Hmm, dat klinkt niet tof. Ik vraag me echt af wat het is. De eerste paar dagen ging het goed. De drain, daar heb ik pas na een paar dagen wat van gemerkt. Ik begin nu zelfs te vermoeden dat het met de NL-versie is gekomen. Voorheen gebruikte ik de Duitse versie namelijk.
Als ik er maandag nog steeds last van heb zal ik weer de Duitse versie flashen om te kijken of dat verschil maakt. Moet ik nog wel even op zoek gaan naar de firmware en anders desnoods via KIES.
Zal het hier uiteraard posten.
Edit:
Gisterochtend gereset en alles opnieuw geïnstalleerd. Alhoewel ik nog niet alles heb ingesteld, al wel push email en mijn smarttracker ingesteld. Vannacht niet opgeladen en vanochtend 15-20% verbruik (vergeten wat het exacte percentage was toen ik ging slapen). Heel wat anders dan de bijna 50% van gisteren.
En nu haat ik Samsung nog veel meer dan ik al deed... Ik kan geen fonts uit de store meer gebruiken. Echt een hondenstreek van Samsung weer!
Na de upgrade bleef mijn voorgeïnstalleerd font werken. Maar na een reset kan ik enkel installeren, echter niet toepassen. Daarvoor moet ik bij de Galaxy store zijn. Net zoals voor themes en dergelijke. Maar dan moet je dus een Samsung account aanmaken en dat weiger ik.
Helaas, geen graffiti font meer of zwart / donker theme

. En wat ik nog erger vind is dat ik niet van mijn email probleem af ben. Verwijderde imap emails komen gewoon terug. Ik moet ze echt op een ander apparaat verwijderen.
[
Voor 50% gewijzigd door
Die Bruine op 03-04-2016 07:44
]