Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste
Acties:
  • 883.671 views

Anoniem: 402534

Candace Cameron (D.J. Tanner) is wel rete irritant in alle youtube filmpjes die ik de afgelopen tijd van haar gezien heb. Ze pakt elke talkshow aan waar ze praat over van alles en nogwat (en dat gaat nergens over). Maar in interviews samen met Andrea Barber is ze wel leuk, ben benieuwd. Schrik toch dat de show kennelijk helemaal om haar draait, ik vind Andrea Barber in full house een stuk leuker (samen met de mannelijke acteurs). Candace vond ik altijd al een vaag kapsel e.d. hebben en een irritante stem.

Hopelijk wordt het leuk, zijn niet zoveel comedy's die ik momenteel echt leuk vind. En ik heb een netflix abonnement, dus kom maar op. Jammer dat het nog zoveel maanden wachten is.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik hoop dat Kimmy nog net zo maf is als toen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Anoniem: 402534 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:07:
Ik loop hier niet echt warm voor. Trailer is trouwens hier te vinden:
We zullen wel zien. Op dit moment naar Childhood's End (verfilming van Arthur C. Clarke's beroemde boek, ook Syfy) aan het kijken en dat bevalt tot dusver erg goed.

Totdat ik de pilot heb gezien geef ik ze dus zelf even het voordeel van de twijfel ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Anoniem: 19894

Ik ben o.a. het nieuwe spul van Syfy aan het opsparen aangezien er de komende twee weken toch niets meer te kijken is vanwege de feestdagen :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

See Macaulay Culkin play a troubled adult version of his Home Alone character in new web series :DRYVRS

edit:
En zie net een Teaser voor Full(er) House
[YouTube: https://youtu.be/hF9AYFV4H00]
:)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 17-12-2015 18:53 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Macaulay Culkin, die speelde ook een keer in Las Vegas. Las Vegas, dat was nog eens show. Komt hier nooit ter sprake trouwens :+

Die fuller house trailer smaakt wel naar meer, Perfecte teaser ook zo aan de voordeur. Ik zat echt te wachten totdat je de cast zou zien, maar helaas. Damn. Ik ga vanavond nog even wat speuren in de hoop een wat meer te vinden..
mindcrash schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:28:
We zullen wel zien. Op dit moment naar Childhood's End (verfilming van Arthur C. Clarke's beroemde boek, ook Syfy) aan het kijken en dat bevalt tot dusver erg goed.
Die is inderdaad erg goed.

Nu kan je aan de boeken van Lev Grossman denk ik niet veel kapot maken, maar de cast ziet er nu niet echt zo uit van: yes, dat ga ik met plezier zien. Maar ik bekijk het positief, dat is beter inderdaad. Even de pilot afwachten.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 17-12-2015 20:19 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Anoniem: 402534 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:12:
Macaulay Culkin, die speelde ook een keer in Las Vegas.
Weet je dat zeker? Zie het niet in zijn imdb lijst staan

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hij heeft toch ook wel een belangrijke rol in Fargo seizoen 2. Zit er maar een halve aflevering in maar de hele show draait erom

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:34:
Hij heeft toch ook wel een belangrijke rol in Fargo seizoen 2. Zit er maar een halve aflevering in maar de hele show draait erom
Is dat niet Kieran Culkin? De broer van Macaulay

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
wontcachme schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:32:
[...]

it's a trap.

[ Voor 88% gewijzigd door Teckna op 17-12-2015 21:25 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Saving Hope krijgt er een 5e seizoen bij :D , nu hopen dat Rommie O+ zo nu en dan nog eens langskomt :P

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 17-12-2015 22:23 ]

Oscar Wilde

wontcachme schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:32:
[...]

Ik heb dat ergens gelezen. Maar met google kom ik wel nederlandse bronnen tegen (bijv. Wikipedia) die dat inderdaad stellen, maar geen engelse bronnen. Ik meen dat ik dat gelezen heb in roddelblaadjes van mijn vrouw (leesvoer op toilet).

Ik duik er nog wel even in binnenkort uit nieuwsgierigheid. Heb die las vegas nog liggen ergens, mooie reden om die weer eens te kijken en dan de credits in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Raven schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:22:
Saving Hope krijgt er een 5e seizoen bij :D ,
Goed nieuws. Normaal heb ik helemaal niets met supernatural-stuff maar in dit geval vind ik het een leuke relatief kleine toevoeging aan een in basis standaard ziekenhuisserie. De makers overgebruiken de gimmick ook niet en houden het smaakvol. Leuke kleine serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net klaar met kijken naar Childhood's End. Vond die erg langdradig :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:31:
Net klaar met kijken naar Childhood's End. Vond die erg langdradig :/
Ik zit halverwege episode 1. Nou, we zullen wel zien. Het is dus een mini serie? Vond het al zo vaag dat sickbeard melde dat jij afgelopen was na 3 episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Toevallig ook net klaar met kijken, alle afleveringen achter elkaar. Vond het erg interessant maar ben ook blij dat het hele verhaal in drie afleveringen zit en niet in een seizoen van 10. Zeker het kijken waard imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik had Childhood's End opgezet omdat ik van plan ben om de pilot te recenseren, maar de speeltijd schrok mij een beetje af. Meteen tachtig minuten. Dacht nee, en heb toen maar gekozen voor Making a Murderer en F is for Family op Netflix. Goede series en zeker aanraders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

zonet klaar met IMDB: The Man in the High Castle (TV Series 2015– )

A glimpse into an alternate history of North America. What life after WWII may have been like if the Nazis had won the war.

man man man wat een top serie _/-\o_ begin is wat slap maar dat einde :o gelukkig komt er een seizoen 2

aanrader!

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 19-12-2015 18:00 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Bedankt voor de tip, haal hem ook even binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ash vs evil dead krijgt helaas maar 10 afleveringen dit seizoen. Nog twee te gaan. Verhaal mag van mij wel wat meer diepgang krijgen (nu is het meer humor met veel bloed enzo en het gaat niet echt dieper in op het boek e.d.). Wel weer een leuke episode met toch wel heftige ontwikkelingen.
Twylight schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:32:
Bedankt voor de tip, haal hem ook even binnen :)
Als je er engelse subs bij wilt, probeer een compleet seizoen te downloaden met de subs erbij. Er zijn zoveel versies van deze show online dat de subs los erbij zoeken lastig is. Lopen de subs in het begin synchroom en halverwege opeens niet meer...
Veefje schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:03:
Ik had Childhood's End opgezet omdat ik van plan ben om de pilot te recenseren, maar de speeltijd schrok mij een beetje af. Meteen tachtig minute.
Eigenlijk zijn het twee afleveringen. Op 40 minuten merk je wel dat het later aan elkaar geplakt is (verder niet storend). Je zou dus zo de eerste 40 minuten kunnen zien.

Hoe is f is for family op netflix trouwens? Dat ziet er leuk uit.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 19-12-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Oke, dan ga ik Expanse toch maar kijken.

F is for Family vind ik heel tof. Heb tot nu toe alleen de eerste afl gezien, maar die is mij erg goed bevallen.

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:23 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veefje schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:26:
Oke, dan ga ik Expanse toch maar kijken.
ik had het over childhood's end, the expanse verzamel ik wel, maar ga ik kijken als ik de boeken gelezen heb. Maar childhood's end vond ik leuk (al heb ik alleen aflevering 1 gezien van de 3 in totaal).

Net je blog gelezen, dus maar 6 afleveringen voor f is for family, ik ga er vanavond naar kijken met een pot grolsch kanonbier, dat past er denk ik wel bij om de sfeer te verhogen. De hoofdpersoon zit immers ook met een pot bier op jouw site, goede reden om er ook een bij te pakken :+

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 20-12-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net maar eens begonnen met Clara CleymansDe Ridder :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verkeerd getypt, ik bedoelde Childhood's End. Hoe dan ook, ga van allebei nog wel de eerste ep kijken. The Magicians, ook van syfy, is ook al te bekijken. Redelijke pilot, maar niet heel memorabel.

Ja, ik denk dat je op die manier dan heel lekker gaat op F is for Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Net the man in the high castle afgerond. Ben wel ff het verhaal kwijt hoe het nu precies in elkaar steekt. :p

Iemand eventueel een link met wat ze nu met de laatste aflevering bedoelen?

Natuurlijk spoiler vrij houden voor de rest hier dus mag eventueel via pm :)

Serie zelf zag er wel goed uit en interessant verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 402534 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:44:
Ash vs evil dead krijgt helaas maar 10 afleveringen dit seizoen. Nog twee te gaan. Verhaal mag van mij wel wat meer diepgang krijgen (nu is het meer humor met veel bloed enzo en het gaat niet echt dieper in op het boek e.d.). Wel weer een leuke episode met toch wel heftige ontwikkelingen.
liever niet. de films stonden nou ook niet echt bekend om hun diepgang maar om de bizarre humor. En dat lukt in de serie ook goed. Diepgang hoeft helemaal niet bij dit soort series mijnsinziens. Ash _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Nee, idd. Ik denk dat Ash vs Evil Dead niet een serie is waar je echt diepgang in moet zoeken. Het is campy, pulpy vermaak. Verhaal moet redelijk interessant zijn en de actie/komische horror (waar je als het goed is voor kijkt naar deze serie) moet, met nadruk op moet, tof zijn. Het moet entertaining zijn, dan slaagt een serie als deze in haar opzet. Dan kun je als kijker ook het mindere verhaal sneller door de vingers zien.

Bij dit soort series liever niet veel afleveringen per seizoen, zodat het geen overkill wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:22 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, dit wordt een rustige week zeg. Eerstvolgende aflevering die hier binnenkomt is ash vs evil dead op 26 december. Dan op 27 december the librarians en dat was het voor dit jaar. En dan pas op 5 januari NCIS als start van 2016.

Bij jullie de lijst ook zo leeg?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 21-12-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vandaag heb ik er iig 2 te kijken :P , The Librarians en CSI Cyber van afgelopen nacht.

En was gister begonnen met De Ridder, dus ik kom de volgende paar dagen wel ff door :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 22:10
Nee, ik heb een backlog waar ik nog jaren mee zoet kan zijn. :+

Zeker de laatste tijd kijk ik niet veel series, tijdens een verbouwing en verhuizing kom je daar niet echt aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 402534 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:23:
Zo, dit wordt een rustige week zeg. Eerstvolgende aflevering die hier binnenkomt is ash vs evil dead op 26 december. Dan op 27 december the librarians en dat was het voor dit jaar. En dan pas op 5 januari NCIS als start van 2016.

Bij jullie de lijst ook zo leeg?
Nou nog best een prima week hier.
Tweede van Luther morgen en ook nog de finale van HomeLand en The Affair.

Maar ook ik heb nog een enorme achterstand, dus vermaak me verder prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:25
Even een regelrechte kopie uit het Netflix topic, aangezien ik deze serie echt een aanrader vind.

Mensen: Making a Murderer , die moet je kijken. Ik dacht gistermiddag om 15uur, is even kijken wat het is. Ging er blind in en heb alle 10 afleveringen achter elkaar gekeken!

NIET gaan googlen naar het verhaal! (waargebeurd) Dan lees je teveel en ben je gespoiled. Gewoon kijken.

De storyline voor de mensen die het willen weten. Niet echt een spoiler, maar blind in gaan is naar mijn mening beter
spoiler:
Een Amerikaanse man wordt valselijk beschuldigd van moord, mag na 18 jaar de gevangenis verlaten dankzij een vernieuwende DNA-test, maar wordt kort daarna opnieuw opgepakt voor een tweede, nog meer verwoestende zaak. Filmmakers Laura Ricciardi en Moira Demos nemen de kijker mee in een schokkende rit waarin ze elke hoek van de zaak Avery blootleggen. Archiefmateriaal, interviews met betrokkenen, onbeantwoorde vragen en het lot van Avery… Alles wordt in vraag gesteld, niets wordt aan het toeval overgelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ja, echt Making a Murderer! Ben nu halverwege. Zo snel mogelijk verder!

Ik heb ook nog genoeg te zien, trouwens. The struggle never ends.

[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:22 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Komkommertijd, dus spul inhalen !
Ben nu bezig met Vikings en Black Mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 09:38
Met een beetje geluk vanavond de laatste aflevering van dit seizoen Homeland. De voorgaande 11 afleveringen met veel plezier en af en toe op het puntje van me stoel gekeken. Ik vind dit weer een heerlijk seizoen! Het is afhankelijk van de vrouw of we vanavond aflevering 12 kijken, of dat we die moeten bewaren tot morgen. Ze is wss vrij laat thuis en ik moet morgen weer vroeg naar kantoor helaas. En in me eentje mag ik m nog niet aanzetten:)

Gelukkig heb ik voor vanavond nog een aflevering Ash vs Evil Dead staan:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
lj_tree schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:22:
Met een beetje geluk vanavond de laatste aflevering van dit seizoen Homeland. De voorgaande 11 afleveringen met veel plezier en af en toe op het puntje van me stoel gekeken. Ik vind dit weer een heerlijk seizoen! Het is afhankelijk van de vrouw of we vanavond aflevering 12 kijken, of dat we die moeten bewaren tot morgen. Ze is wss vrij laat thuis en ik moet morgen weer vroeg naar kantoor helaas. En in me eentje mag ik m nog niet aanzetten:)

Gelukkig heb ik voor vanavond nog een aflevering Ash vs Evil Dead staan:)
Helemaal mee eens!

Leuke trivia, ze waren niet echt in Amsterdam:
http://www.rtvnh.nl/nieuw...ar-amsterdam-of-toch-niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste aflevering van homeland heb ik hier staan (zonder nederlandse subs, dat wel). Dus als jullie die nog niet hebben zou ik even actie ondernemen.
Goner schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:03:
Komkommertijd, dus spul inhalen !
Ik loop bijna met alles 2 jaar achter (op een paar echte favorieten na). Probleem is wel dat de lijst echter elk jaar langer wordt, dit jaar zijn er 6 series bijgekomen en zijn er maar 2 af van de lijst :X

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 21-12-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 402534 schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:57:
Ik loop bijna met alles 2 jaar achter (op een paar echte favorieten na).
Poeh, dat is niet meer in te halen ... wachten tot je pensioen dan maar :+

Een paar series (Walking Dead, Blindspot ..) hou ik echt bij, desnoods gooi ik een in te halen aflevering op m'n tablet en kijk in de trein.
Andere series (Bron, GoT) kijk ik met m'n vriendin, dus dat is wel bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Confettikanon _O- Hoe lang zal Helena de resten daar nog van terugvinden? :P
(De Ridder S01E04)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:08

jmk

Anoniem: 402534 schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:57:
De laatste aflevering van homeland heb ik hier staan (zonder nederlandse subs, dat wel). Dus als jullie die nog niet hebben zou ik even actie ondernemen.

[...]

Ik loop bijna met alles 2 jaar achter (op een paar echte favorieten na). Probleem is wel dat de lijst echter elk jaar langer wordt, dit jaar zijn er 6 series bijgekomen en zijn er maar 2 af van de lijst :X
Dat probleem had ik dus ook. Ik heb besloten van series waar ik hele seizoenen van op mijn harde schijf had volledig te wissen op de eerste 3 afleveringen na. Veel beter voor mijn harde schijfruimte. Voordat ik deze actie ondernam heb ik wel alle externe srt bestanden geback-upt (slechts 20 mb ruimte, in een zip).
Is een serie leuk genoeg om verder te kijken haal ik ze wel weer opnieuw binnen.

1e wereld problemen he, hoe ga je er mee om ;) Aan de ene kant heb je op DIT moment geen zin om het te kijken maar ben je bang dat je iets tekort komt en laat je je harde schijf vollopen.
Ik volg in een normale week 5-6 afleveringen die dan uitkomen. Dat werkt voor mij het best.

Over 5 weken begint Lucifer. Zin an!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 18:17
Homeland weer voorbij dit seizoen. Waar andere series seizoen na seizoen worden uitgemolken, wordt Homeland elk seizoen sterker en sterker, in het begin vond ik het 'meh', maar het is toch een ijzersterke serie geworden. Een beetje wat ik miste na 24. Op naar het volgende seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren begonnen met the last kingdom, maar weet het nog niet of het wat is. Heeft veel weg van vikings (die wel tof is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CRXDelSol schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:46:
Homeland weer voorbij dit seizoen. Waar andere series seizoen na seizoen worden uitgemolken, wordt Homeland elk seizoen sterker en sterker, in het begin vond ik het 'meh', maar het is toch een ijzersterke serie geworden. Een beetje wat ik miste na 24. Op naar het volgende seizoen!
[Serie] Homeland - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
"Gisteren begonnen met the last kingdom, maar weet het nog niet of het wat is. Heeft veel weg van vikings (die wel tof is)."

The Last Kingdom heeft voor veel kijkers veel weg van Vikings en Game of Thrones. Kan mij dus voorstellen dat velen hier niet door heen zullen kunnen kijken, wat niet geheel onbegrijpelijk is. Ik vond de eerste afleveringen van de serie wel goed, maar heb het nog niet afgezien. Ga ik nu maar doen in midseason, in de break van veel series.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:22 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Paulus07 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:03:
Gisteren begonnen met the last kingdom, maar weet het nog niet of het wat is. Heeft veel weg van vikings (die wel tof is).
Het mooie - voor mij dan - van The Last Kingdom is dat het verhaal speelt in een boeiende fase van de Middeleeuwse geschiedenis van Engeland. De schrijver van het bronmateriaal (boeken) waarop de serie gebaseerd is neemt wat vrijheden hier en daar met wat werkelijk gebeurd is maar veel personages hebben bestaan en menig gebeurtenis en wending heeft zich echt voorgedaan. Als je de serie gezien hebt en wat meer zou willen weten dan zou je bijvoorbeeld hier kunnen beginnen: Wikipedia: Alfred the Great

Ik heb afgelopen (long) weekend de hele serie in een ruk gekeken. Hoewel de serie niet feilloos is heb ik de 8 afleveringen zonder een gaap of ergenis geboeid bekeken. Ik heb begrepen dat er een tweede seizoen gaat komen.

NB: anderen ook opgevallen dat de muziek duidelijk geinspireerd lijkt op de muziek van Clannad die zij maakten voor de serie Robin of Sherwood ( IMDB: Robin of Sherwood (TV Series 1984–1986) )? Een serie die ik trouwens zeer kan aanbevelen ook al is het een oudje inmiddels (1984).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Ik heb The Last Kingdom een tijdje geleden gekeken, ook omdat ik de boeken gelezen heb, en ik moet zeggen dat ik het een goede serie vind. Zoals hierboven al gezegd, een interessante periode ook.

Ik moet daarbij wel opmerken dat ik sommige zaken wat snel vind gaan, ze hebben 2 boeken in 8 afleveringen gestopt. Ik kan me wel voorstellen dat iemand (zonder de kennis van de boeken) zoiets kan hebben van 'Hoe komen we hier ineens op uit?'

Wel goed om te zien dat het hofleven etc. niet afgebeeld wordt met mooie kostuums en glimmende harnassen. Het grauwe past meer bij die periode. Hetzelfde voor de veldslagen, geen duizenden professionele en goed uitgeruste soldaten, maar eerder honderden en minder georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arrne schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:13:
ze hebben 2 boeken in 8 afleveringen gestopt.
Bij mij is hij gestopt met downloaden na 8 afleveringen (laatste is van iets van 4 december). Komen er og meer delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Anoniem: 402534 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:38:
[...]

Bij mij is hij gestopt met downloaden na 8 afleveringen (laatste is van iets van 4 december). Komen er og meer delen?
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar 8 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Paulus07 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:03:
Ik ben juist begonnen met Last Kingdom (gedeeltelijk op BBC2 onlangs en gedownload) en omdat ik het zo'n mooie serie en sfeer vind, daarna eindelijk eens met Vikings begonnen (zit nu op aflevering 6 in eerste seizoen).
De series hebben (tot nu toe) inderdaad veel van elkaar weg, alleen perspectief is in Kingdom meer de (Anglo-)Saxons en in Vikings de Danes.
arsimo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:40:
[...]
Ik heb begrepen dat er een tweede seizoen gaat komen
dat is helaas nog nergens keihard bevestigd ..
http://renewcanceltv.com/...n-2-cancelled-or-renewed/
http://tvseriesfinale.com...-bbc-america-series-40532

PS: alhoewel ...
http://www.bustle.com/art...-on-what-should-we-expect
gaat wel effe duren.

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 22-12-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pretty Little Liars stopt na zeven seizoenen
De Amerikaanse dramaserie Pretty Little Liars stopt na zeven seizoenen. De bedenker van de serie denkt dat de laatste opnames in 2017 worden afgerond.

De tweede helft van het zesde seizoen start in 2016 weer en een zevende seizoen is al toegezegd. Marlene King, die de serie bedacht heeft en de scenario's schrijft, denkt dat het daarna zal ophouden.

Halverwege het zesde seizoen wordt er een flinke tijdsprong gemaakt, waardoor King denkt dat het beter is niet te lang nog door te gaan, zegt ze tegen Variety. "Ik wil echt dat het stopt na het zevende seizoen."

In Pretty Little Liars wordt een groep vriendinnen gevolgd, die wordt lastiggevallen door een onbekend persoon.

[ Voor 72% gewijzigd door Raven op 23-12-2015 11:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Zeven seizoenen is een mooi aantal, toch? Plus PLL had al genoeg afleveringen per seizoen, dus fans hebben er genoeg van kunnen zien. Op een gegeven moment is het ook gewoon mooi geweest, je kunt niet oneindig door blijven gaan. Anders kom je in uitmelk terrein en riskeer je kijkers achteraf een nare nasmaak te geven. Dexter & How I Met Your Mother, anyone? Goed dat de maakster dat besefte.

[ Voor 20% gewijzigd door Veefje op 23-12-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep :)

Ik vermoed dat de actrices te oud beginnen uit te zien voor hun rollen :P

"Dat is gene dikke vis, De Ridder, dat is godverdomme fucking Moby Dick. Echt, respect in 't kwadraat."
_O-

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 23-12-2015 17:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
De nieuwe serie Colony is begonnen. (22 dagen te vroeg)
Heb er hoge verwachtingen van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanaf komende zaterdag, 2e kerstdag, is er de mooie nieuwe 18-delige serie Dickensian van de BBC. We gaan verschillende Dickens figuren zien die gezamenlijk in een straat wonen en een verhaal voorkomen. Hoe mooi gaat dit worden. Op zaterdag en zondag zijn elke avond 2 afl te zien op BBC One om 20:00 en 21:30 en zover ik kan zien afleveringen op 1,6 en 7 januari. Dat wordt dus opnemen en kan ik pas maandag kijken maar ik kijk er enorm naar uit.
Lijkt weer zo'n prachtig Brits kunstwerkje te worden.

Waar ik ook erg naar uitkijk is het comisch tv-drama comedyserie Dad’s Army (Daar komen de schutters), dat begin 2016 zal worden uitgezonden. Wie kent niet de comedy-serie Dad's Army van 1968-1977 en nog steeds met enige regelmaat wordt herhaald. Met o.a. Toby Jones, Bill Nighy en Catherine Zeta-Jones.

O, en leuk voor de Kids; Peter Pan Peter & Wendy op zaterdag om 21:00 op ITV.

[YouTube: https://youtu.be/aMM80ByaDxU]

[ Voor 7% gewijzigd door mowa op 24-12-2015 10:53 ]

iRacing Profiel

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05 19:28
CRXDelSol schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:15:
De nieuwe serie Colony is begonnen. (22 dagen te vroeg)
Heb er hoge verwachtingen van.
Ik heb enkel nog maar de "making of" zien voorbijkomen

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

wiemelen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:04:
[...]

Ik heb enkel nog maar de "making of" zien voorbijkomen
Moet je nog maar 's goed kijken want ik heb de pilot gisteren al gezien. ;)

iRacing Profiel

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05 19:28
mowa schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:43:
[...]

Moet je nog maar 's goed kijken want ik heb de pilot gisteren al gezien. ;)
Zag dat ie via mijn gebruikelijke kanalen net een uurtje beschikbaar is ... Leuk voor op kerstavond, naast Luther :P

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
baronruud schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:53:
Even een regelrechte kopie uit het Netflix topic, aangezien ik deze serie echt een aanrader vind.

Mensen: Making a Murderer , die moet je kijken. Ik dacht gistermiddag om 15uur, is even kijken wat het is. Ging er blind in en heb alle 10 afleveringen achter elkaar gekeken!
En bedankt. Dacht vanochtend een aflevering te kijken en het is nu 15:30 en alles gezien......

Wat een verhaal :X :X

• Veefje
Colony heb ik net ook bekeken. Aardige serie. Into The Badlands heb ik ook het seizoen erop zitten. Ben ook klaar met Making a Murderer. Wat een serie!

[ Voor 104% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:22 . Reden: linkspam weggehaald ]

jmk schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:10:
Over 5 weken begint Lucifer. Zin an!
Ik haalde lucifer en luther door elkaar. Ik zet net luther aflevering 1 aan en denk: huh, ik had toch een andere trailer gezien. Dus even uitgezocht en luther even op de to-watch-list gezet. Ik lees hier ergens terug dat lucifer al wel een uitgelekte pilot had. Die ga ik even binnenharken voor vanavond. Al ga ik eerst wat films kijken voor de verandering (martian e.d.), series gaan we verder mee na kerst.

Al moet ik me inhouden niet die charles dickens op te zetten (bedankt voor de tip hierboven!) of die nieuwe netflix moordserie. Ik kijk al veel te veel door elkaar.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet kijken als je geen spoilers wilt, maar YouTube: Grandfathered | Back At You from "Perfect Physician" | FOX BROADCASTING is dat niet.... :o

Oscar Wilde

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Was de afgelopen week zo zwaar fucked up dat ik weer flink door m'n serievoorraad heb kunnen werken :P Ripper street..nonde, sterker en sterker..geweldig. Verder met Ash vs Evil Dead natuurlijk, shitload aan achterstallige Bones, Elementary., Law & Order SVU + UK..maakte het allemaal een stuk draaglijker. Wel aardig vierkante oogjes nu :P En dan worden ondertussen weer steengoede nieuwe series gedropt hier..hou d'r eens mee op :( :+

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 24-12-2015 21:23 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:45:
Vanaf komende zaterdag, 2e kerstdag, is er de mooie nieuwe 18-delige serie Dickensian van de BBC.
Bedankt voor de tip !
Die had ik nog niet aangekondigd gezien op de Beeb ... klinkt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01
Al anderen die in 'The Expanse' een fraaie SF-serie zien?
Het idee is 3 facties; 'Aarde+maan' vs 'Mars' vs 'grondstof -delvers in de Kuiper-Belt'.
spoiler:
En nog een geheimzinnige 4e factie...

Prima entertainment!

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:26
Veefje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:34:
Colony heb ik net ook bekeken. Aardige serie. Into The Badlands heb ik ook het seizoen erop zitten. Ben ook klaar met Making a Murderer. Wat een serie!

Colony: http://www.meneervevie.com/series/colony-pilot/
Ah, die Pilot is een pre-air variant, want officieel start deze serie pas op 15 januari.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01
'The Colony' leunt wel heel sterk op het/de in Amerika onbekende idee/ervaring; 'Wat zou jij doen als een vreemde mogendheid je land bezet; collaboreren of in het verzet?'
Voor de oudere Tweakers die van opa en oma de '40-'45 verhalen hebben meegekregen, wellicht wat minder interessant.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Baserk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:50:
Voor de oudere Tweakers die van opa en oma de '40-'45 verhalen hebben meegekregen, wellicht wat minder interessant.
In de making of maken de makers en schrijvers het meer dan duidelijk dat The Colony onder meer geinspireerd is op/door Nazi-Duitsland (zie onder meer de gebruikte symboliek en kleurenschema's bij de vijand -- dat is geen stom toeval) en bezet Frankrijk in de periode 40-45.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mindcrash schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:15:
[...]

In de making of maken de makers en schrijvers het meer dan duidelijk dat The Colony onder meer geinspireerd is op/door Nazi-Duitsland (zie onder meer de gebruikte symboliek en kleurenschema's bij de vijand -- dat is geen stom toeval) en bezet Frankrijk in de periode 40-45.
De pilot is overigens gewoon dezelfde pilot die wordt uitgezonden in januari. Zenders doen dit de laatste tijd wel vaker, het eerder on demand beschikbaar stellen of eerder uitzenden om de serie onder de aandacht te brengen.

Het is sowieso altijd nog even afwachten of een serie ook daadwerkelijk de belofte inlost. Het is een interessant thema dat met een goede uitvoering zeker leuk kijkvoer kan opleveren. Dus ik ben benieuwd wat ze ervan weten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:51
Baserk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 18:32:
Het idee is 3 facties; 'Aarde+maan' vs 'Mars' vs 'grondstof -delvers in de Kuiper-Belt'.
spoiler:

Prima entertainment!
Ik vermaak me er ook prima mee, om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mijn bron geeft aan dat er een 2-delige Top Gear ep aankomt over Clarkson, Hammond en May :o Lijkt een soort van "best of" aflevering te zijn.

En dan zie je dit in het trailers topic:

KITT rides again in Knight Rider Heroes trailer
A mysterious new project called Knight Rider Heroes looks to revive some of the fun of the classic '80s TV show, including reuniting KITT and David Hasselhoff.

The trailer is light on details, but KITT blasts through the desert in a nod to the show's opening. The Hoff also appears in his leather jacket and shades. The end directs viewer's to an official website, but there's no solid info there. Hasselhoff also promoted the clip on his site but without any further explanation.

That said, we noticed that some of the visuals in the trailer were similar to a video from The Aficionauto from last year. Christopher Rutkowski, the creator of The Aficionauto series, tells to Autoblog this take on Knight Rider is "a new production," but he couldn't say whether it's a movie, TV show, or anything else. He confirms that KITT remains a Pontiac Trans-Am in this version, and Hasselhoff plays Michael Knight. Rutkowski hopes to direct the mystery project, but he indicated the work was still in the early stages. He didn't know when we might see the Knight Industries Two Thousand in this new adventure.

[ Voor 111% gewijzigd door Raven op 26-12-2015 22:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Vanavond Marco Polo: One Hundred Eyes gezien. Hele aardige special.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:21 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Na Dickensian was gisteravond E01 nog zo'n schitterende 3-delige mini-serie op BBC One te zien; And Then There Were None
Helemaal vergeten terwijl de trailer al wekenlang te zien is op de BBC. |:( Afl 2 en 3 zijn resp vanavond, meteen na Dickensian, en morgenavond om 22:00 op BBC One te bekijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:40:
Na Dickensian was gisteravond E01 nog zo'n schitterende 3-delige mini-serie op BBC One te zien; And Then There Were None
Helemaal vergeten terwijl de trailer al wekenlang te zien is op de BBC. |:( Afl 2 en 3 zijn resp vanavond, meteen na Dickensian, en morgenavond om 22:00 op BBC One te bekijken.

[video]
Thanks voor de tip! Ik ga aflevering 1 vanavond kijken. Heb de beschrijving van de serie gelezen en klinkt heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Top Gear From A-Z Part 1 staat klaar, straks maar eens kijken wat ze nog laten zien :)

Over 2 weken Shameless weer *O*

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 27-12-2015 20:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

De cast van And then there were none is goed volgepakt met top acteurs :). Toch weet ik het nog niet, pas 1 aflevering gezien, of het zo ontzettend goed gaat zijn. Het is ook wel lastig om de competitie aan te gaan met een boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

[video]
Ik vind dit geen goede trailer. Wat moet het voorstellen? Een horror serie? Oorlogsserie? Of is dit een of ander bekend verhaal (in de UK?)?

Zag wel een paar bekende gezichten voorbijkomen en dat helpt maar ben nou niet super enthousiast omdat ik nog steeds geen idee heb waar het over gaat na het zien van de trailer die dat toch zou moeten promoten

[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 28-12-2015 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Twylight schreef op maandag 28 december 2015 @ 04:15:
[...]

Ik vind dit geen goede trailer. Wat moet het voorstellen? Een horror serie? Oorlogsserie? Of is dit een of ander bekend verhaal (in de UK?)?

Zag wel een paar bekende gezichten voorbijkomen en dat helpt maar ben nou niet super enthousiast omdat ik nog steeds geen idee heb waar het over gaat na het zien van de trailer die dat toch zou moeten promoten
Wikipedia: And Then There Were None

Lijkt me wel boeiend qua opzet en verhaal, maar ik ben het met je eens dat de trailer niet direct uitnodigt om te kijken. Te warrig.
Toch ga ik 'm opzoeken. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Baserk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 18:32:
spoiler:

Prima entertainment!
Ik heb de afgelopen dagen de eerste 4 afleveringen gekeken en moet zeggen dat het me wel aanspreekt. De snelheid (of gebrek aan), het mysterie, de geloofwaardige gadgets en setting. Nu eens geen irritante kind-acteur/-actrice die de hele serie bederft.

Als ze dit kunnen volhouden is het een goede serie. Helaas betekend dat meestal dat het na 1 seizoen stopt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 20-05 19:50

[video]
[...]

Het is inderdaad een bekend verhaal (niet alleen in de UK): De serie is gebaseerd op een boek van Agatha Christie die over 't algemeen beschouwd wordt als haar meesterwerk. Er zijn meer dan 100 miljoen exemplaren van verkocht. Het is een moordmysterie, en daarmee het best verkochte boek ooit in dat genre.

Dat de trailer niet heel duidelijk is, kan ook een voordeel zijn. Dit lijkt me namelijk een serie waar je zo onwetend mogelijk in moet stappen, omdat het gaat om het mysterie en de twists. Veel trailers zijn tegenwoordig samenvattingen; dat kan enorm tegen een film / serie werken.

Ik heb nog geen idee of deze serie wat voor me is, maar ik ga 'm een kans geven want het klinkt interessant. Bedankt Mowa voor de suggestie!

[ Voor 8% gewijzigd door geert1 op 28-12-2015 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:20
wontcachme schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:30:
[...]

En bedankt. Dacht vanochtend een aflevering te kijken en het is nu 15:30 en alles gezien......

Wat een verhaal :X :X
Ik heb deze gespreid gekeken over de afgelopen dagen, maar wat een bizarre serie :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 18:44

thechib12

aka ChiB

Altijd leuk als je een zooi series volgt, maar soms is het moeilijk bijhouden. Nu gebruik ik followmy.tv om een beetje orde te houden, maar vaak zijn hier de data van verkeerd of kan hij een serie niet vinden. Wat gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Het lijkt wel een grote Britse invasie wat er de afgelopen dagen binnen rolt. Bijna alles uit de UK en nauwelijks wat uit de VS. Helemaal niet erg overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:51
thechib12 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:43:
Altijd leuk als je een zooi series volgt, maar soms is het moeilijk bijhouden. Nu gebruik ik followmy.tv om een beetje orde te houden, maar vaak zijn hier de data van verkeerd of kan hij een serie niet vinden. Wat gebruiken jullie hiervoor?
ik gebruik myepisodes.com. Bevalt mij prima. Over dat followmy.tv hoor ik btw ook veel goede verhalen :)
Uiteindelijk kies je er toch gewoon eentje en blijf je er bij, want ik zie mezelf niet alles overnemen van myepisodes naar een andere site. Ben ik drie dagen mee bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Followmy.tv ben ik vanaf gestapt sinds ze problemen hebben gehad met hun alerts. Sindsdien gebruik ik de Android-app TV Shows. Was wel ff werk om alle series die ik volg erin te zetten, maar werkt nu uitstekend.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gebruik Trakt, gaat automatisch vanuit Kodi. En de app seriesguide voor het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik gebruik ook Trakt. Ook vanuit Kodi, idd. Aanrader. Je hebt ook nog Series Guide, die is ook zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05 10:42
Ik gebruik Tvmaze, werkt perfect met Google Agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:08

jmk

Trakt.tv (dus de gewone website) werkt ook goed op je mobiel. Seriesguide laadt zo langzaam en geeft nogal vaak series zien die je niet meer wilt volgen.

Hoewel het een vrij zware website is dat trakt.tv, heeft het daarom mijn voorkeur.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:08
Ik gebruik voor android "tv series" van fema. Daar klopt eigenlijk alles wel van en makkelijk in gebruik. Zoeken, toevoegen en afleveringen aantikken om af te strepen.
Begon met myepisodes, maar vond dat te bewerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik gebruik iShows 2 op iOS (Ook omdat ik heb mee gewerkt aan de app). Houd een mooie lijst bij en als je hem koppelt aan trakt dan synchroniseert hij ook mooi de series die je afvinkt enz.

Heeft ook een Widget voor het berichten centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 21-05 14:01
Hier zie ik het allemaal gewoon in Sonarr, lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Teckna schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:02:
Hier zie ik het allemaal gewoon in Sonarr, lekker makkelijk.
Sonarr is helaas niet zo compleet en overzichtelijk als dergelijke apps, zeker niet op mobiele platformen en de kalender gaat maar 4 maanden vooruit dacht ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 28-12-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Iemand 'Second Chance' (a.k.a. The Frankenstein Code) al geprobeerd? Zag dat ik een aflevering binnen had gekregen. Moet 'm nog kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
CRXDelSol schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:19:
Iemand 'Second Chance' (a.k.a. The Frankenstein Code) al geprobeerd? Zag dat ik een aflevering binnen had gekregen. Moet 'm nog kijken.
Ik ga de serie nu checken. Verwacht er niet al teveel van, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik zoek de naam van een serie en ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet er bijna niets van, alleen het volgende:
  • Volgens mij draaide hij een tijd geleden (vorig jaar ofzo) wekelijks op de publieke omroep 's avonds.
  • Ik dacht dat de hoofdrolspeler David Tennant was, maar na op IMDB gekeken te hebben, vind ik bij hem niets wat het zou kunnen zijn. Het is wel Brits volgens mij.
  • Het ging in ieder geval over een man (mogelijk rechercheur) die om de één of andere reden op de vlucht was of op zoek naar
    spoiler:
    de moordenar van zijn vrouw
    dacht ik.
  • Ik kan me een scène vaag herinneren dat
    spoiler:
    deze man een verlaten huis binnengaat waar de moordenaar van zijn vrouw is. Deze probeert hem ook aan te vallen, maar speelt een spelletje met hem ofzo. Op een gegeven moment heeft die bad guy medicatie nodig als antigif voor iets ofzo en de hoofdrolspeler verstopt dat of neemt het mee o.i.d. waardoor die bad guy overlijdt. Later staat hij in de rechtzaal en krijgen ze zijn moord op die bad guy niet bewezen, dus vrijgesproken. Daarna, op het eind van de aflevering, zie je dat een vrouwelijke rechercheur hem een opmerking geeft waaruit blijkt dat ze wel weet wat hij gedaan heeft.
Anyone?
edit:

Blijkt idd The Escape Artist te zijn, ff spoilers afgedekt.

[ Voor 3% gewijzigd door TheLemon op 30-12-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

TheLemon schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:49:
Ik zoek de naam van een serie en ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet er bijna niets van, alleen het volgende:
  • Volgens mij draaide hij een tijd geleden (vorig jaar ofzo) wekelijks op de publieke omroep 's avonds.
  • Ik dacht dat de hoofdrolspeler David Tennant was, maar na op IMDB gekeken te hebben, vind ik bij hem niets wat het zou kunnen zijn. Het is wel Brits volgens mij.
  • Het ging in ieder geval over een man (mogelijk rechercheur) die om de één of andere reden op de vlucht was of op zoek naar de moordenaar van zijn vrouw dacht ik.
  • Ik kan me een scène vaag herinneren dat deze man een verlaten huis binnengaat waar de moordenaar van zijn vrouw is. Deze probeert hem ook aan te vallen, maar speelt een spelletje met hem ofzo. Op een gegeven moment heeft die bad guy medicatie nodig als antigif voor iets ofzo en de hoofdrolspeler verstopt dat of neemt het mee o.i.d. waardoor die bad guy overlijdt. Later staat hij in de rechtzaal en krijgen ze zijn moord op die bad guy niet bewezen, dus vrijgesproken. Daarna, op het eind van de aflevering, zie je dat een vrouwelijke rechercheur hem een opmerking geeft waaruit blijkt dat ze wel weet wat hij gedaan heeft.
Anyone?
Moest denken aan Luther, maar die is zwart. Acteur was misschien Simon Pegg? Maar die heeft over het algemeen comedy rollen.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 15:30
TheLemon schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:49:
  • Het ging in ieder geval over een man (mogelijk rechercheur) die om de één of andere reden op de vlucht was of op zoek naar de moordenaar van zijn vrouw dacht ik.
  • Ik kan me een scène vaag herinneren dat deze man een verlaten huis binnengaat waar de moordenaar van zijn vrouw is. Deze probeert hem ook aan te vallen, maar speelt een spelletje met hem ofzo. Op een gegeven moment heeft die bad guy medicatie nodig als antigif voor iets ofzo en de hoofdrolspeler verstopt dat of neemt het mee o.i.d. waardoor die bad guy overlijdt. Later staat hij in de rechtzaal en krijgen ze zijn moord op die bad guy niet bewezen, dus vrijgesproken. Daarna, op het eind van de aflevering, zie je dat een vrouwelijke rechercheur hem een opmerking geeft waaruit blijkt dat ze wel weet wat hij gedaan heeft.
Anyone?
The Escape Artist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
CRXDelSol schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:19:
Heb 'em gezien. Werd er ab-so-luut niet blij van.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:21 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Itvshows op de ipad
Ik denk dat je hem wel kent, het verhaal van de 10 kleine nergertjes. Nu denk je: huh, dat is toch Ten Little Niggers in het Engels. Klopt, maar zie Wikipedia: Tien kleine negertjes.
Net als de negerzoen in de supermarkt moest het politiek correcter, nu heet dat boek Ten Little Indians (of and then there were none)..

Ik ga hem zelf meepakken, had dit even gemist en mijn vrouw is een die hard Agatha Christie fan. De trailer is trouwens fantastisch in onze ogen, vanavond (of vanmiddag) alvast kijken, maar eigenlijk moet je dit opsparen redelijk achter elkaar kijken voor nog meer plezier.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 29-12-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cassandra: So,
spoiler:
if we borrow the staff, bring it back to the present, use it to defeat Prospero, and then break it without anyone knowing
, we didn't violate any of the rules of Schrodinger's Cat.
Flynn: No. He's upstairs in the Theoretical Animals Wing.
Cassandra: ...He's alive?!
_O-

#thelibrarians

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.