Ik ben al naar de Samsung store geweest, daar gaven ze aan dat ze de problemen niet herkenden.. heb nu een berichtje op de facebook pagina van samsung mobile gezet met wat screenshots. (Na bijna een hele dag en nacht opladen maar 60 % batterij erbij..) kijken wat hun antwoord is.Mother_Goozz schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:13:
[...]
Ik snap niet waarom je het toestel nog hebt. Ik had hem al lang terug gestuurd als de mijn toestel zo (niet) zou werken.
Sinds gisteren laad m'n telefoon niet meer op. Hij was na twee dagen gebruik helemaal tot 0% gevallen, dus ik hing hem voor een half uur aan de oplader; nog steeds 0%. Daarna een half uur aan een quickcharger, nog steeds 0%. Toen overnacht aan een andere oplader dan de eerste twee gehangen, nog steeds niks.
Nu op m'n werk krijg ik hem ook niet opgeladen. Als ik het '0%'-scherm probeer te skippen en hem laat opstarten valt die vlak voor of na het lockscreen uit, dus dat werkt ook niet.
Iemand van hetzelfde probleem gehoord? Vanmiddag maar eens langsgaan naar de Samsung store.
Nu op m'n werk krijg ik hem ook niet opgeladen. Als ik het '0%'-scherm probeer te skippen en hem laat opstarten valt die vlak voor of na het lockscreen uit, dus dat werkt ook niet.
Iemand van hetzelfde probleem gehoord? Vanmiddag maar eens langsgaan naar de Samsung store.
Ik heb vandaag de Wireless Charger Pack Galaxy S6 edge+ binnen gekregen goud als iemand interesse heeft mag hij hem voor een mooi bod hebben ik heb inmiddels geen s6+ meer
ik heb ook nog de Wireless Charger Pad Galaxy S6 mag ook samen weg
ik heb ook nog de Wireless Charger Pad Galaxy S6 mag ook samen weg
Hero VII,I7 4790K ,Corsair 1866/16Gb ,H105 Sapphire 7770 oc , Samsung 840Pro 256Gb
Voor degenen die interesse hebben in de clear view cover en de S view cover: beide krassen het scherm, dus een screen protector is een must.
Ik had laatst een bruiloft van familie, ik heb toen in RAW wat foto's gemaakt. Maar in RAW formaat krijg ik gruwelijk veel ruis, als ik ze in lightroom bewerk moet ik de ruisreductie naar 60-70, en dan nog veel ruis.... in jpg helemaal geen last van ruis overdag... Hoe is dat bij jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 17-10-2015 21:24 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Misschien de ISO te hoog gehad? Is mij ook aantal keer gebeurd helaas, vergeten te checken of ie op manual of auto stond etc... Ik vind verder de ruis niet storend of overdreven.Mother_Goozz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:09:
Ik had laatst een bruiloft van familie, ik heb toen in RAW wat foto's gemaakt. Maar in RAW formaat krijg ik gruwelijk veel ruis, als ik ze in lightroom bewerk moet ik de ruisreductie naar 60-70, en dan nog veel ruis.... in jpg helemaal geen last van ruis overdag... Hoe is dat bij jullie?
Ik heb net bevestiging gekregen van een leverancier dat op 28 oktober de 64gb gold in België leverbaar is
Hier ook zaterdag de Wireless Charger Pack ontvangen. Design is prachtig maar het toestel wordt er wel echt mega zwaar door, gebruik het dus alleen om in nood ff te kunnen opladen. Tevens moet je ook je andere case (indien aanwezig) eraf halen anders past het niet. Ook foto's maken kan niet meer met de charger pack geinstalleerd. Allemaal geen ramp maar het had nog mooier geweest.
ff voor de fun: je kunt het wireless charger pack niet wireless chargen met een wireless charger pad (nice try though
)
Ook heb ik sinds een week deze tempered glass screen protector erop zitten:
http://www.skinomi.com/sk...rage-gold-tech-glass.html
Past perfect (ook de gebogen randen), installatie is ook niet moeilijk (met de juiste voorbereidingen) en super bescherming (gehard glas).
Enkele nadelen:
1) De kleur goud van de screen protector is anders dan de kleur van het toestel dus lijkt ie wat 'nepper' goud (het is meer een soort zandkleur).
2) Ik heb nog nooit een tempered glass screen protector gehad maar er lijkt een soort waas over het toestel gekomen (misschien is dat normaal?). Recht op het scherm kijkend zie je dit niet maar van de zijkant kan het best storend zijn. Het lijkt zeg maar net of er nog zo'n fabrieks-beschermfolietje op zit wat er nog afgetrokken moet worden (Misschien is dat ook wel zo
)
3) Er staat op de doos dat er een speciale laag op zit die vuil, stof en vingerdrukken afstoot.. blah blah blah. Hij is juist MAGNETISCH voor dat soort dingen.
ff voor de fun: je kunt het wireless charger pack niet wireless chargen met een wireless charger pad (nice try though

Ook heb ik sinds een week deze tempered glass screen protector erop zitten:
http://www.skinomi.com/sk...rage-gold-tech-glass.html
Past perfect (ook de gebogen randen), installatie is ook niet moeilijk (met de juiste voorbereidingen) en super bescherming (gehard glas).
Enkele nadelen:
1) De kleur goud van de screen protector is anders dan de kleur van het toestel dus lijkt ie wat 'nepper' goud (het is meer een soort zandkleur).
2) Ik heb nog nooit een tempered glass screen protector gehad maar er lijkt een soort waas over het toestel gekomen (misschien is dat normaal?). Recht op het scherm kijkend zie je dit niet maar van de zijkant kan het best storend zijn. Het lijkt zeg maar net of er nog zo'n fabrieks-beschermfolietje op zit wat er nog afgetrokken moet worden (Misschien is dat ook wel zo
3) Er staat op de doos dat er een speciale laag op zit die vuil, stof en vingerdrukken afstoot.. blah blah blah. Hij is juist MAGNETISCH voor dat soort dingen.

Heb de wireless charger pack ook binnenkregen. Deze past echter vast niet op mijn telefoon net huidige hoesje. Iemand interesse om deze te ruilen voor een charger pad (de originele voor de S6 Edge Plus)? Nog in gesealde doos...
Voor de liefhebbers in Belgie is de 64gb gold versie op voorraad
Ultimate shield via ebay gekocht. Pas perfect en heb eindelijk een full body protection
Jammer dat er alleen ontiegelijk snel krasjes opkomen die je ook gelijk zie...
Voor 11 euro en binnen 4 dagen in huis mag ik niet klagen!
Thanks for de tip, heb de mijne ook geplakt, het zit gwn perfect.Aggressor schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:27:
Niet een super foto.
Maar de screenprotector is echt makkelijk aan te brengen .. en kleine oneffenheden verdwijnen na een paar uur/dagen.
ik zie nu al niks meer...
[afbeelding]
Ook zit de bij deze screenprotector stripjes voor de bovenkant, zijkanten en achterkant.
Echt heel makkelijk aan te brengen ....
Beetje zeep/water of met babyshampoo ... en het gaat heel makkelijk...
Heb ik geen last van.. icm een flip coverKnamix schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:29:
Ultimate shield via ebay gekocht. Pas perfect en heb eindelijk een full body protection![]()
http://www.sammobile.com/...ate-battery-improvements/
Update voor de Galaxy S6 edge+ komt er aan.
Ik heb hem nog niet binnen gekregen.
Update voor de Galaxy S6 edge+ komt er aan.
Ik heb hem nog niet binnen gekregen.
Heb net de €75,- cashback ontvangen. Goeie actie van Samsung
weten jullie dit?
In china verkopen ze ook samsung laders enz..
http://www.aliexpress.com...-s6-Edge/32478220059.html
zal dit origineel zijn of namaak?
Zal je een toestel van 700 euro aan een goedkoop Chinees ladertje leggen?Aggressor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:42:
weten jullie dit?
Aangezien jezelf de accu van je telefoon niet kunt wisselen.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Software-update binnen en geïnstalleerd. Kan nog niet zeggen wat er verbeterd is, maar ik hoop op minder crashes van apps o.a. van NU.nl. Hoop ook op wat meer vrij RAM-geheugen, maar wellicht dat dat pas in 6.x wordt opgelost.
Hier ook de update. Ik heb sinds paar dagen enorme battery drain. Zelfs na een harde reset... Heb nu 7 apps geïnstalleerd en nog niet echt beter...
Vanmiddag in Belgie eindelijk een edge+ 64gb gold opgehaald.
Het deed wel even pijn met afrekenen
maar ik ben er zeer tevreden over wat een top toestel.
Het deed wel even pijn met afrekenen
Verwijderd
Iemand ervaringen met een goede screen protector voor de s6 edge+? Ik zoek er 1 die goed blijft zitten en niet al na een paar dagen loslaat. Moet ook echt bijna niet te zien zijn.
Hou mij ook even op de hoogte als je wat gevonden hebt !!Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:20:
Iemand ervaringen met een goede screen protector voor de s6 edge+? Ik zoek er 1 die goed blijft zitten en niet al na een paar dagen loslaat. Moet ook echt bijna niet te zien zijn.
Sinds vandaag ook aan de edge plus, had een oneplus one, dus qua formaat niet veel verschil, qua beeldkwaliteit wel merk ik.
ik heb tot op heden nooit een case oid op mijn telefoons gehad (alleen een sticker op de achterkant) dus ik denk dat ik bij deze edge plus ook maar weer voor een dbrand sticker op de achterkant ga.
ik heb tot op heden nooit een case oid op mijn telefoons gehad (alleen een sticker op de achterkant) dus ik denk dat ik bij deze edge plus ook maar weer voor een dbrand sticker op de achterkant ga.
Is net een paar posts boven je besproken inclusief linkje.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:20:
Ultimate shield van ebay.
Verwijderd
Daar werd toch juist van gezegd dat deze erg krasgevoelig is....Aggressor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 05:19:
[...]
Is net een paar posts boven je besproken inclusief linkje.
Ultimate shield van ebay.
nou ik weet niet wat ze doen, maar totaal geen last van.
en het is maar 1 persoon die dat zegt.. en het is geen gorilla glas wat je eropplakt he
en het is maar 1 persoon die dat zegt.. en het is geen gorilla glas wat je eropplakt he
Sinds dat mijn telefoon compleet was gedraind in een nacht, en hard reset doet die nog steeds niet echt lekker. Iedere keer staat mobiel standby bovenaan met batterij verbruik (niet apparaat standby)
Deze verscheen daarvoor helemaal niet in de batterijverbruik.
Deze verscheen daarvoor helemaal niet in de batterijverbruik.
Verwijderd
hey allemaal...
Tot vanavond toe heb ik nooit problemen gehad met mijn S6 Edge+.(geweldige telefoon overigens) Echter toen vanavond iets ter sprake kwam in het cafe waar ik met wat collega's was en wat wou opzoeken via m'n mobiel, merkte ik al snel dat mijn phone niet direct goed reageerde. Het leek of hij ontzettend extreem lagde. Spotify reageerde niet, en iets simpels als Google en standby zetten werkte ook niet naar behoren. Ik zag dat hij nog iets van 50% batterij over had en besloot uiteindelijk om maar even opnieuw op te starten...
Ondertussen stond ik deels voor lul met m'n dure telefoon die nergens op reageerde. Helaas starte de phone helemaal niet meer op. Ik vertelde dit tegen mijn collega die wat meer verstand had van samsung telefoons en merkte direct op dat m'n telefoon roodgloeiend was (dat terwijl ik niets had gedaan ermee voor een paar uur). Uiteindelijk had ik gedacht dat iets de phone had 'gedraind' en dat de batterij compleet leeg was gegaan door het één en ander...
Nu heb ik de telefoon al een paar uur in de snellader van Samsung en hij reageert echt totaal niet meer. Ik heb hem ook geprobeerd aan de oplader van m'n oude Samsung Galaxy s5 te hangen maar ook daar reageert ie niet op. Hard reset (volume knop+home button+power button tegelijkertijd) doen heeft geen resultaat opgeleverd.
Heeft 1 van jullie dit probleem al eerder gehad? Ik ben bang dat er niets meer aan te doen is en dat ik hem ter reparatie op moet sturen. Ik zal in de ochtend Samsung contacteren hierover
Graag zou ik soortgelijke ervaringen willen horen en/of ervaringen met reparatie mbt. Samsung telefoons. Wat zijn jullie ervaringen en eventuele tips met reparaties? Het komt mij totaal ongelegen(zoals altijd eigenlijk), maar ik had enkele deadlines de komende dagen en moet nu een alternatieve phone hiervoor regelen om bereikbaar te kunnen zijn.
Tot vanavond toe heb ik nooit problemen gehad met mijn S6 Edge+.(geweldige telefoon overigens) Echter toen vanavond iets ter sprake kwam in het cafe waar ik met wat collega's was en wat wou opzoeken via m'n mobiel, merkte ik al snel dat mijn phone niet direct goed reageerde. Het leek of hij ontzettend extreem lagde. Spotify reageerde niet, en iets simpels als Google en standby zetten werkte ook niet naar behoren. Ik zag dat hij nog iets van 50% batterij over had en besloot uiteindelijk om maar even opnieuw op te starten...
Ondertussen stond ik deels voor lul met m'n dure telefoon die nergens op reageerde. Helaas starte de phone helemaal niet meer op. Ik vertelde dit tegen mijn collega die wat meer verstand had van samsung telefoons en merkte direct op dat m'n telefoon roodgloeiend was (dat terwijl ik niets had gedaan ermee voor een paar uur). Uiteindelijk had ik gedacht dat iets de phone had 'gedraind' en dat de batterij compleet leeg was gegaan door het één en ander...
Nu heb ik de telefoon al een paar uur in de snellader van Samsung en hij reageert echt totaal niet meer. Ik heb hem ook geprobeerd aan de oplader van m'n oude Samsung Galaxy s5 te hangen maar ook daar reageert ie niet op. Hard reset (volume knop+home button+power button tegelijkertijd) doen heeft geen resultaat opgeleverd.
Heeft 1 van jullie dit probleem al eerder gehad? Ik ben bang dat er niets meer aan te doen is en dat ik hem ter reparatie op moet sturen. Ik zal in de ochtend Samsung contacteren hierover
Graag zou ik soortgelijke ervaringen willen horen en/of ervaringen met reparatie mbt. Samsung telefoons. Wat zijn jullie ervaringen en eventuele tips met reparaties? Het komt mij totaal ongelegen(zoals altijd eigenlijk), maar ik had enkele deadlines de komende dagen en moet nu een alternatieve phone hiervoor regelen om bereikbaar te kunnen zijn.
Ik heb dit ook gehad, mijn telefoon was op 70% toen ik ging slapen, volgende ochtend compleet leeg. Duurde even maar ging uiteindelijk wel aan, maar sindsdien heb ik de ene drain na de andere. Werkt niet meer zo lekker als daarvoor, zelfs na een hard reset... Zit te denken om hem terug te sturen, al heb ik daar totaal geen zin in eigenlijkVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:38:
hey allemaal...
Ik vind dat de camera maar slecht scherp stelt. Vaak is het beeld wazig, maar na enige tijd (> 5 seconden) wordt 't wel scherp. Word ik niet heel blij van
Ik merkte dit vanavond ook, ik wilde een foto maken in de huiskamer met licht aan en het duurde zeker 5 tot 10 seconden. Hij probeert scherp te stellen wat niet echt lukt en daarna lukt het wel.pvtonger schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:13:
Ik vind dat de camera maar slecht scherp stelt. Vaak is het beeld wazig, maar na enige tijd (> 5 seconden) wordt 't wel scherp. Word ik niet heel blij van
Bij mij zit de camera module los. Als ik een beetje schud, stelt ie meteen scherp. Terug naar de winkel dus :- (
Dat die lost zit komt door de beeldstabilisatie.pvtonger schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:18:
Bij mij zit de camera module los. Als ik een beetje schud, stelt ie meteen scherp. Terug naar de winkel dus :- (
^ Post is hierboven!
Verwijderd
Hoi, is er hier iemand die een soort "tough" case gebruikt rond zijn samsung s6 edge+ ?
Ik twijfel namelijk nog tussen een "gewone" S6 of een Edge+ , ik wil wel graag een groter scherm maar heb laten we maar zeggen relatief "kleine" handen
Als ik dan nog lees dat de edge+ niet super handig is om vast te houden twijfel ik helemaal...
Ik las wel op verschillende plaatsen dat een case zoals de Otterbox Symmetry wel voor een pak meer grip zorgt... Ik heb altijd zo'n soort cases gehad (meestal case-mate though) dus ziet er niet zo veel mee in dat de look wat verloren gaat (ja ik weet het, schandalig
)
Dus : ik wil wel een groter scherm maar heb schrik dat het "te" onhandig gaat zijn, of misschien niet dankzij zo'n case. Of zou ik voor safe gaan en de "gewone" S6 kopen...
*twijfel twijfel*
Ik twijfel namelijk nog tussen een "gewone" S6 of een Edge+ , ik wil wel graag een groter scherm maar heb laten we maar zeggen relatief "kleine" handen
Ik las wel op verschillende plaatsen dat een case zoals de Otterbox Symmetry wel voor een pak meer grip zorgt... Ik heb altijd zo'n soort cases gehad (meestal case-mate though) dus ziet er niet zo veel mee in dat de look wat verloren gaat (ja ik weet het, schandalig
Dus : ik wil wel een groter scherm maar heb schrik dat het "te" onhandig gaat zijn, of misschien niet dankzij zo'n case. Of zou ik voor safe gaan en de "gewone" S6 kopen...
*twijfel twijfel*
Ik heb zelf ook kleine handen (iPhone 5 vind ik al lastig met 1 hand te bedienen) maar heb geen moeite met de telefoon, zolang je maar niet verwacht met 1 hand te bedienen. Ik heb zelf een clear cover voor bescherming en grip, en dat gaat prima! Als je zo'n telefoon gaat inbouwen zou ik echt zeggen bespaar je het geld en koop iets anders, dat is gewoon jammer van zo'n mooie telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:29:
Hoi, is er hier iemand die een soort "tough" case gebruikt rond zijn samsung s6 edge+ ?
Ik twijfel namelijk nog tussen een "gewone" S6 of een Edge+ , ik wil wel graag een groter scherm maar heb laten we maar zeggen relatief "kleine" handenAls ik dan nog lees dat de edge+ niet super handig is om vast te houden twijfel ik helemaal...
Ik las wel op verschillende plaatsen dat een case zoals de Otterbox Symmetry wel voor een pak meer grip zorgt... Ik heb altijd zo'n soort cases gehad (meestal case-mate though) dus ziet er niet zo veel mee in dat de look wat verloren gaat (ja ik weet het, schandalig)
*twijfel twijfel*
Verwijderd
Klinkt misschien stom om te zeggen maar ik ben een meer Function over beauty , dus ik zou het iet zo erg vinden als mijn case het bedekt.
Maar ik heb schrik dat ik "spijt" ga krijgen als ik voor de kleinere S6 ga... (Ik wil een toestel uit de Galaxy S6 reeks voor de Camera en de GearVR optie)
Wat ik me wel afvroeg ivm de curves van het display, op video vind ik vaak dat de dingen die op de curves staan niet zo duidelijk lijken,
misschien is het anders als je hem zelf vasthebt, maar ik vraag me af als je bv whatsapp/facebook er hebt open staan, is het dan niet vervelend
als je tekst zo op de curves begint ? (Ik kan me moeillijk verwoorden, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Maar ik heb schrik dat ik "spijt" ga krijgen als ik voor de kleinere S6 ga... (Ik wil een toestel uit de Galaxy S6 reeks voor de Camera en de GearVR optie)
Wat ik me wel afvroeg ivm de curves van het display, op video vind ik vaak dat de dingen die op de curves staan niet zo duidelijk lijken,
misschien is het anders als je hem zelf vasthebt, maar ik vraag me af als je bv whatsapp/facebook er hebt open staan, is het dan niet vervelend
als je tekst zo op de curves begint ? (Ik kan me moeillijk verwoorden, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 13:33 ]
Ieder zo zijn ding zeg maar.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:21:
Klinkt misschien stom om te zeggen maar ik ben een meer Function over beauty , dus ik zou het iet zo erg vinden als mijn case het bedekt.
Als je met GearVR wil gebruiken, moet je hem dan niet steeds uit je hoes schroeven?
Bij mij begint whatsapp niet in de curve, Facebook misschien iets, maar totaal niet storend, en duidelijk leesbaar. Gewoon met tekst en dingen heb ik er geen last van. Misschien goed om het toestel voor jezelf te bekijken, weet je meteen groot of klein
ik vind het echt een mooi toestel en vooral met al die handige trucjes,gelukkig werkt mijn telefoon goed en zonder gebreken ben er zeer tevreden mee na een week gebruik.
Heeft iemand toevallig ervaring met het draadloos opladen?
Ik vroeg me af of dat ook werkt als je het toestel met het scherm omlaag op de lader legt. Kan er eigenlijk niets over vinden maar ik kan me voorstellen dat dat niet werkt. Snachts lijkt me dat wel zo prettig aangezien het ledje nogal fel is.
Ik vroeg me af of dat ook werkt als je het toestel met het scherm omlaag op de lader legt. Kan er eigenlijk niets over vinden maar ik kan me voorstellen dat dat niet werkt. Snachts lijkt me dat wel zo prettig aangezien het ledje nogal fel is.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
ondersteboven wil bij mij niet werken, het laadlampje van de draadloze lader gaat knipperen ipv gewoon aan.rajackar schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:32:
Heeft iemand toevallig ervaring met het draadloos opladen?
[ Voor 66% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 30-11-2015 13:40 ]
Daar was ik al bang voor maar thanks voor het checken!Gh0stw4lk3r schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:40:
[...]
ondersteboven wil bij mij niet werken, het laadlampje van de draadloze lader gaat knipperen ipv gewoon aan.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Waarom zijn er zoveel apps wel beschikbaar voor de normale S6 en S6 Edge, maar niet voor de S6 Edge Plus? Denk aan het contactloos betalen via Rabo Wallet of de nieuwe beta om in te checken in het OV via je telefoon. Hebben ze hier gewoon niet aan gedacht of zit er een daadwerkelijke reden achter?
Waarschijnlijk komt dat door de developers. Ik had zoiets met de normale S6 bij de tomtom flitsers app. Even gemeld bij de dev en het was vrij snel opgelost.
Die apps controleren op PPI. Voor de S6+ is die dan onbekend en dat maakt de app dan ongeschikt. 999/1000* werkt het gewoon goed. Workaround is de app te bemachtigen in apk en handmatig te installeren. Na installatie zal het ook gewoon updaten.
Wat hieronder wordt gezegd
... Heeft altijd zo gewerkt
Wat hieronder wordt gezegd

[ Voor 13% gewijzigd door Die Bruine op 04-12-2015 14:53 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Als de app NIET voor je beschikbaar is in de PlayStore, en je het losse APK-bestand installeert, zal deze NIET automatisch geupdate worden in de PlayStore!Die Bruine schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:42:
Die apps controleren op PPI. Voor de S6+ is die dan onbekend en dat maakt de app dan ongeschikt. 999/1000* werkt het gewoon goed. Workaround is de app te bemachtigen in apk en handmatig te installeren. Na installatie zal het ook gewoon updaten.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Iemand van jullie ook een update van Smart Manager gehad? Geen idee wat er veranderd is, maar hoop dat we nu af zijn van de irritante, ondervraagde meldingen dat er apps geoptimaliseerd kunnen worden...
Sinds begin deze week ook de S6 in bezit.
Bevalt prima!
enkel kleine opmerking. Als je telefoon helemaal leeg is (dus uitvalt) en je hem vervolgens aan de quickcharger doet, dan laad hij niet super snel op. Wanneer je de telefoon aanzet, en de quickcharger opnieuw aansluit begint hij wel snel op te laden. Iemand anders hier ervaringen mee?
Enig zicht op de marshmellow update?
En ik had nog een vraag over het gebruik van Thema's. Als ik bijvoorbeeld kies voor material Dark. Wordt de telefoon dan langzamer? lees op internet op verschillende site's dat de telefoon langzamer wordt door het gebruik van thema's:Link
Bevalt prima!
enkel kleine opmerking. Als je telefoon helemaal leeg is (dus uitvalt) en je hem vervolgens aan de quickcharger doet, dan laad hij niet super snel op. Wanneer je de telefoon aanzet, en de quickcharger opnieuw aansluit begint hij wel snel op te laden. Iemand anders hier ervaringen mee?
Ja, ik heb hem ook gehad. Nog niets echt van gemerkt.heutsm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:52:
Iemand van jullie ook een update van Smart Manager gehad? Geen idee wat er veranderd is, maar hoop dat we nu af zijn van de irritante, ondervraagde meldingen dat er apps geoptimaliseerd kunnen worden...
Enig zicht op de marshmellow update?
En ik had nog een vraag over het gebruik van Thema's. Als ik bijvoorbeeld kies voor material Dark. Wordt de telefoon dan langzamer? lees op internet op verschillende site's dat de telefoon langzamer wordt door het gebruik van thema's:Link
had van de week ook de smartmanager update gehad en krijg zojuist weer die vrolijke melding dat er apps ingesteld kunnen worden......maar nu met de optie om de melding niet meer te tonen
Zag ik ook vanmiddag. Top dat je ze kunt uitzetten!Gh0stw4lkb3r schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:04:
had van de week ook de smartmanager update gehad en krijg zojuist weer die vrolijke melding dat er apps ingesteld kunnen worden......maar nu met de optie om de melding niet meer te tonen
Sins kort binnen de fam. bezet van edge+ gelijk bij het instellen van het toestel een probleem rijker:
bedreiging: onbevoegde acties gedetecteerd.
naar smart switch gebruikt te hebben om software controleren her installeren
komt melding weer terug, heeft iemand enige ervaring er mee?
Al een paar maanden deze telefoon, maar dit heb ik nog nooit gezienice angel schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:31:
Sins kort binnen de fam. bezet van edge+ gelijk bij het instellen van het toestel een probleem rijker:
Zal je nog beter vertellen toestel uit gepakt alleen de eerste updates van uit playstore (standaard apps)HugoFR schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:20:
[...]
Al een paar maanden deze telefoon, maar dit heb ik nog nooit gezien
geinstalleerd. Toen begon de ellende met de melding van Apparaatbeveiliging:
Onbevoegde acties gedetecteerd. Start uw apparaat op nieuw op om onbevoegde wijzigingen ongedaan te maken.
Systeem op nieuw opgestart image opnieuw geïnstalleerd en begint van voor af af
via smart switch toestel herinstalleert en nieuwe update van smart switch geïnstalleerd.
krijg wederom een melding bij opstarten links boven in het scherm:
custom binary blocked by FRB lock.
Wil nadrukkelijk vermelden er is geen odin of andere programma aan te pas gekomen om te rooten. !
Kun je My Knox installeren en activeren? Zo nee, dan moet hij terug want er is mee geknoeid...
Knox geprobeerd maar geen resultaat gehad. Contact gehad met Samsung alleen die roepen als eerste heb je geroot en heb je odin gebruikt.Die Bruine schreef op woensdag 16 december 2015 @ 06:32:
Kun je My Knox installeren en activeren? Zo nee, dan moet hij terug want er is mee geknoeid...
Na wederom terug gezet naar fabrieksinstelling en her start blijft het bij opstartscherm hangen met de melding:
custom binary blocked by FRB lock.
[ Voor 5% gewijzigd door ice angel op 16-12-2015 08:10 ]
Dan zou ik toch echt naar de leverancier terug gaan. Als jij hem niet hebt geroot, dan moet het iemand anders geweest zijn. Wellicht heeft de vorige eigenaar hem geroot en is er toen achter gekomen wat voor consequenties dat heeft. Er zijn helaas van die stakkers. Als die persoon dan de telefoon meteen terug heeft gestuurd, zonder ook maar zichtbaar gebruikt te zijn, dan heb jij dus pech...
Nogmaals, ik zou contact opnemen met de verkopende partij.
Wij kunnen er verder niets aan doen. Als het bitje is omgezet kan dat echt niet meer terug gezet worden.Alleen de verkoper kan vertellen of dit toestel al eens aan iemand anders is geleverd. Het kan ook echt niet zomaar per ongeluk omgezet zijn. Daar zijn toch echt wat stappen aan vooraf gegaan.
Wij kunnen er verder niets aan doen. Als het bitje is omgezet kan dat echt niet meer terug gezet worden.Alleen de verkoper kan vertellen of dit toestel al eens aan iemand anders is geleverd. Het kan ook echt niet zomaar per ongeluk omgezet zijn. Daar zijn toch echt wat stappen aan vooraf gegaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Die Bruine op 16-12-2015 09:31 ]
Het lullig is het komt nieuw uit de doos zaterdag uit gepakt. En dan al zoveel ellende er mee.Die Bruine schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:11:
Dan zou ik toch echt naar de leverancier terug gaan. Als jij hem niet hebt geroot, dan moet het iemand anders geweest zijn. Wellicht heeft de vorige eigenaar hem geroot en is er toen achter gekomen wat voor consequenties dat heeft. Er zijn helaas van die stakkers. Als die persoon dan de telefoon meteen terug heeft gestuurd, zonder ook maar zichtbaar gebruikt te zijn, dan heb jij dus pech...
Hmm ik heb kennelijk over FRP heen gelezen. FRP melding verschijnt alleen wanneer je een custom ROM gebruikt zonder OEM unlock, of wanneer het device is gelocked door de Samsung app.
http://samsung-firmware.org/model/SM-G928F/
Zoek naar jouw firmware en flash die opnieuw. Ik weet niet wat je geflashed hebt, maar het is niet stock. Anders kreeg je die melding niet namelijk. Dus echt de originele firmware zoeken en die flashen.
Als je daarna nog een andere custom ROM wil flashen moet je dus wel eerst OEM unlock aanzetten onder Dev Ops. Doe je dat niet, dan krijg je dus dit gezeik. En die Intel Security voorlopig dus maar lekker niet aanraken
http://samsung-firmware.org/model/SM-G928F/
Zoek naar jouw firmware en flash die opnieuw. Ik weet niet wat je geflashed hebt, maar het is niet stock. Anders kreeg je die melding niet namelijk. Dus echt de originele firmware zoeken en die flashen.
Als je daarna nog een andere custom ROM wil flashen moet je dus wel eerst OEM unlock aanzetten onder Dev Ops. Doe je dat niet, dan krijg je dus dit gezeik. En die Intel Security voorlopig dus maar lekker niet aanraken
Verwijderd
Wil even laten weten dat ik een fijne screenprotector heb gekocht.
Hij is van amorus van dun glas H9 wat ook de edge randen goed beschermd.
Hij is makkelijk op te brengen en het ziet er netjes uit ook voel je hem niet zitten aan de randen.
Nu nog iets voor de achterkant 😃
Hij is makkelijk op te brengen en het ziet er netjes uit ook voel je hem niet zitten aan de randen.
Wat krijg je te zien bij software-info onder instellingen-->toestel-info. Post anders een screenshot hier.ice angel schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:30:
[...]
Het lullig is het komt nieuw uit de doos zaterdag uit gepakt. En dan al zoveel ellende er mee.
Die FRP-lock kan tevoorschijn komen door recovery/custom rom of iets dergelijks te flashen zonder de OEM-unlock te activeren. Zoals die bruine al zei.
Maar ik meen me te herinneren dat je dan sowieso niet op je homescreen kon komen.
Top.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:00:
Wil even laten weten dat ik een fijne screenprotector heb gekocht.
Waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?
Verwijderd
Heb hem gekocht bij knaldeals.com
Is 39.95
Was van de week bij mm om te kijken of ze iets hadden voor de achterkant maar was niks naar mijn zin, kreeg zelfs van de verkoper complimenten over deze screenprotector.
Is 39.95
Was van de week bij mm om te kijken of ze iets hadden voor de achterkant maar was niks naar mijn zin, kreeg zelfs van de verkoper complimenten over deze screenprotector.
Linkje wellicht?
Thanks.
Ik vind het alleen te veel geld om er zelf aan uit te geven.
Op het xda forum is een hele thread met ervaringen van zelfde varianten te vinden.
Eens kijken of daar wat tussen zit.
Thanks ziet er goed uit.
Hopelijk past het met de Tech21 evo wallet.
Sinds een dag in het bezit van de S6 Edge+ mijn i6+ en Lumia 1520 (welke wordt vervangen door de 950 XL)
Had hiervoor een Note 3.
Indruk tot nu toe:
- TouchWiz is nog steeds hetzelfde.
- Scherm ziet er mooi uit.
- Edge screen is een leuke gimmick.
- Toestel is lekker dun en houdt tot mijn verbazing redelijk goed vast zonder hoes (welke ik nog wel ga halen, Tech21 evo wallet)
- WiFi snelheid is top. D/L met 6MB p/s
TouchWiz is al een keer gecrasht toen ik bezig was met folders aanmaken

Heb maar direct een Anker Astro E7 via Amazon DE besteld aangezien ik geen juice pack kon vinden die om je toestel heen zit
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik heb de keyboard cover en een Spigen clear voor wanneer ik het toetsenbord niet nodig heb (weekend de deur uit, festival etc). De Spigen is wat mij betreft perfect.
Keyboard cover van Samsung gevalletje mwoah. De voorkant wordt niet beschermd door opstaande randen als je het keyboard niet aan de voorkant hebt bevestigd.
Screenprotector heb ik nog steeds niet. Ik wil er 1 van BSE. Maar aangezien ik nog een stuk vel van BSE heb liggen wil ik geen voorgesneden bestellen. Moet gewoon even de tijd nemen om er 1 te snijden. Zal uiteraard nooit zo netjes als een kant-en-klare zijn. Maar daar kan ik welmee leven
Keyboard cover van Samsung gevalletje mwoah. De voorkant wordt niet beschermd door opstaande randen als je het keyboard niet aan de voorkant hebt bevestigd.
Screenprotector heb ik nog steeds niet. Ik wil er 1 van BSE. Maar aangezien ik nog een stuk vel van BSE heb liggen wil ik geen voorgesneden bestellen. Moet gewoon even de tijd nemen om er 1 te snijden. Zal uiteraard nooit zo netjes als een kant-en-klare zijn. Maar daar kan ik welmee leven
Vind je het typen prettig met het keyboard cover?Die Bruine schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:34:
Ik heb de keyboard cover en een Spigen clear voor wanneer ik het toetsenbord niet nodig heb (weekend de deur uit, festival etc). De Spigen is wat mij betreft perfect.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
De feedback vind ik goed/prettig. De shortcut keys kan ik nog niet aan wennen (ALT voor numeriek en tekens). Verder mis ik verlichting en vind ik het toch wel een beetje smal om vast te houden.
Ik heb twee dagen met de Spigen gelopen, doe ik niet meer
. Als ik even gezellig wil chatten dan klik het toetsenbord erop. Wanneer ik gewoon gebruik kon maken van de vingerafdruk scanner, dan zou ik hem er waarschijnlijk meestal niet eens afhalen. Erg irritant om elke keer die cover te plaatsen/verwijderen.
Vaag, helft mist...
Anyway, ik heb een paar maanden een Z2 gehad, daarna overgestapt naar Z3 compact vanwege het formaat (altijd iPazzPort bij me). Maar na ongeveer 15 maanden ben ik toch maar gegaan voor de S6E+/Priv (geen enkele goede reden waarom wel de S6E+ Priv). Om je een idee te geven hoe hatelijk ik typen/swypen (Swiftkey ging best goed) vind: Na 15 maanden toch weer overgestapt op een fysiek toetsenbord waarbij ik het hinderlijke van plaatsen/verwijderen van de cover binnen twee dagen zonder (Spigen uitproberen) toch weer voor lief nam.
Ik heb twee dagen met de Spigen gelopen, doe ik niet meer
Vaag, helft mist...
Anyway, ik heb een paar maanden een Z2 gehad, daarna overgestapt naar Z3 compact vanwege het formaat (altijd iPazzPort bij me). Maar na ongeveer 15 maanden ben ik toch maar gegaan voor de S6E+/Priv (geen enkele goede reden waarom wel de S6E+ Priv). Om je een idee te geven hoe hatelijk ik typen/swypen (Swiftkey ging best goed) vind: Na 15 maanden toch weer overgestapt op een fysiek toetsenbord waarbij ik het hinderlijke van plaatsen/verwijderen van de cover binnen twee dagen zonder (Spigen uitproberen) toch weer voor lief nam.
[ Voor 43% gewijzigd door Die Bruine op 08-01-2016 14:25 ]
Ahaa oke dan skip ik die keyboard cover.
Heb nu een Tech21 evo wallet er om heen zitten.
Vandaag wordt mijn Amorus full cover geleverd dan kan ik mijn toestel vol in gebuik nemen.
Zonder hoesje + tempered glass gebruik ik het toestel niet
Heb nu een Tech21 evo wallet er om heen zitten.
Vandaag wordt mijn Amorus full cover geleverd dan kan ik mijn toestel vol in gebuik nemen.
Zonder hoesje + tempered glass gebruik ik het toestel niet
FML.. Laat 1 (!) keer mijn telefoon vallen terwijl ik op de plee zit. Gelijk verdomme een barst dwars over mijn scherm heen. GVD ! 
Weet iemand een beetje een goede shop voor zoiets met een schappelijke prijs? Ja, i know Google. Maar gaat mij meer om goede ervaring met soortgelijke toko's..
Weet iemand een beetje een goede shop voor zoiets met een schappelijke prijs? Ja, i know Google. Maar gaat mij meer om goede ervaring met soortgelijke toko's..
Samsung service centerBootVluchteling schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:47:
FML.. Laat 1 (!) keer mijn telefoon vallen terwijl ik op de plee zit. Gelijk verdomme een barst dwars over mijn scherm heen. GVD !
iPhone repair in Den Bosch wellicht? (doet ook Samsung :)'BootVluchteling schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:47:
http://www.iphone-repair-den-bosch.nl/samsung-reparatie/
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Das een duur grapje..Voorkant kost iets van 249,- euroBootVluchteling schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:47:
Tubes....It's what make music music!
Heb het laten doen in Schiedam, bij Ricom. Dit is een officiële Samsung service centre. Zodoende ook de garantie op mn toestel behouden.
Grapje kostte me wel 225 euro.. Gelukkig kon ik er op wachten maar wat een geld...
Grapje kostte me wel 225 euro.. Gelukkig kon ik er op wachten maar wat een geld...
Verwijderd
Hallo tweakers
Ik kwam op deze site https://www.voptelecom.nl...alaxy-s6-edge-32gb-zwart/
Een Samsung galaxy s6 edge gevonden voor 555,- euro. Is dit nou echt of niet?!
Kan iemand me helpen?
Kan iemand me helpen?
Het is geen plus versie he😉Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:05:
Hallo tweakers
Kan iemand me helpen?
Verwijderd
Ja maar dat maakt niet uit. Is het wel gewoon de echte Samsung galaxy s6 edge?
Want wat is het verschil dan tussen de plus en deze?
Dat maakt niet uit? Het is nogal een verschil. 5,1" of 5,7" displayVerwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:13:
Ja maar dat maakt niet uit. Is het wel gewoon de echte Samsung galaxy s6 edge?
Een verder, klein verschil is dat de 'kleine' Edge een IR-blaster bovenop heeft zitten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Maar is de link https://www.voptelecom.nl...alaxy-s6-edge-32gb-zwart/ dat toestel wel echt?
Hieronder een link naar Samsung Premium Support Centers...silitek schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Das een duur grapje..Voorkant kost iets van 249,- euroAchter schijnt wel goedkoop te zijn iets van 45,- euro. Hier kun je er op wachten deze jongens werken netjes http://www.gsm-world.nl/
https://www.google.com/ma...zBwEXgcUq0ss.k6BzADiSxeBo
Kostprijs 205 euro, maar wel met doorlopende garantie vanuit Samsung.
Wat je dus niet hebt als je het om de hoek laat herstellen.
Dit is inderdaad een stuk goedkoper, alhoewel nog een flink bedrag.Addiction schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:02:
[...]
Hieronder een link naar Samsung Premium Support Centers...
Ziet er niet echt betrouwbaar uit, maar waarom zou je die s6 edge daar bestellen???????Addiction schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:02:
[...]
Hieronder een link naar Samsung Premium Support Centers...
Toestel is goedkoper te bestellen op meerdere maar wel betrouwbare sites.
Dus ik snap je vraag totaal niet.

Hoezo bestellen? Hij vraagt hier wel om zijn scherm te laten vervangen hé?pappaleone schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Ziet er niet echt betrouwbaar uit, maar waarom zou je die s6 edge daar bestellen???????
Toestel is goedkoper te bestellen op meerdere maar wel betrouwbare sites.
Dus ik snap je vraag totaal niet.
205 is een stevig bedrag, maar je hebt dan ook een dure telefoon met een scherm van absolute topkwaliteit...
Sorry voor mijn verkeerde post, deze was bedoeld voor (tygho) Zijn verhaal ging ovrr het kopen van de 6edgeAddiction schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:40:
[...]
Hoezo bestellen? Hij vraagt hier wel om zijn scherm te laten vervangen hé?
205 is een stevig bedrag, maar je hebt dan ook een dure telefoon met een scherm van absolute topkwaliteit...
Sorry

Sinds 2 dagen wordt mijn batterij met 10% per 3 kwartier leeg getrokken. De batterij wordt ook erg heet. Volgens batterystats zijn de boosdoeners op 1 Android Core Apps, en op 2 Verbeterde Voorzieningen.
Ik heb geen apps geïnstalleerd in die tijd, en heb al wat Google sync dingen gedwongen gestopt, maar het heeft geen effect.
Ben niet geroot, gewoon de standaard Edge plus.
Iemand enig idee wat dit kan zijn (of beter, hoe ik dit kan voorkomen)? Voor een paar dagen terug deed ik een hele dag met een batterijlader, nu een paar uurtjes...
Ik heb geen apps geïnstalleerd in die tijd, en heb al wat Google sync dingen gedwongen gestopt, maar het heeft geen effect.
Ben niet geroot, gewoon de standaard Edge plus.
Iemand enig idee wat dit kan zijn (of beter, hoe ik dit kan voorkomen)? Voor een paar dagen terug deed ik een hele dag met een batterijlader, nu een paar uurtjes...
Bedank voor de massale reacties :-)
Het is weer gestopt zoals het gekomen is, geen flauw idee dus...
Dude, sommige Tweakers leven in het weekend 
Ik heb er regelmatig last van. Verder nog geen probleem van gemaakt. Zaterdag ben ik in slaap gevallen zonder mijn telefoon te laden. Lag naast mij met nog 15%. In de ochtend was hij gewoon leeg en uitgevallen.
Vandaag heb ik mijn telefoon het minst gebruikt sinds ik hem heb. Na 10 uurtjes is er maar 15% verbruikt. Absoluut nieuw record voor mij.
Wat ik wil zeggen, ook bij mij na een reboot opeens veel gunstiger verbruik. Al is vandaag een slecht voorbeeld.
Ik heb er regelmatig last van. Verder nog geen probleem van gemaakt. Zaterdag ben ik in slaap gevallen zonder mijn telefoon te laden. Lag naast mij met nog 15%. In de ochtend was hij gewoon leeg en uitgevallen.
Vandaag heb ik mijn telefoon het minst gebruikt sinds ik hem heb. Na 10 uurtjes is er maar 15% verbruikt. Absoluut nieuw record voor mij.
Wat ik wil zeggen, ook bij mij na een reboot opeens veel gunstiger verbruik. Al is vandaag een slecht voorbeeld.
Deze site is helaas zo dood als een pier, ik heb al paar keer gevraagd aan de moderator of de site niet samengevoegd kan worden met het gewone S6 plus s6 edge forum.LeonJ69 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:41:
Bedank voor de massale reacties :-)
Maar er wordt nog niet eens op gereageerd.

Ik merk ook dat ik niet zoveel meer hier kijk omdat er zo weinig geplaatst wordt. Topic zou inderdaad best samengevoegd kunnen worden misschien..
De telefoon blijft me verbazen, heb hem bijna 4 maanden en ben er nog net zo blij mee als de dag dat ik hem kocht, dit is me nog nooit gebeurd
(en het is een Samsung, waar ik normaal niet echt fan van ben)
Gisteren wat geprobeerd met Time Lapse app: Lapse It Pro met dit als resultaat
1483 foto's, en gerenderd op de telefoon zelf. Afgezien dat het niet echt interessant is, en door een enorm vies raam (
) gemaakt is, vind ik het best redelijk. Juist de optie om volledige sensor te gebruiken, en dan op de pc een timelapse te maken is zeer interessant en ga ik zeker uitproberen. Bedoel de foto kwaliteit voor een telefoon is geweldig te noemen
(geen zin om mijn dure DSLR voor veel time lapse te gebruiken)
De telefoon blijft me verbazen, heb hem bijna 4 maanden en ben er nog net zo blij mee als de dag dat ik hem kocht, dit is me nog nooit gebeurd

Gisteren wat geprobeerd met Time Lapse app: Lapse It Pro met dit als resultaat
1483 foto's, en gerenderd op de telefoon zelf. Afgezien dat het niet echt interessant is, en door een enorm vies raam (
Heeft iemand wel eens gemeten hoe lang het in de praktijk duurt voordat de telefoon is opgeladen?
Met mijn Wireless Fast Charger (hangt aan een CHOETECH) duurt het 85 minuten voordat hij van 0% (toestel uitgevallen vanwege lege accu) naar 100% is geladen. Die WFC gebruik ik af en toe als ik moet bijladen.
Naast mijn bed heb ik de normale Wireless Charger liggen. Daar laad ik in principe elke nacht mee op. Maar ik heb om praktische redenen niet kunnen testen hoe lang het duurt voordat de accu 100% is geladen.
Vandaar mijn vraag, heeft iemand anders dit wel uitgezocht? Ik ben ook benieuwd naar de daadwerkelijke laadtijd via de Fast charger bekabeld. Ik bedenk mij net dat ik nooit heb getest of die wel werkt. Vanavond maar eens doen dan...
EDIT:
Normale WC gaf aan 160 minuten nodig te hebben om van 12% naar 100% te gaan.
Met mijn Wireless Fast Charger (hangt aan een CHOETECH) duurt het 85 minuten voordat hij van 0% (toestel uitgevallen vanwege lege accu) naar 100% is geladen. Die WFC gebruik ik af en toe als ik moet bijladen.
Naast mijn bed heb ik de normale Wireless Charger liggen. Daar laad ik in principe elke nacht mee op. Maar ik heb om praktische redenen niet kunnen testen hoe lang het duurt voordat de accu 100% is geladen.
Vandaar mijn vraag, heeft iemand anders dit wel uitgezocht? Ik ben ook benieuwd naar de daadwerkelijke laadtijd via de Fast charger bekabeld. Ik bedenk mij net dat ik nooit heb getest of die wel werkt. Vanavond maar eens doen dan...
EDIT:
Normale WC gaf aan 160 minuten nodig te hebben om van 12% naar 100% te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Die Bruine op 21-01-2016 11:33 ]
Verwijderd
Hallo,
ik probeer mijn galaxy s6 edge te rooten, modelnummer: SM- G925F met android 5.1.1. De kernelversie is G925FXXU3Q0KN. Ik probeer de bootloader te passeren via OEM unlock door de ontwikkelaarsopties te ontgrendelen. Nadat deze ontgrendeld zijn zie ik echter de OEM unlock er niet tussen staan. (en ja ik kijk precies op de juiste plaats). Ik heb vele forums op het web doorzocht inclusief xda-developers, androidexplained en andere blogs die geen eenduidig antwoord hierop weten te geven. Ik hoop dus dat een van jullie mij kan vertellen waarom de OEM unlock niet op het toestel staat, wat ik hieraan kan doen, en zo niet of er andere opties zijn om mijn toestel SUCCESVOL te rooten.
ik probeer mijn galaxy s6 edge te rooten, modelnummer: SM- G925F met android 5.1.1. De kernelversie is G925FXXU3Q0KN. Ik probeer de bootloader te passeren via OEM unlock door de ontwikkelaarsopties te ontgrendelen. Nadat deze ontgrendeld zijn zie ik echter de OEM unlock er niet tussen staan. (en ja ik kijk precies op de juiste plaats). Ik heb vele forums op het web doorzocht inclusief xda-developers, androidexplained en andere blogs die geen eenduidig antwoord hierop weten te geven. Ik hoop dus dat een van jullie mij kan vertellen waarom de OEM unlock niet op het toestel staat, wat ik hieraan kan doen, en zo niet of er andere opties zijn om mijn toestel SUCCESVOL te rooten.
Heb je al in het sub forum S6 rooten gekeken of anders op XDA?Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:05:
Hallo,
Ben btw benieuwd wanneer android 6.0 komt want ik las dat Google al bezig is met Android 7.0
Het is gewoon belachelijk hoelang fabrikanten er over doen om MM eruit te krijgen. We zijn bijna 6 maanden na de release van MM en nog niks, inmiddels komt 7 al bijna...crzyhiphopazn schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:23:
[...]
Heb je al in het sub forum S6 rooten gekeken of anders op XDA?
Ben btw benieuwd wanneer android 6.0 komt want ik las dat Google al bezig is met Android 7.0
Mijn edge+ doet het prima, maar het is gewoon het idee, je koopt het beste van het beste en wordt behandeld als een low budget telefoon koper. Het is gewoon complete onzin om zolang erover te doen (weer aantal onzin functies erbij voor TW wat al niemand gebruikt, maar hebben we wel maanden op moeten wachten
Google zou gewoon een termijn van max 3 maanden in moeten stellen voor updates... Jammer dat de nexus serie niet mijn smaak toestellen zijn, anders was Ik direct overgegaan!
Eindelijk begonnen met de uitrol voor de G928F duurt hopelijk niet lang meer
[ Voor 30% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 03-03-2016 08:21 ]
^^ Let's eat Marshmallows! Er was al een trucje met een pit.file maar nu is dat niet meer nodig.
Niet helemaal waar, er zijn genoeg fabrikanten waar het wel binnen 2,3 maanden na de release uitgebracht wordt. Ik vind persoonlijk dat Samsung er een potje van maakt, zeker als je na gaat dat mensen die een iets ouder model hebben nog veel langer mogen wachten of helemaal geen update meer krijgen. Maar goed laten we hopen dat het snel komtHet is gewoon belachelijk hoelang fabrikanten er over doen om MM eruit te krijgen. We zijn bijna 6 maanden na de release van MM en nog niks, inmiddels komt 7 al bijna...
kever678 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:21:
Hier ook nog geen update..
Je moet ook even kijken naar de regio (SKZ is Kazakhstan) wat ik bedoelde dat ze eindelijk zijn begonnen met uitrol voor de G928F versie van dit toestel.mirelia schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:54:
Nou ik heb nog steeds niets.
Nouja de grote fabrikanten zijn hooguit een maand bezig met de uitrol, of beginnen net. Samsung maakt er inderdaad een potje van. Ik wist gewoon dat ze pas rond de aankondiging/release van die S7 MM zouden uitrollen, kansloos dat samsungbloodlynx schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:49:
[...]
Niet helemaal waar, er zijn genoeg fabrikanten waar het wel binnen 2,3 maanden na de release uitgebracht wordt. Ik vind persoonlijk dat Samsung er een potje van maakt, zeker als je na gaat dat mensen die een iets ouder model hebben nog veel langer mogen wachten of helemaal geen update meer krijgen. Maar goed laten we hopen dat het snel komt.
Vandaag nog met nexus 6p in me handen gestaan, maar trekt me echt niet, maar stock Android, loving it
Sinds kort loopt mijn 6+ dagelijks vast. Na het vastlopen wordt hij heel heet. Volgens de samsing store komt dat door een vlekje op mijn scherm ( vlek is er uit het niets gekomen) meer mensen last van dit probbleem?
Huh? Vast lopen door vlekje op het scherm?? Nooit van gehoord, en eigenlijk ook niet tegen gekomen. Heb je een factory reset geprobeerd? Je zou ook even de cache kunnen legen (soms lost dat ook rare problemen op)Janet_ schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:49:
Sinds kort loopt mijn 6+ dagelijks vast. Na het vastlopen wordt hij heel heet. Volgens de samsing store komt dat door een vlekje op mijn scherm ( vlek is er uit het niets gekomen) meer mensen last van dit probbleem?