Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
cliors schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:30:
Hoe vinden jullie het geluid van de s6 edge +?
Vooral als ik het geluid "Dew drops" (whatsapp) beluister hoor ik een heel licht kraak geluid. Je moet wel heel goed luisteren en aangezien ik er nu op let irriteert het mij enorm.

Zijn er bepaalde tests mogelijk om te testen of er iets mis Is met de speaker?

Geen zin om coolblue in te schakelen tenzij ze direct een nieuwe telefoon meegeven. (paar dagen geleden abonnement verlengt)
Ik heb al veel verschillende filmpjes gekeken op mijn Edge+ gaat best hard maar verder geen gekraak ofzo :o misschien defecte speaker? Ik zou sowieso contact opnemen met Coolblue als je denkt dat het niet goed is.. als je nog binnen de 14 dagen zit krijg je hoogstwaarschijnlijk een nieuwe mee als het echt een defect is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Sinds vandaag een bezitter van de S6 Edge plus zwart :)

Heel Etten-Leur afgezocht naar een screen protector en hoesje (siliconen hoes) maar zonder succes.

Via Coolblue een screen protector gehaald (duos?) en een siliconen hoesje :D

Zijn screen protectors nog zo schaars voor de S6 edge plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Knamix schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:57:
Sinds vandaag een bezitter van de S6 Edge plus zwart :)

Heel Etten-Leur afgezocht naar een screen protector en hoesje (siliconen hoes) maar zonder succes.

Via Coolblue een screen protector gehaald (duos?) en een siliconen hoesje :D

Zijn screen protectors nog zo schaars voor de S6 edge plus?
Ja, maar via internet bijvoorbeeld amazon of mobilefun zijn er genoeg te krijgen. Duos betekend dat het 2 stuks zijn volgens mij.

In fysieke winkels hebben ze nooit heel veel omdat er zoveel verschillende telefoons zijn.. gewoon op internet kijken meer dan genoeg keuze..

[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 03-10-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Is het al duidelijk wanneer de 64 GB versie uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvk
  • Laatst online: 30-04 22:02
Dag mensen, zojuist de S6 gekocht maar hier heb ik een vraagje over. Ik mis wat functionaliteiten om het geluid / trilfunctie goed in te stellen. Wat ik wil: geluid van berichten uit, trilfunctie ook uit maar het geluid van inkomende oproepen wel aan. Voor zover ik nu kan zien, is dat niet mogelijk want het is of (1) geen geluid, (2) alleen trilfunctie (3) beide.

Weet iemand of ik deze optie over het hoofd zie? Of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
paulvk schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:05:
Dag mensen, zojuist de S6 gekocht maar hier heb ik een vraagje over. Ik mis wat functionaliteiten om het geluid / trilfunctie goed in te stellen. Wat ik wil: geluid van berichten uit, trilfunctie ook uit maar het geluid van inkomende oproepen wel aan. Voor zover ik nu kan zien, is dat niet mogelijk want het is of (1) geen geluid, (2) alleen trilfunctie (3) beide.

Weet iemand of ik deze optie over het hoofd zie?
Instellingen > Geluiden en Meldingen > Beltonen en geluiden > Meldingen Berichten > Stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:54
De knoop doorgehakt! Ondanks de pittige prijs ligt er spoedig ook bij mij een s6 edge plus op de mat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

De cashback actie wordt in mijn geval niet gehonoreerd. Er wordt meermaals aangegeven dat het niet te combineren valt met de eerdere promotie (charger) volgens de klantenservice medewerker.

Ik heb nu een paar keer de bijzondere voorwaarden van Samsung toegestuurd, maar daar doen ze niets mee. In deze voorwaarden staat dat er voor de Edge + promoties gecombineerd mogen worden.

Heb nog 1 teleurgestelde mail gestuurd met de gang van zaken en dat ik het spijtig vind hoe dit loopt en verder ga ik dit 'gevecht' niet meer aan. Dat is het mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
Atratus schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:41:
De cashback actie wordt in mijn geval niet gehonoreerd. Er wordt meermaals aangegeven dat het niet te combineren valt met de eerdere promotie (charger) volgens de klantenservice medewerker.

Ik heb nu een paar keer de bijzondere voorwaarden van Samsung toegestuurd, maar daar doen ze niets mee. In deze voorwaarden staat dat er voor de Edge + promoties gecombineerd mogen worden.

Heb nog 1 teleurgestelde mail gestuurd met de gang van zaken en dat ik het spijtig vind hoe dit loopt en verder ga ik dit 'gevecht' niet meer aan. Dat is het mij niet waard.
Ik heb ook de cashback ingevuld...
en een dag later heb ik een code van iemand gekregen voor de wireless charger pack,,

maar dit mag dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvk
EJSEJS schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Instellingen > Geluiden en Meldingen > Beltonen en geluiden > Meldingen Berichten > Stil
Helaas werkt dit niet voor Whatsapp berichten... Is er nog een work around, of andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aggressor schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Ik heb ook de cashback ingevuld...
en een dag later heb ik een code van iemand gekregen voor de wireless charger pack,,

maar dit mag dus niet?
Nee, helaas 1 promotie per toestel/imei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
HouseQ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:38:
De knoop doorgehakt! Ondanks de pittige prijs ligt er spoedig ook bij mij een s6 edge plus op de mat :D
Goede keus, daar ga je geen spijt van krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
paulvk schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:16:
[...]
Helaas werkt dit niet voor Whatsapp berichten... Is er nog een work around, of andere oplossing?
Voor Whatsapp berichten kun je dat gewoon instellen in de app zelf: Whatsapp > instellingen > Meldingen > Meldingengeluiden

[ Voor 25% gewijzigd door DON PAPA op 06-10-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Meulendijks89 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
[...]

Hmm wat kan ik beter doen dan ? Vragen hoe het zit? Straks sturen ze de wireless charger ipv 75e

-edit-

Weet je het wek zeker... Want bij de wireless charger hoef je geen imei in te vullen

[ Voor 15% gewijzigd door Aggressor op 06-10-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Meulendijks89 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Toch lees ik hier wat anders

Deze promotie loopt van 13 augustus 2015 t/m 4 oktober 2015 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt. U kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden. Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S6 edge+ (SM-G928F).

BRON: https://api-samsung-promo...lus%20pre-registratie.pdf

[ Voor 31% gewijzigd door DON PAPA op 06-10-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Aggressor schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Hmm wat kan ik beter doen dan ? Vragen hoe het zit? Straks sturen ze de wireless charger ipv 75e

-edit-

Weet je het wek zeker... Want bij de wireless charger hoef je geen imei in te vullen
De promoties voor de S6 Edge + mogen gewoon gecombineerd worden. Dit valt te lezen in beide promotie voorwaarden:

Charger pack promotie voorwaarden: https://api-samsung-promo...lus%20pre-registratie.pdf

Cashback promotie voorwaarden: https://api-samsung-promo...ardenGalaxyS621092015.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Atratus schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

De promoties voor de S6 Edge + mogen gewoon gecombineerd worden. Dit valt te lezen in beide promotie voorwaarden:

Charger pack promotie voorwaarden: https://api-samsung-promo...lus%20pre-registratie.pdf

Cashback promotie voorwaarden: https://api-samsung-promo...ardenGalaxyS621092015.pdf
Oke, dan verkeerde informatie van mij.. bij mij hebben ze dat wel eens geweigerd maar dan zal het wel veranderd of verschillend per product zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Het zilver versie is beschikbaar bij Studentmobiel.

https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-s6-edge-plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Meulendijks89 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Oke, dan verkeerde informatie van mij.. bij mij hebben ze dat wel eens geweigerd maar dan zal het wel veranderd of verschillend per product zijn.
Klopt, het verschilt per product. Overigens weigeren ze bij mij het combineren van twee promoties ook, want de medewerker bij Samsung hanteert de 'standaard' voorwaarden, waarbij het combineren inderdaad niet wordt toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik heb net mail gehad dat beide aanvragen zijn aangekomen.
Dus afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Vind de zilveren wel mooi uitzien op internet maar volgens mij is die net als de goude wel erg bling bling :P dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Meulendijks89 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Ik kreeg ook te horen van de support dat je maar 1 aanvraag per keer mocht doen, en dat deze niet gecombineerd kunnen worden... Na even vriendelijk toegesproken te hebben kreeg ik een formulier die ik moest invullen. Deze een week geleden opgestuurd, kreeg net bericht dat de aanvraag in orde is en de wireless charging pack binnenkort opgestuurd wordt. Aanvraag voor de cashback lijkt nu goed te gaan.

Ik blijf me verbazen over de fotokwaliteit van de camera, vooral low light. Gisteren wat mee zitten spelen, voor een telefoon vind ik het geweldig!!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Mother_Goozz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:00:
[...]

Ik kreeg ook te horen van de support dat je maar 1 aanvraag per keer mocht doen, en dat deze niet gecombineerd kunnen worden... Na even vriendelijk toegesproken te hebben kreeg ik een formulier die ik moest invullen. Deze een week geleden opgestuurd, kreeg net bericht dat de aanvraag in orde is en de wireless charging pack binnenkort opgestuurd wordt. Aanvraag voor de cashback lijkt nu goed te gaan.

Ik blijf me verbazen over de fotokwaliteit van de camera, vooral low light. Gisteren wat mee zitten spelen, voor een telefoon vind ik het geweldig!!
dus als het goed is heb je de charing pack en cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Aggressor schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:29:
[...]

dus als het goed is heb je de charing pack en cashback?
Klopt, beide aangevraagd en bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Mother_Goozz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:37:
[...]

Klopt, beide aangevraagd en bevestigd.
ok wat voor formulier kreeg je dan?
had je eerst de 2 forumulieren/aanvragen via de website gestuurd? en vervolgens werd er 1 afgekeurd? en toen contact opgenomen met de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Aggressor schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:42:
[...]

ok wat voor formulier kreeg je dan?
had je eerst de 2 forumulieren/aanvragen via de website gestuurd? en vervolgens werd er 1 afgekeurd? en toen contact opgenomen met de klantenservice?
Voor de cashback actie had ik de verkeerde datum ingevuld (sukkel) en opnieuw aangevraagd wat zonder problemen ging via de website.

Ik had een code overgenomen van een mede tweaker voor de Wireless charging pack, welke dus niet werkte en heeft Samsung klantenservice een nieuwe unieke code gegeven welke ook niet werkte (via de website). Toen per mail een formulier gekregen, deze moest ik afdrukken, invullen, opsturen. Veel werk, maar zeker waard als het allemaal binnen is :)

De promotie voor de Wireless charging pack was tot 4 Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:58
Nou lekker, uiteindelijke toch de 32gb edge plus gekocht.
Helemaal blij ondanks de 32gb.
Dan ook maar rooten....
Blijkt er een OEM unlock setting te zijn. Deze enabled anders kun je niet rooten.
Mooi alles werkt. Maar... Ik wilden hem opschonen nadat alle apps vanuit google backup erop gekomen waren.
Hersteld naar fabrieks instellingen. Maar wat nu... Schijnbaar staat die OEM lock weer aan !!
Nu start ie niet meer op, gelocked zegt ie en er is een ander kernel zegt ie.

Of ik dat goed ga krijgen. Heb nog niet gevonden na zoeken op internet.
Als ik hem voor reparatie moet aanbieden gaat me dar geld kosten ben ik bang........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
janegsm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 00:27:
Nou lekker, uiteindelijke toch de 32gb edge plus gekocht.
Helemaal blij ondanks de 32gb.
Dan ook maar rooten....
Blijkt er een OEM unlock setting te zijn. Deze enabled anders kun je niet rooten.
Mooi alles werkt. Maar... Ik wilden hem opschonen nadat alle apps vanuit google backup erop gekomen waren.
Hersteld naar fabrieks instellingen. Maar wat nu... Schijnbaar staat die OEM lock weer aan !!
Nu start ie niet meer op, gelocked zegt ie en er is een ander kernel zegt ie.

Of ik dat goed ga krijgen. Heb nog niet gevonden na zoeken op internet.
Als ik hem voor reparatie moet aanbieden gaat me dar geld kosten ben ik bang........
Ik heb precies het zelfde gehad. Je moet nu de originele rom downloaden bij Sammobile en die flashen met ODIN in Doenload Mode en dan start het toestel weer op..

De FRP Lock kan je er afhalen door je Google account eerst te verwijderen van het toestel of bij Ontwikkelaars opties Ontgrendelen voor OEM aan te zetten. Deze Factory Reset Protection Lock zit er sinds kort in maar vind het maar lastig oftewel onzin.

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 07-10-2015 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
Ik had idd als hoop dat een orginele rom de oplossing moet zijn. Deze aangezet om te downloaden vannacht.
Deze ochtend opnieuw met Odin erop gezet.
En idd nu gelukkig weer oke.

Dat klopt ja een lastige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Voor de liefhebbers. De cashback en charger kun je wel tegelijk aanvragen.

Die van mij zijn goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Aggressor schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:06:
Voor de liefhebbers. De cashback en charger kun je wel tegelijk aanvragen.

Die van mij zijn goedgekeurd
Ik heb eindelijk, sinds 21-09 al bezig, zojuist confirmatie gehad dat mijn beide deelnames (charger + cashback) zijn goedgekeurd. Dit wel middels vele mails, chats en telefoontjes. Uiteindelijk is mijn 'casus' geëscaleerd en heb ik te maken gehad met iemand die wel de moeite nam om de eigen voorwaarden te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Oke gelukkig is het gelukt.

Ik heb ze afgelopen vrijdagavond ingevult.. En vandaag bevestiging gehad dat het goedgekeurd is...

Ging lekker makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Atratus schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:02:
[...]

Ik heb eindelijk, sinds 21-09 al bezig, zojuist confirmatie gehad dat mijn beide deelnames (charger + cashback) zijn goedgekeurd. Dit wel middels vele mails, chats en telefoontjes. Uiteindelijk is mijn 'casus' geëscaleerd en heb ik te maken gehad met iemand die wel de moeite nam om de eigen voorwaarden te lezen.
Ik heb inmiddels een nieuw download formulier gehad via de mail, om opnieuw de cash back aktie aan te vragen. Via het originele formulier is de datum waarop ik hem heb gekocht niet meer in te vullen. Meteen vandaag op de post gedaan, wel groffe fouten daar bij Samsung is nu al 2x gebeurd. Ik moest het formulier nu naar Maastricht sturen. Dit stond er in de begeleidende brief.
Dank u voor uw vraag met betrekking tot uw deelname aan een Samsung promotie. U geeft aan dat u heeft geregistreerd voor de 75 euro cashback en dat u de melding krijgt dat u al heeft deelgenomen. Wij hebben geen registratie kunnen vinden.

In de bijlage vindt u een deelnameformulier om in te vullen en uit te printen en samsne met de gevraagde stukken per post op te sturen naar ons actie adres in Maastricht. Het volledige adres staat op het formulier. Omdat deze actie inmiddels is gesloten adviseren wij u om dit bericht ook uit te printen en bij te sluiten, zodat onze collega's in Maastricht zien dat u toestemming heeft. Wij verzoeken u vriendelijk de zending deze week nog in orde te maken.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail, via Live Chat of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvk
EJSEJS schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Voor Whatsapp berichten kun je dat gewoon instellen in de app zelf: Whatsapp > instellingen > Meldingen > Meldingengeluiden
Bedankt. Maar dat zit best diep verstop in het menu en ik ben toch benieuwd naar een snellere manier om meldingen (geluid en trilfunctie) uit te schakelen zonder data uit te schakelen of telefonisch onbereikbaar te zijn. Ik heb nog een paar van die NFC buttons liggen die ik op mijn werk zou kunnen neerleggen. Dat opent natuurlijk ook mogelijkheden..ik ga daar eens naar kijken.

En nu merk ik ook nog eens dat de telefoon gewoon blijft trillen wanneer ik via whatsapp meldingen uit zet :?

[ Voor 8% gewijzigd door paulvk op 08-10-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvk
En nog een vraag: kan ik ergens die melding uitschakelen wanneer ik dataverbinding uit zet? Dan komt er een pop up met de vraag of ik data-verbinding wel echt wil uitschakelen :') Ja natuurlijk want anders selecteer ik die optie niet :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
paulvk schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Bedankt. Maar dat zit best diep verstop in het menu en ik ben toch benieuwd naar een snellere manier om meldingen (geluid en trilfunctie) uit te schakelen zonder data uit te schakelen of telefonisch onbereikbaar te zijn. Ik heb nog een paar van die NFC buttons liggen die ik op mijn werk zou kunnen neerleggen. Dat opent natuurlijk ook mogelijkheden..ik ga daar eens naar kijken.

En nu merk ik ook nog eens dat de telefoon gewoon blijft trillen wanneer ik via whatsapp meldingen uit zet :?
Ik ben een beetje de weg kwijt wat je nou allemaal precies wilt qua instellingen, maar probeer het anders is via Instellingen > Geluiden en meldingen > Niet storen > Uitzonderingen toestaan > en daar aan en uitzetten wat je precies allemaal wilt.

En als dat goed staat kun je via het snelmenu (van boven naar onder over het scherm vegen) de knop "Niet storen" aan en uitzetten...

En anders inderdaad even een NFC button instellen met de juiste instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvk
EJSEJS schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:57:
[...]

Ik ben een beetje de weg kwijt wat je nou allemaal precies wilt qua instellingen, maar probeer het anders is via Instellingen > Geluiden en meldingen > Niet storen > Uitzonderingen toestaan > en daar aan en uitzetten wat je precies allemaal wilt.

En als dat goed staat kun je via het snelmenu (van boven naar onder over het scherm vegen) de knop "Niet storen" aan en uitzetten...

En anders inderdaad even een NFC button instellen met de juiste instellingen....
Excuses voor mijn warrig verhaal...

Ik denk dat die optie 'Niet storen' exact is wat ik wil. Ik wil tijdens mijn werk niet gestoord worden door berichten (van whatsapp, sms), maar wel telefonisch bereikbaar kunnen zijn en internetverbinding hebben voor gebruik van deezer. Bedankt voor het meedenken en ik ga die optie eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Ik ben een beetje rond aan het kijken, want ik wil de overstap maken van mijn iPhone 6 plus naar de S6 Edge+. Ik loop nog wel tegen die 32GB aan, dat is voor mij simpelweg echt te weinig (64GB eigenlijk ook, maar ok, daar vind ik nog wel een omweg voor).

De iPhone crashed bij mij echt te vaak, apps die er uit knallen schijnbaar zonder reden (de reden is te weinig geheugen, maar dat zie je natuurlijk nergens terug) en wil dus weer de overstap maken naar Android, die sinds Lollipop toch wat volwassener is geworden.

Maar 32GB is dus te weinig, dus ik zit echt te wachten op de 64GB versie, heeft iemand al een idee waar ik die (voor een niet-belachelijke prijs) kan krijgen, of wanneer deze in Nederland wordt geïntroduceerd?

Met kerst ben ik in London, dus ik zou hem eventueel daar ook kunnen halen, maar heb em natuurlijk liever eerder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gooien mensen hun hele muziek collectie erop ofzo dat 32Gb te weinig is? Dan kan ik me voorstellen dat 32Gb te weinig is.. Ik heb een Fiio X3 voor muziek, dan is zelfs 64gb inderdaad te weinig 8)

Hoe vinden jullie de vingerafdruk scanner werken? Ik vind het echt een zeik ding. Je moet de telefoon goed vast hebben en je vinger er perfect opleggen, anders vertikt die het. Bij Apple vind ik dit persoonlijk 100x beter werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Mother_Goozz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:57:
Hoe vinden jullie de vingerafdruk scanner werken? Ik vind het echt een zeik ding. Je moet de telefoon goed vast hebben en je vinger er perfect opleggen, anders vertikt die het. Bij Apple vind ik dit persoonlijk 100x beter werken...
doet het hier echt top!

in begin had ik me vingers niet op veel verschillende posities ingesteld en dan werkte het erg slecht

maar als je met 1 vinger heel veel verschillende manieren insteld gaat het bijna altijd goed, zoiets:

- als je hem in je hand hebt op aantal manieren, dus boven links rechts onder
- als je hem op de tafel hebt liggen en dan weer boven links rechts onder

en dan maybe als ie andersom zit/ligt? :) ik heb alleen me duimen gedaan, die kan je per duim nog is 2 keer instellen omdat je 4 vingers mag instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm

Had ik de 1e keer ook.
Maar toen opnieuw bij toevoegen een vingerafdruk de betreffende vinger/duim inderdaad op verschillende posities laten scannen.
Daarna werkte ie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Gooien mensen hun hele muziek collectie erop ofzo dat 32Gb te weinig is? Dan kan ik me voorstellen dat 32Gb te weinig is.. Ik heb een Fiio X3 voor muziek, dan is zelfs 64gb inderdaad te weinig 8)
...
Ik maak veel foto's en video's, mijn 128GB 6 plus zit bijna vol met foto's en video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

OverSoft schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Ik maak veel foto's en video's, mijn 128GB 6 plus zit bijna vol met foto's en video's.
Waaat? :o
Wat moet je met zoveel foto's en videos op je phone... :P

Ik heb me afdruk opnieuw toegevoegd, kijken of het beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mijn batterij verbruik is laatste week flink verslechterd. Ik had het toestel geroot maar deze week weer de originele rom terug geflashed (van sammobile via odin) en gisteren nog een factory reset gedaan maar hij gaat erg snel leeg.

ik zit nu op 46% in gebruik vanaf 05:00 (100%) 10 uur en 13 min.

Scherm is 45 min aangeweest oftewel 4%
Grootste verbruiker is Android-systeem met 18%
en Android OS met 14%

En de rest valt onder de 3% zoals Facebook en Chrome...

Toen ik het toestel net had was het veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Meulendijks89 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:16:
Mijn batterij verbruik is laatste week flink verslechterd. Ik had het toestel geroot maar deze week weer de originele rom terug geflashed (van sammobile via odin) en gisteren nog een factory reset gedaan maar hij gaat erg snel leeg.

ik zit nu op 46% in gebruik vanaf 05:00 (100%) 10 uur en 13 min.

Scherm is 45 min aangeweest oftewel 4%
Grootste verbruiker is Android-systeem met 18%
en Android OS met 14%

En de rest valt onder de 3% zoals Facebook en Chrome...

Toen ik het toestel net had was het veel beter..
DIt komt voor nu te vervallen, heb de root er weer opgezet icm CWM Recovery en heb zojuist de AUDAX rom geflashed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
voor de liefhebbers, Ultimateshield is een goeie screenprotector.
makkelijk aan te brengen, ook over het geboden gedeelte ... echt superpasvorm.
Ik zie het niet eens dat een screenprotector opzit.

iets van 11 euro op ebay

als iemand interesse heeft zoek ik wel een linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
OverSoft schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:07:
Ik ben een beetje rond aan het kijken, want ik wil de overstap maken van mijn iPhone 6 plus naar de S6 Edge+. Ik loop nog wel tegen die 32GB aan, dat is voor mij simpelweg echt te weinig (64GB eigenlijk ook, maar ok, daar vind ik nog wel een omweg voor).

De iPhone crashed bij mij echt te vaak, apps die er uit knallen schijnbaar zonder reden (de reden is te weinig geheugen, maar dat zie je natuurlijk nergens terug) en wil dus weer de overstap maken naar Android, die sinds Lollipop toch wat volwassener is geworden.

Maar 32GB is dus te weinig, dus ik zit echt te wachten op de 64GB versie, heeft iemand al een idee waar ik die (voor een niet-belachelijke prijs) kan krijgen, of wanneer deze in Nederland wordt geïntroduceerd?

Met kerst ben ik in London, dus ik zou hem eventueel daar ook kunnen halen, maar heb em natuurlijk liever eerder. ;)
Ik heb contact gehad met een Belgische aanbieder onlangs die mij vertelde dat waarschijnlijk half oktober de 64gb te koop zal zijn maar ze konden niks garanderen.
Hopelijk is het wel zo want ik ben het wachten inmiddels aardig beu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
Aggressor schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:46:
voor de liefhebbers, Ultimateshield is een goeie screenprotector.
makkelijk aan te brengen, ook over het geboden gedeelte ... echt superpasvorm.
Ik zie het niet eens dat een screenprotector opzit.

iets van 11 euro op ebay

als iemand interesse heeft zoek ik wel een linkje
Klinkt goed. Linkje niet verkeerd. Kan zelf ook wel even zoeken.
Hopelijk blijft ie aan de zijkanten ook goed zitten.

Ik heb net de Spigen FlexHD screen protector binnen, maar...is iets of wat mat.
Daar zit ik niet echt niet op te wachten, zo'n mooi helder scherm en wat mats eroverheen.
Deze zou goed moeten passen ook over zijkanten !.
Nu is hoekje van de ondergrond waar de protector op zit wat verkreukeld, (protector zelf oke)
maw kan hem niet terug sturen.
en dat voor 29,-, snik...
Er zitten er 2 in.
Als er iemand interesse in heeft... Uiteraard hoef ik daar niet de volle pond voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ja zover ik zie ziet hij goed aan de zijkanten.

Het is een full body protector ook voor de achterkant .. en debovenkant onderkant ...
Daar ben ik nu mee bezig.

(achterkant doe ik niet, want hij zit in een hoesje, en op de achterkant zit een sticker met imei

linkje en foto komt zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
janegsm schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Klinkt goed. Linkje niet verkeerd. Kan zelf ook wel even zoeken.
Hopelijk blijft ie aan de zijkanten ook goed zitten.

Ik heb net de Spigen FlexHD screen protector binnen, maar...is iets of wat mat.
Daar zit ik niet echt niet op te wachten, zo'n mooi helder scherm en wat mats eroverheen.
Deze zou goed moeten passen ook over zijkanten !.
Nu is hoekje van de ondergrond waar de protector op zit wat verkreukeld, (protector zelf oke)
maw kan hem niet terug sturen.
en dat voor 29,-, snik...
Er zitten er 2 in.
Als er iemand interesse in heeft... Uiteraard hoef ik daar niet de volle pond voor te hebben.
Ik kreeg die Spigen er voor geen meter op. Helaas dus 29 euro foetsie... Heb jij hem er wel fatsoenlijk op gekregen? Ik bleef vingerafdrukken zien en wilde niet goed plakken op de gebogen randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
Asjemenou schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:08:
[...]

Ik kreeg die Spigen er voor geen meter op. Helaas dus 29 euro foetsie... Heb jij hem er wel fatsoenlijk op gekregen? Ik bleef vingerafdrukken zien en wilde niet goed plakken op de gebogen randen.
Ik heb hem er niet opgezet. Ik weet niet hoe ie eruit ziet als ie erop zit Maar om een matte protector erop te zetten zie ik niet zo zitten. Wil in feite een ultra clear.

En idd jammer voor die 29,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
janegsm schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

Ik heb hem er niet opgezet. Ik weet niet hoe ie eruit ziet als ie erop zit Maar om een matte protector erop te zetten zie ik niet zo zitten. Wil in feite een ultra clear.

En idd jammer voor die 29,-
Ah, die spigen zou Ultra-Clear moeten zijn. Maar ik krijg hem er dus niet goed op. Je moet hem ook besprayen, maar daardoor bleef ik water zien. Hij zat gewoon voor geen meter :|

Iets anders: Welk hoesje gebruiken jullie? Ik de flip wallet van Samsung, erg fijn ding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Niet een super foto.
Maar de screenprotector is echt makkelijk aan te brengen .. en kleine oneffenheden verdwijnen na een paar uur/dagen.
ik zie nu al niks meer...

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/s65geo.jpg

Ook zit de bij deze screenprotector stripjes voor de bovenkant, zijkanten en achterkant.
Echt heel makkelijk aan te brengen ....

Beetje zeep/water of met babyshampoo ... en het gaat heel makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Aggressor schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:27:
Niet een super foto.
Maar de screenprotector is echt makkelijk aan te brengen .. en kleine oneffenheden verdwijnen na een paar uur/dagen.

[afbeelding]

Ook zit de bij deze screenprotector stripjes voor de bovenkant, zijkanten en achterkant.

Zeep/water of babyshampoo, plak je hem er dan 'nat'op?
Ziet er strak uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
je vingertoppen maak je een beetje nat.. en de screenprotector ook een beetje
zoek maar eens op youtube ... invisibleshield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
Ziet er goed uit.
Ook maar 1 besteld op ebay in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
en tip: als je bezig bent met plaatsten en er zit een vuiltje onder ...
Gewoon weer met natte vingertoppen het vuil er weg halen en de screenprotector weer een beetje nat wrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
paulvk schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Excuses voor mijn warrig verhaal...

Ik denk dat die optie 'Niet storen' exact is wat ik wil. Ik wil tijdens mijn werk niet gestoord worden door berichten (van whatsapp, sms), maar wel telefonisch bereikbaar kunnen zijn en internetverbinding hebben voor gebruik van deezer. Bedankt voor het meedenken en ik ga die optie eens uitproberen.
Je kunt ook een profielen app downloaden. Dan kun je een profiel aanmaken zoals jij het hebben wilt. Ik vind profile scheduler wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlandcrap
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-04 20:48
Zijn er meer mensen die problemen hebben met launchers op de Edge+ ?

Ik gebruik Nova launcher in combinatie met een icon-pack. Echter zodra ik beide apps geïnstalleerd heb en in gebruik neem heeft mijn Edge+ last van spontane reboots. Ik heb diverse verschillende launchers en iconpacks geprobeerd, uiteraard ook de variant waarbij er alleen gebruik werd gemaakt van een launcher, maar tevergeefs.

Zodra ik de apps verwijder en de standaardinstellingen toepas heb ik (tot op heden) geen last gehad van spontane reboots. Daarbij moet ik opmerken dat ik het idee heb (maar niet 100% vast kunnen stellen) dat het wellicht in de combinatie met vingerafdrukscanner fout gaat. Meermaals gehad dat ik hem wilde ontgrendelen en vervolgens direct een reboot kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
lowlandcrap schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:21:

Ik gebruik Nova launcher in combinatie met een icon-pack. Echter zodra ik beide apps geïnstalleerd heb en in gebruik neem heeft mijn Edge+ last van spontane reboots. Ik heb diverse verschillende launchers en iconpacks geprobeerd, uiteraard ook de variatie waarbij er alleen gebruik werd gemaakt van een launcher, maar tevergeefs.

Zodra ik de apps verwijder en de standaardinstellingen toepas heb ik (tot op heden) geen last gehad van spontane reboots. Daarbij moet ik opmerken dat ik het idee heb (maar niet 100% vast kunnen stellen) dat het wellicht in de combinatie met de vingerafdrukscanner fout gaat. Meermaals gehad dat ik hem wilde ontgrendelen en vervolgens direct een reboot kon verwachten.
Ik gebruik Nova laucher op mijn Edge+ vanaf het begin.. nooit problemen mee gehad. Misschien een Factory Reset doen en dan meteen Nova er op misschien helpt dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
lowlandcrap schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:21:

.... niet 100% vast kunnen stellen) dat het wellicht in de combinatie met vingerafdrukscanner fout gaat. Meermaals gehad dat ik hem wilde ontgrendelen en vervolgens direct een reboot kon verwachten.
Ik gebuik TSF Shell launcher.
Ik heb ook soms last van spontane boots.
Idd ook na aanmelden.
Vandaag nog niet. Ik heb verder nog niets onderzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Nog even ter afsluiting. Samsung heeft mijn cashback + charger promoties beide goedgekeurd. Ik heb zelfs een bos bloemen gehad voor de ontstane situatie. Zeer netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik ben sinds de release bezitter van de S6 Edge+. Ben over het algemeen zeer tevreden over de telefoon, echter zijn er een aantal dingen waarvan ik benieuwd ben of er meerdere mensen zijn die daar last van hebben.

Allereerst, het opladen..

Wanneer ik mijn telefoon aansluit aan de fast charger moet ik hem er vaak meerdere keren in en uit halen voordat hij eindelijk eens begint met snel opladen.

Het meest vreemde vind ik nog dat als die aangeeft dat ie word opgeladen via kabel, het het ene moment bijv. 3 u en 5 min zou duren maar zodra ik de kabel er opnieuw in doe is het ineens 4 u en 7 min..

Ook wil bij mij de "Edge-balk" aan de zijkant af en toe niet verschijnen en is mijn toestel al 4/5 keer spontaan uitgevallen..

Graag hoor ik van jullie of er meer mensen zijn die er last van hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:05:
Goedemiddag,

Ik ben sinds de release bezitter van de S6 Edge+. Ben over het algemeen zeer tevreden over de telefoon, echter zijn er een aantal dingen waarvan ik benieuwd ben of er meerdere mensen zijn die daar last van hebben.

Wanneer ik mijn telefoon aansluit aan de fast charger moet ik hem er vaak meerdere keren in en uit halen voordat hij eindelijk eens begint met snel opladen.

Het meest vreemde vind ik nog dat als die aangeeft dat ie word opgeladen via kabel, het het ene moment bijv. 3 u en 5 min zou duren maar zodra ik de kabel er opnieuw in doe is het ineens 4 u en 7 min..

Ook wil bij mij de "Edge-balk" aan de zijkant af en toe niet verschijnen en is mijn toestel al 4/5 keer spontaan uitgevallen..

De verschijnselen die je opnoemt horen niet op te treden.

Voor wat betreft het laden zou er na het inpluggen van de lader direct begonnen moeten worden met Fast Chargen. Zonder tussenpozen of anderzijds 'haperingen'. Kun je eens een micro-usb kabel gebruiken van een andere lader en deze aansluiten op je lader + telefoon? Misschien is de connectie niet goed. De lader zelf kan natuurlijk ook foutief zijn, dat kun je daarna testen met een andere lader.

Spontaan uitvallen mag ook niet gebeuren, zeker niet de frequentie die je hebt aangegeven. Ik heb het misschien 1 keer in een half jaar, maar dat is meestal door een bepaalde app die is vastgelopen of iets dergelijks.

Edge balk niet verschijnen is een onbekend verschijnsel voor mij. Je ziet het 'lipje' niet waarmee je kunt swipen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
....
Ook wil bij mij de "Edge-balk" aan de zijkant af en toe niet verschijnen...
Al die problemen horen natuurlijk niet. Wat betreft de Edge-balk: verschijnt die balk wel in startschermen en niet wanneer apps openstaan? Dit is namelijk een instelling, maar dat wist je misschien al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week ook een (platinum goud) Galaxy S6 Edge+. Ben ontzettend tevreden over dit toestel. Het display is echt waanzinnig, en ik vind hem verrassend fijn in de hand(terwijl ik daar eerder wat twijfels over had). Batterij verbruik valt me ook ontzettend mee, ik doe alles op de helderste stand en gebruik de telefoon best intensief op een dag. Wanneer ik laat thuis kom heb ik nog zo'n 20% - 40% over.

Omdat ik in Duitsland woonzaam ben heb ik gebruik gemaakt van een Duitse samsung actie, http://www.samsung.com/de/offer/powerplus/ , waarbij je dus een gratis Akkupack & wireless oplader toegestuurd krijgt wanneer je recent een S6 Edge+ hebt gekocht. Dit is inmiddels allemaal goedgekeurd en zou het komende week (!) nog binnen moeten krijgen. Wat een geweldige service hier in Duitsland, en dat nadat ik hem pas afgelopen maandag had aangemeld.

Voor degene die interesse hebben in een 64Gb variant, ze zijn inmiddels te koop in Duitsland, echter alleen in de kleur Silver. Silver vond ik best mooi, maar het ziet er enigzins "steriel en te technisch" uit in vergelijking met platinum/goud naar mijn smaak. 32Gb is voor mij vooralsnog voldoende wanneer je weet om te gaan met online opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
leuke actie in Duitsland.
Maar een vraagje

Ik heb zonet de gewone wireless charger binnengekregen. (ik wist niet dat er een wireless fast charger was)
Maar scheelt dit zoveel qua tijd?

En is het fast chargen niet slechter voor de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Aggressor schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:49:
Maar een vraagje

Ik heb zonet de gewone wireless charger binnengekregen. (ik wist niet dat er een wireless fast charger was)

Met de fast wireless charger laadt mijn Note 5 op van 5% tot 100% in 1u45m. Dat is zeker snel te noemen. De standaard charger doet er zo'n 3 uur over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Oke danku
Meestal laad ik hem toch 's Nachts op.

Dus dat uurtje maakt dan ook niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Aggressor schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:49:
Maar een vraagje

De wireless fast charger is zo'n 1.4X sneller met opladen (zo'n 50 minuten sneller voor de Note 5/S6 Edge +).

Bron: http://www.gottabemobile....-wireless-charging-video/

Voor wat ik heb gelezen is het nogal gemixt of snel laden slechter/beter is. Ik maak me er niet zo druk om.

Bron: http://www.nu.nl/gadgets/...-bij-sneller-opladen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hmm nu begin ik wel te twijfelen...

Deze kan ik eventueel wel retour sturen, en dan kost het 8 euro meer voor de fast charger pad halen.
Twijfel twijfel...

Misschien is het beter voor de batterij, of slechter... tips? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Aggressor schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:21:
Hmm nu begin ik wel te twijfelen...

Deze kan ik eventueel wel retour sturen, en dan kost het 8 euro meer voor de fast charger pad halen.
Twijfel twijfel...

Misschien is het beter voor de batterij, of slechter... tips? :O
Ik zou uit gaan van je voorkeuren. Als jij de charger alleen in de nacht gaat gebruiken, dan is een fast charger voor jou niet 'nodig'. Ik heb de fast chargers puur vanwege gemak, even snel voordat ik de deur uit ga nog even goed opladen.

Tegen de tijd dat de batterij dusdanig slecht is geworden, ben je al lang toe aan een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 10-09 19:51
Screen protector besteld maar plakt toch niet helemaal goed aan de randen (Olixar) van maar liefst 30,- :/

Iemand die toevallig een link heeft van een glazen screen protector? Om elke keer geld uit te geven en er op gokken dat hij niet vast kan zitten heb ik ook geen zin meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Glazen zou ik ook niet aan beginnen met de gebogen kant ...
Mijn invisibleshield zit er nog steeds perfect op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:19
Aggressor schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:27:
Niet een super foto.

[afbeelding]

Welke screen protector is deze? Link waar ik het kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
blue13x schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Welke screen protector is deze? Link waar ik het kan kopen?
ZAGG InvisibleShield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
invisibleshield op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Volgens mij ligt het er echt aan hoe de protector erop gezet wordt. Mijn Spigen curved screenprotector zit er al weken strak op. Nergens last van loslatende randen oid..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Heb je een link naar de specifieke ebay verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zaterdag Samsung s6 edge ontvangen
Maar nu kijk ik op me scherm zie ik een hele streep lopen hebben er meer mensen last van kan geen foto plaatsen want weet niet hoe dat moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen bedankt voor de reacties.

De Edge balk verschijnt bij mij ook soms niet als ik mijn smart view cover open, zodra ik mijn telefoon weer lock en dan weer unlock verschijnt deze meestal wel weer.

Ik zal voor het opladen een ander kabeltje gebruiken om te kijken of dat dat werkt.

Wanneer je trouwens die wireless charger van samsung hebt stopt ie met opladen zodra de batterij vol is, daardoor zal je batterij niet "overladen" worden dus op de lange termijn is draadloos laden beter naar mijn idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
verkeerd

[ Voor 92% gewijzigd door Aggressor op 12-10-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Jammer dat Duitsland wel de S6 Edge+ 64GB krijgt: http://allaboutsamsung.de...nd-ab-sofort-erhaeltlich/

En in Nederland krijgen we alleen 32GB.

Zijn er goede Duitse webshops die de 64GB naar NL shippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Net gechat met een medewerker die verwacht waarschijnlijk rond de kerst pas de 64gb in Nederland.
Ik zit nu echt te twijfelen om voor een ander toestel te gaan want ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met samsung dat het allemaal zolang duurt met de 64gb versie, echt een goede reclame voor ze *not*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
darud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:44:
Net gechat met een medewerker die verwacht waarschijnlijk rond de kerst pas de 64gb in Nederland.
Ik zit nu echt te twijfelen om voor een ander toestel te gaan want ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met samsung dat het allemaal zolang duurt met de 64gb versie, echt een goede reclame voor ze *not*.
Volgens mij weten ze het helemaal niet. Ik kan niet wachten, anders gwn via amazon.de kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
MaxICT heeft het op voorraad, maar 984 euro is iets teveel voor iets met een advies prijs van 899: http://maxict.nl/product/...s-sm-g928f-64gb-4g-silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Vandaag een derde mail gehad ivm de promotie van Samsung, de draadloze lader/hoes. Zal binnen een paar dagen bezorgd worden, zo meldden ze. Ben benieuwd of het iets is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
heutsm schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:18:
Vandaag een derde mail gehad ivm de promotie van Samsung, de draadloze lader/hoes. Zal binnen een paar dagen bezorgd worden, zo meldden ze. Ben benieuwd of het iets is. :)
Ik heb vandaag dezelfde mail gehad, alleen ben ik in mijn geval heel benieuwd hoe het met de cash back aktie af gaat lopen. Ik had alles netjes gestuurd een tijdje geleden, maar kreeg geen mailtje terug. Vorige week maar eens even contact opgenomen met Samsung waar men doodleuk vertelde niet te hebben ontvangen. Ik heb de dag erna een mail gehad die ik moest uitprinten invullen en met allle overige benodiheden opnieuw opgestuurd in envelop deze keer naar Maastricht, tot nu toe nog niets vernomen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
blue13x schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:40:
MaxICT heeft het op voorraad, maar 984 euro is iets teveel voor iets met een advies prijs van 899: http://maxict.nl/product/...s-sm-g928f-64gb-4g-silver
Lijkt me niet zo'n fijn bedrijf, heb hun al eens gebeld over en galaxy S6 blue 2 maanden geleden. Stond netjes op hun site met prijs, even gebeld en hele verhalen. Het kwam er op neer dat het toestel helemaal niet op voorraad was maar via via ergens uit Duitsland moest komen, met andere woorden iets aanbieden wat er niet is en de prijs viel ook nog tegen, geeft me een slecht gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
blue13x schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:40:
Dus... 984 ex btw !! Nog erger...

Update:
Intussen is het op de site aangepast, nu 954 incl..

[ Voor 7% gewijzigd door janegsm op 19-10-2015 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Goedemiddag,

Ik wilde hier net ook een bericht voor aanmaken. Snelle oplader werkt dus pas na een x aantal keer inpluggen. Soms tot wel 10x. Maar vaak geef ik gewoon de moed op.

De telefoon loopt hier meerdere malen per week vast waardoor ik een hard reset moet geven. Heb mijn toestel sinds 8 september en ben hier niet echt blij mee als dit de standaard blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Zou dan toch eens contact opnemen met Samsung. De genoemde problemen herken ik nl niet met mijn edge+.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Janet_ schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Ik wilde hier net ook een bericht voor aanmaken. Snelle oplader werkt dus pas na een x aantal keer inpluggen. Soms tot wel 10x. Maar vaak geef ik gewoon de moed op.

De telefoon loopt hier meerdere malen per week vast waardoor ik een hard reset moet geven. Heb mijn toestel sinds 8 september en ben hier niet echt blij mee als dit de standaard blijkt te zijn.
Ik snap niet waarom je het toestel nog hebt. Ik had hem al lang terug gestuurd als de mijn toestel zo (niet) zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Hoe is het bij julie met het Stagefright lek hier nog steeds aanwezig. Het zou fijn zijn als Samsung met de oplossing zou komen voor de edge+. Ik draai de Audaxrom maar ook hier zit het lek er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Dit klinkt misschien een beetje raar, maar...
Als ik m'n telefoon plat op het bureau en onder m'n beeldscherm heb liggen, en ik kijk naar het computerscherm, heb ik last van een soort 'flikkering' van het beeldscherm van de telefoon in m'n ooghoeken. Heeft iemand anders hier last van? Dit heb ik bij vorige telefoons nog nooit gehad en ik gebruik vaak mijn telefoon in deze opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
pappaleone schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:03:
Hoe is het bij julie met het Stagefright lek hier nog steeds aanwezig. Het zou fijn zijn als Samsung met de oplossing zou komen voor de edge+. Ik draai de Audaxrom maar ook hier zit het lek er nog steeds in.
Ik las op XDA dat er één of andere beveiliging geactiveerd wordt als je iets wilt flashen als je een google-account hebt ingesteld op de edge plus. Heb jij hier ervaringen mee?

Mijn Edge Plus is nog stock, want ik word wat huiverig om iets te flashen. Heb jaren ervaring met flashen op verschillende HTC's maar met samsung is toch net wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
HugoFR schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Ik las op XDA dat er één of andere beveiliging geactiveerd wordt als je iets wilt flashen als je een google-account hebt ingesteld op de edge plus. Heb jij hier ervaringen mee?

Mijn Edge Plus is nog stock, want ik word wat huiverig om iets te flashen. Heb jaren ervaring met flashen op verschillende HTC's maar met samsung is toch net wat anders.
Nee hoor niet dat ik weet, een ding moet je niet vergeten als je gaat flashen. Je moet in het menu ontwikkelaars opties: Ontgrendelen voor Oem versies aanzetten anders wordt het moeilijk om terug in je telefoon te komen, telefoon raakt dan in een bootloop.
Ps de optie om in ontwikkelaars opties te komen krijg je door in het software menu 7 of 8x op buildnummer te drukken. Dan komt het ontwikkellaarsmenu tevoorschijn succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Bas_De_Beer schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:41:
Dit klinkt misschien een beetje raar, maar...
Als ik m'n telefoon plat op het bureau en onder m'n beeldscherm heb liggen, en ik kijk naar het computerscherm, heb ik last van een soort 'flikkering' van het beeldscherm van de telefoon in m'n ooghoeken. Heeft iemand anders hier last van? Dit heb ik bij vorige telefoons nog nooit gehad en ik gebruik vaak mijn telefoon in deze opstelling.
Dit noemen ze inferentie storing.
Neem eens een kijkje hier: Wikipedia: Interferentie (natuurkunde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atratus schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:31:
[...]

De verschijnselen die je opnoemt horen niet op te treden.

Voor wat betreft het laden zou er na het inpluggen van de lader direct begonnen moeten worden met Fast Chargen. Zonder tussenpozen of anderzijds 'haperingen'. Kun je eens een micro-usb kabel gebruiken van een andere lader en deze aansluiten op je lader + telefoon? Misschien is de connectie niet goed. De lader zelf kan natuurlijk ook foutief zijn, dat kun je daarna testen met een andere lader.

Spontaan uitvallen mag ook niet gebeuren, zeker niet de frequentie die je hebt aangegeven. Ik heb het misschien 1 keer in een half jaar, maar dat is meestal door een bepaalde app die is vastgelopen of iets dergelijks.

Edge balk niet verschijnen is een onbekend verschijnsel voor mij. Je ziet het 'lipje' niet waarmee je kunt swipen dus?
Het spontaan uitvallen werd bij mij veroorzaakt door thema. Heb ze er allemaal afgegooid en successievelijk er weer opgezet totdat ik de boosdoener had
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste