Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.255 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
jodie sweetin <3 <3 <3 <3 <3

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Iemand The Shannara Chronicles al gezien ?
IMDB: The Shannara Chronicles (TV Series 2016– )
Lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:40
Erg leuk maar wel erg MTV (Jonge hippe mensen). Volgt de boeken vrij losjes maar dat maakt het voor mij wel leuk omdat er veel nieuws in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
Na aflevering 4 gelijk gestopt door (imho) twee gigantische cliché's.

spoiler:
- Meid steelt die stenen, maar toch laten ze haar weer in de buurt.
- Slechterik wordt vermoord maar komt weer tot leven.

Had meteen geen zin meer om te kijken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vind het een super serie, door 4 afleveringen gevlogen. alls je van fantasie en spanning houd moet je hem zeker volgen. Je hebt echt het gevoel alsof je een LOTR film aan het kijken bent. Acteren is ook niet mis mee. Verwachtte niet veel van mtv maar het is me reuze mee gevallen! :). Ik blijf hem lekker kijken.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
NitroX infinity schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:16:
Na aflevering 4 gelijk gestopt door (imho) twee gigantische cliché's.

spoiler:
- Meid steelt die stenen, maar toch laten ze haar weer in de buurt.
- Slechterik wordt vermoord maar komt weer tot leven.

Had meteen geen zin meer om te kijken.
Hahaha! _/-\o_ _O-

Iemand trouwens de pilot van Outsiders gekeken? Het begin was niet zonder issues, maar zeker wel de moeite waard. Goede acteurs (Opie van Sons of Anarchy) en best interessant gegeven, hoewel niet heel origineel.

[ Voor 22% gewijzigd door Veefje op 29-01-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteren de pilot van Legends of Tomorrow gezien. CGI hier en daar niet helemaal mooi, maar voor de rest hartstikke leuk. Ik denk dat ik er een een guilty pleasure bij heb. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Een keer de andere kant van de technologie bekijken? De duistere kant dan.
Vermakelijk om tussendoor even op te zetten.

Dark Net
http://www.sho.com/sho/dark-net/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Iemand al de Lip Sync Battle van gisteravond bekeken? Die Trump imitatie _O- _O- _O-

En Cuoco was ook lekker bezig qua outfits :+ :+

[ Voor 28% gewijzigd door wontcachme op 29-01-2016 15:22 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:21:
Iemand al de Lip Sync Battle van gisteravond bekeken? Die Trump imitatie _O- _O- _O-

En Cuoco was ook lekker bezig qua outfits :+ :+
Moet nog kijken (ook alleen omdat Penny erin zit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Hmm:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6yS0O0HPdp8]
offtopic:
Ik heb alleen weinig met die meuk shows :>

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2016 15:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kazachstan kilt Borat-imago met eigen Game of Thrones
In Kazachstan zijn ze helemaal klaar met het 'Borat-imago' van het land. Het land heeft een hele rijke geschiedenis en daar moet de wereld maar eens kennis van nemen. Daarom werkt de Russische regisseur Roestem Abdrasjev nu met steun van het Kazachse Ministerie van Cultuur en Sport aan een televisieserie à la Game of Thrones.

De serie vertelt het verhaal van het Kazakh Khanate-rijk. Dat rijk, gesticht in 1465, is volgens de huidige regering het fundament van het land. Vorig jaar werd het 550-jarig jubileum nog groots gevierd.

Door de nadruk op dát verhaal te leggen, wil de regisseur af van de associatie met het Borat-typetje van de Britse komiek Sacha Baron Cohen. En tegelijkertijd hoopt de regisseur meer aandacht te trekken voor andere filmproducties van het land.

Kazachstan heeft er best wat belang bij om hun geschiedenis in beeld te brengen. In 2014 bijvoorbeeld trapte Poetin de Kazakken nog op de tenen door te zeggen dat het land nauwelijks een geschiedenis heeft.

"Hij refereerde daarbij aan het feit dat Kazachstan een vrij jong land is", vertelt historicus Henk Kern. "Kazachstan is pas in de tweede helft van de 20ste eeuw onafhankelijk geworden." Juist omdat Kazachstan zo'n jonge staat is, is het volgens Kern belangrijk dat de inwoners zich met elkaar verbonden voelen. "En de nationale geschiedenis is daar een belangrijk onderdeel van."

Critici vragen zich wel af hoe waarheidsgetrouw de serie is. Sommigen zeggen dat het te veel over een 'mythisch verhaal' gaat in plaats van de daadwerkelijke ontwikkeling van een land. Regisseur Abdrasjev wuift die kritiek weg. "Geschiedenis is ingewikkeld en subjectief. Die willen we niet verstoren, maar het blijft onze prioriteit om een interessant verhaal te vertellen", zegt hij tegen The Guardian.

Buitenland
Nu wordt de serie alleen nog in het Kazachs en Russisch gemaakt, maar de regisseur wil ook Engelse, Turkse en Chinese varianten. Maar hoe populair die hier zullen worden, is moeilijk in te schatten. Kern vertelt namelijk dat Kazachstan een vrij complex land is.

"De huidige regering wil mee in de moderne tijd, ze willen laten zien dat ze geen barbaren zijn", vertelt Kern. "Maar tegelijkertijd vinden ze hun eigen cultuur ook erg belangrijk. Het is een beetje een draaischijf tussen de opkomende economie in China en de huidige economie uit het westen. Ze kiezen niet specifiek voor één kant." Wat voor vorm de serie gaat krijgen, is dus moeilijk in te schatten.

Klein probleem: door de lage olieprijs moet de Kazachse regering flink bezuinigen. Daardoor heeft het ministerie dat de film sponsort, niet genoeg geld beschikbaar om de serie af te maken. Dat was voor de regisseur reden genoeg om een crowdingfundactie te beginnen. Tot nu toe is er nu bijna 250.000 euro binnengehaald, al is in totaal 5 miljoen nodig.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:00:
Gisteren de pilot van Legends of Tomorrow gezien. CGI hier en daar niet helemaal mooi, maar voor de rest hartstikke leuk. Ik denk dat ik er een een guilty pleasure bij heb. :)
Met de nadruk op guilty pleasure, want de eerste twee eps zijn niet bepaald hoogstaand. Gelukkig is aflevering twee zeker stukken beter dan de eerste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:50:
Hmm:
[video]
offtopic:
Ik heb alleen weinig met die meuk shows :>
Ik heb ook weinig met dit soort shows maar hier maak ik een uitzondering voor :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Goner schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:11:
[...]
Dat wordt ook niet ontkend ...
Vond het tot nu toe leuk om te zien, ik eis meer seizoenen..en langere :( :P Gillian :>
Zag overigens dat Ripper Street is opgepakt door Amazon, dus s4 is begonnen (maar nog niet te vinden, komt wel :P ) die serie blijf ik ook erg goed vinden. Ben ook benieuwd naar Dickensian..The Expanse...maar wil ook nog wat oudere series kijken. Hmm, I need a groundhog day :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:11:
[...]

Met de nadruk op guilty pleasure, want de eerste twee eps zijn niet bepaald hoogstaand. Gelukkig is aflevering twee zeker stukken beter dan de eerste aflevering.
Lekker over the top actie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:24
Zijn er naast the expanse nog andere sf series gestart?
Ik heb wel zin om iets een kans te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Raven schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:08:
Kazachstan kilt Borat-imago met eigen Game of Thrones

Nu wordt de serie alleen nog in het Kazachs en Russisch gemaakt, maar de regisseur wil ook Engelse, Turkse en Chinese varianten.
Nee dankje, gewoon ondertiteling er onder graag.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:35:
Zijn er naast the expanse nog andere sf series gestart?
Ik heb wel zin om iets een kans te geven :)
Legends of Tomorrow, maar dat moet je wel liggen, totaal over the top dus, maar ook veel humor.

Dan heb je nog Childhood's End, maar dat is een miniserie van 4,5 uur.

Voor de rest schiet mij niets te binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gister de eerste aflevering gekeken van de Mad Dogs remake. Beviel eigenlijk best wel prima. Leuk voor een regenachtig weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:49:
Gister de eerste aflevering gekeken van de Mad Dogs remake. Beviel eigenlijk best wel prima. Leuk voor een regenachtig weekend :)
De pilot was vorig jaar al beschikbaar, maar heb 'em laatst weer gekeken toen ik met het seizoen begon. De sterkste aflevering van de serie tot nu toe (ben nu bij aflevering 5), maar toffe serie. Niet alles is even sterk, maar zeker niet verkeerd om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:54:
[...]

De pilot was vorig jaar al beschikbaar, maar heb 'em laatst weer gekeken toen ik met het seizoen begon. De sterkste aflevering van de serie tot nu toe (ben nu bij aflevering 5), maar toffe serie. Niet alles is even sterk, maar zeker niet verkeerd om te kijken.
Ja dat had ik gezien maar de Amazon rips zijn meestal niet al te best en daardoor afgelopen jaar niet gekeken.

Er zijn nu prima 1080p (Canal+?) rips uit dus heb het nog eens een kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:56:
[...]

Ja dat had ik gezien maar de Amazon rips zijn meestal niet al te best en daardoor afgelopen jaar niet gekeken.

Er zijn nu prima 1080p (Canal+?) rips uit dus heb het nog eens een kans gegeven.
Ik kijk nu de 720p Canal plus rips. Kwaliteit is gewoon heel goed te doen. Maar idd Amazon rips zijn de eerste tijd wat minder qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 22:35
Vannacht gaat van Banshee het laatste seizoen van start, ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Oh? Ik dacht dat hij pas in april van start zou gaan... Ben benieuwd.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
dreamscape schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:46:
Oh? Ik dacht dat hij pas in april van start zou gaan... Ben benieuwd.
Ik heb ook april. En wiki ook

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Banshee komt past in april idd. 1 april om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Mooi dat iedereen zo uitkijkt naar Banshee. De serie begint idd pas weer in april. Ik kijk daar ook erg naar uit. Vooral na het geweldige derde seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik schrok al, was even bang dat ik de eerste aflevering gemist had. Helaas nog even wachten op de nieuwe Banshee. Duurt wel lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

Ben begonnen met het zweedse 'Modus' IMDB: Modus (TV Series 2015– )
Als je Bron/Broen leuk vind, dan is dit ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Voor de Craig Ferguson fans:

_o_

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:24
childhoods end gekeken, op aanraden van hier.

oef, wat een deprimerend einde :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Eerder besproken. Zijn nu twee afleveringen geweest.

Vind het zelf wel geestig maar kan me voorstellen dat het je moet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:00

jmk

Is er al een GoT topic waar je binnenlandse series mag bespreken?
Ik zie dat er wel voor sommige specifieke NL producties een topic is maar ik mis een groot verzameltopic als nu het geval is voor de buitenlandse zomer/winter topics.

Is er veel behoefte aan vanuit jullie? Wat zouden de eisen zijn om een goede TS te maken en welke tools zijn beschikbaar?

Ik heb gisteren Lucifer E01 nog eens gezien. Ook de rerun was fantastisch! MAN wat heb ik zin in morgen! :D
Ik hoop zo dat ze het niveau volhouden. Zo te zien komen er nu 12 episodes. Hopelijk worden dit er meer per seizoen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik kan me voorstellen dat er best animo is voor Flikken Maastricht / Rotterdam en mogelijk zelfs GTST (al was het maar omdat veel mannen met hun partner meekijken). Ik zou eens kijken hoe de OP van dit topic eruit ziet en of er een bronsite is die je kunt gebruiken voor informatie over nieuwe series. Daarnaast is Wie Is De Mol ontzettend populair hier. Dat is weliswaar geen gewone serie, maar de animo ervoor is groot. Ik zou het zelf wel leuk vinden om zo'n topic te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jmk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:01:
Heeft NL een noemenswaardig recent serie-aanbod dan? :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Flikken is niet verkeerd toch?

Daarnaast zou je het nog iets breder kunnen trekken door NL en VL series te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik zie dat er wel voor sommige specifieke NL producties een topic is maar ik mis een groot verzameltopic als nu het geval is voor de buitenlandse zomer/winter topics.

Is er veel behoefte aan vanuit jullie? Wat zouden de eisen zijn om een goede TS te maken en welke tools zijn beschikbaar?

Ik heb gisteren Lucifer E01 nog eens gezien. Ook de rerun was fantastisch! MAN wat heb ik zin in morgen! :D
Ik hoop zo dat ze het niveau volhouden. Zo te zien komen er nu 12 episodes. Hopelijk worden dit er meer per seizoen.
13 afl, en aub niet meer. Dit type serie is absoluut niet gebaat bij teveel afleveringen. De hele serie staat en valt bij Tom Ellis, hij is de enige reden om de serie te kijken. Om de wekelijkse zaken hoef je het echt niet te doen, want die stellen heel weinig voor. De charisma van Ellis houdt Lucifer overeind, teveel afleveringen zouden juist alleen maar zorgen voor een overkill. Ook de zaak in de tweede aflevering was een dertien in een dozijn verhaal uit menig procedural. Ik kijk de serie graag, maar het heeft wel degelijk een bepaalde houdbaarheidsdatum. Als Ellis geen leuk materiaal heeft in een aflevering, dan kijk je dus naar iets wat niet heel interessant is. Dus aub niet meer afleveringen, wat vast wel zal gebeuren. Maar ik hoop niet meer dan 15 in een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:52:
Flikken is niet verkeerd toch?

Daarnaast zou je het nog iets breder kunnen trekken door NL en VL series te bespreken.
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/flikken_1_bg.jpg
is niet verkeerd nee.

Maar we hadden het over Nederland :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
En wat dacht je van penoza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 21:28
Eerste seizoen was goed, het laatste seizoen was echt lachwekkend irritant slecht !

Mijn mening natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Eerste twee X-Files waren goed, maar die van gisternacht een stuk minder ;( sloeg eigenlijk nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:35

The_Worst

Unox

Het lag niet aan mij dus... Ik las goede kritieken op internet over de derde aflevering van de X-Files maar ik vond deze compleet absurd. De eerste twee vond ik juist zeer goed te doen, met de eerste iets te kort in verhouding tot de hoeveelheid informatie die werd gegeven, maar aflevering drie. 8)7

Ik dacht dat X-Files semi-serieus was?

Wat betreft een topic over Nederlandse series, wellicht een idee om het uit te proberen? Ik kijk alleen Wie is de Mol? maar wellicht heb ik een pareltje gemist? Als er een topic komt zou ik het best lezen denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door The_Worst op 02-02-2016 15:07 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Twylight schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:15:
Eerste twee X-Files waren goed, maar die van gisternacht een stuk minder ;( sloeg eigenlijk nergens op
lag niet aan mij dus... Ik las goede kritieken op internet over de derde aflevering van de X-Files maar ik vond deze compleet absurd. De eerste twee vond ik juist zeer goed te doen, met de eerste iets te kort in verhouding tot de hoeveelheid informatie die werd gegeven, maar aflevering drie. 8)7

Ik dacht dat X-Files semi-serieus was?
Apart, vond dit juiste verreweg de beste aflevering van dit nieuwe seizoen. De eerste afl was niet om aan te zien, tweede redelijk. Derde hadden ze eindelijk wat lol samen, knipoog naar de serie en op wat ze samen beleefd hebben en dat straalde er vanaf. De regie vond ik ook veel beter. Grappig altijd hoe meningen zo uiteen kunnen liggen. Dat maakt het ook weer mooi eigenlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Veefje op 02-02-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist zo leuk aan The X-Files, er zit voor iedereen wel iets bij qua verhaal/episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
Kwam net achter een leuke in The Flash.
spoiler:
De acteur die Barry's vader speelt was in 1990 The Flash!

Iets anders, De acteur die nu The Flash is, speelde vroeger in Glee.
In één van de afleveringen
spoiler:
waarin ze in een Karaoke bar zijn, kan hij idd ook echt zingen en wordt er een opmerking gemaakt

Vond het wel erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Twylight schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:15:
Dat was op en top X-Files! Hij was geweldig :P
En de interactie tussen die twee was weer helemaal top :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Spike_wolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:55:
[...]

Zo heb ik het ook beleefd. Ik vond het kwaliteitsverschil echt schrikbarend. Het enige wat wel zeer apart was is de chronologie. De tweede aflevering was eigenlijk de vijfde aflevering, maar werd vooruitgeschoven omdat de eerste aflevering heel slecht werd ontvangen. In de tweede aflevering gingen ze nog vol erin in de desbetreffende zaak, in de derde aflevering twijfelt Mulder hevig over het werk wat zij doen en hebben gedaan. Dat klopte niet helemaal. Maar goede aflevering en heel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:55:
[...]

Dat zat wel goed ja maar het verhaal zelf sloeg echt nergens op en de special effects/make up was om te huilen.

Ik heb de originele X-Files nooit gevolgd dus ik beoordeel het enkel op wat het nu is en een format zoals de eerste twee afleveringen; conspiracies, ufos, experimenten etc spreekt me meer aan dan een hagedissenman wat verder ook totaal niet uitgelegd wordt.

Had verwacht dat er wel een aaneensluitend verhaal zou zijn in de 6 afleveringen die het in totaal heeft maar dan krijg je ineens zoiets randoms tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

The_Worst schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:02:
Ik kijk alleen Wie is de Mol? maar wellicht heb ik een pareltje gemist?
Ik vind persoonlijk het 8 uur nieuws wel de moeite :+
Maar serieus, ik kijk echt nooit NL series ... laatste poging was Flikken R'dam en na 10 minuten afgehaakt. Kijk zelfs geen buitenlandse series op de commerciële zenders omdat ik helemaal gek wordt v/d reclameblokken.
Gisterenavond War and Peace en Blacksails ingehaald, dat is nog 's genieten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Veefje schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Zo heb ik het ook beleefd. Ik vond het kwaliteitsverschil echt schrikbarend. Het enige wat wel zeer apart was is de chronologie. De tweede aflevering was eigenlijk de vijfde aflevering, maar werd vooruitgeschoven omdat de eerste aflevering heel slecht werd ontvangen. In de tweede aflevering gingen ze nog vol erin in de desbetreffende zaak, in de derde aflevering twijfelt Mulder hevig over het werk wat zij doen en hebben gedaan. Dat klopte niet helemaal. Maar goede aflevering en heel vermakelijk.
Klopt, dat zie je jammergenoeg regelmatig. Die idioten die beslissen wat er uitgezonden wordt moeten overal de laan uit gestuurd worden :(
Twylight schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Dat zat wel goed ja maar het verhaal zelf sloeg echt nergens op en de special effects/make up was om te huilen.

Ik heb de originele X-Files nooit gevolgd dus ik beoordeel het enkel op wat het nu is en een format zoals de eerste twee afleveringen; conspiracies, ufos, experimenten etc spreekt me meer aan dan een hagedissenman wat verder ook totaal niet uitgelegd wordt.

Had verwacht dat er wel een aaneensluitend verhaal zou zijn in de 6 afleveringen die het in totaal heeft maar dan krijg je ineens zoiets randoms tussendoor.
Maar dat is the X-Files :P Dat zijn echt niet alleen maar UFO's en aliens :)
En zoals hierboven gezegd, deze aflevering hoort niet op deze plek thuis, wat het ook al weer verwarrend maakt.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/33/Thehost.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:02:

Wat betreft een topic over Nederlandse series, wellicht een idee om het uit te proberen? Ik kijk alleen Wie is de Mol? maar wellicht heb ik een pareltje gemist? Als er een topic komt zou ik het best lezen denk ik.
Even wat Nederlandse series/soap en dan vergeet ik er vast nog een boel, maar dit zijn wel de grootste van afgelopen jaar.
Flikken Maastricht/Rotterdam, Penoza, Moordvrouw, Divorce, Celblok H, Dokter Tinus, Bloedverwanten, Zwarte Tulp, Overspel, Dokter Deen, Nieuwe Buren, Heer & Meester, Dagboek van een Callgirl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:08:
[...]

Klopt, dat zie je jammergenoeg regelmatig. Die idioten die beslissen wat er uitgezonden wordt moeten overal de laan uit gestuurd worden :(

[...]

Maar dat is the X-Files :P Dat zijn echt niet alleen maar UFO's en aliens :)
En zoals hierboven gezegd, deze aflevering hoort niet op deze plek thuis, wat het ook al weer verwarrend maakt.

[afbeelding]
Tja met zulke slechte verhaallijnen kwamen ze vroeger misschien wel weg maar tegenwoordig zijn tv-series wel van een hogere standaard. Maar goed, dit bevestigd weer eens mijn aversie jegens network tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat hier een hoop fanboys & girls rondlopen van The X-Files :P

Speaking of fanboying, Nathan Fillion is op bezoek bij James Corden (The Late Late Show) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Twylight schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:21:
[...]

Tja met zulke slechte verhaallijnen kwamen ze vroeger misschien wel weg maar tegenwoordig zijn tv-series wel van een hogere standaard. Maar goed, dit bevestigd weer eens mijn aversie jegens network tv :P
Ik snap je standpunt tegen netwerktelevisie wel. Eerlijk is eerlijk, op kabel en streaming worden er betere series gemaakt. Series die vooral gedurfder zijn, meer risico nemen en waar er spannendere verhalen verteld worden. Door alle restricties die netwerktelevisie heeft zal het dat gat waarschijnlijk nooit meer overbruggen, vooral als het gaat om drama. Qua comedy doet netwerk het juist wel goed. Op ABC zijn er juist veel leuke comedy's nu. Ik geef zelf alle series gewoon een kans. You never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

[...]

Grappig genoeg is Vince Gilligan van Breaking Bad juist bij X-Files begonnen. In zijn podcasts verzuchtte hij regelmatig hoe jaloers hij was op wat er toen mogelijk was qua budget en tijd om te filmen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:25:
Speaking of fanboying, Nathan Fillion is op bezoek bij James Corden (The Late Late Show) oOo
Zonder Geoff en Craig is dat niks aan :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:55:
[...]

Zonder Geoff en Craig is dat niks aan :P
Jawel, het is alleen een totaal andere show geworden. Moest er even aan wennen maar James doet het prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Over NL series gesproken, dat Heer & Meester vond ik een paar jaar gelden best aardig. Maar nu hebben ze die rooie ingewisseld voor een blonde stoorzender en is de hele chemie weg.

The Shannara Chronicles is voor MTV begrippen best ok, alleen is het wel een beetje teenie bop in fantasyland. Erger me kapot aan die slecht acterende tieners samen met die b-acteur uit Arrow. En verhaaltechnisch is het allemaal een beetje erg geleend van andere verhalen.

Sowieso wil de nieuwe oogst nog niet zo bij mij. Colony heb ik ondanks of juist dankzij Sawyer en dr Tancredi maar snel on hold gezet wegens weinig origineel en boeiend. Zien we nog wel op Netflix verschijnen, is al aangekocht. Ook Lucifer wacht ik nog even af, overtuigd niet helemaal meer van verwacht.

DC's Legends of Tomorow is ook duidelijk het b-garnituur en ook niet echt de boeiendste figuren. Die nep Doctor Who irriteert vooral en ik mis een Tardis.

Wel mooi is War & Peace en X-files vond ik de eerste twee ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind Legends of Tomorrow juist superleuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 3e X-Files ep is wel één van de raarste die ik heb gezien :X Valt nogal uit de toon, net zoals die vampier episode (Wikipedia: Bad Blood (The X-Files)) :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
IJzerlijm schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:53:
[...]

Grappig genoeg is Vince Gilligan van Breaking Bad juist bij X-Files begonnen. In zijn podcasts verzuchtte hij regelmatig hoe jaloers hij was op wat er toen mogelijk was qua budget en tijd om te filmen.
Geloof best dat X-Files in die tijd erg uniek en vooruitstrevend was als serie maar tijden veranderen en om nu een flink publiek te trekken en dat vast te houden moeten ze toch echt beter hun best doen als toendertijd :P

Ik wou graag dat het goed was, het idee van de serie spreekt me ook erg aan en vond bijvoorbeeld Fringe ook een goede serie maar de laatste aflevering viel gewoon tegen, zeker nadat de eerste twee me positief verrast hadden. Blijf verder wel gewoon kijken nog, wie weet is dit een uitschieter en bovendien hebben we nog maar 3 afleveringen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:35:
Die 3e X-Files ep is wel één van de raarste die ik heb gezien :X Valt nogal uit de toon, net zoals die vampier episode (Wikipedia: Bad Blood (The X-Files)) :') _O-
"Brent Butt as Coroner"

Je zal maar zo heten :+
* Raven denkt aan Despicable Me 2 :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Misschien moeten we het 'buitenlandse' gewoon uit de titel halen. Dan kunnen we af en toe ook over Nederlandstalige series praten, zonder dat daarvoor een apart 'Binnenlandse TV Series'-topic nodig is.

Face it, zo'n topic zou nauwelijks lopen en de series die wel echt populair zijn, die verdienen wel een eigen topic.

Of is dat een stom voorstel van me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dreamscape schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:07:
Je kan altijd de lokale mod vragen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamscape schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:07:
[...]

Misschien moeten we het 'buitenlandse' gewoon uit de titel halen. Dan kunnen we af en toe ook over Nederlandstalige series praten, zonder dat daarvoor een apart 'Binnenlandse TV Series'-topic nodig is.

Face it, zo'n topic zou nauwelijks lopen en de series die wel echt populair zijn, die verdienen wel een eigen topic.

Ooit in een ver verleden en gesloten forum (NSTM ;w) begon deze reeks als "Amerikaanse TV series"...

Kun je beter een nieuw topic openen als Nederlandstalige TV series, pak je daarme gelijk de Nederlandse en Vlaamse (De Ridder, de serie T. :9) producties mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Een gescheiden Nederlandstalige en Buitenlandse series topic zou idd het beste zijn.
Wat zouden de eisen zijn om een goede TS te maken en welke tools zijn beschikbaar?
Wellicht dat je gebruik zou kunnen maken van de db & code generator die Wiethoofd en ik gebruiken. Alleen de api van tvrage is nog steeds offline (komt weer terug als het goed is) dus de db en tool heeft al een tijd niet meer kunnen updaten.

Ik weet ook niet in hoeverre tvrage nederlandse series ondersteunen, maar ander kan je mogelijk wel gewoon de layout gebruiken, maar dan moet je handmatig alles bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:26:
Een gescheiden Nederlandstalige en Buitenlandse series topic zou idd het beste zijn.

...
De startposts barst al uit zijn voegen, laat staan als je daar nog NL en BE producties moet neerkwakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:29:
[...]

De startposts barst al uit zijn voegen, laat staan als je daar nog NL en BE producties moet neerkwakken :X
Ik moet regelmatig series verwijderen uit de terugkerende series sectie omdat we de postlimiet bereiken. Met de eerste post is dat ook vaak al een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucifer was weer tof :D Alleen inderdaad, 13 eps zijn genoeg per seizoen, had eigenlijk ook beter geweest als het gehele seizoen in 1x te zien zou zijn, maar ja, verwende nesten enzo hier he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Supergirls

Supergirl, Bizarro Supergirl, Supergirl Stunt Double en Bizarro Supergirl Stunt Double tegelijk in beeld :X :D

[Edit]
Oh, en een thumbs up voor dat instagram filter dat iedereen er als een cardboard cut out laat uitzien :X

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 02-02-2016 20:53 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon scheel kijken als Bizarro en Supergirl in beeld zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ze hebben de CGI zonder schaduwen geleend van Sanctuary? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:01:
Gewoon scheel kijken als Bizarro en Supergirl in beeld zijn :+
:P
dreamscape schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:10:
Ze hebben de CGI zonder schaduwen geleend van Sanctuary? :)
CGI? Dat is geen shot uit de aflevering maar een echte foto ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Spike_wolf op 02-02-2016 21:18 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Dan is de belichting gewoon raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ranzige bewerking zoals je het wel vaker ziet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Episode 3 X-files vond ik erg grappig! Mulder met een X-files ringtone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Paloma bij The Voice UK is vaaag.. maar ook weer leuk :$ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaLIzt7UYAAEbEa.jpg:large
_O-

Karma? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Buffy The Vampire Slayer S1 in HD al gezien?

Snap niet waarom men zo loopt te miepen over de 16:9 HD conversie, ziet er juist prima uit. Ja bla bla het orgineel moet juist 4:3 zijn en donker..
Erm nee. Opgepoetst en al ziet het er prima uit, je ziet meer en je zit (naar mijn mening) meer in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:28:
Heeft iemand Buffy The Vampire Slayer S1 in HD al gezien?

Snap niet waarom men zo loopt te miepen over de 16:9 HD conversie, ziet er juist prima uit. Ja bla bla het orgineel moet juist 4:3 zijn en donker..
Erm nee. Opgepoetst en al ziet het er prima uit, je ziet meer en je zit (naar mijn mening) meer in het verhaal.
Ik zit erop te wachten tot de crappy DivX versies op mijn mediaspeler vervangen kunnen worden door Sonarr door de HD versies, heb het nog niet kunnen vinden.

Over je tweede punt:

YouTube: What's Wrong with Buffy's HD?

Het zal mij ook een worst wezen hoor, maar check dat filmpje ff. Door het verbreden van het beeld op de remaster, zie je diverse fouten waardoor je ziet dat het echt bedoeld was voor 4:3. Nu zie je vaak een camera net in de rand van het scherm etc. Maar dat filmpje maakt die dingen wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:47:
[...]
...

Het zal mij ook een worst wezen hoor, maar check dat filmpje ff. Door het verbreden van het beeld op de remaster, zie je diverse fouten waardoor je ziet dat het echt bedoeld was voor 4:3. Nu zie je vaak een camera net in de rand van het scherm etc. Maar dat filmpje maakt die dingen wel duidelijk.
Wellicht leuker voor de echte fans van film en techniek, ik heb ook een hoop dailies van de serie.
En het stoort mij totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:53:
[...]

Wellicht leuker voor de echte fans van film en techniek, ik heb ook een hoop dailies van de serie.
En het stoort mij totaal niet.
Daarom, ik irriteer me er ook niet zo aan. Ik analyseer ook een aflevering niet door frame na frame te bestuderen. Dit valt meer op als je bewust de twee afleveringen naast elkaar legt. Hoop ooit heel Buffy en Angel in HD te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:54:
[...]

Daarom, ik irriteer me er ook niet zo aan. Ik analyseer ook een aflevering niet door frame na frame te bestuderen. Dit valt meer op als je bewust de twee afleveringen naast elkaar legt. Hoop ooit heel Buffy en Angel in HD te hebben.
En Star Trek: Voyager :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik weet dat het vloeken in de kerk is bij velen, maar ik vond Enterprise ook leuk. En ja, Voyager lijkt me ook geweldig in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:56:
[...]

Ik weet dat het vloeken in de kerk is bij velen, maar ik vond Enterprise ook leuk. En ja, Voyager lijkt me ook geweldig in HD.
Ik kijk liever Enterprise dan DS9 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:57:
[...]

:-P. Heb vaak Enterprise voorbij zien komen als een slechte Star Trek, maar ik heb me toen zeer vermaakt met de serie. Daarvoor gewoon een goede jeugd gehad met Voyager, maar dat is waar mijn Star Trek momentjes zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:59:
[...]

:-P. Heb vaak Enterprise voorbij zien komen als een slechte Star Trek, maar ik heb me toen zeer vermaakt met de serie. Daarvoor gewoon een goede jeugd gehad met Voyager, maar dat is waar mijn Star Trek momentjes zijn begonnen.
Ik heb ze (behoudens ToS) allemaal gezien op live "tv".

Voyager blijft mijn favoriet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
Ben zelf meer een favoriet van TNG en DS9 maar heb ook van VOY en ENT genoten en van TOS toen ik nog klein was.

Overigens staat er voor Januari 2017 een nieuwe Star Trek serie op de planning. *O*
Wikipedia: Untitled 2017 Star Trek TV series

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
NitroX infinity schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:09:
Ben zelf meer een favoriet van TNG en DS9 maar heb ook van VOY en ENT genoten en van TOS toen ik nog klein was.

Overigens staat er voor Januari 2017 een nieuwe Star Trek serie op de planning. *O*
Wikipedia: Untitled 2017 Star Trek TV series
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ben echt toe aan gewoon weer een moderne Star Trek serie, die weer de feel geeft van toen. Maar dan gewoon met moderne CGI, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:10:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ben echt toe aan gewoon weer een moderne Star Trek serie, die weer de feel geeft van toen. Maar dan gewoon met moderne CGI, etc.
Gek genoeg zit ik meer te wachten op echte modellen, al die CGI meuk ziet er hetzelfde uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:12:
[...]

Gek genoeg zit ik meer te wachten op echte modellen, al die CGI meuk ziet er hetzelfde uit :/
Bedoel ook niet voor de karakters zoals in Star Wars. Daar zijn CGI en real world entities gewoon perfect samen gekomen, met zo weinig CGI gebruik.
Ik zou gewoon verbluffende omgevingen willen zien, maar wel met echte personages. Juist de interactie en dialogen hebben dat gave Star Trek sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Slecht verhaal? Het verhaal van de derde ep was juist geweldig :D _/-\o_

Het ging totaal niet om de gemaakte slachtoffers (je ziet niet eens wie of wat ze daadwerkelijk heeft vermoord) en het houdt mooi een spiegel voor: we vinden onszelf als soort geweldig, maar eigenlijk maakt dat zelfbewustzijn ons voornamelijk een zielig hoopje prut dat een groot deel van zijn/haar tijd geen plezier heeft (of kan hebben) in het leven.

De gemiddelde kantoorslaaf zou deze aflevering prachtig moeten vinden :+

Dit doet een beetje denken aan Supernatural. Soms afleveringen met een doorlopende verhaallijn, soms een aflevering die nergens op slaat maar toch overal met kop en schouders bovenuit steekt. En zo komen we gelijk bij dat eerbetoon richting Kim Manners... RIP ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren eindelijk lucifer episode 2 gekeken. 1 had ik al vorig jaar gekeken toen die gelekt was. Vind het echt een geniale serie. Denk dat dit een grote wordt als het een keer een serie is die niet stopt na S1 of gecanceld word.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:57:
[...]

Agreed. Hoewel DS9 een aantal eps heeft die ook wel in HD mogen. Dan bedoel ik vooral de grote gevechten. Federation vs Klingon, Federation + Klingon vs Cardassian + Dominion, Federation + Klingon + Romulan vs Cardassian + Dominion + Breen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Wow! American Crime Story: The People vs O.J. Simpson! Fantastische eerste aflevering. Nu bezig met een recensie. Die moeten jullie zien! Aflevering twee wordt de achtervolging door Los Angeles. Nee, dit is een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:58:
Gisteren eindelijk lucifer episode 2 gekeken. 1 had ik al vorig jaar gekeken toen die gelekt was. Vind het echt een geniale serie. Denk dat dit een grote wordt als het een keer een serie is die niet stopt na S1 of gecanceld word.
Tot nu toe vind ik het ook leuk en ik blijf zeker kijken. Ik denk echter niet dat het een heel lang leven beschoren is. Op zijn best 2, maximaal 3 seizoenen, en ik ben al blij al we een goed afgerond enkel seizoen krijgen. Het concept is heel leuk, maar wel beperkt wat men er mee kan doen. Of ze moeten de supernatural kant mee opgaan maar dan verliest het (voor mij althans) zijn charme. Het duivel-gedoe is nu net precies goed, het moet niet meer gaan worden en overheersen dan is het leuke ervan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:59:
Wow! American Crime Story: The People vs O.J. Simpson! Fantastische eerste aflevering. Nu bezig met een recensie. Die moeten jullie zien! Aflevering twee wordt de achtervolging door Los Angeles. Nee, dit is een must.
Staat voor vanavond op het programma :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

arsimo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:06:
[...]

Tot nu toe vind ik het ook leuk en ik blijf zeker kijken. Ik denk echter niet dat het een heel lang leven beschoren is. Op zijn best 2, maximaal 3 seizoenen, en ik ben al blij al we een goed afgerond enkel seizoen krijgen. Het concept is heel leuk, maar wel beperkt wat men er mee kan doen. Of ze moeten de supernatural kant mee opgaan maar dan verliest het (voor mij althans) zijn charme. Het duivel-gedoe is nu net precies goed, het moet niet meer gaan worden en overheersen dan is het leuke ervan weg.
Ja precies. Ben het met je eens. je bent nu echt voor de duivel aan het juichen. geweldig die grijns op ze gezicht en die droge humor. dat hebben ze goed neergezet en deze acteur kan het ook goed uitvoeren :D
Vind het ook zo mooi hoe openlijk die overal is dat hij gewoon echt de duivel is enzo :P

Ze moeten inderdaad niet de echte supernatural kant op gaan. dan wordt het voor deze serie te veel van het goede.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.