Hmm, zou toch wel kunnen, matcht aan veel van mijn criteria, maar het plot deed me geen belletje rinkelen. Heb jij hem gezien en herken je de scene die ik beschrijf?
Ik ga hem vanavond eens kijken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm, zou toch wel kunnen, matcht aan veel van mijn criteria, maar het plot deed me geen belletje rinkelen. Heb jij hem gezien en herken je de scene die ik beschrijf?
Ja, is wel al een tijdje geleden. Er was een scène waar een brand uitbrak en de moordenaar ook een allergische reactie kreeg denk ik, lijkt me wel overeen te komen met je beschrijving.TheLemon schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:29:
[...]
Ik ga hem vanavond eens kijken.
Anoniem: 402534
Bedankt voor je suggesties van afgelopen dagen! BBC heeft altijd kwaliteitsproducties maar die worden vaak ondergesneeuwd door het geschreeuw uit Amerika.mowa schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:40:
Na Dickensian was gisteravond E01 nog zo'n schitterende 3-delige mini-serie op BBC One te zien; And Then There Were None
Helemaal vergeten terwijl de trailer al wekenlang te zien is op de BBC.Afl 2 en 3 zijn resp vanavond, meteen na Dickensian, en morgenavond om 22:00 op BBC One te bekijken.
[video]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 29-12-2015 23:12 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Thanks! Het was hem inderdaad. Wel ok, met name het eind (aflevering 3). Daarvoor vond ik het een beetje traag, kan ook komen door te hoge verwachtingen vanuit mijn herinnering.Jo... schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:43:
[...]
Ja, is wel al een tijdje geleden. Er was een scène waar een brand uitbrak en de moordenaar ook een allergische reactie kreeg denk ik, lijkt me wel overeen te komen met je beschrijving.
Oké duidelijk, thnx. Raar dat ze niet voor de originele titel zijn gegaan trouwens "Ten Little Niggers"Arrne schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:01:
Nee, het is gebaseerd op een boek van Agatha Christie.
Of "Ten Little Whities"Donstil schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:20:
[...]
Oké duidelijk, thnx. Raar dat ze niet voor de originele titel zijn gegaan trouwens "Ten Little Niggers"
Ah ja zat ook al van wtf.Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:35:
The Librarians:
"We are Flemish, we zijn echte kaaskoppen hoor!"
![]()
[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 30-12-2015 23:55 ]
BBC is goed in verhalende series. Ondanks dat erAnoniem: 402534 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:43:
And then there were none is zo mooi. Perfectie in alles, de acteurs, het oog voor detail. Als je het afzet tegen veel Amerikaanse series die dit jaar door ons bekeken zijn is het wel een groot verschil. Wat heeft de BBC toch veel moois de laatste tijd.
Werden alle boeken maar met zoveel liefde verfilmd. Een van de mooiste series die ik dit jaar gezien heb. Zo op de valreep, wat een fijne tip hier. Ik wist namelijk niet dat het eraan zat te komen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat vond jij de mooiste van dit jaar? Ben wel benieuwd, misschien heb ik die gemist (al heb ik nog wel een berg bbc spul van 2015 liggen om nog te bekijken).The_Worst schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:08:
Niet de mooiste van afgelopen jaar maar zeker eentje voor hoog in de noteringen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 31-12-2015 13:18 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Haha leuk shot idd. Is dat nou echt live op TV geweest trouwens?Raven schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:37:
[afbeelding]
Deze terugblik kwam voorbij in Top Gear A-Z part 2, beetje door het BBC kantoor heen rijden
Reprising the infamous episode of Top Gear from series 15 in which Clarkson managed to topple his Reliant Robin five times in seven minutes, the former Top Gear trio were spotted in central London last week driving matching Robins.
[ Voor 84% gewijzigd door Raven op 31-12-2015 21:26 ]
Oscar Wilde
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:14 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 01-01-2016 12:14 ]
Oscar Wilde
The series begins airing in the United Kingdom on January 3, 2016 and in the United States on January 23, 2016.Veefje schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:31:
Heeft iemand trouwens al Beowulf gezien? Is het wat?
Oscar Wilde
De serie is namelijk al online beschikbaar. De pilot. Ik wist dat Billions en Shameless al eerder on demand te zien zouden zijn. Ga vanavond even de pilot van Billions kijken, dan. Shameless ken ik zeker, maar nooit aan begonnen. Lijkt mij op zich wel een goede serie.Goner schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:03:
[...]
The series begins airing in the United Kingdom on January 3, 2016 and in the United States on January 23, 2016.
Vond Broadchurch erg lekker wegkijken. Goed verhaal, goed geacteerd, mooie omgeving en goede muziek. Een meesterwerk. Seizoen 2 was wellicht iets minder maar desondanks nog steeds erg goed.Anoniem: 402534 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:18:
[...]
Wat vond jij de mooiste van dit jaar? Ben wel benieuwd, misschien heb ik die gemist (al heb ik nog wel een berg bbc spul van 2015 liggen om nog te bekijken).
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 01-01-2016 21:04 ]
Zeker! Heb tot nu toe alleen seizoen 1 gezien, maar werkelijk fantastisch.The_Worst schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:10:
[...]
Vond Broadchurch erg lekker wegkijken. Goed verhaal, goed geacteerd, mooie omgeving en goede muziek. Een meesterwerk. Seizoen 2 was wellicht iets minder maar desondanks nog steeds erg goed.
Als er morgen nog geen antwoord is vraag ik het mijn vrouw, die is een lopende encyclopedie voor agatha christie weetjes. Maar ze ligt nu te ronken naast mij in bed, even slaap inhalen.Donstil schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:02:
Kan iemand toevallig nog toelichten waarom de huishoudster helemaal aan het begin van de serie gekookte kreeft in een ravijn stond te gooien? Die link legde ik niet zo snel namelijk.
Ik heb deze niet gezien, maar als je een goede oven hebt die 400 tot 500 graden haalt heb je en pizza in 1 a 2 minuten klaar. Zie het pizzabak topic op tweakers. Op mijn pizzasteen met nederlandse oven haal ik 300 graden met moeite en duurt het 5 minuten max.Raven schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:14:
Rachel Khoos Kitchen Notebook Cosmopolitan Cook S01E07 Naples
Pizza dat maar 45s in de oven hoeft
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 01-01-2016 21:37 ]
Waren dat niet alleen de 'schillen' ? Aangezien er waarschijnlijk geen vuilnisboot langskomt, wordt die put gewoon als vuilnisbelt gebruikt.Donstil schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:02:
Kan iemand toevallig nog toelichten waarom de huishoudster helemaal aan het begin van de serie gekookte kreeft in een ravijn stond te gooien? Die link legde ik niet zo snel namelijk.
Anoniem: 19894
En wel leuk dat het anders afliep dan je zou denkenAnoniem: 19894 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:30:
Net de miniserie Childhood's end in 1 ruk uitgekeken. Ben er een beetje stil van. Prima mix tussen scifi/drama/thriller/horror.
Dat zit wel Schnorr.
Wij zijn na aflevering 1 eigenlijk al afgehaakt. Het is dus eventueel wel de moeite waard om ook 2 uit te zitten en door te gaan?geert1 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:00:
Gelukkig nieuwjaar!
Vandaag is bekend geworden dat The Expanse een tweede seizoen krijgt (bron).
Uit de reacties op de serie maak ik op dat The Expanse steeds beter gewaardeerd wordt, na een gematigde ontvangst van de eerste twee afleveringen. Hij staat op m'n lijstje om te gaan kijken, en dan is 't mooi om te weten dat de serie niet al na één seizoen geannuleerd is.
Nomen nescio
Heb nog even nagevraagd, heeft geen betekenis volgens mijn vrouw. Het staat in iedergeval niet in het boek / boeken van Agatha Christie beschreven. Dus ik ga mee met de reactie hierboven over het afval.Donstil schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:02:
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 02-01-2016 12:29 ]
Oké thnx! Dan hebben we niets gemist dusAnoniem: 402534 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:28:
[...]
Heb nog even nagevraagd, heeft geen betekenis volgens mijn vrouw. Het staat in iedergeval niet in het boek / boeken van Agatha Christie beschreven. Dus ik ga mee met de reactie hierboven over het afval.
NL ondertitels zijn trouwens ook uit voor deze serie (voor wie dit liever heeft dan geen subs of engelse subs).
[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 02-01-2016 13:11 ]
Kennelijk wel. Dat gebeurt ook wel vaker dat een serie of film tijdens de productie een andere / tijdelijke naam heeft.Anoniem: 402534 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:04:
Wat betreft second change:
Ik snap niet waarom er op spotnet staat dat de serie voorheen frankenstein code heette en ook lookingglass? Is die serie 2 keer van naam veranderd ofzo???
Anoniem: 224360
Moet hem nog kijken. Wat season 4 betreft.....lees ik het en der pas januari 2017Goner schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:12:
[...]
Waren dat niet alleen de 'schillen' ? Aangezien er waarschijnlijk geen vuilnisboot langskomt, wordt die put gewoon als vuilnisbelt gebruikt.
Van de kreeft werd n.l. mousse soufflé gemaakt, het voorgerecht ...
Net de Sherlock special gekeken op BBC!! Hopelijk wachten ze niet al te lang met nieuwe seizoen.
Ik had even de hoop dat er een vervolg kwam op de meesterlijke jericho uit 2006, maar helaas. De 2016 jericho is toch een cowboy serie als ik zo google mag geloven?Veefje schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:40:
Op ITV begint op 7 januari ook Jericho. Ook een periodeserie die er veelbelovend uitziet. Had gister helaas geen tijd meer om naar Billions te kijken, maar die ga ik zeker vandaag kijken.
Ja, klopt. Zoals Hell on Wheels qua setting en gemeenschap. Zou tof zijn als het de Britse versie van Deadwood wordt.Anoniem: 402534 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:19:
[...]
Ik had even de hoop dat er een vervolg kwam op de meesterlijke jericho uit 2006, maar helaas. De 2016 jericho is toch een cowboy serie als ik zo google mag geloven?
Showtime heeft de pilot van Billions en de eerste aflevering van Shameless al eerder via on demand beschikbaar gesteld. De serie gaat idd wel officieel de 17e van start.wvkreg schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:00:
Billions begint toch pas op 17/1, of mis ik iets?
IN SR: N N 1 Pilot 01/17/16, 10:00 PM Unaired
[ Voor 32% gewijzigd door Veefje op 02-01-2016 15:10 ]
Man, dat heb ik even gemist, bedankt voor die link. Zit de trailer daar te bekijken en dat ga ik ook meepakken. Er is ook eindelijk eens een 00 aflevering (behind the wall). Tof zeg, die zijn altijd heel lastig te vinden (ik zoek weleens op die van ncis en kan ze vaak niet echt vinden of jaren later pas).Twylight schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:41:
Net Colony ontdekt, lijkt me wel dat dit veel potentie heeft. Aflevering 1 is inmiddels beschikbaar maar eigenlijk begint de serie pas op 15 januari dus je zal tot de 22e moeten wachten op de volgende aflevering.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 02-01-2016 15:43 ]
Die Jericho heb ik laatst nog een keer gezien. Blijf ik een erg leuke serie te vinden. Op een gegeven moment wisten ze zelf niet meer wat ze met het verhaal aan moesten, maar ik heb toen flink gebaald dat ie zo snel gestopt was.Anoniem: 402534 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:19:
[...]
Ik had even de hoop dat er een vervolg kwam op de meesterlijke jericho uit 2006, maar helaas. De 2016 jericho is toch een cowboy serie als ik zo google mag geloven?
Dat zit wel Schnorr.
Justified is een geweldige serie. Een van dé beste series van het laatste decennium. Het acteerwerk, de dialogen, de verhaallijnen en de personages: simpelweg fantastisch.Paulus07 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:13:
Maar eens goed begonnen aan Justified. Had hem al een tijd liggen maar nooit zin in gehad. Maar damn wat een toffe serie. 2 seizoenen weg gewerkt al
[ Voor 13% gewijzigd door Veefje op 03-01-2016 01:13 ]
Idd een van de beste series van de laatste 10 jaar. Alle seizoenen lopen goed in elkaar over en aan het einde is alles netjes afgerond.Paulus07 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:13:
Maar eens goed begonnen aan Justified. Had hem al een tijd liggen maar nooit zin in gehad. Maar damn wat een toffe serie. 2 seizoenen weg gewerkt al
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 03-01-2016 11:33 ]
Oscar Wilde
Mogelijk wordt 2016 ook het jaar waarin de mensen een schadevergoeding moeten betalen omdat ze films, series of muziek illegaal hebben gedownload. De Nederlandse filmproducent Dutch Filmworks heeft al gezegd achter individuele downloaders aan te willen gaan, maar het is nog onduidelijk hoe dat in Nederland precies zal werken. bronJorgen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:21:
Zijn er eigenlijk nog nieuwe regels omtrent het downloadverbod ingegaan per 1 januari 2016? Ik hoor in mijn omgeving wel wat dingen, maar kan er niet echt iets recents over vinden.
Na dit aankomende seizoenRaven schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:33:
Mythbusters was toch gecancelled?
MythBusters S16E00 Revealed The Behind the Scenes Season Opener staat hier klaar.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Er zijn geen nieuwe regels ( Zelfs het downloadverbod vloeit niet voort uit nieuwe regels, alleen uit een andere interpretatie van de reeds bestaande regels ).Jorgen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:21:
Zijn er eigenlijk nog nieuwe regels omtrent het downloadverbod ingegaan per 1 januari 2016? Ik hoor in mijn omgeving wel wat dingen, maar kan er niet echt iets recents over vinden.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Er is geen verbod op streamen, toch? Anders krijg ik een megaboete op de deurWoy schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Er zijn geen nieuwe regels ( Zelfs het downloadverbod vloeit niet voort uit nieuwe regels, alleen uit een andere interpretatie van de reeds bestaande regels ).
Het is wel zo dat er door Brein&Co uitspraken gedaan zijn dat er mogelijk individuele downloaders aangepakt gaan worden. Persoonlijk denk ik dat het nog niet zo'n vaart zal lopen, er zitten namelijk nogal wat haken en ogen aan om individuele downloaders aansprakelijk te stellen ( Ten eerste moeten de rechthebbenden de gegevens vorderen bij de provider, die zullen ongetwijfeld niet zondemeer meewerken. Daarna moet de bewijslast naar de persoon in kwestie nog gelegd worden. Puur aantonen dat het van die internetverbinding gekomen is hoeft daar niet noodzakelijk genoeg voor te zijn ).
Mocht het toch gaan gebeuren, denk ik dat er eerst een klein aantal proef processen gestart zullen worden om te kijken wat de haalbaarheid is.
Streamen uit illegale bron is voor de wet niet anders dan downloaden uit illegale bron.Veefje schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:49:
[...]
Er is geen verbod op streamen, toch? Anders krijg ik een megaboete op de deur
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ah, ok.
Oscar Wilde
Anders moet ik me voor de zekerheid maar eens gaan verdiepen in VPN, proxy's en tor. Heb geen idee wat ik daarmee kan/moet. Als je gestaag je series binnenhaalt, wordt het natuurlijk wel steeds aannemelijker dat de eigenaar van de internetverbinding, ook diegene is die op de knopjes drukt.Woy schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Er zijn geen nieuwe regels ( Zelfs het downloadverbod vloeit niet voort uit nieuwe regels, alleen uit een andere interpretatie van de reeds bestaande regels ).
Het is wel zo dat er door Brein&Co uitspraken gedaan zijn dat er mogelijk individuele downloaders aangepakt gaan worden. Persoonlijk denk ik dat het nog niet zo'n vaart zal lopen, er zitten namelijk nogal wat haken en ogen aan om individuele downloaders aansprakelijk te stellen ( Ten eerste moeten de rechthebbenden de gegevens vorderen bij de provider, die zullen ongetwijfeld niet zondemeer meewerken. Daarna moet de bewijslast naar de persoon in kwestie nog gelegd worden. Puur aantonen dat het van die internetverbinding gekomen is hoeft daar niet noodzakelijk genoeg voor te zijn ).
Mocht het toch gaan gebeuren, denk ik dat er eerst een klein aantal proef processen gestart zullen worden om te kijken wat de haalbaarheid is.
Vind ik toch wel erg jammer moet ik zeggen. Heb het vanaf seizoen 1 eigenlijk altijd wel met plezier gekeken. Alleen de nieuwe setup vond ik wat minder, werd wat te serieus. Ook al hebben andere hier weer een andere mening over als je zo leest online.
Oscar Wilde
Hoe zouden ze dat willen doen dan als je alleen maar usenet gebruikt en spotweb zelf draait?Jorgen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:26:
[...]
Anders moet ik me voor de zekerheid maar eens gaan verdiepen in VPN, proxy's en tor. Heb geen idee wat ik daarmee kan/moet. Als je gestaag je series binnenhaalt, wordt het natuurlijk wel steeds aannemelijker dat de eigenaar van de internetverbinding, ook diegene is die op de knopjes drukt.
[ Voor 13% gewijzigd door backupdevice op 03-01-2016 17:58 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Welk topic is dat? Want dan lees ik graag meeJorgen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:55:
Ik gebruik een invite only indexer en een forum. Dan wordt het al makkelijker voor ze?
Misschien moeten we dit gesprek maar even verder voeren in het daarvoor bestemde topic.
En het eindigd. Het is niet gecancelled
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Naja eerst was er een gedoogd beleid, maar nu is er echt een knoop doorgehakt dat het gewoon daadwerkelijk illegaal is. Dat de staat er zelf niks mee doet, is tot daar aan toe, voorheen was het nooit direct illegaal. En dat is nu veranderd.Woy schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Ze hebben al een suggestie doorgeschoten destijds hoe ze dat willen gaan aanpakken. Door een zogenoemde 'honeypot' neer te zetten. Een 'tracker' waar hun eigen films op staan, als jouw torrent client dan hun 'tracker' pakt als gedeeltelijke bron, dan gaan ze je monitoren, en bij veelpleging uiteindelijk met voldoende bewijs qua herhaling voor de rechter slepen.Kw4kje schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:34:
[...]
Mogelijk wordt 2016 ook het jaar waarin de mensen een schadevergoeding moeten betalen omdat ze films, series of muziek illegaal hebben gedownload. De Nederlandse filmproducent Dutch Filmworks heeft al gezegd achter individuele downloaders aan te willen gaan, maar het is nog onduidelijk hoe dat in Nederland precies zal werken. bron
Ik denk dat we het beste dat kunnen bespreken in dit topic: [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4 alwaar de downloadtechnieken besproken worden. Er is geloof ik geen recent topic over VPN, proxy's en tor.Donstil schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:57:
[...]
Welk topic is dat? Want dan lees ik graag mee
Maar voor zover ik weet kan dat alleen maar met torrents en moeten ze openbaar zijn? Private trackers en nieuwsgroepen kunnen al niet op die manier worden gedeeld? Of kijken of alles te blokkeren met een ip uit NL.CRXDelSol schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:33:
[...]
Ze hebben al een suggestie doorgeschoten destijds hoe ze dat willen gaan aanpakken. Door een zogenoemde 'honeypot' neer te zetten. Een 'tracker' waar hun eigen films op staan, als jouw torrent client dan hun 'tracker' pakt als gedeeltelijke bron, dan gaan ze je monitoren, en bij veelpleging uiteindelijk met voldoende bewijs qua herhaling voor de rechter slepen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
DFW (Dutch FilmWorks) is niet alleen gerelateerd aan Nederlands materiaal. Even een quote van Wikipedia:Touchdomex schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:00:
[...]
Maar voor zover ik weet kan dat alleen maar met torrents en moeten ze openbaar zijn? Private trackers en nieuwsgroepen kunnen al niet op die manier worden gedeeld? Of kijken of alles te blokkeren met een ip uit NL.
Wat voor dingen bied dutch film works aan? Alleen echt nederlandse dingen of hihg profile dingen?
Private trackers zijn ook niet zo veilig als iedereen denkt. Met een (niet privé) VPN creëer je al wat meer veiligheid tegen de staat, maar geeft je wel weer een derde partij volledig inzicht in alles wat je download. Het is maar net wie je meer vertrouwd.Dutch FilmWorks, opgericht in 1997, is een van de grootste (onafhankelijke) filmdistributeurs van Nederland op het gebied van bioscoopfilms, home-entertainment, video on demand en televisie (betaaltelevisie en gratis televisie). De catalogus van Dutch FilmWorks bevat meer dan 3000 titels, bestaande uit speelfilms, documentaires, tv-series en kindertitels.
Grote titels van Dutch FilmWorks zijn onder andere The Expendables, The Reader en The Three Musketeers, maar ook binnenlandse successen zoals Achtste-groepers huilen niet, Komt een vrouw bij de dokter, De eetclub en De gelukkige huisvrouw. Op het gebied van tv-series heeft Dutch FilmWorks een breed aanbod, variërend van miniseries als The Pillars of the Earth en Camelot tot Westenwind, CSI en Top Gear, maar ook Nederlandse tv-series als Iedereen is gek op Jack en Moordvrouw. Tot de documentaires behoren de beroemde BBC Earth-producties, waaronder One Life, Frozen Planet en Planet Earth. Dutch FilmWorks is de exclusieve distributeur van deze veelbesproken natuurdocumentaires en geeft deze uit via House of Knowledge.
Net eerste deel gezien, mooi !!mowa schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:57:
Vergeet ik weer wat.....Morgen om 22:00 start op BBC One War and Peace naar het epysche boek van Tolstoi.
Gewoon usenet gebruiken, prive trackers achja bedenk het zo als jij daar je kan aanmelden kan brein dat natuurlijk ookTouchdomex schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:00:
[...]
Maar voor zover ik weet kan dat alleen maar met torrents en moeten ze openbaar zijn? Private trackers en nieuwsgroepen kunnen al niet op die manier worden gedeeld? Of kijken of alles te blokkeren met een ip uit NL.
Wat voor dingen bied dutch film works aan? Alleen echt nederlandse dingen of hihg profile dingen?
[ Voor 4% gewijzigd door 3DDude op 03-01-2016 23:47 ]
Be nice, You Assholes :)
[ Voor 22% gewijzigd door The_Worst op 03-01-2016 23:45 ]
Dat het geen lieverdje is was duidelijk, maar dat "zware" bewijsmateriaal slaat toch op behoorlijk wat punten als een tang op een varken. Ik vind bv. een medegevangene die dingen blaat nou niet echt betrouwbaar overkomen...The_Worst schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:43:
Mensen die Making a murderer hebben gezien, er is wat leesvoer.
De documentaire schijnt wat zwaar wegend bewijsmateriaal niet te hebben getoond en eerdere incidenten te makkelijk hebben afgedaan. Avery schijnt toch niet zo'n lieverdje te zijn zoals de documentaire laat blijken.
Overigens is er nu een petitie gaande in Amerika om Het Witte Huis een reactie te laten geven.
Dat zit wel Schnorr.
Ik denk dat je nog wat langer moet wachten, aangezien de eerste aflevering van Banshee pas op 2 april (Nederlandse tijd) uitkomt.3DDude schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:25:
[...]
Gewoon usenet gebruiken, prive trackers achja bedenk het zo als jij daar je kan aanmelden kan brein dat natuurlijk ook![]()
usenet gebruiken dus, eventueel via SSL
Bah eind van de maand komt Banshee pas terug
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Je bent ook niet veilig je valt hooguit wat minder op onder het reguliere torrentverkeer.CRXDelSol schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:17:
[...]
Private trackers zijn ook niet zo veilig als iedereen denkt. Met een (niet privé) VPN creëer je al wat meer veiligheid tegen de staat, maar geeft je wel weer een derde partij volledig inzicht in alles wat je download. Het is maar net wie je meer vertrouwd.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja in Nederland bedoel jeLe Enfant! schreef op maandag 04 januari 2016 @ 01:47:
[...]
Ik denk dat je nog wat langer moet wachten, aangezien de eerste aflevering van Banshee pas op 2 april (Nederlandse tijd) uitkomt.
Be nice, You Assholes :)
Ik ben bij episode twee van het eerste seizoen gebleven, maar ga dit jaar zeker beide seizoenen kijken.Stukfruit schreef op maandag 04 januari 2016 @ 02:59:
Ben nu trouwens verder gegaan met het kijken van het tweede seizoen van The Leftovers. Ik heb het eerder even aan de kant gezet omdat het te langzaam ging en saai leek te zijn, maar ik blij het toch een tweede kans te hebben gegeven. Wat een zieke en superdeprimerende, maar mooi gemaakte, serie is dat toch...
Ik denk dat het wel duidelijk is dat de serie een eenzijdig beeld belicht. De makers, Laura Ricciardi en Moira Demos, zijn duidelijk team Steven. Als de serie nog meer had gekeken naar wie volgens hen de moord dan wel had gepleegd en de aanklagers ook wat objectiever had belicht, dan was de serie nóg beter.The_Worst schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:43:
Mensen die Making a murderer hebben gezien, er is wat leesvoer.
De documentaire schijnt wat zwaar wegend bewijsmateriaal niet te hebben getoond en eerdere incidenten te makkelijk hebben afgedaan. Avery schijnt toch niet zo'n lieverdje te zijn zoals de documentaire laat blijken.
Overigens is er nu een petitie gaande in Amerika om Het Witte Huis een reactie te laten geven.
[ Voor 46% gewijzigd door Veefje op 04-01-2016 09:46 ]
Nee, ook in Amerika als ik de schedule's zo zie: http://www.tvmaze.com/epi...omething-out-of-the-bible
Zeker niet als wordt gesuggereerd dat meewerken kan zorgen voor een wat positievere resultaat tijdens een parole hearing. Verder weet ik nog steeds niet wat ik van Avery moet denken en weet niet of hij wel of niet schuldig is. Ik ben blij dat ik niet lid was van die jury, want denk niet dat ik een beslissing had kunnen nemen.Stukfruit schreef op maandag 04 januari 2016 @ 00:48:
[...]
Dat het geen lieverdje is was duidelijk, maar dat "zware" bewijsmateriaal slaat toch op behoorlijk wat punten als een tang op een varken. Ik vind bv. een medegevangene die dingen blaat nou niet echt betrouwbaar overkomen...
[ Voor 96% gewijzigd door Teckna op 04-01-2016 15:34 ]
Oscar Wilde
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq