Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 14:55
Tijntje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:54:
Iemand hier de special gezien van Sherlock?
Hij was weer geweldig maar helaas ook niet meer dan een kleine opmaat naar het volgende seizoen wat waarschijnlijk pas ergens in 2017 op de buis komt.
Dat was een toppertje inderdaad. Gelukkig had ik ondertiteling want anders vond ik het niet te volgen (en ik spreek toch best een aardig woordje Engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tijntje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:54:
Iemand hier de special gezien van Sherlock?
Hij was weer geweldig maar helaas ook niet meer dan een kleine opmaat naar het volgende seizoen wat waarschijnlijk pas ergens in 2017 op de buis komt.
Ik zit eigenlijk nog te wachten tot er een mooie 1080p versie uitkomt. Er zijn nu alleen maar Web-DL's te vinden (althans had ik gevonden)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:06
Bah ik ben weer door Legends en Homeland heen. Series die ik goed kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Making a Murderer kwam hier toch een paar keer voorbij? ->
Honderdduizenden Amerikanen pleiten voor vrijlating gevangene na Netflix-documentaire
Honderdduizenden Amerikanen eisen de vrijlating van een gevangene na de hit-documentaire 'Making a Murderer' van streamingdienst Netflix.

Een Amerikaanse tv-documentaire plaatst vraagtekens bij de veroordeling van verdachte en sloopautohandelaar Steven Avery. Avery zat tot 2003 al 18 jaar ten onrechte vast wegens verkrachting. Na twee jaar vrij te zijn geweest werd hij opnieuw veroordeeld, maar nu voor moord. Hij zou de destijds 25-jarige Teresa Halbach hebben omgebracht.

18 december ging de tiendelige serie Making a Murderer in première op Netflix, en sindsdien is Amerika in de ban van zijn vermeende onschuld. Zo blijkt dat de politie in Wisconsin, waar Avery vandaan komt, behoorlijk wat steken heeft laten vallen in het onderzoek naar de moord. Na het zien van de documentaire zijn inmiddels bijna 200.000 mensen dermate overtuigd van zijn onschuld dat ze diverse petities voor zijn vrijlating hebben ondertekend.

Rammelend rechtssysteem
"Dat rammelt aan alle kanten in de VS. Een van de redenen dat de serie zoveel indruk maakt is dat er zoveel videobewijs is in andere zaken waaruit blijkt dat de politie en andere autoriteiten proberen te verdoezelen wat er echt is gebeurd of gewoon liegen", zegt Van Wagtendonk.

Volgens Van Wagtendonk werpt Netflix zich met een groter aanbod eigen producties in de strijd der streamingdiensten, aangewakkerd door concurrenten Amazon Prime en Hulu, en andere true crime-verhalen zoals de succesvolle podcast Serial uit 2014: "Op vergelijkbare wijze helpt het succes van het bijzonder meeslepend gemonteerde Making a Murderer Netflix in de concurrentiestrijd om kijkers met de traditionele tv-netwerken en kabel-tv-kanalen. Dat kijkcijfersucces wordt onderstreept door verschillende internetpetities die de rondte doen waarin de vrijlating van Avery wordt geeïst."

Streamingdiensten bieden volgens Van Wagtendonk "nieuwe mogelijkheden voor diepgravende journalistiek".

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Aan het einde van dit seizoen NCIS...

spoiler:
'einde' van "DiNozzo".

Broadcast TV's most-watched drama will see one of its original stars exit at season's end.

http://www.hollywoodrepor...eatherly-exit-ncis-852332

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 07-01-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 15:58

Tijntje

Hello?!

Donstil schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:36:
[...]

Ik zit eigenlijk nog te wachten tot er een mooie 1080p versie uitkomt. Er zijn nu alleen maar Web-DL's te vinden (althans had ik gevonden)
Ik heb zelf de grote 1080p web-dl gekeken en die was perfect van beeld kwaliteit.
Enkel helemaal in het begin zat een kleine stotter en heel even de audio een klein beetje uit sync maar dat was na een 10 seconde weer in orde.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CreativeS schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 01:49:
spoiler:
Aan het einde van dit seizoen NCIS... 'einde' van "DiNozzo".

Broadcast TV's most-watched drama will see one of its original stars exit at season's end.

http://www.hollywoodrepor...eatherly-exit-ncis-852332
En bedankt he :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Beetje onzin om daar spoiler-tags voor te gebruiken. Je kunt het wel willen negeren, maar dit is natuurlijk normale informatie omtrent een serie.

Graag gedaan. [sarcasme]Oja, Cote de Pablo is ook weg hè?[/sarcasme] O-)

In plaats van een nieuw bericht (anders worden er nog meer aardappels nutteloos afgegoten):
Inhoudelijk wel, daar zijn spoilertags voor bedoeld, informatie over rolverdeling en iets wat nog in real life plaats moet vinden is geen spoiler.
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:12:Gaan we hier nu echt over discussiëren met z'n allen? Hoe moeilijk is het een spoilertag te gebruiken?
Niet moeilijk, als het noodzakelijk is.
Waarom? Sorry zeg je alleen als je spijt hebt of echt iets fout hebt gedaan.
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:12:Waarom moet het hier altijd een ellenlange piswedstrijd worden.
Omdat je van een mug een olifant maakt.
Actie -> reactie -> actie -> mod.

[ Voor 93% gewijzigd door CreativeS op 06-01-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je? In het eigen topic van de serie wel ja. Hier niet.

Bedankt inderdaad, pfffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 11:14
Het staat zelfs op de telegraaf, nu.nl, ad.nl etc dat hij stopt.
Moeilijk te missen bericht dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees en zie dat allemaal niet. Tot nu toe had ik dus geen flauw idee.

Staat ook gewoon in de OP dat er netjes spoilertags gebruikt moeten worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breaking news en een enorme spoiler zou pas zijn als een serie plots stopt met het plot in het bericht. Dat een acteur of actrice er na tig jaar mee kapt, ach.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:08:
Breaking news en een enorme spoiler zou pas zijn als een serie plots stopt met het plot in het bericht. Dat een acteur of actrice er na tig jaar mee kapt, ach.
Spoiler blijft een spoiler.

Gaan we hier nu echt over discussiëren met z'n allen? Hoe moeilijk is het een spoilertag te gebruiken? Je kan ook gewoon sorry zeggen, de post veranderen en iedereen gaat weer door met zijn leven.

Waarom moet het hier altijd een ellenlange piswedstrijd worden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:20
Gisteren Luther gekeken op aanraden van vrienden, damn wat een serie. Waarom ben ik er niet eerder aan begonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Poulske schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:32:
Gisteren Luther gekeken op aanraden van vrienden, damn wat een serie. Waarom ben ik er niet eerder aan begonnen. :+
Seizoen 4 valt behoorlijk tegen.

Net The Shannara Chronicles. Aardige serie, leuk verhaal ook wel. Niet iets dat je nooit eerder hebt gezien, maar zeker niet slecht. Straks verder met het Deense Bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Ik loop een beetje achter met Arrow (laatste seizoen bezig)...maar zie ik gisteren tot mijn grote vreugde een cameo van Constantine! Damn, die serie was niet heel goed maar de comics ben ik erg fan van. Stiekem hoop ik dat eigenlijk Netflix het oppakt a la Daredevil en Jessica Jones zodat het grimmige bij Constantine / Hellblazer meer tot z'n recht komt. De gecancelde serie was wel een beetje braaf.

Jammer dat er geen reboot in zit....zou dat echt leuk vinden, meer series zoals Supernatural, Apparitions, Dresden Files, Charmed.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeS schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:42:
Beetje onzin om daar spoiler-tags voor te gebruiken. Je kunt het wel willen negeren, maar dit is natuurlijk normale informatie omtrent een serie.

Graag gedaan. [sarcasme]Oja, Cote de Pablo is ook weg hè?[/sarcasme] O-)

In plaats van een nieuw bericht (anders worden er nog meer aardappels nutteloos afgegoten):

[...]

Inhoudelijk wel, daar zijn spoilertags voor bedoeld, informatie over rolverdeling en iets wat nog in real life plaats moet vinden is geen spoiler.

[...]

Niet moeilijk, als het noodzakelijk is.

[...]

Waarom? Sorry zeg je alleen als je spijt hebt of echt iets fout hebt gedaan.

[...]

Omdat je van een mug een olifant maakt.
Actie -> reactie -> actie -> mod.
Jaja, blabla.

Je kan je eigen draai er wel aan geven en lekker eigenwijs zijn maar nogmaals, in de OP staat gewoon dat er spoilertags gebruikt dienen te worden. Als je het daar niet mee eens bent dan kan je je tot de TS wenden en daar lekker een discussie mee gaan voeren of je opent je eigen topic met je eigen regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 20-09 21:08
De ontvangst van The Shannara Chronicles is niet zo positief. Het is een MTV-serie, en de trailer liet al zien dat de serie een cast heeft vol met tienermodelletjes, dus mijn verwachting was al laag. Het verhaal blijkt op zich al niet zo bijzonder (beetje standaard fantasy) en de uitvoering is dus erg MTV- / tiener-achtig. Dit is puur gebaseerd op wat ik erover lees, maar het is voor mij genoeg om de serie over te slaan. Ik heb het gevoel dat ik niet de doelgroep ben hiervoor.

Overigens zit The 100 ook vol met typische tienersterretjes, de nodige clichés en standaardromantiek, maar die serie ontgroeide dat snel en is nu behoorlijk vermakelijk. Het kan dus zijn dat Shannara ook nog mee gaat vallen, maar ik ben nog niet overtuigd.

Seizoen 2 van American Crime wordt wel weer erg gewaardeerd door de critici, net als het eerste seizoen. Die serie gaat op m'n lijstje. Deze serie moet overigens niet verward worden met het aankomende American Crime Story; die komt van de mensen achter American Horror Story en is nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik heb de serie ook gezien en het zit fantastisch in elkaar. Maar ik ben het niet eens met dat hij zo maar vrij gelaten moet worden. Wat er wel moet gebeuren is dat de rechtszaak over gedaan moet worden en alle losse eindjes verder uitgezocht moeten worden. Voor zover mogelijk na al die tijd

spoiler:
- Colborn die het kenteken opleest voordat het gevonden is
- Hoe zat het met het bot dat kilometers van het Avery terrein werd gevonden?
- Het amateuristische bloed onderzoek van de FBI, slechts 3 van de 6 samples. En hebben ze het bloedbuisje zelf wel onderzocht of dat het EDTA bestanddeel bevatte?
- Als ze in de trailer of in de schuur is vermoord, waar is dan al het bloed?
- Het verwijderen van de voicemails door het ex-vriendje van Halbach
- Geen DNA van Halbach op de auto sleutel?
- Het openen van de box met het bloedbuisje door die Lenk
etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Inhoudelijk keurige reply.
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:31:Je kan je eigen draai er wel aan geven en lekker eigenwijs zijn maar nogmaals, in de OP staat gewoon dat er spoilertags gebruikt dienen te worden. Als je het daar niet mee eens bent dan kan je je tot de TS wenden en daar lekker een discussie mee gaan voeren of je opent je eigen topic met je eigen regels.
Een draai geven aan een verhaal, anders dan de eigen, is niet per definitie slecht ;)
Nogmaals, het is geen plottwist, geen inhoudelijke gebeurtenis in de serie, er houdt gewoon iemand op.
Punt.

PS. Je zeurt over piswedstrijden... steek dan de hand in eigen boezem en geef het goede voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
geert1 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:36:
De ontvangst van The Shannara Chronicles is niet zo positief. Het is een MTV-serie, en de trailer liet al zien dat de serie een cast heeft vol met tienermodelletjes, dus mijn verwachting was al laag. Het verhaal blijkt op zich al niet zo bijzonder (beetje standaard fantasy) en de uitvoering is dus erg MTV- / tiener-achtig. Dit is puur gebaseerd op wat ik erover lees, maar het is voor mij genoeg om de serie over te slaan. Ik heb het gevoel dat ik niet de doelgroep ben hiervoor.

Overigens zit The 100 ook vol met typische tienersterretjes, de nodige clichés en standaardromantiek, maar die serie ontgroeide dat snel en is nu behoorlijk vermakelijk. Het kan dus zijn dat Shannara ook nog mee gaat vallen, maar ik ben nog niet overtuigd.

Seizoen 2 van American Crime wordt wel weer erg gewaardeerd door de critici, net als het eerste seizoen. Die serie gaat op m'n lijstje. Deze serie moet overigens niet verward worden met het aankomende American Crime Story; die komt van de mensen achter American Horror Story en is nog niet uit.
The Shannara Chronicles wordt hoogstwaarschijnlijk geen topper, maar de eerste aflevering doet wel wat het moet doen. In mijn recensie van de serie zei ik ook dat het gericht is op tieners en jongvolwassen, daar kun je natuurlijk niet omheen. Ik weet zelf ook niet zeker of ik de serie ga verder kijken, ben wel van plan om de volgende afleveringen wel te kijken om er een nog beter beeld over te krijgen. Voor nu is het gewoon degelijk. Inderdaad geen hoogvlieger, maar niet slechter dan het niveau van het begin van The 100. Wat idd nu wel een erg sterke serie is. Ik kijk zeker uit naar het derde seizoen.

War and Peace van de BBC is dan weer wel echt de moeite waard. De serie ziet er goed uit en de cast is uitstekend. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Veefje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:13:
[...]

The Shannara Chronicles wordt hoogstwaarschijnlijk geen topper, maar de eerste aflevering doet wel wat het moet doen. In mijn recensie van de serie zei ik ook dat het gericht is op tieners en jongvolwassen, daar kun je natuurlijk niet omheen. Ik weet zelf ook niet zeker of ik de serie ga verder kijken, ben wel van plan om de volgende afleveringen wel te kijken om er een nog beter beeld over te krijgen. Voor nu is het gewoon degelijk. Inderdaad geen hoogvlieger, maar niet slechter dan het niveau van het begin van The 100. Wat idd nu wel een erg sterke serie is. Ik kijk zeker uit naar het derde seizoen.

War and Peace van de BBC is dan weer wel echt de moeite waard. De serie ziet er goed uit en de cast is uitstekend. Echt een aanrader.
Ik heb zo een gevoel dat het enige goeie aan die serie is dat Manu Bennet erin speelt, die kerel heeft gewoon een te gekke evil stem >:)

Maar denk dat ik het wel zal proberen, bij the 100 was ik wel snel afgehaakt hoewel ik las dat t daarna inderdaad sterker werd. Moet die ook een keer oppakken

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 06-01-2016 17:58 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tijntje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Ik heb zelf de grote 1080p web-dl gekeken en die was perfect van beeld kwaliteit.
Enkel helemaal in het begin zat een kleine stotter en heel even de audio een klein beetje uit sync maar dat was na een 10 seconde weer in orde.
Ja die web-dl's zijn wel prima maar niet veel meer dan dat. Sherlock is wel een serie welke in een hoge kwaliteit en met een hoog gevoel voor kwaliteit geschoten wordt. Die zou ik dus graag als RawHD zien of als HD file met wat minder compressie als de Web-dl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Musta schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:58:
[...]

Ik heb zo een gevoel dat het enige goeie aan die serie is dat Manu Bennet erin speelt, die kerel heeft gewoon een te gekke evil stem >:)
Ja, voornamelijk door Manu Bennett idd. Dat is een van de hoofdredenen om de serie te kijken.

The 100 zal je zeker niet teleurstellen. Tot halverwege het eerste seizoen is het idd niet best, maar daarna wordt de serie goed. In het tweede seizoen is het gewoon een erg sterke serie. Zeker een van de beste series op de Amerikaanse netwerkzenders. Dat zegt sommigen wellicht niet veel, aangezien het niveau van die zenders de laatste jaren best bedroevend is. The 100 is echter gewoon echt een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:54:
The 100 zal je zeker niet teleurstellen. Tot halverwege het eerste seizoen is het idd niet best, maar daarna wordt de serie goed. In het tweede seizoen is het gewoon een erg sterke serie. Zeker een van de beste series op de Amerikaanse netwerkzenders. Dat zegt sommigen wellicht niet veel, aangezien het niveau van die zenders de laatste jaren best bedroevend is. The 100 is echter gewoon echt een goede serie.
Mee eens. In het begin vond ik de pilot wel leuk, daarna dacht ik, deze gaat niet een heel seizoen vol maken, en nu zit ik de hunkeren naar het nieuwe seizoen. Het is gewoon een lekker aparte serie die toch wel heel goed wegkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Veefje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:54:
[...]

The 100 zal je zeker niet teleurstellen. Tot halverwege het eerste seizoen is het idd niet best, maar daarna wordt de serie goed. In het tweede seizoen is het gewoon een erg sterke serie.
Hm, dan moet ik het toch nog maar een kans geven. Ik ben afgehaakt op het punt waar
spoiler:
dat meisje iemand een mes in zijn nek steekt om van haar nachtmerries af te komen
. Het zou dus snel beter moeten worden? Het kon me tot daar nog niet echt boeien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben afgehaakt toen ik het logo van The CW zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Twylight schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:05:
Ik ben afgehaakt toen ik het logo van The CW zag
Dan zou ik het nog een kans geven, worstel je door de eerste paar afleveringen heen, daarna is het moeilijk om te stoppen. Ik wacht met smart op het komende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
LA-384 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:05:
[...]

Hm, dan moet ik het toch nog maar een kans geven. Ik ben afgehaakt op het punt waar
spoiler:
dat meisje iemand een mes in zijn nek steekt om van haar nachtmerries af te komen
. Het zou dus snel beter moeten worden? Het kon me tot daar nog niet echt boeien namelijk.
Ja, idd. Ik herken dat nog. Het wordt ongeveer vanaf de 7e aflevering beter. Het kan zijn dat je pas bij de 10e aflevering een verschil ziet, maar aflevering 12 en 13 "We are grounders pt 1 en 2" zijn echt goed. Die moeten de doorslag geven. Dan moet je als het goed is erin zitten, als het dan nog niet het geval is dan is het definitief niets voor jou.

Op zich heeft The 100 het zelf verneukt. Met zoveel goede series overal, mag je er eigenlijk niet zes tot tien afleveringen over doen om goed te worden. Kijkers als ik blijven vaak alsnog hangen in de hoop dat het beter wordt, maar daar ga ik vanaf dit jaar ook mee proberen te stoppen. Er is zoveel moois wat wel meteen de moeite waard is, dat het geen zin heeft om te 'hope watchen' of nog erger te 'hate watchen'

[ Voor 21% gewijzigd door Veefje op 06-01-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:12

The_Worst

Unox

Person of Interest: volgens de The SpoilerTV Cancellation Predictor Table is dit seizoen de laatste voor Person of Interest. Nadat deze al was verplaatst naar de zomer, komt er dus geen nieuw seizoen. Zelf geen bron kunnen vinden, behalve speculaties.

The Expanse: ondanks de wisselende verhalen hier toch aan begonnen. In het begin is het lichtelijk verwarrend want locaties en karakters worden niet allemaal even duidelijk aangekondigd. Het verhaal komt snel op gang en ze doen ook niet erg moeilijk met het afschieten van schijnbaar toch niet hoofdpersonen. :P Goed geacteerd, goede sfeer, goed verhaal (tot nu toe) met af en toe vrij beroerde gfx (meestal vrij goed). Ik vond Dark Matter een zware tegenvaller maar ik kan The Expanse zeker aanraden.

Dickensian: door een aantal andere mensen hier al de hemel ingeprezen en de aankleding, stijl, sfeer en acteerwerk zijn zeer goed. Heb alleen nog niet echt een idee waar het verhaal naar toe gaat.

Colony: eerste aflevering is gelekt, rest komt volgende week maar dit smaakt zeker naar meer!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
Lampie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:46:
[...]

Ik heb de serie ook gezien en het zit fantastisch in elkaar. Maar ik ben het niet eens met dat hij zo maar vrij gelaten moet worden. Wat er wel moet gebeuren is dat de rechtszaak over gedaan moet worden en alle losse eindjes verder uitgezocht moeten worden. Voor zover mogelijk na al die tijd

spoiler:
- Colborn die het kenteken opleest voordat het gevonden is
- Hoe zat het met het bot dat kilometers van het Avery terrein werd gevonden?
- Het amateuristische bloed onderzoek van de FBI, slechts 3 van de 6 samples. En hebben ze het bloedbuisje zelf wel onderzocht of dat het EDTA bestanddeel bevatte?
- Als ze in de trailer of in de schuur is vermoord, waar is dan al het bloed?
- Het verwijderen van de voicemails door het ex-vriendje van Halbach
- Geen DNA van Halbach op de auto sleutel?
- Het openen van de box met het bloedbuisje door die Lenk
etc..
Is het feit dat hij nu in de gevangenis is niet een grotere spoiler dan het bewijs dat in de zaak gebruikt is? ;) Terwijl ik het zat te kijken heb ik express niet naar nieuws artikelen over deze zaak gezocht, om niet 'gespoiled' te worden als hij wel of niet vrijgesproken wordt. Ik had nog zo'n hoop nadat de advocaten een bijna overduidelijke zaak hadden gemaakt dat er iets vreemds met het bewijsmateriaal was. (ik bedoel dit niet als serieus "oh no, spoilers!!" commentaar :) )

Ik vind dat er genoeg dingen zijn gebeurt die een mistrial, en dus ook vrijlating, eist. Bewijs dat *opeens* gevonden wordt, door de mensen die zich publiekelijk van de zaak hadden gezet omdat zelf zij inzagen dat zij niet onpartijdig waren. Agenten van de andere regio hadden gezegd geen bewijs op de bewuste plek te hebben gevonden, na meerdere huiszoekingen, maar waarempel deze wordt gevonden door het plaatselijke politie team in plain sight zonder supervisie van hun buur-collega's; wat wel de bedoeling was.

Het bloed van de vorige zaak. Een FBI onderzoek die in 3 weken gedaan wordt, i.p.v. de maanden die het normaal zou moeten duren en een professional die deze test gewoon weerlegt als zijnde pannekoek. En het ging maar door en door.

Van mij mogen ze de neef ook gelijk vrij laten, want dat vond ik bijna erger wat daar gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben nu aan het 2e seizoen van The 100 begonnen en ik begin nu te twijfelen of ik wel verder wil kijken. Clarke is leuk, maar Anya (heet ze zo?) vind ik zwaar irritant en heb ik niks mee. Hopelijk raken die 2 elkaar snel weer kwijt. De baas van Mount Weather vind ik ook maar een vaag figuur. Misschien dat ik het straks weer eens oppik, want ik vond het eerste seizoen echt erg leuk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Sense8: The Wachowski's (The Matrix) & J. Michael Straczynski (Babylon 5) die samenwerken zou al genoeg moeten zijn. Het een beetje doet denken aan Heroes of Touch. Het verhaal zit goed in elkaar en het is prachtig gefilmd op locaties over de hele wereld en de actie-scenes zijn top. Tegelijkertijd zit er ook rustige, filosofische en soms haast tedere kant aan deze serie die moeilijke onderwerpen niet vermijdt.
De Wachowski's zijn ooit begonnen met het schrijven van comics en elementen daarvan willen naar film brengen. Onder andere de lange en complexe verhaallijnen die comics zich kunnen permitteren omdat ze jarenlang lopen. Dat kan niet in films en daarom maken nu eens een serie. J. Michael Straczynski heeft met Babylon 5 bewezen dat hij verhalen jaren vooruit kan planneen.
Ik kan niet wachten op het volgende seizoen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:34:
Sense8: The Wachowski's (The Matrix) & J. Michael Straczynski (Babylon 5) die samenwerken zou al genoeg moeten zijn. Het een beetje doet denken aan Heroes of Touch. Het verhaal zit goed in elkaar en het is prachtig gefilmd op locaties over de hele wereld en de actie-scenes zijn top. Tegelijkertijd zit er ook rustige, filosofische en soms haast tedere kant aan deze serie die moeilijke onderwerpen niet vermijdt.
De Wachowski's zijn ooit begonnen met het schrijven van comics en elementen daarvan willen naar film brengen. Onder andere de lange en complexe verhaallijnen die comics zich kunnen permitteren omdat ze jarenlang lopen. Dat kan niet in films en daarom maken nu eens een serie. J. Michael Straczynski heeft met Babylon 5 bewezen dat hij verhalen jaren vooruit kan planneen.
Ik kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik heb enkele maanden geleden deze serie ook een kans gegeven, maar ik vond het eigenlijk niet zo goed. Het was inderdaad prachtig gefilmd, hele mooie locaties en de actie-scenes waren inderdaad top. Maar ik vond het buiten die scenes met momenten enorm saai en ook soms ietwat geforceerd en soms ietwat te sentimenteel. Ik stoorde me enorm aan dat homokoppel en dat transseksueel koppel. Niet omdat ik me stoor aan die geaardheid, maar omdat ik enorm het gevoel had van 'kijk ons eens alternatief zijn'. Clichés werden verre van gemeden. Ook vond ik enkele scénes enorm nutteloos (zoals
spoiler:
wanneer ze uit hun moeder kwamen tijdens de bevalling en één van de eerste scenes waarin die transseksuele man/vrouw zijn gebruikte strap-on liet vallen op de grond
en had ik wederom het gevoel dat het allemaal wat geforceerd was. Ook was het acteerwerk soms huilen met de pet op, vooral van die Afrikaan met zijn fascinatie voor Jean-Claude Vandamme. :X

Ik sluit het niet uit dat ik het tweede seizoen opnieuw een kans ga geven, maar het zullen vooral de reacties en de trailer zijn die me zullen moeten overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:19
Le Enfant! schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 01:15:
[...]

Ik heb enkele maanden geleden deze serie ook een kans gegeven, maar ik vond het eigenlijk niet zo goed. Het was inderdaad prachtig gefilmd, hele mooie locaties en de actie-scenes waren inderdaad top. Maar ik vond het buiten die scenes met momenten enorm saai en ook soms ietwat geforceerd en soms ietwat te sentimenteel. Ik stoorde me enorm aan dat homokoppel en dat transseksueel koppel. Niet omdat ik me stoor aan die geaardheid, maar omdat ik enorm het gevoel had van 'kijk ons eens alternatief zijn'. Clichés werden verre van gemeden. Ook vond ik enkele scénes enorm nutteloos (zoals
spoiler:
wanneer ze uit hun moeder kwamen tijdens de bevalling en één van de eerste scenes waarin die transseksuele man/vrouw zijn gebruikte strap-on liet vallen op de grond
en had ik wederom het gevoel dat het allemaal wat geforceerd was. Ook was het acteerwerk soms huilen met de pet op, vooral van die Afrikaan met zijn fascinatie voor Jean-Claude Vandamme. :X

Ik sluit het niet uit dat ik het tweede seizoen opnieuw een kans ga geven, maar het zullen vooral de reacties en de trailer zijn die me zullen moeten overtuigen.
Dit vond ik nou echt zo'n serie waarvan het eerste (matige) seizoen de opmaat is naar een (veel) beter tweede seizoen. Het introduceren van alle karakters verliep nogal onsamenhangend en pas aan het eind wordt een beetje duidelijk wat er allemaal speelt. Basis is echter wel aanwezig voor een interessante serie, mits de punten die jij benoemt (vooral qua geforceerd bepaalde scenes/handelingen erin stoppen) aangepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Midsomer Murders is weer begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Sense8 heeft als enig nut de LGBT agenda van de Wachowski's te promoten. Serie heeft verder weinig inhoud, het acteer-niveau is op momenten vreselijk slecht en Sci-Fi is het al helemaal amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20
Twylight schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:14:
Sense8 heeft als enig nut de LGBT agenda van de Wachowski's te promoten. Serie heeft verder weinig inhoud, het acteer-niveau is op momenten vreselijk slecht en Sci-Fi is het al helemaal amper.
Welke series vind jij wél goed? :P :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 07-01-2016 10:30 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nnoitra schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:30:
[...]

Welke series vind jij wél goed? :P :+
Best een hoop hoor.

Van de nog lopende series o.a.: Game of Thrones, Homeland, The Leftovers, The Knick, Better Call Saul, Orphan Black, The Americans, Banshee, Narcos, House of Cards en nog wel een aantal :P

Heb vooral een hekel aan kabel series, en al helemaal aan The CW omdat bij hun het uiterlijk van de acteurs belangrijker is dan het acteertalent en verhaallijn (aka mooie mensen tv) en Sense8 is gewoon totaal niet wat het beweert te zijn. Ook vind ik "case of the week" series niks, wat toevallig bijna altijd ook kabel tv is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20
Twylight schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:41:
[...]

Best een hoop hoor.

Van de nog lopende series o.a.: Game of Thrones, Homeland, The Leftovers, The Knick, Better Call Saul, Orphan Black, The Americans, Banshee, Narcos, House of Cards en nog wel een aantal :P

Heb vooral een hekel aan kabel series, en al helemaal aan The CW omdat bij hun het uiterlijk van de acteurs belangrijker is dan het acteertalent en verhaallijn (aka mooie mensen tv) en Sense8 is gewoon totaal niet wat het beweert te zijn. Ook vind ik "case of the week" series niks, wat toevallig bijna altijd ook kabel tv is.
Verrek, daar zitten goede series bij! :P

Was niet als reactie op je Sense8 rant, want die kijk ik zelf ook niet :p
Maar ik zag toevallig dat je laatste paar posts niet echt positief waren, vroeg het mij af ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Sense8 is ook gewoon 10x niets. Je zit gewoon het hele seizoen met een wtf gevoel, en zelfs als uiteindelijk het verhaal een beetje samenkomt is het allemaal echt flinterdun en ver gezocht, het voelt niet vloeiend of natuurlijk aan. Ja het camerawerk is mooi, ook mooie locaties. De acteerprestaties waren niet super duper maar daar kan ik altijd nog wel een beetje doorheen kijken in een eerste seizoen, acteurs moeten toch een beetje inspelen op elkaar. Al ben ik bang dat dit in een tweede seizoen dit alles niet veel beter gaat worden, en dan knal ik hem toch uit mijn kijklijstje.

Juist van een Wachowski verhaal verwacht je echt veel meer en hoop dat ze in de 'sequel' voor redemption gaan. Want denk inderdaad dat het afgelopen seizoen vooral het propaganderen van het lgbt spul is met alle cliche's eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Teckna schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:03:
Juist van een Wachowski verhaal verwacht je echt veel meer en hoop dat ze in de 'sequel' voor redemption gaan. Want denk inderdaad dat het afgelopen seizoen vooral het propaganderen van het lgbt spul is met alle cliche's eromheen.
Van de Wachowski's verwacht ik juist helemaal niet zoveel. Zij hebben een heel wisselend repertoire opgebouwd. The Matrix 1 blijft een sterke en originele film die ze ook echt zelf geschreven hebben, en is daarmee hun grootste creatieve succes. V for Vendetta vond ik ook erg sterk, maar die is gebaseerd op bestaand bronmateriaal. Dat laatste geldt ook voor Cloud Atlas, een film met goede en mindere kanten. En kijk je dan naar The Matrix 2 en 3, Speedracer en Jupiter Ascending, dan zie je dat lang niet alle pogingen slagen. Ik waardeer wel dat de Wachowski's proberen om relatief originele dingen te maken, maar ik word niet direct blij als ik hoor dat ze met iets nieuws komen. Ze lijken als doel te hebben om telkens sci-fi, spiritualiteit en liefde te combineren, maar dat leidt snel tot oppervlakkige vaagheden, sentimentaliteit en quasi-filosofisch gewauwel (maar ook wel interessante vondsten hier en daar).

Sense8 is voor mij dan ook een twijfelgeval. Ik lees goede en minder goede dingen over de serie, en m'n gevoel zegt dat ik het allemaal niet zo ga trekken. Mocht het tweede seizoen goed gewaardeerd worden, dan stap ik waarschijnlijk wel in.

[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 07-01-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden nog meer mensen het jammer dat Downton Abbey nu echt is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Daredevil komt op 18 maart al terug voor z'n tweede seizoen! Da's best snel; minder dan een jaar tussen seizoenen terwijl Marvel en Netflix ook werken aan een handvol andere superheldenseries. Mooi nieuws wat mij betreft!

Bron en teaser tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
[...]
Mooi gezegd, ben het 101% met je eens.
En de series die je wel kijkt zijn wat mij betreft stuk voor stuk ergens goed in. Sommigen zelfs op meerdere vlakken.
Hulde! ;)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
[...]

Best een hoop hoor.

Narcos en Homeland staan nog op de agenda. Homeland ben ik eerder na 2 afleveringen afgehaakt (ivm teveel andere series die me op dat moment meer boeide), maar ga het nog een kans geven. Game of Thrones en House of Cards vielen me persoonlijk tegen. GoT teveel gehyped en HoC teveel politiek.

Wat maakt Orphan Black voor jou zo goed? Ik zie er veel goede reacties over, maar heb het zelf nog niet kunnen ontdekken. Ik heb eerder een reeks afleveringen gezien (seizoen 1?), maar na de aflevering
spoiler:
waarbij ze erachter kwamen dat er wat met DNA geknoeid werd en een van de personages een heus staartje had die kort erna eraf werd gesneden
ben ik afgehaakt. Wordt het hierna zoveel beter? Of is het een serie die je moet liggen (net als Breaking Bad). Positieve is wel hoe verschillend een aantrekkelijke actrice er uit kan zien in haar vele personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
[...]

Best een hoop hoor.

Je hebt het over kabel-tv, maar je bedoelt eigenlijk series van de Amerikaanse netwerkzenders. Onder kabel-tv vallen juist alle series die jij wel goed vindt. Onder kabel en streaming. Maar je volgt zeker de 'betere' series als ik kijk naar de namen die je noemt. En je hebt grotendeels gelijk dat veel series van de netwerkzenders (broadcast) bedroevend zijn. Het verschil in kwaliteit tussen kabel/streaming en netwerk is al levensgroot en lijkt steeds groter te worden. Wat wel logisch is, want op kabel/streaming mogen de verhalen donkerder, gecompliceerder en vooruitstrevender zijn. Terwijl netwerkzenders televisie maken voor de mainstream en de content van kabel/streaming meestal niet eens door de Amerikaanse keuring voor netwerktelevisie zou komen. Alle series die twilight noemt zouden keihard floppen op een netwerkzender. Hannibal, bijvoorbeeld, flopte hard op NBC, omdat het te donker is en eigenlijk het type serie is dat kabel/streaming maakt. Maar ook op netwerk zijn er aardige series. The CW heeft met Jane The Virgin, Crazy Ex-Girlfriend en The 100 hele goede series in huis. En ABC heeft hele goede comedy's in Black-ish, Fresh Off The Boat en The Goldbergs. Qua drama wordt het pas echt bedroevend op netwerk. Ik kan geen dramaserie van ABC, CBS, NBC, The CW of Fox opnoemen die écht goed is. Oke, American Crime en The Good Wife krijgen goede kritieken, maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Toen ik nog niet op de link (die dan hierboven ook nog eens werd ingekort) had geklikt dacht ik 'Als die Firefly-cast weer blij elkaar komt dan mag Castle ook wel afgelopen zijn, ja'. Maar je bedoelt natuurlijk het Summer Glau-effect.

Maar volgens mij is ze die superpower wel een beetje kwijt intussen. Arrow, Hawaii Five-0 en TBBT hebben haar ook overleefd, al was die laatste meer een cameo dan een gastrol.

Toch, ik ben wel benieuwd of er na Glau en Baldwin nog meer Firefly-cast in Castle voorbij komt...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
LA-384 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:43:
[...]

Narcos en Homeland staan nog op de agenda. Homeland ben ik eerder na 2 afleveringen afgehaakt (ivm teveel andere series die me op dat moment meer boeide), maar ga het nog een kans geven. Game of Thrones en House of Cards vielen me persoonlijk tegen. GoT teveel gehyped en HoC teveel politiek.

Wat maakt Orphan Black voor jou zo goed? Ik zie er veel goede reacties over, maar heb het zelf nog niet kunnen ontdekken. Ik heb eerder een reeks afleveringen gezien (seizoen 1?), maar na de aflevering
spoiler:
waarbij ze erachter kwamen dat er wat met DNA geknoeid werd en een van de personages een heus staartje had die kort erna eraf werd gesneden
ben ik afgehaakt. Wordt het hierna zoveel beter? Of is het een serie die je moet liggen (net als Breaking Bad). Positieve is wel hoe verschillend een aantrekkelijke actrice er uit kan zien in haar vele personages.
Moet zeggen dat ik Orphan Black vooral leuk vind om de hoofdpersoon die zo veel verschillende rollen (goed) speelt en dat maakt het uniek. Of het echt veel beter wordt dan seizoen 1 kan ik denk ik niet zeggen maar het boeit me tot nu toe nog wel. Vind wel dat dat het meer de richting van een "vrouwenserie" opgaat, wat wel zal komen doordat is gebleken dat er voornamelijk meer vrouwen dan mannen naar de serie kijken. Het is niet een serie die je zal blijven boeien als het onderwerp je niet echt interesseert.

Homeland wordt eigenlijk steeds beter. Seizoen 5 is net afgelopen en is ijzersterk en super relevant mbt syrie, terroristische aanslagen etc. Dit seizoen speelde zich af in Duitsland en gaat eigenlijk een beetje de richting van 24 op. Wat niet heel raar is aangezien de hoofdschrijver voor Homeland dat ook was voor 24.

House of Cards te politiek? De setting van de serie is politiek maar het gaat eigenlijk meer over machtsspelletjes van de hoofdpersoon en verder weinig diepgaand over politieke zaken.

Wbt Game of Thrones weet ik niet wat ik moet zeggen. Weet ook niet bij welke aflevering je gestopt bent maar dat de serie zo gehyped wordt heeft zeer goede redenen en wordt ook alleen maar beter en beter per seizoen. Is wel echt de meest ambitieuze tv productie ooit en de enige serie waar ik 's nachts voor opblijf om de nieuwste aflevering direct te kijken als hij beschikbaar is om 4:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Veefje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:00:
[...]

Je hebt het over kabel-tv, maar je bedoelt eigenlijk series van de Amerikaanse netwerkzenders. Onder kabel-tv vallen juist alle series die jij wel goed vindt.
Klopt ja, bedoel de "standaard" zenders zoals ABC, FOX etc. Heeft natuurlijk een hoop met de regelgeving en budgetten te maken wat jij ook al noemt dat hun niet het zelfde soort series kunnen leveren als premium channels als HBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mijn top. 3 van afgelopen seizoen is trouwens

1. The Leftovers seizoen 2
2. Homeland seizoen 5
3. Narcos

The Leftovers had al een bovengemiddeld eerste seizoen maar het tweede is echt fenomenaal goed. Misschien komt het doordat Lost mijn favoriete serie ooit is en The Leftovers (ook van Damon Lindelof) een beetje die dorst lest maar het is echt zonde dat niet meer mensen deze serie volgen. Gelukkig heeft het nog een derde (en laatste) seizoen gekregen van HBO.

Homeland was al tof maar de vernieuwende setting en relevantie van dit seizoen heeft echt goed uitgepakt. Ook dat het een beetje richting 24 opgaat qua een aantal plotelementen vind ik persoonlijk een grote plus, houdt de spanning er lekker in.

Narcos is nieuw, van Netflix en die heeft over het algemeen een prima reputatie wat betreft originele producties en deze is ook weer topkwaliteit. Goede acteurs, goed geschreven, goede locaties en gewoon een tof en interessant onderwerp

offtopic:
sorry voor de c-c-combo post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ik weet niet of ik nog aan Leftovers seizoen 2 ga beginnen. Het feit dat ze al vooraf van dat seizoen kenbaar maakten dat ze nergens echt antwoord op gingen geven, deed mij doen besluiten om het lekker te laten liggen. Ik snap dat je het een beetje mysterieus wilt houden, maar helemaal geen antwoorden dat trek ik niet. Moet wel wat progressie in zitten imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:50:
Ik weet niet of ik nog aan Leftovers seizoen 2 ga beginnen. Het feit dat ze al vooraf van dat seizoen kenbaar maakten dat ze nergens echt antwoord op gingen geven, deed mij doen besluiten om het lekker te laten liggen. Ik snap dat je het een beetje mysterieus wilt houden, maar helemaal geen antwoorden dat trek ik niet. Moet wel wat progressie in zitten imo.
Die opmerking is een beetje uit z'n verband getrokken en klopt ook niet helemaal. Het is niet zoals Lost waar er telkens tientallen nieuwe mysteries bij komen die nooit uitgelegd worden maar meer dat sommige elementen "open voor interpretatie" worden gelaten. Wat hij eigenlijk gezegd heeft is dat de plek waar de verdwenen mensen heen zijn gegaan nooit specifiek verteld zal worden, en dat is wmb ook prima. Dat is ook helemaal niet waar de serie over gaat eigenlijk. Het is ook niet leuk als alles precies hapklaar uitgelegd wordt. Als je seizoen 1 hebt gezien raad ik zeer aan het tweede ook te kijken.

Het eerste seizoen is trouwens ook het gehele boek waar de serie op gebaseerd is, dus zaten ze ook vrij vast aan de verhaallijn. Het tweede seizoen is totaal origineel geschreven voor de serie.

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 07-01-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Twylight schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:57:
[...]
Die opmerking is een beetje uit z'n verband getrokken en klopt ook niet helemaal. Het is niet zoals Lost waar er telkens tientallen nieuwe mysteries bij komen die nooit uitgelegd worden maar meer dat sommige elementen "open voor interpretatie" worden gelaten. Wat hij eigenlijk gezegd heeft is dat de plek waar de verdwenen mensen heen zijn gegaan nooit specifiek verteld zal worden, en dat is wmb ook prima. Dat is ook helemaal niet waar de serie over gaat eigenlijk. Het is ook niet leuk als alles precies hapklaar uitgelegd wordt. Als je seizoen 1 hebt gezien raad ik zeer aan het tweede ook te kijken.

Het eerste seizoen is trouwens ook het gehele boek waar de serie op gebaseerd is, dus zaten ze ook vrij vast aan de verhaallijn. Het tweede seizoen is totaal origineel geschreven voor de serie.
Vond het tweede seizoen stukken beter dan het eerste seizoen. Het eerste seizoen kwam traag op gang en kende zijn hoogtepunt terwijl het al raak was in het tweede seizoen bij de eerste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Twylight schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:57:
[...]
Wat hij eigenlijk gezegd heeft is dat de plek waar de verdwenen mensen heen zijn gegaan nooit specifiek verteld zal worden, en dat is wmb ook prima.
Prima, maar ik vind dat dus flauw en neemt voor mij de lol weg. Hoe of wat er is gebeurd wilde ik namelijk wel weten en was voor mij 1 van de redenen om te gaan kijken, maar als ze dat al bewust overslaan, dan heb ik er al weinig interesse meer voor.

Het is hetzelfde als niet ingaan waar Superman vandaan komt of wie Batman eigenlijk is. Als je zonder kunt is prima, maar dan zet ik toch liever een network-show op waar wel antwoorden komen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 07-01-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Netflix wil einde aan verknipte streamingrechten
Het wereldwijd beschikbaar maken van het aanbod zorgt er volgens Hunt voor dat er minder illegaal wordt gedownload.
Eindelijk iemand die het probleem ziet :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Dat hij dit aankaart zal natuurlijk ook wel te maken hebben met het verdienmodel van Netflix. :P Desalniettemin, goed dat ze er mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu dat alleen nog toepassen op het bestaande aanbod.... Maar ik geloof niet in wonderen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze eerder wat gaan doen aan de houdbaarheid van het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Er zijn maar liefst 3 nieuwe series gestart die mijn aandacht hebben getrokken waarvan ik alleen Jericho heb gezien. Shades of blue met milfs J.Lo en Drea de Matteo en Ray Liotta, Warren Kole en Drea de Matteo. Lijkt me enerzijds interessant maar anderzijds wat soapy.

Een nieuwe comedy Angel from Hell Ben erg benieuwd want ik ben echt weer toe aan een nieuwe comedy, vooral omdat lang niet elke afl van S07 van Modern Family niet consistent dijenkletsers zijn.

En Jericho van ITV met oa: Jessica Raine, Hans Matheson en Clarke Peters.Heb afl 1 gezien. Weer zo'n Brits meesterwerk. Uitmuntende acteerprestaties, muzikaal mooi ondersteund, prachtige set. Is heel bijzonder in beeld gebracht. Lijkt wel ruw (maar eerlijk) film-materiaal, zoals het in die tijd en leefomstandigheden wellicht ook was. Wellicht ongeschikt als je ogen zijn verpest door Hollywood glans.

Kijk ik ook naar uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Wordt alles van haar gecancelled ja?
Overigens pas firefly gekeken de acteurs waren toen jonger dan ik nu ben :'( .

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het gebeurt opvallend vaak dat een serie stopt nadat zij langs is gekomen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 08-01-2016 11:43 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Shades of Blue lijkt me wel erg tof! Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 07:18
Dit willen ze bij Netflix al langer. Het is alleen de entertainment industrie die tegen werkt.
Als het ze lukt, dan neem ik zeker een Netflix abonnement.
Duurste ook nog wel.
Gewoon alles op 1 plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar dan moet wel álles online aangeboden worden. Kijk naar series als Viper en Police Academy, zelfs via legale wegen niet te krijgen. (Al is Viper volgens mij wel even op VHS beschikbaar geweest.)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Arunia schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:51:
[...]

Dit willen ze bij Netflix al langer. Het is alleen de entertainment industrie die tegen werkt.
Als het ze lukt, dan neem ik zeker een Netflix abonnement.
Duurste ook nog wel.
Gewoon alles op 1 plek.
Mwoah het zijn vooral de verschillende tv-providers en tv-kanalen die het allemaal zo moeilijk maken met exclusieve rechten en eigen streaming-diensten. Want ja, er zit gewoon veel geld in.
En zie maar wat voor effect een Spotify heeft gehad: weg FRS, weg platenzaken, etc. Wie koopt er nu nog dvd's voor tv-series?

Grote probleem bij films en series blijft nog altijd dat je ze meestal maar 1x zult afspelen. Dus dan moet je met die ene keer al je winst eruit halen, iets wat bij muziek dus makkelijker gaat.

Verder blijf ik het nog steeds jammer vinden dat ondertiteling er bij Netflix nog steeds belabberd uitziet. Lage resolutie, weinig instellingen (lelijke fonts), geen mooie fratsen (fade-in/out, half-transparante schaduwen), etc. 1 van de redenen dat ik nog gewoon al mn series download. Naast het feit dat (vooral de Nederlandse) Netflix niet alles bevat wat ik kijk en vaak pas veel later van afleveringen worden voorzien (meestal in complete seizoenen maar dan ben ik dus ook al klaar met een serie).

Het is progressie, maar ik verwacht er geen schokkende dingen van. Het wordt sowieso tijd dat series ook sneller in het buitenland beschikbaar zijn, want het is nu nog vooral US-focused.
Raven schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:57:
[...]

Maar dan moet wel álles online aangeboden worden. Kijk naar series als Viper en Police Academy, zelfs via legale wegen niet te krijgen. (Al is Viper volgens mij wel even op VHS beschikbaar geweest.)
Oude content is jammer maar laat ze eerst beginnen met nieuwe content. Ook vooral omdat daar de licenties nog niet vastliggen.
Vooral de versplintering van streamingdiensten met elk hun eigen maandbedrag zijn ongelofelijk irritant. Naast het gebrek aan nieuwe content in NL-diensten.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 08-01-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo is het met normale televisie ook. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar Knippr van T-Mobile. Als je daar naar eigen inzicht en met volledige vrijheid zelf je eigen zenderpakket kunt samenstellen, is dat ook al een grote stap vooruit. Als het Netflix en bijv. Spotify lukt om veel meer aan te kunnen bieden, zullen veel klanten dat waarderen. En het hoeft niet alleen eigen content te zijn. Netflix kan natuurlijk ook gewoon licenties bij AMC, RTL4 of HBO aangaan. Dat zullen die andere aanbieders echter niet zo snel doen, want dat betekent dat klanten niet meer vanzelf naar hun diensten zullen kijken en dus missen ze inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:46:
[...]

Prima, maar ik vind dat dus flauw en neemt voor mij de lol weg. Hoe of wat er is gebeurd wilde ik namelijk wel weten en was voor mij 1 van de redenen om te gaan kijken, maar als ze dat al bewust overslaan, dan heb ik er al weinig interesse meer voor.

Het is hetzelfde als niet ingaan waar Superman vandaan komt of wie Batman eigenlijk is. Als je zonder kunt is prima, maar dan zet ik toch liever een network-show op waar wel antwoorden komen :+
Dat is niet hetzelfde. De serie gaat namelijk helemaal niet over de verdwenen mensen. Als ze letterlijk zouden zeggen waar ze heen zijn wordt de serie ineens een stuk oninteressanter en als ze dan ook nog eens deze mensen in beeld zouden brengen gaat de serie ineens een heel andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 22:21

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Le Enfant! schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 01:15:
wanneer ze uit ... kwamen tijdens ...
Dat was inderdaad wel erg lang maar ik waardeerde het toch. Het was mooi gefilmd en voegt veel toe aan het gevoel van verbondenheid tussen de karakters onderling en met de kijker.

[quote]waarin die ... zijn gebruikte ... liet vallen[/spoiler]
Dat was wel degelijk functioneel. Het geeft heel veel informatie over hoe de hoofdpersoon onder de motorkap in elkaar zit, er expliciet naar vragen was nog banaler geweest en zou zo'n typische tenenkrommende scene zijn geweest. Nu wordt het nogal "in your face" gebracht maar iedereen weet direct wat ze moeten weten. De cliché's ontwijken en dingen op een nieuwe manier brengen waardeer ik. Deze serie experimenteert volop. Niet al die experimenten pakken goed uit maar verfrissend is het wel.
Die fascinatie is een belangrijk motief, zijn hele verhaallijn komt daar uit voort. Daarnaast zorgt hij voor de komische noot met wat slap-stick momenten. De hele naam "Van Damme" is ook een grapje, hij is busschauffeur en rijdt met een busje, een "van".
Zijn gebabbel en relaxte instelling brengen ook wat lucht in de serie want verder is allemaal vrij somber, iedereen zit diep in de problemen. Van Damme heeft een "simpel" probleem dat hij a la Van Damme kan opknappen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:37:
Er zijn maar liefst 3 nieuwe series gestart die mijn aandacht hebben getrokken waarvan ik alleen Jericho heb gezien. Shades of blue met milfs J.Lo en Drea de Matteo en Ray Liotta, Warren Kole en Drea de Matteo. Lijkt me enerzijds interessant maar anderzijds wat soapy.

[video]

Een nieuwe comedy Angel from Hell Ben erg benieuwd want ik ben echt weer toe aan een nieuwe comedy, vooral omdat lang niet elke afl van S07 van Modern Family niet consistent dijenkletsers zijn.

[video]

En Jericho van ITV met oa: Jessica Raine, Hans Matheson en Clarke Peters.Heb afl 1 gezien. Weer zo'n Brits meesterwerk. Uitmuntende acteerprestaties, muzikaal mooi ondersteund, prachtige set. Is heel bijzonder in beeld gebracht. Lijkt wel ruw (maar eerlijk) film-materiaal, zoals het in die tijd en leefomstandigheden wellicht ook was. Wellicht ongeschikt als je ogen zijn verpest door Hollywood glans.

[video]

[...]

Kijk ik ook naar uit.
Shades of Blue en Angel from Hell heb ik allebei gezien. Heb er allebei al recensies over geschreven. De eerste is oke, de tweede kun je overslaan. Jericho wordt easily de beste van de drie, maar dat is wel het type serie waar je maar zin in moet hebben. De andere twee kijken makkelijk weg. Dus als dat je criteria is dan ben je beter af bij die twee series. Jericho ga ik vandaag ook nog kijken. Zat te wachten op ondertiteling. Mijn Engels is goed, maar het dialect van die Britten is soms wat lastig te verstaan.

Heb trouwens net de eerste aflevering van Flikken Rotterdam gezien. Had zelf nog nooit een aflevering van Flikken gezien. De aflevering heeft de nodige problemen, maar is wel onderhoudend.

[ Voor 4% gewijzigd door Veefje op 08-01-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:44
Als het nog niet is gepost: Killjoys seizoen 2 komt deze zomer uit.
Zie bron: http://killjoys.wikia.com/wiki/Season_2
Ik zelf heb genoten van deze serie, eigen waren ze pas net een beetje op gang gekomen, zal mij benieuwen hoe seizoen 2 eruit komt te zien.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:18:
[...]
Heb trouwens net de eerste aflevering van Flikken Rotterdam gezien.
Heb 'm - als goed Rotterdammer - even gekeken, maar na 10 minuten opgegeven. De beelden van Rotterdam zijn leuk, maar de sfeer en het verhaal ... nah.
(maar verder gegaan met inhalen The Fall)

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 08-01-2016 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een aantal afleveringen gezien van de Vlaamse serie T., erg vermakelijke politieserie met een hoop humor, totaal niet te vergelijken met Flikken of welk andere serie ook. De professor in de serie heeft een aantal eigenaardigheden zoals smetvrees, en hij ziet beelden die wij kijkers wel zien maar andere niet. De (mooie) muziek door de serie heen speelt er ook een rol in mee. Erg fijn kijkspul.

Oh heb ook de 1e ep Flikken Rotterdam gezien, maar de enige lichtpuntjes waren Cees Geel en Huub Stapel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:43:
[...]

Heb 'm - als goed Rotterdammer - even gekeken, maar na 10 minuten opgegeven. De beelden van Rotterdam zijn leuk, maar de sfeer en het verhaal ... nah.
(maar verder gegaan met inhalen The Fall)
Haha, ik snap je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:18:
[...]

Shades of Blue en Angel from Hell heb ik allebei gezien. Heb er allebei al recensies over geschreven. De eerste is oke, de tweede kun je overslaan. Jericho wordt easily de beste van de drie, maar dat is wel het type serie waar je maar zin in moet hebben. De andere twee kijken makkelijk weg. Dus als dat je criteria is dan ben je beter af bij die twee series. Jericho ga ik vandaag ook nog kijken. Zat te wachten op ondertiteling. Mijn Engels is goed, maar het dialect van die Britten is soms wat lastig te verstaan.

Heb trouwens net de eerste aflevering van Flikken Rotterdam gezien. Had zelf nog nooit een aflevering van Flikken gezien. De aflevering heeft de nodige problemen, maar is wel onderhoudend.
Wat voor recensies?
Ik zou jouw stelling om willen draaien. Series als Shades of Blue en Angel from Hell moet je maar net zin in hebben. Maar ieder zijn smaak.
Overigens is Jericho in algemeen beschaafd Engels prima te volgen.

Angel from Hell zou ik niet zonder meer afschrijven. Het is beslist geen dijenkletser maar zonder dat het echt grappig is, vind ik het toch leuk. Bovendien vind ik de acteerprestaties van vooral Jane Lynch goed en, niet onbelangrijk, Maggie Lawson is bloedmooi. Ik geef deze een kans. Momenteel zijn goede comedies op 1 hand te tellen.

Shades of Blue vind ik wat standaard met een aantal die overtuigend acteren. J.Lo, van wie ik geen fan ben, doet het in mijn beleving erg goed. Staat voorlopig in Sonar.

[ Voor 36% gewijzigd door mowa op 09-01-2016 00:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie zijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:34:
[...]

Wat voor recensies?
Ik zou jouw stelling om willen draaien. Series als Shades of Blue en Angel from Hell moet je maar net zin in hebben. Maar ieder zijn smaak.
Overigens is Jericho in algemeen beschaafd Engels prima te volgen.

Angel from Hell zou ik niet zonder meer afschrijven. Het is beslist geen dijenkletser maar zonder dat het echt grappig is, vind ik het toch leuk. Bovendien vind ik de acteerprestaties van vooral Jane Lynch goed en, niet onbelangrijk, Maggie Lawson is bloedmooi. Ik geef deze een kans. Momenteel zijn goede comedies op 1 hand te tellen.

Shades of Blue vind ik wat standaard met een aantal die overtuigend acteren. J.Lo, van wie ik geen fan ben, doet het in mijn beleving erg goed. Staat voorlopig in Sonar.
Je stelling klopt helemaal en zo bedoel ik het eigenlijk ook. Jericho is de betere serie van de drie en geeft meer voldoening als kijker. Maar, we moeten niet vergeten dat de meeste kijkers nog steeds films en televisie kijken om vermaakt te worden. Als je dus puur voor vermaak gaat, kies je al sneller voor een serie als Angel from Hell of Shades of Blue. Vooral eerstgenoemde kijkt natuurlijk veel makkelijker weg dan een Jericho. Daar moet je echt voor gaan zitten. Ik kijk heel veel van de 'betere' series, maar ook redelijk veel series waarbij ik gewoon vermaakt wil worden. Ik hoef niet altijd geprikkeld/uitgedaagd te worden.

Angel from Hell schrijf ik voor mijzelf persoonlijk wel af. Ik vind dat Maggie Lawson en Jane Lynch beter verdienen. Shades of Blue is idd heel standaard met goed acteerwerk. J. Lo doet het idd niet verkeerd.
Inderdaad, daar zijn de recensies dus te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 01:07:
[...]
...Ik kijk heel veel van de 'betere' series, maar ook redelijk veel series waarbij ik gewoon vermaakt wil worden. Ik hoef niet altijd geprikkeld/uitgedaagd te worden.

...
Precies dit, ik geniet van series als Utopia (prachtig in beeld gebracht, waanzinnige kleuren, mooi acteren, spetterende trippy soundtrack), X-Files en bijvoorbeeld Twin Peaks. Maar vaak genoeg kijk ik ook lekkere meuk zoals Hart of Dixie (helaas ten einde), $random Jimmy Fallon show (afhankelijk van de gast(en)), Supergirl; etc.De werkdag is al hersenkrakend genoeg en dan is kijken als een couch potato prima.

Kan overigens niet wachten op Angie Tribeca van/met Rachida Jones oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

+
Veefje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 01:07:
Inderdaad, daar zijn de recensies dus te vinden.
Ga ik ff bekijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 01:26:
[...]

Precies dit, ik geniet van series als Utopia (prachtig in beeld gebracht, waanzinnige kleuren, mooi acteren, spetterende trippy soundtrack), X-Files en bijvoorbeeld Twin Peaks. Maar vaak genoeg kijk ik ook lekkere meuk zoals Hart of Dixie (helaas ten einde), $random Jimmy Fallon show (afhankelijk van de gast(en)), Supergirl; etc.De werkdag is al hersenkrakend genoeg en dan is kijken als een couch potato prima.

Kan overigens niet wachten op Angie Tribeca van/met Rachida Jones oOo
Inderdaad! Soms wil je gewoon lekker ontspannen en verstand op nul. Supergirl kijk ik zo nu en dan ook en ik kijk op zich ook wel uit naar Angie Tribeca: I like Rashida Jones O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15

Pinobigbird

doesn't share food!

baronruud schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:53:
Even een regelrechte kopie uit het Netflix topic, aangezien ik deze serie echt een aanrader vind.

Mensen: Making a Murderer , die moet je kijken. Ik dacht gistermiddag om 15uur, is even kijken wat het is. Ging er blind in en heb alle 10 afleveringen achter elkaar gekeken!

NIET gaan googlen naar het verhaal! (waargebeurd) Dan lees je teveel en ben je gespoiled. Gewoon kijken.

De storyline voor de mensen die het willen weten. Niet echt een spoiler, maar blind in gaan is naar mijn mening beter
spoiler:
Een Amerikaanse man wordt valselijk beschuldigd van moord, mag na 18 jaar de gevangenis verlaten dankzij een vernieuwende DNA-test, maar wordt kort daarna opnieuw opgepakt voor een tweede, nog meer verwoestende zaak. Filmmakers Laura Ricciardi en Moira Demos nemen de kijker mee in een schokkende rit waarin ze elke hoek van de zaak Avery blootleggen. Archiefmateriaal, interviews met betrokkenen, onbeantwoorde vragen en het lot van Avery… Alles wordt in vraag gesteld, niets wordt aan het toeval overgelaten
Man man, ik heb nog nooit een serie gezien met zo'n volstrekt ongeloofwaardig verhaal... 7(8)7 :')

Helaas is het verhaal dus de harde werkelijkheid, verteld in een documentaire die tien jaar lang ellendige rechtspraak bestrijkt.

Gisteravond om 20:00u begonnen met kijken en met een slaappauze in één stuk uitgekeken. Wat een ongelofelijk verhaal.

De claim dat de documentaire niet alle belangrijke bewijzen belicht wordt overigens naar mijn mening gepareerd door de toelichting van advocaat Dean Strang in een interview YouTube: Attorney Dean Strang answers your Making a Murderer Questions

Het meest schokkende vind ik
spoiler:
de schandalige en volstrekt suggestieve manier van ondervragen van Brendan Dassey. Hoe kan iemand veroordeeld worden voor verkrachting als er geen enkel, maar dan ook geen enkel bewijs voor is buiten deze overduidelijk valse bekentenis.

Meer leesvoer, alleen lezen nadat je de serie hebt gezien:
http://time.com/4167699/n...rderer-evidence-left-out/
http://www.maxim.com/ente...secutor-ken-kratz-2015-12

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tijntje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Voor de liefhebbers, er is inmiddels ook een 6,5 GB grote Blu-ray rip.

Never mind dat bleek de film.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-01-2016 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
@Pinobigbird
verkrachting = moord ;)

@baronruud
Volgorde is 1 verkrachting, 2 moord ;)

[ Voor 42% gewijzigd door schumi2004 op 10-01-2016 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Donstil schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:40:
[...]

Ja die web-dl's zijn wel prima maar niet veel meer dan dat. Sherlock is wel een serie welke in een hoge kwaliteit en met een hoog gevoel voor kwaliteit geschoten wordt. Die zou ik dus graag als RawHD zien of als HD file met wat minder compressie als de Web-dl versie
Er is nu een mooie BluRay versie van 7 GB :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jmk schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:02:
[...]

Er is nu een mooie BluRay versie van 7 GB :)
Ooh Nice, heb hem nog steeds niet gezien dus dan pak ik die nog even mee. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Pinobigbird schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:27:
Het meest schokkende vind ik
spoiler:
de schandalige en volstrekt suggestieve manier van ondervragen van Brendan Dassey. Hoe kan iemand veroordeeld worden voor verkrachting als er geen enkel, maar dan ook geen enkel bewijs voor is buiten deze overduidelijk valse bekentenis.
Die aflevering(en) heb ik net ook gezien. Damn. Wat kun je daar boos van worden zeg.
spoiler:
Die jongen is overduidelijk niet helemaal helder, Avery bevestigt dat in een telefoongesprek en daaruit leiden de heren aan de kant van de wet af dat het dan waarschijnlijk wel een verborgen boodschap (dreiging) moet zijn richting zijn neef.

Ik viel bijna van de bank toen ik dat zag / hoorde :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15

Pinobigbird

doesn't share food!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Aah, dank u :)

Net via Graham Norton kwam ik er trouwens achter dat er een nieuwe Marvel-achtige serie komt, maar dan in het Brits en met een onbekend karakter van Stan Lee: ene "Lucky Man". Zou best interessant kunnen worden:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nv2zIfuylGk]

Eerste aflevering komt volgens TVMaze op 22 Januari :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwe series zijn altijd welkom,
Als het dan Zoals Jackie Jones en Daredevil is en niet als Shield en Carter zit het wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op zondag 10 januari 2016 @ 20:46:
Nieuwe series zijn altijd welkom,
Als het dan Zoals Jackie Jones en Daredevil is en niet als Shield en Carter zit het wel goed :D
Amen _/-\o_

Als je toch nieuwe series zoekt, ik heb op mijn website een hele lijst samengesteld met nieuwe series die dit jaar uitkomen. Ik vul de lijst ook regelmatig aan, dus mochten jullie nog tips hebben over aankomende series dan hoor ik het graag.
Net via Graham Norton kwam ik er trouwens achter dat er een nieuwe Marvel-achtige serie komt, maar dan in het Brits en met een onbekend karakter van Stan Lee: ene "Lucky Man". Zou best interessant kunnen worden:

[video]

Eerste aflevering komt volgens TVMaze op 22 Januari :)
Zag ik net over het hoofd. Deze hoort ook in de lijst en ga ik zeker kijken. Thanks!

[ Voor 62% gewijzigd door Veefje op 10-01-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 23:39
Vraagje: met een goede vriendin kijk ik vaak een serie weg, afgelopen jaar was dat Revenge, een keer in de zoveel tijd een avondje ff lekker een berg afleveringen wegwerken en dan zien we elkaar ook nog eens. Nu zijn we daar alleen doorheen, weet iemand een goede vervanger? Komt dus neer op:
-Leuk voor mannen en vrouwen
-Liefst wat mysterie, plot twists en dergelijke
-Een verhaal dat de hele serie doorloopt, dus niet dat een aflevering een afgerond verhaal is
Ideeën?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
sig69 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:54:
Vraagje: met een goede vriendin kijk ik vaak een serie weg, afgelopen jaar was dat Revenge, een keer in de zoveel tijd een avondje ff lekker een berg afleveringen wegwerken en dan zien we elkaar ook nog eens. Nu zijn we daar alleen doorheen, weet iemand een goede vervanger? Komt dus neer op:
-Leuk voor mannen en vrouwen
-Liefst wat mysterie, plot twists en dergelijke
-Een verhaal dat de hele serie doorloopt, dus niet dat een aflevering een afgerond verhaal is
Ideeën?
Uhm...

- How to Get Away With Murder
- Scandal
- Quantico
- Deception
- Damages
- 666 Avenue
- Harpers Island
- Prison Break
- Orphan Black
- Homeland

Heb er nog een paar voor je:

- Wayward Pines
- Persons Unknown
- The Whispers
- The Killing
- Veronica Mars
- Crisis
- Hostages

[ Voor 8% gewijzigd door Veefje op 11-01-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 23:39
Thanks, Prison Break, Orphan Black en Homeland hebben we beiden of een van ons al gezien maar de rest ga ik even checken.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
YouTube: 11.22.63 on Hulu Trailer (Official)

Lijkt me een interessante korte serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sig69 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:39:
Thanks, Prison Break, Orphan Black en Homeland hebben we beiden of een van ons al gezien maar de rest ga ik even checken.
Van de suggesties van meneer vevie heb ik zelf alleen Prison Break (nog niet helemaal) en Crisis gezien. Die laatste vond ik ook erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Broadchurch
The Fall
Blindspot (zijn wel aparte verhalen, maar er zit een rode lijn in)
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.