Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste
Acties:
  • 876.628 views

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 16:32
sinasappel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:34:
Zijn er ook mensen die de serie "Continuum" (2012-2015) hebben gezien? Ik ben deze sinds kort gaan kijken en vind het een leuke serie!

IMDB: Continuum (TV Series 2012–2015)
Ik. Moet alleen het laatste seizoen nog zien, nog geen tijd voor gehad. Vermakelijk en weer eens wat anders.

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:17
Ik ben nu met seizoen 3 bezig. Ik moet zeggen, soms erg verwarrend in welke tijd het nu afpeelt maar wel echt spannend!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-02 21:31

Nitai

Feels good man

Hobbykok schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 18:45:
[...]

Ik geef het door, een deel heeft ze gezien, maar een deel nog niet, lucifer vond ze niks (maar die vond ik weer super), ik zal die heart of dixie enzo eens doorgeven. Probleem is alleen dat ik dan ook vaak ernaar moet kijken en ik vond die wel erg zoetsappig toen ik het geprobeerd had een paar jaar terug.
Gewoon Plex servertje installeren en dan kan ze ook op haar smartphone kijken. Heb jij de tv weer voor jezelf :+

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Hobbykok
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-03-2019
Nitai schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:04:
Gewoon Plex servertje installeren en dan kan ze ook op haar smartphone kijken. Heb jij de tv weer voor jezelf :+
Ja, zo werkt dat niet hier in huis, dan zit ik op de telefoon te kijken en zij op de grote tv ;) :X

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
weer begonnen met the last ship. 3e seizoen is goed begonnen en kijkt lekker weg. Had ik niet verwacht dat ze dat voor elkaar zouden krijgen :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-02 21:31

Nitai

Feels good man

Hobbykok schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Ja, zo werkt dat niet hier in huis, dan zit ik op de telefoon te kijken en zij op de grote tv ;) :X
Helaas krijg ik m'n vrouw niet meer aan de tv die kijkt alles op haar iPhone 6+. Nu is het gevecht met m'n kids, maar die liggen gelukkig rond 20.00 in bed. :+

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:25
Tijdje terug kwamen oude series ter sprake en dat voor veel mensen het nostalgische gevoel groot is, maar als je daadwerkelijk gaat terug kijken het dan ineens tegenvalt. Ik ben sinds deze week begonnen aan Friends. De eerste 5 seizoenen had ik al helemaal gezien, maar vanaf seizoen 6 niets/nauwelijks. Ik ben daarom ook bij seizoen 6 begonnen. Ik moet zeggen, het is ouderwets hilarisch. Ik denk dat ik de laatste 5 seizoenen in no-time erdoorheen heb. Komt natuurlijk ook omdat het maar 22 minuten per aflevering is.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 22:50

Damian

Insane Obtrusion

Jorgen schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:23:
Tijdje terug kwamen oude series ter sprake en dat voor veel mensen het nostalgische gevoel groot is, maar als je daadwerkelijk gaat terug kijken het dan ineens tegenvalt. Ik ben sinds deze week begonnen aan Friends. De eerste 5 seizoenen had ik al helemaal gezien, maar vanaf seizoen 6 niets/nauwelijks. Ik ben daarom ook bij seizoen 6 begonnen. Ik moet zeggen, het is ouderwets hilarisch. Ik denk dat ik de laatste 5 seizoenen in no-time erdoorheen heb. Komt natuurlijk ook omdat het maar 22 minuten per aflevering is.
Ik denk dat dit inderdaad met comedies wel meevalt, maar als je bijvoorbeeld een oude star trek serie erbij zou pakken nu dat vooral de special effect e.d. vies tegen vallen :D Heb ik nu als ik naar een aflevering van Airwolf of A-Team kijk, dan denk ik ook van sjezus vond ik dat mooi vroeger :D

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• xoniq
Paulus07 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:26:
weer begonnen met the last ship. 3e seizoen is goed begonnen en kijkt lekker weg. Had ik niet verwacht dat ze dat voor elkaar zouden krijgen :)
Ik had in het begin er al niks van verwacht, maar seizoen 1 heeft me goed verrast, vond het wel een toppertje voor het genre, seizoen 2 kakte iets in, en was dan voor seizoen 3 vrij huiverig, maar die vind ik beter dan seizoen 2, kijkt elke week weer lekker weg.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De laatste ep van (dit seizoen van) Preacher :D

Die Monty Python-humor is geweldig _/-\o_

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Koffiejunkie

Sinds vannacht kijk ik slasher, een Canadese serie op netflix.
Eerste aflevering was spannend en goor bij tijden. Zoals de naam doet vermoeden gaat het over brute moorden in een canadees plaatsje

It is nice to be important, but more important to be nice.

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-02 09:27
Iemand fan van Curb your enthusiasm? Larry David (maker van Seinfeld) is gewoon hilarisch.
Ik heb in het verleden alle seizoenen gezien. En nu nog een keer alles gaan kijken. Was best veel vergeten. Zijn afleveringen van iets van 20 minuten en kijken snel weg. Moet eerlijk zeggen dat de eerste seizoenen minder sterk zijn dan de laatste, maar je leert Larry wel goed kennen :-)

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 21:59
Eerste aflevering was spannend en goor bij tijden. Zoals de naam doet vermoeden gaat het over brute moorden in een canadees plaatsje
Kijkt wel leuk weg ja, met enkele leuke twists.
Maar zulke series moet je eigenlijk altijd 2x kijken om achteraf te controleren of wel alles klopt.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-02 17:18
xoniq schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

Ik. Moet alleen het laatste seizoen nog zien, nog geen tijd voor gehad. Vermakelijk en weer eens wat anders.
Jammer dat het afgelopen is. En dat het maar een halve seizoen was. Hierdoor hebben ze wel nieuwe personen geïntroduceerd, maar niet helemaal goed kunnen opnemen in de verhaallijnen.
Dat was wel jammer. Maar that's life voor SyFy series: die worden veel te vroeg gecancelled.

spoiler:
Het eindigt wel triest in een semi-happy einde

let the past be the past.

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:23

zeroday

Dream within a dream

Stukfruit schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 02:58:
De laatste ep van (dit seizoen van) Preacher :D

Die Monty Python-humor is geweldig _/-\o_
Ben bezig met aflevering 1.. beetje apart .

There are no secrets, only information you do not yet have

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:15:
[...]

Ben bezig met aflevering 1.. beetje apart .
Doorzetten hoor :) In het begin is het nog een beetje een twijfelserie (vond ik eerst in ieder geval), maar later wordt de zwarte humor steeds duidelijker zichtbaar.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Koffiejunkie

wiemelen schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:41:
[...]

Kijkt wel leuk weg ja, met enkele leuke twists.
Maar zulke series moet je eigenlijk altijd 2x kijken om achteraf te controleren of wel alles klopt.
Jup. Veel verschillende personages en verhaallijnen inderdaad.
Soms een beetje té imho, en dan weer bam!

[Voor 6% gewijzigd door Daniel36 op 03-08-2016 22:11]

It is nice to be important, but more important to be nice.

• wiemelen
Hobbykok schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 18:45:
[...]

Ik geef het door, een deel heeft ze gezien, maar een deel nog niet, lucifer vond ze niks (maar die vond ik weer super), ik zal die heart of dixie enzo eens doorgeven. Probleem is alleen dat ik dan ook vaak ernaar moet kijken en ik vond die wel erg zoetsappig toen ik het geprobeerd had een paar jaar terug.
@ Hobbykok : Je kan "The Catch" mogelijk nog toevoegen aan je lijstje.

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren en vandaag maar eens begonnen aan seizoen 2 van daredevil. S01 was richting het einde pas goed vond ik. Maar S02 is direct erg goed en blijft ook goed + sterke opbouw :D

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:02
Preacher is fantastisch! Ik hou van die zwarte humor. Die Ruth Negga (Tulip) ziet er ook niet verkeerd uit.
The night of is ook prachtig. Ik ben echt benieuwd waar dat heen gaat.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• xoniq
Paulus07 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:02:
Gisteren en vandaag maar eens begonnen aan seizoen 2 van daredevil. S01 was richting het einde pas goed vond ik. Maar S02 is direct erg goed en blijft ook goed + sterke opbouw :D
'The Punisher' is ook perfect gecast.

• Hobbykok
wiemelen schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:52:
@ Hobbykok : Je kan "The Catch" mogelijk nog toevoegen aan je lijstje.
bedankt, het zegt me nog niks, maar ik ga zo kijken.

Nu ik post: wij hebben een "nieuwe" serie gevonden die ons gaat bevallen denk ik: the fall (zijn nu bij seizoen 3, maar het zijn maar een paar afleveringen per seizoen) met scully van de x-files erin. Wellicht is dat weer een tip voor jou.

Zo, nu aan de slag met the catch. Excuus voor de late reactie trouwens, ik zat in het 2016 topic en dit is het 2015-2016 topic en dat was ik vergeten in mijn bookmarks :P

[Voor 11% gewijzigd door Hobbykok op 27-08-2016 16:54]

• wiemelen
Nu ik post: wij hebben een "nieuwe" serie gevonden die ons gaat bevallen denk ik: the fall (zijn nu bij seizoen 3, maar het zijn maar een paar afleveringen per seizoen) met scully van de x-files erin. Wellicht is dat weer een tip voor jou.
Bedankt voor je tip. We waren gestart met The Fall, maar na een aflevering of 2 afgehaakt ... ondanks dat Scully meespeelt :9~ :)

• Hobbykok
Het is volgens mij wat traag, even doorbijten had ik gelezen, we zien wel. Ik ben nu bezig met de serie Shetland, zijn ook al 3 seizoenen van, volgens mij een BBC serie. Die gaan we ook kijken binnenkort.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hobbykok schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:21:
Het is volgens mij wat traag, even doorbijten had ik gelezen, we zien wel. Ik ben nu bezig met de serie Shetland, zijn ook al 3 seizoenen van, volgens mij een BBC serie. Die gaan we ook kijken binnenkort.
Shetland is ook redelijk traag, maar wel erg spannend. ;)

• Paulus07
  • Niet online
xoniq schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 00:15:
[...]

'The Punisher' is ook perfect gecast.
Moet nog wel elke keer bij die gast denken, Ga niet op je hoofd krabben........ :P

• xoniq
Paulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Moet nog wel elke keer bij die gast denken, Ga niet op je hoofd krabben........ :P
Ik snap je referentie niet :-P ik ken 'm alleen van The Walking Dead verder ..

• Paulus07
  • Niet online
xoniq schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:59:
[...]

Ik snap je referentie niet :-P ik ken 'm alleen van The Walking Dead verder ..

• xoniq

• Paulus07
  • Niet online
Maar eens begonnen aan the sopranos (i know veel te laat :P ). In het verleden wat random afleveringen gekeken maar nu dus eens goed oppakken in volgorde :) Bijna door seizoen 2 heen. En voor een show uit 1999 is de beeldkwaliteit op bluray erg goed.

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-02 19:31
Paulus07 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:18:
Maar eens begonnen aan the sopranos (i know veel te laat :P ). In het verleden wat random afleveringen gekeken maar nu dus eens goed oppakken in volgorde :) Bijna door seizoen 2 heen. En voor een show uit 1999 is de beeldkwaliteit op bluray erg goed.
Geniet ervan! Ik heb de series al 2 of 3 keer gekeken en het blijft een o zo heerlijke drama serie.

Teaser trailer van Westworld is uit. Zitten een hoop bekendere namen in qua acteurs; anthony hopkins, ed harris, evan rachel wood, Jeffrey Wright (boardwalk empire) en Thandie Newton.
Ben benieuwd de trailer verraste me een beetje dacht eerst dat t een western was maar het is een combinatie sci-fi / western.

[Voor 8% gewijzigd door Fugitive2008 op 06-09-2016 10:49]

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan er geen slot op dit topic?

De zomer is voorbij en er is Buitenlandse TV Series 2016-2017

:P

:+

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-02 12:45
Krusher schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:55:

Dat zou wel logisch zijn, idd.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Paulus07 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:18:
En wat vind je van de serie, gaat wel en beetje langzaam allemaal als je het vergelijkt met huidige series :)

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-02 12:45
Arjantje72 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:14:
[...]

En wat vind je van de serie, gaat wel en beetje langzaam allemaal als je het vergelijkt met huidige series :)
Zijn nog genoeg series met een tempo als The Sopranos, toch. Denk vooral aan de dramaseries van de kabelnetwerken.

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 08:01
Daniel36 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 07:17:
Bedankt voor de tip, ben hem nu ook aan het kijken op netflix.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• Paulus07
  • Niet online
Arjantje72 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:14:
[...]

Tot nu toe prima te doen. Snelheid is ook perfect. Ze bouwen een verhaal op. Dat hoeft allemaal niet zo snel te gaan. Dan kijk ik wel een film waar ze alles in 2 uur proberen te proppen :)

Maar het kijkt heerlijk weg. Ben wel fan van dit soort series/tempo :)

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 01-02 22:29
Krusher schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:55:

Hoebedoel je de zomer is voorbij? Recent nog naar buiten gekeken? O-)

Why waste time say lot word when few word do trick?

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-02 17:36
puntje013 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:19:
[...]

Bedankt voor de tip, ben hem nu ook aan het kijken op netflix.
Slasher is heerlijk.
Enkel het einde wat teleurstellend voor mij

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik heb een report ingeschoten of dit topic op slot kan :)

Dus graag verder gaan hier: Buitenlandse TV Series 2016-2017

[Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 22-09-2016 15:52]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 20:01

Mx. Alba

die/diens/hen/hun

I'm with stupid ^

Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee