Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Stukfruit schreef op zondag 10 januari 2016 @ 20:21:
[...]

Aah, dank u :)

Net via Graham Norton kwam ik er trouwens achter dat er een nieuwe Marvel-achtige serie komt, maar dan in het Brits en met een onbekend karakter van Stan Lee: ene "Lucky Man". Zou best interessant kunnen worden:

[video]

Eerste aflevering komt volgens TVMaze op 22 Januari :)
Oeh, met James Nesbitt. :9 Die was al geniaal in Jekyll.
Gaat op de lijst.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
damn. gister alweer begonnen aan seizoen 4 van justified. Gaat hard met top series wegkijken in het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Volgen mensen hier War and Peace op de BBC?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Ja, de eerste aflevering gezien vorige week en het zag er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Weten jullie nog leuke series. Ik houd vooral van humor, actie en thriller series. Mijn favoriete series tot nu toe zijn suits en homeland en Sherlock. Verder heb ik ook deze al gezien:
Breaking bad, GoT, The Flash, Better call Sall, Daredevil en Strike back. Die laatste vind ik echt een aanrader als je van het actie genre houdt. Vooral vanaf seizoen 2 dan:p.
Maar goed, Tips zijn welkom!

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
tommiboy96 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:38:
Weten jullie nog leuke series. Ik houd vooral van humor, actie en thriller series. Mijn favoriete series tot nu toe zijn suits en homeland en Sherlock. Verder heb ik ook deze al gezien:
Breaking bad, GoT, The Flash, Better call Sall, Daredevil en Strike back. Die laatste vind ik echt een aanrader als je van het actie genre houdt. Vooral vanaf seizoen 2 dan:p.
Narcos (actie, thriller)
Limitless (actie, humor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

.. Strike back. Die laatste vind ik echt een aanrader als je van het actie genre houdt.
Die serie mis ik echt ... veel actie en de prachtige locaties.
Een van de hoofdrolspelers (Sullivan Stapleton) speelt nu in Blindspot, ook veel actie.

icecreamfarmer schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:01:
Reken maar ! Heb eerste 2 episodes gezien, prachtig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
[quote]Goner schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:46:
[...]

Een van de hoofdrolspelers (Sullivan Stapleton) speelt nu in Blindspot, ook veel actie.

Ik heb het geluk dat ik seizoen 4 nog moet zien :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Goner schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:46:
[...]

En de ander zat in The Player, met ook actie, maar verder een tamelijk stompzinnig uitgangspunt :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

tommiboy96 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:51:
Ik heb het geluk dat ik seizoen 4 nog moet zien :)
Er zijn 5 seizoenen :
Chris Ryan's Strike Back
Project Dawn
Vengeance
Shadow Warfare
Legacy

voor ander soort actie, maar wel leuk : Black Sails (piraten) en Vikings (vikingen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb laatst de box binnen gekregen van Strike Back. *O*

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 20:50
Ah thanks.. het boek is echt fantastisch, deze gaat zeker op mijn watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dreamscape schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:09:
[...]

En de ander zat in The Player, met ook actie, maar verder een tamelijk stompzinnig uitgangspunt :)
Ik heb toevallig de afgelopen dagen The Player gezien, stiekem toch wel genoten. Jammer dat ze er niet mee verder gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Donstil schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:59:
[...]

Ik heb toevallig de afgelopen dagen The Player gezien, stiekem toch wel genoten. Jammer dat ze er niet mee verder gaan.
Oh, ik vond hem ook wel grappig, hoor. Leuk voor van die momenten dat je even een 'niet al te veel bij nadenken'-serie wilt. Tijdens het eten gewoon even The Player of iets anders met actie en dan later op de avond even goed gaan zitten voor een serie met iets meer diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
icecreamfarmer schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:01:
Yep, topserie! Kijk ook even naar Jericho van ITV, 7 januari begonnen. Ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kwam net al zappend terecht in een aflevering van Zoo terecht.
Zag er wel intrigerend uit ... (tot ik gefrustreerd afhaakte door de reclameblokken). is het iets ?? Er komt een 2e seizoen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:36:
Kwam net al zappend terecht in een aflevering van Zoo terecht.
Zag er wel intrigerend uit ... (tot ik gefrustreerd afhaakte door de reclameblokken). is het iets ?? Er komt een 2e seizoen dit jaar.
Nee, is niets. Hooguit als guilty pleasure. Het is tenminste beter dan Under the Dome, dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowabungaa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-09 17:45
Into The Badlands als je een stupide plot en vrij idiote nonsense die compleet zonder ironie gespeeld wordt niet erg vindt. Het is 1 van de weinige series die echt aandacht heeft voor goede choreografie voor de knokpartijen, heerlijke Aziatische wire kung fu.

Overigens, misschien een idee om het start topic met wat meer nieuwe series voor 2016 uit te breiden? Ik kijk bijvoorbeeld sterk uit naar Baskets (surrealistische comedy), de nieuwe Westwood (oh yes, de sci-fi western klassieker, nu door HBO!), Animals (satirische, mature animatie comedy), Vinyl (shady' drama over de muziek industrie) en Billions (drama in de Wallstreet stijl).

Dat allemaal bovenop de geweldige series die terugkomen/weer begonnen zijn in 2016 (Bobs Burgers, House of Cards, Better Call Saul, Archer, soort van excited voor Outlander, de FREAKIN' X-FILES!) begin ik me af te vragen waar ik de tijd allemaal vandaan ga halen nu mijn Bachelor thesis geschreven moet worden :+ Gelukkig staan er hier twee schermen naast elkaar, dat wordt multi-tasken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Cowabungaa schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:54:
Overigens, misschien een idee om het start topic met wat meer nieuwe series voor 2016 uit te breiden? Ik kijk bijvoorbeeld sterk uit naar Baskets (surrealistische comedy), de nieuwe Westwood (oh yes, de sci-fi western klassieker, nu door HBO!), Animals (satirische, mature animatie comedy), Vinyl (shady' drama over de muziek industrie) en Billions (drama in de Wallstreet stijl).
Dat ligt aan het feit dat de API samen met de database van TVrage enkel maanden geleden offline ging (al heb ik snel even gekeken op de site en die werkt gewoon weer) en het een heel karwei is om over te schakelen naar de API van bijvoorbeeld TVmaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Le Enfant! schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:45:
[...]

Dat ligt aan het feit dat de API samen met de database van TVrage enkel maanden geleden offline ging (al heb ik snel even gekeken op de site en die werkt gewoon weer) en het een heel karwei is om over te schakelen naar de API van bijvoorbeeld TVmaze.
TVrage werkt weer :o Eind december werkte het nog niet en sinds de 30ste blijkbaar weer wel.

Zal snel eens kijken of de db van ons dan ook weer werkt en de update functie ook weer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowabungaa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-09 17:45
Le Enfant! schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:45:
[...]

Ahhh, dat wordt niet allemaal handmatig gedaan? Dan ben ik schijnbaar toch iets ouderwetser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Cowabungaa schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:56:
[...]

Ahhh, dat wordt niet allemaal handmatig gedaan? Dan ben ik schijnbaar toch iets ouderwetser :+
Oh hell no :P. Ergens rond 2010/2011 nog wel. Maar op den duur kwamen er zo veel series en zoveel data om bij te houden dat het makkelijk was om een "automatisch" iets te maken. Dat heeft Wiethoofd toen gedaan. Wat wij nu nog moeten doen is handmatig een serie in een database plaatsen, de relevante data zoeken (url's, video's, beschrijvingen) en daarna wordt alles automatisch bijgehouden met tvrage data. En we moeten op een paar knopjes drukken om dan alle data uit te spugen in een kant en klare TS. Enkele keer per jaar dus ff nieuwe series erin knallen (voornamelijk augustus en februari) en gaan met de banaan. We hebben op dit moment een 741 series in de database dus dan is handmatig een pokkewerk :P

En als tvrage dan wegvalt, loopt alles in de soep :P.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
wontcachme schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:25:
[...]

Oh hell no :P. Ergens rond 2010/2011 nog wel. Maar op den duur kwamen er zo veel series en zoveel data om bij te houden dat het makkelijk was om een "automatisch" iets te maken. Dat heeft Wiethoofd toen gedaan. Wat wij nu nog moeten doen is handmatig een serie in een database plaatsen, de relevante data zoeken (url's, video's, beschrijvingen) en daarna wordt alles automatisch bijgehouden met tvrage data. En we moeten op een paar knopjes drukken om dan alle data uit te spugen in een kant en klare TS. Enkele keer per jaar dus ff nieuwe series erin knallen (voornamelijk augustus en februari) en gaan met de banaan. We hebben op dit moment een 741 series in de database dus dan is handmatig een pokkewerk :P

En als tvrage dan wegvalt, loopt alles in de soep :P.
Is het ook mogelijk om de API te gebruiken van TVDB? Dat is ook wel een handige. Of iets als Trakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Veefje schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:40:
[...]

Is het ook mogelijk om de API te gebruiken van TVDB? Dat is ook wel een handige. Of iets als Trakt.
Trakt heb ik niet naar gekeken (gebruik zelf zulke website's niet meer sinds SickRage). Tvdb heb ik toen tvrage offline ging wel naar gekeken, maar mijn kennis om dit zelf om te bouwen is nihil en en Wiethoofd is ook druk. Wellicht dat ik er binnenkort mij er eens in kan verdiepen. Overigens als we overstappen lijkt tvmaze mij handiger omdat je daar ook kan werken met tvrage id's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vannacht zou de eerste aflevering van house of lies season 5 uitgezonden moeten zijn, maar hij is nergens online te vinden. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Erazzzer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:05:
Vannacht zou de eerste aflevering van house of lies season 5 uitgezonden moeten zijn, maar hij is nergens online te vinden. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Ooh nou je het zegt, hier is hij ook niet binnen idd.

Was het niet afgelopen seizoen ook gedonder aan het begin? Releases die laat kwamen enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:19:
[...]

Ooh nou je het zegt, hier is hij ook niet binnen idd.

Was het niet afgelopen seizoen ook gedonder aan het begin? Releases die laat kwamen enz?
Geen flauw idee, maar ik zie ook nergens een topic lopen op de gangbare seriefora...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
https://www.d00per.com/dupe nog niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB zegt april 2016 :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lijkt wel vertraagd oid, Showtime zelf heeft het nu ook over "Coming in 2016"

Het liep de afgelopen seizoen altijd gelijk met Shameless toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep. Maar Shameless is ook raar, 2 dagen terug hele Twitter feed vol met berichten over ep1 van nieuwe seizoen die al meer dan 1 week geleden uitgezonden is geweest :?

[ Voor 95% gewijzigd door Raven op 12-01-2016 22:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:08:
[...]

Lijkt wel vertraagd oid, Showtime zelf heeft het nu ook over "Coming in 2016"
...
Geen idee, maar House of Lies zijn wel aan het filmen momenteel in Cuba.

Verder zie ik op geen enkele calender een uitzendschema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:10:
Jep. Maar Shameless is ook raar, 2 dagen terug hele Twitter feed vol met berichten over ep1 van nieuwe seizoen die al meer dan 1 week geleden uitgezonden is geweest :?
Nee die is niet uitgezonden maar een weekje voor release beschikbaar gemaakt op de streaming dienst van Showtime.

Was afgelopen jaar ook zo.

Hij was top trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:56:
[...]

Geen idee, maar House of Lies zijn wel aan het filmen momenteel in Cuba.

Verder zie ik op geen enkele calender een uitzendschema.
Paar minuten geleden bekent gemaakt: House of Lies returns April 10th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

S01E01 van Shadowhunters gezien. Op zich een goed verhaal wat me al zo bekend voorkwam; The Mortal Instruments: City of Bones maar zo slecht geregisseerd en geacteerd. Had het kunnen weten want het is weer zo'n kinderserie van Freeform.

Helemaal vergeten te vermelden dat S02 van Siblings op BBC Three is gestart omdat ik gisteravond pas S02E01 en E02 heb bekeken. Herhalingen van E02 van deze knotsgekke serie worden de hele week nog herhaald op BBC Three. Met enige regelmaat komen daar briljante comedy's langs.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:05:
[...]

Nee die is niet uitgezonden maar een weekje voor release beschikbaar gemaakt op de streaming dienst van Showtime.

Was afgelopen jaar ook zo.

Hij was top trouwens.
Ah ja.

On that subject:
@SHO_Shameless
"Word on the street is that #Shameless will be BACK for Season 7! " *O*
Lily Collins :9

PLL en iZombie zijn weer begonnen :D

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 13-01-2016 10:44 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:07:
S01E01 van Shadowhunters gezien. Op zich een goed verhaal wat me al zo bekend voorkwam; The Mortal Instruments: City of Bones maar zo slecht geregisseerd en geacteerd. Had het kunnen weten want het is weer zo'n kinderserie van Freeform.
Yup, heb 'em ook gezien en ook al een recensie over geschreven. Ik deel je mening, alleen vond ik het verhaal ook niet denderend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 20-09 21:08
Raven schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:16:
On that subject:
@SHO_Shameless
"Word on the street is that #Shameless will be BACK for Season 7! " *O*
Mooi nieuws! Shameless is naar mijn mening best een over het hoofd geziene serie, een prachtige mix van komedie en drama en een zeldzaam voorbeeld waar de Amerikaanse remake beter is dan het Britse origineel. Ik hoop alleen niet dat ze seizoenen blijven uitpompen tot een annulering; de serie verdient een sterk einde. Rond de 7-8 seizoenen lijkt me genoeg. Hoe dan ook weer zin in het nieuwe seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

James Corden 2016 01 11 Zooey Deschanel

James Corden: How many times a week do you think about the nature of consciousness?
Morgan Freeman: ..... do you want the truth or should I make something up?
James Corden: Only interested in the truth.
Morgan Freeman: I don't think about the nature of consciousness. I wake up, I'm conscious, I go to sleep, I'm unconscious.

_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:39:
[...]

Yup, heb 'em ook gezien en ook al een recensie over geschreven. Ik deel je mening, alleen vond ik het verhaal ook niet denderend.
Heb je de boeken gelezen? Dat vond ik echt heerlijke simpele, maar zeer vermakelijke boeken.
De film kreeg het niet voor elkaar daar ook maar iets van de essentie te vangen en dat is altijd jammer. Zowel hier als bij The Golden Compass heb je dan een reeks boeken gelezen die veel plezier brachten en door een stomme 1ste film wordt de reeks dan niet afgerond (en ergens heb ik dan liever 3 of 4 slechtere films, dan een onafgerond geheel).
Met de serie dacht ik dat hier gretig gebruik gemaakt werd van een tweede kans, maar dat valt vooralsnog tegen :(. Eens een paar afleveringen afwachten en dan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:30:
[...]

Heb je de boeken gelezen? Dat vond ik echt heerlijke simpele, maar zeer vermakelijke boeken.
De film kreeg het niet voor elkaar daar ook maar iets van de essentie te vangen en dat is altijd jammer. Zowel hier als bij The Golden Compass heb je dan een reeks boeken gelezen die veel plezier brachten en door een stomme 1ste film wordt de reeks dan niet afgerond (en ergens heb ik dan liever 3 of 4 slechtere films, dan een onafgerond geheel).
Met de serie dacht ik dat hier gretig gebruik gemaakt werd van een tweede kans, maar dat valt vooralsnog tegen :(. Eens een paar afleveringen afwachten en dan bekijken.
Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik ga ervan uit dat die zeker beter zijn dan de eerste aflevering van Shadowhunters. Dit was typisch zo een aflevering die er meteen voor zorgt dat je afhaakt. Ik ga dan zeker ook niet verdere afleveringen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Weet iemand wanneer Lucifer begint?
Ik vond de pilot maanden geleden echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:12:
Weet iemand wanneer Lucifer begint?
Ik vond de pilot maanden geleden echt gaaf.
Vanaf de 25e *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:00

jmk

Ook zin in! Helaas komt dan de pilot nog een keer de 25ste(VS tijd). Maar daarna kan het feest beginnen!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:09:
[...]

Ook zin in! Helaas komt dan de pilot nog een keer de 25ste(VS tijd). Maar daarna kan het feest beginnen!
Vind ik niet een probleem om het weer te zien, mooi momentje om er weer in te komen :)

Komen vanaf volgende week leuke dingen om te kijken, o.a. Angie Tribeca *O* en de week daarop dus Lucifer en The X-Files _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanavond S02E01 + E02 van Schitt's Creek gezien. S01 was zeker 1 van de leukere comedy's van vorig jaar (2015 was een goed comedy jaar waarin Blunt Talk met de briljante Patrick "Picard" Stewart het absolute hoogtepunt was) en beloofd ook weer veel voor nu want wat kunnen 20 min toch kort duren. Ik heb me kostelijk vermaakt. Siblings en Schitt's Creek gaan Modern Family moeiteloos overtreffen denk ik. Wat op zich jammer is want in mijn beleving was het 6 seizoenen lang de leukste.
Veefje schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:39:
[...]

Heb je recensie gelezen. Goed en grondig. Echter heeft het verhaal naar mijn mening veel potentie maar gaat het mank door een slecht script en regie. Verder is het maar beter om niet meer woorden vuil te maken aan deze pulp.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Bedankt, heb er zin in *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 01:35:
Vanavond S02E01 + E02 van Schitt's Creek gezien. S01 was zeker 1 van de leukere comedy's van vorig jaar (2015 was een goed comedy jaar waarin Blunt Talk met de briljante Patrick "Picard" Stewart het absolute hoogtepunt was) en beloofd ook weer veel voor nu want wat kunnen 20 min toch kort duren. Ik heb me kostelijk vermaakt. Siblings en Schitt's Creek gaan Modern Family moeiteloos overtreffen denk ik. Wat op zich jammer is want in mijn beleving was het 6 seizoenen lang de leukste.
Over Schitts Creek hoor ik juist alleen maar negatieve verhalen. Heb zelfs mensen horen zeggen dat het de slechtste serie van vorig jaar was. Nu heb ik de serie niet zelf gezien, dus kan er niet over oordelen. Wat betreft Modern Family zijn er op ABC zelf nu comedy's die de serie wellicht al op dit moment overtreffen. The Goldbergs, Black-ish en Fresh Off The Boat doen absoluut niet onder voor Modern Family. Vooral de laatste twee zijn series met een specifieke visie en frisse verhalen uit een iets ander oogpunt. Aanraders!
Heb je recensie gelezen. Goed en grondig. Echter heeft het verhaal naar mijn mening veel potentie maar gaat het mank door een slecht script en regie. Verder is het maar beter om niet meer woorden vuil te maken aan deze pulp.
Thanks voor het lezen; much appreciated! Ik skip Shadowhunters ook met de snelheid van een TGV. Een keer, nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:30
Heroes gecanceld :( Achja, het verbaast me eigenlijk niet, maar had nog wel graag een tweede seizoen gezien. Nooit de sensatie en spanning van het eerste seizoen meer gevoeld :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Musta schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:24:
Heroes gecanceld :( Achja, het verbaast me eigenlijk niet, maar had nog wel graag een tweede seizoen gezien. Nooit de sensatie en spanning van het eerste seizoen meer gevoeld :(
Kon dat gecancelled worden dan? Het was toch altijd de bedoeling om een mini serie van maar 1 kort seizoen te maken?

[Edit]
"That was always the plan, unless Tim woke up one day and said, 'Oh, I have another chapter to tell.' But I think we're coming to the end of the world, maybe. Stay tuned," he said.
Dat was altijd het plan dus. Maar goed dat ze zich er ook aan vast houden dan en het niet uit gaan melken tot het weer bagger wordt :P

[ Voor 29% gewijzigd door Spike_wolf op 14-01-2016 09:27 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:30
Spike_wolf schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:26:
[...]

Kon dat gecancelled worden dan? Het was toch altijd de bedoeling om een mini serie van maar 1 kort seizoen te maken?

[Edit]

[...]

Dat was altijd het plan dus. Maar goed dat ze zich er ook aan vast houden dan en het niet uit gaan melken tot het weer bagger wordt :P
Jaa bedoeling was één seizoen, maar alsnog. Als de ratings goed waren was t er waarschijnlijk wel gkeomen :p Blijf het jammer vinden

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
En de heren van The TVDB vonden het weer eens nodig om deze aan de reeds bestaande entry toe te voegen als Seizoen 10 :? 8)7

https://forums.thetvdb.com/viewtopic.php?t=27206

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
En als je die link volgt, wordt haarfijn uitgelegd waarom dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:14:
[...]

En de heren van The TVDB vonden het weer eens nodig om deze aan de reeds bestaande entry toe te voegen als Seizoen 10 :? 8)7

Lijkt mij niet meer dan logisch. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
schumi2004 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Dank daarvoor, anders zit je met Plex of Kodi weer te rommelen met 2 dezelfde series met dezelfde naam.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:45:
[...]

Over Schitts Creek hoor ik juist alleen maar negatieve verhalen. Heb zelfs mensen horen zeggen dat het de slechtste serie van vorig jaar was. Nu heb ik de serie niet zelf gezien, dus kan er niet over oordelen. Wat betreft Modern Family zijn er op ABC zelf nu comedy's die de serie wellicht al op dit moment overtreffen. The Goldbergs, Black-ish en Fresh Off The Boat doen absoluut niet onder voor Modern Family. Vooral de laatste twee zijn series met een specifieke visie en frisse verhalen uit een iets ander oogpunt. Aanraders!

[...]

Thanks voor het lezen; much appreciated! Ik skip Shadowhunters ook met de snelheid van een TGV. Een keer, nooit meer.
Zo is het maar weer 's goed dat smaken (en gevoel voor humor) verschillen. Van de 3 vond ik Fresh Off The Boat wel aardig maar te weinig om te blijven kijken. (Eerlijk gezegd moest ik deze laten liggen omdat ik al over mijn tax zat wb het aantal series) Ik ben het er zeker mee eens dat we weer 's wat anders te zien krijgen. Zo vond ik Transparent ook erg sterk.
Wat me bij Modern Family momenteel zo stoort is het belazerde acteren van die kinderen.

Overigens is er naar mijn mening niets mis mee wanneer iemand bijv. Shadowhunters wel goed vind en blijft volgen, gewoon niets aantrekken van andermans mening en lekker kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 14-01-2016 17:07 . Reden: Wat tekst toegevoegd wb Fresh Off The Boat ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:44:
[...]

Zo is het maar weer 's goed dat smaken (en gevoel voor humor) verschillen. Van de 3 vond ik Fresh Off The Boat wel aardig maar te weinig om te blijven kijken. Ik ben het er zeker mee eens dat we weer 's wat anders te zien krijgen. Zo vond ik Transparent ook erg sterk.
Wat me bij Modern Family momenteel zo stoort is het belazerde acteren van die kinderen.

Overigens is er naar mijn mening niets mis mee wanneer iemand bijv. Shadowhunters wel goed vind en blijft volgen, gewoon niets aantrekken van andermans mening en lekker kijken.
Nee, je hebt groot gelijk. Niet elke serie is voor iedereen. Ik verbaas mij vaak nog steeds dat mensen helemaal ongesteld raken van de mening van een ander. Een mening kun je het mee eens zijn of naast je neerleggen. Wie zegt bijvoorbeeld dat Shadowhunters niet beter wordt na een paar afleveringen. Het blijft televisie en series hebben nou eenmaal tijd nodig. Helaas hebben we allemaal series die we zien en meteen, of iets later, iets hebben van: 'nee, dit wordt 'em niet. Dat is Shadowhunters voor mij, maar mocht ik later horen dat het een goede serie is geworden dan ben ik best bereid om er nog eens naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Zojuist de pilot van Shades of Blue gekeken.
Interessant genoeg om te kijken hoe dit zich ontwikkeld in de volgende aflevering.
Jennifer Lopez acteert voor de verandering een keer niet dramatisch slecht.
Ray Liotta is een oude rot, voor hem is dit gesneden koek. Die gast heeft imo 2 typecasting rollen: corrupte agent en mafioso. Dat verschilt ook niet heel veel van elkaar ;)

Eind van de maand eens zien hoe de nieuwe X-Files afleveringen bevallen, en afwachten wanneer Blindspot weer verder gaat. That's it for now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Full House reünie in Grandfathered :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
AcidBurn schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:07:
Zojuist de pilot van Shades of Blue gekeken.
Interessant genoeg om te kijken hoe dit zich ontwikkeld in de volgende aflevering.
Jennifer Lopez acteert voor de verandering een keer niet dramatisch slecht.
Ray Liotta is een oude rot, voor hem is dit gesneden koek. Die gast heeft imo 2 typecasting rollen: corrupte agent en mafioso. Dat verschilt ook niet heel veel van elkaar ;)
Net de tweede aflevering gezien. De serie heeft zeker wat issues en bepaalde personages, waaronder Harlee zelf, gedragen zich regelmatig een beetje 'opmerkelijk', maar vond het toch boeiend. Was van plan Shades of Blue te skippen (wellicht later bijv eens kijken op Netflix), maar ga nu toch maar de komende afleveringen kijken.

Trouwens, zag net dat nieuwe afleveringen van Shadowhunters wekelijks te bekijken zijn op Netflix UK en een aantal andere regio's.

[ Voor 7% gewijzigd door Veefje op 15-01-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ze gaan het proberen, de serie 24 met een nieuwe cast: Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
FabiandJ schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:06:
Ze gaan het proberen, de serie 24 met een nieuwe cast: Bron
Voorlopig nog alleen een pilot en dan zien ze verder en zonder Jack Bauer.

Waar wel een mini serie van komt en als dat aanslaat weer seizoenen.........Prison Break !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Moet zeggen dat ondanks 24 altijd een van m'n favoriete shows is geweest is Kiefer Sutherland (Jack Bauer) eigenlijk een verschrikkelijk slechte acteur :P. Dat is me destijds niet echt zo opgevallen (was ook vrij jong nog toen het op TV was). In andere series, films en ook het laatste seizoen van 24 van vorig jaar valt dit wel erg op vind ik.

We zien wel wat het wordt, het is FOX en network TV is eigenlijk niks waard vergeleken met de shows van premium aanbieders tegenwoordig dus sta er niet echt om te springen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Twylight schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:35:
Moet zeggen dat ondanks 24 altijd een van m'n favoriete shows is geweest is Kiefer Sutherland (Jack Bauer) eigenlijk een verschrikkelijk slechte acteur :P. Dat is me destijds niet echt zo opgevallen (was ook vrij jong nog toen het op TV was). In andere series, films en ook het laatste seizoen van 24 van vorig jaar valt dit wel erg op vind ik.
Dat heb ik juist met Wentworth Miller en Dominic Purcell van Prison Break. Seizoen 1 zat zo leuk in elkaar dat het acteerwerk goed te pruimen was (en de ondersteunende cast was goed), maar de broers zelf horen toch eigenlijk thuis in 90's B-films of soap-series als je 't mij vraagt. Ik kan ze ook niet waarderen in The Flash.
Twylight schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:35:
We zien wel wat het wordt, het is FOX en network TV is eigenlijk niks waard vergeleken met de shows van premium aanbieders tegenwoordig dus sta er niet echt om te springen ofzo.
FOX heeft af en toe wel een topper te pakken, zoals The X-Files, Fringe en House (die vind ik zelf te formulematig overigens, maar staat goed aangeschreven), naast enkele goede animatie- en komedieseries. Maar over 't algemeen is het niet hoogstaand inderdaad, net als andere network channels, in vergelijking met premium en streaming. Ik zie het teruggrijpen op oude successen Prison Break en 24 ook als een wat wanhopige en makkelijke poging om toch wat te concurreren. Het terughalen van The X-Files vind ik dan nog een beter idee, want die serie is cult en de cast + de fans vragen er al lang om.
Buzzie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:30:
[...]

Voorlopig nog alleen een pilot en dan zien ze verder en zonder Jack Bauer.

Waar wel een mini serie van komt en als dat aanslaat weer seizoenen.........Prison Break !!
Ik wordt daar niet direct enthousiast van eigenlijk. Prison Break raakte naar mijn mening na het sterke eerste seizoen alle relevantie en geloofwaardigheid langzaamaan kwijt. Ik vraag me erg af of er na al die matigheid nog iets goeds te doen is met die serie. 24 heb ik nooit gevolgd, maar 9 keer de wereld redden van terroristen in steeds 24 uur is ook al behoorlijk vaak :+ Vandaar vind ik dat ook niet zo'n logische serie om weer op te pakken, maar de kijkcijfers waren altijd goed (beter dan die van Prison Break).

Hoe dan ook, zin in de X-Files-revival, maar voor Prison Break en 24 loop ik nog niet warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06
geert1 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:59:
maar 9 keer de wereld redden van terroristen in steeds 24 uur is ook al behoorlijk vaak :+m.
Net als Homeland, maar ook die doet het zeer goed momenteel. Hele sterke serie, maar ook daar gebeurt in elk seizoen hetzelfde, maar net anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:26

Dat heb ik juist met Wentworth Miller en Dominic Purcell
Over Dominic Purcell gesproken, laatst nog eens John Doe gestart ivm zeer goede herinneringen... Ik verlang nu weer terug naar die goede herinneringen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik heb ook gelezen dat er "een donkere Bauer" zal komen als hoofdrolspeler voor 24.
Ik ben voor Idris Elba. Ook zo'n heerlijke rouwdouwer, die weet wel raad met zo'n rol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik kan ze ook niet waarderen in The Flash.
Purcell laat me koud maar Miller vind ik geweldig.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
jmk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:32:
Ik heb ook gelezen dat er "een donkere Bauer" zal komen als hoofdrolspeler voor 24.
Ik ben voor Idris Elba. Ook zo'n heerlijke rouwdouwer, die weet wel raad met zo'n rol!
Elba is te groot voor televisie op dit moment. En ik denk zeker te groot voor een serie als 24. Of het moet een korte serie zijn als Luther of iets van HBO wat niet meer dan 8 afleveringen is. Elba krijgt nu de filmaanbiedingen binnen als een gek. Het zal echt een goede serie moeten zijn wil hij zich committeren aan een tv-serie. Die zal zeker niet een bestaande serie als 24 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ja daar ben ik ook bang voor...Too big for television. Toch zou hij perfect zijn voor de rol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Alleen wel jammer van een geheel nieuwe cast. Had graag Yvonne Strahovski terug gezien in de serie.

Zit nu hevig te bedenken wie je zou kunnen casten in de rol van "donkere Bauer" als Elba niet kan. Kan mij niet zo iemand bedenken die qua stem en fysiek zo machtig is. De meeste die ik kan denken zijn niet meer zo jong of hebben al (grote) rollen gehad in 24. Wat mij wel telkens door de hoofd schiet is Donald Glover. Alleen lijkt mij die niet helemaal geschikt ervoor qua fysiek en "indruk" op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:22
Grote gewilde acteurs kunnen prima in een tv productie spelen. Lichtend voorbeeld is Kevin Spacey in House of Cards. Of, in mindere mate, Billy Bob in Fargo.

Ik zou iig alleen al voor Elba een nieuw seizoen 24 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bedenker Simpsons maakt mogelijk animatieserie voor Netflix
Netflix zou in gesprek zijn met Matt Groening, bedenker van The Simpsons, voor het ontwikkelen van een nieuwe animatieserie.

Hoewel nog niets vaststaat, zou volgens Variety gesproken worden over twee seizoenen met ieder tien afleveringen.

Matt Groening bedacht de animatieseries Futurama en The Simpsons. In mei van vorig jaar werd bekend dat The Simpsons met twee seizoenen werd verlengd. De serie is al sinds 1989 te zien in de VS.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
CRXDelSol schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:12:
[...]

Net als Homeland, maar ook die doet het zeer goed momenteel. Hele sterke serie, maar ook daar gebeurt in elk seizoen hetzelfde, maar net anders.
Ik ken 24 niet heel goed, maar op basis van wat ik gezien heb vind ik Homeland toch een stukje intelligenter en meer afwisselend; minder formulematig. Critici betichtten 24 ook vaak van "meer van hetzelfde" in latere seizoenen. Bij Homeland is dat niet het geval; dat is meer een serie die zichzelf telkens opnieuw uitvindt. Maar tegelijk zijn er inderdaad wel de nodige overeenkomsten tussen seizoenen en Homeland zal daarom waarschijnlijk niet al te lang meer door moet gaan. Seizoen 5 vind ik wel weer erg sterk tot nu toe (ik zit er middenin).
Leo1010 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:01:
[...]
Purcell laat me koud maar Miller vind ik geweldig.
En dat terwijl juist Miller zo'n "koude" rol speelt in The Flash :+
Veefje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 09:23:
[...]
Elba is te groot voor televisie op dit moment. En ik denk zeker te groot voor een serie als 24. Of het moet een korte serie zijn als Luther of iets van HBO wat niet meer dan 8 afleveringen is. Elba krijgt nu de filmaanbiedingen binnen als een gek. Het zal echt een goede serie moeten zijn wil hij zich committeren aan een tv-serie. Die zal zeker niet een bestaande serie als 24 doen.
Elba heeft vorig jaar nog wel in de Netflix-film Beasts Of No Nation gespeeld, en er zijn ook andere grote acteurs die tv-series doen ondanks een druk schema en grote populariteit in Hollywood (Benedict Cumberbatch, Kevin Spacey, de sterren van True Detective). Maar toch ben ik het met je eens dat de kans heel klein is dat Elba zal kiezen voor 24. En naar mijn mening kan hij ook betere dingen met z'n tijd en talent doen. Hij gaat o.a. misschien in The Dark Tower spelen, als die boekenreeks ooit eindelijk eens verfilmd wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 16-01-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Domino schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:05:
Grote gewilde acteurs kunnen prima in een tv productie spelen. Lichtend voorbeeld is Kevin Spacey in House of Cards. Of, in mindere mate, Billy Bob in Fargo.

Maar dat zijn serie's met "weinig" afleveringen per seizoen. 24 is 24 afleveringen per seizoen en het opnemen zal minimaal één week per aflevering zijn. Dan kan je als acteur er weinig meer naast doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:30:
[...]

Maar dat zijn serie's met "weinig" afleveringen per seizoen. 24 is 24 afleveringen per seizoen en het opnemen zal minimaal één week per aflevering zijn. Dan kan je als acteur er weinig meer naast doen.
Het laatste seizoen van 24 had ook maar 12 afleveringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:59:
Alleen wel jammer van een geheel nieuwe cast. Had graag Yvonne Strahovski terug gezien in de serie.

Zit nu hevig te bedenken wie je zou kunnen casten in de rol van "donkere Bauer" als Elba niet kan. Kan mij niet zo iemand bedenken die qua stem en fysiek zo machtig is. De meeste die ik kan denken zijn niet meer zo jong of hebben al (grote) rollen gehad in 24. Wat mij wel telkens door de hoofd schiet is Donald Glover. Alleen lijkt mij die niet helemaal geschikt ervoor qua fysiek en "indruk" op het scherm.
Donald Glover gaat ook echt niet in 24 spelen hoor.. :P hij heeft wel betere dingen te doen. Vind dat trouwens ook geen geschikte rol voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Domino schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:05:

Dit zijn zoals al gezegd is series met kortere seizoenen waardoor acteurs er minder tijd aan hoeven te investeren en ook tijd hebben voor andere projecten. Fargo is 10 eps en HoC is 13 eps. Voor een seizoen van 20 eps of meer zijn acteurs vaak meer dan een half jaar bezig, terwijl korte seizoenen vaak maar de helft van die tijd kosten. Een actrice als Viola Davis, en ook Kevin Bacon in The Following, heeft specifiek in het contract laten zetten dat zij niet meer dan 15 afleveringen per seizoen doet. Dus voor korte seizoenen kun je zelfs acteurs als Matthew McConaughey krijgen als het interessant voor hen is. Maar zie dat soort acteurs maar te krijgen voor een regulier seizoen.

Donald Glover heeft trouwens zijn eigen serie genaamd Atlanta. Volgens mij van FX, dus die kan ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Veefje op 16-01-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weer lekker bezig met Castle kijken.

Afgelopen 2 weken seizoen 1 t/m 7 gekeken en ben nu bezig met de eerste helft van seizoen 8.
Ik blijf het toch 1 van de leukere en betere "misdaad" series vinden.
Bones vind ik ook wel interessant, alleen toch uiteindelijk iets minder leuk. (ook al is het voor 75% hetzelfde)

Daarna maar weer eens Charmed en Fringe kijken..

Iemand nog een andere aanrader kwa serie?, ik vind alles best zolang er maar een verhaal in zit, wat drama en romantiek (romantiek zoals in Castle, bones en Chuck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:14:
Nu weer lekker bezig met Castle kijken.

Afgelopen 2 weken seizoen 1 t/m 7 gekeken en ben nu bezig met de eerste helft van seizoen 8.
Ik blijf het toch 1 van de leukere en betere "misdaad" series vinden.
Bones vind ik ook wel interessant, alleen toch uiteindelijk iets minder leuk. (ook al is het voor 75% hetzelfde)

Daarna maar weer eens Charmed en Fringe kijken..

Iemand nog een andere aanrader kwa serie?, ik vind alles best zolang er maar een verhaal in zit, wat drama en romantiek (romantiek zoals in Castle, bones en Chuck)
Als ik kijk naar de series die jij kijkt dan zoek je het meer in de procedurals. Dus:

Chicago Fire, Chicago PD, Chicago Med, The Mentalist, Life, Person of Interest, Burn Notice, White Collar, Limitless, Witches of Eastwick, Suits, Revenge, Lucifer (pilot is al te downloaden, maar de serie begint op de 25e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Shades of Blue blijf ik nog even volgen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:41:
[...]

Als ik kijk naar de series die jij kijkt dan zoek je het meer in de procedurals. Dus:

Chicago Fire, Chicago PD, Chicago Med, The Mentalist, Life, Person of Interest, Burn Notice, White Collar, Limitless, Witches of Eastwick, Suits, Revenge, Lucifer (pilot is al te downloaden, maar de serie begint op de 25e).
Thanx,
Daar ga ik zeker eventjes onderzoek naar doen.

Altijd jammer als je weer klaar ben met het kijken van 1 van je favoriete series, uiteraard veel te vroeg om weer op nieuw te beginnen.... Maar duurt altijd zolang voordat het nieuwe seizoen compleet is... Gelukkig hoef ik in het geval van Castle nog maar 3 maandjes te wachten.

Series die net begonnen zijn of die na 1a 2 seizoenen gecanceld zijn daar kijk ik sowieso niet naar.
Na Firefly, TSCC en Universe heb ik daar geen zin meer in :P.

Kwa smaak maakt het mij trouwens niet zoveel uit hoor.
Zolang er maar een soort van een verhaal in zit, wat drama, romantiek en vooral chemie tussen alle personages.
Mijn top 5 series zijn
1:Chuck (minus de laatste paar afleveringen van seizoen 5)
2:Castle
3:Doctor Who
4:TSCC(+ een fanscript van nog 2 seizoenen wat echt geweldig is)
5:Smallville

Bestaat vooral uit series die al helemaal klaar zijn.
Uiteraard zijn er series zoals Jessica Jones, The last ship, Game of thrones, Orphan black en Penny dreadfull die ik ook fantastisch vind... maar die zijn helaas nog lang niet compleet :P .

Wat zou het toch fijn zijn als er een pil bestond waardoor je alle tv series kon vergeten die je ooit heb gekeken...
Dat je ze weer allemaal opnieuw voor de eerste keer kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
The Lost World, Relic Hunter, Z Nation, The Walking Dead, Allo Allo, MASH, Seinfeld, The West Wing, Boston Legal, Dexter, The Following, ik kan zo lang doorgaan.

Ik zou zeggen pak een paar uur en spit deze lijst door, zit vast iets tussen wat je aantrekt.
http://pastebin.com/RAtyPBX5

En als iemand aan de hand van die lijst nog suggesties voor mij heeft zijn die zeker welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Leo1010 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:45:
Ik zou zeggen pak een paar uur en spit deze lijst door, zit vast iets tussen wat je aantrekt.
http://pastebin.com/RAtyPBX5

En als iemand aan de hand van die lijst nog suggesties voor mij heeft zijn die zeker welkom.
Justified
In Plain Sight

Die passen er zonder problemen tussen. Sterker nog, die horen mijn inziens in die lijst niet te ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:07:
[...]
4:TSCC(+ een fanscript van nog 2 seizoenen wat echt geweldig is)
Waar zijn die scripts te vinden?
Jammer dat ze die serie gecanceld hebben want die was echt goed!

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 17 januari 2016 @ 03:48:
[...]

Waar zijn die scripts te vinden?
Jammer dat ze die serie gecanceld hebben want die was echt goed!
http://tib.cjcs.com/termi...-season-3-fanfic-project/

Aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Alle 10 afl van de comedy Angie Tribeca zijn hier binnengekomen. Ziet er leuk uit, ben erg benieuwd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:30:
Alle 10 afl van de comedy Angie Tribeca zijn hier binnengekomen. Ziet er leuk uit, ben erg benieuwd.
Hysterisch leuk :D

Alleen veel te kort }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:41:
[...]

Hysterisch leuk :D

Alleen veel te kort }:|
Jij hebt ze al gezien? Ongetwijfeld afl van 20 min.
Hoop dat ik de eerste paar afl vanavond kan kijken.

Vanavond start op BBC One S05 van Call the Midwife. Mijn vrouw heeft ze tot nu toe allemaal verslonden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:47:
[...]

Jij hebt ze al gezien? Ongetwijfeld afl van 20 min. ...
De eerste 3 gekeken, de rest vanavond.

Tweede seizoen komt later dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Zojuist de pilot van Colony gezien.... weet nog niet wat ik ervan moet denken.
Naar mijn idee hebben de hoofdpersonen totaal geen chemie met elkaar, het komt allemaal geforceerd over.
Maar goed, de enige rol van Sarah Wayne Callies die ik goed vond was in Prison Break.
Daarintegen is er wel net genoeg misterie om je af te vragen hoe dit verder gaat.

Las ook dat er een nieuwe seizoen van Prison Break gaat komen, en dat een groot deel van de originele cast terugkomt. Hoe groot hun aandeel zal zijn is natuurlijk niet duidelijk. Maar ze zullen met een verdomd goed verhaal moeten komen om Michael geloofwaardig terug te halen uit de dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:30:

[video]
Dat is dus mijn avondplanning! Angie Tribeca vanavond en Mercy Street morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand toevallig Second Chance gekeken? Is afgelopen donderdag begonnen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:12:
Iemand toevallig Second Chance gekeken? Is afgelopen donderdag begonnen namelijk.
Yep, wat mij betreft samen met Truth Be Told en Agent X het slechtste wat ik qua pilots heb gezien dit televisieseizoen. Erbarmelijke televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:16:
[...]

Yep, wat mij betreft samen met Truth Be Told en Agent X het slechtste wat ik qua pilots heb gezien dit televisieseizoen. Erbarmelijke televisie.
Mm dat klinkt niet echt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:31:
[...]

Mm dat klinkt niet echt goed :)
Gewoon zelf een mening vormen, Agent X vond ik zelf wel geinig.

Maar valt compleet in het niets in vergelijking met Angie Tribeca, tijd geleden dat ik met tranen in mijn ogen heb gezeten van het lachen, wat een heerlijke onzin (in de stijl van Police Squad en Sledge Hammer o.a.) :'( _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:35:
[...]

Gewoon zelf een mening vormen, Agent X vond ik zelf wel geinig.

Maar valt compleet in het niets in vergelijking met Angie Tribeca, tijd geleden dat ik met tranen in mijn ogen heb gezeten van het lachen, wat een heerlijke onzin (in de stijl van Police Squad en Sledge Hammer o.a.) :'( _O-
Ooh dat doe ik zeker hoor maar was benieuwd wat er hier van gevonden werd.

Angie Tribeca Staat op de lijst maar begint morgen pas toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 januari 2016 @ 23:25:
[...]

...

Angie Tribeca Staat op de lijst maar begint morgen pas toch?
Hier afgelopen middag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:16:
[...]

Herinner me dat ik Agent X heb genomineerd voor 1 van de slechtste series van 2015. :+

Angie Tribeca heb ik na 10 minuten uitgezet. Los van de storende Ford reclame vind ik de humor banaal en infantiel. Jammer.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.