Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste
Acties:
  • 883.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Arunia schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:37:
(Dexter etc komt vaak nog wel even tussendoor).
Dexter was erg leuk t/m seizoen 5, daarna is het helaas w.m.b. erg bergafwaarts gegaan en was Hannah McKay de enige goede reden om te blijven kijken :P

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:07:
Ik kijk nu Backstrom. Erg leuk die chagrijnige kerel. :)
:Y

Jammer dat die serie maar zo kort liep :/

Backstrom S01E11
_O-

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 01-12-2015 12:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik lees net dat-ie geen 2e seizoen krijgt. Dat is erg jammer.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:37:
....Arrow. Dus die maar gehengeld en begonnen met kijken.
Mwoah, de serie boeit ons goed. We zijn er haast harder doorheen aan het gaan dan The Flash. :P
We zullen het gauw weten iig. Zijn nu halverwege seizoen 1 en weten iig wie het is. Nu op naar de crossover en dan bij seizoen 3 om en om gaan kijken.
En dan kun je binnenkort Legends of Tomorrow er ook nog bij pakken.
Dit is weer een nieuwe spin-off serie met karakters uit beide series die binnenkort start.

edit:
overigens lees ik nu al dat er mogelijk geen tweede seizoen van deze nieuwe serie zal volgen, omdat hij blijkbaar ontzettend duur was om te maken (vergeleken met flash en arrow).

[ Voor 13% gewijzigd door M a r c o op 01-12-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:16
Woy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:14:
[...]

Dexter was erg leuk t/m seizoen 5, daarna is het helaas w.m.b. erg bergafwaarts gegaan en was Hannah McKay de enige goede reden om te blijven kijken :P
We zitten nu zo te zien in seizoen 5. We gaan wel kijken of we het zat zijn na dit seizoen. Kijken het toch af en aan.
Haha, die is op het beeld idd goed te bekijken. Vind die "zus" van Dexter niet echt te pruimen om eerlijk te zijn. In het echt schijnen ze een relatie te hebben of gehad te hebben.
M a r c o schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:02:
[...]

En dan kun je binnenkort Legends of Tomorrow er ook nog bij pakken.
Dit is weer een nieuwe spin-off serie met karakters uit beide series die binnenkort start.
Nice, die zet ik ook even in mijn app zodat we die daarna/tijdens ook nog kunnen gaan oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:06:
[...]
Nice, die zet ik ook even in mijn app zodat we die daarna/tijdens ook nog kunnen gaan oppakken.
Hij gaat 21 januari van start, maar het ziet er naar uit dat deze week de opbouw ernaar komt.
Deze week is weer een crossover van arrow/the flash.
De aflevering van Arrow heet: legends of Yesterday
En die van the flash heet: Legends of Today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Luther, fantastische serie, kan niet wahcten op seizoen 4 die deze maand zou uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Miss Piggy: So, for those of you just tuning in, The Great Gonzo's cannon stunt, brought to you by Piggy Water, has been canceled due to weather conditions. The wind is now officially on my list.
Waldorf: Huh, I didn't notice any bad weather.
Statler: Well, you also didn't notice you were in your neighbor's apartment until the police showed up and caught you taking a bath.
_O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:47
k995 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:29:
Luther, fantastische serie, kan niet wahcten op seizoen 4 die deze maand zou uitkomen.
Wow,

Dat wist ik niet. Geweldige serie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N1FLQ0kCO3AgYy88Ql1uqaV3/thumb.jpg

Volgens mij is Supergirl boos :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De tijd van de maand? :X :P

Maar damn, wat een woede liet ze daar los :o

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 02-12-2015 19:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:29:

Dat was een heftig moment ja :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:13
k995 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:29:
Helaas maar 2 afleveringen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hè gadsie dat is slecht nieuws.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

M a r c o schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:02:
overigens lees ik nu al dat er mogelijk geen tweede seizoen van deze nieuwe serie zal volgen, omdat hij blijkbaar ontzettend duur was om te maken (vergeleken met flash en arrow).
Als ze het verhaal over het stoppen van Vandal Savage in 1 seizoen sterk weten te vertellen, is dat wellicht ook wel genoeg. Lijkt me iig niet handig om dat eindeloos uit te melken.
M a r c o schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:11:
En de kijkvolgorde is The Flash (Legends of Today), dan Arrow (Legends of Yesterday) en dan Legends of Tomorrow.

[ Voor 25% gewijzigd door mindcrash op 03-12-2015 16:22 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 10:29

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Raven schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:29:

denk eerder woede om mislukken van liefde :P ( http://imgur.com/a/zEOb0 ) woede was >9000 :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
M a r c o schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:11:
[...]

Hij gaat 21 januari van start, maar het ziet er naar uit dat deze week de opbouw ernaar komt.
Deze week is weer een crossover van arrow/the flash.
dat is gevoelsmatig sowieso 1 grote crossover; dat wandelt maar vrolijk van de ene naar de andere serie en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:40

The_Worst

Unox

Person of Interest wordt een zomerserie. :/

Nog even wachten dus. ;w

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402534

The_Worst schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:54:
Person of Interest wordt een zomerserie. :/

Nog even wachten dus. ;w
Mmm, dat is volgens mij slecht nieuws. Zal wel het laatste seizoen worden?
Geeft mij wel even de kans rustig de overige afleveringen te kijken (moet er nog best wat). Kan ik seizoen 5 meekijken als het uitgezonden wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 03-12-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 27-05 14:28
Anoniem: 402534 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:14:
[...]

Mmm, dat is volgens mij slecht nieuws. Zal wel het laatste seizoen worden?
Geeft mij wel even de kans rustig de overige afleveringen te kijken (moet er nog best wat). Kan ik seizoen 5 meekijken als het uitgezonden wordt.
Het vijfde seizoen zal korter worden dan de eerdere (13 afleveringen in plaats van 22/23) en de kijkcijfers zijn flink gedaald tijdens het vorige seizoen. De geruchten gaan dat het inderdaad de laatste zal worden.

Ik hoop dat de schrijvers van de serie hier zekerheid over hebben / krijgen, zodat ze een echte seriefinale kunnen schrijven en de deur niet open hoeven houden voor een eventueel zesde seizoen. Ik vind het een erg gave serie, maar 5 seizoenen is een mooi aantal en met een sluitend einde zou het voor mij genoeg zijn. Te veel series gaan onderuit door óf te lang door te gaan, óf onverwachts geannuleerd te worden zonder finale.

En dat de serie naar de zomer is verplaatst vind ik prima, want ik heb momenteel een backlog van heb ik jou daar :)

[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 03-12-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

jpiwf

licenced pepernootaddict

Kom er net achter dat Gold Rush weer is begonnen *O* *O* moet even wat afleveringen inhalen, maar dat is nooit een straf :)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:17

Zeror

Ik Henk 'm!

Momenteel Jessica Jones aan het kijken.

Wat een toffe serie. Ben halverwege het seizoen nu en wil het liefst de rest van de episodes ook snel kijken. Bizarre setting wel de serie, maar daar houd ik wel van. Vond Gotham bijvoorbeeld ook heel tof, daar lijkt dit wel op.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Laatst heb ik op NPO1 een Vlaamse serie gezien die ik wel wil gaan volgen: De Ridder :)

Nu hopen dat die ergens te kijken valt, Vlaamse series zijn wat lastiger te vinden dan die van de US of A :P

"Look what the Katz dragged in" _O-
#SavingHope

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 04-12-2015 11:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 09:38
Gisteren weer een aflevering Limitless gekeken. erg leuke serie. Zeker vermakelijk.

daarna nog een aflevering Ash vs Evil Dead aangezet. HELEMAAL geweldig! Ik lig echt in een scheur met die serie! Absolute aanrader!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 01:24:
Momenteel Jessica Jones aan het kijken.

Wat een toffe serie. Ben halverwege het seizoen nu en wil het liefst de rest van de episodes ook snel kijken. Bizarre setting wel de serie, maar daar houd ik wel van. Vond Gotham bijvoorbeeld ook heel tof, daar lijkt dit wel op.
Zeggen dat Jessica Jones op Gotham lijkt is toch wel een beetje vloeken in de Marvel/DC-kerk hoor ;)

Onnodige campy karakters en attributen zoals je die in Gotham hebt zou je nooit in Jessica Jones (of Daredevil) tegenkomen. Dat maakt deze series juist zo goed. Het is een stuk volwassener.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:17

Zeror

Ik Henk 'm!

Stukfruit schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:21:
[...]

Zeggen dat Jessica Jones op Gotham lijkt is toch wel een beetje vloeken in de Marvel/DC-kerk hoor ;)
Ben ik van bewust. De vibe komt wel overeen, vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 04-12-2015 19:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Do taco's help hangovers?" Cassandra _O-
The Librarians :D

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 07-12-2015 17:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wat vinden jullie van Da Vinci's demons?
Ik vond het vorige seizoen een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Raven schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:36:
Nu hopen dat die ergens te kijken valt,
In Torrent-land volop verkrijgbaar ...
EDIT: S01 en 02 tenminste

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 08-12-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Goner schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:46:
[...]

In Torrent-land volop verkrijgbaar ...
EDIT: S01 en 02 tenminste
Er is een paar dagen terug wel een torrent van s01+2 online gezet, had die al gevonden. Een deel van S3 bleek daar ook al bij in te zitten :) Maar dat was ook meteen het enige dat was te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 08-12-2015 12:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou ja, het enige ? Ze zijn bij tm 24 november, alleen ep. 7 van 1 december mist daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er staan her en der wel losse ep's, maar die heb ik genegeerd omdat daar geen bronnen voor zijn.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8jmS4frDmuaBOhfe0w1Xtojk/full.jpg

* Anoniem: 19894 ligt weer eens in een deuk om een iZombie aflevering _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:40:
[afbeelding]

* Anoniem: 19894 ligt weer eens in een deuk om een iZombie aflevering _/-\o_ _O-
Hee dat is een beetje hoe ik de Actie helden op TheCW zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:40:
[afbeelding]

"I am the Nightmare before Christmas"

_O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:21:
[...]

"I am the Nightmare before Christmas"

_O-
_/-\o_ _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 12:30
Ssst Mut nog kiek'n!!

[ Voor 5% gewijzigd door tita_tovenaar op 09-12-2015 20:26 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:13:
"Do taco's help hangovers?" Cassandra _O-
The Librarians :D
Hmmmm taco's... not helping :r

_O-

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Had vandeweek even wat tijd om even een inhaalslag te maken op seriegebied..gekozen om The Knick seizoen 2 maar eens verder af te kijken. Blijft een ontzettend gave serie: intriges, rare medische experimenten, elke scene is een prachtig plaatje, goed uitgewerkte karakters :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo heb ik de afgelopen tijd Zero Hour, Backstrom, Fear the Walking Dead en Marvel's Agents of SHIELD (seizoen 2) gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05 10:42
The Leftovers heeft een derde en laatste seizoen gekregen. Bron: http://variety.com/2015/t...-season-3-end-1201658594/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Yesss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nog 2 weken te gaan en nu al ep's in kerstsfeer. Al is de kerstman in Saving Hope niet zo blij :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit me te verheugen op de x-files en keek net een trailer op imdb, maar aan het eind staat dat het een 6 episode event is. Dus meer en mini serie dan een tv serie. Is er een optie dat het een serie gaat worden?

Verder las ik dat op comiccon in oktober de pilot is uitgezonden. Misschien heeft iemand hem hier gezien (geen idee of die ook zwerft op internet)? Ik ben benieuwd hoe de pilot is. Zelf ga ik hem pas kijken als alles uitgezonden is. Lijkt me mooi voor een zondag met regen.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 11-12-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

winwiz schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:48:
Helaas nog maar 1 aflevering van The Bridge...... Zit echt weer super in elkaar. Gaat Saga zelfmoord plegen? Trein, Pillen. Rapport naar O.M.
Wat een fantastische serie ... hopelijk komt er een 4e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Goner schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:09:
[...]

Zeker super. In vergelijking met deze serie vallen de meeste Scandinavische stukken in het niets. Zeker qua actie en spanningsboog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bones _O-

Dat is geen motorcycle :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:40
Goner schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:09:
[...]

Bron/Broen (The Bridge) is echt 1 van de betere series! Het eind van seizoen 3 lijkt toch echt wel te hinten naar een 4e seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door marcelmg2 op 12-12-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marcelmg2 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:31:
Het eind van seizoen 3 lijkt toch echt wel te hinten naar een 4e seizoen.
Ik zat te zoeken op wikipedia op bron / the bridge aangezien ik ook een 4e seizoen verwacht, maar daar lees ik tot mijn verbazing dat the tunnel ook een seizoen 2 krijgt (tunnel tussen Frankrijk en Engeland), zie onderaan deze pagina: Wikipedia: The Bridge (Danish/Swedish TV series)

Kennelijk wordt die met kerstmis uitgezonden, denk dat de meesten the tunnel wel kennen als je the bridge kan bekoren. Hier staat dat hij met kerstmis komt:

http://www.theguardian.co...-return-for-second-series

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Raven schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:42:
Nog 2 weken te gaan en nu al ep's in kerstsfeer. Al is de kerstman in Saving Hope niet zo blij :+
Apart fenomeen toch op de USA televisie, de aanloop naar Kerstmis, mede verlengd door Thanksgiving en zelfs Haloween.

Naast al die kerstafleveringen van series vind ik nog wel het meest frappante die tientallen onwijs slechtgeschreven tenenkrommende over-de-top-sentimentele Kerstmis-family-romcoms die dan daar verschijnen in de weken en dagen voor Kerstmis, vooral op zenders als Hallmark.

Vaak in nazomer opgenomen, dus in dorpjes met sneeuw terwijl je gewoon kan zien dat het geen winter is. Acteerwerk valt meestal nog wel mee, maar die kunnen het materiaal zelden of nooit redden. Voor seriefans is het grappig om er eens eentje uit te pikken, als is het maar voor een paar minuten, daar geregeld bekende bijrolacteurs van recente series daar in hoofdrollen te zien zijn. Recent bijvoorbeeld een film met Mayim Bialik (bekend van The Big Bang Theory) en Ryan McPartlin (o.a. bekend van Chuck) te zien. Maar ook films met bijvoorbeeld Hilarie Burton (bekend van White Collar), Tim Matheson (Dr Hart, West Wing) en vele, vele anderen.

Als guilty pleasure eens een stuk of drie, vier van die films gekeken toen ik dagje moest uitgriepen vorig jaar. Daarna nooit meer natuurlijk, maar ik moest met eigen ogen er eens kennis genomen van hebben. Nu hoeven jullie dat niet te doen. ;)

NB: uiteraard verschijnen die films zelden of nooit hier op tv en ook niet in videotheek of VOD. Je moet dus handig zoeken als je lekker wil ergeren. Disclaimer: als je daarna nooit meer kerstmis wil vieren is dat niet mijn schuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Anoniem: 16328 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 02:44:
[...]

Zeker super. In vergelijking met deze serie vallen de meeste Scandinavische stukken in het niets. Zeker qua actie en spanningsboog.
Goede serie, maar vond dit wel het minste seizoen en erg vergezocht met sommige dingen.

Was regelmatig de draad kwijt. Vond de mannelijke hoofdrolspeler in seizoen 1 en 2 een stuk leuker en Saga lijkt tov de vorige seizoenen alleen maar meer autistisch te worden.

Blijft dat het gewoon een goede serie is/was en als er een seizoen vier komt ga ik die zeker kijken.

Ben nu al een aantal afleveringen ver in Modus, maar die haalt dit niveau niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heerlijke scherpe ep The Knick en daarna 2 episch foute eps Ash vs Evil Dead...lekker wegkijken hoor :P
Acteerwerk in The Knick is echt ijzersterk..
spoiler:
Lucy die d'r losse handjes-priesterpaps met een herseninfarct uit een bordeel moet vissen (hoezo hypocriet) en vervolgens nog eventjes wat meer zondes bekent voordat ze hem een zetje naar het hiernamaals geeft..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"You know, DARPA does terrifying enough things with science alone... stealth bombers, military drones, Internet comments sections."
_O-

#TheLibrarians

edit: Oeh, Buffy wordt genoemd :D , blijkbaar zijn ze die nog niet vergeten :P

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 14-12-2015 20:06 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Noppesnada schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:34:
[...]

Goede serie, maar vond dit wel het minste seizoen en erg vergezocht met sommige dingen.

Was regelmatig de draad kwijt. Vond de mannelijke hoofdrolspeler in seizoen 1 en 2 een stuk leuker en Saga lijkt tov de vorige seizoenen alleen maar meer autistisch te worden.

Blijft dat het gewoon een goede serie is/was en als er een seizoen vier komt ga ik die zeker kijken.

Ben nu al een aantal afleveringen ver in Modus, maar die haalt dit niveau niet.
Vier detectives die ik zeker kan aanraden:
River
Unforgotten
Hinterland
The Fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:48:
[...]

Vier detectives die ik zeker kan aanraden:
River
Unforgotten
Hinterland
The Fall
River en unforgotten heb ik inderdaad al gekeken, echt Britse kwaliteit. Bij beide zag ik de clou niet aankomen en dat is een goed teken. Hinterland en The Fall kunnen me nog niet "pakken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:04

Nitai

Live the life you love.

Zo, zit er helemaal klaar voor. Vanavond Luther :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

nog eentje : Black Work ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Interessant.

Even toegevoegd aan de "zieke baard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Ik was erg benieuwd naar SyFy's nieuwe pogingen om weer 's een goede sci-fi-serie uit te brengen (in dit topic eerder over geschreven). Helaas worden zowel The Expanse als Childhood's End tot nu toe vrij koeltjes ontvangen. Critici noemen het voor SyFy een stap in de goede richting, maar het schrijfwerk en de kwaliteit is wisselend in beide series. Beide zijn nog niet volledig uitgezonden (de reviews zijn van de eerste afleveringen), dus het kan allemaal nog meevallen. Maar een echte klapper lijkt er tot nu toe nog niet bij te zitten. Als beide series hun run erop hebben zitten maar 's kijken of er toch niet wat bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vond de eerste Expanse aflevering prima te pruimen, als het goed is vanavond episode 2 :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 09:38
Momenteel ben ik 3 series aan het volgen:
Homeland: heerlijk seizoen! we zijn nu bij aflevering 5 gebleven en trekken vanavond ff door naar 7 of 8, zodat we maandag de laatste kunnen kijken:)
Ash vd Evil Dead: GEWELDIG!!! ik lig echt helemaal in een scheur van Bruce:) De serie is ook precies wa tik had verwacht. De filmstijl bevalt me erg goed
Gold Rush: de vorige seizoenen ook gekeken en dit seizoen valt ook weer goed. Vorig seizoen vond ik Tony Beets echt een koning! Lomp gassen zonder er fatsoenlijk over na te denken, en alles nog voor elkaar krijgen ook! Dat mis ik dit seizoen een beetje. Parker doet het weer ok maar lijkt veel afwezig te zijn (weet niet wat die kerel doet maar zijn team is meer aan het werk dat hijzelf), en de andere mannen (ben hun naam even kwijt...opa heet jack:) ) zijn helemaal op stoom. Hoffman...het duurde even. moet zeggen dat ik het roekeloze gedrag van todd wel een beetje beu begin te worden maar vreemdgenoeg werkt het allemaal wel. De beelden maken deze serie. EPISCHE camerabeelden!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De laatste aflevering van Quantico vond ik echt super dik zeg. Best een gek complot, wilde erg graag het vervolg zien. Dit is voor mij echt een serie die het veeel beter doet dan ik van te voren had verwacht

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hebben ze bij The Expanse nu al de ep-nummers verkloot? Van E01 naar E03 en E04 :S , terwijl er volgens mij geen 2 op het programma staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 15-12-2015 14:26 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Situatie zoals bij The Transporter the series, of is episode 1, eigenlijk gewoon 1 en 2 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
Raven schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:26:
Hebben ze bij The Expanse nu al de ep-nummers verkloot? Van E01 naar E03 en E04 :S , terwijl er volgens mij geen 2 op het programma staan.
Waarschijnlijk gaat het om leaked versions oid,deel 2 moet vanavond nog komen!

Childshood's end is helaas nog niet te vinden :'(

[ Voor 7% gewijzigd door tita_tovenaar op 15-12-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:51:
Situatie zoals bij The Transporter the series, of is episode 1, eigenlijk gewoon 1 en 2 geweest.
Ep1 was volgens mij 45m, geen 1½u. Dus geen dubbel-ep(?).
tita_tovenaar schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:00:
[...]

Waarschijnlijk gaat het om leaked versions oid,deel 2 moet vanavond nog komen!
Vandaar mijn vraag, als 1 geen dubbelep was en nu ineens 3 en 4 met de standaard filenames uitkomen, waar is 2 dan? :P Ik zie iig nergens staan dat het leaked versies zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 15-12-2015 15:03 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Raven schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:02:
[...]

Ep1 was volgens mij 45m, geen 1½u. Dus geen dubbel-ep(?).

[...]

Vandaar mijn vraag, als 1 geen dubbelep was en nu ineens 3 en 4 met de standaard filenames uitkomen, waar is 2 dan? :P Ik zie iig nergens staan dat het leaked versies zijn.
Daar is online nog geen duidelijkheid over voor zover ik kan zien. Het lijken mij wel gelekte versies, want de originelen zijn nog op geen enkele plaats uitgezonden, maar de eerste vier zijn wel naar de critici gestuurd (waar de lek dan vandaan kan komen). Aflevering 2 lijkt inderdaad nog te ontbreken, maar die komt sowieso morgen na de officiële uitzending. Hoe dan ook gaan we nu volgens mij iets te diep in op de manier waarop we series binnenhalen, en daar is Tweakers niet voor :X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

* Anoniem: 19894 wacht het rustig af, komt vanzelf wel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
De eerste ep van Childshood's end is een dubbele aflevering :9
Ben trouwens wel benieuwd wat de volgende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tita_tovenaar schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:00:
De eerste ep van Childshood's end is een dubbele aflevering :9
Ben trouwens wel benieuwd wat de volgende zijn?
Volgens mijn logica (en kalender) zijn alle 3 de dagen gewoon "dubbele" afleveringen (elk ~1.30 uur dus)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8bfoakyYnoVqHyQol8Ps972t/full.jpg

MasterChef Junior was ook weer leuk :')

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 15-12-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geert1 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:01:
Critici noemen het voor SyFy een stap in de goede richting, maar het schrijfwerk en de kwaliteit is wisselend in beide series.
Childhood's end even gemist dat hij begonnen was, ga schade even inhalen. Maar toch knap dat ze van fanatstische boeken een wat gematigde serie weten te maken als ik zo afga op de reacties van critici die jij beschrijft.

Je zou toch denken dat je met een dijk van een verhaal bijna onmogelijk een slecht geschreven script kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:09:
[...]

Volgens mijn logica (en kalender) zijn alle 3 de dagen gewoon "dubbele" afleveringen (elk ~1.30 uur dus)

[afbeelding]

MasterChef Junior was ook weer leuk :')
She's wearing underwear outside of her pants?! _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:02:
[...]

She's wearing underwear outside of her pants?! _O-
_/-\o_ :D

En die waterballonnen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 21-05 14:01
Childhoods end doet mij een beetje denken aan earth: final conflict, aliens die hier komen om de aarde een betere plek te maken, ondertussen hun eigen agenda hebben, etc, etc... Vond hem wel okay eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu Childhood's End aan het kijken, het voelt aan als een mix tussen ID4, Taken (de serie!) en The 4400....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ID4 , independance day? En dan taken erbij in een mix? Dat klinkt niet verkeerd. Ik wilde hem bewaren (zit oude the nanny's op netflix te zien), maar ik zet hem ook zo op. Dat klinkt meer dan goed namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 18:29
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:20:
Ben nu Childhood's End aan het kijken, het voelt aan als een mix tussen ID4, Taken (de serie!) en The 4400....
Het is een vreemde serie. Met die kerel uit 'Under the Dome' in de hoofdrol voelt het alsof het wel weer eens een schuiver zou kunnen maken, maar ergens blijft het boeien .. Weet niet wat het, de kwaliteit spat er niet vanaf, maar het heeft wel wat. Doet me ook vooral denken aan 'V'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dat lijkt me niet. ID 2 (2016) en 3 (2017) moeten nog uit komen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de verkeerde datum zeker :N En zonder Will Smith :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 15-12-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:29:
Op de verkeerde datum zeker :N En zonder Will Smith :P
Que? Hoe bedoel je verkeerde datum.

[ Voor 8% gewijzigd door xoniq op 15-12-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th of July :P De nieuwe komt ergens laat in de zomer pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik hoorde er al eerder over, ook zonder Will Smith, dat vind ik best ruk, maar die trailer smaakt best naar meer hoor:

IMDB: Independence Day: Resurgence (2016)

Btw, dit zegt IMDB:

30 June 2016 (Netherlands)
IMDB: Independence Day: Resurgence (2016) - Release Info

[ Voor 17% gewijzigd door xoniq op 15-12-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben geen 4th of July, dat maakt het verschil ;) Je ziet het vaker rondom Amerikaanse producties tegenwoordig.

Anywho, dit is een TV topic :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 15-12-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hier helaas nog niet vermeld maar vanavond S02E02 van Prey op ITV met een nieuw verhaal. De 23ste alwer de 3e en laatste afl. Eigenlijk wilde ik deze opsparen maar was te zeer benieuwd naar E01, zeker na het prachtige S01 van vorig jaar.
Met Luther weer Britse topkwaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 16-12-2015 15:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, dat waren The Expanse e02, e03 en e04. Nu wachten op de rest :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Raven schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:10:
Zo, dat waren The Expanse e02, e03 en e04. Nu wachten op de rest :P
Heb je er ook een mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, ik ben niet goed in het geven van meningen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:47
Blijkbaar heeft het vrouwelijk schoon niet genoeg indruk gemaakt :P

• xoniq
Zit er veel vrouwelijk schoon in dan? Want ik ben nog aan 't opsparen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:47

Martinspire

Awesomeness

Niet veel vrouwelijk schoon. Wel prima Sci-fi imo. Vind hem erg tof en ben benieuwd naar Ep5 (al is dat nu wel weer wat weekjes wachten :'( ). Als syfy zo verder gaat, dan kan dit nog wel eens interessant worden. Heb ook nog niet het idee te maken te hebben met filler-afleveringen (wat bij Stargate wel vrij standaard was). En voor TV is de CGI ook prima. Maar ik ben vooral blij dat het niet te ver gaat en dat er over de science nog wel goed nagedacht lijkt te zijn. Plus een origineel universum en uitgangspunt voor het verhaal.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 17-12-2015 00:59 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Martinspire schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:58:
Niet veel vrouwelijk schoon. Wel prima Sci-fi imo. Vind hem erg tof en ben benieuwd naar Ep5 (al is dat nu wel weer wat weekjes wachten :'( ). Als syfy zo verder gaat, dan kan dit nog wel eens interessant worden. Heb ook nog niet het idee te maken te hebben met filler-afleveringen (wat bij Stargate wel vrij standaard was). En voor TV is de CGI ook prima. Maar ik ben vooral blij dat het niet te ver gaat en dat er over de science nog wel goed nagedacht lijkt te zijn. Plus een origineel universum en uitgangspunt voor het verhaal.
origineel? dat hele mars vs. earth is zo standaard sci-fi. (Babylon 5 - Earth Alliance vs Free Mars bijv)
Maar het is wel vermakelijk tot nu toe. Hoop dat het zo doorgaat. :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:51:
Blijkbaar heeft het vrouwelijk schoon niet genoeg indruk gemaakt :P
De leukste deed boem in ep1 :/ :+

Oscar Wilde

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:17
Kwam gister dit tegen:
http://metro.co.uk/2015/1...they-dont-get-on-5568323/
Gaat dit echt gebeuren of alleen een warm makertje voor de series die los komen?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:21
slommer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:49:
Kwam gister dit tegen:
Gaat dit echt gebeuren of alleen een warm makertje voor de series die los komen?
Dat moet haast wel een promo zijn voor de verschillende crime-series van BBC. Ik geloof nooit dat ze een special gaan maken waarin die drie series bij elkaar gaan komen.

Punctuality is the politeness of kings

• geert1
dreamscape schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:05:
[...]

Dat moet haast wel een promo zijn voor de verschillende crime-series van BBC. Ik geloof nooit dat ze een special gaan maken waarin die drie series bij elkaar gaan komen.
Mee eens, maar 't is wel een sterk staaltje videobewerking om deze karakters zo bij elkaar te plaatsen. Leuke promo, voor drie goede series! Ik heb trouwens ook enorm zin in de Sherlock-special op nieuwjaarsdag!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 23:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
arsimo schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:13:
[...]

Apart fenomeen toch op de USA televisie, de aanloop naar Kerstmis, mede verlengd door Thanksgiving en zelfs Haloween.

Naast al die kerstafleveringen van series vind ik nog wel het meest frappante die tientallen onwijs slechtgeschreven tenenkrommende over-de-top-sentimentele Kerstmis-family-romcoms die dan daar verschijnen in de weken en dagen voor Kerstmis, vooral op zenders als Hallmark.

Vaak in nazomer opgenomen, dus in dorpjes met sneeuw terwijl je gewoon kan zien dat het geen winter is. Acteerwerk valt meestal nog wel mee, maar die kunnen het materiaal zelden of nooit redden. Voor seriefans is het grappig om er eens eentje uit te pikken, als is het maar voor een paar minuten, daar geregeld bekende bijrolacteurs van recente series daar in hoofdrollen te zien zijn. Recent bijvoorbeeld een film met Mayim Bialik (bekend van The Big Bang Theory) en Ryan McPartlin (o.a. bekend van Chuck) te zien. Maar ook films met bijvoorbeeld Hilarie Burton (bekend van White Collar), Tim Matheson (Dr Hart, West Wing) en vele, vele anderen.

Als guilty pleasure eens een stuk of drie, vier van die films gekeken toen ik dagje moest uitgriepen vorig jaar. Daarna nooit meer natuurlijk, maar ik moest met eigen ogen er eens kennis genomen van hebben. Nu hoeven jullie dat niet te doen. ;)

NB: uiteraard verschijnen die films zelden of nooit hier op tv en ook niet in videotheek of VOD. Je moet dus handig zoeken als je lekker wil ergeren. Disclaimer: als je daarna nooit meer kerstmis wil vieren is dat niet mijn schuld...
Bedankt voor de tips. Ik ben een sucker voor deze films rond kersttijd. Dit zijn de enigste paar weken per jaar dat ik het niet erg vind romantische/romcom films/series te kijken. Hoe meer van die films, des te beter :+. Zo is het ook vaste prik om alle Home Alone's te kijken. Of die Tim Allen kerstfilms (The Santa Clause). En ik moet Jingle all the Way niet vergeten :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Donstil
  • Niet online
slommer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:49:
Kwam gister dit tegen:
Dood zonde dat Luther maar voor twee afleveringen terug komt trouwens.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

De serie start officieel pas in januari, maar Syfy heeft vanwege redenen de pilot van The Magicians gisteravond al uitgezonden.
The series centers on Quentin, a brilliant grad student chosen to attend Brakebills College for Magical Pedagogy, a secret upstate New York university specializing in magic. He and his 20-something friends soon discover that the magical fantasy world they read about as children is all too real – and poses grave danger to humanity.
De teaser zag er destijds wel interessant uit, ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Ik loop hier niet echt warm voor. Trailer is trouwens hier te vinden:
YouTube: Syfy The Magicians Trailer

Om welke reden is hij trouwens eerder uitgezonden?

Ik had liever dat syfy niet al haar geld had besteed aan 3 boekenreeksen die mij aan het hart liggen (al heb ik 1 van de 3 nog niet gelezen, maar wel al gekocht in boekvorm). Krijg een beetje hetzelfde gevoel als Legend of the Seeker (gebasseerd op boeken van Terry Goodkind).

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 17-12-2015 17:11 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Fuller House verschijnt eind februari op Netflix
Het vervolg op Full House is vanaf 26 februari op Netflix te zien.

Dat meldt de streamingdienst donderdag.

Fuller House krijgt in totaal dertien afleveringen, die allemaal tegelijk uitgebracht worden. In de nieuwe versie zijn Mary-Kate en Ashley Olsen niet te zien.

Actrices Candace Cameron Bure (D.J. Tanner) en Andrea Barber (Kimmy) keren wel terug in hun rollen, die ze ook van 1987 tot 1995 in de originele serie speelden. John Stamos (Jesse), Bob Saget (Danny) en Dave Coulier (Joey) worden in gastrollen verwacht. Stamos is ook één van de producenten van de spinoff, net als de originele producenten Jeff Franklin, Thomas L. Miller en Robert L. Boyett.

Oudste dochter
De reeks draait om D.J. Tanner, de oudste dochter, die weduwe is en zwanger is van haar derde kind. Haar zus Stephanie en beste vriendin Kimmy wonen bij haar om te helpen het gezin draaiende te houden.
:D

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.