Veefje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:41:
[...]
Als ik kijk naar de series die jij kijkt dan zoek je het meer in de procedurals. Dus:
Chicago Fire, Chicago PD, Chicago Med, The Mentalist, Life, Person of Interest, Burn Notice, White Collar, Limitless, Witches of Eastwick, Suits, Revenge, Lucifer (pilot is al te downloaden, maar de serie begint op de 25e).
Thanx,
Daar ga ik zeker eventjes onderzoek naar doen.
Altijd jammer als je weer klaar ben met het kijken van 1 van je favoriete series, uiteraard veel te vroeg om weer op nieuw te beginnen.... Maar duurt altijd zolang voordat het nieuwe seizoen compleet is... Gelukkig hoef ik in het geval van Castle nog maar 3 maandjes te wachten.
Series die net begonnen zijn of die na 1a 2 seizoenen gecanceld zijn daar kijk ik sowieso niet naar.
Na Firefly, TSCC en Universe heb ik daar geen zin meer in

.
Kwa smaak maakt het mij trouwens niet zoveel uit hoor.
Zolang er maar een soort van een verhaal in zit, wat drama, romantiek en vooral chemie tussen alle personages.
Mijn top 5 series zijn
1:Chuck (minus de laatste paar afleveringen van seizoen 5)
2:Castle
3:Doctor Who
4:TSCC(+ een fanscript van nog 2 seizoenen wat echt geweldig is)
5:Smallville
Bestaat vooral uit series die al helemaal klaar zijn.
Uiteraard zijn er series zoals Jessica Jones, The last ship, Game of thrones, Orphan black en Penny dreadfull die ik ook fantastisch vind... maar die zijn helaas nog lang niet compleet

.
Wat zou het toch fijn zijn als er een pil bestond waardoor je alle tv series kon vergeten die je ooit heb gekeken...
Dat je ze weer allemaal opnieuw voor de eerste keer kan kijken