november komt hij uit):

Alle info hier: https://forums.planetcoas...er-1-4-Anniversary-Update

Copy/paste uit dat topic:

Hi coaster friends!

We know you are eagerly awaiting more news on our 1.4 Anniversary Update, announced at this year’s Frontier Expo... With the game’s anniversary on November 17, we’d already hinted that the update would fall around this date. After taking into account some really valuable community feedback we received during and after Frontier Expo, we are happy to tell you that the 1.4 Anniversary Update will make its way to you on November 22, 2017!

Planet Coaster’s 1.4 Anniversary Update follows our free Winter, Spring, and Summer updates with new content, rides, and features. During our fantastic Frontier Expo we already showed you the following things:

Scenario Editor – giving you the tools to create your own custom scenarios and share them with the community through Steam Workshop!

Three new rides – the Weisshorn (a classic fairground ride), the Hop The Gaps (a rickety side friction ride), and the Cascade (our first water coaster).

Staff Management building – a place for your staff to rest and receive training.

A host of picnic benches – allowing you to create food courts and plazas!

Interchangeable coasters – this lets you switch coaster trains to other types of track allowing for maximum flexibility.

But wait... we’ve got a little bit more!

Firstly, due to much community feedback after the Weisshorn’s reveal at FX2017, we created the Monte Leone. This ride is a smaller and more compact version of the Weisshorn; it has the same mechanical cover and sequences as its bigger brother but it has no roof and a smaller control booth to allow you to customise your own look and feel for the ride.

At Frontier Expo we mentioned one more ride for you, so meet the Zenith coaster! The Zenith is a master class in rollercoaster engineering; it’s a hydraulic launched coaster with a top speed of 175mph that roars vertically up an enormous ‘Top Hat’ element that’s been custom made with a complex support system to include vertical incline and drop rolls for the ultimate thrill for your guests. The train has a sleek, high speed design to make this the complete package.

As well as the much requested picnic benches, you can also decorate your food courts with themed canopies, as well as a few new autumnal trees! We cannot wait to see the beautiful plazas you’ll create.

Last but not least, there are a heap of special management and UI improvements based on your feedback and reports. You’ll get a full list of changes in the upcoming patch notes, but here’s a few notable mentions.

Regarding custom biomes, you will now be able to swap the background as you see fit. This will allow you to create whatever vista you want!

We are now allowing for custom text on coasters; whatever you decide to name your coaster will now appear on the coaster car.

Some updates to triggers will now allow you to toggle objects for a certain time and at certain intervals (e.g. to create strobe lights).

We are also adding some kerbs and barriers to our pathing system to allow you to control the flow of guests.

To go into more detail on the Scenario Editor, its possibilities, and all of the UI and management additions, we’ve planned a special livestream on Wednesday November 15 which will feature a live build of the 1.4 Update (do note we will focus on the Scenario Editor only). Lead Programmer Andrew Chappell and Gameplay Programmer Bradley Pollard will tell you all about how it works and what you can achieve with it!

On Wednesday November 22, Lead Artist Sam Denney will join us for the launch day special and will play the update and talk about the process of making it all come together.

We hope you’re all excited, and just want to say thank you again for all your support.

Bo

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhodium
Twee opmerkelijke punten zijn toch wel:
Some updates to triggers will now allow you to toggle objects for a certain time and at certain intervals (e.g. to create strobe lights).

We are also adding some kerbs and barriers to our pathing system to allow you to control the flow of guests.
Tevens zijn er op de screenshots nog een paar leuke nieuwe scenery items te zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k4W9QOD.jpg

Ik zie een zwarte parasol (links voor het podium, valt bijna niet op!) en het blauwe dak met sierrand en poten met verschillende kleuren. Ben alleen bang dat het een vast scenery item is en geen (nieuwe) losse items zijn.

Alleen snap echt niet waarom ze nog steeds geen boeiende giftshops toevoegen. Dat Just A Momento verkoopt echt rare artikelen. Want wat moet ik met een sci-fi radio in mijn western park :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
rhodium schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:30:
Twee opmerkelijke punten zijn toch wel:

[...]

Tevens zijn er op de screenshots nog een paar leuke nieuwe scenery items te zien.

[afbeelding]

Ik zie een zwarte parasol (links voor het podium, valt bijna niet op!) en het blauwe dak met sierrand en poten met verschillende kleuren. Ben alleen bang dat het een vast scenery item is en geen (nieuwe) losse items zijn.

Alleen snap echt niet waarom ze nog steeds geen boeiende giftshops toevoegen. Dat Just A Momento verkoopt echt rare artikelen. Want wat moet ik met een sci-fi radio in mijn western park :/
En dat de info kiosk alleen maar fast pas verkoopt, en niet eens een map ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
Met de anniversary update weer eens oppikken. Het kriebelt weer als ik al de zalige creaties hier zie. :p

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik weet niet of het hier mag , maar zou dit een goede pc zijn voor planet coaster ?

https://www.alternate.nl/.../product/1369179?lk=21520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
taker1987 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:56:
ik weet niet of het hier mag , maar zou dit een goede pc zijn voor planet coaster ?

https://www.alternate.nl/.../product/1369179?lk=21520
afgezien van het feit dat hij veel te prijzig is, zou dat prima moeten zijn voor planet coaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
mschol schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:02:
[...]

afgezien van het feit dat hij veel te prijzig is, zou dat prima moeten zijn voor planet coaster
welke raad je anders aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zoiets zelf bouwen kost je letterlijk de helft. En dan kan je voor de nieuwe i7 kiezen.

Bouw zelf iets :) Lees je in, open een topic in het juiste forum en stel je eigen PC samen ;)

Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste