Falastine schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:38:
[...]
Nee T-Mobile kan alleen op hun eigen kasten 1gbps aanbieden. En dat zijn er niet heel veel. Dus als je over wilt stappen naar glasvezel van T-Mobile en je doet de postcode check zul je zien dat op heel weinig plaatsen de max snelheid 100/100 is. Ik had 500/500 T-Mobile maar sinds een week is dit teruggedraaid naar 100/100 omdat deze kast van KPN was dus. Dat is het nieuwe beleid. Eigen kast dan 1000/1000 kpn kast dan max 100/100.
Wat je zegt klopt op zich maar je snapt niet helemaal hoe het werkt geloof ik...
Het is geen eigen kast maar eigen apparatuur. En dat is op best behoorlijk wat plaatsen hoor. Op het T-Mobile forum wordt een kaart getoond met waar er eigen apparatuur zit.
Maar jij suggereerde dat als iemand nu KPN 500 heeft, dat dat automatisch betekent dat hij geen TMO 1000 kan krijgen. En dat is onzin.
@
Joepla en anderen. Als je nu nog een oud 500 of 200 abonnement hebt bij TMO en je ziet nu dat er maximaal 100 beschikbaar is, dan zit je dus op een PoP zonder eigen TMO apparatuur. Maar ik neem wel aan dat je huidige snelheid behouden blijft als je niks wijzigt? Contractverplichtingen en zo...
@
Kuusj :
1) fourstack is nog wel openbaar maar de URL is veranderd. Staat hier een stukje terug ook gewoon.
2) nieuwe projecten en glasgebieden zijn nou eenmaal geheim tot ze het bekend maken. Niks vreemds aan lijkt me. Er zijn er momenteel al weer flink wat en het gaat nog veel harder de komende twee jaar.
3) als je er geld voor over hebt kan je een offerte aanvragen om aangesloten te worden.
www.kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek
[
Voor 65% gewijzigd door
Barre73 op 08-11-2019 19:40
]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.