Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Ik heb net ook een s6 edge + gekocht en ook ik ben net te laat helaas. Welke held heeft nog zo een promotiecode voor de wireless charger pack voor me? Dat zou ik enorm waarderen!

Super erg bedankt alvast!

[ Voor 7% gewijzigd door tottianovic op 25-09-2015 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Eerste custom rom nu beschikbaar http://forum.xda-develope...ent/dr-ketan-rom-t3210521. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

tottianovic schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 01:41:
Ik heb net ook een s6 edge + gekocht en ook ik ben net te laat helaas. Welke held heeft nog zo een promotiecode voor de wireless charger pack voor me? Dat zou ik enorm waarderen!

Super erg bedankt alvast!
Werkt niet, de codes zijn gekoppeld aan het mailadres van degene die ze binnen heeft gekregen. Ik heb het ook geprobeerd maar het systeem liet me niet de registratie voltooien..

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:15

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Mother_Goozz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:29:
[...]Werkt niet, de codes zijn gekoppeld aan het mailadres van degene die ze binnen heeft gekregen. Ik heb het ook geprobeerd maar het systeem liet me niet de registratie voltooien..
Vreemd, ik heb mijn code aan Tweaker Meulendijks89 gegeven en hij heeft hem gewoon kunnen registreren/gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

EJSEJS schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:46:
[...]

Vreemd, ik heb mijn code aan Tweaker Meulendijks89 gegeven en hij heeft hem gewoon kunnen registreren/gebruiken....
Huh? Volgens mij snappen ze het daar echt niet. Dit kreeg ik te horen van een Chat medewerker want ik had er 1 overgenomen van een mede tweakers, maar de aanvraag lukte dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
EJSEJS schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:46:
[...]

Klopt. Ik heb de code van EJSEJS gebruikt en het werkt gewoon bij mij.. heb ook bevestiging gehad dat het goedgekeurd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat is goed nieuws vanavond eens gaan proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Ik heb Samsung gebeld en die zeggen dat ik alleen een code nodig heb ookal is tie geregistreerd met een andere emailadres. Vriend van mij had ook een code van iemand gekregen en kon daarmee ook een wireless charger pack scoren. Dus welke held heeft zo een code voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Mbt 75,- cashback-actie:

Eerst een mail gehad van Samsung dat de aanvraag ivm de promotieactie goed ontvangen was en nu (gisteren) een mail dat de aanvraag ook geaccepteerd is. Zijn daar goed bezig bij Samsung. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
heutsm schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:39:
Mbt 75,- cashback-actie:

Eerst een mail gehad van Samsung dat de aanvraag ivm de promotieactie goed ontvangen was en nu (gisteren) een mail dat de aanvraag ook geaccepteerd is. Zijn daar goed bezig bij Samsung. :)
Ik vraag me toch af waarom je die 75,- euro en andere promoties altijd moet aanvragen via Samsung en dan nog weken moet wachten... waarom niet meteen in de winkel lijkt me toch een stuk beter :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Apart verhaal, goed om te horen dat het wel werkt. Ik kreeg om mij tegemoet te komen een nieuwe code, deze doet het ook niet... Nu moet ik de aanvraag per post opsturen }:| Op het formulier staat dat de actie periode van 4 Sept. tot 4 Oktober loopt btw..

Ach zolang het gaat werken vind ik het prima! Kreeg vanochtend bevestiging dat de Cashback actie goed was binnen gekomen bij Samsung.

Over het toestel: Ik blijf me iedere keer verbazen hoe lekker het toestel werkt. Batterij wordt langzaam aan beter. 2% drop in een nacht van 8 uur vind top! Ook de camera, vooral low light, werkt zo enorm goed. Ik heb nog geen toestel gehad die dat zo goed doet als deze! Wel merk ik dat ik maar moeilijk van het toestel kan afblijven, mijn iPad gebruik ik bijna niet meer zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:52:
[...]

Ik vraag me toch af waarom je die 75,- euro en andere promoties altijd moet aanvragen via Samsung en dan nog weken moet wachten... waarom niet meteen in de winkel lijkt me toch een stuk beter :o :+
Omdat ze op deze manier wel kunnen adverteren met €75,- korting, maar een flink gedeelte van de mensen de korting nooit zal declareren bij Samsung omdat het gedoe is. Simpelweg een minder duur grapje voor Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Wat vinden andere Samsung telefoon gebruikers eigenlijk van het feit dat Samsung zo uitermate vreemd bezig is de laatste tijd (en al langer) tov (ihb) hun concurrent Apple. Ik ben helemaal geen Apple of Samsung aanhanger/fanboy, maar vind het heel erg merkwaardig en eigenlijk behoorlijk kwalijke bedrijf-policy, de manier waarop men zo kinderachtig bezig is. Dat lijkt mij helemaal niet nodig...toch?

Enfin...als Samsung telefoon eigenaar merk ik dat ik mijzelf achter de oren begin te krabben...en mij afvraag of ik niet eens/weer naar een andere producent over moet stappen. 8)7

http://androidworld.nl/ni...h-party-iphone-6s-londen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

dafmay schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:38:
Wat vinden andere Samsung telefoon gebruikers eigenlijk van het feit dat Samsung zo uitermate vreemd bezig is de laatste tijd (en al langer) tov (ihb) hun concurrent Apple. Ik ben helemaal geen Apple of Samsung aanhanger/fanboy, maar vind het heel erg merkwaardig en eigenlijk behoorlijk kwalijke bedrijf-policy, de manier waarop men zo kinderachtig bezig is. Dat lijkt mij helemaal niet nodig...toch?

Enfin...als Samsung telefoon eigenaar merk ik dat ik mijzelf achter de oren begin te krabben...en mij afvraag of ik niet eens/weer naar een andere producent over moet stappen. 8)7

Ik ben zelf ook geen enorme aanhanger van dergelijke PR stunts. Ik hou ook niet van hele agressieve marketing.

Voor de rest probeer ik zo objectief mogelijk te kijken naar de verschillende toestellen en blijf ik veelal altijd wel bij Samsung uit komen. Het helpt dat ik zowel privé als zakelijk alles in het Google eco-systeem heb staan, dus een iPhone zal niet snel zijn weg vinden bij mij.

Wat ik wel bijzonder vind is de manier van producten onder de aandacht brengen door Samsung. Met name de PR events (Samsung Unpacked etc.) vind ik mager te noemen. Waarbij het event met de aankondiging van de Note 5 en Edge + echt ondermaats was. Ik respecteer mensen die Engels niet als moedertaal hebben meegekregen en toch een presentatie geven in het Engels, maar ik denk dat het overall veel beter overkomt om dit over te laten aan mensen die vanuit hun passie en bevlogenheid dergelijke producten aanprijzen. Daar win je meer mensen mee denk ik. Zonder de waarde aan te tasten van de Samsung hoofden/managers.

Ik doel op deze presentatie: YouTube: Samsung Galaxy Unpacked 2015 Livestream

Voor mij is de Edge + echt het beste toestel tot nu toe gebleken. Alles werkt gewoon goed en snel. De Edge functionaliteit is niet spectaculair, maar maak er meer gebruik van dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 11:23
dafmay schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:38:
Wat vinden andere Samsung telefoon gebruikers eigenlijk van het feit dat Samsung zo uitermate vreemd bezig is de laatste tijd (en al langer) tov (ihb) hun concurrent Apple. Ik ben helemaal geen Apple of Samsung aanhanger/fanboy, maar vind het heel erg merkwaardig en eigenlijk behoorlijk kwalijk zelfs als bedrijf-policy, de manier waarop men zo kinderachtig bezig is. Dat lijkt mij helemaal niet nodig...toch?

Eigenlijk is het best triest dat Samsung zich verlaagd door dit soort acties te doen, naar mijn idee hebben ze dat helemaal niet nodig en zou best wel eens averechts kunnen werken. Tevens, dacht Samsung nou echt dat de die-hard Apple fans (staan niet voor niets als eerste in de rij) ineens overstag gaan? Die mensen kwamen maar voor 1 ding.

Daarnaast vind ik het ook storend aan Samsung dat zij meer en meer op Apple beginnen te lijken (wellicht is dat juist wat ze willen, maargoed). Elke generatie vlaggenschip lijkt duurder dan de vorige (800-900 euro telefoons bij launch zijn ineens de norm lijkt het). Speerpunten als MicroSD slot en verwisselbare batterij worden keihard overboord gegooid (Natuurlijk krijg je ook wat voor terug in het design en snelheid maar voor velen was dit echt even slikken). Belachelijke prijzen voor upgrades. 100 euro voor 32GB extra interne opslag, bijna misdadig inderdaad. Niet releasen van de Note5 / 64GB/128GB Edge+ en sommige kleuren in Europa. Allemaal zaken waar Samsung bij mij toch wel vertrouwen begint te verliezen.

Desalniettemin blijft de Edge+ die ik net een paar weken heb een smartphone met een geweldige gebruikerservaring en een prachtig design die heel wat nekken doet draaien. Toch ben ik er niet zeker van dat mijn volgende telefoon ook een Samsung wordt als ze deze lijn doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Atratus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:04:
[...]

Ik ben zelf ook geen enorme aanhanger van dergelijke PR stunts. Ik hou ook niet van hele agressieve marketing.

Voor de rest probeer ik zo objectief mogelijk te kijken naar de verschillende toestellen en blijf ik veelal altijd wel bij Samsung uit komen. Het helpt dat ik zowel privé als zakelijk alles in het Google eco-systeem heb staan, dus een iPhone zal niet snel zijn weg vinden bij mij.

Wat ik wel bijzonder vind is de manier van producten onder de aandacht brengen door Samsung. Met name de PR events (Samsung Unpacked etc.) vind ik mager te noemen. Waarbij het event met de aankondiging van de Note 5 en Edge + echt ondermaats was. Ik respecteer mensen die Engels niet als moedertaal hebben meegekregen en toch een presentatie geven in het Engels, maar ik denk dat het overall veel beter overkomt om dit over te laten aan mensen die vanuit hun passie en bevlogenheid dergelijke producten aanprijzen. Daar win je meer mensen mee denk ik. Zonder de waarde aan te tasten van de Samsung hoofden/managers.

Ik doel op deze presentatie: YouTube: Samsung Galaxy Unpacked 2015 Livestream

Voor mij is de Edge + echt het beste toestel tot nu toe gebleken. Alles werkt gewoon goed en snel. De Edge functionaliteit is niet spectaculair, maar maak er meer gebruik van dan ik dacht.
Hier sluit ik me ook volkomen bij aan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 21:18
Slecht nieuws hier... Volgens fnac steekt samsung de schuld bij mij, ik mag dus opdraaien voor de herstelling van mijn gebroken achterkant. 200 euro alsjeblieft!! Uiteraard heb ik geweigerd en het toestel zo snel mogelijk terug geeist... Duurt nog meer dan een week om hem ff terug te sturen....3 weken kwijt en nog geen stap verder. Ik word er echt moedeloos van. Ik weet echt niet wat ik nog kan doen, het ding barstte verdorie voor mijn ogen stuk, hoe kan dit nou zonder een duidelijke constructiefout?? Je wil niet weten hoe druk ik mezelf al heb gemaakt... Je reinste nachtmerrie. Klantenservice, pffft. Nu zit ik er mooi mee. 800 euro en nog geen dag kunnen gebruiken. Ze mogen me op zijn minst weleens bewijzen waar mijn fout dan zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
glenner schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:12:
Slecht nieuws hier... Volgens fnac steekt samsung de schuld bij mij, ik mag dus opdraaien voor de herstelling van mijn gebroken achterkant. 200 euro alsjeblieft!! Uiteraard heb ik geweigerd en het toestel zo snel mogelijk terug geeist... Duurt nog meer dan een week om hem ff terug te sturen....3 weken kwijt en nog geen stap verder. Ik word er echt moedeloos van. Ik weet echt niet wat ik nog kan doen, het ding barstte verdorie voor mijn ogen stuk, hoe kan dit nou zonder een duidelijke constructiefout?? Je wil niet weten hoe druk ik mezelf al heb gemaakt... Je reinste nachtmerrie. Klantenservice, pffft. Nu zit ik er mooi mee. 800 euro en nog geen dag kunnen gebruiken. Ze mogen me op zijn minst weleens bewijzen waar mijn fout dan zou liggen.
Kan je niet iets regelen via de inboedelverzekering ofzo.. daarom pak ik altijd een verzekering :P

Maar goed het had niet mogen gebeuren, fnac en Samsung denken gewoon dat je het zelf hebt gedaan en probeer maar te bewijzen dat het niet zo is.. heel lastig. Van de andere kant erg jammer dat ze zo moeilijk doen over het vervangen van de achterkant vind 200 euro ook extreem veel voor de achterkant. Als je het via een andere weg doet verlies je de garantie ook dat is dus weer een lastige keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

Ik heb Coolblue al een mail gestuurd, maar misschien dat anderen hier ervaring mee hebben. Op Marktplaats biedt Coolblue enkele tweedehandse Galaxy's aan, waaronder de Edge+ voor 630. Heeft iemand hier wel eens gebruik van gemaakt icm met een/de cashbackactie van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:29:
[...]

Kan je niet iets regelen via de inboedelverzekering ofzo.. daarom pak ik altijd een verzekering :P

Maar goed het had niet mogen gebeuren, fnac en Samsung denken gewoon dat je het zelf hebt gedaan en probeer maar te bewijzen dat het niet zo is.. heel lastig. Van de andere kant erg jammer dat ze zo moeilijk doen over het vervangen van de achterkant vind 200 euro ook extreem veel voor de achterkant. Als je het via een andere weg doet verlies je de garantie ook dat is dus weer een lastige keuze..
Ik ga zowiso weleens informeren maar je zit waarschijnlijk wel met een bepaald bedrag aan vrijstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
BPP schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:47:
Ik heb Coolblue al een mail gestuurd, maar misschien dat anderen hier ervaring mee hebben. Op Marktplaats biedt Coolblue enkele tweedehandse Galaxy's aan, waaronder de Edge+ voor 630. Heeft iemand hier wel eens gebruik van gemaakt icm met een/de cashbackactie van Samsung?
Geen ervaring mee wat betreft de acties maar weet wel dat coolblue ze op marktplaatst aanbied omdat er 9 van de 10 keer iets met het toestel aan de hand was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
glenner schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:52:
[...]

Ik ga zowiso weleens informeren maar je zit waarschijnlijk wel met een bepaald bedrag aan vrijstelling...
Het is echt een rot situatie voor jou maar ik denk dat de kans erg klein is dat je gelijk krijgt en hun het toestel maken maar goed blijven proberen! En anders toch 200 neerleggen :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik heb al eerder verteld meld je bij tros radar, zij behandelen vaak dit soort dingen over telefoonfabrikanten. Niet geschoten is altijd mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Begin er niet aan, vorige keer heeft iemand anders een galaxy S6 gekocht via coolblue tweedehandse. Zo'n toestel gaat niet voor niets weg, ook deze persoon zat met een rose groen scherm. Een gloednieuwe telefoon doe je niet naar een week weg als hij goed is. Trap er niet in, coolblue is een goed bedrijf, maar ook hun moeten het toestel weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:19:
[...]

Begin er niet aan, vorige keer heeft iemand anders een galaxy S6 gekocht via coolblue tweedehandse. Zo'n toestel gaat niet voor niets weg, ook deze persoon zat met een rose groen scherm. Een gloednieuwe telefoon doe je niet naar een week weg als hij goed is. Trap er niet in, coolblue is een goed bedrijf, maar ook hun moeten het toestel weer kwijt.
Dit dus.. klant is niet tevreden met het product zetten ze er meestal bij :P dus proberen ze een ander in de hoop dat die het niet opvalt ofzo hèhè :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:51:
[...]

Dit dus.. klant is niet tevreden met het product zetten ze er meestal bij :P dus proberen ze een ander in de hoop dat die het niet opvalt ofzo hèhè :p
Ik ga zondag toch eens even die custom rom proberen ben heel benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:54:
[...]

Ik ga zondag toch eens even die custom rom proberen ben heel benieuwd. :)
Ja dat doe maar is ja :D en dan zeker even laten weten als het wat is :) Jammer dat Edgarf zijn rom (nog) niet naar de Edge+ heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:03:
[...]

Ja dat doe maar is ja :D en dan zeker even laten weten als het wat is :) Jammer dat Edgarf zijn rom (nog) niet naar de Edge+ heeft gebracht.
Volgens XDA forum is hij op vakantie, zou mooi zijn als we hem ook naar de Edge plus kunnen porteren.
Ik laat zondag even weten hoe die nieuwe rom is, morgen helaas geen tijd. ;)

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:04:
[...]

Geen ervaring mee wat betreft de acties maar weet wel dat coolblue ze op marktplaatst aanbied omdat er 9 van de 10 keer iets met het toestel aan de hand was..
Niet helemaal waar.
Er wordt genoeg geretourneerd omdat de klant niet tevreden was. 1 van de eerlijkste bedrijven in Nederland. Staat ook geregeld een onderdeel vervangen en getest. Als dat goed gedaan is lijkt het mij ook geen probleem.

Daarbij alles wat je via marktplaats koopt valt ook weer onder de garantie van 2 weken zicht termijn en retourneren zoals ze zelf vermelden.

Heb al 3 artikelen aangeschaft via deze manier en alle drie de produkten zonder gebreken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2015 07:14 ]

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:15

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Slecht nieuws hier... Volgens fnac steekt samsung de schuld bij mij, ik mag dus opdraaien voor de herstelling van mijn gebroken achterkant. 200 euro alsjeblieft!!
Pfff wat een geld wat ze daar vragen, wees slim en bestel gewoon hier even een accudeksel dan ben je tussen de 40 en 50 euro kwijt (ligt eraan welke verzend optie je kiest). Het vervangen is echt heel simpel zelf te doen (zeker nu de oude toch al stuk is), er staan genoeg voorbeeld filmpjes op youtube om te zien hoe je dit het beste kan doen...

[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 26-09-2015 09:22 ]

• DM89
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:08:
[...]

Niet helemaal waar.
Er wordt genoeg geretourneerd omdat de klant niet tevreden was. 1 van de eerlijkste bedrijven in Nederland. Staat ook geregeld een onderdeel vervangen en getest. Als dat goed gedaan is lijkt het mij ook geen probleem.

Daarbij alles wat je via marktplaats koopt valt ook weer onder de garantie van 2 weken zicht termijn en retourneren zoals ze zelf vermelden.

Heb al 3 artikelen aangeschaft via deze manier en alle drie de produkten zonder gebreken.
Coolblue is een top winkel maar had van het marktplaats gedeelte een aantal slechte ervaringen gelezen.. achja proberen kan altijd.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb denk ik zo'n 6-7 toestellen via de CB 2de kans gekocht heb, waarvan 1 een defect had. Ik heb er zelf (bijna) alleen maar goede ervaringen mee.. En als het niet bevalt kan je het binnen 2 weken gewoon terug sturen, 2 dagen later heb je je geld weer terug.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
De Samsung (137187) is nog beschikbaar.
Cashback is helaas niet geldig op Tweedekans.

Indien u het product voor de aangeboden prijs wenst, ontvang ik graag uw NAW-gegevens (naam, postcode, straat en huisnummer) en uw e-mailadres. Marktplaats beveiligt uw gegevens waardoor uw e-mailadres niet zichtbaar is voor ons. Daarna zal ik de order voor u plaatsen en u hiervan de bevestiging en uitnodiging tot betalen sturen. Na ontvangst van betaling wordt het product kosteloos opgestuurd.

Houdt u er wel rekening mee dat de advertentie blijft staan en ook aan anderen verkocht kan worden, snel handelen is dus vereist.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Annemiek Louter
Coolblue 2dekans

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:58
Ik was net bij MM de edge plus gold 32gb aan het bekijken. Dacht ga dan toch maar voor de 32gb versie, scheelt ook weer geld. Maar ik schrok van de beschikbare gb van de 32 gb. Kleine 16gb opgeslokt door het een en ander. Was maar 11gb vrij. Slik. Kan iemand aangeven als je hem koopt wat er vrij is ? Buiten wat promo video's ed die.eraf kunnen. Zou er zo'n 16gb max vrij zijn?

• pappaleone
janegsm schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:12:
Ik was net bij MM de edge plus gold 32gb aan het bekijken. Dacht ga dan toch maar voor de 32gb versie, scheelt ook weer geld. Maar ik schrok van de beschikbare gb van de 32 gb. Kleine 16gb opgeslokt door het een en ander. Was maar 11gb vrij. Slik. Kan iemand aangeven als je hem koopt wat er vrij is ? Buiten wat promo video's ed die.eraf kunnen. Zou er zo'n 16gb max vrij zijn?
Systeemgeheugen is ongeveer 7,6 GB Je hebt dus rond de 24 GB voor eigen gebruik.

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:58
pappaleone schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:32:
[...]

Systeemgeheugen is ongeveer 7,6 GB Je hebt dus rond de 24 GB voor eigen gebruik.
Bij MM maybe door demo model systeemgeheugen 15 tot 16gb in gebruik.
Wat blijft is dat je 32gb koopt maar veel minder krjjgt. Toch maar wachten op 64gb gouden. Hopelijk komt ie nog.

• pappaleone
janegsm schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:01:
[...]

Bij MM maybe door demo model systeemgeheugen 15 tot 16gb in gebruik.
Wat blijft is dat je 32gb koopt maar veel minder krjjgt. Toch maar wachten op 64gb gouden. Hopelijk komt ie nog.
Lijkt me normaal aan alles hangt een prijskaartje. Ik heb zelf altijd toestellen met 64Gb gehad. Nu voor het eerst 32GB en foto's muziek in de cloud. geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:03:
[...]

Hey ik heb inmiddels de custom rom van Dr ketan geflashed, tot nu toe de eerste uren loopt de rom prima. Later vanavond of morgen ga ik eens kijken wat de extra's zijn in de rom om wat aanpassingen te doen. Dus als je wilt hij werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Wat een drama man, ik leef echt met je mee. Wellicht kun je (als je dat al niet gedaan hebt) als bewijs aandragen dat het toestel buiten de achterkant die in duizend stukjes ligt verder nog geen schrammetje bevat. Met andere woorden, er zijn geen sporen van dat het toestel is gevallen wat mij de enige manier lijkt om dit soort schade zelf of moedwillig te veroorzaken.

Daarnaast zou je kunnen informeren bij je rechtsbijstandverzekering (als je die hebt) of zij iets zien in een zaak tegen Samsung en/of reparatiebedrijf.

Als laatste tip, maar wel de lastigste, je heel druk maken heb je uiteindelijk alleen je zelf mee en dat is het echt helemaal niet waard. Relativerend, het is 'maar' een telefoon en deze situatie is niet blijvend hoe vervelend die ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
pappaleone schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:20:
[...]

Hey ik heb inmiddels de custom rom van Dr ketan geflashed, tot nu toe de eerste uren loopt de rom prima. Later vanavond of morgen ga ik eens kijken wat de extra's zijn in de rom om wat aanpassingen te doen. Dus als je wilt hij werkt prima. :)
Betekent dit ook gelijk geen garantie meer? (Knox counter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Ik dacht dat de wireless pack actie gelukt was om te bestellen maar helaas gaat dit toch niet lukken, is er misschien iemand die mij wilt helpen die geen interesse heeft in het wireless pack en graag een kratje bier wilt verdienen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
casparsmit schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:26:
[...]

Betekent dit ook gelijk geen garantie meer? (Knox counter)
Yes zo gauw je gaat rooten gebeurt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
pappaleone schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:44:
[...]

Yes zo gauw je gaat rooten gebeurt dit.
Lees net dat dat niet altijd zo hoeft te zijn (en in Nederland hou je recht op garantie met root blijkbaar):

http://androidworld.nl/ni...g-galaxy-s6-knox-counter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
casparsmit schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:32:
[...]

Lees net dat dat niet altijd zo hoeft te zijn (en in Nederland hou je recht op garantie met root blijkbaar):

http://androidworld.nl/ni...g-galaxy-s6-knox-counter/
Ja wat ik er van weet is dat je ping pong root uit de store kunt gebruiken. Ik heb deze versie nooit gebruikt. Ik werk zelf met Odin. En wat de garantie betreft, er is al zo veel geschreven over het Knox gebeuren ik maak mijn eigen daar niet druk over. Heb al meerdere keren een probleem met een samsung telefoon gehad, en nooit geen problemen ondervonden ondanks het knox gebeuren. En al mijn telefoons waren geroot, dus het is je eigen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik blijf het knap vinden, 4GB werkgeheugen altijd 75-85% in gebruik (echt alles afgesloten rond 65-70% in gebruik). Ik heb meer dan 120 apps afgesloten met package disabler. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt zo vol te laten lopen.. Alle zichtbaar verbruikende apps zijn bij elkaar nog geen 600MB... dus meer dan 2GB voor TW? Toestel werkt super, maar het lijkt wel hoe meer geheugen je in Android propt hoe (onnodig?) meer Android gaat verbruiken? Of TW in dit geval?

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 29-09-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mother_Goozz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:53:
Ik blijf het knap vinden, 4GB werkgeheugen altijd 75-85% in gebruik (echt alles afgesloten rond 65-70% in gebruik). Ik heb meer dan 120 apps afgesloten met package disabler. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt zo vol te laten lopen.. Alle zichtbaar verbruikende apps zijn bij elkaar nog geen 600MB... dus meer dan 2GB voor TW? Toestel werkt super, maar het lijkt wel hoe meer geheugen je in Android propt hoe (onnodig?) meer Android gaat verbruiken? Of TW in dit geval?
Als ik alles afsluit op mijn Edge+ zit ik op 48% dus bij jou is het wel een heel stuk hoger. 8)7

Had ook ergens gelezen dat het niet slecht hoeft te zijn als het geheugen volloopt schijnbaar bij Android. Maar het zal ook zeker wel liggen aan TW. :+

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 29-09-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Mother_Goozz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:53:
Ik zit constant tussen de 53 en 62% Heb je toevallig Google now in gebruik? Ik moet er bij zeggen dat ik via titanium een hoop zooi eraf heb gegooid.

[ Voor 8% gewijzigd door pappaleone op 29-09-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

54% met alles wissen, hij had er zin in :D
Maakt me verder ook niet uit, toestel draait super, maar viel me op hoeveel er wel niet standaard in gebruik is..

Met accu ook dik tevreden, als ik niet zoveel mee zou zitten spelen haal ik 2 dagen wel. Nu iedere dag laden, vooral door veel spelletjes en browsen/video kijken. Haal gemiddeld 4-5 uur SOT. Zolang ik met "zwaar" gebruik maar een dag doorkomen ben ik dik tevreden.

Ik blijf het zo'n mooie Phone vinden! Ik heb btw de clear cover, helemaal blij mee! Zo jammer om dit pracht toestel weg te proppen in een dikke case.... Nu nog een screen protector en klaar :)

*Ik heb mijn toestel niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mother_Goozz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:14:
54% met alles wissen, hij had er zin in :D
Maakt me verder ook niet uit, toestel draait super, maar viel me op hoeveel er wel niet standaard in gebruik is..

Met accu ook dik tevreden, als ik niet zoveel mee zou zitten spelen haal ik 2 dagen wel. Nu iedere dag laden, vooral door veel spelletjes en browsen/video kijken. Haal gemiddeld 4-5 uur SOT. Zolang ik met "zwaar" gebruik maar een dag doorkomen ben ik dik tevreden.

Ik blijf het zo'n mooie Phone vinden! Ik heb btw de clear cover, helemaal blij mee! Zo jammer om dit pracht toestel weg te proppen in een dikke case.... Nu nog een screen protector en klaar :)

*Ik heb mijn toestel niet geroot.
Gelukkig heeft het hoge % aan ram gebruik geen invloed op het toestel werkt, bij mij in iedergeval niet.. hoogste wat ik gehad heb ik 85%, maar ik sluit altijd alles af als de telefoon weer mijn broek ingaat doe ik eigenlijk automatisch zonder bij na te denken hehe :P

Ik vind die clear view cover opzich wel mooi uitzien maar schijnbaar krast het vrij vlug en is er de kans dat je het toestel er mee beschadigd, dit was bij de normale Edge het geval.. ik weet niet als Samsung aanpassingen heeft gedaan nu er zoveel klachten zijn geweest. Of bedoel je de gewone clear cover?

Ik gebruik nu een sleeve en verder niks.. heb het toestel toch verzekerd en gebruik dit pracht apparaat het liefst zonder cases :P

Ik zal vandaag het accessoires topic klaar maken dan kunnen daar de ervaringen en foto's geplaatst worden als daar interesse voor is.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Meulendijks89 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:10:
[...]

Ik vind die clear view cover opzich wel mooi uitzien maar schijnbaar krast het vrij vlug en is er de kans dat je het toestel er mee beschadigd, dit was bij de normale Edge het geval.. ik weet niet als Samsung aanpassingen heeft gedaan nu er zoveel klachten zijn geweest. Of bedoel je de gewone clear cover?

Ik gebruik nu een sleeve en verder niks.. heb het toestel toch verzekerd en gebruik dit pracht apparaat het liefst zonder cases :P

Ik zal vandaag het accessoires topic klaar maken dan kunnen daar de ervaringen en foto's geplaatst worden als daar interesse voor is.. :+
Ik had het gelezen ja, zelfs Samsung personeel raadt het af om die te kopen. Ik heb alleen de achterkant (clear cover) deze doet totaal geen afbreuk aan de telefoon (mijn mening) zal wat foto's plaatsen in het bedoelde topic :)

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 21:18
Ik mag mijn abonnement verlengen en kan dus kiezen tussen een goedkoper abonnement of een toestel.
Bezit nu een note 4 en ben er wel tevreden mee en wilde eigenlijk een jaartje overslaan en wachten op de galaxy s7.

Wat zouden jullie doen?

• DM89
cliors schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:17:
Ik mag mijn abonnement verlengen en kan dus kiezen tussen een goedkoper abonnement of een toestel.
Bezit nu een note 4 en ben er wel tevreden mee en wilde eigenlijk een jaartje overslaan en wachten op de galaxy s7.

Wat zouden jullie doen?
Als je tevreden bent met de Note 4 is het toch goed? De Edge+ is natuurlijk weer een flinke stap beter maar daar betaal je voor en die pak je dan alleen omdat het "kan" maar je hebt het eigenlijk niet nodig. Het is dus meer een luxe probleem :P

Als de Note 4 goed genoeg is voor jou moet je die gewoon houden en voor een goedkoper abonnement gaan aangezien je een jaartje wil overslaan.

[ Voor 12% gewijzigd door DM89 op 30-09-2015 12:23 ]

• cliors
Meulendijks89 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:21:
[...]

Als de Note 4 goed genoeg is voor jou moet je die gewoon houden en voor een goedkoper abonnement of je moet een Edge+ pakken omdat je het nieuwste wilt..
Vrij luxe probleem ja :)
Hij is wel erg mooi en moet eerlijk zeggen dat ik al hele lange tijd een beetje jaloers ben op de edge modellen.
Zit alleen een beetje met de 32gb in mijn maag en de 64gb lijkt maar niet te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door cliors op 30-09-2015 12:25 ]

• DM89
cliors schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:24:
[...]

Vrij luxe probleem ja :)
Hij is wel erg mooi en moet eerlijk zeggen dat ik al hele lange tijd een beetje jaloers ben op de edge modellen.
Zit alleen een beetje met de 32gb in mijn maag en de 64gb lijkt maar niet te komen.
Ik heb altijd 32GB gehad, maar goed ik kreeg 16GB nog niet vol haha.. er blijft +- 24GB over voor eigen gebruik. Weet niet wat je er allemaal mee wilt doen?

Nouja hij is wel heel erg mooi en het beeld is prachtig :D, Ik zou even kijken wat het prijsverschil is wat je maandelijks moet betalen tussen zonder en met toestel..

Als je het maandelijks te betalen bedrag kan missen voor een Edge+ heb je wel een echt mooi toestel voor de aankomende 2 jaar.. maar de Note 4 is ook nog steeds een top toestel..

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 30-09-2015 12:28 ]

• paulvk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-04 22:02
Weet iemand wat de galaxy s6 in de t-mobile winkel kost? Die informatie hebben ze via de klantenservice niet :') Ik moet langs in de winkel (heb geen zin om online te bestellen want wil 'm graag vandaag als de prijs een beetje acceptabel is).

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Lees even deze website door:
http://www.consumentenbon...e/binnen-garantietermijn/

Als je binnen je 6 maanden garantie zit, dan moet Samsung dus bewijzen dat het jouw schuld is dat de het toestel kapot is gegaan. Ik heb een keertje zo'n geintje met bol.com gehad over een scherm waar spontaan een barst in kwam, toen ik aangaf dat ik al het bewijs wilden zien waaruit blijkt dat het mijn schuld was werd ik gebeld dat ik een nieuw scherm opgestuurd kreeg...

• glenner
Tripwire999 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:33:
[...]

Lees even deze website door:
http://www.consumentenbon...e/binnen-garantietermijn/

Als je binnen je 6 maanden garantie zit, dan moet Samsung dus bewijzen dat het jouw schuld is dat de het toestel kapot is gegaan. Ik heb een keertje zo'n geintje met bol.com gehad over een scherm waar spontaan een barst in kwam, toen ik aangaf dat ik al het bewijs wilden zien waaruit blijkt dat het mijn schuld was werd ik gebeld dat ik een nieuw scherm opgestuurd kreeg...
Bedankt, heel interessant! Ik weet niet of deze wetgeving evengoed van toepassing is in belgie... Ik heb echter zowel samsung en fnac reeds geeist om bewijzen eerder deze week. Van samsung krijg ik steeds dat klote standaard antwoordje, dat glasschade beschouwt wordt als gebruikersschade en niet onder garantie valt, maar er valt uit niets op te maken of ze nu echt dat toestel binnengehad hebben. Ik begin daar serieus aan te twijfelen. En verder dat ik met fnac een verkoopsovereenkomst heb en het daar maar moet regelen...
Van fnac zelf nog steeds geen reactie op diezelfde eis. Normaal komt zaterdag of maandag het toestel terug onhersteld in het filiaal. Ik richt mij in ieder geval 100% tot fnac nu, en ik blijf eisen voor bewijzen.

• pappaleone
paulvk schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:24:
Weet iemand wat de galaxy s6 in de t-mobile winkel kost? Die informatie hebben ze via de klantenservice niet :') Ik moet langs in de winkel (heb geen zin om online te bestellen want wil 'm graag vandaag als de prijs een beetje acceptabel is).
Wat dacht je ervan om zelf gewoon naar een winkel te gaan, of mis je je benen?

• paulvk
pappaleone schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:12:
[...]

Vragen staat vrij toch, hork?

Ik ben inderdaad gegaan en in de winkel vertelde ze mij dat ze het toestel los niet verkopen.

• DM89
paulvk schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:59:
[...]

Vragen staat vrij toch, hork?

Ik ben inderdaad gegaan en in de winkel vertelde ze mij dat ze het toestel los niet verkopen.
Waarom zou je het toestel bij T Mobile los willen kopen dan? Als ik jou was zo ik voor een winkel als Coolblue gaan.. geen gezeik als er iets niet goed is met het toestel en ik spreek uit ervaring (meerdere malen) :P

• paulvk
Meulendijks89 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:11:
[...]

Waarom zou je het toestel bij T Mobile los willen kopen dan? Als ik jou was zo ik voor een winkel als Coolblue gaan.. geen gezeik als er iets niet goed is met het toestel en ik spreek uit ervaring (meerdere malen) :P
Omdat ze 'm in hun webshop voor een heel redelijke prijs aanbieden, alleen is dat inclusief abonnement. Dat heb ik niet nodig, en in de webshop bieden ze het toestel niet los aan. Vandaar dat ik benieuwd was naar de prijs in de winkel. Maar dat wordt 'm niet dus.

• pappaleone
paulvk schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:20:
[...]

Omdat ze 'm in hun webshop voor een heel redelijke prijs aanbieden, alleen is dat inclusief abonnement. Dat heb ik niet nodig, en in de webshop bieden ze het toestel niet los aan. Vandaar dat ik benieuwd was naar de prijs in de winkel. Maar dat wordt 'm niet dus.
Grapjurk over een hork gesproken _/-\o_

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Prijzen S6
pricewatch: Samsung Galaxy S6 32GB Zwart

Hierboven

end quote

Inderdaad vrij grof, jij weet niet of hij/zij in een rolstoel zit. Gewoon de vraag beantwoorden, zonder bijbedoelingen.

[ Voor 46% gewijzigd door RAAF12 op 30-09-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Mother_Goozz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:31:
[...]

Ik had het gelezen ja, zelfs Samsung personeel raadt het af om die te kopen. Ik heb alleen de achterkant (clear cover) deze doet totaal geen afbreuk aan de telefoon (mijn mening) zal wat foto's plaatsen in het bedoelde topic :)
Onbegrijpelijk dat ze twee keer dezelfde (grote) fout maken met die clear view cover!

Zelf gebruik ik de glossy cover, is kwa bescherming hetzelfde als de clear cover maar dan met de achterkant van de clear view cover (ze noemen het glossy maar het ziet er gewoon gelikt uit!).
De clear cover is doorzichtig (duh!) en zie je de glazen achterkant van de phone. De glossy cover is niet doorzichtig en zie je een soort patroontje. Ik vind het zelf erg mooi staan.

De beschermende hoeken van de clear cover zijn gekleurd terwijl de hoeken van de glossy cover juist weer doorzichtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
pappaleone schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:20:
[...]

En hoe bevalt deze rom na een kleine week gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Wat is jullie ervaring met carkits/telefoonhouders voor in de auto?

Voorheen gebruikte ik altijd een Tetrax X-Way telefoonhouder (Werkt op basis van magneten), wat altijd prima en makkelijk werkte, echter ben ik op zoek naar een alternatief en wel om verschillende redenen:

1) Met de S5 had de houder al redelijk moeite deze recht te houden vanwege het gewicht, dat zal alleen maar erger worden met de S6E+

2) Ik had gelezen dat zo'n magneet in de weg kan zitten voor bijvoorbeeld de NFC Chip, dit klopte ook want mijn Google Cardboard NFC herkenning werkte niet meer lekker na installatie magneet.

3) Zo'n magneet zal ook het draadloos opladen niet bevorderen vrees ik.

4) Zonde om het uiterlijk van de S6E+ en/of case te 'verminken' met een magneet.

5) Met magneet op de phone/case is het niet meer mogelijk de telefoon stabiel op z'n rug te leggen en moet ie op z'n scherm kant liggen. Voorheen had ik het scherm altijd in een case dus geen probleem. Nu echter een ander verhaal met zo'n mooi scherm :P

Waar ik naar op zoek ben:

1) Makkelijk in/uit houder te doen, liefst met 1 hand.
2) Klein formaat.
3) Compatibel met case. (geen flip en/of wallet o.i.d. dus dat scheelt)
4) Monteerbaar op ventilatierooster (Airco met warm weer voor koeling telefoon)

Na een tijdje googlen kwam ik uit op de Kenu Airframe Plus:

http://www.pdashop.nl/pro...able-car-mount-zwart.html

Deze lijkt aan alle eisen te voldoen. Iemand ervaring met deze houder? (Reviews bij coolblue zijn best lovend).

Tevens ben ik op zoek naar een nieuwe autolader. Ik gebruik sinds de originele Galaxy S al een officiele Samsung autolader echter is deze maar 0,7A (700mA) en bij de S5 was het al zo dat de telefoon bijna net zo hard leeg liep als dat ie oplaadde 8)7

Dus denk ik aan deze:

http://www.pdashop.nl/pro...aptive-fast-charging.html

2.0A en Fast Charging :)

Zoals jullie zien heb ik liever officieel spul al is het vaak een stuk duurder. Ik heb dan vaak zoiets van: "Dit is ervoor gemaakt en gaat zeker goed werken". Maar misschien kennen jullie andere autoladers die net zo goed zijn en een stuk goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 14:04
Gebruik zelf deze USB lader: http://www.amazon.com/Pow...ST=_AC_UL160_SR160%2C160_

6.6A / 33W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Ik gebruik er ook twee in de auto voor m'n iPhone's. Werken prima! Voor m'n vrouw heb ik er twee bij Banggood en Dealextreme besteld, fractie van de prijs en gewoon identiek.

http://www.dx.com/p/unive...black-408873#.Vg0HlPntlBc
http://www.dx.com/p/mo-ma...one-6-plus-5-5s-4s-372595

Let wel even op het formaat, je hebt die voor het formaat van S6 Edge / iPhone 6 Plus nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 01-10-2015 12:17 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

pappaleone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:02:
[...]

Ik heb deze maar besteld is best een goede oplossing Via iemand trouwens aangedragen.
http://www.meenova.com/st/p/mrg2.html
Thanks voor de link nog. Vandaag binnen gekomen, ideaal!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
m0nk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Bij mij wel een probleempje, als ik de fotomap open en een foto aantik zou je toch verder moeten kunnen scrollen naar de volgende foto? Dat doet hij niet bij mij houd in dat je elke keer terug moet. Ben benieuwd of ji dit ook hebt? Verder prima oplossing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
casparsmit schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

En hoe bevalt deze rom na een kleine week gebruik?
Tot op heden draait de boel lekker, ik moet erbij zeggen dat ik nog niet alles heb uitgeprobeerd ivm met mijn werk. Maar tot op heden geen problemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
m0nk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Stomtoevallig, ik krijg 'm ook precies vandaag in de bus. Werkt perfect...snelheid is goed (wel voor een snel micro sd kaartje zorgen uiteraard).

Wat ik het meest geweldige vind is dat binnen TWRP recovery de OTG ook gewoon wordt herkend en dus kan worden gebruikt voor backups. Dit scheelt een heleboel storage ruimte op de telefoon zelf en je hebt wel gewoon een nandroid op zak voor eventuele calamiteiten...top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

pappaleone schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Bij mij wel een probleempje, als ik de fotomap open en een foto aantik zou je toch verder moeten kunnen scrollen naar de volgende foto? Dat doet hij niet bij mij houd in dat je elke keer terug moet. Ben benieuwd of ji dit ook hebt? Verder prima oplossing. ;)
Net even getest en heb hetzelfde. Maar gebruik vaak een andere foto app dan de album en dat werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
m0nk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:42:
[...]

Net even getest en heb hetzelfde. Maar gebruik vaak een andere foto app dan de album en dat werkt wel gewoon.
Dank voor je reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Meulendijks89 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:28:
[...]

Ik heb altijd 32GB gehad, maar goed ik kreeg 16GB nog niet vol haha.. er blijft +- 24GB over voor eigen gebruik. Weet niet wat je er allemaal mee wilt doen?

Nouja hij is wel heel erg mooi en het beeld is prachtig :D, Ik zou even kijken wat het prijsverschil is wat je maandelijks moet betalen tussen zonder en met toestel..

Als je het maandelijks te betalen bedrag kan missen voor een Edge+ heb je wel een echt mooi toestel voor de aankomende 2 jaar.. maar de Note 4 is ook nog steeds een top toestel..
Ik heb toch maar de edge+ (goud) gehaald :D _/-\o_
Ik heb elk jaar een toestel en moet zeggen dat deze de mooiste is die ik ooit heb gehad.
Zo mooi dat ik voor het eerst ga kijken voor een hoesje ter bescherming. Ik heb eigenlijk gewoon een verzekering, maar het moment dat deze uit mijn hand valt zal mij veel pijn bezorgen, ongeacht het verzekerd is of niet.

Jammer dat de clearview voor schade op het scherm zorgt |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:21
Ik heb een probleem met mijn toetsenbord icm whatsapp. Wanneer ik een bericht ontvang als het scherm vergrendeld is, dan verschijnt er een popup. Ik kan in deze popup gewoon typen. Soms druk ik echter op de knop 'weergeven' zodat ik in het whatsapp scherm kom en daar het gesprek voort kan zetten.

Nu gebeurd het regelmatig dat ik in het whatsapp scherm kom en begin te typen, maar dat de tekst niet wordt weergegeven op het scherm. De toetsaanslagen werken wel en ik krijg boven het toetsenbord ook gewoon voorspellende tekst, maar de tekst zelf zie je dus niet. Het scherm reageert verder normaal. Wanneer ik uit het whatsapp scherm ga en dan weer terug naar whatsapp ga, kan ik gewoon typen en werkt alles weer prima.

Ik heb whatsapp al verwijdert en herinstalleert. De cache leeggemaakt. En gisteren de telefoon zelfs een harde reset gegeven en helemaal opnieuw ingericht. Ik hou echter dit probleem.

Ik gebruik het standaard toetsenbord van Samsung en vind dit toetsenbord ook fijn. Ben eigenlijk niet van plan om een ander toesenbord te gebruiken zoals swiftkey.

Heb in het andere s6 topic 1 persoon gevonden die ook last van dit probleem heeft (gehad) icm een s6. Ervaren meer mensen dit probleem en wat kan ik eraan doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

red1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:04:
Ik heb een probleem met mijn toetsenbord icm whatsapp. Wanneer ik een bericht ontvang als het scherm vergrendeld is, dan verschijnt er een popup. Ik kan in deze popup gewoon typen. Soms druk ik echter op de knop 'weergeven' zodat ik in het whatsapp scherm kom en daar het gesprek voort kan zetten.

Nu gebeurd het regelmatig dat ik in het whatsapp scherm kom en begin te typen, maar dat de tekst niet wordt weergegeven op het scherm. De toetsaanslagen werken wel en ik krijg boven het toetsenbord ook gewoon voorspellende tekst, maar de tekst zelf zie je dus niet. Het scherm reageert verder normaal. Wanneer ik uit het whatsapp scherm ga en dan weer terug naar whatsapp ga, kan ik gewoon typen en werkt alles weer prima.

Ik heb whatsapp al verwijdert en herinstalleert. De cache leeggemaakt. En gisteren de telefoon zelfs een harde reset gegeven en helemaal opnieuw ingericht. Ik hou echter dit probleem.

Ik gebruik het standaard toetsenbord van Samsung en vind dit toetsenbord ook fijn. Ben eigenlijk niet van plan om een ander toesenbord te gebruiken zoals swiftkey.

Heb in het andere s6 topic 1 persoon gevonden die ook last van dit probleem heeft (gehad) icm een s6. Ervaren meer mensen dit probleem en wat kan ik eraan doen? :?
Ik heb hier ook last van, heel irritant!!! Helaas nog geen oplossing kunnen vinden.

Na een week en 4 mailtjes van Samsung over dat mijn Cashback aanvraag goed gekeurd is, nu een mailtje dat die niet goed gekeurd is omdat die buiten datum zou zijn gekocht... Blijk ik de verkeerde datum opgegeven te hebben 8)7 komen ze nu pas achter na 4 bevestigings mailtjes....

Nu de aanvraag opnieuw gedaan met juiste datum, ben beniewd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Mother_Goozz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Ik heb hier ook last van, heel irritant!!! Helaas nog geen oplossing kunnen vinden.

Na een week en 4 mailtjes van Samsung over dat mijn Cashback aanvraag goed gekeurd is, nu een mailtje dat die niet goed gekeurd is omdat die buiten datum zou zijn gekocht... Blijk ik de verkeerde datum opgegeven te hebben 8)7 komen ze nu pas achter na 4 bevestigings mailtjes....

Ik zit met soortgelijke mailtjes te 'worstelen' vanuit Samsung, maar in mijn geval gaat het nu om de mededeling dat ik niet deel kan nemen, omdat ik al aan een eerdere promotie heb deelgenomen (charger pack). Geld is op zeker, want het kost mij bijzonder veel moeite om de Cashback voor elkaar te krijgen.

Even een opsomming:

17-09-2015: S6 Edge + aangeschaft
21-09-2015: Aangemeld via de site voor Cashback (geen bevestigingsmail ontvangen)
30-09-2015: Contact gezocht met servicedesk om navraag te doen of mijn aanmelding succesvol was (heb wel de registratiedocumenten geprint). Dit was niet goed aangekomen, of ik het nog een keer via de site kon indienen. Ingediend, maar nu met een balk onderin het scherm met de mededeling "Jij hebt het maximum aantal deelnames bereikt"
30-09-2015: Contact met servicedesk met bovenstaande uitleg. Ik moest nu naar een mailadres al mijn ingescande stukken sturen (plus foto serienummer etc. etc.). Gelijk gedaan.
01-10-2015: Reactie servicedesk dat ik dit via de site moest regelen.....wat ik dus al had gedaan en niet gaat werken. Reactie terug gestuurd met deze uitleg (nogmaals)
02-10-2015: Reactie servicedesk dat ik niet kan deelnemen omwille van deze voorwaarde:

"Deze promotie loopt van 13 augustus 2015 t/m 4 oktober 2015 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt. U kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden. Deze promotie kan niet worden gecombineerd met ander promoties op de Galaxy S6 edge+ (SM-G928F). Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar."

02-10-2015: Reactie terug dat deze voorwaarden niet van toepassing zijn, omdat er op hun eigen site andere voorwaarden staan en dat de actie wel degelijk te combineren is.

https://api-samsung-promo...axyS6edgeplus75euroCB.pdf

Wachtend op tegen reactie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
cliors schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:09:
[...]

Ik heb toch maar de edge+ (goud) gehaald :D _/-\o_
Ik heb elk jaar een toestel en moet zeggen dat deze de mooiste is die ik ooit heb gehad.
Zo mooi dat ik voor het eerst ga kijken voor een hoesje ter bescherming. Ik heb eigenlijk gewoon een verzekering, maar het moment dat deze uit mijn hand valt zal mij veel pijn bezorgen, ongeacht het verzekerd is of niet.

Jammer dat de clearview voor schade op het scherm zorgt |:( |:(
Super :) ik gebruik alleen een sleeve vind het zonde om het mooie toestel in een case te stoppen. Ik ben ook verzekerd dus heb dat altijd achter de hand :p

Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Mother_Goozz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Praat me niet over die klerezooi bij Samsung, ik had mijn toestel 4 september opgehaald en via de mail was het dus mogelijk om ook mee te doen aan de terugave actie. 21 september alles netjesopgestuurd maar tot op heden geen reactie. Heb net gebeld met Samsung, en ze wisten weer nergens van. Het gaat daaar zo vaak fout, heb ruzie met die kerel gehad hij zij al er is niets van u binnengekome. Kun je nagaan hoe het met die akties loopt. Hij kon me niet verder helpen, maar naar een hoop getier van mijn kant heeft hij met iemand gesproken, nu zouden ze alsnog een nieuw formulier naar me toe sturen pfff. Ik ben benieuwd, als je ergens iets besteld krijg je toch ook een bevestigings mail alleen bij Samsung duurt het weken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

pappaleone schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:56:
[...]

Praat me niet over die klerezooi bij Samsung, ik had mijn toestel 4 september opgehaald en via de mail was het dus mogelijk om ook mee te doen aan de terugave actie. 21 september alles netjesopgestuurd maar tot op heden geen reactie. Heb net gebeld met Samsung, en ze wisten weer nergens van. Het gaat daaar zo vaak fout, heb ruzie met die kerel gehad hij zij al er is niets van u binnengekome. Kun je nagaan hoe het met die akties loopt. Hij kon me niet verder helpen, maar naar een hoop getier van mijn kant heeft hij met iemand gesproken, nu zouden ze alsnog een nieuw formulier naar me toe sturen pfff. Ik ben benieuwd, als je ergens iets besteld krijg je toch ook een bevestigings mail alleen bij Samsung duurt het weken. O-)
Lekker bezig daar bij Samsung.. Ik kreeg uiteindelijk een formulier toegestuurd, welke ik per post op moest sturen. Maandag gestuurd, nog niks gehoord.. We zien wel of het lukt, deze is leuk als het lukt, maar de Cashback is een "must have" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Mother_Goozz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Lekker bezig daar bij Samsung.. Ik kreeg uiteindelijk een formulier toegestuurd, welke ik per post op moest sturen. Maandag gestuurd, nog niks gehoord.. We zien wel of het lukt, deze is leuk als het lukt, maar de Cashback is een "must have" :P
Ik heb ze ook verteld,dat als ze een aktie doen dat ze het goed moeten doen en anders niet aan beginnen. Maar die kerel aan de andere kant van de telefoon was zo arogant. Ik stop met klagen is slecht voor het hart, we wachten wel even af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Meulendijks89 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Super :) ik gebruik alleen een sleeve vind het zonde om het mooie toestel in een case te stoppen
Wat voor sleeve en waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik heb zonet ook een S6 Edge plus gekocht.. 490 euro.
en de cashback kan ik ook nog gebruiken... zonet gedaan.

415 euro

Wel een leuke deal toch ? :)

alleen een minpuntje, het is de gouden versie :P had liever zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Aggressor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:14:
Ik heb zonet ook een S6 Edge plus gekocht.. 490 euro.
en de cashback kan ik ook nog gebruiken... zonet gedaan.

415 euro

Wel een leuke deal toch ? :)

alleen een minpuntje, het is de gouden versie :P had liever zwart
2e hands neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Nee nieuw in doos. Hij was net binnengekomen bij diegene... dus snel gehandeld ;)
Doos , factuur verzendbewijs, alles zat nog in de doos ... Ik heb de hele doos meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
cliors schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Wat voor sleeve en waar heb je hem gekocht?
Fitbag op Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aggressor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:45:
Nee nieuw in doos. Hij was net binnengekomen bij diegene... dus snel gehandeld ;)
Doos , factuur verzendbewijs, alles zat nog in de doos ... Ik heb de hele doos meegenomen
Good for you :) diegene die hem verkocht heeft had stuk meer kunnen vragen hehe :P veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Dankjewel! komt goed...

De batterij van de lg g4 vind ik best wel tegenvallen.. hopelijk is deze beter.
Hebben jullie ook ervaring met screenprotectors?

-edit-

nog snel 2 vraagjes...
zo'n code voor een wireless charger pack? krijg je dan alleen een achterkant of ook een charger?
En kan je met dit hoesje draadloos opladen?

https://www.knaldeals.com...ef-cg928ps-silver-1039169

[ Voor 49% gewijzigd door Aggressor op 02-10-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Aggressor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:19:
Dankjewel! komt goed...

-edit-

nog snel 2 vraagjes...
zo'n code voor een wireless charger pack? krijg je dan alleen een achterkant of ook een charger?

Wat bedoel je precies met 'een achterkant'? Je krijgt de gouden charger pack. En ja, je kunt met het hoesje gewoon gebruik blijven maken van de draadloos opladen functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Oh zo! dat is een soort powerbank?
Voor het wireless chargen heb ik gewoon nog een charging pad nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Aggressor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:19:
Dankjewel! komt goed...

-edit-

nog snel 2 vraagjes...

Ik gebruik de crystal curved van Spigen. Past perfect en simpel aan te brengen. Erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aggressor schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:37:
Oh zo! dat is een soort powerbank?
Voor het wireless chargen heb ik gewoon nog een charging pad nodig?
Juist.

Ik dacht op het begjn dat het een draadloze lader was maar is dus een powerbank die je op het toestel klikt. Dus ja voor draadloos laden heb je nog steeds een pad nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
m0nk schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Ik gebruik de crystal curved van Spigen. Past perfect en simpel aan te brengen. Erg tevreden over.
Hoe lang heb je de protector er al op bij mij liet de edge al heel snel los :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Meulendijks89 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Juist.

Ik dacht op het begjn dat het een draadloze lader was maar is dus een powerbank die je op het toestel klikt. Dus ja voor draadloos laden heb je nog steeds een pad nodig.
Oke danku!
Ik heb voor de zekerheid maar een gewone screenprotector besteld.
Namelijk de Invisible shield

iig geen krasjes icm originele sview cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aggressor schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:59:
[...]

Oke danku!
Ik heb voor de zekerheid maar een gewone screenprotector besteld.
Namelijk de Invisible shield

iig geen krasjes icm originele sview cover.
Dat is zo maar vind het echt niet uitzien als de protector niet doorloopt :P ik doe het wel zonder.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
als het goed is loopt deze wel door

-edit-

YouTube: InvisibleSHIELD Samsung Galaxy S6 Screenprotector Productvideo (NL/BE)

alleen dan de plus versie.... bij coolblue wel erg duur!
op ebay maar 11 euro

[ Voor 76% gewijzigd door Aggressor op 03-10-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Meulendijks89 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Hoe lang heb je de protector er al op bij mij liet de edge al heel snel los :(
Week of 3 nu, geen tekenen dat ie los zou gaan laten. Kan nog komen natuurlijk.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
m0nk schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Week of 3 nu, geen tekenen dat ie los zou gaan laten. Kan nog komen natuurlijk.. :+
Hmm bij mij waa het al na 2 dagen :P twijfel om het nog eens te proberen maar had het scherm wel goed schoongemaakt en de protector zat er precies goed op maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Hoe vinden jullie het geluid van de s6 edge +?
Vooral als ik het geluid "Dew drops" (whatsapp) beluister hoor ik een heel licht kraak geluid. Je moet wel heel goed luisteren en aangezien ik er nu op let irriteert het mij enorm.

Zijn er bepaalde tests mogelijk om te testen of er iets mis Is met de speaker?

Geen zin om coolblue in te schakelen tenzij ze direct een nieuwe telefoon meegeven. (paar dagen geleden abonnement verlengt)
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste