mschol schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:27:
[...]
PC staat nu op +50 uur..
de alpha op minder omdat die later op steam kwam en daar niet veel alpha gespeeld heb...
ik vind het spel wel uitnodigen om zelf wat te gaan rommelen, en dat doe ik dan ook wel.. en dat lukt redelijk (niet alles wordt zoals ik het zou willen maar dan pas ik wel een mouw aan)
Ik wil minimaal 37 uur, zo heb ik mijn 1 euro per uur doel bereikt
Nee maar ja, RCT2 en 3 heb ik letterlijk ruim duizend uur gespeeld, dan moet dit ook wel minstens een uur of 100 te doen zijn.
Heb even gekeken op mijn laptop, en de resultaten verbazen me niet. Op dezelfde map als op mijn PC haal ik op 1080P en low settings zo rond de 30-32FPS uitgezoomed met 4000 bezoekers. Op Ultra haal ik 15FPS. GPU gebruik 100%, CPU op alle 4 cores zo rond de 80%. Het is dus geen CPU bottleneck, maar wel raar dat het spel een i7 6700K op 4.5Ghz 80-90% vol trekt op 8 draadjes en een i5 6300HQ op 3.2Ghz even veel op 4 draadjes... GPU van de laptop is zodanig geoverclocked dat deze gelijk presteert aan de GTX965M.
edit: mindfart, ik lees 4k bezoekers als 4k resolutie
Maar goed het is dus redelijk speelbaar met de specs van mijn laptop, maar de fans moeten echt volle bak aan het werk en dat is niet prettig om aan te horen

Er is ook altijd wat haha...
[
Voor 20% gewijzigd door
Kuusj op 18-11-2016 01:01
]