Wat een bende bij KPN momenteel.
De glasvezelverbinding had 30 oktober al klaar moeten zijn, maar ze waren de wijkcentrale vergeten mee te nemen in de berekeningen. Nu wordt het 20 november.
OK, prima. Het is nieuw. Begrip voor de situatie. Ik plaatste een pre-order. Mij werd onmiddellijk verteld dat de boel in Houten nog niet klaar was.
Heb deze meneer uitgelegd dat ik in Midden-Groningen woon en niet in Houten. “Oh, ja, sorry. Ik heb de gegevens van een andere klant voor me.” Een paar minuten na het bellen kreeg ik een aanvraagbevestiging met de correcte naam, telefoonnummer en rekeningnummer. Weer stond het adres in Houten er weer bij.
Meteen gebeld. De medewerker gaf zijn fout toe en stuurde een nieuwe aanvraagbevestiging met de juiste adresgegevens.
Vandaag kregen we een bevestiging dat de monteur op 21 november langskomt. Hoera, dat is mooi snel. Totdat ik zag op welk adres. Inderdaad, in Houten. Ook hadden ze de overeenkomst bijgevoegd die per 21 november in zou gaan. Met wederom de juiste naam, telefoonnummer en rekeningnummer. En weer het adres in Houten

. Hoe kan iets zo fout gaan?
Uiteindelijk is de order geannuleerd en staan we nu weer achter in de wachtrij wanneer in MIDDEN-GRONINGEN (!) de glasvezel wordt opgeleverd.
Ik schat dat we met deze manier van werken pas in 2020 glasvezel hebben.