Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:50

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vg6lCiu0J9tbqtGZk4Zq3HZh/full.jpg

Galaxy S6 Edge+

Vond je de Samsung Galaxy S6 Edge al mooi, maar het toestel net iets te klein? Dan is de nieuwe Samsung Galaxy S6 Edge+ met een 5,7 inch Quad HD Super AMOLED display scherm precies het toestel dat je zoekt.

De eigenschap van Edge toestellen zijn de afgeronde zijkanten. Dit unieke dual-edge design van deze 5,7 inch smartphone (phablet?) wordt gecombineerd met een geavanceerde camera en snelle oplaadtijden, zowel draadloos als met draad. De accucapaciteit is tevens vergroot naar 3000 mAh, maar dat is met een scherm van 5,7 inch geen overbodige luxe. De oplaadtechnologie zou ook verder verbeterd zijn, opladen met draad gaat nu 10 procent sneller en draadloos opladen gaat maar liefst 35 procent sneller. Het volledig opladen van de nieuwe Samsung Galaxy S6 edge+ duurt bedraad 90 minuten en 120 minuten met de draadloze lader (extra accessoire).

De processor en 4 GB RAM bieden de volgens Samsung de krachtigste verwerkings- en opslagcapaciteit op de markt, waardoor je als gebruiker probleemloos verschillende taken tegelijk kan uitvoeren. De smartphone heeft een opslagcapaciteit van 32 GB en is beschikbaar in twee verschillende kleuren: Gold Platinum en Black Sapphire.

De Samsung Galaxy S6 edge+ is het nieuwe vlaggenschip van Samsung voor dit najaar. Het verschil met de gewone Samsung Galaxy S6 Edge (zonder plus) zijn de specs en de grootte, de gewone Edge beschikt namelijk over een scherm van 5,1 inch in plaats van 5,7 inch. De Galaxy S6 edge+ is vanaf 4 september in Nederland te koop voor een verkoopadviesprijs vanaf € 799,-.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lkHgcEDs3bkcRaQSpk2GIWgC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tBJrORTu0OyqXfg8Ug9oyAEC/full.png

Presentatie Samsung Galaxy S6 Edge+
Preview van de Samsung Galaxy S6 Edge+

Binnenkort meer info...

[ Voor 240% gewijzigd door DON PAPA op 10-11-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
GERESERVEERD

[ Voor 90% gewijzigd door DON PAPA op 12-08-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
Dank voor het openen van een nieuw topic voor de aanstaande Note5/S6+....ik ben zelf zeer benieuwd wat het gaat worden.

Ps leuke SP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13

Tammesp

Next is now

Ah, mooi dat deze topic er is. Kijk erg naar de Note5 toe, bestaat een kans dat ik mijn S6 Edge daarvoor ga in ruilen ;)

De eerste foto's zien er allemaal goed uit. Nog maar 1 nachtje slapen!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Eén topic voor twee verschillende toestellen, of alleen voor de presentatie en later splitsen?

Tevens zal de Note 5 ook later naar Europa worden gebracht, aldus alle geruchten, dus echte Stylus-liefhebbers zullen nog wel eventjes moeten wachten zo lijkt het. Beide devices lijken me mooi, helemaal doordat de lijn van metaal / glas is voortgezet van de S6-serie, maar het zijn gewoon beide niet mijn devices.

Dan liever de S6 Edge, net wat handzamer...

[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 12-08-2015 20:22 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:21:
Eén topic voor twee verschillende toestellen, of alleen voor de presentatie en later splitsen?
Eerst maar eens kijken hoeveel verschillen er tussen de S6 edge+ en Note 5 zullen zitten. Er is nu ook een gezamenlijke topic voor de S6 en S6 edge omdat daar de verschillen heel klein zijn, en dat werkt prima tot nu toe volgens mij...

[ Voor 34% gewijzigd door DON PAPA op 12-08-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat jij wilt natuurlijk, initiatief is alvast top dat sowieso :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Tammesp schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:14:
Kijk erg naar de Note5 toe, bestaat een kans dat ik mijn S6 Edge daarvoor ga in ruilen ;)
Yep zo zit ik zelf ook, had voor de S6 een Note 3 en Note 4 en ondanks dat de S6 een heel fijn toestel is mis ik toch het iets grotere scherm en de stylus-pen van de Note versie. Dus grote kans dat ik straks weer overstap naar de Note 5. Nog een paar uur en dan weten we wat Samsung allemaal heeft bedacht voor hun vlagenschip :)

[ Voor 78% gewijzigd door DON PAPA op 13-08-2015 11:38 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Hmm, heb de hele presentatie gezien, ondanks alles al was uitgelekt valt het me toch een beetje tegen.
Met name de keuze van een 3000mA accu te gebruiken is voor Note 4 gebruikers een behoorlijke stap terug.... Het glas van de Note 5 is natuurlijk mooi, ik ga er ook van uit dat deze over niet al te lange tijd gewoon in Nederland in de winkels zal liggen. Maar maakt "mooie" covers als de S-View covers moeilijker te bevestigen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:13
Bullet NL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:49:
Hmm, heb de hele presentatie gezien, ondanks alles al was uitgelekt valt het me toch een beetje tegen.
Met name de keuze van een 3000mA accu te gebruiken is voor Note 4 gebruikers een behoorlijke stap terug.... Het glas van de Note 5 is natuurlijk mooi, ik ga er ook van uit dat deze over niet al te lange tijd gewoon in Nederland in de winkels zal liggen. Maar maakt "mooie" covers als de S-View covers moeilijker te bevestigen.
Note 5 zal niet beschikbaar zijn in Europa. Ja ik weet het, het is niet te geloven.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Samsung houdt wel een kleine slag om de arm. In het persbericht is te lezen dat de Note 5 "vooralsnog niet in Europa wordt uitgebracht." er is dus nog hoop.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de Note 5 ook wat vind tegen vallen, had gehoopt dat er een SD-slot in had gezeten en grotere accu had ook zeer welkom geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 14-08-2015 00:14 ]

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:12
Vind het belachelijk dat de note 5 niet in Europa komt, zit ik al die tijd om te wachten. Komt er zo'n domme s6 edge voor terug.....

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:03
Komt er zo'n domme s6 edge voor terug.....
:X

Ik begrijp uw teleurstelling maar hier ga je toch uit de bocht hoor!

Note 5 komt dichterbij de Apple iPhone 6S plus en dit is hetgeen dat belangrijk is 8)7

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:04
Bullet NL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:49:
Met name de keuze van een 3000mA accu te gebruiken is voor Note 4 gebruikers een behoorlijke stap terug....
Dit dus....

Had mijn zinnen gezet op een Note 5 maar de S6 Edge+ gaat het zeker niet worden. Dan wacht ik liever op de reviews van de Moto X style(pure, zodat via US motomaker te gebruiken is) of misschien dat Sony nog kan verrassen.
Grappige is wel dat ik wel net meteen even heb gekeken wat een Note4 bij een evt verlenging doet. Dat icm een knappe Spigen hoes en zo'n extra batterijkit kan het zo maar worden.

• rolandos582
RigolleM schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:04:
[...]
:X

Ik begrijp uw teleurstelling maar hier ga je toch uit de bocht hoor!

Note 5 komt dichterbij de Apple iPhone 6S plus en dit is hetgeen dat belangrijk is 8)7
Nooit dat er bij mij Apple in mijn huis, die meuk zou verboden moeten worden.
GroeneThee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:18:
[...]

Dit dus....

Had mijn zinnen gezet op een Note 5 maar de S6 Edge+ gaat het zeker niet worden. Dan wacht ik liever op de reviews van de Moto X style(pure, zodat via US motomaker te gebruiken is) of misschien dat Sony nog kan verrassen.
Grappige is wel dat ik wel net meteen even heb gekeken wat een Note4 bij een evt verlenging doet. Dat icm een knappe Spigen hoes en zo'n extra batterijkit kan het zo maar worden.
Heb de note 1, 2 en 3 gehad. De note 4 vond ik de moeite niet waard. Dus ik zit al tijden op de note 5 te wachten en dan krijg je dit. De S6 vind ik geen goed alternatief. Zeker niet de edge met die lelijke randen. Heel jammer dit van Samsung. :X :X

• RigolleM
rolandos582 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:41:
[...]

Nooit dat er bij mij Apple in mijn huis, die meuk zou verboden moeten worden.
U snapt de pointe niet ;)

• rolandos582
Wat is je punt dan precies? 8)7

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:26
Voor mij net zo. Samsung........gemiste kans. Nu werk ik met de note 3. perfect. Zoals hier te lezen, heeft iedereen zo zijn smaak. Voor mij géén apple in ieder geval.
Deze komt als vervanger in de richting: http://www.gsmarena.com/huawei_mate_8-7239.php

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13

Tammesp

Next is now

Hmmm. Snap Samsung nu niet helemaal met hun "Next is now" moto. Ze hebben de Note serie uitgebracht voor de "werkpaarden" onder ons, maar de note 5 kun je dat niet meer noemen vind ik. Bij zo'n toestel hoort gewoon een micro sd kaart slot met een verwijderbaar accu, nu laten ze het design voor, wat ik bij een note serie iets minder belangrijk vind dan de S reeks. Helaas een verwarde set van Samsung onder de power users. Verder is de S6 edge+ echt een juweeltje, prima hardware en gelukkig nu met software voor de sneltoetsen op de edge!! Dit kan kan nog wel eens mijn opvolger worden. Maar eerst maar wachten op een prijsverlaging voor de + versie ;) Al met al een middelmatige nieuwe reeks telefoons uit het Samsung kamp. Verder kijk uit naar de tweakers die een S6 edge + gaan aanschaffen, is gewoon een prachtding!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Ik heb de topic laten aanpassen naar "[Samsung Galaxy S6 Edge+] Ervaringen en Discussie" omdat de Note 5 toch voorlopig niet naar de Benelux komt, en we anders alleen maar discussies krijgen over de Note 5 die er voorlopig toch niet is voor de Benelux...

[ Voor 27% gewijzigd door DON PAPA op 14-08-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Samsung probeert met de Note 5/S6 zoveel mogelijk klanten te stelen bij Apple door hun design zo dicht mogelijk aan te sluiten bij de iPhone. Apple fan boys gaan ze niet overtuigen, maar heb er in mijn directe omgeving toch die overschakelen op Samsung komende van een iPhone.

Niemand hier die stilstaat bij het feit dat extern geheugen het toestel serieus vertraagd, daarom de keuze om geen SD-slot meer te voorzien, zeker met de snelle disken die ze nu in de S6-reeks en Note 5 zitten hebben.
Beetje te vergelijken met Froome die je op een omafiets zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Het ontbreken van het sd card slot...
Wat doen jullie toch met je telefoon dat je hem zo snel vol krijgt ;)

Een werkpaard kun je de nieuwe Note nog steeds wel noemen volgens mij. Kan we weinig beroepen voorstellen waar je meer opslaggeheugen in je telefoon nodig hebt.

Vol zetten met muziek? Kan je ook Spotify / soundcloud of whatever voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

De Note 5 is in vrijwel geen enkel opzicht een upgrade ten opzichte van de Note 4, dat valt simpelweg niet te ontkennen. Hoe mooi het design ook is, er ontbreken meer features dan dat er bij zijn gekomen: een kleinere batterij, geen SD-kaart slot, geen IR-Blaster. De voorkeur voor het design is wellicht begrijpelijk vanuit de gedachte dat power users slechts een klein deel van de potentiële markt vormen, maar toch jammer. Zelf zal ik na de Note 3 en Note 4 ook de overstap niet maken en me gaan oriënteren op een ander toestel, wellicht de nieuwe Nexus of de Moto X Style.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Probeer eens een paar VR games en videos (als deze telefoon al een variant van de Gear VR gaan ondersteunen), dat vreet ruimte. Aan de andere kant kun je veel van die zaken (met name games) nu ook al niet op SD opslaan dus heel veel lost dat ook niet op.

Verder als je veel reist en dus regelmatig offline bent of een slechte verbinding hebt zijn cloudoplossingen niet ideaal.

Ook kopiëren van grote videos is in mijn ervaring sneller via een cardreader dan met de foon aan de USB.

Bijna alle dingen die ik fijn vind aan de Note 4 heeft Samsung ons nu ontnomen in de S6 Edge+: de batterij (capaciteit en swapbaarheid), de microSD, en de pen. Het enige dat overblijft (het goede scherm) hebben ze misvormd en vragen ze extra geld voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Inmiddels kun je de S6 Edge+ bestellen op de Samsung website wat mij alleen opvalt is dat daar alleen de 32GB versie en de kleuren Zwart en Gold worden aangeboden. Zal dit inhouden dat de 64GB versie en de kleuren Wit en Zilver ook in Europa aan ons neus voorbij gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
In het uitpak-event gaf Samsung aan dat Note gebruikers de meest loyale gebruikers zijn. Hoe wordt die loyaliteit beloond? Door de Note 5 in eerste instantie niet uit te brengen in Europa. Opmerkelijk is dat de event werd afgetrapt met het feit dat er 2 toestellen zijn die aansluiten op specifieke doelgroepen. Dit hele verhaal haal je vervolgens onderuit door de doelgroepen slechts voor 1 keuze te stellen. Althans, voorlopig.

Ik ben er op gewezen dat dit marketingtechnisch goed te verklaren is. Aangezien er veel geld om gaat in de branding van het toestel, is het handiger om de hele S6 familie de revue te kunnen laten passeren in 1 reclamespot/advertentie etc. Voor een (nieuwe) Note is een andere reclamespot vereist.

Toch verwacht ik dat de Note 5 binnen afzienbare tijd in Nederland verkrijgbaar zal zijn. Hebben wij dit riedeltje namelijk niet eerder gehoord met de Note 4 Edge die niet in NL verkrijgbaar zou uitkomen? Ik denk dat Samsung zich heeft vergist in de vraag naar Edge versies van de S6. Daaruit leiden zij af dat dit wellicht ook zal gelden voor de phablet toestellen. Hier willen zij op inspelen door voldoende voorraad te hebben. Shareholders ook weer happy.

Zelf heb ik een Note 3 gehad en ik gebruik nu een Note 4. De bouwkwaliteit, het mooiere scherm, maar vooral de verbeterde camera met optische stabilisatie hebben ervoor gezorgd dat ik blij ben met de overstap. De Note 5 doet mij niet zoveel. Schrijven met de S-Pen terwijl het scherm uit staat is een interessante feature die ik wellicht 2 keer in het jaar zou kunnen gebruiken. Extra ram kan handig zijn, maar als de software ook obeser wordt, dan schiet je er per saldo weinig mee op. Waarschijnlijk houd ik m'n Note 4 voorlopig. Ik zie mijzelf in ieder geval niet overstappen naar een S6+. Los van het design, zijn de vernieuwingen marginaal te noemen.

Mijn 2 centen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
EJSEJS schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:31:
Inmiddels kun je de S6 Edge+ bestellen op de Samsung website wat mij alleen opvalt is dat daar alleen de 32GB versie en de kleuren Zwart en Gold worden aangeboden. Zal dit inhouden dat de 64GB versie en de kleuren Wit en Zilver ook in Europa aan ons neus voorbij gaan ?
Dat zou jammer zijn... Ik had mijn ogen op een zilveren 64GB versie ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Chester schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:32:
[...]
Dat zou jammer zijn... Ik had mijn ogen op een zilveren 64GB versie ;(
Ja dat vind ik ook, mijn keus lag ook bij een zilveren 64 of een 128GB model. Ik zou het ook wel een hele vreemde set van Samsung vinden als ze deze modellen niet gaan leveren in Nederland, want de kleinere Galaxy S6 edge kun je in hun shop wel in 4 kleuren en in de variatie van 32 tot 128GB bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 14-08-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een ontzettend domme beslissing om de Note 5 in Europa te schrappen. Ziet er in mijn ogen tien keer mooier uit dan de Galaxy S6 edge plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Hallo allemaal,

Wat is momenteel de beste actie voor de S6 edge bij een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Ik heb via chat navraag gedaan bij Samsung NL over welke versie's van de S6 Edge+ beschikbaar komen in Nederland, voorlopig zal dit enkel de kleuren zwart en gold zijn en alleen met 32GB opslag. Of dit later nog gaat veranderen weten ze niet....

[ Voor 101% gewijzigd door DON PAPA op 14-08-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:04
Een petitie om de Note 5 toch naar Europa te brengen.
http://blog.clove.co.uk/2...to-europe-note5foreurope/

[ Voor 48% gewijzigd door GroeneThee op 14-08-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 09:32
Ik heb 2 vragen waarvan ik hoop dat tweakers of gebruikers die kunnen beantwoorden;

1. waarom hebben de note 5 en de edge plus geen USB-c aansluiting? Lijkt me een gemiste kans.

2. (belangrijker) als de note 5 en de edge plus hardware technisch hetzelfde zijn, is de software dan ook gelijk. Maw kan ik een losse note 5 stylus kopen en die met de edge plus gebruiken als ware het een note 5?

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:32
1. Geen idee
2. De note 5 en de Edge+ zijn hardware technisch niet helemaal aan elkaar gelijk. De note 5 heeft nog een extra laag in het scherm zitten die het mogelijk maakt om de stylus te kunnen gebruiken. Aangezien de Edge+ deze laag niet heeft heb je dus niets aan een note 5 stylus

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Vanaf nu graag postings over de Note 5 posten in deze topic

[ Voor 64% gewijzigd door DON PAPA op 15-08-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
De edge plus lijkt me inderdaad een betere keuze dan de note 5..de note 4 lijkt me dan weer een betere keuze dan een edge plus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Heb de S6 Edge Plus vandaag in handen gehad en kunnen vergelijken met m'n Note 4. Hij voelt een stuk kleiner aan, hij is iets smaller en de gebogen randen versterken het gevoel nog. De Note 5 hadden ze hier ook maar vond ik minder interessant, die heeft gebogen randen aan de achterkant ipv de voorkant (scherm).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/68qUxnWl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Myedvyed schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:44:
Heb de S6 Edge Plus vandaag in handen gehad en kunnen vergelijken met m'n Note 4. ..... De Note 5 hadden ze hier ook ....

[afbeelding]
Mazzelaar. En waar is 'hier'? Ook in de US liggen ze toch nog niet in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Myedvyed schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:44:
Heb de S6 Edge Plus vandaag in handen gehad en kunnen vergelijken met m'n Note 4. Hij voelt een stuk kleiner aan, hij is iets smaller en de gebogen randen versterken het gevoel nog. De Note 5 hadden ze hier ook maar vond ik minder interessant, die heeft gebogen randen aan de achterkant ipv de voorkant (scherm).

[afbeelding]
Hmm, die gouden versie ziet er mooier uit dan ik had verwacht. Alleen jammer dat de 64GB versie hier nergens te krijgen is :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

heutsm schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Mazzelaar. En waar is 'hier'? Ook in de US liggen ze toch nog niet in de winkels?
In de Filippijnen, hij is ook hier alleen nog maar te pre-orderen overigens, maar ligt wel al in de winkels. Ik was ook verbaasd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars2thev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik ben nu al letterlijk een uur aan het Googlen om uit te zoeken welk land / welke landen de zilveren variant krijgen. Nul resultaat. Nu heb ik ook geen Google diploma, dus weet iemand hier wél het antwoord op?

Persoonlijk vind ik dat de mooiste uitvoering en heb er wel iets extra's (i.v.m. verzend- en invoerkosten) voor over om 'm te kopen in een ander land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
lars2thev schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 02:42:
Ik ben nu al letterlijk een uur aan het Googlen om uit te zoeken welk land / welke landen de zilveren variant krijgen. Nul resultaat. Nu heb ik ook geen Google diploma, dus weet iemand hier wél het antwoord op?

Persoonlijk vind ik dat de mooiste uitvoering en heb er wel iets extra's (i.v.m. verzend- en invoerkosten) voor over om 'm te kopen in een ander land...
Stop maar met zoeken want die is er volgens mij gewoon nog niet, net als dat je de 128GB versie. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat de Note 5 voorlopig nog niet naar Europa komt, gewoon omdat die er ook nog veel te weinig zijn. Maar dit zal Samsung nooit toegeven, want die geven liever de behoefte van hun eigen klanten de schuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad, net als velen, erg gecharmeerd van de zilveren variant. Tot dusver alleen de zwarte en gouden versie in webshops gezien (pre-order). Vraag me af hoe lang ze hiermee gaan wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week de zilveren versie ge pre orderd bij media markt belgie.staat gewoon te koop op de site!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 17-07 18:47
Famoso schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:30:
De Note 5 is in vrijwel geen enkel opzicht een upgrade ten opzichte van de Note 4, dat valt simpelweg niet te ontkennen. Hoe mooi het design ook is, er ontbreken meer features dan dat er bij zijn gekomen: een kleinere batterij, geen SD-kaart slot, geen IR-Blaster. De voorkeur voor het design is wellicht begrijpelijk vanuit de gedachte dat power users slechts een klein deel van de potentiële markt vormen, maar toch jammer. Zelf zal ik na de Note 3 en Note 4 ook de overstap niet maken en me gaan oriënteren op een ander toestel, wellicht de nieuwe Nexus of de Moto X Style.
Ik vind het wel een flinke upgrade tov de note4

Sneller
Geen lag
Beter design
Beter scherm
Betere camera
Betere en frissere UI
Beter speaker geluid
Betere S pen
Dunnere bezels
Sneller opladen zowel draadloos als bedraad
Net zo goede accuduur ondanks kleinere accu
Veel betere vingerafdruk sensor
Beter multitasken

Enigste nadeel zou SD kaart kunnen zijn en voorruit een IR blaster voor wie die nog gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Raar dat ie daar wel te koop is. Bij Coolblue België staat ie ook niet in het zilver.
Denk dat het voor mij de 'gouden' wordt. Vind zwart niet zo mooi (nu een zwarte Note4 na een witte Note3). Die zilveren lijkt mij nog mooier.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:18:
ik heb vorige week de zilveren versie ge pre orderd bij media markt belgie.staat gewoon te koop op de site!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Bij samsung zelf besteld, staat op morgen afleveren. Ben benieuwd. Ga voor de goudkleurige. Clear view cover is al binnen.😄 Vind vormgeving belangrijk en die is eindelijk ok wat mij betreft. Wel jammer dat je geen micro sd meer kunt gebruiken. Vond ik altijd wel een pluspunt t.o.v Apple. Alleen photo's en muziek uploaden vanaf m'n Mac wordt nog een uitdaging denk ik. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Waar heb je de clearview cover vandaan? Heb hem nog nergens kunnen vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

psssst.....

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vi7odmOmHlFT23bqYF1iNueV/full.jpg

Hij ligt beter in de hand dan de normale S6 Edge ;)
Voor de gene die het nog niet gezien hebben, het witte model is een Note 4 ;)

Nog eentje... Omdat het kan...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AQkXGBXbmi0vXLEmrhchck02/full.jpg

De foto hier boven maakt ook direct het formaat verschil tussen de S6 Edge+ en de Note 4 duidelijk, de S6 Edge+ is iets langer en de Note 4 is iets breder...

[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 03-09-2015 01:18 ]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Bullet NL schreef op donderdag 03 september 2015 @ 01:07:
psssst.....

[afbeelding]

Hij ligt beter in de hand dan de normale S6 Edge ;)
Voor de gene die het nog niet gezien hebben, het witte model is een Note 4 ;)

Nog eentje... Omdat het kan...

[afbeelding]

De foto hier boven maakt ook direct het formaat verschil tussen de S6 Edge+ en de Note 4 duidelijk, de S6 Edge+ is iets langer en de Note 4 is iets breder...
Mooi hoor :9

Welke kleur is dit nou? Hij lijkt wel lichtblauw.
Waar heb je hem besteld, bij Cool Blue staat hij nog als pre-order.

Geen last van losse home-knop enz?

Speelze!! ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Jawel die is er wel. Heb de zilveren al een week nu in mijn bezit, dual sim variant zelfs.
EJSEJS schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:10:
[...]

Stop maar met zoeken want die is er volgens mij gewoon nog niet, net als dat je de 128GB versie. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat de Note 5 voorlopig nog niet naar Europa komt, gewoon omdat die er ook nog veel te weinig zijn. Maar dit zal Samsung nooit toegeven, want die geven liever de behoefte van hun eigen klanten de schuld...

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
P. vd Loo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:34:
Jawel die is er wel. Heb de zilveren al een week nu in mijn bezit, dual sim variant zelfs.
[...]
Ja ze zullen mondjes maat nu wel op voorraad gaan komen, mijn post was ook van 2 weken terug ;)

Ik kan de zilveren helaas nog nergens vinden met 64GB of 128GB, dus mocht iemand die ergens tegen komen dan hoor ik het graag...

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[ADV] Verzin een test en win een Samsung S6 edge+!

De reden van de S6edge+ die ik in mijn bezit heb ;)

Doen jullie vooral mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerritwillie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-07 21:27
http://www.phonehouse.nl/..._medium=SMC&utm_content=1
Voor liefhebbers in Den Haag en omstreken, en die er nog geen pre-order geplaatst hebben...

Ps. wees er vroeg bij, ze hebben er maar 40...
dat word hem voor mij dus zeker niet :/

[ Voor 14% gewijzigd door gerritwillie op 03-09-2015 13:23 ]

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:43
Ik ga binnenkort op vakantie naar wat nogal, uhm, diefstalgevoelig is. Nu trekt zo'n mobiel daar natuurlijk flink de aandacht, dus ik zou hem graag onopvallend verpakken voor als ik onderweg ben. De vorm van de telefoon deed mij denken aan een chocoladereep dus:

Kunnen jullie testen of er een chocoladereep verkrijgbaar is waarvan de verpakking qua afmeting matcht met de vorm van de Edge+? Dan koop ik een aantal van die repen en hoef ik niet bang te zijn dat de mobiel gestolen wordt.

• dafmay
Omabeatle schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:27:
Ik ga binnenkort op vakantie naar wat nogal, uhm, diefstalgevoelig is. Nu trekt zo'n mobiel daar natuurlijk flink de aandacht, dus ik zou hem graag onopvallend verpakken voor als ik onderweg ben. De vorm van de telefoon deed mij denken aan een chocoladereep dus:

Kunnen jullie testen of er een chocoladereep verkrijgbaar is waarvan de verpakking qua afmeting matcht met de vorm van de Edge+? Dan koop ik een aantal van die repen en hoef ik niet bang te zijn dat de mobiel gestolen wordt.
Wel extra oppassen voor je tandjes dan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Wat zijn de eerste bevindingen van de mensen die hem vandaag hebben opgehaald? Hoe bevalt het toestel? Mogelijk kies ik dit toestel eind van het jaar in plaats van mijn huidige Note 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Heeft iemand enig idee wanneer de 64gb en/of 128gb versies beschikbaar zouden komen?
Ik verleng bij KPN maar daar hebben ze nu alleen nog maar de 32gb versie, beetje aan de krappe kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Vind de zilveren wel erg mooi maar helaas niet verkrijgbaar hier of in duitsland (nog niet op voorraad). Heb wel zoveel problemen gehad met de Edge dat ik het nog niet zeker weet als ik switch van mijn huidige edge naar de edge plus.. vertrouwen is flink gezakt in Samsung :( Maar goed kan wel overstappen naar een iPhone maar als ik daar blij van wordt... :P voor de rest is er niks bijzonders uitgekomen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
joost18 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:26:
Heeft iemand enig idee wanneer de 64gb en/of 128gb versies beschikbaar zouden komen?
Ik verleng bij KPN maar daar hebben ze nu alleen nog maar de 32gb versie, beetje aan de krappe kant...
Waarschijnlijk niet, in ieder geval niet de komende 6 maanden waarschijnlijk. Maarja zeg nooit nooit. :)
Wel jammer dat bij KPN enkel de zwarte beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Laatst online: 03-09 18:49
Abonnement prijzen zijn niet hoger dan toen de Edge uitkwam.

Zal ik op bestellen klikken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afiso schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:55:
Abonnement prijzen zijn niet hoger dan toen de Edge uitkwam.

Zal ik op bestellen klikken :/
Ik wil het wel voor je doen :) , prima toestel als je geen spen hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
Goud of zwart? Bij de gouden kleur past een donkere hoes zoals deze het beste bij he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afiso schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 23:04:
Goud of zwart? Bij de gouden kleur past een donkere hoes zoals deze het beste bij he?
Volledig eigen smaak, ik vind die gunmetal dingen eigenlijk altijd passen bij zwart/grijs. Maarja ik neem ook nooit een gouden telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Vandaag overgestapt van de S6 Edge naar de S6 Edge Plus. :) Wat een beest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Pakhtun schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:52:
[...]

Note 5 zal niet beschikbaar zijn in Europa. Ja ik weet het, het is niet te geloven.
Ik reis binnenkort weer naar Thailand, daar komt de Note5 wel uit. Als ze hem hebben gaat hij mooi mee terug naar Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tammesp schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:38:
Hmmm. Snap Samsung nu niet helemaal met hun "Next is now" moto. Ze hebben de Note serie uitgebracht voor de "werkpaarden" onder ons, maar de note 5 kun je dat niet meer noemen vind ik. Bij zo'n toestel hoort gewoon een micro sd kaart slot met een verwijderbaar accu, nu laten ze het design voor, wat ik bij een note serie iets minder belangrijk vind dan de S reeks. Helaas een verwarde set van Samsung onder de power users. Verder is de S6 edge+ echt een juweeltje, prima hardware en gelukkig nu met software voor de sneltoetsen op de edge!! Dit kan kan nog wel eens mijn opvolger worden. Maar eerst maar wachten op een prijsverlaging voor de + versie ;) Al met al een middelmatige nieuwe reeks telefoons uit het Samsung kamp. Verder kijk uit naar de tweakers die een S6 edge + gaan aanschaffen, is gewoon een prachtding!
Hoi Tamme ik heb hem al in huis schitterend. Alleen kunnen we nog geen twrp gebruiken dus ook geen Edgarf rom grrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Omabeatle schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:27:

Wat dacht je van een Nokia 3310 dan zal je niets overkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
128GB is nooit in de planning geweest, de 64GB komt op "korte termijn" naar Europa (in de UK is deze al voor te bestellen)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mensen die nova launcher gebruiken op de edge+.. hebben jullie ook dat stock widgets best groot worden weergegeven?

[ Voor 24% gewijzigd door DM89 op 05-09-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ik kan nergens nog een screenprotector vinden voor de plus, jullie een idee waar die te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:47:
Ik kan nergens nog een screenprotector vinden voor de plus, jullie een idee waar die te verkrijgen is?
http://www.spigen.com/collections/galaxy-s6-edge-plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 21:18
Ik was ook de trotse beziiter van een edge+ sinds gisteren. Heb er maar tot gisterenavond plezier van gehad helaas. Ik blij als een kind de hele dag in de weer met dit prachtige toestel, s avonds op de bank tot laat nog mee zitten spelen. Toestel was een beetje warm van gebruik, maar zeker niet heet of zo. Ik speel er geen spelletjes of zware dingen op. Gewoon wat apps installeren en uittesten en browser, YouTube ets... Ik wil voldaan gaan slapen, wil nog iets checken op mijn surface die op de keukentafel staat en lig er mijn edge+ naast, gewoon op zijn glazen rug op de tafel, zonder cover. Terwijl ik even op de surface bezig ben hoor ik zachtjes rare geluiden, alsof er iets breekt. Maar echt minutenlang. Ik kan het niet direct thuisbrengen, kijk naar de edge+ die daar gewoon roerloos ligt. +Je kan het al raden.... Ik pak het toestel op om hem aan de lader te hangen, en voel dat er iets mis is. Heel de achterkant gewoon versplinterd! Maar echt over heel het oppervlak gebarsten in tientallen vlakken. Man man echt om te rotten. Gewoon met hem op die koudere tafel te leggen is volgens mij dat warme toestel beginnen krimpen (de metalen omlijsting volgens mij) en heeft zoveel druk op die glazen achterkant gezet dat die zomaar gebarsten is. Je kan het goed zien aan de randen waar het glas aansluit op de metalen rand, daar is het glas echt verpletterd. Hoe moet ik dat nu uitleggen in de winkel (FNAC in België)? Ik hoop dat ze mij geloven, heb net 800 euro uitgegeven aan een toptoestel en dan gebeurt zoiets... Zoals elk nieuw ding ben ik er super voorzichtig mee omgegaan. Dit is duidelijk een constructiefout, hoop voor jullie dat het geen algemeen probleem wordt. In ieder geval een goede raad, leg hem als hij warm is nooit op een koud oppervlak!!! Ik zal proberen wat foto's te posten vooraleer ik er morgen als een razende mee naar de winkel loop, nog even uitzoeken hoe ik die kan posten. Moest dit even kwijt....

https://onedrive.live.com...DI&v=3&ithint=photo%2cjpg

Afbeeldingslocatie: https://onedrive.live.com/redir?resid=7CFAA8732C1346BB!40734&authkey=!ADMWDbLtPQb7xDI&v=3&ithint=photo%2Cjpg

[ Voor 5% gewijzigd door glenner op 06-09-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Thanks, maar daar staan ze ook nog in backorder.
Ik ga er niet de deur mee uit voordat ik een screenprotector heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:35:
[...]
Thanks, maar daar staan ze ook nog in backorder.
Ow sorry, ik had via mijn mobiel gekeken en dan zie je niet dat ze in backorder staan, dus ik dacht dat ze daar op voorraad waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Voor de 64GB versie: pricewatch: Samsung Galaxy S6 edge+ 64GB Zwart

[ Voor 15% gewijzigd door DON PAPA op 06-09-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Holy Crap! Dat is wel heel flink balen zeg. :X En zoals je zegt, dit zou niet mogen gebeuren. Tuurlijk een flink temp verschil kan een probleem geven bij glas, maar dit was niet het geval zoals je aangeeft (toestel was op normale gebruikstemp). Ik ben van mening dat Samsung dit moet zien als constructiefout en linea recta je een nieuw toestel moet verschaffen!!!

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 06-09-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Na mijn weten komt de 64GB eraan in paar weken, maar de 128GB versie wordt van dit toestel niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
glenner schreef op zondag 06 september 2015 @ 07:56:
Ik was ook de trotse beziiter van een edge+ sinds gisteren. Heb er maar tot gisterenavond plezier van gehad helaas. Ik blij als een kind de hele dag in de weer met dit prachtige toestel, s avonds op de bank tot laat nog mee zitten spelen. Toestel was een beetje warm van gebruik, maar zeker niet heet of zo. Ik speel er geen spelletjes of zware dingen op. Gewoon wat apps installeren en uittesten en browser, YouTube ets... Ik wil voldaan gaan slapen, wil nog iets checken op mijn surface die op de keukentafel staat en lig er mijn edge+ naast, gewoon op zijn glazen rug op de tafel, zonder cover. Terwijl ik even op de surface bezig ben hoor ik zachtjes rare geluiden, alsof er iets breekt. Maar echt minutenlang. Ik kan het niet direct thuisbrengen, kijk naar de edge+ die daar gewoon roerloos ligt. +Je kan het al raden.... Ik pak het toestel op om hem aan de lader te hangen, en voel dat er iets mis is. Heel de achterkant gewoon versplinterd! Maar echt over heel het oppervlak gebarsten in tientallen vlakken. Man man echt om te rotten. Gewoon met hem op die koudere tafel te leggen is volgens mij dat warme toestel beginnen krimpen (de metalen omlijsting volgens mij) en heeft zoveel druk op die glazen achterkant gezet dat die zomaar gebarsten is. Je kan het goed zien aan de randen waar het glas aansluit op de metalen rand, daar is het glas echt verpletterd. Hoe moet ik dat nu uitleggen in de winkel (FNAC in België)? Ik hoop dat ze mij geloven, heb net 800 euro uitgegeven aan een toptoestel en dan gebeurt zoiets... Zoals elk nieuw ding ben ik er super voorzichtig mee omgegaan. Dit is duidelijk een constructiefout, hoop voor jullie dat het geen algemeen probleem wordt. In ieder geval een goede raad, leg hem als hij warm is nooit op een koud oppervlak!!! Ik zal proberen wat foto's te posten vooraleer ik er morgen als een razende mee naar de winkel loop, nog even uitzoeken hoe ik die kan posten. Moest dit even kwijt....

[afbeelding]
Shit zeg daar wordt je niet vrolijk van 800 euro wegleggen en een telefoon die er zo uitziet. In ieder geval geen goede reclame. Meteen terug naar de winkel en een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
pappaleone schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:56:
[...]

Shit zeg daar wordt je niet vrolijk van 800 euro wegleggen en een telefoon die er zo uitziet. In ieder geval geen goede reclame. Meteen terug naar de winkel en een nieuwe halen.
Ik hoop maar dat ze meteen een nieuwe meegeven, en dat ik geen weken moet wachten op een omruiltoestel ofzo....natuurlijk mijn note 4 reeds verkocht dus zit ik nu zonder. Durf hem niet meer aanraken, ik wil hem laten zien in excacte staat zoals toen het gisterenavond gebeurde. Ik zweer het je, de glassplinters sprongen er nog af terwijl ik er naar keek. Net zoals een knisperend broodje dat je net uit de oven hebt gehaald en aan het afkoelen is.....alleen duurder :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
glenner schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:13:
[...]

Ik hoop maar dat ze meteen een nieuwe meegeven, en dat ik geen weken moet wachten op een omruiltoestel ofzo....natuurlijk mijn note 4 reeds verkocht dus zit ik nu zonder. Durf hem niet meer aanraken, ik wil hem laten zien in excacte staat zoals toen het gisterenavond gebeurde. Ik zweer het je, de glassplinters sprongen er nog af terwijl ik er naar keek. Net zoals een knisperend broodje dat je net uit de oven hebt gehaald en aan het afkoelen is.....alleen duurder :-(
En anders langs een Samsung service center gaan, een nieuwe achterkant zit er binnen no-time weer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89

[afbeelding]
Wow, zwaar klote zeg :( hoop dat dit snel opgelost wordt voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zou iemand hier Nova Launcher willen proberen, deze heb ik gister geinstalleerd en werkt goed op de widgets na.. die zien er erg groot uit. Ik gebruik altijd de wekker widget en de opschoon widget waar ook het ram gebruik instaat enzo maar die zijn dan een stuk groter dan in de touchwiz launcer en dat ziet er niet mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
[...]

Het lijkt wel of het glas te strak in het frame heeft gezeten waardoor het helemaal niets kan hebben. Ik den k dat ze hier niet onderuit komen om meteen een nieuwe mee te geven, in ieder geval succes en houdt ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Get them while they're hot!

Maar even serieus, dit is echt wel heel vreemd. Mocht dit meer gaan voorkomen zou ik als Samsung Mobile zijnde toch wel een beetje bang worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:27:
Zou iemand hier Nova Launcher willen proberen, deze heb ik gister geinstalleerd en werkt goed op de widgets na.. die zien er erg groot uit. Ik gebruik altijd de wekker widget en de opschoon widget waar ook het ram gebruik instaat enzo maar die zijn dan een stuk groter dan in de touchwiz launcer en dat ziet er niet mooi uit.
Was het niet zo dat je dpi settings aan kunt passen in nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:29:
[...]

Was het niet zo dat je dpi settings aan kunt passen in nova?
Ik zou het niet weten? Heb dit nog niet eerder gehad.

Nova:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GUXKVPkLjqUu7VN1aoUIiszQ/full.png

Touchwiz:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vtDJP0482Pen6KTyUHgr5jc1/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door DM89 op 06-09-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Meulendijks89 schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:37:
[...]

Ik zou het niet weten? Heb dit nog niet eerder gehad.

Nova:

[afbeelding]

Touchwiz:

[afbeelding]
Je kunt de widget toch gewoon verkleinen, door op de widget te drukken en dan in het menu formaat kiezen. Als ik dan de klok widget smaller maak in de hoogte verkleint hij gewoon op mijn S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
EJSEJS schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:44:
[...]

Je kunt de widget toch gewoon verkleinen, door op de widget te drukken en dan in het menu formaat kiezen. Als ik dan de klok widget smaller maak in de hoogte verkleint hij gewoon op mijn S6
Klopt dat kan maar dan wordt de widget niet meer goed weergegeven. Misschien ligt het aan de S6 Edge+? Kleiner dan oo de bovenstaande foto gaat niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
pappaleone schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:27:
[...]

Het lijkt wel of het glas te strak in het frame heeft gezeten waardoor het helemaal niets kan hebben. Ik den k dat ze hier niet onderuit komen om meteen een nieuwe mee te geven, in ieder geval succes en houdt ons op de hoogte.
Dat is excact wat ik ervan denk... Dat het glas geen speling had. Hopelijk is dit een alleenstaand geval. Hou jullie zeker op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
Heel sneu wat je toestel is overkomen. Ik ben sinds gisteren ook een trotse bezitter en ben tot nu toe heel tevreden. Geen moment nog aangevoeld dat het toestel warm aanvoelde. Nog geen games gespeeld maar wel YouTube filmpjes afgespeeld. Sinds 3 uur in de middag vol opgeladen, WiFi, YouTube, surfen tot 0:30 in de nacht en vanochtend verder en nu zit ik pas op 14% batterij power. Me mooie hoes komt dinsdag binnen https://www.knaldeals.com...sgp11704-gunmetal-1039103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Afiso schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:52:
Heel sneu wat je toestel is overkomen. Ik ben sinds gisteren ook een trotse bezitter en ben tot nu toe heel tevreden. Geen moment nog aangevoeld dat het toestel warm aanvoelde. Nog geen games gespeeld maar wel YouTube filmpjes afgespeeld. Sinds 3 uur in de middag vol opgeladen, WiFi, YouTube, surfen tot 0:30 in de nacht en vanochtend verder en nu zit ik pas op 14% batterij power. Me mooie hoes komt dinsdag binnen https://www.knaldeals.com...sgp11704-gunmetal-1039103
Ik vindt het hoesje wel mooi, maar het wel zonde dat je telefoon de originele looks kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
pappaleone schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:56:
[...]

Ik vindt het hoesje wel mooi, maar het wel zonde dat je telefoon de originele looks kwijt is.
Ja met een transparante hoes alleen hou je de originele look. Transparante hoezen vind ik er altijd kwetsbaar uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Afiso schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:52:
Bedankt...
Mijn toestel voelde ook helemaal nietoverdreven warm, alles doodnormaal. En wat batterij betreft, de korte ervaring die ik tot nog toe had was uitstekend. Veel beter dan mijn note 4 en dat al na slechts 1 laadcyclus. Zat aan 4u screen on time en had nog 22 procent over, toen de backplate brak. Met de note 4 haalde ik heel uitzonderlijk 3u in dezelfde omstandigheden. Dus thuis op wifi en relaxed browsen en youtube, nieuwsapps openen.... En nu had ik ook nogeens al mijn apps geinstalleerd. Gamen doe ik nooit....benieuwd hoe ie het op een normale werkdag zal doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Hou er wel rekening mee dat met dit soort hoesjes (extra metalen-rand) het GPS signaal behoorlijk van slag kan raken. Ik weet niet of dit ook het geval is bij dit hoesje & de Edge+, maar ik had eerst een Spigen Neo Hybrid Metal Case om mijn S6 zitten en TomTom werkte zeer slecht/niet qua GPS signaal, nu heb ik de Spigen Rugged Capsule Case en alles werkt meteen weer top. Het enige verschil tussen deze twee hoesjes is de metalen-rand...

[ Voor 30% gewijzigd door DON PAPA op 06-09-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
EJSEJS schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:06:
[...]

Hou er wel rekening mee dat met dit soort hoesjes (extra metalen-rand) het GPS signaal behoorlijk van slag kan raken. Ik weet niet of dit ook het geval is bij dit hoesje & de Edge+, maar ik had eerst een Spigen Neo Hybrid Metal Case om mijn S6 zitten en TomTom werkte zeer slecht/niet qua GPS signaal, nu heb ik de Spigen Rugged Capsule Case en alles werkt meteen weer top. Het enige verschil tussen deze twee hoesjes is de metalen-rand...
Zal het testen met me vaste afstand potje joggen en Runkeeper aan. Als ik een snellere of veel mindere tijd neer zet dan weet ik hoe het komt :) Thanks for the info d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

[afbeelding]
Ik ga er vanuit dat dit een eenmalig defect is, zo niet kan de de winter nogal een duur grapje worden dit jaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Laatst online: 10-09 17:52
En toch betwijfel ik het of Samsung dit zonder pardon omder garantie zal accepteren. Ik zou mij voorbereiden op een negatief antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 17-07 18:47
Hoe moet ik dat nu uitleggen in de winkel (FNAC in België)? Ik hoop dat ze mij geloven, heb net 800 euro uitgegeven aan een toptoestel en dan gebeurt zoiets...
Ik zou koude ondergrond niet melden. Gewoon zeggen dat het spontaan gebroken is op de tafel en dat is ook zo. Geef ze geen reden om de schuld bij jouw neer te leggen.
Ik denk dat het glas er te strak in gezeten heeft.

Ik heb het ook een keer met een Xperia Z gehad maar die staan erom bekend.

Op zich is het makkelijk te repareren want het is gewoon een glasplaatje. Op YouTube zie ik wel eens droptests en het verbaast mij juist hoe sterk het glas is. Volgens mij is het gewoon gorilla glas.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste