Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste
Acties:
  • 884.244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

nwagenaar schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:55:
Overigens denk ik dat Chloe een half-engel is en dat dit de reden is waarom ze immuun is.
Misshcien dat ze het Nephilim concept van Supernatural in deze Lucifer-serie beter gaan uitwerken...Ik zie nog een weird-ass crossover ontstaan tussen die 2: Lucifer vs. Lucifer :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

Deathchant schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:01:
[...]

Misshcien dat ze het Nephilim concept van Supernatural in deze Lucifer-serie beter gaan uitwerken...Ik zie nog een weird-ass crossover ontstaan tussen die 2: Lucifer vs. Lucifer :)
De kans is groter dat Constantine voorbij komt dan een cross over tussen Supernatural en Lucifer.

Officieel gezien komt Lucifer uit dezelfde stal van Sandman en Constantine: Vertigo Comics.

En vooruit, ik heb alle Lucifer Comics gelezen :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

constatine erbij zou wellicht leuk zijn, maar al die cross overs bij marvel series bevielen mij niet goed. Bij csi ook af en toe en dat vond ik ook niet zo, van mij hoeft het niet. Maar aan de andere kant, een cross over kan wellicht zorgen voor een nieuw seizoen constatine als het goed valt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Welke "al die" cross-overs bedoel je bij Marval series?

The Night Nurse kwam voor in zowel Daredevil als Jessica Jones maar dat is niet echt een cross-overs. Dat karakter zit gewoon in meerdere strips.

Verder vallen de cross-overs in SHIELD ook wel mee. Agent Carter is wel eens langs gekomen maar is geen wekelijkse verschijning.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrow en flash enzo. Maar ik begrijp van wikipedia na wat zoeken dat dit soms ook cameos zijn. Ik haal misschien de termen door elkaar.

Ik kwam een overzicht tegen:
http://www.imdb.com/list/ls076818371/

Zijn niet mijn favoriete series, het verbaasd me dan ook dat ik hier net las dat lucifer ook gebasseerd is op een comic. Ik ga die comics eens nader bekijken als ik binnenkort in de stad ben en langs een stripwinkel kom.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:15:
Arrow en flash enzo. Maar ik begrijp van wikipedia na wat zoeken dat dit soms ook cameos zijn. Ik haal misschien de termen door elkaar.

Ik kwam een overzicht tegen:
http://www.imdb.com/list/ls076818371/

Zijn niet mijn favoriete series, het verbaasd me dan ook dat ik hier net las dat lucifer ook gebasseerd is op een comic. Ik ga die comics eens nader bekijken als ik binnenkort in de stad ben en langs een stripwinkel kom.
Maar Arrow en Flash enz zijn geen Marvel series. Dat is allemaal DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet zo in de comics, dat blijkt wel weer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Op ITV is de nieuwe serie Doctor Thorne gestart. Wordt hier en daar genoemd als opvolger van Downton Abbey. Nog niet gezien, mijn vrouw heeft het gezien, vind het prachtig en zegt dat het wel een class act serie is van hoge kwaliteit.
De cast is in ieder geval zeer veelbelovend.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tcl_h4H-EIs]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Quantico is weer begonnen :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 14:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

Donstil schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:53:
[...]
Maar Arrow en Flash enz zijn geen Marvel series. Dat is allemaal DC.
Arrow en Flash zitten in de reguliere DC-comics cannon. Bovendien worden ze door dezelfde zender uitgezonden waardoor de cross-overs (het zijn daadwerkelijk cross-overs, niet een simpele cameo) wat regulierer zijn. Overigens vind ik The Flash vermakelijker dan Arrow, simpelweg omdat het acteerwerk en de action-sequences in Arrow soms extreem slecht zijn.

Het is al bekend dat de Netflix afleveringen van Daredevil en Jessica Jones een opstapje zijn naar een toekomstige Netflix (mini-)serie met de naam Defenders:
On November 6, 2013, Disney and Marvel announced that a Defenders miniseries will air on Netflix, along with four other shows featuring Daredevil, Jessica Jones, Iron Fist, and Luke Cage. Charlie Cox, Krysten Ritter, Mike Colter and Finn Jones had been cast as Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage and Iron Fist respectively
Anyway, wat betreft Constantine en Lucifer. Zoals ik al zei, komen Constantine en Lucifer beide uit dezelfde Vertigo Comics stal en volgens mij zijn beide personen voort gekomen uit de Sandman comics en kregen later hun eigen comics. Zowel Constantine als Lucifer hebben een cross-over/cameo in beide comics gehad. Dus een cameo/cross-over in de serie zou een mogelijkheid kunnen zijn. Nou ja, you can only hope :+

Maar goed, tot nu toe volgt Lucifer niet de comic-cannon met enkele uitzonderingen. Dus ik ben benieuwd.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
Ik ben normaal niet zo'n enorme Marvel fan. Vind 't meeste toch allemaal wat te standaard en voorspelbaar.
Maar toch Jessica Jones maar 's opgezet. En dat begon best leuk. Tot halverwege was 't gewoon goed, maar daarna stortte 't als een pudding in elkaar. Zonde.

Dus ik was sceptisch om nog 's een Marvel serie te kijken, maar op een saaie zondag toch Daredevil maar 's aan geslingerd. En warempel. Dat blijkt gewoon een hele sterke serie! Ik kijk dit ook veel liever dan zo'n nietszeggende Avengers, Cpt. America, you name it film. Dus ik kijk uit naar S2.

Of ik zit te wachten op The Defenders is nog maar even de vraag. Als 't zoiets wordt als The Avengers, laat dan maar zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Ben een tijdje terug begonnen met Orphan Black heb gister season final gezien van seizoen 1. Maar wat een gave serie. Ook erg knap van de hoofdrolspeelster
spoiler:
dat ze zo veel verschillende rollen
speelt.

En Dylan Bruce :> is ook een reden :P

offtopic:
Daar ging iets mis met kopiëren :P

[ Voor 25% gewijzigd door Sinus_rhythm op 07-03-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Sinus_rhythm schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:36:
Ben een tijdje terug begonnen met Orphan Black heb gister season final gezien van seizoen 1. Maar wat een gave serie. Ben een tijdje terug begonnen met Orphan Black heb gister season final gezien van seizoen 1. Maar wat een gave serie. Ook erg knap van de hoofdrolspeelster
spoiler:
dat ze zo veel verschillende rollen
speelt.

En Dylan Bruce :> is ook een reden :P
Glitch in the Matrix detected. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:28:
Op ITV is de nieuwe serie Doctor Thorne gestart. Wordt hier en daar genoemd als opvolger van Downton Abbey.
Interessant, dank je voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Duitse schlagerwereld woedend over nieuwe Tatort
In Duitsland is ophef ontstaan over de nieuwe Saksische editie van de bekende krimi Tatort. De eerste aflevering gaat over een moord in de Duitse volksmuziekwereld en dat vinden sommige schlagerzangers niet bepaald smakelijk.

"Het script kan alleen maar door iemand zijn geschreven die laaghartige vooroordelen over volksmuziek heeft en niet weet hoe onze wereld echt in elkaar zit", zegt volkszanger Heino in de krant Bild.

"De aflevering is overbodig en maakt niet alleen mijn collega’s belachelijk, maar ook onze vele fans", vindt de 77-jarige Heino.

Door het slijk
In de aflevering die gisteren op ARD werd uitgezonden draaide het om de moord op een uitgerangeerde zanger. In Auf einen Schlag draait het om affaires, sterren die hun houdbaarheidsdatum voorbij zijn en schone schijn binnen de volksmuziekwereld. De aflevering wordt in de Duitse pers omschreven als een "bitterböser Blick hinter die Kulissen der Volksmusikszene".

"De makers konden niets beters bedenken dan onze branche door het slijk te halen. Jammer dat men onze muziek in zo’n negatief daglicht plaatst", zegt het zangduo Marianne en Michael.

Schrijver Ralf Husmann koos voor de schlagerwereld omdat daar volgens zijn eigen zeggen "nog rock-'n-roll te vinden is". Hij heeft nog niet gereageerd op de kritiek.
Wist niet eens dat er een nieuwe Tatort was :o

[ Voor 77% gewijzigd door Raven op 07-03-2016 17:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Iemand nog tips voor een lekker weg-kijk serie? Op dit moment nog wat zware series in de wacht, zoals House of Cards, Suits, Fargo, maar ik ben wel op zoek naar een lekkere wegkijk serie in de categorie van:
Two and a half Men (met Sheen), Big Bang Theory (al is het niet zo leuk meer nu), HIMYM, Entourage. Liefst niet te lang, maar wel lekker wegkijken zonder te stupide te worden. (Ok dat laatste is discutabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Nu de zomerseries weer beginnen te airen is het misschien ook weer tijd om het zomer topic van 2016 te showen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Xepos schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:32:
Nu de zomerseries weer beginnen te airen is het misschien ook weer tijd om het zomer topic van 2016 te showen? :)
Ik ben voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zomertopic gaat denk ik nog even duren vermoed ik:
wontcachme schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:50:
Even een update:

Ik ben momenteel bezig met het omschrijven van de tool die we gebruiken voor de TS van dit topic en het zomertopic. We hadden hoop dat tvrage terug kwam, maar de api kan nog een hele tijd duren. Ik ben momenteel bezig met het omschrijven van alles naar tvmaze. Maar dat gaat absoluut niet snel aangezien het 95% php is en ik nog nooit met php heb gewerkt (wel andere talen, dat is wel een grote hulp).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:52
I-King schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:26:
Iemand nog tips voor een lekker weg-kijk serie? Op dit moment nog wat zware series in de wacht, zoals House of Cards, Suits, Fargo, maar ik ben wel op zoek naar een lekkere wegkijk serie in de categorie van:
Two and a half Men (met Sheen), Big Bang Theory (al is het niet zo leuk meer nu), HIMYM, Entourage. Liefst niet te lang, maar wel lekker wegkijken zonder te stupide te worden. (Ok dat laatste is discutabel).
Ik ben zelf begonnen aan Colony. Kijkt best wel lekker weg, en een leuke setting van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Brooklyn Nine Nine, staat op Netflix. af en toe is het wat flauw, maar bovenal ontzettend grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:54:
Dat zomertopic gaat denk ik nog even duren vermoed ik:

[...]
Ik heb er grote stappen in gemaakt afgelopen dagen en heb het min of meer weer werkend. Moet nu alleen nog een half jaar aan series in de database stoppen, maar mogelijk heb ik daar een leuk smerig trucje voor gevonden :P. Dat ben ik nu aan het uitwerken. Maar het "oude" gedeelte van de tool werkt weer en voor zover ik zie alleen nog wat schoonheidsfoutjes in de backend.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Aflevering van Shameless was weer lekker op zijn eigen niveau. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 17-09 15:34
Modern Family? Of om een beetje in de sfeer van Entourage te blijven; Ballers?

Hoezo staat Suits bij zware series? Ik vind dat eerlijk gezegd net zo makkelijk wegkijken als de rest die je opnoemt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
The Goldbergs, Fresh Off The Boat, That 70's Show, Ballers, Survivors Remorse, Brooklyn Nine Nine, New Girl, Modern Family, Black-ish, Silicon Valley, Broad City, Review, You're the Worst, It's Always Sunny In Philaldelphia, Veep, Life in Pieces, Mom, Mike & Molly, 2 Broke Girls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:50

The_Scarabial

MTB for life!

Iedereen is helemaal syked door House of Cards, maar ik moet zeggen dat Billions toch ook wel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The_Worst schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:43:
:Y

En lucky Lip (nadat 't weer werkte), leuk einde van de ep :P Wel jammer dat naughty dr. Isles niet in de ep zat :/ , althans, phonepic niet meegeteld :9

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 07-03-2016 22:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:45:
[...]

:Y

En lucky Lip (nadat 't weer werkte), leuk einde van de ep :P Wel jammer dat naughty dr. Isles niet in de ep zat :/ , althans, phonepic niet meegeteld :9
Shameless was weer erg tof ja. Daar lijkt dit seizoen nog geen tegenvallende aflevering tussen te zitten.

Goed om te zien dat Lip de oude weer is ja. D'r Isles is een prachtige vrouw maar Lip als vrouwen verslinder kan ik altijd wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alleen de manier waarop zijn probleem opgelost werd, damn _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Gisteren begonnen op A&E: Damien.

Damien gaat over de jonge zoon van degene die The Omen wordt genoemd, Damien Thorn. Damien is nu volwassen maar wordt nog steeds geplaagd door zijn verleden. De jonge man maakt een reeks macabere gebeurtenissen mee en accepteert vervolgens eindelijk zijn ware aard. Hij is de duivel.

[ Voor 8% gewijzigd door Veefje op 08-03-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:29:
Gisteren begonnen op A&E: Damien.

Damien gaat over de jonge zoon van degene die The Omen wordt genoemd, Damien Thorn. Damien is nu volwassen maar wordt nog steeds geplaagd door zijn verleden. De jonge man maakt een reeks macabere gebeurtenissen mee en accepteert vervolgens eindelijk zijn ware aard. Hij is de duivel.

[video]
Zag in de trailer flitsen uit The Omen en dat is toch wat jeugdsentiment want voor mij als jochie waren die films best wel eng. Heb ze echter nooit meer her-bekeken. Ben zeer benieuwd of het wat is,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Zag in de trailer flitsen uit The Omen en dat is toch wat jeugdsentiment want voor mij als jochie waren die films best wel eng. Heb ze echter nooit meer her-bekeken. Ben zeer benieuwd of het wat is,
Ik ben ook benieuwd en ga de serie zeker kijken. De eerste recensies zijn overwegend negatief, maar ik vind dit genre altijd wel tof. Dus vanavond kijken naar Damien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Ik ben ook benieuwd en ga de serie zeker kijken. De eerste recensies zijn overwegend negatief, maar ik vind dit genre altijd wel tof. Dus vanavond kijken naar Damien.
Hou ook van dit genre, hopelijk is er vanavond tijd want wil ook champions league kijken Als ik me echter niet vergis was Damien in deel 2 een jaar of 10/13 en zou hij nu ongeveer 50 moeten zijn. In deel 3 (die ik me minder goed herinner) was hij al volwassen. Artistieke vrijheid zullen we maar zeggen.
O ja, en ik verwacht veel Carmina Burana achtige dreigende muziek met latijnse teksten.

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 08-03-2016 13:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
*O* *O* Het nieuwe Zomer topic is er *O* *O*

Buitenlandse TV series zomer 2016

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:33:
[...]...
O ja, en ik verwacht veel Carmina Burana achtige dreigende muziek met latijnse teksten.
Yup, ik zat er gelijk weer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hier is een nieuw 10-delig Deens drama Bedrag binnengekomen, ga ik van de week ff checken.
Wordt binnenkort op BBC 4 uitgezonden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:36

zeroday

There is no alternative!

The_Worst schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:43:
ik vind dat begin altijd al zo lachen, 'so where were you last week .. you f*ck !' ;-)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donstil schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:50:
[...]

Shameless was weer erg tof ja. Daar lijkt dit seizoen nog geen tegenvallende aflevering tussen te zitten.

Goed om te zien dat Lip de oude weer is ja. D'r Isles is een prachtige vrouw maar Lip als vrouwen verslinder kan ik altijd wel waarderen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yrsvy6NKuttmqLYcOSIP0Gmg/full.jpg

Frank mag een standbeeld krijgen van mij .. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zeroday schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:35:
[...]

[afbeelding]

Frank mag een standbeeld krijgen van mij .. ;-)
Hij doet het echt fantastisch vind ik persoonlijk.
In 2014 en 2015 is hij genomineerd voor een Golden Globe maar heeft hem helaas niet gewonnen, dit jaar wordt het daar wel eens tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In het eerste seizoen had hij het erg makkelijk: Gewoon uitgeteld op de vloer liggen :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Thorne is een hele mooie serie. Als je Downton Abbey leuk vond dan is dit ook weer smullen. De cast zit vol met goede spelers zoals Tom Hollander en Ian McShane (Al uit Deadwood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Wie nog niet is begonnen aan The People v O.J. Simpson: doen! De beste serie van dit jaar tot nu toe en ik vermoed sowieso top 5 dit jaar. De serie heeft alles wat een kwaliteitsserie een kwaliteitsserie maakt. Sarah Paulson en Courtney B. Vance zijn fantastisch in hun rollen. De Emmy's en Golden Globes kun je al klaarzetten, daar twijfel ik geen moment over. De laatste twee afleveringen waren echt geweldig. Wie houdt van dit type serie mag deze niet aan zich voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komt CSI Cyber nu voortaan 2* per week? Was vorige week ook al.

It's here. Get a first look at #MasterChefAU for 2016. The countdown is on! *O*

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 10-03-2016 09:17 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterchef Australia, can't wait...

Ik zie op een aantal sites nu ook masterchef nieuw-zeeland en usa staan, hoe is het met die kwaliteit? Iemand die eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij USA zit die schreeuwlelijk, daar moet je van houden :+ en NZ ..... leuker dan UK, maar niet zo leuk als AU. Canada heb ik ook voorbij zien komen, maar die heb ik nog nooit gezien.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:08:
[...]

In 2014 en 2015 is hij genomineerd voor een Golden Globe maar heeft hem helaas niet gewonnen, dit jaar wordt het daar wel eens tijd voor.
Komt volgens mij ook omdat de serie heel lastig te plaatsen is.

Persoonlijk nog steeds genieten elke week :D Na al die seizoenen nog steeds een erg vermakelijke serie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:08:
[...]

Zal heel lastig worden. De Globes geven vaak elk jaar een andere nieuwe serie (en de acteurs van die series de prijzen). Ze gaan vaak voor de shiny new thing. Niet altijd, dit jaar bijvoorbeeld won Jon Hamm na jaren genomineerd te zijn weer maar dat was denk ik meer omdat Mad Men ten einde kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:35:
[...]

Zal heel lastig worden. De Globes geven vaak elk jaar een andere nieuwe serie (en de acteurs van die series de prijzen). Ze gaan vaak voor de shiny new thing. Niet altijd, dit jaar bijvoorbeeld won Jon Hamm na jaren genomineerd te zijn weer maar dat was denk ik meer omdat Mad Men ten einde kwam.
Ja helaas idd.
Hij verdient het wel.
Touchdomex schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:24:
[...]

Komt volgens mij ook omdat de serie heel lastig te plaatsen is.

Persoonlijk nog steeds genieten elke week :D Na al die seizoenen nog steeds een erg vermakelijke serie.
Ja hier ook. Kijk het met heel veel plezier.
Raad het tegenwoordig ook aan mensen aan, al is dat wel wat minder vaak een succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Story Of Cats S01E01
D'r zit gewoon iemand te stoeien en te knuffelen met leeuwen :o Zonder aangevallen te worden dus :P

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 10-03-2016 19:47 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S01E01 van Hap and Leonard van Sundance gezien. Goede (bekende) cast, goed verhaal, met een vleug goede humor op het juiste moment.

E02 is ook al beschikbaar maar nog niet gezien.
Hoe heb jij het voor elkaar om die serie te bekijken online? Ik mag hem van de site zien, maar als ik de serie start komt er te staan dat ik hem toch niet mag bekijken omdat ik in Nederland woon?

Op mijn nas komen ze ook wel binnen, maar vandaag pas episode 2 en episode 3 zag ik gisteren al online staan om te streamen. Moet je betalen als Nederlander en zo ja, hoe?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:02:
[...]

Hoe heb jij het voor elkaar om die serie te bekijken online? Ik mag hem van de site zien, maar als ik de serie start komt er te staan dat ik hem toch niet mag bekijken omdat ik in Nederland woon?

Op mijn nas komen ze ook wel binnen, maar vandaag pas episode 2 en episode 3 zag ik gisteren al online staan om te streamen. Moet je betalen als Nederlander en zo ja, hoe?
Ik zag episode 2 ook al op Kodi staan. Een webrip. 3 moet ik zelf nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:42:
Wie nog niet is begonnen aan The People v O.J. Simpson: doen! De beste serie van dit jaar tot nu toe en ik vermoed sowieso top 5 dit jaar. De serie heeft alles wat een kwaliteitsserie een kwaliteitsserie maakt. Sarah Paulson en Courtney B. Vance zijn fantastisch in hun rollen. De Emmy's en Golden Globes kun je al klaarzetten, daar twijfel ik geen moment over. De laatste twee afleveringen waren echt geweldig. Wie houdt van dit type serie mag deze niet aan zich voorbij laten gaan.
dit zit toch onder de titel van American Crime story ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 13:03
Zo, de afgelopen weken heb ik de rode-draad-afleveringen van The X-Files gezien, van seizoen 1 t/m 10. Ik heb ervan genoten, maar al met al is het een wisselende ervaring. Het is duidelijk te zien dat één en ander pas gaandeweg is uitgedacht zonder een duidelijke strategie, en dat er eigenlijk niet genoeg stof was voor zo veel seizoenen. In de eerste 6 seizoenen zit eigenlijk alles al, in 7-9 wordt dat min of meer herstart en in seizoen 10 nog een keer. Het is het opnieuw uitvinden van hetzelfde concept, met wisselend resultaat.

Er zitten sterke en zwakke karakters in, slimme plottwisten maar ook domme wendingen en plotgaten, goed en slecht acteerwerk; voor elk pluspunt lijkt er ook weer een minpunt te zijn. Showrunner Chris Carter is een man die soms de snaar raakt, en 'm soms faliekant mist.

Mijn enthousiasme is inmiddels dus wat getemperd, maar ik heb me er alsnog goed mee vermaakt. De vervorming van de mythologie in seizoen 10 is nog zo'n twijfelpunt: het eindigt met een flinke cliffhanger en heeft z'n momenten, maar het voelt nog niet als een essentiële toevoeging aan het verhaal. Dat is ook lastig, want de mythologie was eigenlijk in eerdere seizoenen al overvol en inconsistent geworden. Waar het eerst de mythologie-afleveringen zijn waar je voor kijkt, blijken later eigenlijk de monster-van-de-week-afleveringen sterker te zijn omdat die niet verzwaard zijn door alles wat ervoor kwam. Chris Carter en co blijken het gewicht van al die seizoenen maar moeilijk te kunnen tillen. Misschien hadden ze 't beter kunnen laten rusten, maar we zien wel wat seizoen 11 doet als die er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Veefje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:42:
Ik kijk het ook, jammer alleen dat er heel veel dingen niet kloppen in de serie (feiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geert1 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:24:
Zo, de afgelopen weken heb ik de rode-draad-afleveringen van The X-Files gezien, van seizoen 1 t/m 10. Ik heb ervan genoten, maar al met al is het een wisselende ervaring.
Wij kijken alles weer opnieuw (laatste keer dat we het zagen was 20 jaar terug toen het op tv was).
Moet wel zeggen dat het vermakelijk is (maar we kijken maar 1 of max. 2 episodes per week). Gisteren episode 6 van seizoen 1 gekeken, die is wel erg vermakelijk omdat het een soort aflevering is als de film de Lift. Leuk voor de ouderen hier.

Vermaak me er best goed mee, het is wel wat trager dan series vandaag de dag, maar ach, ik kan zo nog een jaar of 2 vooruit met de x-files, ik vind het best. Ik houd wel bij wat de key episodes zijn, maar we kijken dus wel alles. Ik trek het wel redelijk goed omdat ik nu hd versies heb in 16:9 formaat, dat helpt wel goed mee. Als ze in 4:3 formaat waren was het denk ik lastiger voor mij om het vol te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit je Sleepy Hollow te kijken, komt er een bekende taal voorbij;
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Sleepy.Hollow.S03E14.jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:47
De serie begint mij een beetje te vervelen dus het duurde even voordat ik het door had.
Na een korte rewind had ik toch even van go wat geinig!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:20:
Wij kijken alles weer opnieuw (laatste keer dat we het zagen was 20 jaar terug toen het op tv was).
Moet wel zeggen dat het vermakelijk is (maar we kijken maar 1 of max. 2 episodes per week). Gisteren episode 6 van seizoen 1 gekeken, die is wel erg vermakelijk omdat het een soort aflevering is als de film de Lift. Leuk voor de ouderen hier.

Vermaak me er best goed mee, het is wel wat trager dan series vandaag de dag, maar ach, ik kan zo nog een jaar of 2 vooruit met de x-files, ik vind het best. Ik houd wel bij wat de key episodes zijn, maar we kijken dus wel alles. Ik trek het wel redelijk goed omdat ik nu hd versies heb in 16:9 formaat, dat helpt wel goed mee. Als ze in 4:3 formaat waren was het denk ik lastiger voor mij om het vol te houden.
Dito. Ik vind het rustigere tempo niet vervelend. Vind het ook wel grappig om ondertussen een beetje te grijnzen om de 90's haarstijlen, kleding en auto's. En op de een of andere manier vind ik het ontbreken aan smartphones wel lekker: zie af en toe zo'n mooi CRT-schermpje met pixelige foto's voorbij komen met iets 'forensisch'. Voel me er wel oud door..maar achja small price to pay :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
The walking dead. Vanavond weer een vrij saaie aflevering als ik de reviews mag geloven. Ik had vorige week eigenlijk verwacht dat
spoiler:
Negan zijn grote entré maakte. Helaas. In de comics (mag geen geheim meer zijn lijkt me) betekend dat het einde van Glenn. Ook heb ik op verschillende fora gelezen dat wanneer Negan zijn gezicht in de serie laat zien, glenn afgemaakt wordt. op een vreselijke manier. Ik ben benieuwd of dit waarheid gaat worden, of dat dit wellicht iets te voor de hand liggend zal zijn. Negan laat al langer op zich wachten en moet wel een brute lompe actie maken om zichzelf een fatsoenlijke plaats in de serie te bemachtigen. Ik verwacht dus ook bloed! Veel bloed! En ik verwacht dat we een van de oudere personages gaan verliezen. Wat mij betreft ook geen probleem..maar glenn:( Ik ben benieuwd. Helaas gaan we daar vanavond niet achter komen:(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

lj_tree schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:53:
The walking dead. Vanavond weer een vrij saaie aflevering als ik de reviews mag geloven. Ik had vorige week eigenlijk verwacht dat
kun je wachten ..
spoiler:
"Yes, Negan is coming, and he will be arriving in the season 6 finale. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Ik moet zeggen dat Colony me aardig verrast op het moment. Best wel goed verhaal, karakters zijn ook wel interessant en je bent toch verrekte niewsgierig naar wie/wat de occupying force nou precies is :D

Enige is dat ik de sidestory met die kunst miep niet zo heel interessant vind.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Iemand al begonnen aan "billions"? heb hem nog steeds liggen maar wacht nog op NL subs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
Jazeker, erg over de top serie Billions, maar zeker wel vermakelijk. Zeker niet slecht geacteerd, goede cast en interessante verhalen. Wel een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

lj_tree schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:53:
Vanavond weer een vrij saaie aflevering als ik de reviews mag geloven.
Pff, als ik op reviews (= andermans mening/smaak) af moest gaan dan keek ik geen TV meer ...

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 15-03-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Paulus07 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:14:
Iemand al begonnen aan "billions"? heb hem nog steeds liggen maar wacht nog op NL subs :)
Errug goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
Ik vond The Expanse wel vermakelijk.
Best goed gemaakt, alleen in de vertelling soms wat vluchtig. Continuiteit is niet altijd helemaal lekker. Maar verder top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ah k nice. Nadeel is dat ik nog steeds te veel heb liggen om af te kijken/aan beginnen. O.a. Black Sails moet ik nog steeds wegwerken.

Nadeel is dat ik nu ook bezig met met The division op de ps4 wat veel tijd in beslag neemt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Paulus07 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:15:
[...]

Ah k nice. Nadeel is dat ik nog steeds te veel heb liggen om af te kijken/aan beginnen. O.a. Black Sails moet ik nog steeds wegwerken.
Nadeel is dat ik nu ook bezig met met The division op de ps4 wat veel tijd in beslag neemt 8)7
Tjsa. .prioriteiten stellen he' .. ;-)
Black sails is er op zondag al, dus die kijk ik meestal zondags middags..

ik kijk meestal 2 tot 3 afleveringen op een avond.
Gisteren Shameless en de Night Manager en heb ik Billions laten zitten omdat ik graag met CC kijk en de WEB-DL er nog niet was. Voor de Night Manager is dat niet nodig. Dat is in principe een simpel verhaal (erg dun, maar wel vermakelijk).
en begonnen met The Family om daar een mening over te kunnen gaan vormen.

Voor Billions zie ik op mijn HDD nog geen subs btw..

[ Voor 4% gewijzigd door zeroday op 15-03-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Damian schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:42:
Ik moet zeggen dat Colony me aardig verrast op het moment. Best wel goed verhaal, karakters zijn ook wel interessant en je bent toch verrekte niewsgierig naar wie/wat de occupying force nou precies is :D

Enige is dat ik de sidestory met die kunst miep niet zo heel interessant vind.
Hier ook. Eén van de verrassingen van dit seizoen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert1
Er komen twee nieuwe series aan gebaseerd op de graphic novels / stripboeken van Robert Kirkman, de bedenker van The Walking Dead. Beide zijn soortgelijk van opzet, en beide hebben nu een premièredatum:

Preacher (AMC)
Een man die bezeten raakt van een mysterieus wezen (half engel, half demoon) gaat op zoek naar God samen met z'n ex en een vriend. Seizoen 1 krijgt 10 afleveringen en komt uit op 22 mei.

Afbeeldingslocatie: http://www.superherohype.com/assets/uploads/2015/07/outcast-header4.jpg

Outcast (Cinemax)
Een jonge man die al z'n hele leven bezeten is door een demoon gaat samen met een dominee op zoek naar antwoorden. Seizoen 1 krijgt ook in dit geval 10 afleveringen en komt uit op 3 juni. Een tweede seizoen is ook al bevestigd.

Best bizar dat twee soortgelijke series van dezelfde schrijver in dezelfde periode uitkomen. Maar de invulling kan natuurlijk compleet verschillend zijn. Ik ben in elk geval benieuwd naar beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Wat is dat toch altijd met die demonen e.d. Kunnen we weer gewoon wat originaliteit brengen? Sowieso mag al die Bijbelse meuk wel weg blijven :r

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:56:
Wat is dat toch altijd met die demonen e.d. Kunnen we weer gewoon wat originaliteit brengen? Sowieso mag al die Bijbelse meuk wel weg blijven :r
Er zijn er wel een hoop momenteel ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Dat is inderdaad weer trending in tv-land momenteel. De zombies en de vampiers zijn blijkbaar genoeg uitgemolken voor nu :P

Ik vind het zelf wel een aardig onderwerp, ook al is er al zoveel mee gedaan in films en series. Deze series lijken beide vrij serieuze dramas te worden (of een poging daartoe). Dat zet het hopelijk wat los van bijvoorbeeld het meer actiematige Supernatural en de horror-komedie van Ash vs. Evil Dead (die vind ik overigens super, maar één is genoeg). En Lucifer is meer een procedural zoals ik heb begrepen, dus deze nieuwe series kunnen er misschien prima naast. We zullen het zien.

Iets helemaal origineels maken is trouwens wel héél lastig tegenwoordig. Alles is al eens gedaan, van robots en aliens tot demonen, zombies, vampiers, enz. Wil je iets in de richting van fantasy / sci-fi / bovennatuurlijk, dan raak je altijd wel iets dat al bestaat volgens mij. Het gaat mij er meer om dat het kwalitatief goed wordt, ongeacht of het in de buurt zit van iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind het wel prima eigenlijk.
Ik zie het (voor nu) in ieder geval liever dan de 35e keer een politie thema of voor de 89e keer een FBI gerelateerd verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Momenteel in de kijk queue: Damien en The Family ..

nog absoluut geen idee wat ik er van moet vinden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Vanaf morgen weer een nieuwe seizoen The Americans! :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Twylight schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:52:
Donderdag toch?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q2EjmlneiUHTB2sbP7ikH2b3/full.jpg

.... my watchlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Oja klopt ik zit met m'n gedachten al een dag vooruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

zeroday schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Donderdag toch?

[afbeelding]

.... my watchlist
Holy fuck :X Ik heb gewoon lege dagen ertussen zitten...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Touchdomex schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:25:
[...]

Holy fuck :X Ik heb gewoon lege dagen ertussen zitten...
Troost je: er zijn dagen dat ik niets van die dag kijk ;-)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
The Family lijkt ok, added :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Better call saul krijgt een 3e seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Paulus07 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:38:
Better call saul krijgt een 3e seizoen :D
psst wat een ruk serie, snap echt niet dat mensen dit leuk vinden. Het verhaal is toch zoooooooo tering traag.
ik zit echt stukjes te skippen want al die niets zeggende intro's (wat heb ik nu aan die eerste 9 minuten van de laatste aflevering? nix toch?

Zit geen greintje spanning in.. Ok leuk dat
spoiler:
Hector Salamanca
voor het eerst binnenkomt maar goh als dat het is ..

Ik kijk en skip alleen omdat ik er wellicht een plotwending ga missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Wat had je anders verwacht? Je kijkt nu naar de opbouw van Sauls slechte leven. Zijn tot nu toe brave leven wordt langzaam steeds slechter.

De introductie laat zien dat de vrouw van die advocaat Jimmy wel leuk vindt en dat kan die advocaat niet hebben. De start van de wrok tegen Jimmy.

Breaking Bad begon exact hetzelfde tot het moment dat Walter zo diep in de problemen zat dat er elke aflevering bijna actie was.

Als je echt op spanning zit te wachten kan je beter 2 seizoenen overslaan.

[ Voor 17% gewijzigd door The_Worst op 16-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Tsja, 't is geen tietenschietenhelikopters, maar als je dat liever hebt, dan kom je bij alle andere zenders wel aan je trekken met de hoeveelheid pulp op tv.

Ik vind BCS (en natuurlijk ook BB of vorig jaar True Detective en zo nog een paar) een welkome - zo niet broodnodige - aanvulling op het vluchtige oppervlakkige tv-aanbod gemaakt voor kijkers met een aandachtsspanne van maximaal drie minuten.

(niet dat ik mensen in dit topic daarmee een oppervlakkige nietsnut wil noemen - ieder heeft zo zijn eigen smaak...)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Twylight schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:52:
En ik kom al tijd te kort met de huidige series die ik wil zien. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

The_Worst schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:14:
Wat had je anders verwacht? Je kijkt nu naar de opbouw van Sauls slechte leven. Zijn tot nu toe brave leven wordt langzaam steeds slechter.

De introductie laat zien dat de vrouw van die advocaat Jimmy wel leuk vindt en dat kan die advocaat niet hebben. De start van de wrok tegen Jimmy.

Breaking Bad begon exact hetzelfde tot het moment dat Walter zo diep in de problemen zat dat er elke aflevering bijna actie was.

Als je echt op spanning zit te wachten kan je beter 2 seizoenen overslaan.
Goede vraag, ik weet niet wat ik kon verwachten. Inderdaad was BB ook 2 seizoenen doorbijten.
Wellicht dat ik had verwacht dat de vaart wat in de laatste seizoenen BB zat ook direct in BCS zou zitten ..
niet dus .. Wellicht dat ik het in de queue ga gooien om later te kijken. Zat te te kijken .. ;_)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert1
zeroday schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Goede vraag, ik weet niet wat ik kon verwachten. Inderdaad was BB ook 2 seizoenen doorbijten.
Wellicht dat ik had verwacht dat de vaart wat in de laatste seizoenen BB zat ook direct in BCS zou zitten ..
niet dus .. Wellicht dat ik het in de queue ga gooien om later te kijken. Zat te te kijken .. ;_)
Een serie zou volgens mij nooit zo lang een kwestie van doorbijten moeten zijn. Volgens mij dwing je jezelf dan iets leuk te vinden wat je eigenlijk maar matig vindt. Twee tot zes afleveringen inkomen is wel nodig bij sommige series, maar meer dan dat is naar mijn mening onzin. Ik heb het gevoel dat veel mensen series gaan kijken en blijven kijken omdat ze denken dat het moet of zo. Omdat velen er gek op zijn, en dat zij dat dan ook goed moeten vinden.

Ik zou zeggen, kijk wat je gevoel zegt dat je wilt kijken. Zodra je langer dan een aflevering zit te wachten tot er iets interessants gebeurt, is de kans groot dat het niet jouw serie is. Er is veel goeds om te kijken tegenwoordig, en geen enkele reden om jezelf te dwingen om tegen je gevoel in te gaan. Nou ja, tenzij je iets met je vriend(in) kijkt misschien.

Zo ben ik zelf direct afgehaakt met Mad Men, en na een aantal afleveringen ook met The Sopranos, ondanks dat enorm geliefde series zijn. Andermans lof is handig als suggestie, maar levert geen enkele verplichting op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
geert1 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:53:
[...]

Een serie zou volgens mij nooit zo lang een kwestie van doorbijten moeten zijn. Volgens mij dwing je jezelf dan iets leuk te vinden wat je eigenlijk maar matig vindt. Twee tot zes afleveringen inkomen is wel nodig bij sommige series, maar meer dan dat is naar mijn mening onzin. Ik heb het gevoel dat veel mensen series gaan kijken en blijven kijken omdat ze denken dat het moet of zo. Omdat velen er gek op zijn, en dat zij dat dan ook goed moeten vinden.

Ik zou zeggen, kijk wat je gevoel zegt dat je wilt kijken. Zodra je langer dan een aflevering zit te wachten tot er iets interessants gebeurt, is de kans groot dat het niet jouw serie is. Er is veel goeds om te kijken tegenwoordig, en geen enkele reden om jezelf te dwingen om tegen je gevoel in te gaan. Nou ja, tenzij je iets met je vriend(in) kijkt misschien.

Zo ben ik zelf direct afgehaakt met Mad Men, en na een aantal afleveringen ook met The Sopranos, ondanks dat enorm geliefde series zijn. Andermans lof is handig als suggestie, maar levert geen enkele verplichting op :)
Dat heb ik dan weer met The Wire, hoor alleen maar lof en na 3 afleveringen vind ik er nog steeds geen bal aan. Ben toen maar gestopt. The Sopranos vind ik dan wel weer goed. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

geert1 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:53:
[...]

Eens, maar nu vond ik onze advocaat wel prachtig in BB maar tot op heden saai en droog ..
Maar goed, ik kijk echt wat ik wel of niet goed vind, want ik heb teveel series in mijn Sonarr ;-)
Mad Men heb ik 6 afleveringen aangekeken en was ook niet mijn Serie. Sopranos ook nimmer gekeken. Zelfde geval met Six feet under .. Toen dacht ik nog dat HBO nix voor mij zou worden .. Dat heb ik later bij moeten stellen ;_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Je merkt bij veel kijkers idd een soort druk om de series goed te vinden die worden gezien als 'klassiekers' of de beste series ooit. Maar wat Geert zegt, als het niet je ding is is het niet je ding. Twee seizoenen doorbijten gaat 'em idd niet worden. Ik vind BCS een topserie, een van de beste series op televisie op dit moment. Samen met series als The Americans en Fargo is het wat mij betreft toch wel het beste wat televisie op dit moment te bieden heeft. Maar zelfs dan nog begrijp ik helemaal dat mensen deze series niks kunnen vinden. Ik heb al jaren geleden besloten (na het eerst onbegrijpelijk te vinden dat sommigen sommige 'topseries' niet goed vinden), dat niks voor iedereen is. En dat je het eens kunt zijn met een mening of niet, maar je je er verder niet teveel om druk moet maken. Er is zoveel moois op televisie op dit moment, er is wat voor iedereen. Dus gewoon snel door naar een serie die je wel pakt zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een Mercedes Designer zei ooit eens "Als een design direct mooi gevonden wordt is het mislukt".

Dat geld mijn inziens ook voor dingen als Series en muziek. Als je een beetje aan een serie moet wennen is hij geregeld op de lange baan goed.

Series die direct vanaf de eerste episode "leuk" zijn gaan (mij in ieder geval) veel sneller vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 22:04
Poulske schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:05:
[...]

Dat heb ik dan weer met The Wire, hoor alleen maar lof en na 3 afleveringen vind ik er nog steeds geen bal aan. Ben toen maar gestopt. The Sopranos vind ik dan wel weer goed. :p
Zelfde verhaal hier over The Wire. Als je op de ratings moet afgaan moet dit een serie zijn die op hetzelfde niveau staat als BB; heb mede hierdoor het S01 helemaal uitgekeken ondanks er nooit geen bal gebeurde, misschien afgezien van 2-3 afleveringen. Begrijp dus ook niet vanwaar die hoge cijfers vandaan komen. Dit gezegd zijnde is The Wire ook niet bepaald een slechte serie, er zit zeker wel een verhaal in dat een bepaalde booschap wil brengen. Alleen denk ik dat de makers teveel gefocust hebben op deze 'boodschap' en te weinig hebben nagedacht over hoe het ook interessant te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... The.Powerpuff.Girls.2016.S01E01 :o Blijkbaar zijn ze weer terug :P
Wikipedia: The Powerpuff Girls (2016 TV series)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:19:
.... The.Powerpuff.Girls.2016.S01E01 :o Blijkbaar zijn ze weer terug :P
Wikipedia: The Powerpuff Girls (2016 TV series)
Hopelijk wordt het wel iets :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Dat ze Dexter's Laboratory maar terug laten komen. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Poulske op 17-03-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Paulus07 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:15:
[...]
O.a. Black Sails moet ik nog steeds wegwerken.
Zijn helaas maar 10 afleveringen per seizoen, dus dat is te doen. Nog maar 2 te gaan en seizoen 3 is alweer voorbij, net nou het echt verrekte spannend wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Poulske schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:15:
Dat ze Dexter maar terug laten komen. :P
behalve dat laatste seizoen. Die was een partij slecht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:26:
[...]

Zijn helaas maar 10 afleveringen per seizoen, dus dat is te doen. Nog maar 2 te gaan en seizoen 3 is alweer voorbij, net nou het echt verrekte spannend wordt ...
Klopt maar de afleveringen zijn volgens mij een uur per stuk. en zit nu nog steeds ergens halverwege seizoen 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Poulske schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:15:
Dat ze Dexter's Laboratory maar terug laten komen. :P
En de 3 Ed's, Cow&Chicken, I R Baboon, etc. The good old days :P

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.