Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Oo8Ta7A.jpg

De serie die op HBO wordt uitgezonden speelt zich af in 1973. Richie Finestra (gespeeld door Bobby Cannavale) is een muziekproducent en hoofd van het platenlabel American Century dat in financiële moeilijkheden zit. Hij heeft een oor voor talent en hoopt in de New Yorkse muziekscene een artiest te ontdekken die zijn bedrijf en ziel kan redden.(bron)

Personages
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hXBtZ1t.jpg
Groepsfoto van alle personages die betrokken zijn bij het platenlabel American Century.

Links
IMDB: Vinyl (TV Series 2016– )
Wikia: Vinyl
Wikipedia: Vinyl (TV series)
Muziek uit de serie op Spotify

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 04-03-2016 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
Een eigen topic voor deze topserie! Zoals ik eerder als schreef in het Buitenlandse TV Series 2015-2016 topic:
Vinyl is echt een topper in period-drama land. Geweldige sfeer, muziek en acteerwerk. Vanaf de eerste minuut tot de laatste me niet verveeld en ook nog eens gelachen om absurde situaties. HBO zet weer iets heel moois neer al denk ik dat de serie niet het aantal kijkers krijgt wat het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-07 23:18

The_Scarabial

MTB for life!

Ga er na m'n vakantie aan beginnen, de makers van the sopranos en Boardwalk empire zijn hier ook bij betrokken dus deze stond al op de shortlist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-07 22:10

Arethusa

Niet die server

HBO heeft een Spotify lijst gemaakt met de muziek uit Vinyl. Deze lijst wordt wekelijks bijgewerkt.

https://player.spotify.co...st/6UnzBLlMbJsNSNARgJ353X

[ Voor 13% gewijzigd door Arethusa op 04-03-2016 10:44 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

De muziek is gewoon 1 groot feest der herkenbaarheid, de rest erom heen een dikke bonus d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik vind deze serie dus echt geweldig, maar het past kwa muziek en sfeer helemaal in mijn straatje.
Van de bekende artiesten die voorbij komen tot de heerlijke bizarre situaties.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
1e aflevering duurt bijna 2 uur lang, ik moet er nog aan beginnen. is dit met elke aflevering ? en blijft het boeiend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 11:01
lennox-06 schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:25:
1e aflevering duurt bijna 2 uur lang, ik moet er nog aan beginnen. is dit met elke aflevering ?
Nee :)
en blijft het boeiend ?
Ja :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
waargebeurd verhaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-07 22:10

Arethusa

Niet die server

Niet helemaal echt. Maar er zitten wel zaken in die echt bestaan of bestaan hebben. Zie ook http://www.bustle.com/art...vinyl-mixes-truth-fiction

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

En renewed voor een nieuw seizoen! Maar de populairiteit onder de Tweakers valt wat tegen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:47
Hele toffe serie. Gek dat er hier weinig aandacht voor is...
Op naar seizoen 2! :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-07 23:18

The_Scarabial

MTB for life!

Eindelijk begonnen; de eerste aflevering gezien van deze serie, echt vreemd dat hier niet meer ruchtbaarheid aan wordt gegeven. Wat een topserie en on top of that, lekker muziek erbij/tussendoor _/-\o_

edit: wat later in de serie nu, maar moet mijn mening toch iets bijstellen. De muziek is top. Maar vind het iets minder dan in het begin, er had een beter verhaal in gezeten denk ik. Ze leggen mij iets teveel de nadruk op richie en z'n drugsgebruik.
De setting is overigens top, ook veel mooie vrouwen in de serie :)

[ Voor 44% gewijzigd door The_Scarabial op 11-05-2016 22:01 ]

Pagina: 1