Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:16:
[...]

Beetje flauw, maar het zijn voor CW-standaarden b-acteurs (als je dan toch onder de gordel wilt slaan)
Dat is een hele nieuwe doelgroep :+
Zijn die dan slecht in acteren en ook nog eens niet heel fraai om naar te kijken?
Of zijn ze echt super beroerd in acteren maar wel fraai om naar te kijken?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 19:00

DYX

Ik moet de eerste aflevering nog kijken, maar gingen ze sowieso niet maar 1 seizoen maken omdat het erg duur was om te maken? Arrow kijk ik ook nog steeds, maar wordt een beetje veel van hetzelfde/langdradig. The Flash vind ik nog wel goed te kijken, maar is ook wat minder serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Donstil schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 15:58:
[...]

B-acteurs die matig acteren maar er wel prima uitzien is toch juist het hele idee van TheCW?
Haha, wel vervelend dat de zender echt bij veel mensen zo bekend staat. Maar goed, die reputatie heeft de zender zelf verdiend, natuurlijk. Met series als The Tomorrow People, Star-Crossed, The Secret Circle, 90210, Cult, The Messengers, Beauty and the Beast, etcetera, dan is dat wel te verwachten. Maar met Jane the Virgin, Crazy Ex-Girlfriend en straks ook Containment is de zender wel de goede weg ingeslagen. Gina Rodriguez van Jane the Virgin is de eerste acteur van The CW die genomineerd werd voor een grote prijs, die ze ook meteen won (Golden Globe). Dit jaar won Rachel Bloom van Crazy Ex-Girlfriend ook een globe, dus ze zijn wel op de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:16:
[...]

Beetje flauw, maar het zijn voor CW-standaarden b-acteurs (als je dan toch onder de gordel wilt slaan)
Ze worden in de serie zelf dan ook bijna letterlijk mislukkelingen genoemd, dus dat past goed, toch? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
DYX schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:39:
Arrow kijk ik ook nog steeds, maar wordt een beetje veel van hetzelfde/langdradig. The Flash vind ik nog wel goed te kijken, maar is ook wat minder serieus.
Same here. Ze lagen hier allebei al een tijdje stil en toen zijn we The Flash weer eens gaan kijken. Even stopgezet bij de crossover-aflevering en nu zijn we dus Arrow weer aan het kijken. Het is best aardig, maar typisch zo'n simpele serie voor bij het eten of zo. Niet om later op dr avond met een goed glas wijn eens lekker voor te gaan zitten.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:33

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik ben met Arrow gestopt in S03 toen nog niemand mocht weten dat hij Arrow was, maar echt iedereen wist dat hij Arrow was. De spanning dat hij nog een geheim moest bewaren was er wel vanaf.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Arrow kijk ik ook met moeite nog. The Flash is leuker :Y

Limitless ga ik denk ik ook laten vallen. Het had heel interessant kunnen zijn, maar is niets meer dan Brian's trip of the week in de jas van een politie/FBI/CIA-serie. Heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets met de film te maken behalve de naam van het pilletje en gastrol van Bradley Cooper die soms per ongeluk in beeld komt.

En van de nieuwe series: Colony? Leuk, maar is nu al duidelijk dat het niet echt iets wordt. Als men zelfs geen hint geeft over wat er achter die muur kan zitten, dan zal dat over 23 afleveringen ook wel niet worden gedaan.

Shadowhunters: The Mortal Instruments? De eerste Netflex-emulatie van een standaard CW-serie met knappe doch slecht acterende tieners / jonge twintigers die hun demonen letterlijk achterna gaan.

Agent Carter: *O* Nu alweer een blijvertje *O*

Legends of Tomorrow: Rory is een Time Lord geworden. Ik kijk het nog even aan.

Stan Lee's Lucky Man: Die staat als volgende op de kijklijst. Hopelijk is dit wel iets :)

Morgen X-Files S10 *O*

Oh en over Netflix gesproken: Narcos. Ge-ni-aal _/-\o_

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Childhoods end moet ik nog afkijken maar 't verhaal tot nu toe vind ik best vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:56:
Limitless ga ik denk ik ook laten vallen. Het had heel interessant kunnen zijn, maar is niets meer dan Brian's trip of the week in de jas van een politie/FBI/CIA-serie. Heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets met de film te maken behalve de naam van het pilletje en gastrol van Bradley Cooper die soms per ongeluk in beeld komt.
Normaal heb ik sowieso een hekel aan 'case of the week' series, en network series in het algemeen maar Limitless is toch wel mijn dirty pleasure eigenlijk. Weet eigenlijk niet waarom want erg sterk is de verhaallijn niet.

Spaar trouwens wel vaak een paar afleveringen en kijk ze dan achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door jmxd op 24-01-2016 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Seizoen 2 van Les Revenants ligt in de schappen, weer onder de rare naam Rebound en zeker zo goed als het eerste seizoen. Ook Mogwai doet weer de muziek en de sfeer is zo mogelijk nog beklemmender als je verder graaft in de mysterieuze gebeurtenissen rond het stadje in de bergen waar de doden terug zijn gekomen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Twylight schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:12:
[...]

Normaal heb ik sowieso een hekel aan 'case of the week' series, en network series in het algemeen maar Limitless is toch wel mijn dirty pleasure eigenlijk. Weet eigenlijk niet waarom want erg sterk is de verhaallijn niet.

Spaar trouwens wel vaak een paar afleveringen en kijk ze dan achter elkaar.
Misschien moet ik dat ook maar doen dan :)

Ik vind het vooral heel jammer. Het had echt heel veel potentie, maar hier is niets bijzonders aan. Zelfde geldt, vrees ik, voor Stan Lee's Lucky Man; heel leuk dat mr. Lee weer een bijrolletje heeft, het is zo te zien toch alleen maar een politieserie met een smaakje.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:00

jmk

Morgenochtend is de nieuwe X-Files beschikbaar.

Ik heb er vroeger altijd veel van genoten, ik ben benieuwd.
(Er is trouwens al een special met de naam "Re-Opened" beschikbaar van het nieuwe seizoen)

En dinsdag Lucifer! :9~

[ Voor 7% gewijzigd door jmk op 24-01-2016 19:17 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
CRXDelSol schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:42:
Ooit Crossing Lines gekeken? Leuke serie, maar dan irriteer je je mateloos wanneer ze in Amsterdam zijn, alles NL sfeer, echt Nederland, en dan praat de Nederlandse politie niet alleen Engels tegen de spelers, maar ook onderling ...... 8)7 :F |:(
Daar kan ik me zo ongelooflijk mateloos aan irriteren.
Als je je echt wil irriteren :P op 3m5s.

MOGELIJK SPOILERS

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:48
Leo1010 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:30:
[...]

Als je je echt wil irriteren :P op 3m5s.

MOGELIJK SPOILERS

[video]
Thanks, ik irriteer me. Wat een trieste vertoning. Hoe moeilijk is het om een paar echte Nederlanders hiervoor in te huren. Alleen al die TV, semi-Nederlands commentaar met Amerikaanse FOX stijl UI. Hoe moeilijk kan het zijn, kom op. Dit is bijna Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ik kan me dan weer ergeren aan mensen die 'irriteren' wederkerend gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik kan me irriteren aan mensen die zich daaraan irriteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
CRXDelSol schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:46:
[...]

Thanks, ik irriteer me. Wat een trieste vertoning. Hoe moeilijk is het om een paar echte Nederlanders hiervoor in te huren. Alleen al die TV, semi-Nederlands commentaar met Amerikaanse FOX stijl UI. Hoe moeilijk kan het zijn, kom op. Dit is bijna Duits.
Het Nederlands van/op het journaal, op de achtergrond, is anders wel prima :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Nnoitra schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:58:
[...]

Het Nederlands van/op het journaal, op de achtergrond, is dan wel weer prima :+
Ja inderdaad, dat viel me ook op, maar dan ineens de tekst in het Engels, dan klopt het gewoon weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
CRXDelSol schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:44:
Ik kan me irriteren aan mensen die zich daaraan irriteren :+
Ja, jullie hadden commentaar op slecht Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
dreamscape schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:00:
[...]

Ja, jullie hadden commentaar op slecht Nederlands :)
Tekstuele foutjes hier en daar gelaten. In dit geval gaat het om uitspraken dat op Nederlands moet lijkt, maar lijkt meer op Duits. Of dat in een serie overal ter wereld Engels wordt gesproken, ook tussen bevolkingen onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
CRXDelSol schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:00:
[...]

Ja inderdaad, dat viel me ook op, maar dan ineens de tekst in het Engels, dan klopt het gewoon weer niet.
De text, op TV, is ook gewoon in het Nederlands :?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Nnoitra schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:04:
[...]

De text, op TV, is ook gewoon in het Nederlands :?
Oh nu zie ik het: "Onderwerp van manhunt ontruimd."
Nog steeds niet logisch, maar ik had het op klein scherm en las 'manhunt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
CRXDelSol schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:02:
[...]

Tekstuele foutjes hier en daar gelaten. In dit geval gaat het om uitspraken dat op Nederlands moet lijkt, maar lijkt meer op Duits. Of dat in een serie overal ter wereld Engels wordt gesproken, ook tussen bevolkingen onderling.
Oh, ik vond het ook stom. Ze hebben volgens mij een Duitser gecharterd om dat stukje Nederlands in te spreken. Terwijl er volgens mij genoeg kansloze acteurs te vinden zijn die wel echt Nederlands kunnen.
Maar... In het hele afzetgebied (Netflix en nationale omroepen meegerekend) zijn er maar weinig mensen (lees: Nederlanders) die zich daar aan storen. Dus die producenten denken vrij snel 'who cares'.

On a sidenote: goede tip voor een serie waarin iedere nationaliteit zijn eigen taal spreekt: Kampen om Tungtvannet / The Heavy Water War. Met daarin Duitsers, Denen, Britten en Noren. En ieder spreekt zijn eigen taal. Dus zoek een versie met goede ondertiteling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
dreamscape schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:14:
[...]

Oh, ik vond het ook stom. Ze hebben volgens mij een Duitser gecharterd om dat stukje Nederlands in te spreken. Terwijl er volgens mij genoeg kansloze acteurs te vinden zijn die wel echt Nederlands kunnen.
Maar... In het hele afzetgebied (Netflix en nationale omroepen meegerekend) zijn er maar weinig mensen (lees: Nederlanders) die zich daar aan storen. Dus die producenten denken vrij snel 'who cares'.

On a sidenote: goede tip voor een serie waarin iedere nationaliteit zijn eigen taal spreekt: Kampen om Tungtvannet / The Heavy Water War. Met daarin Duitsers, Denen, Britten en Noren. En ieder spreekt zijn eigen taal. Dus zoek een versie met goede ondertiteling :)
Maar daar ligt het probleem met Crossing Lines, speelt zich af in Europa, als een soort van geavanceerdere Europol. Dan verwacht je ook dat ze in die specifieke landen echt opletten hoe ze met de nationaliteiten en talen omgaan, daar draait de serie immers om, andere landen, buitenlanders die in een ander land iets hebben gedaan etc.

Geef mij een paar ruggen of wat het waard is en ik doe de 'voice-overs' wel in degelijk Nederlands. Waarom zulke details laten falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

jmk schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:16:
Morgenochtend is de nieuwe X-Files beschikbaar.
Poeh, die komt ook nog ! En ik heb Black Sails en Lucky Man al om te halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

dreamscape schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:14:
[...]

Het is ook niet zo heel interessant voor een Nederlander om een klein rolletje in een Amerikaanse serie te doen. De regels van de acteursvakbond zijn heel streng, je moet verplicht lid worden als je een rol met tekst hebt en dat kost 3000 dollar, 2% van je loon, beperkingen op voor wie je vanaf dan mag werken en een speciaal visum. Voor een Nederlandse acteur met een grote rol zoals Michiel Huisman of Lotte Verbeek heeft het het wel zin, voor iemand die 15 seconden in beeld is nauwelijks.
The INS allows performers who are not U.S. citizens or permanent residents to audition on any visa, but in order to actually work on a film, television, or electronic media project like a video game, they must then get a very specific visa whether it is SAG signatory or not. Production companies, and sometimes talent agents and managers, apply for these visas on behalf of the performers. Due to the INS criteria and cost of transportation, living expenses, and legal fees, these visas are typically granted only to major-role principal players.
http://www.sagaftra.org/content/getting-started-actor-faq

[ Voor 24% gewijzigd door IJzerlijm op 25-01-2016 07:32 ]

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Shadow hunters nu 2 afleveringen gezien( jammer dat ze per week relaesen op netflix) tot nu toe kijkt het wel lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Axente schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:58:
Shadow hunters nu 2 afleveringen gezien( jammer dat ze per week relaesen op netflix) tot nu toe kijkt het wel lekker weg.
Maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Veefje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:03:
[...]

Klop inderdaad, ik weet nog niet goed wat ik verder van moet verwachten en of ze me een heel seizoen kunnen boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:03:
[...]

Inderdaad. Ik vind het net als Supergirl echt een 'chick flick', een vrouwen serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
CRXDelSol schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Inderdaad. Ik vind het net als Supergirl echt een 'chick flick', een vrouwen serie.
Ik snap dat je dat zegt. Ik vind Supergirl wel stukken beter dan Shadowhunters, though. De acteurs in Supergirl zijn gewoon goed, Shadowhunters is tja... Hoewel ik het niemand kwalijk neem die voor Emeraude Toubia (Isabelle) alleen kijkt. Wat een mooie vrouw is dat zeg!

Afbeeldingslocatie: https://www.instagram.com/p/BAu1BRYkB6i/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
CRXDelSol schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:46:
[...]

Wat dacht je van het decor, het lijkt net of wij nog in de jaren 50 leven :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben zeer nieuwsgierig naar de nieuwe X-files. Blijft toch apart dat qua films en series zo veel naar het verleden wordt gekeken zo van: dat was toen zeer populair dus dat doen we dunnetjes over. Tijdreizigers die nu landen moeten erg in de war zijn :+ Imho zorgt het wel voor -zeer- grote verwachtingen scheppen..of..vinden we het eigenlijk al snel leuk omdat we er zo mee opgegroeid zijn?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

2Dutch schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:59:
[...]
We zijn eindelijk eens aan Mr. Robot begonnen een tijdje terug
Hoe is die serie ??
Vanochtend in de Metro een artikel over series die je moet zien in 2016 (Mr.Robot, Vinyl, Love, X-Files, Fuller House, Walking Dead, House of Cards, Gameof Thrones ..) en die Mr. Robot klinkt wel interesant (hackers ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Goner schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:30:
Hoe is die serie ??
Vanochtend in de Metro een artikel over series die je moet zien in 2016 (Mr.Robot, Vinyl, Love, X-Files, Fuller House, Walking Dead, House of Cards, Gameof Thrones ..) en die Mr. Robot klinkt wel interesant (hackers ?).
Mijn missus is halverwege afgehaakt helaas (geweld wordt niet geschuwd) maar het is wel een serie die z'n informatie goed uitzoekt en dus geen nep haxxor-meuk loopt uit te kramen, komt de geloofwaardigheid ten goede. Vind het in ieder geval wel verfrissend, vond meteen ep 1 al een goede indruk geven over wat je kunt verwachten en heb zeker veel zin in s2 :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:59:
....of..vinden we het eigenlijk al snel leuk omdat we er zo mee opgegroeid zijn?
Deels dit.

En X-Files schopt gewoon kont :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:01:
[...]

Deels dit.

En X-Files schopt gewoon kont :D
:Y

Het begon goed! Heb er van genoten :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:20:
[...]

:Y

Het begon goed! Heb er van genoten :D
Gelukkig morgen weer een nieuwe ep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:29:
[...]

Gelukkig morgen weer een nieuwe ep :D
Dacht eerst dat dat een fout op myepisodes was, maar de rest van het web zegt het ook *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:31:
[...]

Dacht eerst dat dat een fout op myepisodes was, maar de rest van het web zegt het ook *O*
Stond notabene in de banner in de ep zelf (samen met Lucifer) :F :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Stond notabene in de banner in de ep zelf (samen met Lucifer) :F :P
Oh echt? Die dingen zie ik niet eens meer. Als je daar op blijft letten kun je van de meeste shows een derde van het verhaal niet meer volgen :X
Er komen er steeds meer en ze worden nog steeds met de maand groter :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb vanmorgen (heel erg) vroeg m'n ogen uitgekeken bij The X Files. Het ademt nog de sfeer van de jaren '90, ik hoor o.a. de ondersteunende muziek van destijds. Duchovny en Anderson vond ik fenomenaal. Beiden verder gerijpt en acteren (nog) beter dan destijds. Mulder lijkt iets te hebben meegekregen van Hank Moody en Scully is voor mij onaantastbaar. Ik heb Gillian Anderson altijd al een godin gevonden en ze is in de loop der jaren alleen maar mooier geworden _/-\o_ :P

Ik ga alle dvd's ff afstoffen en parallel aan de huidige serie bekijken.

[ Voor 11% gewijzigd door mowa op 25-01-2016 13:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Oh echt? Die dingen zie ik niet eens meer. Als je daar op blijft letten kun je van de meeste shows een derde van het verhaal niet meer volgen :X
Er komen er steeds meer en ze worden nog steeds met de maand groter :/
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jKn92yTLVoTgxiTbtBLvOyFx/thumb.jpg

Valt toch mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:26:
Ik heb Gillian Anderson altijd al een godin gevonden en ze is in de loop der jaren alleen maar mooier geworden
Dus ook genieten/genoten van Great Expectations (miniseries), The Fall en War and Peace ? Ze kan echt alles ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik ga de X Files vanavond kijken. Mooi dat jullie hier wel enthousiast zijn. De recensies in Amerika voor de eerste aflevering zijn heel negatief namelijk. Voor de tweede aflevering wat minder negatief en de derde aflevering schijnt echt goed te zijn. Maar goed, altijd je eigen mening vormen en positief erin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek dat ze negatief zijn he gezien het thema en onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gisteren seizoen 4 Justified afgerond. Nog 2 te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Goner schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:57:
[...]
Dus ook genieten/genoten van Great Expectations (miniseries), The Fall en War and Peace ? Ze kan echt alles ...
The Fall. Heerlijke TV! Net The Prey zitten kijken (geen G.A.), ook zo lekker. Die BBC/ITV series blijven bij mij altijd wel toppertjes.
Vanavond de X-Files maar eens begluren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Veefje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:44:
Ik ga de X Files vanavond kijken. Mooi dat jullie hier wel enthousiast zijn. De recensies in Amerika voor de eerste aflevering zijn heel negatief namelijk. Voor de tweede aflevering wat minder negatief en de derde aflevering schijnt echt goed te zijn. Maar goed, altijd je eigen mening vormen en positief erin gaan.
Huh, zijn 2 en 3 er al? :o
* Raven is nu met ep 00 (special) bezig.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Huh, zijn 2 en 3 er al? :o
* Raven is nu met ep 00 (special) bezig.
Voor de gewone mens niet, voor de pers wel.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Paulus07 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:54:
gisteren seizoen 4 Justified afgerond. Nog 2 te gaan :D
Dan krijg je nu het zwakste seizoen van de serie voor je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, Shameless deed de filename dit keer geen eer aan :/ :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben een groot fan van Making a Murderer van Netflix. :)

Ben verder nog aan het rondkijken naar nieuwe series, maar gelukkig heb ik het 2e seizoen van Fargo ook nog voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Captain Slow is weer op de buis, James Mays Cars Of The People S02E01 kwam net binnen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Raven schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:03:
Captain Slow is weer op de buis, James Mays Cars Of The People S02E01 kwam net binnen.
Verbaast me dat deze serie nu pas uitgezonden wordt op de BBC, May is toch ook vertrokken naar Amazon?
Maar het is een goede en toffe serie.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 12:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pinin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:06:
[...]

Verbaast me dat deze serie nu pas uitgezonden wordt op de BBC, May is toch ook vertrokken naar Amazon?
Maar het is een goede en toffe serie.
Hoezo nu pas? Dit is een nieuw seizoen. Volgens mij is james may alleen voor top gear vertrokken maar hij maakt meer programmas dan dat :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Goner schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:57:
[...]

Idd en niet te vergeten ook Bleak House (van alweer een tijdje terug), Crisis (was slecht maar wel met die andere godin Rachael Taylor) en Hannibal (met veel leg crosses :P ).
Veefje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:44:
Ga NOOIT af op recensies of meningen van anderen..!! idd je eigen mening vormen aan de hand van hoe JIJ iets hebt ervaren.

Wat ik wel ongeloofwaardig vond is dat Scully telkens onder het bloed uit de operatiekamer komt. |:( De ok waarin dat gebeurd wordt ogenblikkelijk gesloten. Maar goed, je moet in series wel vaker door 1 en ander heen kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:57:
[...]

Idd en niet te vergeten ook Bleak House (van alweer een tijdje terug), Crisis (was slecht maar wel met die andere godin Rachael Taylor) en Hannibal (met veel leg crosses :P ).

[...]

Ga NOOIT af op recensies of meningen van anderen..!! idd je eigen mening vormen aan de hand van hoe JIJ iets hebt ervaren.

Wat ik wel ongeloofwaardig vond is dat Scully telkens onder het bloed uit de operatiekamer komt. |:( De ok waarin dat gebeurd wordt ogenblikkelijk gesloten. Maar goed, je moet in series wel vaker door 1 en ander heen kijken.
Als iemand die al jaren bezig is met televisie, hoef je mij dat niet te vertellen :) .
Ik zeg ook vaak in recensies dat een mening maar een mening is. Het is subjectief, geen feit. Daarom lach ik me altijd stuk om mensen die ongesteld raken door de mening van een ander. Die echt boos kunnen worden als iemand iets slecht vinden dat zij goed vinden. Dat heb ik nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vond the X-Files wel leuk :o maar ik heb het origineel ook nooit echt gezien op een paar random afleveringen na heel lang geleden.

Kan me voorstellen dat als je er met een roze bril vol nostalgie naar kijkt dan het dan wat tegen kan vallen maar vaak is het erg moeilijk om dat te voorkomen. Take it for what it is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Gister ep2 van Colony gezien. Weet nog niet wat ik er van moet vinden, maar denk dat het wel potentie heeft. Het misterieuze bevalt me wel tot dus ver.

Ook ep2 van Billions was erg cool. Vind het bijna een soort van House of Cards, maar dan in de trading business.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Touchdomex schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:48:
[...]

Hoezo nu pas? Dit is een nieuw seizoen. Volgens mij is james may alleen voor top gear vertrokken maar hij maakt meer programmas dan dat :P
Ja, hij maakt idd meer (leuke) programma's -toy stories _/-\o_
Maar ik had verwacht dat bij de deal van Amazon van beide kanten (Beeb en Amazon) het niet gewenst zou zijn als hij nog bij de BBC programma's zou maken. De uitzending van Top Gear is ook eerder uitgezonden, natuurlijk komt dat door Clarkson, maar toch.
Anyhow, ben blij dat hij programma's mag blijven maken voor de BBC.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:44

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

momania schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:55:
Gister ep2 van Colony gezien. Weet nog niet wat ik er van moet vinden, maar denk dat het wel potentie heeft. Het misterieuze bevalt me wel tot dus ver.

Ook ep2 van Billions was erg cool. Vind het bijna een soort van House of Cards, maar dan in de trading business.
Yep, Billions is wel gein, 'What good is having "fuck you" money, when you never say "Fuck You" ? >:) . Lekker spel van Paul Giamatti en Damian Lewis.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
momania schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:55:
Ze zijn in ep2 alvast gestopt met aliens (alleen hier en daar nog een drone), dus ik vraag het me af...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Zal me niets verbazen als het zo'n serie is die even een paar eps nodig heeft om alles in kaart te brengen voor de kijker en dan ergens ep 6/7 ofzo met de eerste wft's komt waarna het pas echt gaat beginnen...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja hier ook Colony gezien. Ik vind alleen Josh Holloway zo'n slechte acteur. Hij kan eigenlijk maar één rol spelen en dat is zichzelf, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:30:
[...]

Hoe is die serie ??
+1 Mr. Robot.

Wat een serie, wordt al vergeleken met Breaking Bad. Mr. Robot is dark, intrigerend en die hoofdpersoon is intens. Kan niet wachten op het tweede seizoen.

Mooie sneak peek
YouTube: Mr. Robot: Extended Sneak Peek - New Series on USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pinin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:14:
[...]
Ja, hij maakt idd meer (leuke) programma's -toy stories
Toy Stories is fantastisch !
En kijk ook naar Man Lab, hilarisch ! En Things You Need To Know.
Twylight schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:48:
Kan me voorstellen dat als je er met een roze bril vol nostalgie naar kijkt dan het dan wat tegen kan vallen
Heb net die Re-Opened bekeken en zit er gelijk weer helemaal in !!

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 25-01-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik heb The X-Files gezien. Recensie staat op mijn site. Ik huil nog steeds van ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Veefje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:22:
Ik heb The X-Files gezien. Recensie staat op mijn site. Ik huil nog steeds van ellende
Tja wat zullen we zeggen... het lag er wel heel dik op niet?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ben nu halverwege seizoen 1 van Okkupert (Occupied), een redelijk nieuwe Noorse politieke thriller. Vind em erg goed tot dusver :). Lekker duister sfeertje en het thema is zeer actueel en beangstigend realistisch als je het mij vraagt.

Hier de Engelse trailer: https://vimeo.com/137593196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Leo1010 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 01:31:
[...]

Tja wat zullen we zeggen... het lag er wel heel dik op niet?
Ik hoop het wel, want ik vond het een verschrikkelijke aflevering! Ik kijk nu de tweede aflevering en die is al stukken beter. Het onderwerp is interessanter, de ideeën zijn boeiender en het spel van Duchovny is stukken beter. De dialogen zijn nog steeds niet heel sterk, maar minder storend. Dit is iig een stap in de goede richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:17
Veefje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:22:
Ben het niet echt eens met jouw review maar ieder zijn of haar visie. Wel wil ik even opmerken dat het niet Joel McHale van Community is maar Gabriel Macht van Suits.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Chckdsk! schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:23:
[...]

Ben het niet echt eens met jouw review maar ieder zijn of haar visie. Wel wil ik even opmerken dat het niet Joel McHale van Community is maar Gabriel Macht van Suits.
Dat mag natuurlijk. Het is maar een mening, absoluut geen feit. Er zullen zat mensen zijn die de aflevering wel konden waarderen en dat is helemaal oke. Maar, het is wel Joel McHale van Community en geen Gabriel Macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:17
Veefje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:25:
[...]

Dat mag natuurlijk. Het is maar een mening, absoluut geen feit. Er zullen zat mensen zijn die de aflevering wel konden waarderen en dat is helemaal oke. Maar, het is wel Joel McHale van Community en geen Gabriel Macht.
Wauw, misschien was het vanacht toch te laat om die episode te kijken; je hebt gelijk. Ik dacht toch zeker te weten dat het Harvey Specter was... My bad

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Deze week eens beginnen met the x files. Ben benieuwd:) Gisteren aflevering 12 van Limitless gekeken. Blijft een leuke serie. Geen topper, maar zeker vermakelijk. Leuk acteerwerk, leuk verhaal, grappig gefilmd. Weinig op aan te merken.

Ik kijk elk jaar alle voorgaande seizoen van Game of Thrones terug voordat ik aan het nieuwe seizoen begin. Half februari weer eens een begin maken met seizoen 1. Nu al zin in:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:39:
[...]

+1 Mr. Robot.

Wat een serie, wordt al vergeleken met Breaking Bad. Mr. Robot is dark, intrigerend en die hoofdpersoon is intens. Kan niet wachten op het tweede seizoen.

Mooie sneak peek
YouTube: Mr. Robot: Extended Sneak Peek - New Series on USA
Was op zich wel oké maar Breaking Bad was echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:50
Mr. Robot vond ik erg goed. Is vorige week woensdag begonnen op NPO3 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DJ-Promo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:45:
Mr. Robot is een sterke serie ja.

Gisteren de eerste episode van Legends of Tomorrow.
Vind het super leuk om characters uit Arrow en characters uit The Flash samen te zien komen :) ben benieuwd waar ze heen gaan met die serie

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

DJ-Promo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:45:
Ook maar eens in de lijst zetten. Ben nu begonnen met Tyrant. Bevalt beter dan gedacht.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Lucifer. Man man man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hola Tanneritos! *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@Twylight, goed of slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Het is jammer dat de drie heren ieder maar in één of twee afleveringen meedoen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Lucifer is vooral Tom Ellis. Hij is echt heel tof als Lucifer. De rest daaromheen is heel standaard. Het is gewoon weer een procedural met wekelijks boefje vangen. Hopelijk kan Ellis het leuker dan het gemiddelde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 12:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Veefje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:11:
[...]

Lucifer is vooral Tom Ellis. Hij is echt heel tof als Lucifer. De rest daaromheen is heel standaard. Het is gewoon weer een procedural met wekelijks boefje vangen. Hopelijk kan Ellis het leuker dan het gemiddelde maken.
Oftewel 1 seizoen daarna is de jus op :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand he Magicians gezien toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:58:
Eerste aflevering was wel oke. Geen straf om te volgen. De hoofdrolspelers (Quentin en Julia) worden alleen gespeeld door niet bepaald sterke acteurs. Maar als je dit type serie kunt waarderen, dan kun je het zeker slechter treffen dan deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sjaool schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:08:
[...]

Het is jammer dat de drie heren ieder maar in één of twee afleveringen meedoen.
Alsof dat erg is, de dames zijn toch interessanter :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Raven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:08:
[...]

Alsof dat erg is, de dames zijn toch interessanter :+
Ik help het je hopen. :D
Als het maar weer net zo grappig is.

Mochten er nog mensen een comedy willen zien met John Stamos dan kun je Grandfathered een keer aanzetten.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1V7u8Jdo63A]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sjaool schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:38:
Andrea Barber doet mee *O* , dan kan er weinig misgaan :P

Ze organiseert ook nog eens elk jaar https://twitter.com/searc...erCostumeContest&src=typd :) :P

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 26-01-2016 23:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:56
Donstil schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:58:
Eerste aflevering was wel oke. Geen straf om te volgen. De hoofdrolspelers (Quentin en Julia) worden alleen gespeeld door niet bepaald sterke acteurs. Maar als je dit type serie kunt waarderen, dan kun je het zeker slechter treffen dan deze serie.
Gisteren aflevering 2 gekeken. Plot is wel goed. Cast is zoals hierboven vermeld niet super, maar aanvaardbaar. Ben benieuwd welke richting dit opgaat. Dus voorlopig blijf ik dit nog wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

sjaool schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:38:
[...]

Ik help het je hopen. :D

Mochten er nog mensen een comedy willen zien met John Stamos dan kun je Grandfathered een keer aanzetten.

[video]
spoiler:
Grappig, ik zag laatst een episode waarin Bob Sagett voorkwam.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Lucifer is leuk begonnen - niet groots maar wel vermakelijk. Het is wel duidelijk een oneman show voor Tom Ellis, hopelijk kan die politiedame een beetje balans brengen. De rol van Ellis doet wel wel erg aan die van hem in Rush denken, alleen al het begin in die open sportwagen is vrijwel identiek. Hij heeft alleen zijn dokterstas niet bij zich en heeft geen verslaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 10:22

Tijntje

Hello?!

Valt me op dat er weinig goede releases van The X-Files te vinden zijn, onbekende release groepen en veelal stereo geluid in plaats van 5.1. Zowel bij de Web-DL en de HDTV.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:53:
[...]

wiemelen schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:09:
[...]

[...]

Gisteren aflevering 2 gekeken. Plot is wel goed. Cast is zoals hierboven vermeld niet super, maar aanvaardbaar. Ben benieuwd welke richting dit opgaat. Dus voorlopig blijf ik dit nog wel volgen.
Inmiddels ook gekeken. Er is idd duidelijk bezuinigd op de acteurs idd maar verder wel geinig.

Ik ben wel weer klaar voor een SyFy guilty pleasure :)
Tijntje schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:42:
Valt me op dat er weinig goede releases van The X-Files te vinden zijn, onbekende release groepen en veelal stereo geluid in plaats van 5.1. Zowel bij de Web-DL en de HDTV.
Beter zoeken ;)
Ik heb de 1080p RAW HD versies binnen (van de eerste twee afleveringen) met gewoon 5.1 geluid maar er zijn ook Web-DL versies uit met gewoon 5.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 10:22

Tijntje

Hello?!

Donstil schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:47:
[...]

[...]

Inmiddels ook gekeken. Er is idd duidelijk bezuinigd op de acteurs idd maar verder wel geinig.

Ik ben wel weer klaar voor een SyFy guilty pleasure :)

[...]

Beter zoeken ;)
Ik heb de 1080p RAW HD versies binnen (van de eerste twee afleveringen) met gewoon 5.1 geluid maar er zijn ook Web-DL versies uit met gewoon 5.1 geluid.
Hmmm, Ik kom van aflevering S10E01 in 1080p enkel een HDTV van C4TV tegen maar die is stereo en de Web-DL van DRACULA. Die laatste is wel 5.1 maar moet zeggen dat in het verleden DRACULA release altijd wat tegen vielen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik weet niet of we dit mogen bespreken maar RARBG heeft gewoon weer prima 1080p rips met 5.1.

Eigenlijk in de smaken zoals ze dat bij de meeste series aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Naar mijn mening is The X Files min of meer alleen voor de verstokte fans goed te bekijken want mn E02 is regelrecht old school, alsof het een aflevering midden in een willekeurig seizoen uit de jaren 90 is. Het gaat gewoon verder waar ze zijn gestopt. Er zullen er zijn die er niet warm voor lopen, zeker wanneer je de oude X-Files niet hebt gezien.
Helaas gooit de regie nogal wat roet in het eten (niet dat het in het verleden altijd even goed was) en overschaduwen Anderson en Duchovny met hun acteerprestaties die van hun tegenspelers nogal opzichtig. Echter acht ik ze in staat dat zij de serie moeiteloos overeind kunnen houden. Helaas heeft S10 maar 6 afl. Hopelijk komt er hierna nog een seizoen of twee.
The Truth Is Out There
Veefje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:46:
Als iemand die al jaren bezig is met televisie, hoef je mij dat niet te vertellen :) .
Ik zeg ook vaak in recensies dat een mening maar een mening is. Het is subjectief, geen feit. Daarom lach ik me altijd stuk om mensen die ongesteld raken door de mening van een ander. Die echt boos kunnen worden als iemand iets slecht vinden dat zij goed vinden. Dat heb ik nooit begrepen.
Ik ben ook al jaren met tv bezig, reeds sinds het z/w tijdperk. :+ en voorts heb je groot gelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:50:
want mn E02 is regelrecht old school,
Dat wordt ook niet ontkend ...

quote 1