Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:35:
Valt nogal uit de toon, net zoals die vampier episode (Wikipedia: Bad Blood (The X-Files)) :') _O-
Volgens sommigen toch een top 10 plekje waard :
http://www.ign.com/articl...files-standalone-episodes

Ik ga er 's een stel ophalen, is toch wel erg lang geleden.

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 03-02-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:20:
[...]

Volgens sommigen toch een top 10 plekje waard :
http://www.ign.com/articl...files-standalone-episodes

Ik ga er 's een stel ophalen, is toch wel erg lang geleden.
Wel de HD versies he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:28:
Heeft iemand Buffy The Vampire Slayer S1 in HD al gezien?
Heb deze vannacht binnengehaald.
Afleveringen van 3GB+ per stuk. Worden in Sonarr gemarkeerd als Raw-HD. Ben benieuwd ga vanavond testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 03:00:
[...]

Slecht verhaal? Het verhaal van de derde ep was juist geweldig :D _/-\o_
Een hagedissenman die in een mens veranderd en ineens de onweerstaanbare druk voelt om zich aan te kleden en een 9 tot 5 baan te hebben. :') en dan ineens een plot twist tegen het einde waar het iemand anders was die de moorden gepleegd heeft.

Zet de emmys maar vast klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Want ? Kwaliteit beter ?
Ik zie alle seizoenen in dit formaat beschikbaar : 1080p Web x265 HEVC AAC 5.1 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:18:
[...]

Want ? Kwaliteit beter ?
Ik zie alle seizoenen in dit formaat beschikbaar : 1080p Web x265 HEVC AAC 5.1 ...
Niet alleen VEEL betere kwaliteit dan het orgineel, maar ook breedbeeld! Weg met die 4:3 zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Terug op Buffy,

Ik heb toen alle collectors seizoenen gekocht van Buffy op dvd. Voor Angel vond ik het wat minder boeiend. Denk niet dat ik de behoefte ga hebben om HD versies te kijken waar van alles mee mis is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wontcachme schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:15:
[...]

Agreed. Hoewel DS9 een aantal eps heeft die ook wel in HD mogen. Dan bedoel ik vooral de grote gevechten. Federation vs Klingon, Federation + Klingon vs Cardassian + Dominion, Federation + Klingon + Romulan vs Cardassian + Dominion + Breen.
Ik heb DS9 deels gezien, maar deze veldslagen wil ik nog wel eens een keertje zien. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Onwaarschijnlijk, een groot deel van DS9 gebruikt teveel cgi die ze helemaal opnieuw zouden moeten doen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Arunia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:37:
Terug op Buffy,

Ik heb toen alle collectors seizoenen gekocht van Buffy op dvd. Voor Angel vond ik het wat minder boeiend. Denk niet dat ik de behoefte ga hebben om HD versies te kijken waar van alles mee mis is. :D
Ik ga die vanavond proberen. 50 GB voor 12 afleveringen. :+
Ben benieuwd, heb de originele DVD's ook nog. Van zowel Buffy als Angel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
CRXDelSol schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Ik ga die vanavond proberen. 50 GB voor 12 afleveringen. :+
Ben benieuwd, heb de originele DVD's ook nog. Van zowel Buffy als Angel compleet.
Buzzie zoekt en zoekt en zoekt...... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Ik heb Buffy in 3 voud, orgineel.. Boekvorm, in een rode box en een zwarte :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:18:
[...]
(Lucifer)

Ja precies. Ben het met je eens. je bent nu echt voor de duivel aan het juichen. geweldig die grijns op ze gezicht en die droge humor. dat hebben ze goed neergezet en deze acteur kan het ook goed uitvoeren :D
Vind het ook zo mooi hoe openlijk die overal is dat hij gewoon echt de duivel is enzo :P
Wellicht wist je het al, maar als je Lucifer (ook) zo leuk vindt om de wijze waarop de acteur Tom Ellis het doet met zijn uitstraling, gevatheid en humor dan zou je ook de serie Rush ( IMDB: Rush (TV Series 2014) ) met hem in de hoofdrol kunnen bekijken - het heeft echt dezelfde sfeer en hij een min of meer zelfde soort rol (als je het ruim neemt). Best jammer dat die serie gestopt is na 10 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Spike_wolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:52:
[afbeelding]

Supergirl, Bizarro Supergirl, Supergirl Stunt Double en Bizarro Supergirl Stunt Double tegelijk in beeld :X :D

[Edit]
Oh, en een thumbs up voor dat instagram filter dat iedereen er als een cardboard cut out laat uitzien :X
Supergirl is toch de perfecte Vrouwenserie ? :+ na 12 afleveringen weet het nog steeds niet wat voor serie het wil zijn :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

arsimo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:53:
[...]

Wellicht wist je het al, maar als je Lucifer (ook) zo leuk vindt om de wijze waarop de acteur Tom Ellis het doet met zijn uitstraling, gevatheid en humor dan zou je ook de serie Rush ( IMDB: Rush (TV Series 2014) ) met hem in de hoofdrol kunnen bekijken - het heeft echt dezelfde sfeer en hij een min of meer zelfde soort rol (als je het ruim neemt). Best jammer dat die serie gestopt is na 10 afleveringen.
is het wel een afgesloten serie? of is die echt cancelled dat je met te veel vragen zit? want anders wil ik er echt niet aan beginnen haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:21:
[...]
(Rush)
is het wel een afgesloten serie? of is die echt cancelled dat je met te veel vragen zit? want anders wil ik er echt niet aan beginnen haha
Kan je rustig kijken. Er blijft wel wat opens over, maar daar heb ik geen seconde wakker van gelegen. ;) Sterker nog er zit iets van een einde aan zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:08
Twylight schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Een hagedissenman die in een mens veranderd en ineens de onweerstaanbare druk voelt om zich aan te kleden en een 9 tot 5 baan te hebben. :') en dan ineens een plot twist tegen het einde waar het iemand anders was die de moorden gepleegd heeft.

Bedankt he.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:21
Jammer altijd dat een karakter de serie zo kan verpesten :P Ben nu midden in S02 van The Goldbergs. Erg leuke serie verder maar sinds ~ 10 afleveringen erger ik me gigantisch aan die Adam :X Gewoon geen zin meer om verder te kijken terwijl het verder een erg leuke serie is!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Een zekere Kristen Bell bij iZombie (wel in stemvorm helaas :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:18:
:Y

Supergirl zit wel degelijk in hetzelfde universum als Arrow en The Flash!!!
The Flash komt 28 maart langs in Supergirl! :D
TV Insider
Call it The Fast and the Fabulous.

Sister networks CBS and The CW have announced that Grant Gustin will be bringing his red-suited Barry Allen from The Flash over to Supergirl for a guest spot on the March 28 episode of the CBS series.

Calling the crossover "something that we have dreamed of happening since we starting making Supergirl," executive producers Greg Berlanti and Andrew Kreisberg went on to thank the fans and media for their interest in these two meeting up, as well as the two networks, Gustin, Warner Bros. and DC Comics for super-teaming to make the scheduling possible. After all, The Flash films in Vancouver and Supergirl shoots in L.A., so this required a lot more logistical trickery than when the Scarlet Speedster pops up on Arrow, which is basically produced in the soundstages across the street in British Columbia.

At the start of the season, there was much talk about whether we'd ever see Melissa Benoist's Kara Danvers/Supergirl cross paths with any of the other DC Comics heroes on TV, and the party line was mostly, "If there's a way it can work, maybe." Now that they have found a way, this mashup could give Supergirl a supersized boost in the ratings, which would go a long way towards a Season 2 pick-up.

Supergirl airs Mondays at 8/7c on CBS.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Superman nog op bezoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik denk dat ze het voor hem in ieder geval nog een flinke tijd bij tekstberichten houden :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Ik denk dat ze het voor hem in ieder geval nog een flinke tijd bij tekstberichten houden :P
Ik vrees het ook. Zou wel grappig zijn als Tom Welling opduikt :D , maar die kans zal wel 0 zijn...
Er is wel sprake van dat ze opduikt in de serie /me doet fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xoxo? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:55:
[...]

Ik vrees het ook. Zou wel grappig zijn als Tom Welling opduikt :D , maar die kans zal wel 0 zijn...
Dat zou wel briljant zijn!
Gossip Girl.
Daar was ze ook alleen een stem ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:56:
[...]
...
Gossip Girl.
Daar was ze ook alleen een stem ;)
Ah, dat kijk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Niet alleen VEEL betere kwaliteit dan het orgineel, maar ook breedbeeld! Weg met die 4:3 zooi :P
Da's nou jammer ... dat trekt m'n Raspberry/KODI dus niet ; H.265/HEVC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:35:
Die 3e X-Files ep is wel één van de raarste die ik heb gezien :X Valt nogal uit de toon, net zoals die vampier episode (Wikipedia: Bad Blood (The X-Files)) :') _O-
Heb em net met de missus gekeken..wat een wtf-episode zeg, hilarisch :D Maar zo extreem over de top..m'n missus zei zo mooi: "Dit houden ze toch geen heel seizoen uit zo". "Naja schat het zijn ook maar 6 eps..."
Gillian en d'r bloesje :9 :o

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk meer eps, afhankelijk van de ratings.. Maar ik vrees dat het hier bij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:13:
Mogelijk meer eps, afhankelijk van de ratings.. Maar ik vrees dat het hier bij blijft.
Hoop wel op meer, in de stijl van ep 1 & 2, daar kan ik nog vele seizoenen voor op de bank kruipen hoor :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:28:
Heeft iemand Buffy The Vampire Slayer S1 in HD al gezien?

Snap niet waarom men zo loopt te miepen over de 16:9 HD conversie, ziet er juist prima uit. Ja bla bla het orgineel moet juist 4:3 zijn en donker..
Erm nee. Opgepoetst en al ziet het er prima uit, je ziet meer en je zit (naar mijn mening) meer in het verhaal.
Dit had ik even gemist..die ga ik als een malle zoekendie hengel ik binnen..coole serie, keek er graag naar. Hadden toentertijd een groepje likeminded folks en een irc-kanaal...iets met veel typen weinig slapen :+

[ Voor 51% gewijzigd door 2Dutch op 03-02-2016 21:36 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:24:
[...]

Hoop wel op meer, in de stijl van ep 1 & 2, daar kan ik nog vele seizoenen voor op de bank kruipen hoor :)
Hier ook hoor, maar als ze nu al gaan rommelen met de episodesvolgorde... }:|
2Dutch schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:24:
[...]

Dit had ik even gemist..die ga ik als een malle zoeken..coole serie, keek er graag naar. Hadden toentertijd een groepje likeminded folks en een irc-kanaal...iets met veel typen weinig slapen :+
Ik had een eigen forum gemaakt, een afsplitsing van The Bronze (op basis van dezelfde software alleen omgezet naar PHP) en nog een forum waar ik de naam niet meer van weet.. Stiekem loopt er nog wat code rond op Whedonesque O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kende die site niet en hij is nog actueel ook :) Alhoewel hij eruit ziet alsof hij uit de jaren '90 komt...
Eliza Dushku speaks at Bernie Sanders event

"Fist bumped Bernie Sanders"
"Fighting demons and vampires"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

American Crime Story is trouwens geweldig begonnen. Ik heb het hele O.J Simpson verhaal toendertijd niet echt meegekregen (ik ben geen Amerikaan, en ik was toen rond mijn 21e jaargang en had wel wat anders aan mijn kop :+) maar deze serie is een pareltje in de making. Geniet van het acteren, de settings, de mediahisterie, ouwe meuk (zag ik daar een IBM computer op Windows 3 oid? )

Gaat nog wat worden met die achtervolging. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:51:
American Crime Story is trouwens geweldig begonnen. Ik heb het hele O.J Simpson verhaal toendertijd niet echt meegekregen (ik ben geen Amerikaan, en ik was toen rond mijn 21e jaargang en had wel wat anders aan mijn kop :+) maar deze serie is een pareltje in de making. Geniet van het acteren, de settings, de mediahisterie, ouwe meuk (zag ik daar een IBM computer op Windows 3 oid? )

Ik zag ook al prachtige mobieltjes en brede stropdassen in de trailer.

Kan er altijd wel van genieten als een serie/film een bepaalde tijdsspanne goed neerzet. Geen foutjes enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobieltjes? Zelfs een baksteen is minder zwaar :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die dingen zijn niet voor niets ontstaan als autotelefoon. Je zou het maar mee moeten zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Travolta zag er wel raar uit trouwens, leek net op Arnold Schwarzenegger in een aantal shots :X (zeker van de zijkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:51:

Mooi dat je er ook over te spreken bent, vond het ook een geweldige aflevering. De beste nieuwe serie tot nu toe van dit nog prille jaar met kop en schouders. De cast alleen al is om te smullen, hoewel ik wel sceptisch ben om John Travolta. De recensie van de eerste aflevering staat al op mijn site. Denk zelfs dat ik deze serie wekelijks wil recappen, zo enthousiast ben ik erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:18:
[...]

Mooi dat je er ook over te spreken bent, vond het ook een geweldige aflevering. ...
Voor mij een minpuntje is hoe Cuba Gooding zijn rol vertolkt als O.J., een tandje minder hysterisch had wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:31:
[...]

Voor mij een minpuntje is hoe Cuba Gooding zijn rol vertolkt als O.J., een tandje minder hysterisch had wel gemogen.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik keek er soms ook van op, maar voor mij werd het nog niet echt storend. Maar hij wordt duidelijk overschaduwd door Sarah Paulson en Courtney B. Vance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarah Paulson ken ik alleen van Serenity (en daar is de Joss Whedon connectie weer :o) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Twylight schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Een hagedissenman die in een mens verandert en ineens de onweerstaanbare druk voelt om zich aan te kleden en een 9 tot 5 baan te hebben. :') en dan ineens een plottwist tegen het einde waar het iemand anders was die de moorden gepleegd heeft.

Leuk dat je de rest van m'n reactie wegknipt :> Het ging dus niet om de moorden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:00:
Mobieltjes? Zelfs een baksteen is minder zwaar :+ :D
Haha ze zijn niet echt mobiel idd :)
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:31:
[...]

Ik vind Cuba Gooding eigenlijk überhaupt niet zo goed gecast als OJ. Lijkt er niet op.

OJ zelf (want dat is ook een acteur natuurlijk) met een beetje verjongings make-up had een mooie gewaagde keuze geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
OJ zichzelf laten spelen gaat een beetje moeilijk;
In September 2007, Simpson was arrested in Las Vegas, Nevada, and charged with numerous felonies, including armed robbery and kidnapping.[3] In 2008, he was found guilty[4][5] and sentenced to 33 years imprisonment, with a minimum of nine years without parole.[6] He is serving his sentence at the Lovelock Correctional Center in Lovelock, Nevada.[7]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NitroX infinity schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:03:
OJ zichzelf laten spelen gaat een beetje moeilijk;

[...]
Ooh dat had ik even gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:47:
[...]

Leuk dat je de rest van m'n reactie wegknipt :> Het ging dus niet om de moorden.
Waar wil je dat ik verder nog op reageer dan? :P het ging ook niet perse om de moorden, sterker nog, naar mijn idee ging het helemaal nergens over :') en daarnaast was de cgi ook enorm slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gister avond even niets anders gedaan dan series gekeken :P moest nog aardig wat inhalen, er is te veel wat ik leuk vind :( haha

Gekeken gisteren
- 2 nieuwe epi's the 100, erg intressante afleveringen vond ik.
- nieuwe epi van The Flash, goeie spannende episode. Vind alleen wel dat ze nu moeten op schieten om wat meer actie met Zoom te laten zien
- The vampire diaries (van afgelopen week) vette episode met best gek einde.
- Teen wolf, gewoon leuk om te kijken (vind helaas de 2e helft van dit seizoen nu een stukje minder intressant worden waar ik het eerste deel van dit seizoen best spannend vond)

Naja en daarna was het in principe bed tijd voor mij :P nu heb ik alsnog iets van 30 afleveringen liggen van serieus die ik volgde wat ik moet inhalen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

30 nog maar... Dat valt nog alleszins mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:55:
Idd, mijn lijst werk ik nooit meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:55:
Yep ...
Heb de smaak van X-Files weer te pakken na kijken van de nieuwe afleveringen. Toch goed voor inhalen van zo'n 200 episodes. Misschien beter wachten tot m'n pensionering ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:00
Goner schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:55:
[...]

Yep ...
Heb de smaak van X-Files weer te pakken na kijken van de nieuwe afleveringen. Toch goed voor inhalen van zo'n 200 episodes. Misschien beter wachten tot m'n pensionering ...
Ben pas geleden aan seizoen 1 begonnen, aflevering 11 nu. 24 per seizoen, 9 seizoenen totaal :o .
Meer dan de helft ken ik denk ik. Maar leuk om weer is te zien, ook die ik nog niet ken. Daarna het nieuwe seizoen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:42:
[...]

Idd, mijn lijst werk ik nooit meer weg.
Haha hier nog een, komt nooit meer goed :)

Al helpt geregeld naar west Amerika vliegen wel, dat zijn toch vaak wel 18 serie uurtjes per reis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb daarom zelf dus maar gewoon 30 series weggegooid van de week en dan nog houd ik er erg veel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:48:
[...]

Haha hier nog een, komt nooit meer goed.

Al helpt geregeld naar west Amerika vliegen wel, dat zijn toch vaak wel 18 serie uurtjes per reis :)
Jorgen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:12:
Ik heb daarom zelf dus maar gewoon 30 series weggegooid van de week en dan nog houd ik er erg veel over. :)
Haha, het komt idd nooit meer goed. Ik heb mijzelf ook voorgenomen om sneller series te laten vallen. Voor veel series is er als je erover nadenkt een reden waarom je er uiteindelijk achter mee loopt. Ik probeer niet meer te 'hope watchen' of erger nog te 'hate watchen'. Er zijn zoveel goede series tegenwoordig: het is het simpelweg niet waard. Mocht ik iets laten liggen dat ik wel interessant vind of benieuwd naar ben, dan kijk ik het wel als het op een van de Netflix-regio's komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds tijden weer eens bij met series. Scheelt ook dat er voor mij een hoop meuk is uitgebracht waar ik niet (meer) naar kijk. Ik begin ook een dagje ouder te worden, en mijn smaak is ook aan het verschuiven merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 16:47
Zolang ik ruimte heb op m'n Nas laat ik ze meestal wel staan. Ik kijk ze eigenlijk voornamelijk niet omdat iets anders op dat moment m'n aandacht heeft. Maar ik als dan een keer een paar dagen ziek ben ofzo is het wel lekker om ze te hebben staan.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik ben juist geswitched van elke week 1 aflevering naar complete seizoenen opsparen.

Mede door Netflix ben ik dat gaan waarderen eigenlijk, op wat uitzonderingen na kijk ik series nu pas als alle afleveringen zijn uitgezonden van een seizoen.

Dat bevalt mij persoonlijk wel goed. Kan ik mijn aandacht er ook wat beter bijhouden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stemacteur van Bugs Bunny en Daffy Duck overleden :/
Stemacteur Joe Alaskey is overleden. De Amerikaan werd bekend in de jaren 90, als de stem van de Looney Tunes-figuren Bugs Bunny, Tweety en Sylvester. Voor de stem die hij gaf aan de slissende eend Daffy Duck kreeg Alaskey in 2004 een Emmy Award.

Alaskey was ook de stem achter de minder bekende Looney Tunes-figuren Marvin the Martian en Foghorn Leghorn.

Alaskey maakte carrière als komiek en radiopresentator in Boston. Toen de vermaarde Looney Tunes-stem Mel Blanc in 1989 overleed, werd Alaskey gevraagd om zijn plaats in te nemen. Hij bleef tot 1995 de vaste stem van de tekenfilmhelden.

De stemacteur leed al langere tijd aan kanker. Hij stierf gisteravond op 63-jarige leeftijd in Los Angeles.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:01:
Ik ben sinds tijden weer eens bij met series. Scheelt ook dat er voor mij een hoop meuk is uitgebracht waar ik niet (meer) naar kijk. Ik begin ook een dagje ouder te worden, en mijn smaak is ook aan het verschuiven merk ik.
Dat ouder worden merk ik idd ook. Voor mijn website recenseer ik sowieso de meeste nieuwe Amerikaanse/Britse series, maar bij meer dan de helft haak ik na de eerste aflevering af. Zelf als ik de eerste ep goed vond, merk ik daarna al meteen dat het bijvoorbeeld niet een serie is die ik wil gaan volgen of echt de moeite waard vind. Qua oudere series volg ik ook nog dingen als Arrow, Chicago Fire, Chicago PD, maar op dit moment zou ik stoppen met dit soort kaliber series als ik ze nu zou ontdekken. Ik vind het aardige series, maar er zijn simpelweg veel betere series te zien. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik nu naar Legends of Tomorrow kijk: dat is ook een vrij matige serie tot nu toe. Ik heb steeds minder geduld voor dit type/niveau serie, merk ik. Maar ja, je wil soms ook gwn iets kijken met je verstand op nul. Althans, ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je Arrow, Flash, Supergirl en Constantine al volgt, gaat Legends of Tomorrow vanzelf, denk ik. Nu heb ik Supergirl nog niet gezien en ben ik bij Constantine afgehaakt, maar je kijkt al gauw een hele franchise. Nu nog een crossover met Gotham nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Wij zitten nu helemaal in Arrow en The Flash.
Dit kijken we om en om op datum volgorde. Straks komt daar nog LoT bij.
We zitten nu al na elke aflevering van Arrow of The Flash dat we eigenlijk nog een aflevering kijken.
Maar als er crossover dingen zijn, dan zou dat weer raar zijn.
Aan de andere kant, het houdt het wel fris.

Moet zeggen dat seizoen 3 van Arrow nog erg spannend is. Net als seizoen 1 van The Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wij zijn nog aan het begin van seizoen 2 van Arrow. De pilot van Flash en Legends wel gezien. Er is dus nog genoeg te kijken. Net als bij de Marvel series. Daar hebben we ook nog niks van Daredevil of Jessica Jones gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Arrow boeit me nu steeds minder en minder. The Flash vind ik nu de leukste van het stel en LoT is niet erg best, maar als kort seizoen bijgerecht nog wel aardig.

Die laatste X-Files was echt weird. Wel heel erg vermakelijk.
Ben overigens ook weer erg happy dat Portlandia weer bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Donstil schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:48:
[...]
Al helpt geregeld naar west Amerika vliegen wel, dat zijn toch vaak wel 18 serie uurtjes per reis
Dat schiet nog 's op ... ik kijk de laatste tijd regelmatig in de trein op m'n tablet. Zit er ruim 40 min. in dus kan een gemiddelde episode net afkijken (stap in op beginstation, dus wat eerder beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:47
Jorgen schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:51:
Als je Arrow, Flash, Supergirl en Constantine al volgt, gaat Legends of Tomorrow vanzelf, denk ik. Nu heb ik Supergirl nog niet gezien en ben ik bij Constantine afgehaakt, maar je kijkt al gauw een hele franchise. Nu nog een crossover met Gotham nodig. ;)
Constantine vond ik nog wel OK maar de rest trok ik weer niet en Legends of Tomorrow had ik ook al opgegeven na 1 afl en 10min.
Zo kan je weer eens zien hoe smaken verschillen!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:53

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:01:
Welke series kijk je nu bijvoorbeeld niet meer Krusher? Ben wel benieuwd :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supernatural, The Flash, Arrow, Big Bang Theory, Shit's Creek, The 100, The Vampire Diaries, Grimm, Black Sails..

En zo heb ik er nog wel meer. Gewoon series die een totaal ander publiek aanspreekt (waar ik geen binding mee heb), geen diepgang heeft, veel van hetzelfde is of beroerd acteerwerk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Omdat Felicia niet meer meedoet zeker? :P Alhoewel, in Supernatural staat dood zijn niet gelijk aan nooit meer tot leven komen :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:34:
[...]

Omdat Felicia niet meer meedoet zeker? :P Alhoewel, in Supernatural staat dood zijn niet gelijk aan nooit meer tot leven komen :+
Ik keek het graag, maar na 2 seizoenen was ik het gezever met de broertjes wel zat. Felicia was nog het enige lichtpuntje. Keek ook alleen die losse eps nog :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Serie Jennifer Lopez krijgt vervolg
De door Jennifer Lopez geproduceerde televisieserie Shades of Blue waarin zij ook een hoofdrol vertolkt krijgt een tweede seizoen.

NBC kondigde vrijdag aan dat het de serie verlengt, meldt The Hollywood Reporter.

Lopez speelt in de serie Harlee Santos, een alleenstaande moeder met financiële problemen die als rechercheur werkt bij de New York Police Department (NYPD) en wordt gedwongen te werken in de eenheid van de FBI die corruptie bestrijdt.

Naast Lopez is ook Ray Liotta te zien in de serie. De acteur verklaarde eerder bang te zijn dat de zangeres en actrice divagedrag zou vertonen, maar dat hij Lopez tijdens de opnames juist 'erg cool' vond.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben net begonnen aan Beowulf:Return to the Shieldlands, dat ziet er veelbelovend uit ...
Is fantasy, dus heel andere sfeer dan Last Kingdom en Vikings, maar toch kijk ik graag naar dit soort series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Dogs afgeserveerd ik vind de hele productie goedkoop aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik ben bezig met seizoen 5 van The Walking Dead. Ik irriteer me dood. Iemand die allang dood is loopt gewoon met de groep mee in bepaalde scenes van afl 9 en 10 en staat ook gewoon tussen de groep in tijdens een begrafenis .. Wat een slechte montage. Dan merk je dat bepaalde scenes opgenomen zijn voor andere scenes maar na elkaar afspelen, maar wat een grove fout. Al 2 afleveringen lang zie ik die persoon alsof die gewoon nog in de groep zit .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
CRXDelSol schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:14:
Ik ben bezig met seizoen 5 van The Walking Dead. Ik irriteer me dood. Iemand die allang dood is loopt gewoon met de groep mee in bepaalde scenes van afl 9 en 10 en staat ook gewoon tussen de groep in tijdens een begrafenis .. Wat een slechte montage. Dan merk je dat bepaalde scenes opgenomen zijn voor andere scenes maar na elkaar afspelen, maar wat een grove fout. Al 2 afleveringen lang zie ik die persoon alsof die gewoon nog in de groep zit .....
Wow! Wie dan? Dat is mij dan helemaal ontgaan. Ik was over het algemeen juist er erg te spreken over seizoen 5. De seizoenen na het eerste, daar had ik heel veel problemen/moeite mee. Het huidige seizoen trouwens ook. TWD blijft een zeer wisselvallige serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:20:
[...]

Wow! Wie dan? Dat is mij dan helemaal ontgaan. Ik was over het algemeen juist er erg te spreken over seizoen 5. De seizoenen na het eerste, daar had ik heel veel problemen/moeite mee. Het huidige seizoen trouwens ook. TWD blijft een zeer wisselvallige serie.
Oh nevermind. Ik dacht dat Eugene dood was .. Maar die leeft dus schijnbaar nog op de achtergrond. Heb er ff op gegoogled. Dacht serieus dat ie dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:43:
Mad Dogs afgeserveerd ik vind de hele productie goedkoop aandoen.
Pak sowieso de Britse!

Die derde X-Files was briljant, echt veel verwijzingen naar vroeger met veel humor. Beetje camp, dat wel en de rest mag weer serieuzer. Maar heel leuk.

[ Voor 27% gewijzigd door sambalbaj op 06-02-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net sinds gister begonnen met de serie Narcos. Wat is dat een vette serie. Kijkt lekker weg :D
Kijk uit naar seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Grudgie schreef op zondag 07 februari 2016 @ 00:05:
Net sinds gister begonnen met de serie Narcos. Wat is dat een vette serie. Kijkt lekker weg :D
Kijk uit naar seizoen 2.
Tip, Cidade de Deus (film)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Starship Enterprise terug naar de garage
Het is misschien niet het meest blitse sterrenschip uit de Star Trek-franchise, maar het is wel het originele model dat werd gebruikt voor de eerste televisieserie, eind jaren zestig. Vijftig jaar later is de U.S.S. Enterprise aan een restauratie toe.

Het model is in alle 79 afleveringen van de originele serie tussen 1966 en 1969 gebruikt. In de loop der jaren is het schip verschillende keren opnieuw geverfd tijdens eerdere opknapbeurten. Zo kreeg het in 1991 nog een groenige deklaag.

Röntgenonderzoek
Het Smithsonian National Air and Space Museum wil het model, zo groot als een kleine auto, nu precies in de kleuren schilderen die het had tijdens het tweede seizoen van Star Trek in 1967, toen het sterrenschip op TV zijn definitieve uiterlijk had gekregen.

De restaurateurs hebben het hele model uit elkaar gehaald om te bepalen in welke staat ze verkeren, onder meer röntgenonderzoek. Sommige onderdelen worden nauwelijks nog bij elkaar gehouden door de oude lijm.

Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2016/02/06/254455/xxl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2016/02/06/254456/xxl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2016/02/06/254457/xxl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2016/02/06/254458/xxl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2016/02/06/254459/xxl.jpg

Ook vervangen de restaurateurs de lampjes met LED-verlichting. "Die kunnen we zo programmeren dat ze precies de originele lichteffecten kunnen nabootsen, maar dan zonder de kapotte gloeilampen, de extreme hitte en de motorproblemen waar de originele lichtinstallatie mee kampte", vertelt museumconservator Ariel O'Connor. "Een prachtige oplossing om de gondels mee te verlichten en tegelijkertijd de veiligheid te garanderen."

Na het restauratiewerk keert de U.S.S. Enterprise terug naar de permanente tentoonstelling van het Smithsonian National Air and Space Museum, op tijd voor de veertigste verjaardag van het museum in juli en het 50-jarig bestaan van Star Trek in september.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal die wel niet gaan opbrengen bij een veiling? :o O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Ik wil gaan beginnen met x-files. Om nu alle seizoen terug te kijken ben ik nog even bezig. Kan je gewoon los dit verder kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 00:20:
Supernatural, The Flash, Arrow, Big Bang Theory, Shit's Creek, The 100, The Vampire Diaries, Grimm, Black Sails..

En zo heb ik er nog wel meer. Gewoon series die een totaal ander publiek aanspreekt (waar ik geen binding mee heb), geen diepgang heeft, veel van hetzelfde is of beroerd acteerwerk hebben.
Ik neem aan dat wij tot hetzelfde publiek behoren want dat opgesomde lijstje klopt helemaal. Voor dezelfde redenen heb ik die series aan mij laten voorbijgaan, geen diepgang, te plat, tiener-humor, 100 in een dozijn typetjes, hoog harry-potter gehalte..
Ik kan mij meer vinden in de series die wat meer volwassen zijn zoals house of cards, homeland, true detective, fargo of narcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 18-09 13:03
Tito129 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:09:
Ik wil gaan beginnen met x-files. Om nu alle seizoen terug te kijken ben ik nog even bezig. Kan je gewoon los dit verder kijken?
Dat kan, maar dan zou ik me wel inlezen in de mythologie en de hoofdlijnen van de gebeurtenissen in de serie. Daar zit ook een lijstje bij van de afleveringen die het belangrijkst zijn voor het hoofdverhaal. Je zou dus kunnen overwegen om alleen die afleveringen te bekijken, of gewoon één ander te lezen. Youtube-compilaties zijn er wellicht ook voor dit doel.

Ik vond The X-Files indertijd geweldig; de beste serie tot toen toe. Maar er zijn twee problemen. Ten eerste liep de serie lang door en was er voor de schrijvers geen zekerheid hoe lang ze nog door mochten. Daardoor zit er niet echt een begin, midden en eind aan, op de manier dat bijvoorbeeld een Breaking Bad dat heeft. De cast werd grotendeels vervangen in de latere seizoenen en de rode draad was niet altijd even zichtbaar. Dit is een nadeel van de kabelzenders in de VS, en de manier van zakendoen die gebaseerd was op uitsluitend ratings. En ten tweede: de serie is inmiddels overtroffen door de toenemende kwaliteit van televisie. Qua productiewaarden, verhaalvertelling en acteerwerk ligt de lat tegenwoordig hoger (voor goede tv dan; het gros is natuurlijk altijd al pulp geweest).

Dat maakt de oude serie, voor mij dan, lastiger om te kijken. Ik ben zelf dan ook niet van plan om al het oude materiaal opnieuw te gaan kijken, maar ik duik wel in de nieuwe serie zodra alle zes afleveringen uitgezonden zijn.

Edit: Na dit geschreven te hebben, twijfel ik toch of ik de mythologie-afleveringen alsnog 's opnieuw zou moeten kijken. Ik ga het proberen, en dan zie ik wel hoe ik het ervaar.

Edit 2: Het valt toch behoorlijk mee! Het blijft een interessante serie, en ik ben nu van plan om de mythologie-afleveringen van alle seizoenen te gaan checken, met misschien hier en daar een losstaande erbij.

[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 08-02-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:33:
Wat zal die wel niet gaan opbrengen bij een veiling? :o O+
Dat museum kennende, gaat die niet in de verkoop maar blijft ie gewoon hangen. Dergelijke veilingen zijn leuk op korte termijn, maar het gaat ze toch om bezoekers (en dit is daarvoor een leuke bijdrage). Ze hebben meer dingen zoals deze hangen. Geloof dat ze in Washington enkele vitrines hiervoor hebben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
net de 2de episode gezien van 3de sezoen
enorm positief ^^
de verschillende storylines kunnen me enorm boeien :D
The city of light :) nieuwschierig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

jos707 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:11:
[...]
Voor dezelfde redenen heb ik die series aan mij laten voorbijgaan, geen diepgang, te plat, tiener-humor, 100 in een dozijn typetjes, hoog harry-potter gehalte..
Black Sails ?!
In welke van die categorieën scoort die dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:14:
[...]

Black Sails ?!
In welke van die categorieën scoort die dan :?
Op basis van sommige eps uit het eerste seizoen, zou ik zeggen 'geen diepgang' en '100 in een dozijn typetjes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, gelukkig maar dat smaken verschillen ... seizoen 3 is net begonnen en ik geniet nog steeds :+

Zomaar uit nieuwsgierigheid ; wat zijn in jouw ogen series die wel diepgang en unieke types hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:34:
Nou, gelukkig maar dat smaken verschillen ... seizoen 3 is net begonnen en ik geniet nog steeds :+

Zomaar uit nieuwsgierigheid ; wat zijn in jouw ogen series die wel diepgang en unieke types hebben ?
Ik heb trouwens niet echt een mening over Black Sails hoor. Heb er te weinig van gezien om er echt een mening over te vormen. Ik heb maar drie afleveringen gezien en ik ging er vanuit (van de redenen die gegeven werden) dat het dan door deze dingen zou komen dat hij gestopt is met de desbetreffende series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Heb onlangs ook wat series er bij mij uitgegooid. Arrow, the flash, Supergirl ben ik mee gestopt en legends of tomorrow ben ik maar niet aan begonnen.

Ben nu begonnen aan The Blacklist, wat een goeie en leuke serie dat ik die links heb laten liggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tito129 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:09:
Ben ook gewoon vooraan begonnen (3 eps gezien) en heb me verder niet ingelezen. Heb toentertijd slechts sporadisch afleveringen gezien dus ik ken niet alle ins en outs, ik ga het vanzelf wel allemaal merken.
Ik vind het acteerwerk te doen, zitten behoorlijke goede gastrollen bij ook. Veel bekende, toen nog jonge, koppies :P Ondanks de 90's setting vind ik het persoonlijk in ieder geval vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:12
Idifix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:00:
Ben nu begonnen aan The Blacklist, wat een goeie en leuke serie dat ik die links heb laten liggen |:(
dat moet wel een hele grote steen geweest zijn waar je onder vandaan bent gekomen :o

mijn vrouw kijkt niet vaak tv maar ik word zo een beetje het hele weekend gestalkt met vragen of de nieuwe aflevering er al opstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wognummer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:23:
dat moet wel een hele grote steen geweest zijn waar je onder vandaan bent gekomen :o
Er zijn zo ontiegelijk veel (goede) series, dat je het eigenlijk nauwelijks kunt bijhouden. Ben ook pas dit weekend begonnen aan o.a the Sarah Connor chronicles en Whitechapel. En sommige series die de hemel in geprezen worden bevallen je misschien ook compleet niet, of de stukjes/trailers die je ziet grijpen je niet aan op de een of andere manier.

Heb overigens de laatste tijd bij bepaalde series dat er geen 1080p-versie te vinden is, wel 720p. Ga er niet dood aan, maar valt wel op. Ben namelijk verwend en heb zo veel mogelijk in Sickbeard op 1080 staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Wognummer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:23:
[...]

mijn vrouw kijkt niet vaak tv maar ik word zo een beetje het hele weekend gestalkt met vragen of de nieuwe aflevering er al opstaat
Zo groot was die steen niet hoor. Hij lag alleen onder water naast een ananas :+

Ik hield te erg vast aan de series die ik al volgde dat ik andere series vaak niet wou proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38

Damian

Insane Obtrusion

Idifix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:00:
Heb onlangs ook wat series er bij mij uitgegooid. Arrow, the flash, Supergirl ben ik mee gestopt en legends of tomorrow ben ik maar niet aan begonnen.

Legends of Tomorrow valt me eigenlijk best mee. Word een beetje overspoeld met DC / Marvel series, maar deze is best te pruimen eigenlijk.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Begonnen met het nieuwe seizoen van The X Files en Stan Lee's Lucky Man. X-files begint vrij saai als je het mij vraagt. Lucky man wel een goede pilot. Vanavond epi-2. enige nadeel is dat het accent vrij lastig te verstaan is. Toch maar subs gaan zoeken:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
The Good Wife gecanceld; helaas toch wel een van de leukste series die ik volg momenteel

http://tvline.com/2016/02...-season-7-cbs-super-bowl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 18-09 13:03
2Dutch schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:17:
[...]

Ben ook gewoon vooraan begonnen (3 eps gezien) en heb me verder niet ingelezen. Heb toentertijd slechts sporadisch afleveringen gezien dus ik ken niet alle ins en outs, ik ga het vanzelf wel allemaal merken.
Ik vind het acteerwerk te doen, zitten behoorlijke goede gastrollen bij ook. Veel bekende, toen nog jonge, koppies :P Ondanks de 90's setting vind ik het persoonlijk in ieder geval vermakelijk :)
Ik heb van 't weekend de belangrijkste afleveringen van seizoen 1 van The X-files gekeken, en het valt mij ook mee. De tand des tijds heeft niet zo afgedaan aan de serie als ik verwachtte. Hier en daar wel wat stukjes zwak acteerwerk, maar over 't algemeen is 't toch erg leuk om de serie eens terug te kijken. En zo ben ik straks helemaal klaar voor de nieuwe event series.
Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.