Ik vind het beter wegkijken dan ik had verwacht
Ik ben voor een tweede seizoen fuller house
Katerin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:28:
Ik vind het beter wegkijken dan ik had verwachtIk ben voor een tweede seizoen fuller house

Zit net The 100 te kijken, komt vannacht (aldus reclame onderin) blijkbaar een 2 uur durende crossover event bij The Vampire Diaries en The Originals
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 26-02-2016 14:35 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
mijn ervaring met amerikaanse comedy's is dat ik er niet meer dan 1 per dag moet zien. Ik hoop dat het hier beter bevalt, maar de oude serie heb ik in mijn jeugd gezien, dus het komt vast wel goed.Veefje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:02:
De eerste zes afleveringen van Fuller House gezien. Niet meer voor mij. Of je het nou matig of slecht wilt noemen, goed is het in ieder geval niet.
Ik kijk zelf heel veel Amerikaanse comedy's. Een hele lange lijst zelfs. Voor mij persoonlijk ligt het daar dus niet aan. Ik heb Full House ook in mijn jeugd gezien, daarom (en voor mijn site) ben ik gaan kijken. Anders had ik er zelf waarschijnlijk niet aan begonnen, aangezien ik over het algemeen geen fan (of de acteurs moeten me aanspreken) ben van multicams.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:00:
[...]
mijn ervaring met amerikaanse comedy's is dat ik er niet meer dan 1 per dag moet zien. Ik hoop dat het hier beter bevalt, maar de oude serie heb ik in mijn jeugd gezien, dus het komt vast wel goed.
Net de eerste ep opgezet van Fuller House en ben nu bij de 2e intro. Daar valt me één ding heel erg op bij de Guest Stars. Die Lori Loughlin is sinds 1987 echt geen jaar ouder geworden
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat vind ik bij John Stamos ook. Zag 'm pas sinds jaren weer voor het eerst in Grandfathered. Die ziet er exact hetzelfde uit als 'vroegâh'.wontcachme schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:30:
Net de eerste ep opgezet van Fuller House en ben nu bij de 2e intro. Daar valt me één ding heel erg op bij de Guest Stars. Die Lori Loughlin is sinds 1987 echt geen jaar ouder geworden![]()
Bob Saget daarentegen ziet eruit of hij aangevallen is door alle kinderen uit die America's Funniest Home Video'sCRXDelSol schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:47:
[...]
Dat vind ik bij John Stamos ook. Zag 'm pas sinds jaren weer voor het eerst in Grandfathered. Die ziet er exact hetzelfde uit als 'vroegâh'.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja, en die is onderweg ook nog de McDonalds, KFC én Burger King tegen gekomen.wontcachme schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:51:
[...]
Bob Saget daarentegen ziet eruit of hij aangevallen is door alle kinderen uit die America's Funniest Home Video's
was ook wel nodig, want The Vampire Diairies is om te huilen dit seizoen. En dan heb ik het niet over de Heretics maar dat ruk verhaal met Damon ..Raven schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:34:
[...]
![]()
Zit net The 100 te kijken, komt vannacht (aldus reclame onderin) blijkbaar een 2 uur durende crossover event bij The Vampire Diaries en The Originals
eindelijk na x afleveringen begin je langzaam de flash-forward te ontginnen .. dramatisch langzaam en slecht .. zit geen greintje spanning in tov vorige seizoenen .. ik zeg: Next ..
(keb toch maar 180 series in Sonarr zitten)
There are no secrets, only information you do not yet have
Kimmy: I plead the fifth tequila

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
er lastig te verkrijgen s1 en verder ;-)Goner schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:15:
Hee, goed nieuws zo gelijk na de laatste aflevering gisteren :
Death In Paradise body count to rise as it's recommissioned for a sixth series
Dit is waarschijnlijk zo'n 'guilty pleasure' waar ik hier wel 's over lees![]()
Zon, strand, mooie vrouwen, reggae, bier en rum ... oh ja en moorden !
Inderdaad, geen spat verandert.CRXDelSol schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:47:
[...]
Dat vind ik bij John Stamos ook. Zag 'm pas sinds jaren weer voor het eerst in Grandfathered. Die ziet er exact hetzelfde uit als 'vroegâh'.
Ik vind Stephanie (Jodie Sweetin) er dan weer erg veroudert uit zien, weet niet of dat komt omdat ze een tijdje aan de drugs is geweest.
full house heb ik ook in mijn jeugd vollop gekeken, vind deze revival tot op heden goed gelukt, ook de reference naar Michelle in de eerste episode vond ik leuk gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Shanquish op 28-02-2016 09:21 ]
Die zag er idd meer 'anders' uit dan de andere twee dames. Ik las ook dat ze verslaafd was aan crystal meth idd, dat kan een rol gespeeld hebben. Maar het is nog steeds een hele mooie vrouw.shameete schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:20:
[...]
Inderdaad, geen spat verandert.
Ik vind Stephanie (Jodie Sweetin) er dan weer erg veroudert uit zien, weet niet of dat komt omdat ze een tijdje aan de drugs is geweest.
full house heb ik ook in mijn jeugd vollop gekeken, vind deze revival tot op heden goed gelukt, ook de reference naar Michelle in de eerste episode vond ik leuk gedaan.
Die heeft na het aflopen van Full House zo'n beetje alles gebruikt. Dan ziet ze er toch nog "heel aardig" uit. Vond dat Engelse accent leuk in de eerste episode. Die heb ik nu 10 à 15 minuutjes gezien, denk ik, en ik heb wel zin in meer.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alleen episode 1 gezien (we kijken er 1 per avond om het leuk te houden), maar die rode jurk in episode 1 waarbij bijna alles zichtbaar was vond ik wel overdreven.
Blijven de mannen trouwens in elke episode meespelen? Het leek aan het einde van aflevering 1 net of alleen die vrouwen overblijven? Zal toch niet?
Blijven de mannen trouwens in elke episode meespelen? Het leek aan het einde van aflevering 1 net of alleen die vrouwen overblijven? Zal toch niet?
Net ook de eerste aflevering van Fuller House gezien en me er prima mee vermaakt 
Je moet er natuurlijk niet serieus naar kijken, dat doet de cast ook niet
Die grijs op Bob's gezicht in de eerste scene is briljant, je ziet hem denken "ik kan niet geloven dat we dit serieus aan het doen zijn
".
De scenes waar we ineens in split screen zien hoe ze een oude scene 1 op 1 na doen zijn ook geweldig.
En ik lag krom toen ze in het begin zeiden "we zijn er allemaal! Behalve Michelle, die heeft het in New York te druk met haar mode gebeuren" waarna de hele cast 20 seconden lang geïrriteerd, recht in de camera staart
Je moet er natuurlijk niet serieus naar kijken, dat doet de cast ook niet
Die grijs op Bob's gezicht in de eerste scene is briljant, je ziet hem denken "ik kan niet geloven dat we dit serieus aan het doen zijn
De scenes waar we ineens in split screen zien hoe ze een oude scene 1 op 1 na doen zijn ook geweldig.
En ik lag krom toen ze in het begin zeiden "we zijn er allemaal! Behalve Michelle, die heeft het in New York te druk met haar mode gebeuren" waarna de hele cast 20 seconden lang geïrriteerd, recht in de camera staart

Ze hebben alleen gast rollen en zijn er maar een paar keer. De serie draait voornamelijk om DJ, Stephanie en Kimmy.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:39:
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 28-02-2016 15:42 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Fuller House was leuk, benieuwd of en waneer seizoen 2 uit komt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Aah, dat is jammer. Ik vind die kerels een stuk leuker. Nouja, vanavond episode 2 zien.Spike_wolf schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:40:
Ze hebben alleen gast rollen en zijn er maar een paar keer. De serie draait voornamelijk om DJ, Stephanie en Kimmy.
Gisteren ook even alle afleveringen van Fuller House gekeken.
De blik van Stephany na Jackson's 'was up all night erupting my volcano'
De blik van Stephany na Jackson's 'was up all night erupting my volcano'
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Er zaten inderdaad nogal wat dubbelzinnige opmerkingen in
Oscar Wilde
Die "sea-men"-grap

Door de reacties hier toch ook maar even de eerste aflevering gekeken. Net zoals vroeger is het niet helemaal mijn ding, maar stiekem kon ik het niet laten om toch breeduit mee te lachen
Door de reacties hier toch ook maar even de eerste aflevering gekeken. Net zoals vroeger is het niet helemaal mijn ding, maar stiekem kon ik het niet laten om toch breeduit mee te lachen
Dat zit wel Schnorr.
't is nogal een dooie boel in de downloadmap, komt dat door de Oscars? ...
Oscar Wilde
Lijkt mij inderdaad de reden.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hier ook, alleen Walking DeadRaven schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:00:
't is nogal een dooie boel in de downloadmap,

en natuurlijk ; OSCARS.2016.The.88th.Annual.Academy.Awards.(Eng.Subs).SDTV.x264-[2Maverick]
Wat doe je als een van je hoofdrol spelers stopt met NCIS? Nou, dan bestel je een seizoen 14 en 15
Gelukkig nog best vermakelijk
Verwijderd
Maandag is altijd al een dooie boel geweest..Raven schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:00:
't is nogal een dooie boel in de downloadmap, komt dat door de Oscars? ...
Ach, hij is niet de eerste hoofdpersoon die vertrekt. Wel een van de weinige van de oude garde nog.wontcachme schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:34:
Wat doe je als een van je hoofdrol spelers stopt met NCIS? Nou, dan bestel je een seizoen 14 en 15![]()
![]()
Maar ik vermaak me er nog steeds prima mee, dus van mij mogen ze nog wel twee jaar door gaan
Humankind… be both.
Nee hoorVerwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:50:
[...]
Maandag is altijd al een dooie boel geweest..
Oscar Wilde
Gister Vinyl en The Night Manager, verder heb ik nog een aantal aflevering van Agent Carter staan waar ik maar niet aan toe kom.
The Night Manager is een mooie serie, die blijf ik nog wel even volgen.
The Night Manager is een mooie serie, die blijf ik nog wel even volgen.
Blindspot en Gotham zijn weer verder gegaan
Oscar Wilde
Lol, Laura Vandervoort in Supergirl 
Nu mag een cameo van Tom Welling als Clark eigenlijk niet meer uit blijven
[Edit]
Oeh, en de Fortressof Solitude
[Edit]
[ Voor 68% gewijzigd door Spike_wolf op 01-03-2016 11:49 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik dacht al, waar ken ik haar vanSpike_wolf schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:30:
Lol, Laura Vandervoort in Supergirl
[Edit]

Heb de season final gezien van Code Black, was een goede aflevering om naar te kijken. Vond alleen de laatste 10 minuten niet heel spannend. Hoop wel dat de serie wordt renewd voor seizoen 2.
De eerste afleveringen van het seizoen was er weinig character verdieping maar in latere afleveringen is het er meer ingekomen. Als je een leuke, hectische ziekenhuis serie wilt zien dan raad ik 'm zeker aan!
De eerste afleveringen van het seizoen was er weinig character verdieping maar in latere afleveringen is het er meer ingekomen. Als je een leuke, hectische ziekenhuis serie wilt zien dan raad ik 'm zeker aan!
[ Voor 36% gewijzigd door Sinus_rhythm op 01-03-2016 12:10 ]
Komt al weken op Twitter voorbij, ik had eerst ff zoiets van: What the F, Mystique?
Maar Laura is altijd leuk om naar te kijken
Oscar Wilde
De kijkcijfers zijn beroerd dus reken er maar niet op.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:08:
Heb de season final gezien van Code Black, was een goede aflevering om naar te kijken. Vond alleen de laatste 10 minuten niet heel spannend. Hoop wel dat de serie wordt renewd voor seizoen 2.
Ik volg haar al tijden niet meer, ik zag afgelopen week wel wat foto's van Indigo/Brainiac 8 voorbij komen, maar niets waar op te zien was dat zij het was.Raven schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:14:
[...]
Komt al weken op Twitter voorbij, ik had eerst ff zoiets van: What the F, Mystique?
Maar Laura is altijd leuk om naar te kijken
Maar ze zijn goed onderweg om de hele Supes familie in beeld te krijgen
Humankind… be both.
Probeer dat altijd te vinden maar heb nog steeds geen website gevonden die een makkelijk/begrijpelijk overzicht kan tonen. Ook lastig om dat de rating vaak verschilt per zender wat acceptabel is.wontcachme schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:23:
[...]
De kijkcijfers zijn beroerd dus reken er maar niet op.
Heb je toevallig een site waar dat te vinden is?
Verwijderd
Samen met Agent Carter op dit moment toch wel mijn favoriete guilty pleasure seriesSpike_wolf schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:26:
[...]
...
Maar ze zijn goed onderweg om de hele Supes familie in beeld te krijgen
http://tvbythenumbers.zap2it.com/category/renewcancel/Sinus_rhythm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:27:
[...]
Probeer dat altijd te vinden maar heb nog steeds geen website gevonden die een makkelijk/begrijpelijk overzicht kan tonen. Ook lastig om dat de rating vaak verschilt per zender wat acceptabel is.
Heb je toevallig een site waar dat te vinden is?
En de twitter van de Cancelation bear. Komt van dezelfde site en heeft dagelijks kijkcijfers + voorspellingen.
Walking Dead, Shameless .. The Night Manager ..Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:50:
[...]
Maandag is altijd al een dooie boel geweest..
avond kapot hoor ..
Haha precies. Maandag is hier al jaren de drukste dag van de week, bijna ongeacht het seizoen.zeroday schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:18:
[...]
Walking Dead, Shameless .. The Night Manager ..
avond kapot hoor ..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor mij is alleen de zondag rustig, eigenlijk. Elke dag komen er gemiddeld minstens 3 series die op the watchlist staan. Verder geen rustige dagen/tijden hier.
Zal vanavond eens mijn calendar van Sonarr laten zien .. lach je je kapot .. Kuch ..Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:32:
[...]
Haha precies. Maandag is hier al jaren de drukste dag van de week, bijna ongeacht het seizoen.
oh het kan ook met Telegram ..
Grandfathered - 2016-03-01
Rizzoli & Isles - 2016-03-01
Shadowhunters - 2016-03-01*
Teen Wolf - 2016-03-01
Marvel's Agent Carter - 2016-03-01
Outsiders - 2016-03-01*
Schitt's Creek - 2016-03-01
The Grinder - 2016-03-01
The Shannara Chronicles - 2016-03-01*
Rosewood - 2016-03-02*
The Mysteries of Laura - 2016-03-02
Young & Hungry - 2016-03-02
The Real O'Neals - 2016-03-02
Baby Daddy - 2016-03-02
The Real O'Neals - 2016-03-02
American Crime - 2016-03-02
CSI: Cyber - 2016-03-02
Suits - 2016-03-02*
Broad City - 2016-03-02
Man Seeking Woman - 2016-03-02
Teachers (2016) - 2016-03-02
DC's Legends of Tomorrow - 2016-03-03*
Life in Pieces - 2016-03-03
The 100 - 2016-03-03*
Mom - 2016-03-03
2 Broke Girls - 2016-03-03*
Vikings - 2016-03-03*
Colony - 2016-03-03*
How to Get Away with Murder - 2016-03-03
House of Cards (US) - 2016-03-04
* kijk ik momenteel de rest 'on hold'
[ Voor 69% gewijzigd door zeroday op 01-03-2016 15:07 ]
En er komt een 2e seizoen van Fuller House
Oscar Wilde
Ik heb pas 5 afleveringen gezien, maar ik vermaak me er prima mee
Humankind… be both.
Verwijderd
Vanochtend voor de eerste keer ROME gekeken. Bevalt mij prima! Is helaas maar 2 seizoenen (wel vrij lange seizoenen), maar tot nu toe uit de kunst
Gave serie was dat ja!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:22:
Vanochtend voor de eerste keer ROME gekeken. Bevalt mij prima! Is helaas maar 2 seizoenen (wel vrij lange seizoenen), maar tot nu toe uit de kunst
The Borgias is ook een mooie. Helaas heeft die maar drie seizoenen en werd het voortijdig gestopt;
quote: WikipediaOp 5 juni 2013 besliste Showtime om de serie na drie seizoenen stop te zetten en dit omwille van te hoge productiekosten. Het geplande vierde eindseizoen kwam er dus niet. Het plan om de serie af te sluiten met een twee uur durende film werd eveneens opgeborgen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Iemand Thirteen al gezien. Nieuwe Britse dramaserie over een 26 jarige vrouw die na dertien jaar weet te ontsnappen uit de kelder waar zij werd vastgehouden. Wel aardig.
https://www.kickstarter.c...-revolution/posts/1493993
Dear Fans,
We have been working hard on the business side, and it is paying off. As I mentioned to you all on our last update, one of the major Hollywood Studios had expressed interest in Swat-Kats. We follow up and now they are working and collaborating with us in making a presentation to Broadcasters. If the broadcaster is interested, This Major Studios will further develop with us toward production.
We have been working on new development, and we are meeting the Studio beginning of March to show them the direction we are going with Swat-Kats Revolution. Glenn Leopold, our original story editor, has been working with us.
This would be extremely exciting to bring the full series back on Broadcaster.
You all have contributed to where we are, and we are immensely grateful for it.
The next few weeks will be critical, stay with us, make noise, keep supporting us and we will prevail!
No matter what, Swat Kats will be back!!
Thanks, FANS!
Oscar Wilde
Ik heb me altijd wel vermaakt met New Girl, en moest even slikken toen het er op leek dat Megan Fox tot de vaste cast ging behoren terwijl Zoey weg is. Maar ik moet zeggen dat de show er veel beter op geworden is

Zonder Jess en met de personages van Hannah en Megan in hoofdrollen is de dynamiek veel interessanter dan het was

Zonder Jess en met de personages van Hannah en Megan in hoofdrollen is de dynamiek veel interessanter dan het was
Humankind… be both.
Hetzelfde wat jij nu zegt gaf mijn favoriete tv critic ook aan. Ik ben nog een seizoen achter dus weet niet of het voor mij dan echt zo is. Ik ga maar even deze en volgende week het derde seizoen en het vierde tot nu toe bingen.Spike_wolf schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:46:
Ik heb me altijd wel vermaakt met New Girl, en moest even slikken toen het er op leek dat Megan Fox tot de vaste cast ging behoren terwijl Zoey weg is. Maar ik moet zeggen dat de show er veel beter op geworden is![]()
Verwijderd
Ik ken hem niet, maar ik pak hem wel mee naar jouw tip. We gaan het zien binnenkort,Veefje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:19:
Iemand Thirteen al gezien. Nieuwe Britse dramaserie over een 26 jarige vrouw die na dertien jaar weet te ontsnappen uit de kelder waar zij werd vastgehouden. Wel aardig.
Nou het is niet de beste Komedie op de tv (ook niet met Megan) maar vind New Gril toch wel leuk altijd. Ook met Jess.Spike_wolf schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:46:
Ik heb me altijd wel vermaakt met New Girl, en moest even slikken toen het er op leek dat Megan Fox tot de vaste cast ging behoren terwijl Zoey weg is. Maar ik moet zeggen dat de show er veel beter op geworden is![]()
Wat is er eigenlijk met Jess, zwanger in het echt?
Yep, zwanger van haar eerste kindje.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:43:
[...]
Nou het is niet de beste Komedie op de tv (ook niet met Megan) maar vind New Gril toch wel leuk altijd. Ook met Jess.
Wat is er eigenlijk met Jess, zwanger in het echt?
Dacht al zoiets idd.
Toch best gewaagd om als actrice even tijdelijk uit je "eigen serie" te stappen.
We hebben nu gezien dat het ook werkt zonder namelijk.
Top, als ik moet kiezen kijk ik liever naar Jess namelijk.M a r c o schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:23:
Volgende episode is ze weer terug trouwens.
Megan is me teveel een amerikaans poppetje.
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 02-03-2016 22:14 ]
Ben ik dan echt de enige die er geen reedt aan vindt, dat Fuller House?
Ik heb het vroeger nooit gekeken, ik weet niet in hoeverre dat moet helpen? Maar het is totaal niet grappig, ik heb de eerste helft van de eerste episode niet kunnen lachen dus gelijk afgezet. Wat tenenkrommend. Ik kijk veel andere comedy's maar deze is niet te pruimen.
Ik heb het vroeger nooit gekeken, ik weet niet in hoeverre dat moet helpen? Maar het is totaal niet grappig, ik heb de eerste helft van de eerste episode niet kunnen lachen dus gelijk afgezet. Wat tenenkrommend. Ik kijk veel andere comedy's maar deze is niet te pruimen.
Het origineel helpt, helemaal bij de eerste aflevering want dat is eigenlijk niets anders dan referenties naar het origineel.BlueLed schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:59:
Als je even doorzet tot de 2e en 3e aflevering zul je er meer aan vinden omdat het dan meer een eigen show wordt. Hoewel de nostalgie nog steeds een groot component zal zijn.
Maar voor een echt oordeel ben je te vroeg gestopt
Humankind… be both.
The Hoff komt weer op de buis in (de filmversie van) Baywatch:
David Hasselhoff speelt in Baywatch-film

IMDB: Baywatch (2017)
Alexandra Daddario, Priyanka Chopra .... dat kan nog leuk worden

Maar vast niet zo leuk als toen:
* Raven denkt aanDavid Hasselhoff gaat een rol spelen in de filmversie van de beroemde serie Baywatch, meldt producent en hoofdrolspeler Dwayne Johnson via Instagram.
"Het is me een genoegen om de originele Baywatch-gangster zelf David Hasselhoff te verwelkomen in onze film", meldt The Rock bij het filmpje waarin hij een videogesprek voert met de acteur.
"Ik ben er al klaar voor sinds mijn geboorte", zegt Hasselhoff in het gesprek over de uitdaging opnieuw in de wereld van Baywatch te stappen.
Welke rol Hasselhoff zal spelen is nog niet duidelijk. Johnson neemt in de filmversie namelijk de oude rol van hem over, die van Mitch Buchannon. Wel verwacht Johnson dat de veteraan zonder bovenkleding te zien zal zijn. "Hij heeft zich kapot getraind en is in de beste vorm sinds jaren."

Alexandra Daddario, Priyanka Chopra .... dat kan nog leuk worden

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 03-03-2016 11:19 ]
Oscar Wilde
Nee hoor, de critici vinden het over 't algemeen ook niks (35/100 op Metacritic), en heel veel Nederlanders ook niet (te Amerikaans, te nep en gemaakt, te oppervlakkig, niet grappig). Er zijn in dit topic gewoon enkele fans en die willen hun ei kwijt. Da's prima wat mij betreft, hoewel ik hoop dat het snel overwaaitBlueLed schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:59:
In ander nieuws: De productie van komende serie American Gods is weer een stapje verder met de casting van Ian McShane als één van de hoofdpersonages. Een goede acteur, de serie is gebaseerd op een gewaardeerd boek en de showrunners / schrijvers / regisseurs hebben ook allemaal een aardige staat van dienst, dus ik ben erg benieuwd wat hieruit komt. De serie moet in 2017 op Starz uitgezonden worden; een zender die de laatste jaren best aardige dingen doet (Ash vs Evil Dead, Outlander, Black Sails, Pillars of the Earth, Da Vinci's Demons, Spartacus). (bron)
[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 03-03-2016 11:34 ]
De kritieken waren idd vrij negatief. Ik ben zelf ook niet te spreken over Fuller House, voor mij is het een 4.5'je. Maar ik vind het wel tof dat anderen de serie wel kunnen waarderen.geert1 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:29:
[...]
Nee hoor, de critici vinden het over 't algemeen ook niks, en heel veel Nederlanders ook niet (te Amerikaans, te nep en gemaakt, te oppervlakkig, niet grappig). Er zijn in dit topic gewoon enkele fans en die willen hun ei kwijt. Da's prima wat mij betreft, hoewel ik hoop dat het snel overwaait
In ander nieuws: De productie van komende serie American Gods is weer een stapje verder met de casting van Ian McShane als één van de hoofdpersonages. Een goede acteur, de serie is gebaseerd op een gewaardeerd boek en de showrunners / schrijvers / regisseurs hebben ook allemaal een aardige staat van dienst, dus ik ben erg benieuwd wat hieruit komt. De serie moet in 2017 op Starz uitgezonden worden; een zender die de laatste jaren best aardige dingen doet (Ash vs Evil Dead, Outlander, Black Sails, Pillars of the Earth, Da Vinci's Demons, Spartacus). (bron)
Ian McShane is idd voor elke serie een heerlijke casting. American Gods gaat er sowieso hier in, lijkt mij een must.
Gisteren zijn, trouwens, The Real O'Neals, Hap and Leonard en The Family begonnen. Ben nu bezig met recensies. Suits had ook de seasonfinale gisteren. Beste seizoen in jaren wat mij betreft.
Heb geen minuut gezien van Baywatch, maar hoop dat hij zijn eigen foute way of things/zelfspot mag gebruiken
* 2Dutch zet nog even een van de laatste Hoffig-heden aan
Quantico blijft toch ook wel lekker wegkijken trouwens, vooral de latere eps zijn leuk met de twists en turns. Heeft misschien ook wel met de mooie dame in de hoofdrol te maken
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
2Dutch schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Heb geen minuut gezien van Baywatch, maar hoop dat hij zijn eigen foute way of things/zelfspot mag gebruiken

Kung Fury2Dutch schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:00:
* 2Dutch zet nog even een van de laatste Hoffig-heden aan
[video]

Ze is dan ook niet voor niets een Miss World geweest2Dutch schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:00:
Quantico blijft toch ook wel lekker wegkijken trouwens, vooral de latere eps zijn leuk met de twists en turns. Heeft misschien ook wel met de mooie dame in de hoofdrol te maken

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 03-03-2016 12:37 ]
Oscar Wilde
Al wel binnengehaald, hoorde dat ie erg goed is maar morgen pas tijd om te kijken. Loop sowieso alweer niet op schema.Veefje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:19:
Nee, heb het destijds wel gezien maar vind 't idd tenenkrommend slecht. Voorbeeld van stuitend amateuristisch regisseren. Jij gaat hier staan en zegt dit en jij gaat daar staan en zegt op een gegeven moment dat en allemaal goed oplezen vanaf het briefje.BlueLed schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:59:
Slechts voor de verstokte fans.
X-Files was ook slechts voor de fans, waar ik er 1 van ben maar een evt volgend seizoen mogen ze van mij houden. Het was gewoon niet goed.
Een interessante serie idd. The Family van ABC heeft precies hetzelfde thema, maar de pilot wijst meteen op een veel minder interessante serie.mowa schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:28:
[...]
Al wel binnengehaald, hoorde dat ie erg goed is maar morgen pas tijd om te kijken. Loop sowieso alweer niet op schema.
Ik vind het altijd mooi als iemand als fan zoiets gewoon toe kan geven. Ik heb altijd een haat/liefdesverhouding met fans. Ik waardeer het dat ze echt hun cape om doen voor hun series. Maar ik vind het ook altijd jammer als mensen zo fan zijn dat ze totaal niet meer objectief/kritisch naar een serie kunnen kijken. Ze doen er vaak ook geen poging toe en hebben altijd excuses. Vooral bij grote series als TWD en Game of Thrones zie je het vaak. The X Files was idd niet sterk. Spijtig, maar waar.X-Files was ook slechts voor de fans, waar ik er 1 van ben maar een evt volgend seizoen mogen ze van mij houden. Het was gewoon niet goed.
Net gezien. Vond het echt een typische britse serie. 10x geloofwaardiger dan de vs zou producerenVeefje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:19:
Als iemand had gezegd op het eind dat dit het 3e seizoen zou zijn van Broadchurch had ik het ook geloofd. Kreeg precies dezelfde vibe bij deze serie.
Alleen jammer dat ze niet dezelfde badpakken gebruikenRaven schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:12:
The Hoff komt weer op de buis in (de filmversie van) Baywatch:
[...]
* Raven denkt aan
[video]
Alexandra Daddario, Priyanka Chopra .... dat kan nog leuk worden![]()
[video]
En over Fuller House. Het is idd erg nep. Maar dat had ik ook in mijn hoofd toen ik het begon met kijken. Zal wel komen door mijn herinneringen aan Full House. En door het neppe vond ik het ook wel weer leuk. Typisch jaren 80/90 kwaliteit.
Verwijderd

Voor Vinyl kunnen mensen terecht in het eigen topic
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 16:43 ]
‘Charmed’ Original Cast Member On Reboot: ‘We’re All Totally On Board’ 
Charmed appears to be the next TV series ready for a reboot, Alyssa Milano told Entertainment Tonight in a recent interview.
The actress — who played Phoebe Halliwell on Charmed — hinted that a reboot of the show that aired from 1998-2006 may already be in the works, with many original cast members ready to revive the cult classic.
“We are all open for [a Charmed reunion]! It seems like that’s going to happen any second. I just feel like with all these reunions, and we still have such a cult following, that I feel like someone’s going to put that together at some point, and we’re all totally on board for that!”
Fans also seem ready for a Charmed revival. A Facebook page dedicated to a Charmed reunion has more than 17,000 followers and regularly posts their desires to have the series rebooted through their news feed.
The news that Alyssa Milano would welcome a Charmed reboot is not unexpected. The actress took to Twitter in 2013 to express her desire to do a Charmed movie project, asking former co-stars for their opinion on such a project. Shannon Doherty — who played Prue Halliwell on the series — replied she would be interested.
“[Y]ep I would. Enough was left undone to address and make a good movie.”
The actress that played Paige Matthews on Charmed — Rose McGowan — would also be up for a reunion with one mind-altering stipulation. “I hope we’re all drunk and high on coke,” McGowan told E! Online in a 2015 interview. Rose later affirmed her support for a Charmed project.
“But you know what? Witchcraft is kind of awesome and I had the best powers, so I hope so. Sure.”
Discussing a possible Charmed reunion was not the reason for the interview with Alyssa Milano, however. Alyssa was interviewed to discuss her involvement as host of the upcoming season of Project Runway: All Stars. At 44 years old, Milano explained that she has never felt more confident than she does now, especially after becoming a mother to a son named Milo.
“[Motherhood] does put everything else in perspective in a powerful way, and gives you the confidence to do other things. You almost become, even though you may not be focusing on your career, you become more confident all around so you’re able to take more risks in your career.”
Milano also used the platform to continue her advocacy for mothers who choose to breastfeed their children. The Charmed actress — who often posted breastfeeding pictures on her Instagram account — spoke at length about her concerns that women do not have positive role models when it comes to this particular area of motherhood.
“To me it’s so important for little girls… to see other women breastfeeding so that it becomes acceptable and normal for their generation… The fact that we need lactation consultants after we give birth is so crazy to me, but it’s because we never see other women! We don’t know how. We don’t have a sister or an aunt to show us or teach us the right way to do it.”
Charmed would be another show in a long line of TV series from the 1990’s that have started production on new episodes two ore more decades after the original show ended. Fuller House — the revival of ABC program Full House — recently returned to Netflix within the last week. Almost the entire original cast returned for the Fuller House reboot project with only the Olsen twins — who were rumored to have hard feelings about the project — did not return, the Inquisitr reported.
Oscar Wilde
Is dat Thirteen niet weer een zoveelste Fritzl verhaal?
Brits is een dikke plus bij dit soort series maar had deze eigenlijk al op het verhaal laten schieten.
Brits is een dikke plus bij dit soort series maar had deze eigenlijk al op het verhaal laten schieten.
Bijna door limitless heen. Wel aardig maar sommige dingen zijn wel erg ver gezocht. En helft van de dexter cast
Paulus07 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:03:
Bijna door limitless heen. Wel aardig maar sommige dingen zijn wel erg ver gezocht. En helft van de dexter cast
spoiler:
Zelfs even een zelfde love story
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Het is wel grappig gedaan dat Limitness. Ik vind het ook gedurfd een beetje absurdistische dingen te laten zien, een soort hersenkronkels van de hoofdrolspeler. De humor is daardoor (voor mij) heel verfrissend. Het interessante van het thriller aspect van de serie blijft in tact. De serie is daardoor niet wat ik verwachte maar dat in dit geval helemaal niet erg.Paulus07 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:03:
Ik zie Debra
Yippie kayak, other buckets!
http://www.imdb.com/name/nm0004993jmk schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:56:
[...]
Het is wel grappig gedaan dat Limitness. Ik vind het ook gedurfd een beetje absurdistische dingen te laten zien, een soort hersenkronkels van de hoofdrolspeler. De humor is daardoor (voor mij) heel verfrissend. Het interessante van het thriller aspect van de serie blijft in tact. De serie is daardoor niet wat ik verwachte maar dat in dit geval helemaal niet erg.
Ik zie Debrauit Dexter. Wie nog meer dan?
Ja zo kun je het ook omschrijven ja. Sterk het gehalte van een weeksluiting op een basisschool maar nu uitgevoerd door de ouders van de achtste-groepers. En steeds als ze iets gezegd hebben moet het hele publiek uitzonderlijk uitbundig lachen.mowa schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:28:
[...]
Nee, heb het destijds wel gezien maar vind 't idd tenenkrommend slecht. Voorbeeld van stuitend amateuristisch regisseren. Jij gaat hier staan en zegt dit en jij gaat daar staan en zegt op een gegeven moment dat en allemaal goed oplezen vanaf het briefje.
Slechts voor de verstokte fans.
De meeste Amerikaanse comedy's zijn niet van een heel hoog niveau en de lachband is ook niet waar je aan went maar deze serie komt uit een andere eigen categorie.
Ik hoop niet dat alle comebacks zo slecht gaan worden want er staan er vooral bij Netflix nog heel veel in de planning.
Thirteen heeft me idd zeer overtuigd, heb het geprogrammeerd. Heb BBC Three even niet meer gevolgd omdat ik dacht dat het kanaal zou stoppen omdat het helemaal online zou gaan.
S01E01 van Hap and Leonard van Sundance gezien. Goede (bekende) cast, goed verhaal, met een vleug goede humor op het juiste moment.
Toch heeft het me (nog) niet volledig overtuigd, zo ontbreekt het in mijn beleving wat aan suspense en chemie tussen de hoofdrolspelers. Ben wel benieuwd naar het vervolg
Chemie heb ik wel bij Christina Hendricks
Niet bijzonder mooi maar wel erg lekker. En aan het eind een shot van Pollyanna McIntosh met ook een aardige chemische werking. E02 is ook al beschikbaar maar nog niet gezien.
Zag op Sundance ook The Last Panthers. Een 6 delige serie met o.m John Hurt ik blijf in hem altijd The Storyteller zien, is reeds afgelopen. Nog nooit iets over gehoord maar de trailer ziet er goed uit. Alleen nog ff tijd zien te vinden om 't te bekijken. House of Cards gaat momenteel voor.
S01E01 van Hap and Leonard van Sundance gezien. Goede (bekende) cast, goed verhaal, met een vleug goede humor op het juiste moment.
Toch heeft het me (nog) niet volledig overtuigd, zo ontbreekt het in mijn beleving wat aan suspense en chemie tussen de hoofdrolspelers. Ben wel benieuwd naar het vervolg
Chemie heb ik wel bij Christina Hendricks
Zag op Sundance ook The Last Panthers. Een 6 delige serie met o.m John Hurt ik blijf in hem altijd The Storyteller zien, is reeds afgelopen. Nog nooit iets over gehoord maar de trailer ziet er goed uit. Alleen nog ff tijd zien te vinden om 't te bekijken. House of Cards gaat momenteel voor.
[ Voor 16% gewijzigd door mowa op 04-03-2016 16:24 ]
Hap and Leonard is zeker aardig. Vind Williams en Purefoy juist wel chemie hebben samen. Purefoy z'n accent is niet helemaal honderd, dat merkte ik wel regelmatig. Het is goed, maar nog niet echt pakkend, nee. The Last Panther la ben ik ook geïnteresseerd in.mowa schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:06:
Thirteen heeft me idd zeer overtuigd, heb het geprogrammeerd. Heb BBC Three even niet meer gevolgd omdat ik dacht dat het kanaal zou stoppen omdat het helemaal online zou gaan.
Chemie heb ik wel bij Christina HendricksNiet bijzonder mooi maar wel erg lekker. En aan het eind een shot van Pollyanna McIntosh met ook een aardige chemische werking. E02 is ook al beschikbaar maar nog niet gezien.
[video]
[video]
Even een update:
Ik ben momenteel bezig met het omschrijven van de tool die we gebruiken voor de TS van dit topic en het zomertopic. We hadden hoop dat tvrage terug kwam, maar de api kan nog een hele tijd duren. Ik ben momenteel bezig met het omschrijven van alles naar tvmaze. Maar dat gaat absoluut niet snel aangezien het 95% php is en ik nog nooit met php heb gewerkt (wel andere talen, dat is wel een grote hulp).
Ik ben momenteel bezig met het omschrijven van de tool die we gebruiken voor de TS van dit topic en het zomertopic. We hadden hoop dat tvrage terug kwam, maar de api kan nog een hele tijd duren. Ik ben momenteel bezig met het omschrijven van alles naar tvmaze. Maar dat gaat absoluut niet snel aangezien het 95% php is en ik nog nooit met php heb gewerkt (wel andere talen, dat is wel een grote hulp).
Ik durf t bijna niet te vragen, maar kijkt iemand nog Supernatural, nu ze in het 11e seizoen zitten?
Ik ben een van die mensen die sinds het epische seizoen 5 vol hoop wacht op the big bad en de eindknaller, maar tot op heden uitgebleven. Mooie concepten aangehaald, zoals Nephilims, Eve mother of all, Leviathans, purgatory, maar echt zo ontzettend slecht uitgewerkt...Bij het begin van seizoen 11 toen de darkness (zus van god) gereleased werd hoopte ik dat het goed zou worden, maar zoals verwacht, wederom veel fillers en weinig rode draad...
Ik ben een van die mensen die sinds het epische seizoen 5 vol hoop wacht op the big bad en de eindknaller, maar tot op heden uitgebleven. Mooie concepten aangehaald, zoals Nephilims, Eve mother of all, Leviathans, purgatory, maar echt zo ontzettend slecht uitgewerkt...Bij het begin van seizoen 11 toen de darkness (zus van god) gereleased werd hoopte ik dat het goed zou worden, maar zoals verwacht, wederom veel fillers en weinig rode draad...
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Yes, ik kijk het nog, yep, helemaal mee eens. Lucifer er uit, timetravel, ja ja, hoe bedoel je we gooien er van alles in en zien wel waar het strandt.Deathchant schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:43:
Ik durf t bijna niet te vragen, maar kijkt iemand nog Supernatural, nu ze in het 11e seizoen zitten?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Volg het ook nog steeds maar het is geen top serie meer.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Trailer gezien van Madoff, een 2-delige miniserie naar het boek van Brian Ross over investeringsfraude die Bernard Madoff pleegde. Niet vers van de pers maar vrij recent. Nog niet gezien maar ben benieuwd.
Trailer gezien van The Family. Voor de liefhebbers. Goed verhaal maar ziet er nogal soapy uit. Deze sla ik (zeker gezien mijn beperkte tijd) over.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5UmzR9Xyh_0]
Trailer gezien van The Family. Voor de liefhebbers. Goed verhaal maar ziet er nogal soapy uit. Deze sla ik (zeker gezien mijn beperkte tijd) over.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5UmzR9Xyh_0]
Verwijderd
Ik ben momenteel echt verzot op lucifer, het wordt elke aflevering beter, helemaal nu met de diefstal... al hoop ik wel dat de special effects wat beter worden en dat hij meer een duivel af en toe is. Helaas begint het opeens wel meer een detective serie te worden, hopelijk gaat dat niet te erg worden... op de een of anderer manier weten die Amerikanen van echt alles een politieserie te maken
Lucifer is idd erg leuk, gisteravond weer Shades of Blue gekeken, blijft toch ook wel een leuke serie om te volgen.
Vandaag de laatste aflevering gezien en ik heb er van genoten. Laat dat 2e seizoen maar komenSpike_wolf schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:25:
Ik heb pas 5 afleveringen gezien, maar ik vermaak me er prima meeMeer dan ik had verwacht.
Humankind… be both.
Ja Lucifer wordt beter. Maze begint zelfs leuker te worden, ze doet nu andere dingen dan alleen zeuren. Grappig ook om te zien dat de meest schijnheilige, gemene karakter een engel is.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:53:
Ik ben momenteel echt verzot op lucifer, het wordt elke aflevering beter, helemaal nu met de diefstal... al hoop ik wel dat de special effects wat beter worden en dat hij meer een duivel af en toe is. Helaas begint het opeens wel meer een detective serie te worden, hopelijk gaat dat niet te erg worden... op de een of anderer manier weten die Amerikanen van echt alles een politieserie te maken
Verwijderd
Maze is inderdaad veel leuker geworden, zeker de laatste twee afleveringen
Oei, ik schrik hiervan, zit namelijk halverwege seizoen 2. Er zit dus geen einde aan begrijp ik? Wat is het advies? Laatste aflevering van seizoen 3 niet kijken om geen clifhanger te krijgen?Rhapsody schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:23:
[...]
Gave serie was dat ja!
The Borgias is ook een mooie. Helaas heeft die maar drie seizoenen en werd het voortijdig gestopt;
Gewoon een serie helemaal afkijken, als je hem leuk vindt, lijkt me.
Verwijderd
Ja dat doe ik, maar ik haat cliffhangers zonder einde. Mijn idee is dus om alles te zien op de laatste episode na. Althans, als er een cliffhanger is, ik kan mij die niet herinneren van seizoen 1.Jorgen schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:26:
Gewoon een serie helemaal afkijken, als je hem leuk vindt, lijkt me.
Ik zou het gewoon afkijken. Elke aflevering heeft een cliffhanger, dus wat dat betreft maakt het niet uit.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:58:
Maze is inderdaad veel leuker geworden, zeker de laatste twee afleveringen
[...]
Oei, ik schrik hiervan, zit namelijk halverwege seizoen 2. Er zit dus geen einde aan begrijp ik? Wat is het advies? Laatste aflevering van seizoen 3 niet kijken om geen clifhanger te krijgen?
Maar inderdaad, er zit geen einde aan. Erg jammer. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet meer weet hoe de laatste episodes waren van seizoen 3.
[ Voor 7% gewijzigd door Rhapsody op 05-03-2016 23:32 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Als ik Stargate Universe in gedachten neem, dan vond ik het enorm jammer om niet verder te kunnen kijken na het einde van seizoen 2. Ik had die laatste aflevering echter niet willen missen, ook omdat de rode lijn van seizoen 2 daar naartoe werkte. Ik kijk niet naar Borgias, dus daar kan ik verder niets over zeggen, maar ik zou zelf een serie die ik leuk vind wel zo compleet mogelijk willen zien.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:29:
[...]
Ja dat doe ik, maar ik haat cliffhangers zonder einde. Mijn idee is dus om alles te zien op de laatste episode na. Althans, als er een cliffhanger is, ik kan mij die niet herinneren van seizoen 1.
Die diefstal is zeker een goede twist, begin nu echt nieuwsgierig te worden naar de rest van deze serie.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:53:
De interactie tussen Lucifer en Chloe wordt ook steeds beter, zij lijkt mij iemand anders te zijn dan dat ze nu speelt, misschien een engel of iemand speciaal gecreëerd voor Lucifer, door een hogere macht..... zou een mooie vondst zijn?
Ook wordt de scheidslijn tussen goed en kwaad, Lucifer/Amenadiel, steeds vager. Kom maar op met de volgende aflevering.
apollo13
Ik denk dat Chloe een rechtschapen iemand is. Dus iemand die niet de zondelast van haar voorouders bij zich draagt. Op die manier is ze immuun voor Lucifer.apollo13 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 01:06:
[...]
Die diefstal is zeker een goede twist, begin nu echt nieuwsgierig te worden naar de rest van deze serie.
De interactie tussen Lucifer en Chloe wordt ook steeds beter, zij lijkt mij iemand anders te zijn dan dat ze nu speelt, misschien een engel of iemand speciaal gecreëerd voor Lucifer, door een hogere macht..... zou een mooie vondst zijn?
Ook wordt de scheidslijn tussen goed en kwaad, Lucifer/Amenadiel, steeds vager. Kom maar op met de volgende aflevering.
Lucifer en ook Supernatural zijn bij mij guilty pleasures. Ik vond bijvoorbeeld Constantine ook enorm vermakelijk (extreem jammer dat het niet is verlengd) en het aantal van dit soortgelijke series zijn behoorlijk schaars. Jammer eigenlijk.
Overigens denk ik dat Chloe een half-engel is en dat dit de reden is waarom ze immuun is.
Overigens denk ik dat Chloe een half-engel is en dat dit de reden is waarom ze immuun is.
Dit topic is gesloten.