Donstil schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:19:
Ooh zou je even kunnen laten weten of E2 van Man in The High Castle ook echt nieuw is?
Er stond mij iets bij dat de pilot van begin dit jaar namelijk al Epp 1 en 2 waren.
(Kijk er wel naar uit trouwens. Pilot zat erg goed in elkaar)
E02 is idd nieuw. Ik heb ongeveer een kwartier gekeken maar ga 't later afkijken want ik ben de draad 'n beetje kwijt. Wil E01 nog een x zien om m'n geheugen op te frissen, het is alweer even geleden dat ik 't heb gezien. Begin dit jaar, ik dacht januari/februari ergens toen ie uitkwam.
Heb vanmorgen eerst London Spy S01E02 en The Frankenstein Chronicles S01E01 bekeken want de British stuff is altijd prachtig. Into the Badlands S01E01 deed me de 1e 5 min al breed grijnzen met die over the top gevecht scene. Hier en daar wat soapy acteerprestaties/geregisseerd. De milf Orla Brady
die ik onlangs nog heb gezien in American Odyssey en Banished en wat meer vrouwelijk schoon, onder wie Emily Beecham

, maken veel goed. Ook ben ik zeer benieuwd hoe het verhaal verloopt.
Voor de echt goede acteerprestaties moet je tenslotte bij London Spy en Frankenstein zijn. En natuurlijk Gotham en Fargo. Vanmiddag Gotham S02E09, Fargo S02E06, Grandfathered S01E07 en The Grinder S01E07 bekijken. Eerst ff 'n broodje halen.
Worden vierkante oogjes deze week zeg..!!

Naast het complete The man in the high castle zie ik net ook
Jessica Jones voor komende vrijdag compleet in Sonar staan. Echter moet die zich nog bewijzen. The man in the high castle heeft natuurlijk Ridley Scott en de boeken mee. De Jessica Jones comics ken ik niet.
[
Voor 13% gewijzigd door
mowa op 18-11-2015 12:33
. Reden: Sonar gecheckt ]