Kastje muur bij KPN....goh waar ken ik dat van.
Ik ben tijdje terug verhuisd met bedrijf. Verhuizing ingeschoten. Bevestiging gekregen....bedrijfsnaam fout. Dus weer gebeld en moest nieuwe aanvraag gedaan worden. Prima, als dat niet anders kan.
Weer bevestiging ontvangen. Weer dezelfde fout. En korting op bel onbeperkt ontbreekt. Dus weer gebeld. Korting konden ze niks aan doen. Moest maar bellen als eerste factuur er was. Bedrijfsnaam stond goed in hun systeem. Dus factuur zou goed zijn. Eerste factuur ontvangen en zoals verwacht bedrijfsnaam verkeerd.
Dus maar weer gebeld. Staat goed in systeem. Nee staat niet goed in systeem. Factuur is FOUT! Kunnen niet aanpassen.
Kan alleen dmv indienen klacht.
Korting op bel onbepekt kunnen ze niet toekennen. Want bestaat niet? Staat toch echt op mijn orderbevestiging
Dus klacht aangemaakt. Binnen 5 werkdagen reactie. Na 8 werkdagen kaar weer eens gebeld. Oh niks mee gedaan. Verbind u door, 20 minuten in wacht. Krijg je bandje. U bent gebeld door klachten afdeling. Wij bellen u later terug......En dat gebeurd dus niet.
Heb inmiddels als uurtje of 4 gebeld. Klacht via website werkt ook niet. Server error....
Iemand misschien emailadres van zakelijke afdeling? Ik kom geen steek verder bij KPN.
*Edit
Vandaag maar weer eens gechat met KPN.
Op de factuur is nu mijn privé naam alleen nog maar terug te vinden. De bedrijfsnaam is helemaal verdwenen van de factuur.

Er wordt maar weer een klacht aangemaakt om het op te lossen. Dus weer 5 werkdagen wachten......
[
Voor 9% gewijzigd door
Highfive95 op 25-09-2019 15:25
]