"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Maar wel gaaf dat er weer SF in de pijplijn zit
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ben ik de enige die sceptisch staat tav de aangekondigde Star Trek serie?
Als iedereen was ik bij het horen van het nieuws laaiend enthousiast en brand ik van verlangen om het te bekijken. Echter heb ik bedenkingen tav Alex Kurtzman waarvan vooral Into Darkness teleurstellend was. Ook vond ik de laatste serie Enterprise zeer teleurstellend en Star Trek onwaardig. Dat was gewoon een soap met dus de nadruk op de relaties tussen de karakters ipv het verhaal.
Ik hoop dat de nieuwe serie gewoon bij de basis blijft; explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before. Zo staat de quote me voor de geest, ik hoop dat de volgorde goed is

Mwa,
"treat it with respect"? Censoring is dus nu al "treating with respect" geworden?"If you read Preacher, it has some obviously graphic violence and language and other things that we will not bring to the commercial television series," AMC president Charlie Collier told THR at the time. "But I love that the fans will know that we'll treat it with respect and that will elevate it and not dumb it down. "

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Nope, en ik heb liever dat ze Voyager in HD uitbrengen. Die laatste 2 films waren echt meh, maar dat was ook door de acteurs.mowa schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:58:
Ben ik de enige die sceptisch staat tav de aangekondigde Star Trek serie?
...
seizoen 8 t/m 10 zijn er al....nou de rest nog
Stargate in HD zou geweldig zijnBuzzie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:58:
ik kijk niet graag series nog een keer maar Voyager in HD en Stargate SG-1 in HD zou ik zeker nog eens gaan kijken.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mja ik vind het alleen belachelijk dat ze er dan nog de hoofdprijs voor gaan vragen. Dan heb ik al snel "laat maar"Buzzie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:58:
ik kijk niet graag series nog een keer maar Voyager in HD en Stargate SG-1 in HD zou ik zeker nog eens gaan kijken.
Kan zomaar zijn dat ze de rest niet in HD formaat kunnen uitbrengen omdat het bronmateriaal niet goed genoeg is.Buzzie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:58:
Er zijn wel wat meer oudere series die legit deels in SD en deels in HD te zien zijn, juist om die reden.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Dan gooien ze RDA maar weer in een leger pak en herfilmen die seizoenenmindcrash schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:23:
[...]
Kan zomaar zijn dat ze de rest niet in HD formaat kunnen uitbrengen omdat het bronmateriaal niet goed genoeg is.
Er zijn wel wat meer oudere series die legit deels in SD en deels in HD te zien zijn, juist om die reden.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Vanavond een nieuwe poging.
Voor degene die het niet kennen. Ash is gespeeld door Bruce Campbell. In de oude evil dead films gezien en natuurlijk in Army of Darkness. Allemaal heel grappig. Hij maakt zelfs nog een korte comeback in de remake van evil dead die ergens dit jaar is uitgekomen. Na de aftiteling zit hij even kort:)
De serie gaat dus over Ash en als de rest van de serie net zo leuk gaat worden als de eerste helft van de pilot dan ben ik verkocht:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

That reminds me, heb die serie en de films nog ergens klaarstaan om te herkijkenThe on again off again remake of The Crow is finally back on again, according to a new report on TheWrap. The project is scheduled to be Relativity's first production project post-bankruptcy.
While there's currently no star attached to play Eric Draven in the film, Relativity has signed director Corin Hardy to a holding deal. The remake will center around Eric Draven, who returns from the dead to track down his killers with the help of a mystical crow.
According to a filing from The Crow producer Edward R. Pressman, Relativity has already invested in excess of $7 million in The Crow remake. Relativity was in danger of losing the rights to the film if principal photography did not start within three years from the initial signing of the deal. By beginning production in first quarter of 2016, Relativity will retain the rights.
At one point, Jack Huston was attached to star in the film, but he dropped out after the film was pushed back and conflicted with his other projects.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
(geen spoiler zie IMDB
Ruimteschepen van verschillende naties die tot 1 zijn geworden tot 'The Ark" om zo 97 jaar na een nucleaire oorlog rondom de aarde te overleven.
Na 97 jaar sturen ze 100 jonge criminelen terug naar de aarde om te kijken of de aarde weer 'leefbaar' is.
We hebben ervan genoten, seizoen 1 is beetje doorheenbijten, maar bij seizoen 2, hadden blijkbaar meer geld en dat was te zien ook, erg spannende tv serie. Hadden in 4 weekenden alle episodes gekeken. Wachten nu op seizoen 3
Niet gaan vragen "waarom na 97 jaar" koop het en kijk.
IMDB link
IMDB: The 100 (TV Series 2014– )
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
"Who names their snake Fluffy."

....
16m20s
Oscar Wilde
Inderdaad, veel referenties naar Superman en karakters eromheen, hij werd zelfs The Man Of Steel genoemd, en uberhaupt de naam Superman noemen, dat gebeurde volgens mij in ep1 nog niet.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Moet zeggen dat de Muppets lekker aan de weg timmeren. Begin deze format wel steeds meer te waarderen. Gewoon lekkere wegkijkserie die een glimlach op je gezicht tovert.Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:27:
Statler: Hmm, that Kristin Chenoweth is a real dish. You think we're too old for her?
Waldorf: What, you're cold?
Statler: ... there's my answer. And yes, I am cold.
Hartelijk gelachen om die pottery-scenes
Oopsie-bin? Yes, Oopsie-bin
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dat ziet er briljant uit, thanks! Beetje categorie Death Valley lijkt het? Humor + actie + gore? Lachenlj_tree schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:25:
Gisteren de laatste aflevering van The Walking Dead gekeken. Allemaal leuk en aardig maar weinig schokkends. Vorige 2 afleveringen waren VEEL beter! Daarna heb ik een begin gemaakt met Ash vs Evil Dead! De pilot is uit! WAT EEN ONWIJS VET BEGIN!!!:) Helaas kwam halverwege de vrouw overstuur binnen rennen dat ze House Rules Holland wilde kijken...
Voor degene die het niet kennen. Ash is gespeeld door Bruce Campbell. In de oude evil dead films gezien en natuurlijk in Army of Darkness. Allemaal heel grappig. Hij maakt zelfs nog een korte comeback in de remake van evil dead die ergens dit jaar is uitgekomen. Na de aftiteling zit hij even kort:)
De serie gaat dus over Ash en als de rest van de serie net zo leuk gaat worden als de eerste helft van de pilot dan ben ik verkocht:)
Aahw
Oscar Wilde
Wat betreft The Walking Dead (zoveel mogelijk spoilervrij): De laatste aflevering had een andere insteek en was minder urgent omdat het een flashback betrof. Ook is de cliffhanger van aflevering 3 nog een weekje onaangeraakt gebleven. Maar afgezien daarvan vond ik het een prachtige aflevering. We hadden het achtergrondverhaal van het hoofdkarakter in deze aflevering nog te goed, aangezien we hem seizoenen lang niet gezien hadden. En dat achtergrondverhaal is naar mijn mening heel mooi ingevuld. Het karakter waar hij veel mee omging in deze aflevering was ook interessant, en de beide acteurs deden het erg goed naar mijn idee. Minder actie en spanning, maar prima karakterwerk. En het sluit weer aan op het hoofdthema van de serie: de verkenning van wat extreme omstandigheden doen met de menselijke psyche.lj_tree schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:25:
Gisteren de laatste aflevering van The Walking Dead gekeken. Allemaal leuk en aardig maar weinig schokkends. Vorige 2 afleveringen waren VEEL beter! Daarna heb ik een begin gemaakt met Ash vs Evil Dead! De pilot is uit! WAT EEN ONWIJS VET BEGIN!!!:) Helaas kwam halverwege de vrouw overstuur binnen rennen dat ze House Rules Holland wilde kijken...
Wat betreft Ash vs. Evil Dead: Ik vond de pilot ook super! Voor iedereen die houdt van campy horror-komedie is dit nu al een aanrader en ik ben benieuwd naar meer afleveringen.
Inderdaad en erg vermakelijke serie. Beetje in dezelfde sfeer als Ripley Street en Sherlock Holmes.mowa schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:58:
Jekyll & Hyde is al 'n keer aangehaald maar heb vanmiddag pas E01 + E02 gezien. In mijn beleving weer zo'n briljante Britse serie om te verslinden.
...
Verwijderd
Zou dat wat uitmaken voor het doorgaan van de serie?
De serie heeft inmiddels al een tweede seizoen gekregen, dus het zit goed met de toekomst van de serie.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:37:
Hoe zit dat nu met de ratings van ash vs evil dead. Die waren volgens mij niet goed, maar de uitzending was ook a) om middernacht als sneak ofzo en b) de volgende dag tijdens halloween terwijl half amerika buiten stond met monsters en snoep.
Zou dat wat uitmaken voor het doorgaan van de serie?
Schijnt de normale gang van zaken te zijn bij starzzLe Enfant! schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:48:
[...]
De serie heeft inmiddels al een tweede seizoen gekregen, dus het zit goed met de toekomst van de serie.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 59% gewijzigd door apollo13 op 04-11-2015 20:51 ]
apollo13
Anyanka"Buffy the Vampire Slayer" alum Emma Caulfield has signed on to play Cameron Chase in CBS' "Supergirl."
According to The Mary Sue's description, "After her father’s violent murder, Cameron Chase decided to dedicate her life to law enforcement. Now a stern, no holds barred FBI agent, Chase’s weapons of choice are manipulation and manpower. With little sympathy, and plenty of suspicions, she pursues her targets with ruthless determination."
In the comics, Chase debuted in "Batman" #550 and soon led her own title "Chase" by Dan Curtis Johnson, J.H. Williams III and Mick Gray, where she joined the DEO following her father's murder. In New 52 continuity, she resurfaced in "Batwoman" #1 and investigated Kate Kane for suspected terrorist activities on the DEO's behalf. In addition to her skills as an investigator and computer hacker, she has the subconscious ability to dampen Metahuman powers when she is threatened.
In addition to her role as Anya on "Buffy the Vampire Slayer," Caulfield has appeared as a series regular on "Life Unexpected" and "Gigantic."
"Supergirl" airs Mondays at 8 pm EST on CBS. Developed by producers Greg Berlanti, Ali Adler and Andrew Kreisberg, the series stars Melissa Benoist, Calista Flockhart, David Harewood and Chyler Leigh.

Oscar Wilde
Ik blijf het een leuke serie vinden.
[ Voor 20% gewijzigd door Carthrax op 06-11-2015 07:50 ]
Het is afwachten hoe het verhaal verloopt, de acteerprestatie hebben mij niet kunnen overtuigen. Vooral Paul vond ik soms wat over the top.
Waarom ik (voorlopig) wel benieuwd ben naar het vervolg is dat het heel mooi gefilmd is en we eens wat totaal anders zien. Bovendien gaan we regelmatig naar een voorstelling van het Nederlands Dans Theater hier in Den Haag (mn moderne dans)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C8wKm3grIxc]
Ik ben er ook zeer over te spreken. Case of the week gehalte valt best mee.Carthrax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:50:
De ode aan Ferris Bueller's Day Off in Limitless was wel heel goed gedaan.
Ik blijf het een leuke serie vinden.
Wat ik ook heel gaaf vond was die aflevering van vorige week waarin Cooper verscheen. Ik had al gehoopt dat Finch niet hele evil dingen hoefde te doen maar ook zijn grenzen mag stellen.
Deze serie kan nog alle kanten op. Dit seizoen telt 22 afleveringen. Smullen!
Yippie kayak, other buckets!
Is vast een ingebouwde harddisk van de NUON die de slimme meter monitort qua stroomverbruik van de PC .JanW schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:16:
Alleen dat moment dat de FBI die "hard drive" had gevonden
[video]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Jij leeft niet op het internet?sig69 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:57:
Wtf? Constantine in Arrow? Die zag ik niet aankomen
Humankind… be both.
Lol, die wacht nog op de postduif
Verwijderd
Ik meen dat ik een half jaar terug ofzo episode 1 had gezien, maar ik ben het wat kwijt. Dat was met een vliegtuig dat aan het neerstorten was en toen hielp dat meisje mee en kwam hij zacht in het water terecht.
Ik vond de serie toen echt heel matig. Maar ik lees nu dat episode 2 beter is. Moeite van het bekijken waard of maar laten liggen?
En waarom was aflevering 1 een half jaar terug al te downloaden?
Naast deze vraag, ik ga morgen heerlijk wakker worden met ash vs evil dead. En dan vanaf maart 2016 ofzo elke zondagmorgen banshee kijken. Goede series om een zondag mee wakker te worden. Even regelen dat mijn vrouwtje koffie brengt ondertussen, kan ik mooi genieten
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 13:14 ]
Ze mag hier wel langskomenVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:13:
Hoe bevalt supergirl?
Supergirl pilot leaks, good news!Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:13:
En waarom was aflevering 1 een half jaar terug al te downloaden?
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik ga vanavond wel met haar aan de slag, stuur ik haar daarna jouw kant opRaven schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:53:
Ze mag hier wel langskomen, maar dat bedoelde je niet
Al heb ik liever dat blonde nieuwe k3 meisjes, die is ongeveer vergelijkbaar, maar nog strakker. Maarja, geen van beiden zit op een vent van in de 40 te wachten met een bierbuik. Ach, dromen kan altijd.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:13:
[...]
Ik ga vanavond wel met haar aan de slag, stuur ik haar daarna jouw kant op![]()
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:13:
Al heb ik liever dat blonde nieuwe k3 meisjes, die is ongeveer vergelijkbaar, maar nog strakker. Maarja, geen van beiden zit op een vent van in de 40 te wachten met een bierbuik.
Over K3-blondines gesproken, heb je Josje's oude beroep als "grid girl" al gezien?
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 07-11-2015 15:20 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Maar ik zit net op de nas te kijken en zie opeens ash vs evil dead aflevering 2 al erop staan, apart omdat hij volgens mij pas vandaag in Amerika wordt uitgezonden. Wat een ellende, ik moet nu op de bank kruipen met een pot bier om dit even te gaan bekijken.
Verwijderd
Oscar Wilde
Verwijderd

Verwijderd
Zonder makeup is het nog erger:

Damn, ze moet wat meer eten, al die jaren te dun, zie wat het met je huid doet.
Zou je je reacties iets meer willen richten op goede meningen, argumenten, suggesties en nieuws rond series? Daar is dit topic voor, geloof ik. Ik hoef niet te lezen wat jij vindt van een actrice van bijna 51 en hoe die voor jou niet mooi genoeg is. Of hoe "strak" een K3-meisje is. Dat heeft weinig toegevoegde waarde in dit topic. Als we het hier houden bij goed onderbouwde meningen, nuttige vragen, leuke nieuwtjes en mooie suggesties voor kijkvoer, dan hebben we er allemaal een stuk meer aan.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:38:
Ik zat supergirl seizoen 1 aflevering 1 weer eens te zien, nu in 1080p. Maar komop zeg, mijn favoriete chickie Calista Flockhart ziet er in die kwaliteit wel heel slecht uit, vooral als ze die scene speelt waarin ze zegt dat ze knap en rijk is. Dan zoomt de camera in op haar hoofd en denk je ... knap???
Zonder makeup is het nog erger:
[afbeelding]
Damn, ze moet wat meer eten, al die jaren te dun, zie wat het met je huid doet.
Verwijderd
Ik reageer net zo inhoudelijk als bijv. Raven en Krusher hier naar mijn idee. Maar goed, een poging om wat meer ontopic te gaan en wat info die volgens mij hier nog niet gepost is:geert1 schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:25:
Zou je je reacties iets meer willen richten op goede meningen, argumenten, suggesties en nieuws rond series? Daar is dit topic voor, geloof ik
Beowulf: Return to the Shieldlands - YouTube: ITV | Beowulf: Return to the Shieldlands | Coming soon
Hunters - Official Trailer - YouTube: Hunters - Official Trailer - NYCC 2015
En nog een aanvulling: game of thrones seizoen 6 is waarschijnlijk uitgesteld, maar dat past beter in het game of thrones topic:
http://www.ibtimes.co.uk/...oned-release-date-1526589
En vorige week is bekend geworden dat Banshee's final seizoen op 29 januari begint, dus zaterdag 30 juni weer genieten.
Zelf kijk ik uit naar twee SF shows, te weten The Magicians (2016 waarschijnlijk) en Van Helsing series (al ben ik bang dat dit een 2e minority report serie kan worden). Beiden van SYFY channel, dat kanaal is duidelijk weer op de goede weg terug, vond ze de laatste twee jaar toch minder leuke series maken, maar 2015 is wel een ommezwaai geweest en zo te zien zet dat door in 2016. Als van helsing het net zo aanpakt als de serie over evil dead, dan komen er misschien meer series van film(reeksen). Het liefst zie ik een serie over the neverending story, maar dat zal denk ik alleen de wat oudere kijkers hier aanspreken.
Een nieuw tv kanaal in Amerika, misschien komen daar leuke documentaires op over bijv. gangs of snoop dog of wat dan ook, promo ziet er wel heel interessant uit als je rap kan waarderen: YouTube: Welcome to VICELAND: A New TV Channel by VICE
Verder is bekend geworden dat er een skylanders tv serie komt
Ik zal proberen wat meer ontopic te gaan. Maar kletsen over vrouwen hoort er wel een beetje bij.
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 16:52 ]
Wat voegt jouw reactie hier nu toe? Ook niet geheel bepaald on-topic. Je hoeft niet perse op iemand te reageren, je kan je aan anderen irriteren, maar je kan ook die ene post voorbij scrollen en wat nuttigs gaan doen.geert1 schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:25:
[...]
Zou je je reacties iets meer willen richten op goede meningen, argumenten, suggesties en nieuws rond series? Daar is dit topic voor, geloof ik. Ik hoef niet te lezen wat jij vindt van een actrice van bijna 51 en hoe die voor jou niet mooi genoeg is. Of hoe "strak" een K3-meisje is. Dat heeft weinig toegevoegde waarde in dit topic. Als we het hier houden bij goed onderbouwde meningen, nuttige vragen, leuke nieuwtjes en mooie suggesties voor kijkvoer, dan hebben we er allemaal een stuk meer aan.
On-topic (voor het geval ik hier commentaar op krijg):
Ik vind Supergirl niet veel soeps .. Als groot fan van Smallville had ik me er erg op verheugd, maar dit is niks .. Chick-flick serie van voor tot achter, en weer een serie verkracht door het tegenwoordig verplichte 'case-of-the-week' concept. Smallville had de kracht om te laten zien hoe Superman als tiener jongen in het leven stond, en alle problemen die daarmee gepaard gingen. Hier heb je hetzelfde probleem als bij Limitless en Minority Report, de hoofdpersoon wordt gerekruteerd door een instantie en elke week een probleem oplossen. Bah.
Gotham had dit probleem eerst ook, maar is uiteindelijk een flink pak beter geworden. Zelfde als met Person of Interest, begon ook zo, maar heeft ook gezien dat de rode draad mist, en is eigelijk ook een erg goede serie geworden.
Maar weinig series die ik momenteel kan waarderen, ik verwacht veel van 'Colony' en zie nog een aantal andere series die wel eens wat zouden kunnen worden. Zolang ze dat hele 'case-of-the-week' concept maar droppen. Gewoon een serie waarbij elke aflevering spannend eindigt.
Thanks, toegevoegd aan mijn lijstje.
(Nog niet toe te voegen aan Sonarr)
[ Voor 11% gewijzigd door xoniq op 08-11-2015 18:15 ]
Al is het wel van Syfy dus zal het waarachijnlijk niet meer dan middelmatig worden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ja, het zijn wat van die tussendoor series, vervallen ook altijd redelijk snel in een case of the week achtig verhaal. Als de seizoenen iets van 12 episodes elk worden is het meestal wel goed te doen. Een serie als eureka bijvoorbeeld keek ik dan altijd als ik even wat luchtigs wilde zien, dat werkt wel prima.Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:20:
Al is het wel van Syfy dus zal het waarachijnlijk niet meer dan middelmatig worden.
Maar een serie als Dark Matter vond ik in een aantal episodes (dus niet allemaal) wel uitstijgen boven middelmatig, dus ik heb wel hoop dat een nieuwe serie in iedergeval een leuke middenmoter kan worden. Het zijn in iedergeval weer series waarvan ik denk: dat lijkt me leuk. En hopelijk verrassen ze ons eens met een echte rode draad en geen case of the week.
Ik heb nu seizoen 1 bijna af, het wordt wel ietsjes beter nu. Maar dat gaat dus helemaal goedkomen? Soms heb ik het gevoel dat hij elke aflevering gewoon iemand moet redden en verder is het niet heel boeiend. Ik mis wat echt verhaal zeg maar. Misschien komt het omdat ik soms wel 3 episodes achter elkaar kijk.CRXDelSol schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:10:
Zelfde als met Person of Interest, begon ook zo, maar heeft ook gezien dat de rode draad mist, en is eigelijk ook een erg goede serie geworden.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 19:00 ]
Person of Interest blijft in principe een case of the week-serie, maar met het verhaal gaat het zeker wel goedkomenVerwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:53:
Ik heb nu seizoen 1 bijna af, het wordt wel ietsjes beter nu. Maar dat gaat dus helemaal goedkomen? Soms heb ik het gevoel dat hij elke aflevering gewoon iemand moet redden en verder is het niet heel boeiend. Ik mis wat echt verhaal zeg maar. Misschien komt het omdat ik soms wel 3 episodes achter elkaar kijk.

Dat zit wel Schnorr.
Precies. Seizoen 2 is een heel stuk beter. En dan begint er echt een rode draad te lopen. Dan is het niet elke week een probleem, maar een probleem verspreid over meerdere afleveringen. Maar ook plot-twists etc. Dus dan wordt het wat meer spannend, en wordt je meer verleid om de volgende aflevering te kijken.Stukfruit schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:12:
[...]
Person of Interest blijft in principe een case of the week-serie, maar met het verhaal gaat het zeker wel goedkomen
Las dat het volgende seizoen waarschijnlijk de laatste wordt
Uhm, seizoen 5 was toch al het laatste seizoen?CRXDelSol schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:15:
[...]
Precies. Seizoen 2 is een heel stuk beter. En dan begint er echt een rode draad te lopen. Dan is het niet elke week een probleem, maar een probleem verspreid over meerdere afleveringen. Maar ook plot-twists etc. Dus dan wordt het wat meer spannend, en wordt je meer verleid om de volgende aflevering te kijken.
Dat zit wel Schnorr.
Aankomend seizoen is de laatste.Stukfruit schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:48:
[...]
Uhm, seizoen 5 was toch al het laatste seizoen?
Verwijderd
Ah mooi, dat klinkt al heel wat beter.CRXDelSol schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:15:
[...]
Precies. Seizoen 2 is een heel stuk beter. En dan begint er echt een rode draad te lopen. Dan is het niet elke week een probleem, maar een probleem verspreid over meerdere afleveringen. Maar ook plot-twists etc. Dus dan wordt het wat meer spannend, en wordt je meer verleid om de volgende aflevering te kijken.
Stukfruit schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:48:
[...]
Uhm, seizoen 5 was toch al het laatste seizoen?
Ja en ja. Het aankomend (volgende) seizoen is seizoen 5, en dus de laatste
Wut.. op een of andere manier had ik steeds het idee dat afgelopen seizoen het vijfde was en dat het eindigde met <spoiler>CRXDelSol schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:03:
Ja en ja. Het aankomend (volgende) seizoen is seizoen 5, en dus de laatste
Ik heb dus maar even doorgezocht en vond een teaser voor s5:
Bring it on
Dat zit wel Schnorr.
Dat is nog niet zeker. De zender behandelt het alsof het het laatste seizoen is (dertien afleveringen, gepland voor midseason), maar d'r is nog niks officieels. Maar voor mij mag het wel het laatste seizoen zijn, niet dat het slecht is, maar qua verhaal zitten ze een beetje op het einde.

Ik wist al dat ie een grote mond had, maar dit?
Oscar Wilde
Ik was hier na 5 min eigenlijk al wel klaar mee maar voor Sharon keek ik ietjse langer. Normaliter wil ik alleen "goede" series delen maar hele slechte zijn soms ook wel leuk, hoewel je kunt afvragen of je je tijd niet beter kunt besteden.
Deze nomineer ik voor slechtste serie van 2015.
Verwijderd
Gelukkig is het een persoonlijke mening, want ik heb echt veel beroerder spul voorbij zien komenmowa schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:15:
...
Deze nomineer ik voor slechtste serie van 2015.
[video]
Dat wil niet zeggen dat ik direct fan ben van Agent X, want daar is het gewoon te vroeg voor om zoiets te beoordelen. Vaak moeten nieuwe series eerst op gang komen.
Eens. Het is geen topper. Het voelt een beetje aan als Chuck, maar dan met een mindere cast. Beetje flauw verhaal en net iets te family-friendly om spannend over te komen. Toch wel geinig gevonden en je kunt er leuk over nadenken (zoals het gegeven dat een vice president inderdaad maar weinig te doen heeft en toch de op 1 na belangrijkste man is).Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:58:
[...]
Gelukkig is het een persoonlijke mening, want ik heb echt veel beroerder spul voorbij zien komen
Dat wil niet zeggen dat ik direct van Agent X ben, want daar is het gewoon te vroeg voor om zoeits te beoordelen. Vaak moeten nieuwe series eerst op gang komen.
Ik geef het ook weinig kans, maar het is niet alsof het complete bagger is, daar hebben we andere series voor.
Ik vind hem overigens wel wat weg hebben van The Player. Beetje vergelijkbaar qua opzet en over de top actie
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2015 19:09 ]
Verwijderd

Gelukkig is er nog pogdesign.co.uk/cat
'T is een feature, geen bug.
Ik vind het inderdaad ook kut werken.
Saven gaat nu vanzelf inderdaad, erg verwarrend.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:00:
Myepisodes is echt kaput ofzo, ik kan niets meer uit de a/w krijgen (save button is weg)
Gelukkig is er nog pogdesign.co.uk/cat
Net als dat alle shows ineens een dag opschoven omdat je ineens een vinkje moest zetten achter "Localized Airtime" boven de kalender view... Dat was ook heel duidelijk weergegeven

Humankind… be both.
Mooi. Ik vind het wel een leuke serie ... benieuwd of ze verder gaan met de tattoos of dat er een nieuwe draai aan wordt gegeven.Le Enfant! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:52:
Blindspot krijgt een tweede seizoen. Bron: http://variety.com/2015/t...-season-2-nbc-1201636541/
Nell: Truth be told, I threatened agent Hanna with physical bodily harm if he didn't lie to you.
FBI-agent: You threatened him?
Nell: Told him I'd jack him up if he didn't do it.
Sam: Scared the hell out of me.

Oscar Wilde
Het is idd maar goed dat de smaken verschillen, zo is er voor ieder wat wils.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:58:
Gelukkig is het een persoonlijke mening, want ik heb echt veel beroerder spul voorbij zien komen
Dat wil niet zeggen dat ik direct fan ben van Agent X, want daar is het gewoon te vroeg voor om zoiets te beoordelen. Vaak moeten nieuwe series eerst op gang komen.
Gisteravond S01E01 van het 5-delige London Spy gezien op BBC 2. Zoals ik de laatste jaren gewend ben van de Britten is het werkelijk schitterend gefilmd. Wat esthetiek betreft (Ook de muzikale omlijsting vind ik altijd erg sterk) kennen ze hun gelijke niet. Van de huidige US series komt, wat mij betreft, alleen Gotham enigzins in de buurt.
Je moet niet homofoob zijn, hoewel in bijv Modus ook verschillende scenes voorkomen die ik als vrij expliciet ervaar.
Qua tempo is het volledig het tegenovergestelde van Agent X. Het 1e half uur is 1 lange opbouw voordat er werkelijk iets gebeurd.
Het vervolg staat hier geprogrammeerd.
Verwijderd
Ik ben na 2 afleveringen maar gestopt. Ik kijk tegeljk person of interest en dan is blindspot niet heel boeiend, het is gewoon eigenlijk exact hetzelfde en dan heb je zo'n rol erin als Abby in NCIS heeft en dan hoor ik haar zeggen dat ze een of andere supercomputer gebouwd heeft om de tattoo's te ontcijferen... gewoon een copy van elkaar, zo zonde.Le Enfant! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:52:
Blindspot krijgt een tweede seizoen. Bron: http://variety.com/2015/t...-season-2-nbc-1201636541/
Maar als je person of interest kan waarderen is het wel een leuke vulling voor nu, ze zenden het kennelijk niet tegelijk uit.
Nou dat vind ik niet eigenlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:35:
[...]
Ik ben na 2 afleveringen maar gestopt. Ik kijk tegeljk person of interest en dan is blindspot niet heel boeiend, het is gewoon eigenlijk exact hetzelfde en dan heb je zo'n rol erin als Abby in NCIS heeft en dan hoor ik haar zeggen dat ze een of andere supercomputer gebouwd heeft om de tattoo's te ontcijferen... gewoon een copy van elkaar, zo zonde.
Maar als je person of interest kan waarderen is het wel een leuke vulling voor nu, ze zenden het kennelijk niet tegelijk uit.
Blindspot is een directe kopie van The Blacklist dat zeker maar toch niet van Persons of interest.
Dat heeft een totaal andere insteek en verhaallijn.
Het zit een beetje tussen Blacklist en Person of Interest in imo. Wel wat meer tech, maar ook weer niet vs Machine oid.Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:05:
[...]
Nou dat vind ik niet eigenlijk.
Blindspot is een directe kopie van The Blacklist dat zeker maar toch niet van Persons of interest.
Dat heeft een totaal andere insteek en verhaallijn.
Overigens is Person of Interest momenteel niet eens bezig, dus ik vraag me af hoe je dat dan irritant kunt vinden.
Ik heb het idee dat ze nu na aflevering 7 al 80% van haar lichaam gehad hebben.Goner schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:43:
[...]
Mooi. Ik vind het wel een leuke serie ... benieuwd of ze verder gaan met de tattoos of dat er een nieuwe draai aan wordt gegeven.
Zo was er in de laatste aflevering 1 aanwijzing naar een helikopter die haar hele linkeronderbeen in beslag nam. Nou dan ben je snel klaar als het aankomt op de ruimte.
Ja precies. Kunnen prima naast elkaar bestaan.Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:07:
[...]
Het zit een beetje tussen Blacklist en Person of Interest in imo. Wel wat meer tech, maar ook weer niet vs Machine oid.
Overigens is Person of Interest momenteel niet eens bezig, dus ik vraag me af hoe je dat dan irritant kunt vinden.
Mijn vriendin vind Blindspot "spannend" dus dat kijk ik nog wel even door maar als ik nu moet kiezen uit deze drie dan ga ik persoonlijk voor Persons of Interest.
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 10-11-2015 20:11 ]
Verwijderd
Ik ben hem nu pas aan het kijken, loop wat achter en blindspot wilde ik tegelijk zien. Person of interest vind ik het leukste van alle 3. Maar als je van elke serie 1 aflevering kijkt op 1 dag, dan lijkt het allemaal wel veel op elkaar. Ik had er denk ik geen probleem mee als ik ze gekeken had obgeveer gelijk aan de uitzenddatum. Dus ik begrijp goed dat jullie ervan genieten.Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:07:
Dat is wel apart, in aflevering 2 wordt genoemd dat ze jaren moeten onderzoeken met een supercomputer omdat er zoveel aanwijzingen in iets van 30 talen zijn?Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:08:
Ik heb het idee dat ze nu na aflevering 7 al 80% van haar lichaam gehad hebben.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 20:56 ]
[ Voor 20% gewijzigd door T homass op 10-11-2015 22:02 ]
Aziz Ansari is geweldig in Parks and Recreation (althans was), ben daarom wel benieuwd naar deze serie.T homass schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:58:
Heeft iemand hier Master of None al gezien? 6 november op Netflix uitgekomen en Aziz Ansari heeft de hoofdrol.
Leuk voor een zondagje regen.
Verwijderd
Aflevering 1 vind ik vanaf de helft aardig, aflevering 2 beviel heel goed, paar keer hard gelachen en mooi verhaal. Als het op dit niveau doorgaat ga ik nog veel genieten.
[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 23:35 ]
Raar dat ik deze niet in de tv gids heb gezienmowa schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:17:
[...]
Het is idd maar goed dat de smaken verschillen, zo is er voor ieder wat wils.
Gisteravond S01E01 van het 5-delige London Spy gezien op BBC 2. Zoals ik de laatste jaren gewend ben van de Britten is het werkelijk schitterend gefilmd. Wat esthetiek betreft (Ook de muzikale omlijsting vind ik altijd erg sterk) kennen ze hun gelijke niet. Van de huidige US series komt, wat mij betreft, alleen Gotham enigzins in de buurt.
Je moet niet homofoob zijn, hoewel in bijv Modus ook verschillende scenes voorkomen die ik als vrij expliciet ervaar.
Qua tempo is het volledig het tegenovergestelde van Agent X. Het 1e half uur is 1 lange opbouw voordat er werkelijk iets gebeurd.
Het vervolg staat hier geprogrammeerd.
[video]
ik zie ik zie wat jij niet ziet

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 11-11-2015 10:26 ]
Oscar Wilde
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
En terecht. Vorig seizoen was niet heel boeiend maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.Le Enfant! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:50:
American Horror Story krijgt een zesde seizoen. Bron: http://www.theverge.com/2...ror-story-season-six-2016
Dit seizoen ziet er echt weer fantastisch uit. Het decor, de muziek, de sfeer die word neergezet, de manier van filmen is echt ontzettend goed.
Het genre kan je misschien niet liggen maar verder valt er weinig op aan te merken vind ik.
Relaxed, inspiring and as mouth-watering as ever, Nigella Lawson’s latest series shows us that what - and how - we cook can make us feel better and more alive.
Packed with new recipes and tips designed to make our lives easier, Nigella proves that whatever the occasion, food, in the eating and the making, should always be pleasurable.
From energy-boosting breakfasts and satisfyingly simple suppers, to fuss-free ideas for feeding a crowd and 'bowl food' to nourish and uplift, every episode is full of irresistibly easy recipes to help create some breathing space after a busy working day, or unwind with friends and family at the weekend.
In this first episode, Nigella introduces us to recipes that are quick and calm. There’s Nigella’s favourite breakfast - a twist on avocado toast, with radishes; a deliciously different Thai noodle dish with cinnamon and prawns that was inspired by a recent holiday to Thailand; and a laid-back family supper of luscious lamb ribs with Nigella sativa (black cumin seeds), served with a speedy feta and avocado salad.
To help the wind down at the end of a hectic day, there’s some stove-side pottering with Nigella’s warm spiced cauliflower and chickpea salad. And a sweet treat comes in the form of a beautifully simple apricot almond cake.
Oscar Wilde
American Horror Story doet het inderdaad goed qua sfeer, cinematografie, stijl en muziek. De productiewaarden zijn erg goed en het acteerwerk is ook prima. Maar ik verwacht wel een stuk meer van een goede tv-serie dan dat. Vooral een plot waar ik iets mee kan, een beetje diepgang en een goede spanningsboog over een seizoen. Die dingen zijn naar mijn mening niet echt aanwezig. Ik vond met name Freak Show een heel matig seizoen (niet eens afgekeken), en heb Hotel daarom niet in m'n to-watch-lijstje. Die laatste wordt ook het minst goed ontvangen door de critici overigens.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:44:
[...]
En terecht. Vorig seizoen was niet heel boeiend maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Dit seizoen ziet er echt weer fantastisch uit. Het decor, de muziek, de sfeer die word neergezet, de manier van filmen is echt ontzettend goed.
Het genre kan je misschien niet liggen maar verder valt er weinig op aan te merken vind ik.
Persoonlijk vond ik seizoen 1 en 2 nog leuk omdat het concept relatief nieuw was. De eerste was een tof spookhuis-verhaal met meer inhoud dan de meeste films / series in dat sub-genre, en de tweede een over-the-top combi van gekkenhuis, monsters, aliens en andere gekte. Eigenlijk ging het ook toen al nergens over, maar er zat best wat spanning en mysterie in en de stijl / vormgeving hield de illusie toen nog in stand voor mij. In seizoen 3 en 4 werd het mij duidelijk dat de serie vooral style over substance is. Dat is niet erg, zolang je maar niet meer verwacht dan dat. Ik deed dat wel, en heb de serie daarom achter me gelaten.
Verwijderd
London Spy ziet er goed uit en ik ben erg benieuwd naar Into The Badlands van AMC wat dit weekend begint.
Quantico vind ik een leuke serie, soms een beetje warrig met die vele plotjes maar het bevalt verder goed.
Oscar Wilde
Ik check de gids van m'n mediacenter, die info komt rechtstreeks van Ziggo en 1x in de zoveel tijd check ik ook de gids van de BBC.icecreamfarmer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:10:
Raar dat ik deze niet in de tv gids heb gezien.
Eerlijk gezegd kwam ik London Spy min of meer bij toeval tegen omdat ik Nigella
Geheel accuraat is de Ziggo gids echter niet, soms komt er wel 's wat anders dan er aangegeven staat.
Kro maar zie nu dat het er wel in staat, zag er alleen niet interessant uit.Raven schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:25:
Welke gids heb je? Toen ik er nog een had, de papieren variant dus, klopte de programmering van buitenlandse zenders vaak niet. Van Nederlandse ook niet trouwensEn het wordt helemaal leuk als zowel de papieren gids, tvgids app én teletekst/ceefax elk wat anders aangeven
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Heerlijk, zowel wat ze maakt als Nigella zelf. Maar is haar stem opeens helemaal anders? Hij klinkt zo vreemd in de opname die ik heb, vorige serie van haar vond ik haar nog heel zwoel klinken, nu lijkt het alsof ze 2 pakken zware shag per dag rookt?Raven schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:21:
Even wat culinairs tussendoor (naast Masterchef Junior): Simply Nigella
Heb jij dat ook of moet ik even zoeken naar een episode met goed geluid?
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.