Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.251 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:25
shoombak schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:37:
The Good Wife gecanceld; helaas toch wel een van de leukste series die ik volg momenteel
Inderdaad jammer, maar je merkte een beetje aan het huidige seizoen dat de inspiratie een beetje begon op te geraken. Die voortdurende interactie met Lockhart - Argos en de carriere van haar man werd wel vervelend en voorspellend.
Luca vond ik wel een goede toevoeging en bondcourt ook.
Zou leuker geweest zijn indien ze zich daar meer op gefocust hadden en minder op die andere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
shoombak schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:37:
The Good Wife gecanceld; helaas toch wel een van de leukste series die ik volg momenteel

http://tvline.com/2016/02...-season-7-cbs-super-bowl/
Na zeven seizoenen is het wel mooi geweest, toch? Hoe goed de serie ook is, voor mij liever een serie die niet te lang doorgaat. Wat de beste series gemeen hebben is dat ze weten wanneer ze moeten stoppen. Meer dan 6 a 7 seizoenen moet je niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Veefje schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Na zeven seizoenen is het wel mooi geweest, toch? Hoe goed een serie ook is, voor mij liever een serie die niet te lang doorgaat. Wat de beste series gemeen hebben is dat ze weten wanneer ze moeten stoppen. Meer dan 6 a 7 seizoenen moet je niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:27

Baseman77

We move

Idifix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:00:
Ben nu begonnen aan The Blacklist, wat een goeie en leuke serie dat ik die links heb laten liggen |:(
Hahaha, wij zijn toevallig gisteren begonnen met The Blacklist :*)
Mijn vrouw wilde nog niet met een nieuwe serie beginnen (aangezien we al aardig wat series aan het kijken zijn), maar ik kreeg haar gisteren toch zover om hiermee te beginnen. Je moet toch iets als de meeste series die we volgen momenteel nog winterstop hebben. En The Blacklist is inderdaad top d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Na zeven seizoenen is het wel mooi geweest, toch? Hoe goed de serie ook is, voor mij liever een serie die niet te lang doorgaat. Wat de beste series gemeen hebben is dat ze weten wanneer ze moeten stoppen. Meer dan 6 a 7 seizoenen moet je niet willen.
Uuhh nou als een serie goed is en vooral goed blijft waarom dan stoppen?

Zolang het kwaliteit blijft blijft het kwaliteit en is cancelen/beëindigen wat mij betreft niet nodig.

Kijk naar iets als bv Shameless, dat is nog steeds erg goed en zit al in zijn zesde seizoen, totaal geen reden om te cancelen (en doen ze dus ook niet). Maar neem je True Blood als voorbeeld (of Dexter ofz) dan is de situatie heel anders, dat was voor het einde juist weer erg slap.

Ik denk niet dat je zomaar kunt zeggen "Meer dan 6 a 7 seizoenen moet je niet willen." maar het echt per serie moet bekijken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ken maar weinig series die na zoveel seizoenen nog goed zijn. Neem bijvoorbeeld Lost, mijn favoriete serie aller tijden, had best 2 seizoenen minder kunnen zijn.

De enige serie die ik nu kan bedenken die nog elk seizoen beter wordt is Game of Thrones maar dat zijn dan ook maar 10 afleveringen per seizoen met een enorm budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

Ik vind NCIS ook wel fijn om naar te kijken...nog steeds!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:42:
[...]

Zolang het kwaliteit blijft blijft het kwaliteit en is cancelen/beëindigen wat mij betreft niet nodig.

Kijk naar iets als bv Shameless, dat is nog steeds erg goed en zit al in zijn zesde seizoen, totaal geen reden om te cancelen (en doen ze dus ook niet). Maar neem je True Blood als voorbeeld (of Dexter ofz) dan is de situatie heel anders, dat was voor het einde juist weer erg slap.

Ik denk niet dat je zomaar kunt zeggen "Meer dan 6 a 7 seizoenen moet je niet willen." maar het echt per serie moet bekijken.
Precies wat Twylight zegt: er zijn simpelweg weinig series die na zoveel seizoenen nog goed zijn. De series die worden gezien als de beste series allertijden hadden allemaal tussen de 5-7 seizoenen. En zelfs dan kun je misschien wel spreken van mindere seizoenen ertussen. Het is vrijwel onmogelijk om over langere tijd een hoog niveau aan te houden voor de meeste series.
Ik vind NCIS ook wel fijn om naar te kijken...nog steeds!
Dat is mooi natuurlijk. Maar NCIS is een procedural, losstaande afleveringen zijn anders dan series die serialized zijn en een doorlopend verhaal hebben. Met series van het type NCIS kun je bij wijze van spreken nog 10 jaar doorgaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Veefje op 08-02-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Shameless mogen ze anders wel afbouwen langzamerhand. Veel meer dan 8 seizoenen moeten ze echt niet gaan doen. Het is nu nog goed maar ben benieuwd of ze de originaliteit nog weten te behouden voor nog 2 seizoenen. Het wordt nu soms al iets te absurd, zelfs voor Shameless.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 18-09 13:03
Donstil schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:42:

Het is wel ietsje afhankelijk van het soort serie inderdaad. Series als CSI / NCIS / Law & Order kunnen lang doorgaan; daarbij is elke aflevering losstaand en heb je dus eigenlijk elke week een bevredigend einde. Maar als er meer gedaan wordt op het gebied van karakterontwikkeling en overstijgend plot, dan loopt het vroeg of laat achteruit. Meestal gaat de kwaliteit van het schrijfwerk achteruit, en zo niet dan gaat een te lange duur alsnog ten koste van de relevantie, het realisme en de impact van een verhaal. Schrijvers kunnen ook veel beter hun vak uitoefenen wanneer ze een begin, midden en eind mogen bouwen; een "story arc". Breaking Bad is een goed voorbeeld van hoe het moet; Dexter van hoe het niet moet. Of Prison Break, of 24. Ook bijvoorbeeld Sons of Anarchy was sterker geweest met 4-5 seizoenen dan met 7. En Supernatural, dat z'n kracht verloor na seizoen 5.

En daar komt nog bij dat het risico met elk seizoen stijgt dat de grote baas de stekker eruit trekt. Liever een serie die na 5 seizoenen sterk eindigt terwijl er misschien nog een goede zesde in gezeten had, dan dat een serie geannuleerd wordt zonder bevredigend einde. Ik krijg nog altijd steken in m'n borst als ik denk aan Carnivàle of Firefly ;)

Dus in theorie hoeft een serie niet per se te stoppen na 5-7 seizoenen, maar in de praktijk is dat in 99% van de gevallen wel beter, voor series met een doorlopend plot.

Shameless is wel een voorbeeld van een serie die misschien langer door kan gaan dan veel andere. Dit omdat die serie draait om een gezin waarvan de leden opgroeien en de stad ook verandert. Dat is gemakkelijker fris te houden, en er is ook niet echt één doel dat gesteld is en waar de hele serie naartoe gewerkt wordt. 't Is meer een kijkje in het leven van de Gallaghers en co. Maar ook van Shameless hoop ik dat er niet al te veel seizoenen meer volgen. Ik zie de geweldige karakters van die serie graag een boeiend, emotioneel einde krijgen. Een sterk einde is voor mij een wezenlijk onderdeel van een verhaal.

Game of Thrones ten slotte - hierboven genoemd - is een geval apart. Dit is een boekverfilming, dus die serie moet gewoon zo lang doorgaan als er bronmateriaal is (of komt). Maar ook schrijver George R.R. Martin weet dat zijn verhaal een goed en tijdig einde nodig heeft, omdat anders de hele opzet verloren gaat.

Dit hele offensief van mij wil natuurlijk niet zeggen dat jij er niet heel anders over mag denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Twylight schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:27:
Ken maar weinig series die na zoveel seizoenen nog goed zijn. Neem bijvoorbeeld Lost, mijn favoriete serie aller tijden, had best 2 seizoenen minder kunnen zijn.

De enige serie die ik nu kan bedenken die nog elk seizoen beter wordt is Game of Thrones maar dat zijn dan ook maar 10 afleveringen per seizoen met een enorm budget.
Nog een: Homeland.
Wordt steeds beter en realistischer.

Ook vind ik juist series als The 100 juist beter worden, begon als een low budget Sci-fy, maar is wat volwassener geworden, maar die moet je maar net liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

The 100 heeft me net weer opnieuw weten te pakken, waar ik eigenlijk aan het begin van S02 twijfeld of ik nog wel door zou kijken. Clarke vs Anya vond ik gewoon niks. Nu de verschillende groepen van The Skypeople elkaar lijken te gaan vinden, wordt het weer steeds interessanter.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Een serie die wat mij betreft nog zeker door had mogen gaan was Deadwood.
Na seizoen 3, zo hup, compleet open einde en iedereen ervan overtuigd dat er nog een vervolg kwam, maar helaas.
Eeuwig zonde.
Bij Black Sails had ik de 1e paar afleveringen ook zoiets van: ziet er leuk uit, maar inhoud nee. Maar naarmate het vordert is die toch wel erg goed. Sommige series hebben wat tijd nodig (zelfde heb ik ook met The Expanse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
geert1 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:01:
[...]

Het is wel ietsje afhankelijk van het soort serie inderdaad. Series als CSI / NCIS / Law & Order kunnen lang doorgaan; daarbij is elke aflevering losstaand en heb je dus eigenlijk elke week een bevredigend einde. Maar als er meer gedaan wordt op het gebied van karakterontwikkeling en overstijgend plot, dan loopt het vroeg of laat achteruit. Meestal gaat de kwaliteit van het schrijfwerk achteruit, en zo niet dan gaat een te lange duur alsnog ten koste van de relevantie, het realisme en de impact van een verhaal. Schrijvers kunnen ook veel beter hun vak uitoefenen wanneer ze een begin, midden en eind mogen bouwen; een "story arc". Breaking Bad is een goed voorbeeld van hoe het moet; Dexter van hoe het niet moet. Of Prison Break, of 24. Ook bijvoorbeeld Sons of Anarchy was sterker geweest met 4-5 seizoenen dan met 7. En Supernatural, dat z'n kracht verloor na seizoen 5.

En daar komt nog bij dat het risico met elk seizoen stijgt dat de grote baas de stekker eruit trekt. Liever een serie die na 5 seizoenen sterk eindigt terwijl er misschien nog een goede zesde in gezeten had, dan dat een serie geannuleerd wordt zonder bevredigend einde. Ik krijg nog altijd steken in m'n borst als ik denk aan Carnivàle of Firefly ;)

Dus in theorie hoeft een serie niet per se te stoppen na 5-7 seizoenen, maar in de praktijk is dat in 99% van de gevallen wel beter, voor series met een doorlopend plot.

Dit hele offensief van mij wil natuurlijk niet zeggen dat jij er niet heel anders over mag denken :P
Hier heb ik helemaal niks aan toevoegen. Top! De laatste twee seizoenen van Sons of Anarchy waren ontstellend zwak. Zelfde geldt idd voor series als 24 en Dexter. En How I Met Your Mother. Niet weten wanneer te stoppen is dé zonde. Sommige series fucken het zo op dat zelfs de goede seizoenen verpest worden door wat er later volgt. Ik heb bijvoorbeeld een hele nare bijsmaak bij Sons of Anarchy. Die laatste seizoenen verpesten grotendeels de hele serie voor mij. En Carnivale idd. Wat freaking jammer dat die serie werd gecanceld. Daar hadden nog 2 a 3 seizoenen bij gemogen.
CRXDelSol schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:31:
[...]

Ook vind ik juist series als The 100 juist beter worden.
Homeland is tricky. Seizoen 1 was heel sterk. Toen was Homeland een van de beste series op tv. Seizoen 2 ging de 24 kant op en er was heel veel op aan te merken. De tienerpersonages (Dana) kregen teveel screentijd, personages begonnen onlogisch te handelen en meer problematische verhaallijnen. Het derde seizoen was gewoon heel matig. Dat hele Brody gedoe was niet nodig. Dat personage had al tijdens het eerste of halverwege het tweede seizoen moeten sneuvelen. De laatste twee seizoenen zijn idd beter, maar komen ook niet meer in de buurt van het eerste seizoen. Showtime kennende gaat Homeland nog seizoenen door, maar ze zouden er goed aan doen om na het aankomende seizoen (of het zevende, want Showtime melkt alles uit) te stoppen.

The 100 is idd lekker bezig. Het tweede seizoen was uitstekend en dit seizoen is ook goed begonnen. The 100 heeft zichzelf gewoon in de voet geschoten door een heel matig eerste seizoenshelft van het eerste seizoen te hebben. Toen zijn heel veel kijkers afgehaakt. En vind maar een manier om die kijkers terug te winnen nu er zoveel goede televisie beschikbaar is. In deze tijd is het zonde om pas na 8 a 9 afleveringen op gang te komen. Kun je je niet veroorloven.
Tadream schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:30:
Na seizoen 3, zo hup, compleet open einde en iedereen ervan overtuigd dat er nog een vervolg kwam, maar helaas.
Deadwood idd eeuwig zonde. Hopelijk gaan de films dan toch eindelijk gemaakt worden, zodat het verhaal echt afgerond kan worden. Laten we het hopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Veefje op 09-02-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
CRXDelSol schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:31:
[...]

Ook vind ik juist series als The 100 juist beter worden, begon als een low budget Sci-fy, maar is wat volwassener geworden, maar die moet je maar net liggen.
Het afgelopen seizoen van Homeland was inderdaad erg goed, misschien wel de beste, maar er zijn ook wel wat mindere seizoenen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Veefje schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:22:
[...] Ik heb bijvoorbeeld een hele nare bijsmaak bij Sons of Anarchy. Die laatste seizoenen verpesten grotendeels de hele serie voor mij.
Zo negatief heb ik de serie niet ervaren. Ik vond de latere seizoenen op zich niet zozeer minder dan de eerdere; ik vond het gewoon te lang doorgaan allemaal. De hoeveelheid drama en geweld stapelt zich maar op, totdat het eigenlijk heel absurd wordt, en je er een beetje murw door wordt geslagen. De serie had in alle seizoenen z'n sterke en zwakkere momenten en karakters, en had dus korter mogen zijn, maar over 't algemeen heb ik alsnog genoten van de serie. 7,5 voor mij.
En Carnivale idd. Wat freaking jammer dat die serie werd gecanceld. Daar hadden nog 2 a 3 seizoenen bij gemogen.
Het plan was 6 seizoenen in totaal, waarbij ze de eerste twee omschreven als het eerste "boek". De rest zullen we waarschijnlijk nooit zien, tenzij HBO er ooit nog weer 's waarde in ziet. Het was een erg dure serie om te maken, zeker in verhouding tot het aantal kijkers. HBO zou 't dan voor de awards moeten doen (de serie won 5 Emmy's uit 15 nominaties), voor de fans en uit hoop op meer kijkers. Hoe dan ook hebben de schrijvers wel vrij veel info vrijgegeven over wat de serie verder zou hebben behandeld; da's online te vinden.
Homeland is tricky. Seizoen 1 was heel sterk. Toen was Homeland een van de beste series op tv. Seizoen 2 ging de 24 kant op en er was heel veel op aan te merken. De tienerpersonages (Dana) kregen teveel screentijd, personages begonnen onlogisch te handelen en meer problematische verhaallijnen. Het derde seizoen was gewoon heel matig. Dat hele Brody gedoe was niet nodig. Dat personage had al tijdens het eerste of halverwege het tweede seizoen moeten sneuvelen. De laatste twee seizoenen zijn idd beter, maar komen ook niet meer in de buurt van het eerste seizoen. Showtime kennende gaat Homeland nog seizoenen door, maar ze zouden er goed aan doen om na het aankomende seizoen (of het zevende, want Showtime melkt alles uit) te stoppen.
Ik vond seizoen 4 en 5 weer zo goed als het eerste, zo niet bij vlagen beter: Boeiende, actuele onderwerpen, goede spanning, goede doorontwikkeling van de karakters, complexe thematiek. Maar met je eens dat seizoenen 2 en 3 een stuk minder waren, dat Brody eerder had mogen vertrekken en dat de serie zou mogen stoppen over 1-2 seizoenen. Deze karakters kunnen niet te vaak een groot terroristisch plot voorkomen, weer weggaan van de CIA, weer terugkomen, compleet onder verdenking komen en daar weer onderuit komen, enz. Zou ook weer absurd worden, ook al is het tot nu toe grotendeels nog sterk. Ben benieuwd wat Showtime hierin besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Angel from Hell is gecanceld door CBS. De serie wordt per direct van de buis gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
geert1 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 01:11:
[...]

Zo negatief heb ik de serie niet ervaren. Ik vond de latere seizoenen op zich niet zozeer minder dan de eerdere; ik vond het gewoon te lang doorgaan allemaal. De hoeveelheid drama en geweld stapelt zich maar op, totdat het eigenlijk heel absurd wordt, en je er een beetje murw door wordt geslagen. De serie had in alle seizoenen z'n sterke en zwakkere momenten en karakters, en had dus korter mogen zijn, maar over 't algemeen heb ik alsnog genoten van de serie. 7,5 voor mij.
Dat is mooi, natuurlijk. Voor mij was het veel minder. De laatste seizoenen waren er zoveel overbodige verhaallijnen, nodeloze plots, rare karakterontwikkelingen, afleveringen die te lang duurden omdat Sutter niet weet hoe te editen, motivaties van personages die niet authentiek aanvoelden en ik kan wel even doorgaan. Een mager 6'je voor mij.
Ik vond seizoen 4 en 5 weer zo goed als het eerste, zo niet bij vlagen beter: Boeiende, actuele onderwerpen, goede spanning, goede doorontwikkeling van de karakters, complexe thematiek. Maar met je eens dat seizoenen 2 en 3 een stuk minder waren, dat Brody eerder had mogen vertrekken en dat de serie zou mogen stoppen over 1-2 seizoenen. Deze karakters kunnen niet te vaak een groot terroristisch plot voorkomen, weer weggaan van de CIA, weer terugkomen, compleet onder verdenking komen en daar weer onderuit komen, enz. Zou ook weer absurd worden, ook al is het tot nu toe grotendeels nog sterk. Ben benieuwd wat Showtime hierin besluit.
Als je kijkt naar de historie van Showtime: Weeds 8 sz, Dexter 8 sz, Californication 7 sz, Shameless nu 6 sz, Episodes gaat het vijfde seizoen in, Homeland het zesde. De zender cancelt over het algemeen pas dingen wanneer de series kwalitatief sterk achteruit zijn gegaan. Zij weten helaas niet hoe te stoppen op een hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Twylight schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:57:
[...]

Het afgelopen seizoen van Homeland was inderdaad erg goed, misschien wel de beste, maar er zijn ook wel wat mindere seizoenen geweest.
Klopt, daarom zeg ik ook, wordt steeds beter. Wat ik goed vind aan een serie, als het wat realistischer is. In Homeland kom je bepaalde dingen tegen die met een korte omweg bijvoorbeeld refereren naar aanslagen in Parijs enz. Ze gebruiken elementen die op dat moment ook gebeuren, maar dan met een omweg om er geen documentaire van te maken.

Zelfde met Mr. Robot. Die is in mijn ogen geniaal omdat ze daar up-to-date exploits enz gebruiken die op dat moment in het dagelijks leven daadwerkelijk een issue zijn waardoor het wat realistischer wordt. Een beetje Unix kenner die herkent bepaalde dingen ook echt, en maakt het een stuk geloofwaardiger dan in series waar je een terminal ziet rollen in een animatie wat dan 'hacken' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:41:
[...]
De zender cancelt over het algemeen pas dingen wanneer de series kwalitatief sterk achteruit zijn gegaan.
Ik denk dat ze pas cancelen als de kijkcijfers teruglopen ... en dat hoeft niet perse met de kwaliteit te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat ze pas cancelen als de kijkcijfers teruglopen ... en dat hoeft niet perse met de kwaliteit te maken te hebben.
Je hebt gelijk. Alleen blijkt in de praktijk dat het teruglopen van de kijkcijfers over het algemeen te maken heeft met kwaliteitsverlies. Als kijkers erop uitgekeken raken, dan wordt een serie uiteraard gecanceld. Daarom is het dus de kunst voor de zenders om series te beëindigen voordat er verzadiging is onder de kijkers of de kwaliteit naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31

nwagenaar

God, root. What's the differen

Het teruglopen van kijkcijfers in de US heeft meer te maken met timeslots en zegt niks over de kwaliteit van het programma zelf. De Nielsen Ratings die worden gebruikt is een achterhaald systeem, maar is een extreem belangrijke graadmeter op te bepalen of een show nog een commercieel succes is voor de desbetreffende omroep.

Commerciele successen worden bepaald door tijdslots, het type programma, hun doelgroep en Nielsen Ratings (HBO, Showtime, FX, etc uitgezonderd want dat zijn premium cable subscriptions). De verkoop van reclametijd zorgt juist voor inkomsten en de prijs van reclametijd wordt dus bepaald door de eerdere genoemde factoren. Syndication is niet meer de grootste bron van inkomsten bij series.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit je The Muppets te kijken, komt er een bekende langs:[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5RAQXg0IdfI]:D

Juichend iemand in 't publiek: This is amazing! I'm dying!
Statler: :o
Waldorf: She's dying? My money was on you.
Statler: _O- .... stikt zowat van 't lachen... well, I thought that was it right there :D

Wat een stel die 2 :P

[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 09-02-2016 11:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
nwagenaar schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:42:
Het teruglopen van kijkcijfers in de US heeft meer te maken met timeslots en zegt niks over de kwaliteit van het programma zelf. De Nielsen Ratings die worden gebruikt is een achterhaald systeem, maar is een extreem belangrijke graadmeter op te bepalen of een show nog een commercieel succes is voor de desbetreffende omroep.

Commerciele successen worden bepaald door tijdslots, het type programma, hun doelgroep en Nielsen Ratings (HBO, Showtime, FX, etc uitgezonderd want dat zijn premium cable subscriptions). De verkoop van reclametijd zorgt juist voor inkomsten en de prijs van reclametijd wordt dus bepaald door de eerdere genoemde factoren. Syndication is niet meer de grootste bron van inkomsten bij series.
Klopt helemaal. Maar in dit geval hebben we het specifiek over series (van de zender Showtime) die te lang doorgaan en of het niet beter is om na een bepaald aantal seizoenen te stoppen. Dan dien je je als zender wel gewoon op een gegeven moment af te vragen waarom je nog langer door zou moeten gaan als de belangstelling afneemt, de series steeds minder aandacht krijgen in de media (of aandacht krijgen voor de verkeerde dingen) en de kwaliteit (volgens ons, de kijkers) afneemt.

[ Voor 3% gewijzigd door Veefje op 09-02-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

James Mays Cars Of The People S02E03
Denk je alles gehad te hebben... Vengaboys :o :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Raven schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:55:
Zit je The Muppets te kijken, komt er een bekende langs:[
Ze had dit televisieseizoen ook al een gastrolletje in Sex&Drugs&Rock&Roll ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Joarie op 09-02-2016 13:50 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 16:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:06:
James Mays Cars Of The People S02E03
Denk je alles gehad te hebben... Vengaboys :o :D
Dat is niet vreemd, Vengaboys zijn serieus wereldwijd bekend. Devin Townsend draait Vengaboys ook nog wel eens vaak tijdens pauzes in concerten enzo :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
nwagenaar schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:42:

Het zit nog ietsje complexer.

De inkomsten uit commercials zijn voor omroep (network), de (eventuele) syndicationinkomsten zijn voor de productiemaatschappij van de serie, net als (eventuele) DVD en BR verkoop.

Een network betaalt de productiemaatschappij voor de serie en moet dat uit de reclameinkomsten financieren. Wat ze overhouden is winst (nou ja, ruwweg, ze hebben ook nog wat andere kosten). Omdat inkomsten voor de productiemaatschappij uit syndication, buitenlandse verkoop, DVD/BR maar allemaal afwachten is, wil een productiemaatschappij minimaal uit de kosten komen door hun inkomsten van de uitzendende omroep (netwerk). Vandaar als een omroep niet voldoende verdient met de commercials is het meestal over en uit met de serie.

Er zijn soms uitzonderingen, zeker als de serie wat langer loopt, dan kan een productiemaatschappij een serie onder de productiekosten leveren omdat ze dan verwachten dat terug te verdienen uit syndication, DVD/BR e.d. Nog even doorgaan met de serie kan dan voor een omroep gunstig zijn, soms krijgen ze die op het laatste bijna voor niets. Aan de andere kant wordt een serie met de seizoenen in regel duurder door de oplopende contracten met acteurs, schrijvers en producers.

Het is een subtiele balancing act, met name na de eerste twee seizoenen. Het begin moet in de praktijk puur gedekt zijn door wat de omroep betaalt. De omroep is daarom machtig: geeft opdrachten, kan de stekker er zomaar uit trekken, verplaatsen van een serie naar andere timeslots. En dan hebben we het over het uberhaupt ja of nee zeggen tegen een serie a.d.h.v. pilots e.d. nog niet eens gehad. En ook nog niet over reguliere commercials vs product placement en waar de inkomsten van die laatste precies naar toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Joarie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:49:
[...]

Ze had dit televisieseizoen ook al een gastrolletje in Sex&Drugs&Rock&Roll ;)
Dat is heel wat anders dan The Muppets, daar had ik haar eerder verwacht O-)
Touchdomex schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:54:
[...]

Dat is niet vreemd, Vengaboys zijn serieus wereldwijd bekend. Devin Townsend draait Vengaboys ook nog wel eens vaak tijdens pauzes in concerten enzo :+
Ik dacht dat dat wereldwijde wel meeviel :P

Afbeeldingslocatie: https://scontent-frt3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12530977_828711047240281_668997308_n.jpg
quote: Andrea "Gibbler" Barber
You do NOT want to miss @theellenshow today! You'll see an exclusive fun clip of our new show @fullerhouse and hear our new theme song! The squad is back together with Ellen! BOOM!
:D

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 09-02-2016 17:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Nou daar ben ik het dan weer niet mee eens, althans wel dat Seizoen 1 sterk was en 2 matig maar daarna heeft het zich prima herpakt. Zeker seizoen 4 en 5 waren gewoon erg sterk.

Ik zie Showtime eigenlijk helemaal niet als een zender die "alles uitmelkt" maar juist als een van de weinige zenders die nog geregeld echte kwaliteit brengt, Homeland, Californication, Shameless, House of Lies, The Affair, Penny Dreadfull, Ray Donovan zijn eigenlijk allemaal series die wat mij betreft bij de beste series van dit moment (Op Californication na, dat is afgelopen) gerekend mogen worden.

Eigenlijk zijn alleen de betaal kanalen nog echt de moeite waard. De rest begint (soms) sterk maar eindigt al snel in "Case of the week" of "Marketing of the week", op wat kleine uitzondering na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een zwakke maag moeten maar even niet de X-Files s10E04 gaan kijken tijdens etenstijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:55:
[...]

Nou daar ben ik het dan weer niet mee eens, althans wel dat Seizoen 1 sterk was en 2 matig maar daarna heeft het zich prima herpakt. Zeker seizoen 4 en 5 waren gewoon erg sterk.

Ik zie Showtime eigenlijk helemaal niet als een zender die "alles uitmelkt" maar juist als een van de weinige zenders die nog geregeld echte kwaliteit brengt, Homeland, Californication, Shameless, House of Lies, The Affair, Penny Dreadfull, Ray Donovan zijn eigenlijk allemaal series die wat mij betreft bij de beste series van dit moment (Op Californication na, dat is afgelopen) gerekend mogen worden.

Eigenlijk zijn alleen de betaal kanalen nog echt de moeite waard. De rest begint (soms) sterk maar eindigt al snel in "Case of the week" of "Marketing of the week", op wat kleine uitzondering na.
Dat is helemaal oke, natuurlijk. Zonder verschillen in mening blijft er weinig over om te praten. Showtime heeft toch een beetje de reputatie (onder Amerikaanse televisiecritici) dat zij de kwaliteit niet weten te waarborgen van hun series. Ze beginnen vaak sterk en gaan daarna de mist in. Als ik kijk naar hun line-up en bij hoeveel series van hen het ook voor mij is misgegaan, dan ben ik het daar zeker mee eens. Maar goed, liever ambitieuze series van Showtime die later uit de bocht vliegen dan de grotendeels risicoloze series van de netwerkzenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://twitter.com/fullerhouse/status/697223484540219392
More Laughs. More Hugs. More Kimmy Gibbler. Catch the FULLER official trailer of #FullerHouse!
:D *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max Headroom geintje in NCIS _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Twylight schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:53:
[...]

Zo ontzettend fake en geforceerd :? snap de hype niet zo
Ik denk niet dat er zoveel hype is, althans niet bij 't grote publiek buiten de VS. Dit is echt iets voor Amerikanen en voor nostalgische fans van de oudere seizoenen. De belichting, de humor, de cast, de laugh track; ik vind het he-le-maal niks :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben zelf onlangs opnieuw begonnen met Full House, om alvast in de stemming te komen. Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
net 3de episode van 3desezoen gezien van the 100:
blijft gewoon top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:04
Ik loop nog een beetje achter, maar The Flash seizoen 1 met The Trickster en de giga knipoog naar zijn bekende films! :D
Ik heb me kapot gelachen en ik moet zeggen dat hij het karakter goed neer zet.
Mede ook de reden dat hij The Joker in de batman spellen heeft ingesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

razerBE schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 04:23:
ja is echt een super serie :)

spoiler:
Dat lexa er weer is in de serie vond ik ook echt tof :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Arunia schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:43:
Ik loop nog een beetje achter, maar The Flash seizoen 1 met The Trickster en de giga knipoog naar zijn bekende films! :D
Ik heb me kapot gelachen en ik moet zeggen dat hij het karakter goed neer zet.
Mede ook de reden dat hij The Joker in de batman spellen heeft ingesproken.
In de spellen? Mark is 90% van alle Joker stemmen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bitten S3 is begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Begin nu wel erg vaak naar mijn foon te kijken ipv arrow. En dat is vaak geen goed teken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
razerBE schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 04:23:
Het woordje "blijft" is wat mij betreft niet op zijn plaats. Het eerste seizoen was, mijns inziens, bagger in vele aspecten. Het leek wel een teen-series met erg slechte acteurs. Voorspelbaar verhaal. Erg jammer, wat het concept is erg leuk. Gelukkig heb ik doorgekeken en vanaf seizoen 2 lijkt het ineens een stuk beter. Meer op volwassenen gericht, acteerprestaties omhoog, politiek, af en toe onverwachte momenten. Ik kijk er nu weer met plezier naar.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
wcduck schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:54:
[...]

Het woordje "blijft" is wat mij betreft niet op zijn plaats. Het eerste seizoen was, mijns inziens, bagger in vele aspecten. Het leek wel een teen-series met erg slechte acteurs. Voorspelbaar verhaal. Erg jammer, wat het concept is erg leuk. Gelukkig heb ik doorgekeken en vanaf seizoen 2 lijkt het ineens een stuk beter. Meer op volwassenen gericht, acteerprestaties omhoog, politiek, af en toe onverwachte momenten. Ik kijk er nu weer met plezier naar.
Oftewel, sinds de afgelopen tijd blijft het dus goed. Niet zo dat er nu weer afleveringen flink aan het dalen zijn in kwaliteit, maar het blijft op één lijn. Dat betekend niet dat de hele serie van dezelfde kwaliteit is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Paulus07 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:46:
Begin nu wel erg vaak naar mijn foon te kijken ipv arrow. En dat is vaak geen goed teken :p
Dito. Vind The Flash juist veel sterker worden. Die volg ik meer met interesse dan Arrow. Arrow gaat nergens meer over. Eerste 2 seizoenen heb ik er echt voor gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
CRXDelSol schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:59:
[...]

Dito. Vind The Flash juist veel sterker worden. Die volg ik meer met interesse dan Arrow. Arrow gaat nergens meer over. Eerste 2 seizoenen heb ik er echt voor gezeten.
Same here :P

De laatste 2 afleveringen staan hier nu nog te wachten en ik kan mezelf er niet toe zetten om het te gaan kijken. Ik denk dat het binnenkort volledig van m'n lijst af gaat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Stukfruit schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:01:
[...]

Same here :P

De laatste 2 afleveringen staan hier nu nog te wachten en ik kan mezelf er niet toe zetten om het te gaan kijken. Ik denk dat het binnenkort volledig van m'n lijst af gaat.
Ik had er ook de motivatie niet voor. Toen uiteindelijk maar naar gekeken, op een dooie dag samen met m'n zoon van 10 maanden, om die wat bezig te houden, heb amper nog voor de geest wat er gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
CRXDelSol schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:03:
[...]

Ik had er ook de motivatie niet voor. Toen uiteindelijk maar naar gekeken, op een dooie dag samen met m'n zoon van 10 maanden, om die wat bezig te houden, heb amper nog voor de geest wat er gebeurde.
Enkeltje Cmd + Backspace dan maar? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hier is de serie al van de nas en uit sickrage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zo, vanavond Second Chance, Chronicles of Shannara en Colony eruit gegooid. We hebben al te weinig tijd om alles te volgen wat we eigenlijk willen volgen, dus moet er wat geslachtofferd worden, zeker nu morgen TWD terug is.
En ter compensatie zijn we begonnen met The Magicians (potentie) en Billions (wauw!).

Vrees dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Bra-Jo schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:08:
Zo, vanavond Second Chance, Chronicles of Shannara en Colony eruit gegooid. We hebben al te weinig tijd om alles te volgen wat we eigenlijk willen volgen, dus moet er wat geslachtofferd worden, zeker nu morgen TWD terug is.
En ter compensatie zijn we begonnen met The Magicians (potentie) en Billions (wauw!).

Colony is eigeniljk precies hetzelfde als TWD; achtergrondverhaal waar niets mee wordt gedaan (aliens, levende doden) en alleen als "versiering" dient voor het overlevingsverhaal van een groepje mensen.

* Stukfruit vindt dat net zo saai als die andere standaardformule waar oa. Second Chance zich aan houdt: een geweldig scifi-achtergrondverhaal waar maar liefst 5 minuten lang over wordt gesproken in de pilot, waarna het verzandt in een standaard case-of-the-week-serie met iemand die voor de politie werkt (in het heden, verleden of toekomst) en een niet zo graag meegaande "buddy" (maar na een tijdje beste vrienden wordt met de hoofdpersoon).

Het wordt tijd voor een nieuwe Heroes (uiteraard geen S3, S4 of S5) of Lost. Iets wat niet al honderd keer eerder is uitgekauwd en uitgespuugd ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Bra-Jo schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:08:

Precies dit! Second Chance al na de eerste ep geen second chance gegeven. The Shannara Chronicles ga ik ook in de trash can deponeren. Colony kijk ik nog wel, vindt die wel aardig. The Magicians ook vaarwel gezegd. Billions is de beste serie van dit rijtje, maar is er ook nog niet helemaal. Maar ja, Giamatti en Lewis. Kijken dus. Zeker de eerste afleveringen.
Stukfruit schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:25:
[...]

Colony is eigeniljk precies hetzelfde als TWD; achtergrondverhaal waar niets mee wordt gedaan (aliens, levende doden) en alleen als "versiering" dient voor het overlevingsverhaal van een groepje mensen.
Ik snap dit wel. Ben een fan van TWD, maar ik ben de eerste die toegeeft dat de serie hele problematische aspecten heeft. Seizoen 2, 3 en 4 waren niet bepaald waterdicht. Het huidige seizoen heb ik ook de nodige issues mee, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Stukfruit schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:26:
[...]

Enkeltje Cmd + Backspace dan maar? :P
Eigelijk wel, maar m'n vriendin kijkt het nog wel. Die vind The Flash juist geen donder aan, en die vind ik juist weer 10x beter dan Arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:32:
[...]

Precies dit! Second Chance al na de eerste ep geen second chance gegeven. The Shannara Chronicles ga ik ook in de trash can deponeren. Colony kijk ik nog wel, vindt die wel aardig. The Magicians ook vaarwel gezegd. Billions is de beste serie van dit rijtje, maar is er ook nog niet helemaal. Maar ja, Giamatti en Lewis. Kijken dus. Zeker de eerste afleveringen.
[...]

Ik snap dit wel. Ben een fan van TWD, maar ik ben de eerste die toegeeft dat de serie hele problematische aspecten heeft. Seizoen 2, 3 en 4 waren niet bepaald waterdicht. Het huidige seizoen heb ik ook de nodige issues mee, helaas.
Met alles eens. Colony had ik teveel van verwacht, viel tegen, maar wordt toch wel heel langzaam aan wat beter om te kijken.

Eerste aflevering: Oeh! ben benieuwd!
Tweede aflevering: Nope .. Teveel van verwacht.
Derde aflevering: Hmm .. Misschien even volhouden.
Vierde aflevering: Kan nog alle kanten op. Wordt ietsje beter.

Eigelijk kijk ik die alleen maar omdat ik Josh Holloway een toffe acteur vind. En het dan vast nog wel wat kan worden.

TWD heb ik in 2 weken de hele serie van gekeken, maar vind het huidige seizoen wel wat beter dan de anderen. Momentje van geluk:

spoiler:
Ik vind Glenn persoonlijk de boeiendste personage. Ik baalde dat ie 'dood' ging. Heb vanaf dat moment in m'n hoofd laten spoken; 'zou hij op een lastig moment ineens weer op kunnen duiken?' en zomaar ineens wordt ie aan het begin van een aflevering ineens weer tot leven gebracht door een illusie, ik ben er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Afgelopen weken zo druk gehad dat ik alweer behoorlijk achter loop met de US series, de Britse zijn wel redelijk bij.
Bij het zien van The X Files E03 dacht ik de eerste minuten dat dit wel het slechtste is wat ik ooit heb gezien, achteraf blijkt niets wat het werkelijk is en was het zelfs een aardige comedy. In E04 was zelfs enige kwaliteit te bespeuren, totaal niet in verhouding tot de vorige 3 afl. Alleen ervaar ik de emo side story en emo-flashbacks van Scully als nogal storend. Als fan van het 1e uur denk ik; Nog 2 afl en is deze onzin alweer afgelopen.

Trailers gezien van 11.22.63 naar het gelijknamige boek van Stephen King en Vinyl. Gemaakt door o.a Martin Scorsese en Mick Jagger met een rol van zijn zoon James Jagger.
Zien er allebei goed uit. Vinyl heeft Olivia Wilde als bonus :P Vanavond ff checken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NXUx__qQGew]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eI6Pg_lIB2M]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verschillende websites (en acteurs op Twitter) meldden dat gister de S4 season-finale dubbel-ep van Saving Hope uitgezonden zou zijn. Maar afgezien van dat is er helemaal niets te vinden :S

Vond het al raar dat die op een andere dag werd uitgezonden.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Lang niet gehad voor een serie maar bij Code Black is het echt een ramp om een week te wachten. Dit vind ik echt een geweldige medische serie. Hectiek, spanning, emotie en humor.. O+
De aflevering met de Lion king cast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
CRXDelSol schreef op maandag 15 februari 2016 @ 00:45:
[...]

TWD heb ik in 2 weken de hele serie van gekeken, maar vind het huidige seizoen wel wat beter dan de anderen. Momentje van geluk:

spoiler:
Ik vind Glenn persoonlijk de boeiendste personage. Ik baalde dat ie 'dood' ging. Heb vanaf dat moment in m'n hoofd laten spoken; 'zou hij op een lastig moment ineens weer op kunnen duiken?' en zomaar ineens wordt ie aan het begin van een aflevering ineens weer tot leven gebracht door een illusie, ik ben er weer bij.
Ik vind de Glenn storyline juist een van de meest problematische van dit seizoen.

spoiler:
TWD gaat daar veel te ver voor een fakeout van het publiek, terwijl ik toch van harte hoop dat niemand echt geloofde dat Glenn dood was. Daarbij laten, ook in de nieuwste aflevering, voortdurend niet significante personages het leven, terwijl je als kijker doorkrijgt dat de serie hiermee denkt lekker mee bezig te zijn. Maar who cares als de volgende Alexandrian, of ander personage waar je geen binding mee hebt, de dust bite? Dit seizoen is weer heel inconsequent, de karakterontwikkeling laat weer teveel te wensen over en er is weer meer aan te merken op bepaalde handelingen/gedragingen. Als fan zal ik waarschijnlijk nooit stoppen met de serie, maar ik heb zeker wel geaccepteerd dat TWD een heel oneven serie is waar het kwaliteitsniveau enorm schommelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Veefje op 15-02-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Sinus_rhythm schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:35:
Lang niet gehad voor een serie maar bij Code Black is het echt een ramp om een week te wachten. Dit vind ik echt een geweldige medische serie. Hectiek, spanning, emotie en humor.. O+
Hou normaal niet zo van dat genre, maar Code Black heeft idd een goed tempo, niet al te veel drama, genoeg humor en degelijk acteerwerk, dus dat kijkt goed weg.

Lewis blijft ook heerlijk om naar te kijken, George Gently idem dito. Ja ben liefhebber van Britse detectives :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afgelopen vrijdag de serie "Justified" afgerond. Man man man wat een top serie was dat met 6 seizoenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote: Amy Jo Johnson
cleaning out my life right now. two giant boxes of VHS tapes of old #powerrangers episodes. Trash? Who even has a VHS player!?
:o

En nu staat 't op Ebay :P
Spring Cleaning in winter!! Getting rid of my old VHS ‪#‎PowerRangers‬ tapes on Ebay. I'm signing all 117 of them. Starting bid 100$ with free shipping. It's two giant boxes so will probably cost me about 100$ to ship. ;) Have at it! ‪#‎ebay‬ ‪#‎oldcrap‬ ‪#‎someonescrapisanothermanstreaure‬ is that the saying? Hope they find a happy home!
http://www.ebay.com/itm/-/331778905718?
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/tBoAAOSwQYZWwfJ5/s-l1600.jpg

Ben benieuwd hoeveel 't gaat opbrengen.

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 15-02-2016 17:58 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Ik vind de Glenn storyline juist een van de meest problematische van dit seizoen.

spoiler:
TWD gaat daar veel te ver voor een fakeout van het publiek, terwijl ik toch van harte hoop dat niemand echt geloofde dat Glenn dood was. Daarbij laten, ook in de nieuwste aflevering, voortdurend niet significante personages het leven, terwijl je als kijker doorkrijgt dat de serie hiermee denkt lekker mee bezig te zijn. Maar who cares als de volgende Alexandrian, of ander personage waar je geen binding mee hebt, de dust bite? Dit seizoen is weer heel inconsequent, de karakterontwikkeling laat weer teveel te wensen over en er is weer meer aan te merken op bepaalde handelingen/gedragingen. Als fan zal ik waarschijnlijk nooit stoppen met de serie, maar ik heb zeker wel geaccepteerd dat TWD een heel oneven serie is waar het kwaliteitsniveau enorm schommelt.
Ben het wel met je eens. Wat dat betreft hebben ze bij Game of Thrones wat meer lef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je moet iemand ook wel een tijdje laten meedraaien, om de impact groter te maken als hij eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
mowa schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:37:

Zien er allebei goed uit. Vinyl heeft Olivia Wilde als bonus :P
Mmmmm. Straks meteen kijken.
ot; Ze heeft ook een fijne rol in de film 'Love the Coopers'.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Laatst online: 14-08 09:04
Een vraagje, er zijn zoveel series dat jullie misschien tips hebben. Ik zoek wat nieuws om te kijken, ik vond sons of anarchy erg goed, vikings geweldig, hou wel van de bbc normaliter alleen the last kingdom vond ik erg tegenvallen. Game of thrones ook super. Hou eigenlijk niet van science fiction. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Beowulf, Black Sails, Blindspot ...

Van een tijdje terug : Jonathan Strange & Mr. Norell ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 16-02-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:01:
Mensen met een zwakke maag moeten maar even niet de X-Files s10E04 gaan kijken tijdens etenstijd :o
Heb nog een half kilootje gedroogde vijgen liggen om weg te kanen, doe ik wel even bij deze ep :+
Maar eerst weer verder met S1 *O*

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vinyl is echt een topper in period-drama land. Geweldige sfeer, muziek en acteerwerk. Vanaf de eerste minuut tot de laatste me niet verveeld en ook nog eens gelachen om absurde situaties. HBO zet weer iets heel moois neer al denk ik dat de serie niet het aantal kijkers krijgt wat het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Annie1980 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:43:
Een vraagje, er zijn zoveel series dat jullie misschien tips hebben. Ik zoek wat nieuws om te kijken, ik vond sons of anarchy erg goed, vikings geweldig, hou wel van de bbc normaliter alleen the last kingdom vond ik erg tegenvallen. Game of thrones ook super. Hou eigenlijk niet van science fiction. Tips?
Hell on Wheels misschien?

[YouTube: https://youtu.be/zN2y6l51Sqo]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

Annie1980 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:43:
"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kom dit net tegen :o
Tremors TV Series is Happening With Kevin Bacon!
It wasn’t too long ago that we revealed that Kevin Bacon wanted to see a Tremors reboot and today we have learned that the he is gearing for a brand new Tremors television series.

EW is reporting that Bacon is on board both to star in and executive produce the series. The show is a partnership between Universal Television and Blumhouse. Bacon will again play Val and the show will be set in Perfection.

This isn’t the first time Tremors has been adapted for the small screen, the previous attempt ran for 13 episodes on the SyFy Channel in 2003.

Bacon previously stated that he was curious to see what Valentine McKee has been up to for the past 25 years. And now it looks like he will get his chance! Interestingly enough, the last time Bacon discussed the possibility, he was skeptical about it ever happening. He expressed that Universal didn’t seem to be interested in the idea.

The show is being shopped around to different networks at this point and there are reportedly several that are interested in being home to the new series. Stay tuned to the site for more on this as it is announced.

The original remains one of the most beloved cult classics of the ’90s and it has spawned a series of follow up efforts that went direct to video, as well as a short lived television series in 2003.

The original Tremors film saw a town plagued by underground creatures called graboids that were intent upon whittling down the town’s population.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, the plot thickens, een nieuwe "Scully & Mulder" @ X-Files....

Ja, ja.. S11 (of meer eps in S10) met alleen hun zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En een referentie naar de allereerste ep :o :D
spoiler:
En wat oude bekenden in de hallucinatie :)

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 16-02-2016 19:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:35:
Ik vind code black juist een Grey's Anatomy 2.0 (een hele slechte 2.0 zelfs) Misschien wel omdat Grey's Anatomy juist heel hoog op mijn lijstje staat.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik ben momenteel de nieuwste X-Files aflevering aan het kijken maar ik kom er moeilijk door, allemachtig wat ligt de politiek er moddervet dik bovenop.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:52:
Ik ben momenteel de nieuwste X-Files aflevering aan het kijken maar ik kom er moeilijk door, allemachtig wat ligt de politiek er moddervet dik bovenop.
Ik heb het halverwege stopgezet, had helemaal geen zin in dit gezever.

Lucifer is leuker oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan heb je wat gemist :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Inmiddels af gekeken, ik kan niet zeggen dat Krusher wat gemist heeft behalve een dansje en een cameo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Meerdere cameo's ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik had daar trouwens wel wat meer van verwacht dan enkel dat. Maar goed, we hebben de finale nog dus het kan zijn dat ze er nog in voor komen.

[ Voor 39% gewijzigd door Shamalamadindon op 16-02-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:35:
[...]

Ik heb het halverwege stopgezet, had helemaal geen zin in dit gezever.

Lucifer is leuker oOo
Idd, ben echt blij verrast door Lucifer.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, ik kijk het op een ander moment wel. Zat met mijn hoofd gewoon niet in de juiste stemming. Helpt ook niet mee dat Scully & Mulder behoorlijk sjago overkomen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:09:
Vinyl is echt een topper in period-drama land. Geweldige sfeer, muziek en acteerwerk. Vanaf de eerste minuut tot de laatste me niet verveeld en ook nog eens gelachen om absurde situaties. HBO zet weer iets heel moois neer al denk ik dat de serie niet het aantal kijkers krijgt wat het verdient.
Helemaal mee eens.
Dit is gewoon 'Breaking Bad' niveau imao, niet qua spanning en onderwerp maar wel qua kwaliteit/acteer niveau.
Misschien ietsje leuker voor de oudere Tweakers hier dan echte jonkies ivm tijd-gerelateerde grappen (platenlabel medewerkers die allemaal, op de baas na, in Abba ab-so-luut geen commercieel succes horen, de advocaat van het platenlabel is daarentegen hilarisch voor elke leeftijdsgroep).

Ongelooflijk goede TV dit.
Is dan ook o.a. van veteraan-regisseur Scorcese ( serie Boardwalk Empire en veel meer films).

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinyl staat bij mij ook op het programma, al was het maar vanwege de muziek (ben zelf van 1973) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Better call saul is weer begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
Vinyl is inderdaad cool! Was donderdag toevallig op het premiere-event van HBO. Kwam stiekem vooral voor het feestje, maar de pilot was echt heel gaaf. Nu nog even aan het twijfelen of ik em ga volgen, of over een paar maanden ga binge-watchen...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:18
Hoe vonden jullie de pilot van 11.22.63?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rizzoli & Isles is weer begonnen, 2 ep's :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CbZOFnCUcAA7dLl.jpg:large
quote: Lori Loughlin
Thank you @jimmyfallon ! Tune in tonight. @FallonTonight #FullerHouse
:D

https://pbs.twimg.com/tweet_video/CbY_Y8gVAAEPmYA.mp4 _O-

[ Voor 79% gewijzigd door Raven op 17-02-2016 11:17 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Musta schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:01:
Ik heb enorm veel zin om te kijken maar ik wil eerst het boek luisteren(audiobook). Nog 27,5 uur.

Ik hoop dat ze van te voren hebben bedacht hoeveel afleveringen de serie heeft zodat het een mooi afgesloten verhaal is zonder fillers.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, wat hebben ze Rizzoli and Isles S06E13 een originele bestandsnaam gegeven, waarschijnlijk van iemand die Shameless heeft gezien :9

edit: S06E14
spoiler:
Maura die een beetje high is _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 17-02-2016 17:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:39:
[...]

+1 Mr. Robot.

Wat een serie, wordt al vergeleken met Breaking Bad. Mr. Robot is dark, intrigerend en die hoofdpersoon is intens. Kan niet wachten op het tweede seizoen.

Mooie sneak peek
YouTube: Mr. Robot: Extended Sneak Peek - New Series on USA
Mr robot is allang helemaal uitgezonden. Echt een aanrader

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Baserk schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:48:
[...]

Helemaal mee eens.
Dit is gewoon 'Breaking Bad' niveau imao, niet qua spanning en onderwerp maar wel qua kwaliteit/acteer niveau.
Misschien ietsje leuker voor de oudere Tweakers hier dan echte jonkies ivm tijd-gerelateerde grappen (platenlabel medewerkers die allemaal, op de baas na, in Abba ab-so-luut geen commercieel succes horen, de advocaat van het platenlabel is daarentegen hilarisch voor elke leeftijdsgroep).

Ongelooflijk goede TV dit.
Is dan ook o.a. van veteraan-regisseur Scorcese ( serie Boardwalk Empire en veel meer films).
Ik vind persoonlijk dat de Term "Breaking Bad kwaliteit" wel heel snel en vaak geroepen wordt tegenwoordig (Hierboven zelfs nog een keer).

"Breaking Bad kwaliteit" zie je niet na 1 pilot. Dat is iets wat groeit en seizoenen lang staat als een huis. Dat is dit (nog) niet. Acteren was prima maar heeft mij niet weg geblazen. Het is zeker beter dan gemiddeld dat wel.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:51:
Vinyl staat bij mij ook op het programma, al was het maar vanwege de muziek (ben zelf van 1973) :P
Ik ben halverwegen de pilot maar kon er niet echt inkomen.

Had wel wat meer "bekende" jaren 70 muziek in gemogen naar mijn smaak. Misschien dat ik de connectie dan wat makkelijker maak.
Paulus07 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:07:
Better call saul is weer begonnen :D
Ja en de eerste was weer genieten.
Top begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Musta schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:01:
Even kort doorgeskipt om te kijken of ik het wat vind. Net als met Vinyl niet direct het ga ik direct volgen gevoel, voorlopig beiden maar even opsparen.

• Veefje
Donstil schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:14:
[...]

Ik vind persoonlijk dat de Term "Breaking Bad kwaliteit" wel heel snel en vaak geroepen wordt tegenwoordig (Hierboven zelfs nog een keer).

"Breaking Bad kwaliteit" zie je niet na 1 pilot. Dat is iets wat groeit en seizoenen lang staat als een huis. Dat is dit (nog) niet. Acteren was prima maar heeft mij niet weg geblazen. Het is zeker beter dan gemiddeld dat wel.

[...]
Dat merk ik idd ook. Mr. Robot, bijv, is zeker sterk, maar het is absoluut nog geen Breaking Bad. Breaking Bad is een van de beste series aller tijden. Een van de meest geliefde series aller tijden. En, de serie die zelfs in het Guiness Book of Records staat als de best gerecenseerde serie ooit. Je bent dus niet zomaar Breaking Bad. Wanneer het niveau gedurende de hele serie zo hoog blijft, dan kun je misschien de dialoog openen. Maar niet na een pilot (Vinyl) of een aantal afleveringen van een nieuwe serie. Het is ook lastig/oneerlijk om in dezelfde adem genoemd te worden met Breaking Bad. De kans is dan levensgroot dat de verwachtingen niet worden waargemaakt. Those are some very big shoes to fill.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Pff je kunt een serie ook op een voetstuk plaatsen zeg :r

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Veefje schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 01:21:
[...]

Dat merk ik idd ook. Mr. Robot, bijv, is zeker sterk, maar het is absoluut nog geen Breaking Bad. Breaking Bad is een van de beste series aller tijden. Een van de meest geliefde series aller tijden. En, de serie die zelfs in het Guiness Book of Records staat als de best gerecenseerde serie ooit. Je bent dus niet zomaar Breaking Bad. Wanneer het niveau gedurende de hele serie zo hoog blijft, dan kun je misschien de dialoog openen. Maar niet na een pilot (Vinyl) of een aantal afleveringen van een nieuwe serie. Het is ook lastig/oneerlijk om in dezelfde adem genoemd te worden met Breaking Bad. De kans is dan levensgroot dat de verwachtingen niet worden waargemaakt. Those are some very big shoes to fill.
Dat Guiness Book of Records slaat nergens op. Dat record is een 99 / 100 score op Metacritic.com. Net zoals The Larry Sanders Show (wie?) en Murder One. Die internet lijstjes zijn leuk maar nou niet echt super betrouwbaar.
En meest geliefde serie? Hoe meet je dat? Breaking Bad is een goede serie maar zo ophemelen, kom op zeg.

Zal wel een generatie iets zijn. (Twin Peaks en The Soprano's staan bij mij toch een paar treden hoger dan Breaking Bad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Kenzi schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 03:56:
[...]

Dat Guiness Book of Records slaat nergens op. Dat record is een 99 / 100 score op Metacritic.com. Net zoals The Larry Sanders Show (wie?) en Murder One. Die internet lijstjes zijn leuk maar nou niet echt super betrouwbaar.
En meest geliefde serie? Hoe meet je dat? Breaking Bad is een goede serie maar zo ophemelen, kom op zeg.

Zal wel een generatie iets zijn. (Twin Peaks en The Soprano's staan bij mij toch een paar treden hoger dan Breaking Bad)
Dat Guiness Book of Records heb ik natuurlijk niet zelf gemaakt. Ik noemde simpelweg een feit op. Ik heb daar ook zo mijn eigen kijk op, maar goed: wat ik of anderen van dat feit vinden is minder relevant, maar het is toch een feit. En je moet wel lezen: ik zeg "een van de meest geliefde series ooit". Ik zeg niet 'meest geliefde serie ooit'. Series als The Sopranos en Twin Peaks zijn ook erg geliefde series wereldwijd. Logisch, want "een van de meest" betekent dat er meer series zijn die enorm geliefd zijn. Dit is echt zoiets van ik lees wat ik wil lezen en maak daar vervolgens wat van, wat niet nodig is. Ik zeg niks vreemds, volgens mij. Ik zeg niet dat Breaking Bad de beste serie ooit is. Maar het is toch zeker zo dat Breaking Bad gezien wordt als een van de beste series ooit? Net zoals dat het geval is bij The Wire en The Sopranos.

En trouwens, The Larry Sanders Show is een vrij grote serie. Heeft toch wel grote invloed gehad op veel comedy's sindsdien. Maar goed...

[ Voor 4% gewijzigd door Veefje op 18-02-2016 10:07 ]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:56
Breaking Bad had ook een (anderhalf) seizoen nodig om tot de top te behoren, dus kun je niet echt een eerste seizoen vergelijken met de vijf seizoenen die Breaking Bad telt.

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
Tadream schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:30:
Er schijnt een feature film aan te komen van Deadwood.
IMDB: Deadwood

Maarja, krijg je denk een beetje wat Serenity na Firefly was. Op zich wel leuk, maar niet wat je "echt" wilt.

En m.b.t. Breaking Bad. Ik vond S1 top. Daarna werd 't minder vond ik tot S3 of S4 't een beetje uit kwam op een climax (weet niet meer precies). En dat was wat mij betreft 't einde van Breaking Bad. Alles wat erna kwam vond ik alweer minder interessant en vooral een beetje oprekken.

Breaking Bad vond ik top qua productie. 1e seizoen was echt de bom met een ultiem "yeah" finale. Maar daarna bleef 't allemaal zo ingetogen en moeizaam met te weinig pieken dat 't me wat begon te irriteren (al vond ik de beelden verder mooi hoor). Voor mij niet 1 van m'n echte favorieten, maar staat wel behoorlijk hoog.

Mr. Robot vond ik sterk, maar wat nu komen gaat zal bepalen hoe sterk 't daadwerkelijk is. Iets opbouwen is altijd makkelijker als 't tot een echte climax weten te brengen. Maar tot op heden vond ik 't zeer onderhoudend en vermakelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door xs4me op 18-02-2016 17:55 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.