Mint in "[KPN Glasvezel] Ervaringen & Vragen Topic - Deel 2"debom schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:31:
[...]
Heb je hier ook meer informatie over? Die zenderindeling is mij ook een doorn in het oog.
Gaan ze nu eindelijk op basis van Abonnement kijken welke kwaliteit er onder 1, 2 en 3 moet worden weergegeven?
Dank u... dat scheelt mij weer zoeken in dat KPN forum :-)
Ik wist dat het daar stond maar waar?
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Ohh dat meende ik. Geen idee waarom eigenlijk. Ohh, nog meer mensen bij de familie betrekken. Heel goed, 2 woningen is imo altijd lastig. Maarja wat niet kan hé. Heb je overal de luxe dat er KPN glas ligt? Man man, randstad zekerBarre73 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:13:
[...]
Ik werk op dit moment nog niet bij KPN ;-)
Die monteur ga ik wel even bekijken. Mijn vraag van gisteren was voor mijn vriendin die haar eigen huis heeft en nu dus ook overgaat op KPN Glas. Ik zit momenteel tussen 2 woningen in en zodra ik de nieuwe woning heb (huurhuis) zal ik voor mezelf ook KPN bestellen. De woning die op dit moment toegewezen lijkt te gaan worden beschikt sowieso over glas en zelfs ook over KPN diensten. Helaas is de lijn daar nog steeds niet opgeheven dus dat moet wel op tijd geregeld worden. Maar dat zal ik met de oude huurder moeten bespreken en daarna evt met KPN.

Ha!! Zeker geen randstad. Reggefiber heeft in de randstad juist veel minder glas liggen dan in het oosten en zuiden van het land. In mijn regio zijn er maar weinig plaatsen zonder glas.rolandos582 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:24:
[...]
Ohh dat meende ik. Geen idee waarom eigenlijk. Ohh, nog meer mensen bij de familie betrekken. Heel goed, 2 woningen is imo altijd lastig. Maarja wat niet kan hé. Heb je overal de luxe dat er KPN glas ligt? Man man, randstad zeker
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Naja randstad bedoel ik mee midden nederland. Want daar ligt het bijna overal, niet in de binnenstad maar alles eromheen. Hier in Groningen ligt het allemaal maar minimaal, word tijd dat die lui van Folkers wessels hier langs komenBarre73 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:26:
[...]
Ha!! Zeker geen randstad. Reggefiber heeft in de randstad juist veel minder glas liggen dan in het oosten en zuiden van het land. In mijn regio zijn er maar weinig plaatsen zonder glas.

Op de gebruikers dag vorige week is wel aangegeven dat dit niet op korte termijn gerealiseerd gaat worden, ze lopen tegen nogal wat problemen op. Dus hou rekening met eerder eind 2016 dan begin.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Welke gebruikers dag refereer je precies naar? Want vooralsnog staat hij op Q1 / G2.The Wizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:10:
[...]
Op de gebruikers dag vorige week is wel aangegeven dat dit niet op korte termijn gerealiseerd gaat worden, ze lopen tegen nogal wat problemen op. Dus hou rekening met eerder eind 2016 dan begin.
Ik gebruik het ook niet als 'echte' mailserver, puur een forward naar een gmail account van mij. Bij google kun je dat tegenwoordig niet meer zo maar koppelen helaas. Daar komt bij dat ik thuis prima een eigen server kan draaien op een 100/100 lijn, waarom zou ik daar ergens extern ook nog voor betalen denk ik danFriespeuk schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:49:
[...]
Waarom zou je eigenlijk met je consumenten abo een mailserver willen draaien? Jaren geleden kan ik het me nog wel voorstellen maar tegenwoordig neem je voor een paar euro per maand al een fatsoenlijke hosted exchange af van bijvoorbeeld Microsoft.
Stroomkosten zullen waarschijnlijk hoger zijn
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat zit momenteel in een proefperiode, de verwachtte uitrol naar alle gebruikers was eind deze maand.Bajan schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:55:
Zijn er hier al mensen die Netflix kunnen kijken via de decoder?
Zit er met smart op te wachten.
Ik heb nu 2 seconden beeld - zou igmp proxy issue moeten zijn - maar daarin zie ik niks vreemds. Moet ik nog iets met de firewall doen op de Edgerouter voor ITV?ZiSE schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:49:
Staat in Ubiquiti forum maar wellicht is het hier beter op z'n plaats aangezien het specifiek KPN Glas betreft (wel in combi met een Edge Router Lite).
Wellicht iemand die mij een tip kan geven waar het misgaat in mijn configuratie? Ik probeer op een ERL routed TV aan de praat te krijgen. Ik heb al tig configs bekeken maar ik loopt vast (Foutcode 14: ophalen software mislukt). ERL staat in meterkast - vandaar gaat ethernet op een switch en dan via een 2de switch zit mijn iTV kastje van KPN aangesloten.
Mijn config op pastebin: http://pastebin.com/VNqxWxqc
Mijn lease info (aangezien ik het hele bos kwijt ben qua adressen...):
interface : eth1.4
ip address : 10.202.194.xxx [Active]
subnet mask: 255.255.224.0
router : 10.202.192.1
dhcp server: 10.202.192.1
lease time : 58980
Elke tip / hulp is welkom! Nog 3 uur voor dat de misses weer thuis komt en dan is het fijn als TV weer werkt
protocols {
igmp-proxy {
interface eth0 {
alt-subnet 0.0.0.0/0
role downstream
threshold 1
}
interface eth1.4 {
alt-subnet 0.0.0.0/0
role upstream
threshold 1
}
}
static {
route 213.75.112.0/21 {
next-hop 10.202.192.1 {
}
Andere tips zijn ook welkom!
Als iemand het betaald wil oplossen: V&A gevraagd: KPN - Edgerouter Lite - Routed ITV
[ Voor 5% gewijzigd door ZiSE op 13-11-2015 18:19 ]
Netlfix nog niet. Heb al wel de Youtube geprobeerd maar vind dat een drama ding.Bajan schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:55:
Ben benieuwd naar Netflix maar tevens vrees ik het ergste gezien Youtube.
Gebruik Netflix nu via een Chromecast. Het werkt best goed maar door het gebrek aan een fysieke afstandsbediening ben ik toch niet helemaal gelukkig mee
Als je een TV met HDMI CEC hebt, kan je je afstandbediening van je TV gebruiken voor pauze e.d. met de Chromecast.Athome schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:58:
[...]
Netlfix nog niet. Heb al wel de Youtube geprobeerd maar vind dat een drama ding.
Ben benieuwd naar Netflix maar tevens vrees ik het ergste gezien Youtube.
Gebruik Netflix nu via een Chromecast. Het werkt best goed maar door het gebrek aan een fysieke afstandsbediening ben ik toch niet helemaal gelukkig mee
Je nat rule staat verkeerd, daarom krijg je elke keer maar 2 seconden beeld.ZiSE schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:21:
[...]
Ik heb nu 2 seconden beeld - zou igmp proxy issue moeten zijn - maar daarin zie ik niks vreemds. Moet ik nog iets met de firewall doen op de Edgerouter voor ITV?
protocols {
igmp-proxy {
interface eth0 {
alt-subnet 0.0.0.0/0
role downstream
threshold 1
}
interface eth1.4 {
alt-subnet 0.0.0.0/0
role upstream
threshold 1
}
}
static {
route 213.75.112.0/21 {
next-hop 10.202.192.1 {
}
Als iemand het betaald wil oplossen: V&A gevraagd: KPN - Edgerouter Lite - Routed ITV
Je static zegt:
code:
1
2
3
4
5
6
| static { route 213.75.112.0/21 { next-hop 10.202.192.1 { } } } |
en je NAT zegt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| rule 5008 { description ITV destination { address 10.202.194.0/19 } log disable outbound-interface eth1.4 protocol all type masquerade } |
Deze moet je wel gelijk houden
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
Klopt maar zou graag een volledige Netflix bediening met de AB willen. Zoals het gaat met ingebouwde TV-apps.RobinF schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:38:
[...]
Als je een TV met HDMI CEC hebt, kan je je afstandbediening van je TV gebruiken voor pauze e.d. met de Chromecast.
Zit nog in de uitrolfase, kameraad van me heeft het al. Werkt enorm vloeiend en gewoon lekker via 1 ab te bedienen. Hij heeft een V10 en 2260 overigens.Bajan schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:55:
Als je V9/V10 hebt en een 2952/2260 zit je goed en zou je hem binnen nu en 2.5 week.
Heb je een linkje waar daar meer over te lezen is? Ben wel benieuwd welke applicaties ze allemaal willen toevoegen. Alleen netflix, of nog meer?rolandos582 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 08:06:
[...]
Zit nog in de uitrolfase, kameraad van me heeft het al. Werkt enorm vloeiend en gewoon lekker via 1 ab te bedienen. Hij heeft een V10 en 2260 overigens.
Als je V9/V10 hebt en een 2952/2260 zit je goed en zou je hem binnen nu en 2.5 week.
[ Voor 0% gewijzigd door sl1000 op 14-11-2015 09:35 . Reden: Typo ]
Ik zou het wel tof vinden als in via KPN een collectief prijsje ook netflix zou af kunnen sluiten.
net zo als spotify nu.
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
spotify is net zo duur als het rechtstreeks aansluit. Begin me niet over KPN en spotify, na mijn abbonnement verlenging hebben ze daar toch een zooitje van gemaakt bij mij.
Verschil tussen instap en standaard is 15E voor 1 STB, snelheid, opnemenpakket en spotify. Los zou dit: 4E, 5E en 10E zijn zonder de snelheid wat dus al 19E is. Je krijgt dus wel meer voor hetzelfde geld als je het meeneemt in het verschil tussen de abbonementen.sl1000 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:28:
spotify is net zo duur als het rechtstreeks aansluit. Begin me niet over KPN en spotify, na mijn abbonnement verlenging hebben ze daar toch een zooitje van gemaakt bij mij.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
ik heb instap genomen, met een snelheidsverhoging. scheelt een boel geld. opnemen doe ik nooit (kijk bijna geen tv meer, maar nog net te veel om het echt op te zeggen), en heb nog een stb nieuw in doos liggen van het abbonnement van vorig jaar. 1stb is genoeg.
Dan is het voor jou inderdaad niet voordeliger Spotify via kpn te nemen, maar voor vele anderen die een standaard of premium pakket hebben wel. In vele gevallen is het dus wel goedkoper en bijvoorbeeld de keuze uit Spotify of Netflix bij een standaard zou voor velen waaronder ik heilig zijn.sl1000 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:55:
ik heb instap genomen, met een snelheidsverhoging. scheelt een boel geld. opnemen doe ik nooit (kijk bijna geen tv meer, maar nog net te veel om het echt op te zeggen), en heb nog een stb nieuw in doos liggen van het abbonnement van vorig jaar. 1stb is genoeg.
Ook kan ik me absoluut niet vinden in problemen met Spotify problemen met betrekking tot kpn.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
@true, waar je je wel of niet in kunt vinden maakt me weinig uit. ik heb simpelweg een negatieve ervaring gehad:
Bij verlenging werd mijn gewone abbo verlengt, maar spotify niet. ik betaalde er wel voor bij KPN, maar ze kregen het niet gefixt, en ik bleef maar betalen. Na meer dan 6 weken gehannes, loze beloften en zonder spotify premium gezeten te hebben was ik het echt zat. opzeggen bij kpn en rechtreeks afsluiten was toen de beste optie, zelfde avond weer spotify.
(edit: moet wel zeggen dat ze daarna netjes de weken zonder spotify weer gecrediteerd hebben)
Bij verlenging werd mijn gewone abbo verlengt, maar spotify niet. ik betaalde er wel voor bij KPN, maar ze kregen het niet gefixt, en ik bleef maar betalen. Na meer dan 6 weken gehannes, loze beloften en zonder spotify premium gezeten te hebben was ik het echt zat. opzeggen bij kpn en rechtreeks afsluiten was toen de beste optie, zelfde avond weer spotify.
(edit: moet wel zeggen dat ze daarna netjes de weken zonder spotify weer gecrediteerd hebben)
[ Voor 9% gewijzigd door sl1000 op 14-11-2015 21:20 . Reden: typo ]
Handig voor mensen met hetzelfde probleem: inmiddels heb ik routed iptv werkend gekregen en de tv gids doet het nu weer. Waarschijnlijk werkt die dus met nieuwere decoders alleen als je de routed opstelling gebruikt.orillion schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:31:
Twee weken geleden bridged iptv werkend gemaakt met eigen router. Nu werkt de tv gids als een tijdje niet meer, sinds twee dagen na de overgang. Komt dit doordat mijn KPN decoder alleen via de routed setup de tv gids kan laden?
Welke router heb je hiervoor gebruikt?orillion schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:54:
[...]
Handig voor mensen met hetzelfde probleem: inmiddels heb ik routed iptv werkend gekregen en de tv gids doet het nu weer. Waarschijnlijk werkt die dus met nieuwere decoders alleen als je de routed opstelling gebruikt.
Hoe dan ik zit hier met het zelfde probleem, maar krijg het niet fatsoenlijk werkend. achter mijn tplink sg3210.orillion schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:54:
[...]
Handig voor mensen met hetzelfde probleem: inmiddels heb ik routed iptv werkend gekregen en de tv gids doet het nu weer. Waarschijnlijk werkt die dus met nieuwere decoders alleen als je de routed opstelling gebruikt.
Dat komt omdat switches switchen en routers routerenm_pollmann schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:24:
[...]
Hoe dan ik zit hier met het zelfde probleem, maar krijg het niet fatsoenlijk werkend. achter mijn tplink sg3210.
dit werkend krijgen met alleen een switch is geen optie.
je zult een router moeten gebruiken in deze setup die het verkeer vanaf intern naar zowel vlan4 als vlan6 kan routeren.
welke router gebruik je nu?
Ik gebruik nu een dlink 860L, achter de tplink die op een poort vlan 6 en op de andere 4 en 7 switched. Als ik het goed begrijp heeft de "nieuwe" manier vlan 6 en vlan 4 nodig.
Ik weet niet of mijn dlink vlans "snapt", ga ik even na kijken
Iptv werkt hier gelijk goed op de ipad, heb geen klantnummer of pincode in hoeven geven.
Betekent dat dat de experiadoos het dan uit het tv vlan naar het lan routeerd ?
Of wordt het via internet bij kpn vandaan gehaald ?
Ik heb namelijk de ontvangers nog in de verpakking zitten omdat ik eerst rj-45 draad naast de coax moet trekken.
Betekent dat dat de experiadoos het dan uit het tv vlan naar het lan routeerd ?
Of wordt het via internet bij kpn vandaan gehaald ?
Ik heb namelijk de ontvangers nog in de verpakking zitten omdat ik eerst rj-45 draad naast de coax moet trekken.
8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase
Vlan 4 zal dan inderdaad ook naar de dlink moeten en dan zal de dlink moeten gaan routeren tussen intern en vlan 4 en 6. De meeste routers kunnen dit niet standaard. Flashen met OpenWrt of een andere open source routing software is soms een optie.m_pollmann schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:08:
Ik gebruik nu een dlink 860L, achter de tplink die op een poort vlan 6 en op de andere 4 en 7 switched. Als ik het goed begrijp heeft de "nieuwe" manier vlan 6 en vlan 4 nodig.
(lijkt er op dat jouw router supported is in OpenWrt: https://wiki.openwrt.org/toh/d-link/dir-860l )
Heb je de extra nat rule toegevoegd ?ZiSE schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:21:
[...]
Ik heb nu 2 seconden beeld - zou igmp proxy issue moeten zijn - maar daarin zie ik niks vreemds. Moet ik nog iets met de firewall doen op de Edgerouter voor ITV?
protocols {
igmp-proxy {
interface eth0 {
alt-subnet 0.0.0.0/0
role downstream
threshold 1
}
interface eth1.4 {
alt-subnet 0.0.0.0/0
role upstream
threshold 1
}
}
static {
route 213.75.112.0/21 {
next-hop 10.202.192.1 {
}
En als een extra t-p switch tussen heb zitten zet daar even igmp snooping uit. Deze wil nog wel problemen geven.
Lesdictische is mijn hash#
thanks sl1000,
mijn router is van revision A1, moet ik toch aan een nieuwe router, net die wordt niet ondersteund door dd-wrt. Ik ga op zoek naar een router of firmware die het wel kan :-)
mijn router is van revision A1, moet ik toch aan een nieuwe router, net die wordt niet ondersteund door dd-wrt. Ik ga op zoek naar een router of firmware die het wel kan :-)
In het UBNT forum staan uitgebreide handleidingen hoe je IPTV kan gebruiken met een edge router lite ( ERL) het enige nadel is dat routers een leer curve hebben. Maar dat maakt het ook weer leuk.
Wat bedoel je? Ik heb het nu toch werken? Waarvoor heb ik een edge router lite nodig?xbeam schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:46:
[...]
In het UBNT forum staan uitgebreide handleidingen hoe je IPTV kan gebruiken met een edge router lite ( ERL) het enige nadel is dat routers een leer curve hebben. Maar dat maakt het ook weer leuk.
Het is een antwoord op Krishly
Op Welke router hij het best kan gebruiken.
Schijnbaar verkeert gequote
Op Welke router hij het best kan gebruiken.
Schijnbaar verkeert gequote
Sinds 11:40 werkt interactieve tv niet meer bij ons. Alle kastjes kregen een automatische reboot, en daarna blijven ze vasthangen tijdens de boot. De experiabox heb ik al gereset. Meer mensen die dit probleem nu hebben?
Edit:
Hebben wel begin deze maand een brief gekregen waarin stond dat de experiabox vanaf vandaag (de 20ste) niet meer zou werken en dat vorige week een nieuwe experiabox zou komen.
Nadat we de box niet binnen kwam hadden we met de klantenservice gebeld. Deze meldde dat het een standaard brief was, en dat onze v8 gewoon zou blijven werken
Edit:
Hebben wel begin deze maand een brief gekregen waarin stond dat de experiabox vanaf vandaag (de 20ste) niet meer zou werken en dat vorige week een nieuwe experiabox zou komen.
Nadat we de box niet binnen kwam hadden we met de klantenservice gebeld. Deze meldde dat het een standaard brief was, en dat onze v8 gewoon zou blijven werken
[ Voor 44% gewijzigd door Dutch-gabber op 20-11-2015 12:27 ]
Handig... Krijg ik een melding op de TV dat de settopbox opnieuw opgestart moet worden, komt hij daarna niet meer online.
Hele tijd zitten prutsen, blijkt er een flinke storing bij KPN te zijn. Prima timing :-)
Gelukkig doet het Internet over glas het nog wel, maar KPN.com en de TV ligt er uit...
http://www.nu.nl/internet...levisie-en-telefonie.html
Hele tijd zitten prutsen, blijkt er een flinke storing bij KPN te zijn. Prima timing :-)
Gelukkig doet het Internet over glas het nog wel, maar KPN.com en de TV ligt er uit...
[ Voor 13% gewijzigd door arnoud_h op 20-11-2015 12:25 ]
Bij mij werkt internet ook niet helaas. Aanvankelijk wel, tot ik besloot om de stroom van de routers etc af te halen, omdat iTV niet werkte (was toen nog geen melding door KPN gemaakt). Daarna werkte mijn internet ook niet (zit nu op 4G). Dus tip: laat alles zoals het isarnoud_h schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:23:
Handig... Krijg ik een melding op de TV dat de settopbox opnieuw opgestart moet worden, komt hij daarna niet meer online.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah, thanks voor de tip. Ik blijf er nog even van af danASNNetworks schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:29:
[...]
Bij mij werkt internet ook niet helaas. Aanvankelijk wel, tot ik besloot om de stroom van de routers etc af te halen, omdat iTV niet werkte (was toen nog geen melding door KPN gemaakt). Daarna werkte mijn internet ook niet (zit nu op 4G). Dus tip: laat alles zoals het is
Niet alleen bij glas, ook bij xDSL aansluitingen is het hommeles.... Gewoon afwachten maar weer.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Dit is dan ook puur toevallig, had namelijk 20 min geleden een kortsluiting, dus herstart van alles en krijg het niet meer up 😒
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Als je nog internet hebt, niet je router of EB resetten.
Nieuwe sessies kunnen niet meer opgezet worden!!!!
Nieuwe sessies kunnen niet meer opgezet worden!!!!
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik wilde al bijna mijn modem resetten.. gelukkig zag ik op twitter dat er een grote storing is. Zelfs mijn ABN AMRO app ligt er uit, die zullen ook wel gebruik van KPN maken.
Mijn internet werkt gelukkig vooralsnog !
Mijn internet werkt gelukkig vooralsnog !
Wel "toevallig" op 20 november deze grote storing, als na 20 november niet bijgewerkte apparaten niet meer zouden werken.
Wellicht een software-update voor geforceerd routed IPTV die niet helemaal lekker ging en de storing veroorzaakt? Of teveel apparaten tegelijk updaten en zo de authenticatie servers onderuit gehaald?
Wellicht een software-update voor geforceerd routed IPTV die niet helemaal lekker ging en de storing veroorzaakt? Of teveel apparaten tegelijk updaten en zo de authenticatie servers onderuit gehaald?
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Omgeving Arnhem werkt nog prima hier.
Correctie: TV ligt er wel uit.
Correctie: TV ligt er wel uit.
[ Voor 31% gewijzigd door sl1000 op 20-11-2015 15:17 . Reden: Status Update ]
Zeewolde alleen tv eruit. EB ook gereset
maar internet blijft het doen.
TV ligt er idd uit, heb je een ander IP gekregen?Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:33:
Zeewolde alleen tv eruit. EB ook geresetmaar internet blijft het doen.
Hier hetzelfde. En toen ik KPN ging bellen, lagen die lijnen er ook uitarnoud_h schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:23:
Internet werkt nog prima gelukkig.
Als je toch een snelle reset hebt gedaan (zoals ik....) trek dan de stekker er weer uit en wacht een half uurtje. Bij mij werkte internet en telefonie daarna weer normaal. V10
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Nope, al mijn websites en access gateways doen het nogThe Wizard schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:51:
[...]
TV ligt er idd uit, heb je een ander IP gekregen?
Maar tv nog steeds niet.
Hier ook nog steeds niet, ITV app werkt trouwens wel gewoon, net zoals KPN Play.Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:25:
Maar tv nog steeds niet.
Psst, edit knop
Hier werkt alles, behalve TV.....wel een lange storing zo
Oprechte vraag: wat voor iets doms kan er aan de hand zijn dat ze dat niet 1-2-3 kunnen oplossen? Hardware die faalt?
Gezien dat ze eerder gemeld hebben dat van een aantal mensen hun systeem niet meer goed zou werken na 20 november..
Gok ik dat het een software update is die fout gegaan is.
Gok ik dat het een software update is die fout gegaan is.
Vanmorgen, ik schat zo rond 11:30 zat ik TV te kijken, toen kwam er een melding in beeld dat de tv-ontvanger ging herstarten. Dat gebeurde na een minuut ongeveer. Sindsdien werkt het niet meer.
Ik vermoedde dat ze met een update ofzo bezig waren welke fout ging.
Ik vermoedde dat ze met een update ofzo bezig waren welke fout ging.
Denk dat dit voor het merendeel van de klanten geldt. Internet hier heeft er volgens mij amper uitgelegen, paar minuten hooguit. TV doet het echter nog altijd niet. /me slingert Netflix aan.TheVMaster schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:16:
Hier werkt alles, behalve TV.....wel een lange storing zo
Ben ook benieuwd of ze met een specifiekere verklaring naar buiten zullen komen.
[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 20-11-2015 23:23 ]
Verwijderd
De kans doorop is nul.SChief schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:22:
[...]
Ben ook benieuwd of ze met een specifiekere verklaring naar buiten zullen komen.
Het andere IPTV platform van KPN ITNS werkte prima gisteren,
Net even itv decoder opnieuw opgestart, maar itv werkt nog steeds niet.
Zeker een SPOF-je die geraakt is 😒
Zeker een SPOF-je die geraakt is 😒
Hier nog steeds geen iTV. Drenthe.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Zeewolde heeft gewoon weer tv. Nu maar eens kijken of we een vergoeding voor dit ongemak kunnen krijgen. Stelletje prutsers.
Lol serieus een vergoeding vragen voor een dag geen tv 😂 Hoeveel verwacht je te krijgen 1 euro ??Tylen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:10:
Zeewolde heeft gewoon weer tv. Nu maar eens kijken of we een vergoeding voor dit ongemak kunnen krijgen. Stelletje prutsers.
Hoor graag wat je geregeld kan krijgen. Vaak een korting op de factuur of maand pakket.
In almere werkt hij weer.
@woolfy681, er mag dacht ik max 8u 12udown zijn, daarna is de isp/provider verplicht om te compenseren. http://www.nu.nl/tech/348...rgoeding-bij-storing.html staat link naar ministerie werkt niet. Bovendien in het laatste nieuwsbericht http://www.nu.nl/internet...t-helemaal-verholpen.html staat dat kpn zelf denkt aan compensatie.
In almere werkt hij weer.
@woolfy681, er mag dacht ik max 8u 12udown zijn, daarna is de isp/provider verplicht om te compenseren. http://www.nu.nl/tech/348...rgoeding-bij-storing.html staat link naar ministerie werkt niet. Bovendien in het laatste nieuwsbericht http://www.nu.nl/internet...t-helemaal-verholpen.html staat dat kpn zelf denkt aan compensatie.
[ Voor 86% gewijzigd door maomanna op 21-11-2015 09:29 ]
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Correctie : Slaapkamer TV doet het niet, VIP1963. Rest werkt weer.AvK schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 08:59:
Hier nog steeds geen iTV. Drenthe.
Houdt hem even een uurtje van de stroom. Probeer dan wel weer.
Mijn V10 router brandt nog steeds oranje, (Service).
Edit : VIP1963
[ Voor 3% gewijzigd door AvK op 21-11-2015 10:13 ]
AvK schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:37:
[...]
Correctie : Slaapkamer TV doet het niet, VIP1860. Rest werkt weer.
Houdt hem even een uurtje van de stroom. Probeer dan wel weer.
Mijn V10 router brandt nog steeds oranje, (Service).
21 november 2015 – 09.00 uur, update storing: De storing met Interactieve TV is nog niet overal opgelost. De verwachte oplostijd is 12:00 uur. Dat komt omdat er per tuner software updates worden gedaan. Heb je meerdere tuners, dan kan het zijn dat ze los van elkaar weer gaan werken.. Het advies is om de tuner aan te laten staan, deze zal weer gaan werken als de nieuwe software geïnstalleerd is.
Staat weer aan.
Ok even snelle berekening:Tylen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:10:
We nemen de prijs van internet(en bellen) = €37,50
Dezelfde snelheid Alles in 1 =€60,00
Verschil is €22,50.
Voor het gemak zeg ik dan maar dat de tv dienst je €22,50 per maand kost (even geen zin om Spotify er uit te halen)
Doen we voor het gemak 30 dagen in een maand = €0,75 per dag.
Ik denk niet dat ze dat als compensatie gaan doen :-)
Als ze het marketing technisch een beetje goed aanpakken bieden ze gewoon een bepaald tv pakket gratis aan voor 1 of 2 maand. Dit soort acties lopen het gehele jaar door (kijk maar eens regelmatig bij je producten op MijnKPN krijg je vaak een aanbieding van Film1 e.d.) hang er een sorry voor de overlast label aan en klaar :-)
Ben wel blij dat ik KPN voor Glasvezel Internet heb en Ziggo voor TV.
Ziggo eruit is TV kijken via HorizonTV en KPN eruit is nog steeds TV kijken via Ziggo en internet via 4G ;-)
Ziggo eruit is TV kijken via HorizonTV en KPN eruit is nog steeds TV kijken via Ziggo en internet via 4G ;-)
Volgens mij is het voor consumenten erg lastig om geld te eisen wanneer de dienst 24 uur eruit ligt.
Dat is anders wanneer je een bedrijfs aanuiting hebt, maar daar betaal je gewoon voor.
En een vette 75 cent terug krijgen zit er niet in hoor, Denk eerder aan een maand pakket gratis..
Dat is anders wanneer je een bedrijfs aanuiting hebt, maar daar betaal je gewoon voor.
En een vette 75 cent terug krijgen zit er niet in hoor, Denk eerder aan een maand pakket gratis..
Eindelijk werkt hier alles weer. De VIP1963 heeft net zijn update binnen.
Moest wel de V10 herstarten om hem uit de Service mode (oranje lampje ) te krijgen.
Om de 'klagers' even van repliek te dienen....... Heb hier nu 4 jaar glas en iTV. Dit is de eerste 'serieuze' storing op alleen het iTV gedeelte.
Een avond zonder TV. Tis wat.
Moest wel de V10 herstarten om hem uit de Service mode (oranje lampje ) te krijgen.
Om de 'klagers' even van repliek te dienen....... Heb hier nu 4 jaar glas en iTV. Dit is de eerste 'serieuze' storing op alleen het iTV gedeelte.
Men lijkt in ieder geval een firmwareupdate van 4.0.4 naar 4.2.6 te hebben gepushed, Die laatste stond al tijden in de steigers, en bevat o.a. de Netflix-app.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 06:50:
De kans doorop is nul.
Het andere IPTV platform van KPN ITNS werkte prima gisteren,
IPTV werkte overigens net weer prima zonder die update, dus de vraag blijft waarom ze nu opeens die update erdoor duwen. Misschien toch een update-gone-wrong aan hun zijde? Maar dat is speculeren..
hallo tweakers.
ik heb het probleem met me eigen router.
ik kan niet meer bellen. het probleem is dat KPN de boel gister heeft om gegooid.
alles werkt gewoon maar telefoon lijkt aan gepast te zijn. ik krijg op mijn V9 geen Voip meer.
zijn de wacht worden gewijzigd
. ik kom er niet uit
ik heb de config van http://netwerkje.com/ en deze werkt top met de microik
maar sinds de nieuwen manier van bellen bij KPN werkt dit niet meer
wie heeft dit ook en heeft de oplossing ik loop hier vast
ik kan niet meer bellen. het probleem is dat KPN de boel gister heeft om gegooid.
alles werkt gewoon maar telefoon lijkt aan gepast te zijn. ik krijg op mijn V9 geen Voip meer.
zijn de wacht worden gewijzigd

Modem even resetten naar fabrieksinstellingen - dan wordt de config automatisch geupdatestarpc schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:16:
hallo tweakers.
zijn de wacht worden gewijzigd. ik kom er niet uit
bedankt al vast voor de hulp.starpc schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:16:
hallo tweakers.
zijn de wacht worden gewijzigd. ik kom er niet uit
maar ik heb de volgende set up
Glas kasje <netwerk kabel> microtik ( eigen router) met de config op netwerkje.com.
en die regelt split alle KPN vlan's
en stuurt de telefoon vlan ( 7 ) naar de expiradoos. die werkte altijd maar naar gister niet meer.
dit heeft volgens mij niks met te storing te maaken. ik heb van KPN een brief met dat het veranderd is.
idd ook al het modem gereset maar voip komt niet meer terug.
zou KPN nieuwen inlog gebruiken ?
ik heb nu
XX-XX-XX-XX-XX-XX@internet
ww:kpn
Dat inloggen heeft niets met het VOIP te maken, dat is puur voor de VLAN met PPPoE. Ik heb een V8 die in bridging mode staat en inlog is simpel bij mij: direct-adsl en password kpn. Volgens mij werkt bijna alles.
Probleempje is dat ook bij jou KPN niet meer je router kan beheren, dat gaat nl via het internet. Beste is om je V9 even direct aan je glasvezel koppeling te hangen dan te resetten. Dan kan KPN de config weer updaten. Daarna weer je eigen router ertussen.
Probleempje is dat ook bij jou KPN niet meer je router kan beheren, dat gaat nl via het internet. Beste is om je V9 even direct aan je glasvezel koppeling te hangen dan te resetten. Dan kan KPN de config weer updaten. Daarna weer je eigen router ertussen.
[ Voor 4% gewijzigd door wildcheese op 21-11-2015 11:36 ]
Was dus erg benieuwd naar Netflix op de TV-box.
Heb deze nu en ben erg erg content mee.
Interface is zoals je deze verwacht van Netflix.
Voor bepaalde functies (taal of ondertiteling wijzigen tijdens de film is het wat zoeken naar de knop.
Het laden/bufferen gaat heel vlot, soms begint de film/series zelfs instant.
Heb deze nu en ben erg erg content mee.
Interface is zoals je deze verwacht van Netflix.
Voor bepaalde functies (taal of ondertiteling wijzigen tijdens de film is het wat zoeken naar de knop.
Het laden/bufferen gaat heel vlot, soms begint de film/series zelfs instant.
ach, zal over 9 maanden wel blijken 22 uur zonder tv.
ga straks idd is bellen met de KPN denk dat ze daar nog iets scheef hebben zittenwildcheese schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:07:
[...]
Soms werkt een 2de reset - bij de eerste is waarschijnlijk alleen de firmware geupdate. Werkt het nog niet laat dan de V9 aan het glasvezel punt terwijl je KPN belt. Ze kunnen dan inloggen en de zaak werkende krijgen.
[ Voor 86% gewijzigd door starpc op 21-11-2015 12:21 ]
Soms werkt een 2de reset - bij de eerste is waarschijnlijk alleen de firmware geupdate. Werkt het nog niet laat dan de V9 aan het glasvezel punt terwijl je KPN belt. Ze kunnen dan inloggen en de zaak werkende krijgen.[b]starpc schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:48:
EDIT:
nop hang nu met het V9 modem aan het glas punt in de meterkast
en daar werkt de Voice ook niet. als ik in de interface kijk dan zegt hij bij voip staat "Unregistered"
echt raar. alles werkt maar telefoon.. meshien is even bellen naar KPN meshien is er iets met mijn telefoon bij kpn
wel nogmaalsbedankt voor het mee denken
naar de KPN idd even gebeld. en het heeft te maaken met de storing van gister.wildcheese schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:07:
[...]
Soms werkt een 2de reset - bij de eerste is waarschijnlijk alleen de firmware geupdate. Werkt het nog niet laat dan de V9 aan het glasvezel punt terwijl je KPN belt. Ze kunnen dan inloggen en de zaak werkende krijgen.
de KPN medewerker weet mij te melden dat iTV het weer doet ( uitraadt na de iTV update) het internet doet het weer . allen hebben ze zelf nog een probleem met de telefoon. ze verwachten dat het in de loop van deze dag het weer moet doen, en dat ik het maximaal moet afwachten tot morgen 12:00. prima. dan light het dus niet aan mij ( gelukkig)
Tv werkt hier weer, echter de HD glas zenders haperen. Lijkt wel een dia show.
En mijn ping en download snelheid zijn wisselend en ver onder de maat.
Anderen hier ook last van?
Ja, Ping 12ms en download op de helft, upload ongeveer een kwart.Erpeet schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:21:
De boel zal nog wel moeten stabiliseren denk ik.
Heb de nieuwe update ook maar geen netflix ertussen hoor. Misschien omdat ik het nog moet doen met een vip1853. Is wel iets anders bijgekomen. Heb nu 23 apps op de decoder waar ik niks aan heb.Thralas schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:13:
[...]
Men lijkt in ieder geval een firmwareupdate van 4.0.4 naar 4.2.6 te hebben gepushed, Die laatste stond al tijden in de steigers, en bevat o.a. de Netflix-app.
IPTV werkte overigens net weer prima zonder die update, dus de vraag blijft waarom ze nu opeens die update erdoor duwen. Misschien toch een update-gone-wrong aan hun zijde? Maar dat is speculeren..
Netflix zou er voor het einde van de maand wel tussen moeten staan dus we wachten het maar weer af.
Verwijderd
Zou iemand mij kunnen vertellen welke firmware versie van de V8 de laatste/nieuwste is. Ik kan deze informatie niet vinden (of ik kijk niet goed). Momenteel staat er 02.00.132v4 op.
Hier wel netflix werkt prima alleen jammer dat het geluid stereo is en niet dolby zoals via de meeste setupboxen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:04:
Zou iemand mij kunnen vertellen welke firmware versie van de V8 de laatste/nieuwste is. Ik kan deze informatie niet vinden (of ik kijk niet goed). Momenteel staat er 02.00.132v4 op.
Je moet kijken bij de systeem instellingen van je STB of hij daar Bridged of Routed op IPTV weergeeft.
voor netflix en andere apps moet je STB Routed op het werkt zijn aangesloten.
Staat hij daar Bridge dan ondersteund je Router het nog niet en als je een eigen router gebruikt
dan moet je de handleiding van je router in duiken en uitzoeken hoe je dat kan instellen. Meestal wordt dat alleen ondersteund iets luxere routers. en dan ook niet zo maar uit of de box. Er is best wel wat extra netwerk kennis nodig om Routerd IPTV werkend te krijgen op een eigen router.
Dat stotteren heb ik hier ook, alleen dan met VDSL. Download/Ping zijn wel goed. (70/20 met 60/6 pakket. Ping van rond de 10ms)Erpeet schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:21:
[ Voor 5% gewijzigd door krakendmodem op 21-11-2015 15:19 ]
Geen dolby bij Netflix? Oei dat is een misser!
Ik heb nu rond de 9 jaar glas. Altijd Solcon gehad en nooit storing gehad. Nu een paar maanden KPN met gelijk storing. Tuurlijk moeten ze met iets komen. Dus is echt onacceptabel. En ook nog wel prime time vrijdag avond. Wat denk je als het was gebeurd tijden de finale van bijboorbeeld K3-zoekt-K3 dan hadden ze nog wel even meer claims aan hun broek kunnen krijgen.AvK schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:03:
Eindelijk werkt hier alles weer. De VIP1963 heeft net zijn update binnen.
De wereld vergaat Tylen, hij vergaat want mensen hadden een dagje geen tv. Man man man wat erg, mensen moeten opeens sociaal doen en zo.Tylen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:20:
[...]
Ik heb nu rond de 9 jaar glas. Altijd Solcon gehad en nooit storing gehad. Nu een paar maanden KPN met gelijk storing. Tuurlijk moeten ze met iets komen. Dus is echt onacceptabel. En ook nog wel prime time vrijdag avond. Wat denk je als het was gebeurd tijden de finale van bijboorbeeld K3-zoekt-K3 dan hadden ze nog wel even meer claims aan hun broek kunnen krijgen.
Aub zeg, je bent overgestapt met een reden anders was je wel bij Solcon gebleven. Shit happends
Verwijderd
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, ik bedoelde wat de laatste firmware versie van de V8, de Experia Box, is.xbeam schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:48:
[...]
Je moet kijken bij de systeem instellingen van je STB of hij daar Bridged of Routed op IPTV weergeeft.
voor netflix en andere apps moet je STB Routed op het werkt zijn aangesloten.
Ik begrijp dat het nu druk is vanwege storingen, maar ik heb even als ex XMS-er de tool gebruikt uit de topic start en de postcode controle van Telfort,maar nog steeds zou op dit huisadres geen glasvezel aan te vragen zijn ondanks dat die vezel wel in de meterkast zit...Ruim een jaar geleden heb ik nog kontakt hierover gehad met Reggefiber die zei dat dit snel weer gefixt zou worden.... hebben andere ex XMS-ers dit ook nog wel eens geprobeerd ??
Gewoon nieuwsgierig..
Gewoon nieuwsgierig..
Pfffff, misschien ben ik gewoon oud aan het worden als bijna 40'er, maar ik begrijp het echt niet.
Internet en tv ligt er een dagje uit en een hoop mensen schreeuwen gelijk moord en brand alsof de wereld vergaat.
Overigens deed internet het bij de meeste al vrij snel weer en was zoals bij mij alleen de TV niet beschikbaar.
Tja, kinderen en vrouw mopperde ook even, maar dan ga je toch gewoon even wat anders doen.
Ik vind al dat overdreven geklaag echt niet terecht, gebruik al jaren KPN diensten en de laatste keer dat er een grote storing was kan ik me niet eens meer herinneren. Precies de reden dat ik bij KPN zit, gewoon een stabiele service over het algemeen.
Dat is wel wat anders met de storingen bij een bepaalde kabelprovider die mijn ouders hebben meegemaakt de afgelopen jaren.
Maar misschien komt relativeren met de jaren of zo
Internet en tv ligt er een dagje uit en een hoop mensen schreeuwen gelijk moord en brand alsof de wereld vergaat.
Overigens deed internet het bij de meeste al vrij snel weer en was zoals bij mij alleen de TV niet beschikbaar.
Tja, kinderen en vrouw mopperde ook even, maar dan ga je toch gewoon even wat anders doen.
Ik vind al dat overdreven geklaag echt niet terecht, gebruik al jaren KPN diensten en de laatste keer dat er een grote storing was kan ik me niet eens meer herinneren. Precies de reden dat ik bij KPN zit, gewoon een stabiele service over het algemeen.
Dat is wel wat anders met de storingen bij een bepaalde kabelprovider die mijn ouders hebben meegemaakt de afgelopen jaren.
Ik ben nog wat ouder en ben juist heel hard weggerend bij KPN,juist ook vanwege storingen en een heel slechte administratie,gebruik nu Ziggo zakelijk en heb 500/40 en dat is snel genoeg.barber schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:44:
Ik heb wel enig begrip voor mensen,als je Facebook volgt zitten er mensen flink te stoken hetgeen anderen erg boos maakt.
Taalkundig zijn er links en rechts ook wat probleempjes en dan bedoel ik geen d of dt.
Het grote verschil met deze storing en eerdere storingen bij Ziggo was dat je bij de Ziggo storingen (valt een DDoS ook onder een storing ?? ) met een relatief kleine ingreep zelf alles weer online kreeg.
Veel storingen zijn/waren ook gerelateerd aan slechte bekabeling.
Van deze storing bij KPN was/ben je afhankelijk van KPN zelf.
Dat is denk ik toch wel een wezenlijk verschil.
Tel ik even de vele mensen niet mee die mopperen over hun WiFi bij beide providers... en de adviezen die men krijgt van beide providers (zoals gebruik de 5GHz band..ik heb vrij modern spul maar het merendeel moet het toch echt met de 2.4 band doen en daar is het gewoon een bende..)
Veel mensen zien het verschil niet tussen internet en WiFi en beschouwen beide als dezelfde dienst..
Voor veel mensen is tv wel belangrijk en ik denk niet dat je moet gaan oordelen over het belang hiervan.
Ik stream het meeste van de series zelf en heb deze hele week denk ik 2 keer echt tv gekeken en dan alleen nog het Journaal wat ik ook kan streamen,en van de huidige programma's kan niets me boeien dus ik lig er niet wakker van al is er een week geen tv,maar dat maakt mij niet representatief voor iedereen.
Relativeren is heel erg afhankelijk ook van je eigen situatie,er zijn genoeg ouderen en zieken voor wie (helaas en erg vervelend/zielig) TV zo'n beetje het enige is wat de sleur van de dag doorbreekt.
Ik denk niet dat het geven van een waarde oordeel hierover helemaal eerlijk is.
Gelijk schreeuwen om compensatie vind ik wel iets anders, een gemiddelde dienst gedeeld door 30 zal geen patatje met gaan opleveren.. Als het alleen daarom gaat vind ik dat ene avondje niet zo heel erg.
Zijn er nog steeds mensen zonder iTV werkend? Bij mij krijg ik de melding dat de ontvanger niet is aangesloten op het netwerk. Ik heb alles nog aangesloten zoals altijd (met VLAN switch bridgen etc). Weet dus niet of het niet werkt omdat iTV nog steeds down is, of omdat er iets mis is gegaan met mn eigen netwerk. Kan momenteel even niet mijn netwerk opnieuw doorlopen wegens familiebezoek, vandaar even mijn vraag. Als iTV nog down is weet ik dat het een kwestie van wachten is, anders wordt het morgen even weer opnieuw aansluiten.
Moet je trouwens ook het netwerk even van de stroom afhalen voordat iTV weer werkt? Gezien er mensen in huis nu even druk bezig zijn met het internet en niet afgebroken mag worden, kan ik dat even niet zelf testen.
Moet je trouwens ook het netwerk even van de stroom afhalen voordat iTV weer werkt? Gezien er mensen in huis nu even druk bezig zijn met het internet en niet afgebroken mag worden, kan ik dat even niet zelf testen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik krijg het enkel nog werkend achter de Experiabox, via eigen switch en/of router werkt niet (meer)ASNNetworks schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:33:
Zijn er nog steeds mensen zonder iTV werkend? Bij mij krijg ik de melding dat de ontvanger niet is aangesloten op het netwerk. Ik heb alles nog aangesloten zoals altijd (met VLAN switch bridgen etc). Weet dus niet of het niet werkt omdat iTV nog steeds down is, of omdat er iets mis is gegaan met mn eigen netwerk. Kan momenteel even niet mijn netwerk opnieuw doorlopen wegens familiebezoek, vandaar even mijn vraag. Als iTV nog down is weet ik dat het een kwestie van wachten is, anders wordt het morgen even weer opnieuw aansluiten.
Daarbij deed itvonline het bij mij wel gewoon net als bij andere die ook kpn hebben in mijn vrienden kring. En nee die wonen niet om de hoek maar door heel Nederland. Nu is kijken op een ipad niet ideaal. Maar degene met een htpc aan hun tv konden gewoon alsnog via hun tv kijken.
Gold niet voor elke regio daar bij vele ook inet en telefoon eruit lag.
Ik snap heus wel dat geen tv op vrijdag niet leuk is maar overdrijven is ook een kunst apart hoor.
Gold niet voor elke regio daar bij vele ook inet en telefoon eruit lag.
Ik snap heus wel dat geen tv op vrijdag niet leuk is maar overdrijven is ook een kunst apart hoor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie