...... sinds vanochtend 08:45 spookt mijn experia V10
Na uitval van alle diensten reageert de box raar.
IPTV routed) werkt gewoon, Telefonie werkt gewoon, maar internet (bekabeld) werkt amper tot niet, en Wifi is alleen via de FON app te bereiken.
Er zijn meerdere powertoggles geweest, een fabrieksreset, alles losgekoppeld en alleen een PC via de box aangesloten. Het lijkt de heledag een tombola in de verbindingen.
Klantenservice heeft de modem uitgelezen en ziet precies wanneer ik de powertoggle gedaan heeft, maar de overige signalen staan gewoon goed. Continu. Voor de zekerheid wordt er morgen een modemswap gedaan (koerier). Maar echt gerust ben ik er niet op : 2 weken klant en nu toch al wat issues.
Laat staan met de achterliggende adminsitratieve afdelingen, want dat loopt verre van soepel...
Beetje een wansmaak over KPN op dit moment....
Update 23:55
Problemen lijken zich te verergeren: de experiabox legt om de 15 minuten het internet verkeer en netwerkverkeer over utp plat. Iptv werkt dan wel.
Alle apparaten al los gehad en alles al gereset (hard, software matig e.d.) geen verschil.
Klantenservice heeft meerdere malen in de box gekeken en ziet geen bijzonderheden. Er is geen log zichtbaar, dus alkes laat zich raden. Maar gegeven ook aan dat weinig zegt. Swap is direct ingezet en ik wacht op koerier za. Er blijken aardig wat v10 omgeruild te worden ivm issues...althans dat liet de medewerker ontvallen..l
[
Voor 25% gewijzigd door
TripleNL op 18-06-2016 00:41
]