Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste
Acties:
  • 883.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
He gadver ik ben al door " The Man in The high Castle" heen.

Erg vermakelijke serie, goed acteer werk, mooi gefilmd maar bovenal geen foutjes in de setting, erg gaaf hoe ze dat aan gepakt hebben.

Nu maar hopen op een tweede seizoen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:46:

Erg vermakelijke serie, goed acteer werk, mooi gefilmd maar bovenal geen foutjes in de setting, erg gaaf hoe ze dat aan gepakt hebben.

Mooi zo te zien kan ik hem ook al bijna downloaden via mijn normale bron. Dat kon tot vanochtend niet maar nu net wel. 8) 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:05:
[...]

Mooi zo te zien kan ik hem ook al bijna downloaden via mijn normale bron. Dat kon tot vanochtend niet maar nu net wel. 8) 8)
Ja klopt ze zijn "uit" idd. Ik heb ze echter via Amazon Prime gekeken omdat ik niet wilde wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:10:
[...]

Ja klopt ze zijn "uit" idd. Ik heb ze echter via Amazon Prime gekeken omdat ik niet wilde wachten :)
Maar moet je via VPN en alles kijken en proef abo nemen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:12:
[...]

Maar moet je via VPN en alles kijken en proef abo nemen?
Nou ik kwam erachter dat de Amazon app alleen een regio check doet als je de video start.

Dus heb een proef account genomen op een redelijk snelle VPN server (met 500MB) en een proef account op Amazon Prime.

Toen iPad via airplay gekoppeld aan Apple tv.
VPN aangezet. Amazon app openen en aflevering kiezen. Minuutje in de aflevering even via multitask menu VPN uitzetten en hij speelde lekker verder. Was ook netjes HD enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 14:26

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Mag ik vragen hoeveel aflevering het eerste seizoen heeft?

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:32

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Seizoen 1 heeft 10 afleveringen volgens thetvdb.com. Deze zijn kennelijk allemaal al uitgezonden / beschikbaar op Amazon Prime.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jorgen schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:05:
Seizoen 1 heeft 10 afleveringen volgens thetvdb.com. Deze zijn kennelijk allemaal al uitgezonden / beschikbaar op Amazon Prime.
Yup hetzelfde als dat Netflix dat doet.
10 afleveringen en allemaal direct beschikbaar (Althans de eerste twee waren al even beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319464

Ben nu Forever aan t kijken, leuke serie. Jammer dat t stop is gezet na 1 seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Dat was zeker een leuke serie, en had wat mij betreft ook potentie om een tweede seizoen te krijgen, maar helaas.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Anoniem: 319464 schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:41:
Ben nu Forever aan t kijken, leuke serie. Jammer dat t stop is gezet na 1 seizoen
1 van de beste series van het afgelopen jaar. Doodzonde. Gelukkig begint lucifer straks. Die kan de leegte grotendeel opvullen wanneer het niveau van de pilot kan worden vastgehouden.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402534

jmk schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:16:
Gelukkig begint lucifer straks.
Hoop het wel, helaas nog 1,5 maand wachten. Ik heb de hoop dat dit een serie wordt met meerdere seizoenen. Verder kijk ik uit naar Banshee (final seizoen) in januari/februari en als die ten einde is komt game of thrones. Wel mooie vooruitzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44

The_Scarabial

MTB for life!

Heb hem ook maar ff gepakt, krijgt ook goede cijfers.

alexa davalos :9~

zij speelt ook in 'mob city', iemand een idee of dat nog wat is?

[ Voor 9% gewijzigd door The_Scarabial op 22-11-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:33:
[...]

Heb hem ook maar ff gepakt, krijgt ook goede cijfers.

alexa davalos :9~

zij speelt ook in 'mob city', iemand een idee of dat nog wat is?
Mooie vrouw ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35
Deze kan ik niet vinden in myepisodes:
IMDB: Occupied (TV Series 2015– )
Enig idee hoe ik die kan aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pinobigbird schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:49:
Dat was zeker een leuke serie, en had wat mij betreft ook potentie om een tweede seizoen te krijgen, maar helaas.
Is het de moeite waard om hem alsnog te kijken of levert het een onbevredigend einde op?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:51:
Jessica Jones 2,3 gezien maar wederom :O

[video]

Hier zit veel meer spanning en verhaal in.
Hmm, die werd me aangeraden vanmorgen + het verhaal achter deze dame leek wel leuk...
Kga het toch maar eens proberen..hou wel van tough chick stuff..en Daredevil ga ik ook eens in de queue knikkeren :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20
The Expanse is begonnen..

Plot: The crew of the Rocinante discover a derelict vessel which holds a secret that may be devastating to human existence.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:58
Mandrake466 schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:11:

Plot: The crew of the Rocinante discover a derelict vessel which holds a secret that may be devastating to human existence.
Alleen de pilot toch? Rest begint pas ergens in december geloof ik. Ik heb de boeken verslonden dus ik ben echt super benieuwd naar deze serie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Is die simpsons de nuke in de comics? met zn rood/wit/blauwe pillen? Had niet verwacht dat die zomaar iemand zou neerschieten, maar hij zit op de weg om een supervillain te worden

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Tsurany schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:24:
[...]

Is het de moeite waard om hem alsnog te kijken of levert het een onbevredigend einde op?
Het is zeker de moeite waard. En zonder te spoileren: het is geen onbevredigend einde.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:45
[/quote]
Een week of 2 geleden noemde ik Flesh and Bone. Alle 8 afl staan kennelijk al weer een week op m'n nas te wachten om bekeken te worden. Heb ik volledig gemist 8)7

[video]
[/quote]

Heb Flesh and Bone helemaal gezien vond het zeker niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 27-05 14:28

Evil Cowman schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:23:
[...]

Alleen de pilot toch? Rest begint pas ergens in december geloof ik. Ik heb de boeken verslonden dus ik ben echt super benieuwd naar deze serie :D
De pilot is nu uit, streaming via de SyFy-site en o.a. hier via Facebook te bekijken. De serie begint daadwerkelijk op 14 december, met op 15 december de tweede aflevering. Hoe het verder precies gaat qua uitzendschema kan ik nog niet vinden.

Er zijn een hoop positieve punten rond deze serie: De boeken werden goed ontvangen, de serie heeft naar verluid een budget van $5 miljoen per aflevering, de cast is niet onaardig, de vroege reviews van de pilot (uit oktober) waren behoorlijk positief en er zitten schrijvers achter die gewerkt hebben aan Children of Men en Iron Man.

Het enige twijfelachtige aan de serie is dat hij gehuisd is bij SyFy, wat meestal niet de plek is voor hoge kwaliteit. Maar daar probeert SyFy al langer verandering in te brengen. De series van afgelopen zomer waren het uiteindelijk toch niet echt (Killjoys en Dark Matter), maar het was een stapje in de goede richting. Ik hoop enorm dat The Expanse de terugkeer markeert van echte goede sci-fi op de zender (en op tv als geheel), in navolging van Battlestar Galactica. Het is nooit slim om te veel te verwachten van een serie op SyFy, maar alle voortekenen zijn zo dat dit één van de beste nieuwe series van het jaar kan worden (pilot nog niet gezien).

The Expanse op IMDb en op Wikipedia.

[ Voor 8% gewijzigd door geert1 op 23-11-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 27-05 14:28
Vraag: Welke website(s) volgen jullie voor tv-nieuws? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de perfecte site met nieuws en reviews rondom televisie-series.

Ik zit nu wel 's op SerieTotaal (maar beperkte hoeveelheid content en niet het hoogste niveau qua schrijfwerk), IMDb (maar geeft niet een mooi totaalplaatje van specifiek tv-nieuws en -reviews) en TV.com (maar is ook beperkt qua content; aandacht voor slechts bepaalde series). Veel goede dingen kom ik ook tegen op MetaCritic en RottenTomatoes; daar heb ik al heel wat goede suggesties vandaan gehaald. Maar geen van allen bevalt me helemaal.

Wat checken jullie voor nieuws en reviews van tv-series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
2Dutch schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:25:
[...]

Hmm, die werd me aangeraden vanmorgen + het verhaal achter deze dame leek wel leuk...
Kga het toch maar eens proberen..hou wel van tough chick stuff..en Daredevil ga ik ook eens in de queue knikkeren :)
Ik heb van het weekend alle afleveringen gezien, en het is mij prima bevallen. Het is zeker geen absolute topper, maar ik geef het een 7.

[ Voor 3% gewijzigd door Woy op 23-11-2015 13:09 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-05 11:22
geert1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:03:
Vraag: Welke website(s) volgen jullie voor tv-nieuws? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de perfecte site met nieuws en reviews rondom televisie-series.

Ik zit nu wel 's op SerieTotaal (maar beperkte hoeveelheid content en niet het hoogste niveau qua schrijfwerk), IMDb (maar geeft niet een mooi totaalplaatje van specifiek tv-nieuws en -reviews) en TV.com (maar is ook beperkt qua content; aandacht voor slechts bepaalde series). Veel goede dingen kom ik ook tegen op MetaCritic en RottenTomatoes; daar heb ik al heel wat goede suggesties vandaan gehaald. Maar geen van allen bevalt me helemaal.

www.mijnserie.nl is een goede site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Woy schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:08:
[...]

Ik heb van het weekend alle afleveringen gezien, en het is mij prima bevallen. Het is zeker geen absolute topper, maar ik geef het een 7.
Mee eens. De stevige kritiek van sommigen deel ik niet, maar ik vind de serie iets minder dan Daredevil. Een 7 is dan wel passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
The Expanse is het ook weer net niet. Jammer wel ik mis de scifi wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
geert1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:03:

http://www.tv.com En toch ook wel IMDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 23:00

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Man, net de laatste aflevering van Jessica Jones gezien. Heerlijk _O_
Qua verhaal vind ik deze een stuk sterker dan Daredevil.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:08

Martinspire

Awesomeness

Spike_wolf schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:02:
Man, net de laatste aflevering van Jessica Jones gezien. Heerlijk _O_
Qua verhaal vind ik deze een stuk sterker dan Daredevil.
Vanaf welke aflevering begint dat verhaal dan? }:O

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Martinspire schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:37:
[...]

Aflevering 1. De puzzelstukjes vallen alleen later pas op hun plek ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45
Helaas nog maar 1 aflevering van The Bridge...... Zit echt weer super in elkaar. Gaat Saga zelfmoord plegen? Trein, Pillen. Rapport naar O.M.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Spike_wolf schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:40:
[...]

Ik ben nu bij ep 10, na de 1 t/m 9 binge-sessie van gister, en ik vind het wel een toffe serie eigenlijk!
Ben benieuwd naar ep 10 t/m 13 *O*

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:22
Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:10:
[...]

Eens. Weinig verhaal, weinig spanning, eigenlijk gewoon hardstikke saaie pilot. Ook weten we nog maar weinig over Jessica of wat haar boeiend moet maken om naar te blijven kijken. Hopen dat het verbeterd (en Marvel kennende doet dat het ook wel), maar dit is een zwakke pilot waar veel mensen gaan afhaken.
Helemaal niet mee eens. Je krijgt met de pilot een kijkje in het hoofd/verleden van Jessica. Haar verhaal krijgt een basis die ze hopelijk gaan uitbreiden in de volgende afleveringen, ik heb net deel 1 gezien.

Saai, hoe kom je erbij. Je krijgt een hoop info van hoe Jessica in mekaar zit. Over haar verleden en hoe ze nu in het leven staat. Ja, het staat niet bol van de actie, maar dat hoeft ook niet, het verhaal is net begonnen. Wat mij betreft een prima pilot dus.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:28

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Nieuwe trailer van Legends of Tomorrow
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c7LlmaFg0lw]

Damn :o :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 15:57
[...]

Ja, ik ben benieuwd. Ik ga er mee stoppen denk ik. Vriendin vindt het nog wel interessant.
Net begonnen met Twin Peaks, die bevalt me dan wel..... raar eigenlijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 19894

[...]

Spike_wolf schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:40:
[...]

Sorry schat, maar hier heb ik echt geen tijd voor. Als er in 3! afleveringen geen duidelijkheid is over een serie, haar personages ben ik er wel klaar mee.

Werkt wel goed als slaapmiddel. :P

* Anoniem: 19894 is overigens niet alleen Marvel moe, maar "superhelden" moe, en dan komt er volgend jaar nog een lading aan reboots :/

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 24-11-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wontcachme schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:53:
[video]

The CW :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de 16 jarige meisjes onder ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven?

* Anoniem: 19894 rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik vond Jessica Jones fantastisch. Het was in feite 1 lange speelfilm waarbij de afl naadloos in elkaar overlopen met in elke afl een stukje van de puzzel, een actie en een fleugje droge humor. Mooi gefilmd, goede suspense en zeer overtuigende acteerprestaties. Krysten Ritter heeft me positief verrast, ga ik in de gaten houden. De schitterende lach van Rachael Taylor in E05 rond 21:15 min staat op m'n netvlies gebrand. Momenteel zijn er hele mooie 1080p en zelfs UHD exemplaren te downen.
Het is zodanig goed ontvangen dat er al wordt gesproken over een 2e seizoen. Laat maar komen. _/-\o_
Eerst moet The Defenders verschijnen, waarin Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist gezamenlijk crimefighten.

Morgen The Man in the High Castle afkijken, ben bij afl 6. Die wissel ik af met Flesh and Bone. Ben de hele week vrij 8) dus kan ik een eind komen. 2 prachtseries.

Heb South of Hell in Sonar gezet. Met Mena Suvari :9 Alle 8 afl verschijnen komende zaterdag. Ben benieuwd.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yMlR2zZPZV0]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:14:
[...]

[...]

Sorry schat, maar hier heb ik echt geen tijd voor. Als er in 3! afleveringen geen duidelijkheid is over een serie, haar personages ben ik er wel klaar mee.

Werkt wel goed als slaapmiddel. :P

* Anoniem: 19894 is overigens niet alleen Marvel moe, maar "superhelden" moe, en dan komt er volgend jaar nog een lading aan reboots :/
Your loss :>
_O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Gibbs-slap.gif

The CW is alleen interessant als je lieftallige actrices wil zien :+
* Raven wacht op de reboot van ReBoot :o

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 24-11-2015 09:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33

nwagenaar

God, root. What's the differen

Raven schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:44:
[...]
* Raven wacht op de reboot van ReBoot :o
Niet echt een reboot van ReBoot, maar het vervolg met de naam ReBoot: The Guardian Code zou binnenkort uit moeten komen :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vervolg? Gaan ze dan wat aan dat gigantische open einde doen?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33

nwagenaar

God, root. What's the differen

Geen idee. Ik weet alleen dat er 26 afleveringen komen en dat het een vervolg op de originele serie zou moeten zijn.

Maar goed, het laatste nieuws hierover dateert alweer uit juli 2015. Ik heb geen idee wat de huidige status en/of intentie zal zijn.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

Tijntje

Hello?!

[...]

[...]

Ik sluit me hier volledig bij aan, ben er ondertussen wel helaal klaar mee :O

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Willen we meer of minder superhelden op TV? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nnoitra schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:14:
_O-

Inside Out in The Simpsons :D

[ Voor 106% gewijzigd door Raven op 24-11-2015 11:32 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

vind het tot nu toe een hoog Babylon 5 gehalte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik kwam nog National Geograpics mini-serie Saints & Strangers tegen.
http://channel.nationalge...rs-a-first-look1-2099160/
Ziet er best leuk uit. Verhaal van de Mayflower en de eerste kolonisten met nog een link naar Nederland.

Wat ik van The Art of More moet maken, weet ik nog niet zo.
Ziet er redelijk uit, maar neigt al snel naar case of the week en het heeft toch iets goedkoops. Is de eerste serie van Crackle.
http://www.crackle.com/the-art-of-more/2496301

[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 24-11-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg tof, ik vraag me alleen af of ik eerst de boeken moet lezen. Heb toevallig vorige maand boek 1 en 2 op bol.com gekocht.

Ik meende trouwens dat hij 14 december zou beginnen?
Edit: online kennelijk maand eerder gestart. Rest komt volgens mij wel na kerst ofzo... vind dat maar niks, elke keer een pilot die weken of maanden eerder komt tegenwoordig, lekker maken en dan wachten...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 24-11-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@lucyhale

PLL goes #5YearsForward tonight !! Tune-in at 8/7c for a sneak peek at what's to come in January 😉 @ABCFpll

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Oh please! :F

Ik heb Supergirl gekeken en heb het na 4 afleveringen uitgezet. Wat een verschrikkelijk slechte en saaie serie is dat.

Ben nu vooral aan het kijken naar Limitless, Wicked City, Grandfathered, The Blacklist & Quantico. Genoeg over dus :P. Limitless is erg leuk en vermakelijk, maar de rest is een zesje waard :X.

Bedankt voor de tip van The Man in the High Castle. Ga ik zeker checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik wil vooral meer Science fiction op TV! Nou ja, ik kijk geloof ik televisie op ongeveer alles behalve een televisie. Maar je snapt me! (al heb ik al wel overwogen om een televisie als monitor op mijn pc aan te sluiten)

[ Voor 27% gewijzigd door Teckna op 24-11-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wontcachme schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:53:
[video]

Die trailer vond ik dus supergaaf! :) Eén van de series waar ik het meest naar uitkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:08

Martinspire

Awesomeness

Ik zie van The Man In The High Castle nu een Revised Pilot verschijnen. Hebben ze iets/veel aan de pilot aangepast dan ten opzichte van de versie die ik weken terug zag?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanavond is de 3-delige mini-serie Capital op BBC One gestart. Zag een tijdje terug al een aankondiging met een hele mooie cast. Is opgenomen en wordt morgen bekeken.

Iemand al The Art of More gezien..? Reeds sinds vorige week donderdag zijn alle 10 afleveringen beschikbaar. Is van Crackle waar ik althans nog nooit van heb gehoord.
Lijkt mij op het 1e gezicht wat soapy maar wellicht met zeer goede acteerprestaties gezien de mooie cast met oa Dennis Quaid, Christian Cooke, Joe Cobden en Kate Bosworth :9
Straks ff E01 bekijken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GaoT0ad3Ors]

[ Voor 44% gewijzigd door mowa op 25-11-2015 12:55 . Reden: Update ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Girl Meets World Renewed for Season 3 :D
Hopelijk blijft Topanga weer zo lang op de buis :9 :P

Bizarre Foods S10E07 Kansas City Snoots and Spleens
Hot Shots Part Deux anyone? :+

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 25-11-2015 21:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben ik de enige die hier een alien met een hoed in ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 10:26
Ik zie eerder een broodje varkensneus. Wat is dat voor serie?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Xepos schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:49:
Ik zie eerder een broodje varkensneus. Wat is dat voor serie?
Ga eens met de muis op het plaatje staan :+ en anders is de bestandsnaam er nog ;)

Wat een dooie boel vannacht, zat iedereen soms naar Obama te kijken hoe ie een kalkoen gratie verleende ipv series ter beschikking te stellen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 26-11-2015 08:55 ]

Oscar Wilde

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 15:57
Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:39:
Ik zie van The Man In The High Castle nu een Revised Pilot verschijnen. Hebben ze iets/veel aan de pilot aangepast dan ten opzichte van de versie die ik weken terug zag?
Ik moet hem nog kijken, dus benieuwd wat het verschil is

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Teckna schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:14:
[...]

Ik wil vooral meer Science fiction op TV! Nou ja, ik kijk geloof ik televisie op ongeveer alles behalve een televisie. Maar je snapt me! (al heb ik al wel overwogen om een televisie als monitor op mijn pc aan te sluiten)
Ik mis inderdaad ook wel goede science fiction in de Start Trek sferen, maar een goede vervanger voor Revolution/Falling Skies-achtige werelden mag ook wel.

Laatste 3 dagen het eerste seizoen Man in the High Castle verslonden, ook wel weer lekker, zo'n alternative history serie (Sliders had ook een paar van die geniale werelden). Ik vond het einde wel een beetje een sof, maar genoeg open eindjes voor een tweede seizoen.

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik heb net ook Jessica Jones volledig uitgekeken op Netflix. Deze show kijkt heel vlot! Ik kijk al uit naar een tweede seizoen. En wat ook leuk is: de verpleegster in de laatste afleveringen is dezelfde als uit Daredevil... echt knap gedaan :)

Nog een tip : The Americans en Narcos !

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Prosac schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:08:
[...]

Ik mis inderdaad ook wel goede science fiction in de Start Trek sferen, maar een goede vervanger voor Revolution/Falling Skies-achtige werelden mag ook wel.
...
Ik mis iets als een Eureka of Warehouse 13 :/

Die hebben we toch met the librarians? Ik heb daar tot nu toe nog maar 4 episodes van gezien, maar het lijkt tot nu toe wel een redelijke 1 op 1 copy.

Eureka vond ik fantastisch, niet altijd een goed verhaal in elke episode, maar het was erg vermakelijk en leuk kijkvoer. Kon er goed van genieten.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 26-11-2015 19:03 ]

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:46
Deze week limitless bijgehaald tot en met aflevering 9. Laten we hopen dat er een goede reden komt voor deze onzin... De eerste aflevering was simpelweg de film, maar dan met andere acteurs en een ander einde. De volgende paar afleveringen hadden potentie, maar wat het uiteindelijk geworden is... Misschien doelen ze op basisschool kinderen als publiek in dat geval lijkt het geslaagd.

• Nnoitra
Raven schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:54:

Wat een dooie boel vannacht, zat iedereen soms naar Obama te kijken hoe ie een kalkoen gratie verleende ipv series ter beschikking te stellen? :P
Als er niets uitgezonden wordt, dan valt er ook weinig 'ter beschikking te stellen' :+
Het is vrij normaal dat veel series een weekje Thanksgiving vakantie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is die kalkoentoestant nog niet voorbij? Weer zo rustig in de downloadmap :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:46:
Is die kalkoentoestant nog niet voorbij? Weer zo rustig in de downloadmap :P
Wen er maar aan, december komt er ook nog aan, gewoon een maandje rust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 12:48
Hmmm ,zat me al af te vragen waarom ik daar straks bepaalde EP's niet kon vinden : natuurlijk de winterstop |:(

[ Voor 10% gewijzigd door tita_tovenaar op 27-11-2015 10:38 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

tita_tovenaar schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:37:
Hmmm ,zat me al af te vragen waarom ik daar straks bepaalde EP's niet kon vinden : natuurlijk de winterstop |:(
Nee, de kalkoenstop :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 12:48
Dit soort onzin moesten ze verbieden.ik krijg last van een cold turkey!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:55
Geen superhelden op tv graag! Overigens ook nooit dol geweest op Batman, Superman & co in films of series.

[ Voor 6% gewijzigd door funrider op 27-11-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
funrider schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:39:
[...]

Geen superhelden op tv graag! Overigens ook nooit dol geweest op Batman, Superman & co in films of series.
d:)b

Zombies en superhelden :N :N :N

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Da's geen zombie, da's een semi-geile chick met te veel wit poeder op d'r snuit. Dit is een zombie:

Afbeeldingslocatie: http://www.ew.com/sites/default/files/i/2015/08/25/walking-dead.jpg

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Met full-on zombie mode dan :P
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a0/42/5d/a0425daf8df4e7ca449da1b27a2186a8.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 27-11-2015 13:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Zijn er nog andere mensen die Jekyll and Hyde volgen?

Ik vind het in elk geval een erg vermakelijke serie met goede acteurs en prima special effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al South of Hell gezien?

IMDB: South of Hell (TV Series 2015– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 29-05 17:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Teckna schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:41:
The Expanse is het ook weer net niet. Jammer wel ik mis de scifi wel.
Mwah, ik ben gematigd positief vooralsnog:

-groot fan van de boeken
-zeer teleurgesteld na het zien van een trailer (acteerprestaties, casting en sfeer).
-na de eerste episode ga ik het zeker nog een paar kansen geven :). Casting is niet super maar ook niet dramatisch (+Avasarala, +Naomi, -Jim, -Amos, +minirolletje Jonathan Banks) en het acteerwerk kan er mee door. De sfeer is echter top! Lekker donker en best realistisch. Vooralsnog volgen ze het boek precies dus dan zit het met het verhaal wel snor.

Daarnaast stond op de Syfy site ook iets over een VR experience - locaties uit de serie in VR bekijken :9. Nu baal ik hard dat ik geen Rift/GearVR heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op zondag 29 november 2015 @ 06:08:
[...]

Mwah, ik ben gematigd positief vooralsnog:

-groot fan van de boeken
Wat zeg jij, eerst de boeken lezen of eerst de serie kijken? Ik heb boek 1 en 2 gekocht, nog niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 29-05 17:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Anoniem: 402534 schreef op zondag 29 november 2015 @ 09:27:
[...]

Wat zeg jij, eerst de boeken lezen of eerst de serie kijken? Ik heb boek 1 en 2 gekocht, nog niet gelezen.
Hoe dan ook spoil je "het tweede medium". Ik vind de boeken beter dus dan zou ik daar gewoon mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Je gaat het niet echt leuk vinden als je slasher horror a la Ash versus Evil Dead verwacht, met kettingzagen, shotguns en liters en liters gore die van je TV scherm afdruipt. Maar vind (of vond) je zoiets als Supernatural wel redelijk leuk kijkvoer, dan vind je dit waarschijnlijk ook wel vermakelijk.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mij is (althans E01) The Expanse erg meegevallen en geef ik voorlopig het voordeel van de twijfel. We hebben alles al wel een keer gezien, niet alle acteerprestaties overtuigen maar de sfeer is idd erg goed. Ik ken het/de/ boek(en) overigens niet.
E02 is ook al binnengelopen maar t'is ff wachten op wat betere beeldkwaliteit want die was helaas slecht.

Eerder had ik Agent X al genomineerd voor slechtste serie van 2015, daar komt wat mij betreft South of Hell bij. De trailer, die ik van de week poste, zag er op zich nog redelijk uit maar na het zien van E01 waarbij ik de neiging moest onderdrukken om het binnen 10 minuten al uit te zetten en ondanks Mena Suvari maak ik aan deze bagger geen woord meer vuil.

Ook The art of more is mij erg tegengevallen. Het ziet er allemaal veel te gelikt uit en vooral de regie vind ik bedroevend. We zien in potentie goede acteurs, waarom laat de regie ze niet wat natuurlijker acteren? Nu is het een middelmatige soap.

Wellicht vallen de laatste 2 mij zo tegen nadat ik kort na elkaar Jessica Jones, The Man in the High Castle en Flesh and Bone heb gezien waarin er te genieten viel van zeer overtuigende acteerprestaties. En dan viel The Man in the High Castle me nog enigzins tegen. Niet door de acteerprestaties, niet door de sfeer want dat was dik in orde en ook is het prachtig gefimd. E01 en E10 vond ik zeer indrukwekkend. E02 t/m E09 vond ik wat dat betreft een stuk minder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:06:
Hoe dan ook spoil je "het tweede medium". Ik vind de boeken beter dus dan zou ik daar gewoon mee beginnen.
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb inmiddels alle afleveringen van Jessica Jones gezien. Het is geen Daredevil maar vanaf aflevering 8 had ik pas het gevoel dat ik zo snel mogelijk weer een nieuwe aflevering wou zien.

Denk niet dat er een tweede seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Denk het eigenlijk wel, vond het al 10x beter dan sense8 en sense8 kreeg ook een nieuw seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tot nu toe hebben alle Netflix series minimaal twee seizoenen gekregen dus misschien ook wel ja maar zou er niet om treuren als het niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Gisteren in één keer Unforgotten gekeken. Wat een topserie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Zo he, wat is Jessica Jones een geweldige serie! Komt sws in mijn top 5. Vooral de finale vond ik echt geweldig.

Geef mij maar meer van zulke superhelden met grote emotionele schade en drank problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:08

FunkyTrip

Funky vidi vici!

LA-384 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:52:
Deze week limitless bijgehaald tot en met aflevering 9. Laten we hopen dat er een goede reden komt voor deze onzin... De eerste aflevering was simpelweg de film, maar dan met andere acteurs en een ander einde. De volgende paar afleveringen hadden potentie, maar wat het uiteindelijk geworden is... Misschien doelen ze op basisschool kinderen als publiek in dat geval lijkt het geslaagd.
Ik vind het juist wel een leuke serie. Ben blij dat ze er dit van hebben gemaakt en niet de zoveelste formuleserie dat het was geweest als ze de sfeer van de eerste aflevering hadden doorgezet. Humor vind ik wel grappig, cameravondsten en het breken van de 4th wall ook. Niet voor niets is het een van de beter bekeken series.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Librarians: Lol, Q weer aan de macht :P

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 30-11-2015 18:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Ik moet zeggen dat ik Limitless ook een hele leuke series vind. Staat momenteel in mijn top 3 series die nu draaien. Het heeft een goede balans tussen drama, Sci-Fi en humor. Daarnaast vind ik dat de serie, net als de film, de kijker uitnodigt te denken in plaats van dat alles wordt uitgekauwd.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27
Pas waren we begonnen met The Flash omdat we met Once upon a time, Agents of shield en The Muppets ondertussen bij waren (Dexter etc komt vaak nog wel even tussendoor).
Zitten we een paar afleveringen verder en krijgen we een previously on... voor onze snufferd. Wie de neuk is
spoiler:
Felicia
?!
Toch een paar keer gezocht en uiteindelijk gevonden.
Arrow. Dus die maar gehengeld en begonnen met kijken.
Mwoah, de serie boeit ons goed. We zijn er haast harder doorheen aan het gaan dan The Flash. :P
We zullen het gauw weten iig. Zijn nu halverwege seizoen 1 en weten iig wie het is. Nu op naar de crossover en dan bij seizoen 3 om en om gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Arrow en Flash zijn inderdaad leuk. Ik heb het nu al een tijdje niet gezien, maar ga het binnenkort wel weer een keer oppakken.

Ik kijk nu Backstrom. Erg leuk die chagrijnige kerel. :)

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.