Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.247 views

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

En dat was 11.22.63, exit. :'( Wát een tegenvaller. Het boek is zo leuk, pakkend geschreven, lekker rustig in de opbouw, kennis maken met de personages, goede sfeeropbouw.
De serie begint uitstekend, helemaal naar het boek. En dan na een uur worden er dingen bijgeplakt, weggehaald en omgegooid, tot het een snel, rommelig verhaal wordt.
Heel erg jammer dat ze zo afwijken van het boek. :N

Nomen nescio

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Film van Deadwood zou fantastisch zijn, al zou het maar een goede afsluiting krijgen.
Het laatste wat ik weet (is alweer ff geleden) is dat Ian McShane niet mee zou doen (omdat de leeftijd niet meer zou matchen) maar ik mag toch hopen van wel.
Maar het ziet er hoopvol uit (ook al was er meerdere keren sprake dat de film zou komen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Persoonlijk snap ik niet wat iedereen ziet in breaking bad. Het ligt ongetwijfeld aan mijn verwachtingen die de serie niet kon waarmaken. Ik heb tot afl 10 van seizoen 2 gekeken en moest concluderen dat het niets voor mij was. Ik kan het nog het best omschrijven als een oude auto die maar niet wil starten. Telkens denk je "en nou gaat het gebeuren" en dan komt er niets. Verder kon geen enkel karakter uit de serie me boeien. Nee dan geef mij maar series als the blacklist en the expanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mifdee3.png

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 01:15
The Wire, laatst aan begonnen na een tip van een vriend. Al een oudje, maar erg goed moet ik zeggen!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weer eens oppakken The Wire. Vriendin vond het vreselijk saai en zijn zo halverwege s1 gestopt. 4:3 hielp ook niet mee.

Deadwood film is langverwacht, beetje te lang geleden misschien. Nu nog een Carnivale film en Jericho film om het af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 01:15
4:3? Ik heb 'm in 16:9. Saai vind ik het zeker niet. Ok het is geen serie vol actie maar het zit allemaal goed in elkaar, daar hou ik wel van. En McNulty is geweldig :)

[ Voor 8% gewijzigd door sig69 op 19-02-2016 01:00 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:11
sig69 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 00:59:
4:3? Ik heb 'm in 16:9. Saai vind ik het zeker niet. Ok het is geen serie vol actie maar het zit allemaal goed in elkaar, daar hou ik wel van. En McNulty is geweldig :)
De serie was origineel 4:3, maar er is blu-ray box uitgekomen met The Wire in 16:9 en dat is waarschijnlijk de versie die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59

Martinspire

Awesomeness

LA-384 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 00:00:
Persoonlijk snap ik niet wat iedereen ziet in breaking bad. Het ligt ongetwijfeld aan mijn verwachtingen die de serie niet kon waarmaken. Ik heb tot afl 10 van seizoen 2 gekeken en moest concluderen dat het niets voor mij was. Ik kan het nog het best omschrijven als een oude auto die maar niet wil starten. Telkens denk je "en nou gaat het gebeuren" en dan komt er niets. Verder kon geen enkel karakter uit de serie me boeien. Nee dan geef mij maar series als the blacklist en the expanse.
Eens. Probleem 1 was dat er gewoon geen reet gebeurt. Of dat het in 2 minuten is en daarna weer helemaal niks. En probleem 2 is dat veel karakters vrij oninteressant zijn. Vooral die vrouw en zoon zijn een enorme irritatie. Sure, zal vast een doel dienen, maar maakt het kijken er niet leuker op en voegt uiteindelijk geen reet toe voor het verhaal.

Nee als ik de rest bij IMDB kijk, dan zie ik nergens een serie die ik niet zo hard mag als Breaking Bad. Vind het een over het paard getilde serie. Sowieso heb ik weinig met trage series. Net als House of Cards of andere series. Liever een case of the week met normale pace, dan een langlopend verhaal zo traag als dikke stront door een trechter.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 14:12

Arethusa

Niet die server

In de nieuwste DC: Legends of Tomorrow
spoiler:
Wentworth Miller - "Captain Cold" zegt dan:"It's not my first prison break".
Zo komt ie natuurlijk nooit van het "Prison Break" stigma af :P

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Oh The Wire is gezakt :(

Zonde die hoort gewoon op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:56

Baseman77

We move

sambalbaj schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 00:55:
Weer eens oppakken The Wire. Vriendin vond het vreselijk saai en zijn zo halverwege s1 gestopt. 4:3 hielp ook niet mee.
Hahaha, bij mij thuis precies hetzelfde...
Maar ik moet er inderdaad ook weer eens mee beginnen, de serie is te goed om niet gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:44:
En dat was 11.22.63, exit. :'( Wát een tegenvaller. Het boek is zo leuk, pakkend geschreven, lekker rustig in de opbouw, kennis maken met de personages, goede sfeeropbouw.
De serie begint uitstekend, helemaal naar het boek. En dan na een uur worden er dingen bijgeplakt, weggehaald en omgegooid, tot het een snel, rommelig verhaal wordt.
Heel erg jammer dat ze zo afwijken van het boek. :N
Jammer, maar het is een gegeven dat veel van King's verhalen zich slecht laten vertalen op het witte doek (of in dit geval, het andere platte scherm :+)

Was er al bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:16:
[...]
Nee als ik de rest bij IMDB kijk, dan zie ik nergens een serie die ik niet zo hard mag als Breaking Bad. Vind het een over het paard getilde serie. Sowieso heb ik weinig met trage series. Net als House of Cards of andere series. Liever een case of the week met normale pace, dan een langlopend verhaal zo traag als dikke stront door een trechter.
Dan zie je toch hoe persoonlijk iets dergelijks is. Voor mij zijn Breaking Bad en House of Cards twee van de beste series van de afgelopen tijd. Juist case of the week die alles erdoorheen jagen vind ik snel vervelen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet iets belangrijkers.

Het thema.

Ik heb helemaal _niets_ met BB en House of Cards bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 18-09 13:03
Ik denk dat Breaking Bad hier vaak voorbij komt als middel om aan te geven hoe iemand een serie inschaalt ten opzichte van de (subjectieve, persoonlijke) top van het medium. In plaats van BB zou iemand anders spreken van The Sopranos, The Wire, GOT of iets heel anders. Dit soort vergelijkingen heeft dan ook niet zoveel zin omdat het voor iedereen anders is, maar het is een manier om te zeggen dat je een serie in de top plaatst. Breaking Bad ligt dan voor de hand omdat veel kijkers en critici lovend zijn over de serie. Het is soms wel makkelijk voor een discussie om series een beetje te vergelijken en te plaatsen in tiers / brackets.

Maar tegelijk vind natuurlijk lang niet iedereen dat en dat is prima. Ik kan me helemaal voorstellen dat iemand BB te traag vindt, of bepaalde karakters oninteressant vindt, of de setting / sfeer / genre niet aanspreekt, of wat dan ook.

Nieuwtje: HBO's Vinyl is na één aflevering al vernieuwd voor een tweede seizoen. Ik spaar 'm even op, maar ben zeker van plan de serie te gaan checken.

[ Voor 38% gewijzigd door geert1 op 19-02-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:13:
Je vergeet iets belangrijkers.

Het thema.

Ik heb helemaal _niets_ met BB en House of Cards bijvoorbeeld.
Mwoah, ik kijk graag genoeg Madam Secretary, maar House of Cards vind ik dan weer niks. Vooral ook omdat er weer zoveel onnodige en oninteressante randzaken door het hele verhaal zitten gewikkeld. Dingen die het een 18+ rating (oid) geven, zonder dat het echt wat toevoegt. En series waar het over drugshandel gaat heb ik ook weinig problemen mee, maar BB vind ik ook geen reet aan.

Doe mij maar een Blue Bloods of een Madam Secretary. Vermaak ik me meer mee.
Over ondergewaardeerde series gesproken...

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Put the record on for you, drop the needle and crank up the fucking volume. "

Zo, de toon is gezet bij Vinyl _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ach, een serie is enorm persoonlijk. De ene persoon zal zeggen dat BB zijn beste serie is, de andere zal kiezen voor een serie als GoT of The Voice. Who cares.

Zelf laat ik mij niet echt leiden door IMDB lijstjes en/of Metacritic. Er zijn meer dan genoeg series en films die enorm hoog scoren, maar wat gewoon niet mijn smaak zijn. Of series die - naar mijn mening - hoger in zo'n lijst zouden moeten staan.

Dat neemt niet weg dat ik Lucifer behoorlijk vermakelijk vind :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:23:
...
Dat neemt niet weg dat ik Lucifer behoorlijk vermakelijk vind :P
Alleen ook maar doordat de acteur de hele serie draagt, net zoals James Spader dat in The Blacklist doet. Prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik moet overigens wel zeggen dat ik het wel terecht vind dat Band of Brothers bovenaan staat. Nog afgezien van de serie zelf, heeft ie aardig wat indruk gemaakt en waren de productie-waarden extreem hoog. Ik bedoel, een hele stad bouwen voor een serie vind ik wel aantikken.

En hoewel mijn verwachtingen minder zijn, zit ik nog wel te wachten op The Mighty Eighth (die derde serie van Hanks en Spielberg van HBO die vorig jaar hernoemd is), maar er is nog geen moer bekend over release.

Wel vond ik alhier een teaser/trailer/testfootage:

Maar die staat er ook alweer even op en lijkt meer een test-footage te zijn zoals bij Deadpool ook was verschenen

Edit: ah
This is a network pitch, a special effect test or even totally unrelated footage to the upcoming HBO miniseries.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nwagenaar schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:23:
Zelf laat ik mij niet echt leiden door IMDB lijstjes en/of Metacritic. Er zijn meer dan genoeg series en films die enorm hoog scoren, maar wat gewoon niet mijn smaak zijn. Of series die - naar mijn mening - hoger in zo'n lijst zouden moeten staan.
Nou ik kijk er toch wel even naar. Ben het met je eens dat een hoog cijfer niet altijd wat zegt maar een laag cijfer zegt naar mijn mening meestal wel iets.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:50:
[...]

Jammer, maar het is een gegeven dat veel van King's verhalen zich slecht laten vertalen op het witte doek (of in dit geval, het andere platte scherm :+)

Was er al bang voor.
Klopt, maar ik had gehoopt (en verwacht) dat ze in ieder geval de verhaallijn een beetje intact gelaten hadden. In plaats daarvan worden er in de eerste drie kwartier van de serie al dingen verwerkt die pas op tweederde van het boek gebeuren. En dingen weglaten, da's een gegeven bij boekverfilmingen (of vertelevisieserieïngen), maar zelf dingen gaan bijverzinnen? :N
Tuurlijk, "based on", maar toch erg jammer.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
geert1 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:35:
Ik denk dat Breaking Bad hier vaak voorbij komt als middel om aan te geven hoe iemand een serie inschaalt ten opzichte van de (subjectieve, persoonlijke) top van het medium. In plaats van BB zou iemand anders spreken van The Sopranos, The Wire, GOT of iets heel anders. Dit soort vergelijkingen heeft dan ook niet zoveel zin omdat het voor iedereen anders is, maar het is een manier om te zeggen dat je een serie in de top plaatst. Breaking Bad ligt dan voor de hand omdat veel kijkers en critici lovend zijn over de serie. Het is soms wel makkelijk voor een discussie om series een beetje te vergelijken en te plaatsen in tiers / brackets.

Maar tegelijk vind natuurlijk lang niet iedereen dat en dat is prima. Ik kan me helemaal voorstellen dat iemand BB te traag vindt, of bepaalde karakters oninteressant vindt, of de setting / sfeer / genre niet aanspreekt, of wat dan ook.
Klopt. Series van het kaliber GoT, The Sopranos, The Wire, Breaking Bad, Mad Men, The Shield, Six Feet Under, Deadwood etcetera liggen dicht in kwaliteit bij elkaar waardoor ik bijvoorbeeld totaal geen probleem heb wanneer iemand de ene serie boven de ander prefereert. Het is allemaal van zo een hoge kwaliteit dat het echt letterlijk op wat je het meest heeft geraakt aankomt. Dit soort series worden vaak als meetlat gebruikt omdat veel van deze series veel hebben betekend voor het medium televisie of op hun eigen manier de lat hoger hebben gelegd. Of je deze series nou totaal kut vindt of niet, je kunt niet veranderen dat deze series als grensverleggend worden gezien en hoog worden aangeschreven.
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:37:
[...]

Doe mij maar een Blue Bloods of een Madam Secretary. Vermaak ik me meer mee.
Over ondergewaardeerde series gesproken...
Als er een ding is wat ik begrijp na zoveel bezig te zijn met televisie, is dat geen enkele serie voor iedereen is. Series worden steeds meer voor bepaalde niches/doelgroepen gemaakt. Het zal steeds vaker voorkomen dat wat de een goed vindt, de ander kut vindt. And that's just fine. Jij vindt BB en HoC niet te pruimen, dat is ook geen probleem.

Maar Madam Secretary en Blue Bloods zijn niet ondergewaardeerd, maar meer helemaal niet gewaardeerd. Als we het hebben over dertien in een dozijn series, dan staan foto's van series als Madam Secretary en Blue Bloods ernaast. Dat zijn voor een goede reden minder gewaardeerde series dan BB en HoC en ik heb bijvoorbeeld helemaal niks met HoC. De kwaliteit is echter totaal niet hetzelfde. Maar goed, zoals altijd: thank God voor een verscheidenheid aan series en meningen.

[ Voor 46% gewijzigd door Veefje op 19-02-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Legends of Tomorrow, Snart: "This isn't my first prison break" :P

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Arethusa schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:42:
In de nieuwste DC: Legends of Tomorrow
spoiler:
Wentworth Miller - "Captain Cold" zegt dan:"It's not my first prison break".
Zo komt ie natuurlijk nooit van het "Prison Break" stigma af :P
Eerder en met spoilertag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Over waardering gesproken. Ik denk dat we persoonlijk te veel doen alsof het van een mening afhangt of een serie goed is of niet. Terwijl dat helemaal niet zo is of hoeft te zijn.

Dingen als een geloofwaardige setting neerzetten, goed camera werk, degelijke special effects en misschien ook wel een bepaald niveau in acteerwerk hebben niet direct iets met een mening te maken.

Kijk als je aan matig acteur in een gemiddelde The CW serie goed vind dan is hij niet goed, dan heb je er gewoon geen kijk op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vikings S04 is gisteren gestart.
1 die in mijn beleving kwalitatief moeiteloos met Breaking bad mee kan. Aan dat joch, die Jesse, heb ik mij vreselijk zitten irriteren. Ik zal nooit begrijpen waarom hem altijd de hand boven het hoofd is gehouden. Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat dit daarom juist een sterk personage is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52
Allemaal topseries behalve The Wire vind ik niet in het lijstje passen. Zal vast wel aan mij liggen maar vond er na 4 episodes nog steeds geen hol aan. Weet iemand of het erna nog wat wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
jos707 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:56:
[...]

Allemaal topseries behalve The Wire vind ik niet in het lijstje passen. Zal vast wel aan mij liggen maar vond er na 4 episodes nog steeds geen hol aan. Weet iemand of het erna nog wat wordt ?
The Wire is een serie met een eigen stijl. Het zit wat tussen drama en documentaire in, en volgt niet echt het eb en vloed van een normale tv-serie. Dingen worden minder duidelijk aangedikt en omlijnd dan in andere series. Het is een meer rauwe blik in een situatie, waarbij de kijker er zelf voor een deel de betekenis aan moet geven. Dit moet je maar net bevallen en het duurt inderdaad even voordat dit goed doorkomt. Ik heb er zelf in elk geval best even over gedaan om er echt in te komen.

Als je al wel vrij snel iets hebt met de karakters en het misdaadelement, dan kan het goed zijn dat de overstijgende elementen je op een gegeven moment ook grijpen. De serie werkt namelijk op karakterniveau en maatschappelijk niveau tegelijk. The Wire laat uiteindelijk de situatie zien in de mindere wijken van veel Amerikaanse steden (hier Baltimore) en tot op zekere hoogte in Amerika en het Westen als geheel, op het gebied van misdaad(bestrijding), de media, de politiek, educatie, werk en hoe dit alles van invloed is op de levens van mensen.

Alleen als je iets hebt met dat soort dingen, raad ik je aan om door te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
geert1 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 02:23:
[...]

The Wire is een serie met een eigen stijl. Het zit wat tussen drama en documentaire in, en volgt niet echt het eb en vloed van een normale tv-serie. Dingen worden minder duidelijk aangedikt en omlijnd dan in andere series. Het is een meer rauwe blik in een situatie, waarbij de kijker er zelf voor een deel de betekenis aan moet geven. Dit moet je maar net bevallen en het duurt inderdaad even voordat dit goed doorkomt. Ik heb er zelf in elk geval best even over gedaan om er echt in te komen.

Als je al wel vrij snel iets hebt met de karakters en het misdaadelement, dan kan het goed zijn dat de overstijgende elementen je op een gegeven moment ook grijpen. De serie werkt namelijk op karakterniveau en maatschappelijk niveau tegelijk. The Wire laat uiteindelijk de situatie zien in de mindere wijken van veel Amerikaanse steden (hier Baltimore) en tot op zekere hoogte in Amerika en het Westen als geheel, op het gebied van misdaad(bestrijding), de media, de politiek, educatie, werk en hoe dit alles van invloed is op de levens van mensen.

Goed beschreven, Geert! The Wire is het type serie dat echt wat te zeggen heeft over het leven en de wereld waarin wij leven. Het is het type serie waar je enorm veel voldoening uit haalt, wanneer deze thema's je aangaan. Bepaalde kijkers zullen zeggen (net als BB) dat er weinig gebeurt, maar qua karakterontwikkeling, socio-economische, politieke en maatschappelijke vraagstukken, gebeurt er ontzettend veel. Wat Geert zegt; zeker niet voor iedereen een makkelijke serie om in te komen, maar wanneer je erin zit ben je ook echt erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels heb ik alles van the wire binnen. Ben nou toch wel benieuwd geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]

Well said. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 23:52
[...]

Klopt de stijl is niet wat ik in andere top-series heb gezien. Het is een serie die je niet echt vastgrijpt en meesleurt in het verhaal. De karakters lijken (in het begin) mij te oppervlakkig en hebben weinig binding met het publiek, er is een hoop over-en-weer gepraat maar het is alsof het nergens lijkt heen te gaan. Misschien had ik te hoge verwachtingen aangezien deze serie overal wordt aangeprezen en zal ik deze nu wat moeten bijstellen. Of misschien is het omdat ik net het uitstekende HoC gezien dat ik nu verplicht genoegen moet nemen met minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
jos707 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Klopt de stijl is niet wat ik in andere top-series heb gezien. Het is een serie die je niet echt vastgrijpt en meesleurt in het verhaal. De karakters lijken (in het begin) mij te oppervlakkig en hebben weinig binding met het publiek, er is een hoop over-en-weer gepraat maar het is alsof het nergens lijkt heen te gaan. Misschien had ik te hoge verwachtingen aangezien deze serie overal wordt aangeprezen en zal ik deze nu wat moeten bijstellen. Of misschien is het omdat ik net het uitstekende HoC gezien dat ik nu verplicht genoegen moet nemen met minder.
The Wire wordt idd overal geprezen. Meestal als mensen praten over wat de beste serie ooit is, dan is The Wire een van de series die genoemd wordt. Maar het kan best dat The Wire je niet bevalt. Ik zelf begrijp niet dat velen House of Cards een echt goede serie vinden, maar daar lopen ook veel mensen mee weg. Dat vind ik op zich ook wel mooi en het bewijst maar weer dat iets gewoon niet je ding kan zijn, ongeacht of het een 'topserie' is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
jos707 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Geef het nog twee of drie afleveringen, het duurde bij mij ook even voordat ik er, van de ene op de andere aflevering, helemaal in zat. De karakters zijn niet simpel goed of slecht, misschien dat dat in het begin wat oppervlakkig lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:52:
[...]

Klopt. Series van het kaliber GoT, The Sopranos, The Wire, Breaking Bad, Mad Men, The Shield, Six Feet Under, Deadwood etcetera liggen dicht in kwaliteit bij elkaar waardoor ik bijvoorbeeld totaal geen probleem heb wanneer iemand de ene serie boven de ander prefereert. Het is allemaal van zo een hoge kwaliteit dat het echt letterlijk op wat je het meest heeft geraakt aankomt. Dit soort series worden vaak als meetlat gebruikt omdat veel van deze series veel hebben betekend voor het medium televisie of op hun eigen manier de lat hoger hebben gelegd. Of je deze series nou totaal kut vindt of niet, je kunt niet veranderen dat deze series als grensverleggend worden gezien en hoog worden aangeschreven.
Volgens mij overschat je nogal hoeveel invloed jij denkt dat deze series hebben gehad. Net als dat een serie met een Emmy of een film met een Oscar niet zoveel invloed heeft. Zeker tegenwoordig niet meer.
[...]

Als er een ding is wat ik begrijp na zoveel bezig te zijn met televisie, is dat geen enkele serie voor iedereen is. Series worden steeds meer voor bepaalde niches/doelgroepen gemaakt. Het zal steeds vaker voorkomen dat wat de een goed vindt, de ander kut vindt. And that's just fine. Jij vindt BB en HoC niet te pruimen, dat is ook geen probleem.

Maar Madam Secretary en Blue Bloods zijn niet ondergewaardeerd, maar meer helemaal niet gewaardeerd. Als we het hebben over dertien in een dozijn series, dan staan foto's van series als Madam Secretary en Blue Bloods ernaast. Dat zijn voor een goede reden minder gewaardeerde series dan BB en HoC en ik heb bijvoorbeeld helemaal niks met HoC. De kwaliteit is echter totaal niet hetzelfde. Maar goed, zoals altijd: thank God voor een verscheidenheid aan series en meningen.
Allereerst heb ik het idee dat je die 2 series zelf niet (meer) kijkt en dat is prima, maar doe nou niet alsof het dertien in een dozijn series zijn, want dat zijn het gewoon echt niet. De casts van die 2 series alleen al doen niet onder voor welke andere grote serie.

Verder krijg ik de laatste jaren sterk het idee dat veel mensen netwerk series per definitie niet kunnen waarderen. Dat alleen betaalzenders de beste series kunnen maken. En dat de rest altijd bagger moet zijn. Of dat iemand die speelt in een CW automatisch een slechte acteur/actrice is. Prima dat er een verscheidenheid aan series en meningen is, maar laten we alle vooroordelen dan wel even terecht plaatsen.
En sure een politie-serie of een serie over politiek hoeft van zichzelf niet het meest originele te zijn, maar dat maakt een serie niet minder vermakelijk. En ook niet meteen een dertien in een dozijn (nog even afgezien van het feit dat er momenteel helemaal niet veel detective series meer over zijn). Madam Secretary heeft aardig wat geopolitieke issues behandeld en Blue Bloods zit met diverse zaken hoe de politie van tegenwoordig moet functioneren. Het verhaal over het hoofdkantoor van de NYPD is nog lang niet zo simpel.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-02-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:54
Hmm een black arrow in legends of tomorrow? Wie kan dat zijn eigenlijk

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Musta schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:10:
Hmm een black arrow in legends of tomorrow? Wie kan dat zijn eigenlijk
Dat is Connor Hawke, De 2e Green Arrow.
spoiler:
In de comics is het over het algemeen de zoon van Oliver die de titel Green Arrow over neemt.
Stephen Amell heeft een foto getweet van de set waar we zowel Connor als Ollie in een Arrow outfit zien (ollie deze keer met baard *O* ). Dus het is nog even afwachten welke naam Connor hier gebruikt.
Green Arrows

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Martinspire schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:58:
[...]
Volgens mij overschat je nogal hoeveel invloed jij denkt dat deze series hebben gehad. Net als dat een serie met een Emmy of een film met een Oscar niet zoveel invloed heeft. Zeker tegenwoordig niet meer.

[...]
Allereerst heb ik het idee dat je die 2 series zelf niet (meer) kijkt en dat is prima, maar doe nou niet alsof het dertien in een dozijn series zijn, want dat zijn het gewoon echt niet. De casts van die 2 series alleen al doen niet onder voor welke andere grote serie.

Verder krijg ik de laatste jaren sterk het idee dat veel mensen netwerk series per definitie niet kunnen waarderen. Dat alleen betaalzenders de beste series kunnen maken. En dat de rest altijd bagger moet zijn. Of dat iemand die speelt in een CW automatisch een slechte acteur/actrice is. Prima dat er een verscheidenheid aan series en meningen is, maar laten we alle vooroordelen dan wel even terecht plaatsen.
En sure een politie-serie of een serie over politiek hoeft van zichzelf niet het meest originele te zijn, maar dat maakt een serie niet minder vermakelijk. En ook niet meteen een dertien in een dozijn (nog even afgezien van het feit dat er momenteel helemaal niet veel detective series meer over zijn). Madam Secretary heeft aardig wat geopolitieke issues behandeld en Blue Bloods zit met diverse zaken hoe de politie van tegenwoordig moet functioneren. Het verhaal over het hoofdkantoor van de NYPD is nog lang niet zo simpel.
Ik overschat helemaal niks. Een serie als The Sopranos (antiheld) heeft bijv aan de wieg gestaan van series als Breaking Bad, The Shield, Justified, Ray Donovan, Low Winter Sun en andere series die het antiheld-ding probeerden na te doen. Er zijn nog steeds series tot op de dag van vandaag die dezelfde thema's uit deze serie proberen te kopiëren. Het is de inspiratie geweest voor veel topshowrunners op dit moment. Net als series als Homicide en NYPD Blue een blauwdruk zijn geweest voor veel wat er daarna uitkomt. Net zoals NCIS en CSI een gouden formule zijn gebleken voor CBS en andere netwerkzenders dezelfde formule van procedurals hebben geprobeerd te kopiëren. Net zoals 24, X-Files en Lost baanbrekende series zijn geweest die veel betekend hebben voor het medium. Als jij echt stelt dat deze series niet veel hebben betekend voor het medium televisie... Tja dan kunnen we het er beter ook niet over hebben.

Ik vind dat je gelijk hebt dat veel mensen netwerkseries afschrijven. Natuurlijk is dat niet altijd terecht. Maar het is gewoon zo dat kabel en streaming meer gedurfde series maken. Ambitieuzere series met complexere personages. Met verhalen die de netwerkzenders simpelweg niet kunnen vertellen omdat zij zich terecht richten op de mainstream. En ik kijk zeker netwerkseries, een aantal van de beste netwerkseries wordt op dit moment wat mij betreft uitgezonden op The CW. Daar wordt hier ook schamper over gedaan, maar goed: dat is helemaal geen probleem. Dat mag. Zoals ik als zei: geen enkele serie is voor iedereen. Iedereen zal een andere kijk op iets kunnen hebben. Als je dat als volger/kijker niet kunt accepteren, dan is elk gesprek überhaupt al nutteloos

En wat mij betreft zijn Madam Secretary en Blue Bloods zuivere dertien in een dozijn series. Daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn, net als ik het niet met jou eens ben dat Breaking Bad nergens over gaat. Let's agree to disagree, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Spike_wolf schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:22:
[...]

Dat is Connor Hawke, De 2e Green Arrow.
spoiler:
In de comics is het over het algemeen de zoon van Oliver die de titel Green Arrow over neemt.
Stephen Amell heeft een foto getweet van de set waar we zowel Connor als Ollie in een Arrow outfit zien (ollie deze keer met baard *O* ). Dus het is nog even afwachten welke naam Connor hier gebruikt.
[afbeelding]
spoiler:
ohh ik zie t al, ikherinnerde me connor vand e comics als een 'white' boy, maar hij is natuurlijk een mix eigenlij. Daarom herkende ik m niet. Cool, misschien komt die ook in arrow dan of flash op earth 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand lucky man al aan het volgen? Vergelijkbaar qua niveau met daredevil of Jessica Jones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Musta schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:18:
[...]

spoiler:
ohh ik zie t al, ikherinnerde me connor vand e comics als een 'white' boy, maar hij is natuurlijk een mix eigenlij. Daarom herkende ik m niet. Cool, misschien komt die ook in arrow dan of flash op earth 2
Dan moeten ze eerst weer gaan tijdreizen, want de groep crashte in 2046.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:33

The_Worst

Unox

Dickensian is uitgegroeid tot één van mijn favoriete series van dit moment. Acteerwerk, prestaties en de sfeer etc. zijn allemaal van hoog niveau. Jammer genoeg zondag alweer de laatste aflevering. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:37:
Iemand lucky man al aan het volgen? Vergelijkbaar qua niveau met daredevil of Jessica Jones?
Yep.
Qua setting en verhaal lijkt het eigenlijk op geen van beide, qua niveau komt het wat mij betreft goed in de buurt. Minder duister, maar dat komt denk ik ook omdat DD en JJ zich veel 's nachts afspelen en LM niet.
Ik heb er nu drie afleveringen op zitten, en het lijkt nu nog het meest op een Britse detectiveserie (logisch, want het speelt zich af in Londen en de hoofdrolspeler is een politieinspecteur). Uiteraard wel wat aparte, bovennatuurlijke zaken, anders zou het ook geen Stan Lee zijn, maar het lucky gedeelte is vooralsnog ondersteunend, niet de hoofdmoot.
Bij mij is het in ieder geval een blijvertje.

[ Voor 13% gewijzigd door Bra-Jo op 20-02-2016 17:55 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Bij mij niet. Alleen een aanrader als je van politieseries houdt.

Colony is ook nog steeds zo'n geval: het gaat over aliens die de wereld hebben bezet. Netto resultaat: iedere aflevering vliegen er een paar drones rond en is er een lange muur door de stad zichtbaar.

Verder wordt er met geen woord gerept over wat er verder aan de hand moet zijn. Het gaat tenslotte om de afschuwelijke beleving die de overlevende mede-mensen moeten doorstaan en daar past geen alien tussen. Met aliens kun je je niet identificeren. En het budget van de makers waarschijnlijk ook niet ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Colony sprak mij eigenlijk meteen al niet aan en nu ik hoor dat er helemaal geen aliens in voorkomen laat ik het helemaal links liggen. Het is mijn derde serie met Sarah Wayne Callies en het stigma van irritante egocentrische *** leek ze ook in aflevering 1 van colony niet van zich af te kunnen schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:36

zeroday

There is no alternative!

Ik kijk een hele berg series en een aantal zie ik nog niet

Outsiders (verrassend)
Jericho 2016 (een soort van Hell on Wheels maar dan anders)
The Team
The art of More (beetje erg zwak wel)
Shadowhunters

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:03:
[...]

Ik overschat helemaal niks. Een serie als The Sopranos (antiheld) heeft bijv aan de wieg gestaan van series als Breaking Bad, The Shield, Justified, Ray Donovan, Low Winter Sun en andere series die het antiheld-ding probeerden na te doen. Er zijn nog steeds series tot op de dag van vandaag die dezelfde thema's uit deze serie proberen te kopiëren. Het is de inspiratie geweest voor veel topshowrunners op dit moment. Net als series als Homicide en NYPD Blue een blauwdruk zijn geweest voor veel wat er daarna uitkomt. Net zoals NCIS en CSI een gouden formule zijn gebleken voor CBS en andere netwerkzenders dezelfde formule van procedurals hebben geprobeerd te kopiëren. Net zoals 24, X-Files en Lost baanbrekende series zijn geweest die veel betekend hebben voor het medium. Als jij echt stelt dat deze series niet veel hebben betekend voor het medium televisie... Tja dan kunnen we het er beter ook niet over hebben.
Ik hadh et niet over al die series, maar meer dat er wordt verwacht dat alles in de top 50 zoveel heeft betekend. Volgens mij heeft Breaking Bad bv geen invloed gehad op andere series (afgezien van het spawnen van Better Call Saul)?
Verder is het nogal makkelijk te stellen dat series van vroeger effect hebben gehad. Natuurlijk, het aanbod was kleiner, dan is het al snel invloedrijker. Maar met de huidige verzadiging, doe je dat niet meer zo snel.
Ik vind dat je gelijk hebt dat veel mensen netwerkseries afschrijven. Natuurlijk is dat niet altijd terecht. Maar het is gewoon zo dat kabel en streaming meer gedurfde series maken. Ambitieuzere series met complexere personages. Met verhalen die de netwerkzenders simpelweg niet kunnen vertellen omdat zij zich terecht richten op de mainstream. En ik kijk zeker netwerkseries, een aantal van de beste netwerkseries wordt op dit moment wat mij betreft uitgezonden op The CW. Daar wordt hier ook schamper over gedaan, maar goed: dat is helemaal geen probleem. Dat mag. Zoals ik als zei: geen enkele serie is voor iedereen. Iedereen zal een andere kijk op iets kunnen hebben. Als je dat als volger/kijker niet kunt accepteren, dan is elk gesprek überhaupt al nutteloos
Tuurlijk, kabel/streaming durft meer, maar als je kijkt wat voor hype mensen creeëren om series van Netflix, dan is dat ook in veel gevallen overdreven. Sens8 is een goed voorbeeld imo over een serie met veel beloftes en hype en hoge reviews die gewoon totaal geflopt is. En zo ook bij andere Netflix series die hoog worden aangeschreven maar waar het vooral napraten is.

Al zijn er zeker ook prima series van Netflix. Daredevil en Narcos vond ik erg tof, maar de rest staat me niet aan. En er zit ook weinig tussen wat ik mn ouders kan aanraden om te gaan kijken. Niet dat dat een officiële graadmeter moet zijn, maar we zien steeds meer onnodig naakt in bepaalde series waarbij het even leuk kan scoren omdat het op netwerk-tv niet kan, maar van mij hoeft dat allemaal niet. Als ik naakt om het naakt wil zien, kan ik ook een porno aan zetten.
En wat mij betreft zijn Madam Secretary en Blue Bloods zuivere dertien in een dozijn series. Daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn, net als ik het niet met jou eens ben dat Breaking Bad nergens over gaat. Let's agree to disagree, zeg maar.
Prima, mag je vinden. Ik heb alleen het idee dat jouw dozijn dan meer dan 12 stuks zal bevatten en vrij snel iets een dertien in een dozijn is, simpelweg omdat het uitgangspunt misschien niet bijster origineel is. Maar zo kan je alles downplayen.
Stukfruit schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:49:
Bij mij niet. Alleen een aanrader als je van politieseries houdt.

Colony is ook nog steeds zo'n geval: het gaat over aliens die de wereld hebben bezet. Netto resultaat: iedere aflevering vliegen er een paar drones rond en is er een lange muur door de stad zichtbaar.

Verder wordt er met geen woord gerept over wat er verder aan de hand moet zijn. Het gaat tenslotte om de afschuwelijke beleving die de overlevende mede-mensen moeten doorstaan en daar past geen alien tussen. Met aliens kun je je niet identificeren. En het budget van de makers waarschijnlijk ook niet ;(
Ik denk dat ze het wat langzaam willen doen en eerst het verhaal over de resistance vertellen. Als je meteen veel gaat vertellen, dan zijn sommige acties vanuit de hoofdpersonages niet heel logisch meer. Al hadden ze wel wat kleinigheden mogen geven. Al moet ik zeggen dat ik de situatie zelf nog wel interessant vind. Je moet het dan ook niet echt kijken als post-apocalypse of alien serie, maar eerder als verzet vs collaborators. Net als dat Falling Skies ook lang deed over diverse onthullingen en de grote strijd ook pas in seizoen 2 of 3 begon.

Overigens had ik zelf nog wel wat flashbacks willen zien, maar zoals je zegt lijkt het budget er te klein voor. Toch vind ik het spannend genoeg en blijf ik hem wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:23
the 100 episode 5 gezien :)

eigenlijk van episode 4 dit:
spoiler:
Spike is nog geen dag daar aanwezig en is al chanceler 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag iets met een nogal opvallende titel voorbijkomen: Gaycation S01E01 Japan
Ellen Page O+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fToW-5r07qg]

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 21-02-2016 14:35 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Voor de liefhebbers van Britse thrillers ; The Night Manager ... (vanavond begonnen op BBC 1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

idd, echter is het 6-delige The Night Manager niet zomaar een Britse thriller. De Britten lijken meesterwerken aan de lopende band te produceren en dit is er weer 1 van. Prachtig gefilmd, beklemmende suspense en schitterende acteerprestaties waarbij ze hier een hele stoet aan topacteurs hebben opgetrommeld. Degenen die alleen/voornamelijk US series kijken en deze wel zal negeren kent beslist Hugh "House" Laurie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op maandag 22 februari 2016 @ 00:44:
idd, echter is het 6-delige The Night Manager niet zomaar een Britse thriller. De Britten lijken meesterwerken aan de lopende band te produceren en dit is er weer 1 van. Prachtig gefilmd, beklemmende suspense en schitterende acteerprestaties waarbij ze hier een hele stoet aan topacteurs hebben opgetrommeld. Degenen die alleen/voornamelijk US series kijken en deze wel zal negeren kent beslist Hugh "House" Laurie.

[video]
Tom Hiddleston is ook niet mis, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta

[video]
Thanks voor de tip, ziet er goed uit van de Britten weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Heb gisteren de pilot van Vinyl gekeken en was positief verrast, tot het einde:

spoiler:
Toen het hele gebouw instortte vond ik het overdreven, nep en onnodig. Verpestte bijna de hele aflevering voor mij. Tot ik erachter kwam dat het geen fictie was maar echt is gebeurd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
The Night Manager komt in april ook op AMC, dus ook bedoeld voor de Amerikaanse markt.

Wat ik er even kort van zag, ziet dit er weer erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren twee afleveringen gekeken (nadat ik de pilot reeds gezien had) van Lucifer. Dat is toch best wel een verrassende serie, eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren ook begonnen met de eerste 2 afleveringen van Lucifer. Niet verkeerd. Nog een beetje braaf als je het mij vraagt.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:44
Bra-Jo schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:51:
[...]

Yep.
Qua setting en verhaal lijkt het eigenlijk op geen van beide, qua niveau komt het wat mij betreft goed in de buurt. Minder duister, maar dat komt denk ik ook omdat DD en JJ zich veel 's nachts afspelen en LM niet.
Ik heb er nu drie afleveringen op zitten, en het lijkt nu nog het meest op een Britse detectiveserie (logisch, want het speelt zich af in Londen en de hoofdrolspeler is een politieinspecteur). Uiteraard wel wat aparte, bovennatuurlijke zaken, anders zou het ook geen Stan Lee zijn, maar het lucky gedeelte is vooralsnog ondersteunend, niet de hoofdmoot.
Bij mij is het in ieder geval een blijvertje.
Inderdaad een leuke serie, alleen subs zijn moeilijk te vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lj_tree schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:33:
Gisteren ook begonnen met de eerste 2 afleveringen van Lucifer. Niet verkeerd. Nog een beetje braaf als je het mij vraagt.
Ja, dat is juist wat het zo cliché maakt. :) Daar moet de serie het naar mijn idee juist van hebben. Al zie je in aflevering 2 of aflevering 3 wel enigszins een uitbarsting, maar dan zegt iemand weer wat en zie je gewoon dat Lucifer omslaat. IMO maakt dat juist de serie, aangezien Lucifer toch iets anders is, normaal gesproken. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 22-02-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:17
Raven schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:24:
Zag iets met een nogal opvallende titel voorbijkomen: Gaycation S01E01 Japan
Ellen Page O+
[video]
Mag ik vragen waar je dat voorbij ziet komen? O-)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 22:46
White_Collar schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:41:
[...]

Hier O-)

It'll start on March 2nd.

[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 23-02-2016 09:17 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

White_Collar schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:41:
[...]

Ep1 was een paar dagen terug al te vinden bij de bekende bronnen, o.a. KaT O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

[video]
Grappig, ik herken die dame uit de trailer, blijkt Olivia Colman te zijn, mijn ouders keken de Broadchurch serie, vandaar dat ik haar kende :o

Ziet er wel leuk uit. Hugh Laurie is sowieso altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Viper® schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:38:
[...]

Grappig, ik herken die dame uit de trailer, blijkt Olivia Colman te zijn, mijn ouders keken de Broadchurch serie, vandaar dat ik haar kende :o

Ziet er wel leuk uit. Hugh Laurie is sowieso altijd leuk.
Tom Hiddlestone en Hugh Laurie, denk dat ik deze op mijn lijstje ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Over Britse series gesproken, zie ik ineens dat Cuckoo zowaar een derde seizoen gekregen heeft wat net begonnen is. Bleef best vermakelijk, al wisselden ze na s1 een hoofdkarakter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Nog maar eens een voorbeeld van hoe smaken verschillen. Lucifer is voor mij eigenlijk een redelijke teleurstelling. Had na het zien van de trailer misschien iets te hoge verwachtingen.
Is eigenlijk Castle (e.d.) in een ander kleedje. Originaliteit is ver te zoeken maar dat zal dan ook wel niet de bedoeling zijn geweest

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo... die X-Files finale.....

-O- :|

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag ik bij de opening credits daarvan een bekende naam voorbijkomen? :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:23:
Zag ik bij de opening credits daarvan een bekende naam voorbijkomen? :o
Welke? Ik heb genoeg bekende gezichten gezien :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:28:
[...]

Welke? Ik heb genoeg bekende gezichten gezien :P
spoiler:
Agent Reyes

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
spoiler:
Ze kunnen de pest krijgen. 10 seizoenen aan mythos de deur uit en dan eindig je met zo'n vreselijk afgezaagde cliffhanger. Teringlijders.

[ Voor 21% gewijzigd door Shamalamadindon op 23-02-2016 14:42 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Leo1010 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:41:
[...]

spoiler:
Ze kunnen de pest krijgen. 10 seizoenen aan mythos de deur uit en dan eindig je met zo'n vreselijk afgezaagde cliffhanger. Teringlijders.
Wat hij zegt.... mja ik had het helaas verwacht |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:( Heb ik daar alle moeite voor genomen om alle Mythos eps te kijken van s1 t/m 9 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:59:
[...]

:( Heb ik daar alle moeite voor genomen om alle Mythos eps te kijken van s1 t/m 9 :/
Daar ben ik ook mee bezig. Het kan nog best eens zijn dat ik daar meer plezier aan beleef dan ik aan de nieuwe afleveringen ga beleven, als ik het zo hoor hier (en elders). Ben benieuwd. Ik ga de spoilers nog niet lezen; zit nog maar in seizoen 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Viper® schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:38:
[...]
Grappig, ik herken die dame uit de trailer, blijkt Olivia Colman te zijn, mijn ouders keken de Broadchurch serie, vandaar dat ik haar kende
Ze speelde ook in Green Wing, maar dan in een heel andere rol. Hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oeh, een oude bekende terug in Teen Wolf :D , zij het in een andere rol.

"Exclusive: 'Fuller House' Cast Dishes on Reuniting"
quote: @ABCNewsPR
.@candacecbure @JodieSweetin & @andreabarber stopped by @gma to chat about #FullerHouse http://abcn.ws/1oAPZd1
Eindelijk een filmpje uit die hoek zonder country-blocks :D

[ Voor 64% gewijzigd door Raven op 24-02-2016 17:28 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tv kenners, weet iemand misschien welke show dit is?

- vermoedelijk uit de jaren 80 en waarschijnlijk amerikaanse tv serie
- begint met een stel mensen die gemene virussen onderzoeken, maar al snel gaat het verhaal een andere kant op en komt er een soort Spectre achtige club (ala James Bond) die ermee te maken blijkt te hebben.
- serie was verder niet echt fantastisch

Na veel zoeken kwam ik uit op Wikipedia: The Black Dawn , maar die blijkt het niet te zijn (verhaal lijkt er wel veel op als ik het zo lees op wikipedia).

Iemand enig idee?

En verder om wat meer ontopic te gaan, het is wachten op fuller house. Dacht dat hij vanvond zou beginnen, helaas nog 2 dagen wachten... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2016 18:30 ]

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Moet zeggen dat "The Night Manager" wel een goede tip was hier. Heb ervan genoten. Ben benieuwd naar de volgende aflevering

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:29:
- vermoedelijk uit de jaren 80 en waarschijnlijk amerikaanse tv serie
- begint met een stel mensen die gemene virussen onderzoeken, maar al snel gaat het verhaal een andere kant op en komt er een soort Spectre achtige club (ala James Bond) die ermee te maken blijkt te hebben.
- serie was verder niet echt fantastisch
The Burning Zone ? Is wel 90's ... maar beschrijving klopt aardig.

Wikipedia: The Burning Zone

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gelijk The Night Manager maar even toegevoegd, ik heb nog genoeg te kijken, toch deze even tussendoor checken. :)

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:50:
[...]

The Burning Zone ? Is wel 90's ... maar beschrijving klopt aardig.

Wikipedia: The Burning Zone
Yes, dank je!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote: @TVLine
#Bones Renewed for 12th and FINAL Season, @FoxTV Promises a 'Meaningful, Satisfying' Ending http://tvline.com/2016/02...on-12-final-episodes-fox/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46
Denk halverwege Gotham seizoen 1 nu en bevalt me goed. Een van de weinige series die ik nu echt de moeite waard vind om te kijken, of waarbij ik niet steeds op m'n laptop of mobiel tussendoor zit. :p
Wil aantal series dat ik volg beetje afbouwen, zeker als ik ze toch maar 'half' kijk. GoT kan ik bijvoorbeeld ook maar niet in komen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Begin van deze week Part1 van de 3 van Childhood's End gezien.
Op zich best vermakelijk en heeft me wel vast gehouden. Het einde van dat deel (1,5 uur verder) was een... wut?! Maar op zich wel interessant gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hee, goed nieuws zo gelijk na de laatste aflevering gisteren :

Death In Paradise body count to rise as it's recommissioned for a sixth series

Dit is waarschijnlijk zo'n 'guilty pleasure' waar ik hier wel 's over lees :+
Zon, strand, mooie vrouwen, reggae, bier en rum ... oh ja en moorden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens mij zijn ze begonnen met Fuller House, ep2 begint net binnen te komen, nu de rest nog :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Goner schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:15:
Hee, goed nieuws zo gelijk na de laatste aflevering gisteren :

Death In Paradise body count to rise as it's recommissioned for a sixth series

Dit is waarschijnlijk zo'n 'guilty pleasure' waar ik hier wel 's over lees :+
Zon, strand, mooie vrouwen, reggae, bier en rum ... oh ja en moorden !
Inderdaad, guilty pleasure. Prachtig hoe je letterlijk de klok gelijk kan zetten op elke plotwending die gaat komen. Het begint ook altijd zo mooi dat vlak na de klassieke moord in de intro meteen de vrolijke reggae openingstune start. Zet meteen de toon. Lekker luchtig en toch vakkundig geacteerd, precies de juiste sfeer voor een serie als deze.

De totale body count in de serie is fantastisch surreal. In werkelijkheid had de hele wereld al een negatief reisadvies gegeven om naar dat eiland te gaan - de kans dat je je vakantie overleeft is gewoon te klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 00:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Maar eens een aflevering kijken dan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
De eerste zes afleveringen van Fuller House gezien. Niet meer voor mij. Of je het nou matig of slecht wilt noemen, goed is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Toch heb ik er zin in. Ik twijfel alleen of ik eerst de originele serie ga kijken, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:09:
Toch heb ik er zin in. Ik twijfel alleen of ik eerst de originele serie ga kijken, of niet.
Ja, gewoon kijken joh. Misschien bevalt het jou beter. Candace Cameron en Jodie Sweetin zijn iig he-le-maal niet verkeerd om naar te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Veefje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Ja, gewoon kijken joh. Misschien bevalt het jou beter. Candace Cameron en Jodie Sweetin zijn iig he-le-maal niet verkeerd om naar te kijken!
Vergeet aunt Becky niet ;)

En zag ik nou net een lab-tech van CSI Miami?
edit: Jep :) IMDB: "Fuller House" Our Very First Show, Again (TV Episode 2016) - Full Cast & Crew

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 26-02-2016 13:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Aunt Becky is natuurlijk ook een prachtvrouw, maar die is helaas geen regular. Die was helaas alleen te zien in de eerste aflevering van de zes die ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik begrijp dat er ook geen Michelle(s) meedoen in Fuller House?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:04:
Nope, te druk met hun mode-imperium. Waar de rest van de cast ook naar verwijst in ep1 :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:04:
Niet on camera iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jammer, maar dat de rest er wel is, is wel erg leuk. Ik ga denk ik van het weekend er maar eens lekker voor zitten.

Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.