Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:35:
[...]
...

Angie Tribeca heb ik na 10 minuten uitgezet. Los van de storende Ford reclame vind ik de humor banaal en infantiel. Jammer.
Die was alleen in 1 episode te zien. Voor de rest moet het maar je humor zijn, en het is precies de mijne (en het is niet banaal en infantiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb Angie Tribeca ook na een minuut 10 uitgezet, ik hoopte op een serie die we samen konden kijken, met deze humor gaat hem dat niet worden.
Die Ford reclame was wel wat overdreven, de eerste keer had ik zoiets van wat gebeurd hier, de tweede keer was too much vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:03
Volgens mij was het juist de grap dat reclame zo overdreven was. Ik vond de humor (hoewel wat infantiel ;) ) zeer goed te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik kwam op aanraden de serie Love/Hate tegen, wat een aanrader is dat zeg! Hard, grauw en af en toe wat humor. Als je dit nog niet hebt gezien zou ik er zeker een keer aan beginnen! Staat gewoon op Netflix, dus helemaal makkelijk.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
mowa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:35:
[...]

Herinner me dat ik Agent X heb genomineerd voor 1 van de slechtste series van 2015. :+

Angie Tribeca heb ik na 10 minuten uitgezet. Los van de storende Ford reclame vind ik de humor banaal en infantiel. Jammer.
Ik ging heerlijk op de eerste aflevering van Angie en heb er al een recensie over geschreven. Ben het er wel zeker mee eens dat al als de humor je niet ligt, je de serie beter kunt skippen. Het is flauw, overdreven en absurdistisch, maar daar gaan de makers ook voor. En ja, dat moet je maar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:26:
[...]

Ik ging heerlijk op de eerste aflevering van Angie en heb er al een recensie over geschreven. Ben het er wel zeker mee eens dat al als de humor je niet ligt, je de serie beter kunt skippen. Het is flauw, overdreven en absurdistisch, maar daar gaan de makers ook voor. En ja, dat moet je maar liggen.
De grootste ster na Rachida is natuurlijk die K-9 unit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Coenen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:40:
Ik heb Angie Tribeca ook na een minuut 10 uitgezet, ik hoopte op een serie die we samen konden kijken, met deze humor gaat hem dat niet worden.
Die Ford reclame was wel wat overdreven, de eerste keer had ik zoiets van wat gebeurd hier, de tweede keer was too much vond ik.
Dat je die 10 minuten vol hebt kunnen houden ....was bij mij na 5 minuten al bekeken....wat een slappe flauwe troep zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:38:
[...]

De grootste ster na Rachida is natuurlijk die K-9 unit _O-
_/-\o_ _O- oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mowa schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:30:
Alle 10 afl van de comedy Angie Tribeca zijn hier binnengekomen. Ziet er leuk uit, ben erg benieuwd.

[video]
Hey da's die "chick van Entourage die een affaire had met een collega van Arie Gold"
ownee -O- da's Autumn Reeser
Wikipedia: Autumn Reeser

Leer je chicks kennen

[ Voor 13% gewijzigd door Viper® op 18-01-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat blijft Shameless toch geweldig _/-\o_ _O-

En leuke archief-filenames weer :9 :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Viper® schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Hey da's die "chick van Entourage die een affaire had met een collega van Arie Gold"

Leer je chicks kennen
Nee, dat is Rashida Jones :P

Ik heb hem ook afgezet. De humor moet je liggen inderdaad, zat voor mij net op het randje, maar de hoeveelheid gaf de doorslag, het is niets anders dan een lopende band aan lompe grappen.
Ik had gehoopt op wat leuks, maar dit is het, ondanks Rashida, niet voor mij :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha ik vond de eerste aflevering van Angie Tribeca wel geestig eigenlijk. Het is de (enorme) flauwe humor gecombineerd met het totaal niet serieus nemen van jezelf als Cast en Crew wat het wel voor mij doet.

Om nog maar te zwijgen over die geniale Product Placement, aankomen in een Blauwe Ford Flex en vertrekken in een Witte Ford Explorer om vervolgens weer aan te komen in een rood ander model. Gewoon om te stangen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 18-01-2016 20:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:06
Viper® schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Leer je chicks kennen
Autumn Reeser vond ik toch wel de mooiste chick uit The O.C..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteravond van zowel Extant als van The Expanse de pilot bekeken. Allebei na 30 minuten gecanceld bij mij. Ik houd van SF, maar deze series vielen me tegen. Extant veel bla bla; Expanse oninteressante personages, terwijl de setting me in eerste instantie wel aansprak.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:33
Donstil schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:28:
Haha ik vond de eerste aflevering van Angie Tribeca wel geestig eigenlijk. Het is de (enorme) flauwe humor gecombineerd met het totaal niet serieus nemen van jezelf als Cast en Crew wat het wel voor mij doet.

Om nog maar te zwijgen over die geniale Product Placement, aankomen in een Blauwe Ford Flex en vertrekken in een Witte Ford Explorer om vervolgens weer aan te komen in een rood ander model. Gewoon om te stangen :)
Het is wel mijn humor (David Zucker spin offs). Met name de hoge grapdichtheid doet je elke seconde het gevoel geven dat je wel iets mist (woordgrappen, achtergrondzaken) :+

Ben even kwijt hoe de Britse versie ook alweer heet die alweer een paar seizoenen draait. Ook zo heerlijk flauw met een vrouwelijke detective in de hoofdrol.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Joarie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:57:
Ben even kwijt hoe de Britse versie ook alweer heet die alweer een paar seizoenen draait. Ook zo heerlijk flauw met een vrouwelijke detective in de hoofdrol.
Bedoel je A Touch Of Cloth?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Parodie op A Touch of Frost? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Yep bingo!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel te weinig eps, daar moet meer bij :P Maar helaas, de stekker is eruit getrokken }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Joarie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Het is wel mijn humor (David Zucker spin offs). Met name de hoge grapdichtheid doet je elke seconde het gevoel geven dat je wel iets mist (woordgrappen, achtergrondzaken) :+

Haha ja precies, als je continu oplet komen de leukste kleine grapjes voorbij. Zoals bv de manier waarop ze overal hun politie badge dragen, zelfs op de handdoek na het douchen of in het ziekenhuis.

Leuke knipoog naar de Amerikaanse politie films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krusty: Hey, cops, does SWAT stand for short, wide and tubby?
#thesimpsons _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Jorgen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:31:
Gisteravond van zowel Extant als van The Expanse de pilot bekeken. Allebei na 30 minuten gecanceld bij mij. Ik houd van SF, maar deze series vielen me tegen. Extant veel bla bla; Expanse oninteressante personages, terwijl de setting me in eerste instantie wel aansprak.
Extant wordt later een stuk interessanter en wat meer vaart. Jammer dat die uiteindelijk gestopt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dat wel, al was het maar door een gemis aan Sci-Fi-aanbod toendertijd.

Moet zeggen dat inderdaad de verfilming van Childhood's End netjes gedaan is. Slechts minieme afwijkingen ten opzichte van het boek en een paar extra karakterbogen.

Beetje jammer dat alleen op het eind:
spoiler:
Het verblijf op de andere planeet zo kort was en niet getoond werd dat de hoofdpersoon daar een flinke tijd verblijft en meer leert over de Overlords en Overmind. En ook miste ik ook de beweegreden van de Overmind om de Overlords juist op dat moment te sturen. Zijn bestaan stond namelijk onder druk vanwege de occulte experimenten van de mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Childhood's end kan ik ook nog proberen.
Ik had veel goeds over Extant en The Expanse gelezen, maar het viel me niet mee om erin te komen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
The Expanse vind ik echt een leuke serie (5 eps gezien). In ieder geval weer eens echt in de ruimte en met spaceships, tegenstellingen tussen groepen en een dreigende oorlog. Krijg er een beetje het BSG-lite gevoel bij.

Extant is wel aardig, het concept tenminste. Maar dat verzand al vrij snel en s2 is gewoon bagger.
Childhood's End moet ik nog even een kans geven, viel bij ep 1 in slaap maar dat lag meer aan mij al was het ook wel wat traag.

Voor de rest weet ik het niet zo met al die revivals. X-Files heb ik zin in, 24 alleen als ze verder gaan met Kate Morgan (Strahovski) en Prison Break had echt niet gehoeven dat was mooi klaar met die film.

ITV heeft wel weer een leuk 19e eeuws drama: Jericho.
YouTube: Jericho | This January | ITV

Outsiders (WGN) ben ik ook wel benieuwd naar:
YouTube: Outsiders (2016) - Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
ITV heeft wel weer een leuk 19e eeuws drama: Jericho.

Outsiders (WGN) ben ik ook wel benieuwd naar:
YouTube: Outsiders (2016) - Trailer
Dubbel juist! Let ook op Underground. Net als Outsiders een serie van WGN America. Sinds Manhattan zijn ze goed bezig als je kijkt naar het kaliber series die ze de wereld in slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emma Caulfield (Anya, van Buffy the Vampire Slayer :P) bij Supergirl :o Herkende haar amper :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:58:
Emma Caulfield (Anya, van Buffy the Vampire Slayer :P) bij Supergirl :o Herkende haar amper :F
Ik moest ook even drie keer kijken inderdaad :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:28:
[...]

Ik moest ook even drie keer kijken inderdaad :P
Tsja, ze is niet meer immortal :+

Maar ze ziet er goed uit :D, ze heeft er slechter uit gezien in haar ESSNEMMA filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bizar eigenlijk dat jullie nog steeds spreken over Emma Caulfield uit "Buffy". Terwijl die serie al 19 jaar oud is, niet echt een beste Loop baan verder die mevrouw dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:44:
Bizar eigenlijk dat jullie nog steeds spreken over Emma Caulfield uit "Buffy". Terwijl die serie al 19 jaar oud is, niet echt een beste Loop baan verder die mevrouw dus 8)7
Ze heeft veel losse dingen gedaan hier en daar, maar niet dat je zegt, goh, wat briljant :X Jammer, want ze doet het goed in bijvoorbeeld comedy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb haar na Bufffy eigenlijk nooit meer gezien, althans moest haar op zoeken op IMDB, ken bijna niets van wat ze gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is ze nog steeds zo bang voor levende en opgezette bunnies? :P

Een eeuwenoude wraakdemoon en dan zoiets _O-

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 19-01-2016 23:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:21:
Is ze nog steeds zo bang voor levende en opgezette bunnies? :P

Een eeuwenoude wraakdemoon en dan zoiets _O-
Vooral in die (musical-)aflevering "Once More With Feeling" waarin ze een heel liedje toewijd aan konijnen die eng zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb de 1e 3 afl gezien van het 5-delige Ierse drama Rebellion. Van RTE One heb ik nog nooit gehoord maar zag een aantal bekende en minder bekende acteurs uit een aantal Engelse series. In mijn beleving kan deze serie moeiteloos wedijveren met het beste wat de Engelsen te bieden hebben; overtuigende acteerprestaties, mooi gefilmd, uitmuntende regie, goede muziek. Ik ga de Ieren in de gaten houden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2ueThSkUgk4]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CRXDelSol schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:30:
[...]

Vooral in die (musical-)aflevering "Once More With Feeling" waarin ze een heel liedje toewijd aan konijnen die eng zijn.
:Y _/-\o_

Geen zombies vandaag? :/

Wel een hele boel andere nieuwe ep's, 8 vandaag :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:36:
[...]
...

Helaas niet :/
Wel 2 hier (NCIS en NCIS: NO) :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

+ Silent Witness, Teen Wolf, The Expanse, PLL, The Flash en Grandfathered.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Raven schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:36:
[...]

:Y _/-\o_

Holy shit ja, heb er ook 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:21:
Heb de 1e 3 afl gezien van het 5-delige Ierse drama Rebellion. Van RTE One heb ik nog nooit gehoord
Nationale TV zender van Ierland, heb op vakantie wel 's gekeken, beter dan wat hier (NL) gebrouwen wordt.
Bedankt voor de tip, ziet er interessant uit. Nog even op zoek naar Engelse subtitels ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Een andere naam was wel leuk geweest. Nu zit ik straks met een Jericho (2016) en een Jericho (2006).

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Aaron Douglas in The Flash! :D

spoiler:
Jammer dat zijn rol niet heel denderend was. En Patty gaat weg :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 20-01-2016 15:00 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:21:
Heb de 1e 3 afl gezien van het 5-delige Ierse drama Rebellion. Van RTE One heb ik nog nooit gehoord maar zag een aantal bekende en minder bekende acteurs uit een aantal Engelse series. In mijn beleving kan deze serie moeiteloos wedijveren met het beste wat de Engelsen te bieden hebben; overtuigende acteerprestaties, mooi gefilmd, uitmuntende regie, goede muziek. Ik ga de Ieren in de gaten houden.

[video]
Was ook begonnen aan de eerste ep, maar kwam wat tussen dus niet afgemaakt. Zag er idd niet slecht uit. Over de onafhankelijkheid van Ierland en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Psst

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1629259/7

Eigen topic, nog door jou aangemaakt ook :9

Nu werd ik gespoiled :( Al weet ik van te voren wel dat het kan gebeuren, dus erg is't nie. Maar voor anderen misschien wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 20-01-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Terranova schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:57:
[...]

Psst

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1629259/7

Eigen topic, nog door jou aangemaakt ook :9

Nu werd ik gespoiled :( Al weet ik van te voren wel dat het kan gebeuren, dus erg is't nie. Maar voor anderen misschien wel.
Door mezelf ook nog inderdaad :F Het zijn er ook zoveel :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Voor wie erg genoten heeft van deel 1

Wikipedia: James May's Cars of the People

Deel 2 komt komende zondag en het weekend erop uit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Legends of Tomorrow net gezien. De serie begint niet heel sterk, maar Arrow had ook opstartproblemen in het eerste seizoen. Teveel personages, te overvol en veel teveel achtergrondinformatie. Beetje jammere aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:03:
Legends of Tomorrow net gezien. De serie begint niet heel sterk, maar Arrow had ook opstartproblemen in het eerste seizoen. Teveel personages, te overvol en veel teveel achtergrondinformatie. Beetje jammere aflevering.
Ik had liever ook gezien dat ze het verzamelen van personages over 2 episodes spreiden, dan was het minder chaotisch geweest. Maar anderzijds, zoveel meer konden ze misschien niet toevoegen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Wij waren nog geen half jaar geleden begonnen met "The Flash".
Tot het stukje met
spoiler:
Felicity
(even voor de zekerheid).
Waarop we zoiets hadden van: "Wut? Wie is dat en wat hebben we gemist in de previously on The Flash (wat dus niet waar is, maar goed.)".
Uiteindelijk uitgevogeld dat het een character in Arrow was.
Toen maar begonnen met tegenzin aan Arrow.
Al snel vonden we Arrow leuker dan The Flash. Toen we synchroon liepen met The Flash, was het wel even aanpassen om ook The Flash weer op te zetten.
Het zijn twee totaal andere soort series. Maar beide zijn erg leuk om te kijken.

Het enige waar ik niet aan kan wennen is dat voor stukje van Arrow. I have to become someone else.
Eerst zijn vader, toen zijn beste vriend, daarna de stad. Wat nog meer? De kamergenoot van zijn zus haar scharrel oid? Als ze dat ieder seizoen veranderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Met Arrow heb ik inmiddels een liefde-haat-verhouding. Ik kijk de serie meer om de tie-ins met de andere series te kunnen blijven volgen (gastoptredens Flash & Constantine en opbouw naar Legends of Tomorrow).
Maar het niveau is soms wel tenenkrommend. Zeker als je daartegen Daredevil of Jessica Jones zet.

En vind het wel jammer dat ze bij de Flash weer teruggrijpen naar het oh zo bekende "ik vind een meisje leuk, ik wil haar laten weten wie ik ben, iemand houdt me tegen omdat ik haar anders in gevaar breng, ik vertel het dan maar niet, meisje kan niet met de rare situatie omgaan, relatie uit, volgende vrouwelijke personage introduceren voor de love-arc"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Joarie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:10:
Zeker als je daartegen Daredevil of Jessica Jones zet.
Dan krijg je met series bij The CW. Arrow en Flash zullen een stuk lager budget hebben dan bovenstaande twee. Ook moeten ze bij The CW natuurlijk de mooie mensen grens halen :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The 100 S3 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
wontcachme schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:10:
[...]

Dan krijg je met series bij The CW. Arrow en Flash zullen een stuk lager budget hebben dan bovenstaande twee. Ook moeten ze bij The CW natuurlijk de mooie mensen grens halen :+ :+
"I watch Arrow for Laurel Lance" said no one ever

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Klopt, heb er zin in!
Arethusa schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Ik had liever ook gezien dat ze het verzamelen van personages over 2 episodes spreiden, dan was het minder chaotisch geweest. Maar anderzijds, zoveel meer konden ze misschien niet toevoegen.
De pilot is tweedelig (deel 2) is volgende week, maar ik denk echt dat zeker een redelijk aantal afleveringen gaat duren voordat deze serie echt op de rails is. Totdat ze echt een idee hebben hoe ze alle personages gaan gebruiken, zal het dit niveau blijven halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Veefje op 22-01-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:44

Damian

Insane Obtrusion

Jezus wat heeft America in godsnaam voor een beeld van Nederland.

Iemand gezien hoe een hollands gezin er uitzag in The Blacklist ?? Nog net geen zwart witte tv, zien er uit als boeren. Schandalig.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

Pinobigbird

doesn't share food!

Het zal wel ergens in Zeeland zijn, dan klopt het toch wel aardig? >:)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
Damian schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:23:
Jezus wat heeft America in godsnaam voor een beeld van Nederland.

Iemand gezien hoe een hollands gezin er uitzag in The Blacklist ?? Nog net geen zwart witte tv, zien er uit als boeren. Schandalig.
Ze spraken tenminste Nederlands en niet Duits zoals zo vaak in serie/films |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

chrisO schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:30:
[...]

Al vind ik het heel erg meevallen de laatste paar jaar,er wordt bij een beetje serie ook echt nederlands gepraat.

Was laatst een engelse serie met studenten half aan het kijken op netflix waar blijkbaar een nederlandse bij kwam,alleen had ik dat een beetje gemist tot ze begon te vloeken in het nederlands...toen hadden mijn oren opeens van....huh wat..?? wat heb ik gemist :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

chrisO schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:30:
[...]

Heb je gehoord hoe ze nederlands spraken? Sloeg ook helemaal nergens op. Waren gewoon amerikanen met een heel slecht opgelezen stukje nederlandse tekst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

-spoiler wellicht-

vanaf 3:05. Het stukje op de TV klopt wel, maar hoe zij spreken e.d. is echt slecht. En wat staat er op die tv? Onderwerp van Manhunt ontruimd???En hoe dat huis en de meubels er uit zien :X Bij mijn opa thuis staat zelfs een flatscreen :X

Ik las ergens dat Netflix 2 miljoen betaald voor een enkele aflevering van The Blacklist. Hoe moeilijk is het dan om een Hollander op trommelen en dit goed te regelen???

[ Voor 50% gewijzigd door Damian op 22-01-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Damian schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:41:
Ik las ergens dat Netflix 2 miljoen betaald voor een enkele aflevering van The Blacklist. Hoe moeilijk is het dan om een Hollander op trommelen en dit goed te regelen???
Netflix? Het wordt gemaakt door NBC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Joarie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:25:
[...]

_O-
Idd, mijn vrouw sopt bij het bovenlijf van Oliver en ik moet zeggen dat het erg fijn kijken is naar Felicity.
Altijd blij als zij weer door het beeld heen komt lopen. Ook die uitspraken van haar zijn altijd erg top.

Ik blijf erbij, de vechtbewegingen zijn erg leuk om te zien.
Alleen jammer dat heel Starling City zo kan vechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

wontcachme schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:48:
[...]

http://deadline.com/2014/...ix-deal-2-million-825836/

Dus ze hebben geld zat daar volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
[...]

Klopt, maar Netflix legt volgens mij ook echt dat bedrag neer om The Blacklist op Netflix te kunnen tonen. Kun je nagaan, meer dan 20 eps per seizoen. Dus NBC krijgt flink wat geld binnen voor The Blacklist van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:33:
De pilot is tweedelig (deel 2) is volgende week.
Ah kijk aan, dat wist ik nog niet.Goed om te weten.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48
Vond het begin van S1 echt vreselijk slechts soms, maar het werdt steeds beter. Heb hier toch wel zin in! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:01
Arunia schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:56:
Idd, mijn vrouw sopt bij het bovenlijf van Oliver en ik moet zeggen dat het erg fijn kijken is naar Felicity.
Altijd blij als zij weer door het beeld heen komt lopen. Ook die uitspraken van haar zijn altijd erg top.
Yep ... Felicity is een lichtpuntje in de serie. Hoewel, in mijn geval was ze dat.
Enkel haar aanwezigheid is helaas niet voldoende reden om Arrow te blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Joarie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:10:
Met Arrow heb ik inmiddels een liefde-haat-verhouding. Ik kijk de serie meer om de tie-ins met de andere series te kunnen blijven volgen (gastoptredens Flash & Constantine en opbouw naar Legends of Tomorrow).
Maar het niveau is soms wel tenenkrommend. Zeker als je daartegen Daredevil of Jessica Jones zet.

En vind het wel jammer dat ze bij de Flash weer teruggrijpen naar het oh zo bekende "ik vind een meisje leuk, ik wil haar laten weten wie ik ben, iemand houdt me tegen omdat ik haar anders in gevaar breng, ik vertel het dan maar niet, meisje kan niet met de rare situatie omgaan, relatie uit, volgende vrouwelijke personage introduceren voor de love-arc"
Yep, Arrow is sinds seizoen 3 een heel problematische serie. Nu zeg ik eerlijk dat seizoen 4 stukken beter is dan seizoen 3, maar ik kijk ook met steeds minder plezier naar de serie. De irritante flashbackscenes die maar niet willen stoppen, Laurel en Thea die niet de meest interessante en sterke acteurs zijn en de verhaallijnen die steeds vaker het formulatige aantikken. Ik zal zeker niet stoppen met de serie, maar of ik ooit weer écht zal uitkijken naar een aflevering van Arrow... dat denk ik op dit moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

S01E01 gezien van de nieuwe comedy Baskets van FX. De stijl lijkt op dat van Louie, daar had ik echter niet zo veel mee. Baskets vind ik veel beter geslaagd. Geen dijenkletser maar eerder zwart, absurd en bizar. Geen enkele keer gelachen, echter gaan de mondhoeken wel iets omhoog en ik heb me kostelijk vermaakt. Leuk om weer 's 'n echte anti-held te zien.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T5yuV0q61s8]

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 22-01-2016 14:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 10:17
Joarie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Sara Lance daarentegen...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:32:
S01E01 gezien van de nieuwe comedy Baskets van FX. De stijl lijkt op dat van Louie, daar had ik echter niet zo veel mee. Baskets vind ik veel beter geslaagd. Geen dijenkletser maar eerder zwart, absurd en bizar. Geen enkele keer gelachen, echter gaan de mondhoeken wel iets omhoog en ik heb me kostelijk vermaakt. Leuk om weer 's 'n echte anti-held te zien.

[video]
Die heb ik vandaag ook gekeken. Vond 'em ook heel degelijk. Had die en Legends op de planning voor recensies. En Dark Net van Showtime kwam vandaag uit, iets over de gevaren van het internet.

Vandaag released Amazon ook het hele seizoen van Mad Dogs. De Amerikaanse remake van de Britse versie. De eerste ep kwam al uit tijdens een pilotseizoen van Amazon en die was zeker de moeite waard.

[YouTube: http://youtu.be/841XDVYqWxw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:02:
[...]

Klopt, maar Netflix legt volgens mij ook echt dat bedrag neer om The Blacklist op Netflix te kunnen tonen. Kun je nagaan, meer dan 20 eps per seizoen. Dus NBC krijgt flink wat geld binnen voor The Blacklist van Netflix.
Dat is een flink bedrag per aflevering :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Die heb ik vandaag ook gekeken. Vond 'em ook heel degelijk. Had die en Legends op de planning voor recensies. En Dark Net van Showtime kwam vandaag uit, iets over de gevaren van het internet.

Vandaag released Amazon ook het hele seizoen van Mad Dogs. De Amerikaanse remake van de Britse versie. De eerste ep kwam al uit tijdens een pilotseizoen van Amazon en die was zeker de moeite waard.

[video]
Ben ook zeer benieuwd naar Dark Net, ga ik vanavond kijken. Zag idd E01 van Mad Dogs binnenkomen maar weet niet of ik het wel wil zien, er zijn erg weinig geslaagde remakes en ze hebben geen John Simm. Desondanks ben ik wel nieuwsgierig want de trailer zag er goed uit.
S02 van Legends kon mijn verwachtingen helaas na S01 niet helemaal waarmaken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Touchdomex schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:44:

Bedankt voor de tip, deel 1 gevolgd, erg interessant om te zien en ook wel vermakelijk. Ik vond aflevering één wel het leukst wat ik mij kan herinneren, de andere twee waren vooral wat interessanter eigenlijk.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
[...]
Nee het wordt gemaakt door Davis, Universal en Sony. NBC is alleen de primaire afnemer en daardoor belangrijkste financier (zonder hen geen serie zeg maar). De licentie aan Netflix is primair een zaak van die drie productiebedrijven. Mogelijk dat NBC rond zo'n deal ook wat in de melk te brokkelen heeft en er door korting krijgt of zo (geen idee) maar het is niet hun ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:40:
[...]

Ben ook zeer benieuwd naar Dark Net, ga ik vanavond kijken. Zag idd E01 van Mad Dogs binnenkomen maar weet niet of ik het wel wil zien, er zijn erg weinig geslaagde remakes en ze hebben geen John Simm. Desondanks ben ik wel nieuwsgierig want de trailer zag er goed uit.
S02 van Legends kon mijn verwachtingen helaas na S01 niet helemaal waarmaken.
De serie Legends heb ik zelf nooit gekeken. Ik bedoelde Legends of Tomorrow. Misschien met m'n vriendin eens Legends kijken, die houdt wel van procedurals. Ben er zelf echt geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:21:
[...]

De serie Legends heb ik zelf nooit gekeken. Ik bedoelde Legends of Tomorrow. Misschien met m'n vriendin eens Legends kijken, die houdt wel van procedurals. Ben er zelf echt geen fan van.
O ja die, van de makers van o.a. Arrow, sla ik (bij voorbaat) over. Ik wacht wel op The Defenders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:32:

[video]
De zelfde style als Louie? Whow dat klinkt goed, Louie is een van de beste comedies van de laatste jaren.

Bedankt voor de tip, ik knal hem in Sonar
Touchdomex schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:44:

Gaaf ja, met "deel 1" bedoel je Seizoen 1 toch? er waren namelijk al drie afleveringen.
Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:46:
[...]

[video]
Eigenlijk is alles van Showtime het kijken waard, Dark Net staat dan ook op mijn lijstje :)

Het origineel van Mad Dogs ken ik niet dus ik ga maar aan de Remake beginnen, is Amazon Prime ook weer ergens goedvoor :)
Damian schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:41:
-spoiler wellicht-

[video]

vanaf 3:05. Het stukje op de TV klopt wel, maar hoe zij spreken e.d. is echt slecht. En wat staat er op die tv? Onderwerp van Manhunt ontruimd???En hoe dat huis en de meubels er uit zien :X Bij mijn opa thuis staat zelfs een flatscreen :X

Haha dat zat in de aflevering van afgelopen week idd, best wel geestig.
Vond het alleen wel opvallend dat de acteurs heel slecht Nederlands spraken en de Stem op de TV juist weer uitstekend.

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 22-01-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat was de finale van Heroes Reborn weer een afknapper zeg :X

Steeds weer die opbouw naar iets groots.. en er dan uiteindelijk niets mee doen. Alsof je seks hebt zonder een orgasme -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legends of Tomorrow is inderdaad begonnen als een rommeltje, maar ik kijk het nog even aan.

Wel grappig om Jack Bristow te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Eigenlijk is alles van Showtime het kijken waard, Dark Net staat dan ook op mijn lijstje :)

Het origineel van Mad Dogs ken ik niet dus ik ga maar aan de Remake beginnen, is Amazon Prime ook weer ergens goed voor.
Heb je de Amerikaanse, Britse of Duitse. Wil me er ook voor aanmelden, maar heb geen zin dat m'n unblock-us straks niet op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:21:
[...]

Heb je de Amerikaanse, Britse of Duitse. Wil me er ook voor aanmelden, maar heb geen zin dat m'n unblock-us straks niet op werkt.
Amerikaanse, genomen toen "Man in the High Castle" uit kwam, maar verwacht niet te gaan verlengen hoor.

Ik doe nu iPhone instellen op beeld naar Apple tv > Gratis VPN starten > Amazon app starten > Video starten (Speelt dan dus op de AppleTV) > Paar seconden kijken > Pauzeren > VPN Killen (Amazon app open houden) > Afspelen.

Moet je wel zo doen voor elke aflevering maar vervolgens speelt de hele aflevering keurig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:27:
[...]

Amerikaanse, genomen toen "Man in the High Castle" uit kwam, maar verwacht niet te gaan verlengen hoor.

Ik doe nu iPhone instellen op beeld naar Apple tv > Gratis VPN starten > Amazon app starten > Video starten (Speelt dan dus op de AppleTV) > Paar seconden kijken > Pauzeren > VPN Killen (Amazon app open houden) > Afspelen.

Moet je wel zo doen voor elke aflevering maar vervolgens speelt de hele aflevering keurig af :)
Ik had ook eens een trial van een maand. Toen had ik via m'n unblock us geen problemen, maar ben sinds dat bericht over regio blocking van Netflix beetje huiverig. 99 dollar is Amazon prime voor een jaar. Ze hebben op zich wel genoeg HBO spul dat ik nog eens zou willen zien. De vraag is echter of het het waard is, aangezien je alles via dingen als Kodi gwn voor free kunt streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Veefje schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:25:
[...]
Yep, Arrow is sinds seizoen 3 1 een heel problematische serie.
Moest wel lachen hierom. Ik zelf ben gestopt na een paar afleveringen, die troep mag wat mij betreft van de buis. Dat ze daar nog meer seizoenen achter hebben geplakt. Ik verbaas me er echt over dat mensen dat elke week kunnen uitstaan.
Stukfruit schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:16:

Steeds weer die opbouw naar iets groots.. en er dan uiteindelijk niets mee doen. Alsof je seks hebt zonder een orgasme -O-
Inderdaad, paar aardige afleveringen ertussen maar die laatste twee... gewoon uitgezet op een gegeven moment. Ik begin het idee te krijgen dat die Tim Kring gewoon niet weet hoe die een serie/seizoen moet afsluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door Winst op 22-01-2016 21:30 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
mowa schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:51:
[...]

O ja die, van de makers van o.a. Arrow, sla ik (bij voorbaat) over. Ik wacht wel op The Defenders.
Ik vermoed dat je een andere bedoeld. :P

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:57:
De zelfde style als Louie? Whow dat klinkt goed, Louie is een van de beste comedies van de laatste jaren.

Bedankt voor de tip, ik knal hem in Sonar
idd ook een single camera serie. Sterker nog, zag dat Louis C.K. 1 van de makers is. Louie vond ik echter iets te "gemaakt" (jongens we gaan hier staan en dit en dat zeggen) Baskets is wat spontaner.
Leo1010 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:52:
[...]

[video]
Nee, ik bedoel duidelijk The Defenders die ik een aantal maanden geleden al 's heb genoemd, volgens mij tijdens/na Jessica Jones.

Fan-made trailer

Dark Net heb ik na 10 min uitgezet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Stukfruit schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:16:

Seks zonder orgasme is tot daar aan toe, het is meer op het moment dat je aan het einde bent, ze je eraf duwt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
mrsar schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:33:
[...]

Al vind ik het heel erg meevallen de laatste paar jaar,er wordt bij een beetje serie ook echt nederlands gepraat.

Was laatst een engelse serie met studenten half aan het kijken op netflix waar blijkbaar een nederlandse bij kwam,alleen had ik dat een beetje gemist tot ze begon te vloeken in het nederlands...toen hadden mijn oren opeens van....huh wat..?? wat heb ik gemist :P
Ooit Crossing Lines gekeken? Leuke serie, maar dan irriteer je je mateloos wanneer ze in Amsterdam zijn, alles NL sfeer, echt Nederland, en dan praat de Nederlandse politie niet alleen Engels tegen de spelers, maar ook onderling ...... 8)7 :F |:(
Daar kan ik me zo ongelooflijk mateloos aan irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Leo1010 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:52:
[...]

Ik vermoed dat je bedoelt bedoelt (en niet bedoeld). :P

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42
Firefly, The Expanse, hebben het toch allemaal net niet...

Maar verder met Cuffs kijken of dat wat is.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
aveenhuysen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:29:
Firefly, The Expanse, hebben het toch allemaal net niet...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ah, ik ben geloof ik niet de enige die wat moeite met Arrow heeft. In het begin een toffe serie, veel actie, nu is het meer een soap serie geworden. Tijd om er mee te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Net Stan Lee's Lucky Man gezien. Vond het een toffe eerste aflevering. Niets speciaal qua gebeurtenissen, maar gewoon goed en degelijk uitgevoerd. James Nesbitt is goed gecast en het ziet er allemaal goed uit. Ook nog een cameo van Stan Lee, trouwens. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Rob 'Waku Waku' Fruithof in Black Sails _O- _O- _O-

Goed om eens echt Nederlands te horen en dat ze de moeite hebben gedaan in Kaapstad een paar Nederlanders in te huren in plaats van simpel Afrikaans te praten zoals ze halve crew wel zal kunnen. Wel weinig kans op een volgende aflevering voor Rob.

Verder was het weer vanouds goed, Flint is 100% psycho geworden, Jack Rackham maakt er zoals altijd een teringzooi van en Blackbeard has arrived !

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Horrorklassieker The Exorcist wordt televisieserie'
De horrorfilm The Exorcist wordt een televisieserie. De zender Fox heeft bekend gemaakt een pilot te gaan maken van de beroemde film uit 1973.

Het drama moet een moderne versie worden van het boek The Exorcist uit 1971 van schrijver William Peter Blatty, meldt EW.

De serie moet een psychologische thriller worden die gaat over twee mannen die elk op totaal verschillende wijze de strijd aangaan met demonische bezetenheid in een familie.

Het idee voor de serie komt onder andere voort uit de "vernieuwde interesse voor duiveluitdrijving", zo laten de makers weten. In de Verenigde Staten was vorig jaar voor het eerst een dergelijke uitdrijving rechtstreeks te zien op de televisie. Ook zijn er geruchten dat de kerk in Amerika steeds meer priesters leert over exorcisme.

Jeremy Slater is de schrijver en producer van de nieuwe serie. Het is niet bekend wanneer de tv-serie verschijnt.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:19:
Legends of Tomorrow is inderdaad begonnen als een rommeltje, maar ik kijk het nog even aan.

Wel grappig om Jack Bristow te zien :P
Het begon wat chaotisch inderdaad, maar dat krijg je ook al snel met zo'n grote cast, met een lading cast van de voorgaande shows ter introductie daar bovenop, die je allemaal duidelijk in beeld wil brengen en een doel wil geven :X

Maar de Darth Vader en Boba Fett referenties maken een hoop goed :+

Moest wel even zuchten bij de openingsscene, dat was een Doctor Who scenario met een groter budget, dat lag er net even te dik bovenop, imo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Mijn grote probleem met Legends of Tomorrow is dat er (voor mij iig) geen leuke acteurs bij zitten. Vind het allemaal b-acteurs die samen misschien wat leuks gaan doen. Ook de setting vind ik wat makkelijk en flauw, waarbij ze ook weinig origineels doen. Denk niet dat ik die blijf volgen. Misschien als er ergens een cross-over is dat ik nog even kijk waar het om gaat, maar kan me niet voorstellen dat die serie het lang gaat volhouden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:00
Coenen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 08:59:
Ah, ik ben geloof ik niet de enige die wat moeite met Arrow heeft. In het begin een toffe serie, veel actie, nu is het meer een soap serie geworden. Tijd om er mee te stoppen...
Voor mij is ieder seizoen het laatste seizoen, maar als puntje bij paaltje komt blijf ik nog steeds kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:41:
Mijn grote probleem met Legends of Tomorrow is dat er (voor mij iig) geen leuke acteurs bij zitten. Vind het allemaal b-acteurs die samen misschien wat leuks gaan doen.
B-acteurs die matig acteren maar er wel prima uitzien is toch juist het hele idee van TheCW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 15:58:
[...]

B-acteurs die matig acteren maar er wel prima uitzien is toch juist het hele idee van TheCW?
Beetje flauw, maar het zijn voor CW-standaarden b-acteurs (als je dan toch onder de gordel wilt slaan)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.