Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
tex5 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:10:
Even over de Wireless Charger Pack promotie aktie van Samsung ivm de s6 edge+.

Ik had geen confirmatie email gehad na registereren zoals andere wel hebben gehad, daarom even gebeld met 0900-7267864 (10 c/m), belletje duurde 10 minuten.

Na wat checks stond er bij hun dat er 16 september wel een email naar mij is verstuurd, maarja, ik heb hem niet gehad.

Verder was alles in orde en komt de pack zsm mijn kant op :)
Perfect misschien is de mail in je spam box gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
pappaleone schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:03:
[...]

Perfect misschien is de mail in je spam box gekomen?
ook gechecked, zit ie niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 11:23
Eergisteren deze Fast Wireless Charger besteld:

http://www.samsung.com/nl..._aff_znx_1451614_deeplink

Gisteren binnen gekregen en meteen even geprobeerd natuurlijk.
Wat opviel is dat er bij het pad GEEN kabel en adapter zit, je moet dus de Adapter (Fast Travel Adapter) + USB kabel die bij de Edge+ zit gebruiken. Gebruik je deze Fast Travel Adapter dan kun je ook gebruik maken van de Fast wireless charge functie wat echt bijzonder goed werkt.

Ik heb verder geen ervaring met draadloos laden maar de Edge+ was in 1 uur en een kwartier van 27% naar vol. Dat vind ik toch wel erg netjes, dit doet niet veel onder voor een normale bedrade lader.

Iemand zei nog dat ie last had van de LED indicator op de pad dus was ik even bang dat bijvoorbeeld het hele pad oplichtte maar dat vind ik wel meevallen. Aan 1 kant van de pad zit een LED, als je deze richting muur positioneert dan heb je er weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
casparsmit schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:34:
Eergisteren deze Fast Wireless Charger besteld:

http://www.samsung.com/nl..._aff_znx_1451614_deeplink

Gisteren binnen gekregen en meteen even geprobeerd natuurlijk.
Wat opviel is dat er bij het pad GEEN kabel en adapter zit, je moet dus de Adapter (Fast Travel Adapter) + USB kabel die bij de Edge+ zit gebruiken. Gebruik je deze Fast Travel Adapter dan kun je ook gebruik maken van de Fast wireless charge functie wat echt bijzonder goed werkt.

Ik heb verder geen ervaring met draadloos laden maar de Edge+ was in 1 uur en een kwartier van 27% naar vol. Dat vind ik toch wel erg netjes, dit doet niet veel onder voor een normale bedrade lader.

Iemand zei nog dat ie last had van de LED indicator op de pad dus was ik even bang dat bijvoorbeeld het hele pad oplichtte maar dat vind ik wel meevallen. Aan 1 kant van de pad zit een LED, als je deze richting muur positioneert dan heb je er weinig last van.
ligt de telefoon er stevig op? door het ronde lijkt er erg veel kans dat ie er af valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
tex5 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:44:
[...]

ligt de telefoon er stevig op? door het ronde lijkt er erg veel kans dat ie er af valt?
Op de bovenkant van het pad zit een soort anti-slip ring (om het logo en fast charge heen) dus op zich ligt de telefoon stevig en het is wel rond maar niet bol aan de onderkant dus ook het pad zelf staat stevig.

Echter hangt de telefoon wel aan beide kanten best ver over het pad heen dus je moet niet op de bovenkant of onderkant van je telefoon duwen anders duw je hem eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
casparsmit schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:50:
[...]

Op de bovenkant van het pad zit een soort anti-slip ring (om het logo en fast charge heen) dus op zich ligt de telefoon stevig en het is wel rond maar niet bol aan de onderkant dus ook het pad zelf staat stevig.

Echter hangt de telefoon wel aan beide kanten best ver over het pad heen dus je moet niet op de bovenkant of onderkant van je telefoon duwen anders duw je hem eraf.
ja dat laatste ben ik bang voor.. hij moet dus wel ergens liggen waar ie maar klein stukje kan vallen en niet op rand van een meter hoog nachtkastje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Update. Contact gehad via de email met Samsung. Heb via de mail een promotie code gekregen en net de registratie gedaan. Uiteindelijk nog allemaal gelukt dus!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb sinds gisteren ook een Samsung S6 Edge Plus 32 GB in het goud. Erg mooie smartphone. Het grotere scherm tegenover mijn HTC One M7 is welkom en het design is prachtig. Het voelt en ziet er echt uit als een high end smartphone. Samsung heeft serieuze stappen vooruit gezet wat dat betreft in mijn ogen.

Ik heb er ook meteen een mooie kalfslederen flip cover bij besteld, maar daar moet ik wel nog 2 weken op wachten. Het bedrijf werkt namelijk met een build to order proces met erg veel customisatieopties. Hierbij een linkje naar de tasjes: http://www.noreve.com/en/...ge-plus-leather-case.html. Ik koos voor het Horizon model met abaca nero buitenkant en de binnenkant 'or maïa'. Niet goedkoop, maar zo'n high-end smartphone past niet in een plastic hoesje van 10€ naar mijn mening.

Ik heb wel nog een paar vraagjes voor jullie.
1) Is het mogelijk om met een snelkoppeling in het Quick Settings menu enkel GPS aan en uit te zetten? Nu staat er enkel 'locatie' tussen en daarmee zet ik de hele localisatie uit. Ik wil eigenlijk kunnen toggelen tussen 'GPS, Wi-Fi en mobiele netwerken' en 'Wi-Fi en mobiele netwerken'. Hoe kan ik dat instellen?
Met mijn HTC (en de LG en Sony die ik even gebruikt heb als vervangtoestel), lukte dat zonder problemen.

2) Wat hebben jullie al gevonden qua apps en extra functies voor het edge screen? Ik heb al een toggle gevonden die het quick menu eigenlijk bedient (dus wifi, bluetooth, trillen etc). Jammer genoeg werken niet alle knoppen, iets met beveiligd. Ik kan het zo wel aanpassen naar trillen, luid, stil of de zaklamp aanzetten.
Een (werkende) muziek bediening lijkt mij ook erg handig. Had deze (http://forum.xda-develope...d-galaxy-s6-edge-t3095371) geprobeerd, maar dat lijkt niet te werken met zowel de standaard muziek app of Google play music.
Deze heb ik gevonden: Google Play: Music Controller for S6 Edge, maar de reviews zijn niet al te best en het is betalend :(

3) Heeft iemand nog een code over voor mij voor die actie met de Wireless Charger Pad/Pack? Daar was ik namelijk te laat mee :) Overigens ben ik wel Belg en heb ik mijn S6 Edge+ gekocht via amazon.fr...

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Hebben jullie ook problemen met de equalizer? Het gaat om de ''SoundAlive'' feature van Samsung. Hij reset telkens bij een volgende nummer op zowel Spotify als de ingebouwde muziekspeler... Kan niks op internet vinden hiervan.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Heb mijn Edge+ nu sinds woensdag. Wat een prachtige telefoon :) ben d'r er blij mee. Heb alleen we wat dingen gevonden op software gebied.

De telefoon wordt weer volgestamt met shit waarop je niet zit te wachten. Altans ik niet.
- Office, ik bepaal zelf wel of ik dit wil hebben
- Het niet kunnen verwijderen van app's maar moeten uitschakelen; zoals ^, muziek app, foto's enz.
- Het dubbel leveren van apps foto's google, foto's samsung enz.
- De Samsung browser die opent terwijl Chrome standaard is bij mij.
- Als ik in mijn auto stapt en hij detecteert bluetooth start direct de muziek app op. Ik heb geen muziek op mijn telefoon want ik gebruik Google Music.

Gelukkig is dit alles op te lossen door Package Disabler Pro te installeren :P

^ Post is hierboven!

• pappaleone
Strunkie schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:15:
Heb mijn Edge+ nu sinds woensdag. Wat een prachtige telefoon :) ben d'r er blij mee. Heb alleen we wat dingen gevonden op software gebied.

De telefoon wordt weer volgestamt met shit waarop je niet zit te wachten. Altans ik niet.
- Office, ik bepaal zelf wel of ik dit wil hebben
- Het niet kunnen verwijderen van app's maar moeten uitschakelen; zoals ^, muziek app, foto's enz.
- Het dubbel leveren van apps foto's google, foto's samsung enz.
- De Samsung browser die opent terwijl Chrome standaard is bij mij.
- Als ik in mijn auto stapt en hij detecteert bluetooth start direct de muziek app op. Ik heb geen muziek op mijn telefoon want ik gebruik Google Music.

Ja of even rooten fluitje van een cent en alles kun je in een keer wegduvelen.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Strunkie schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:15:Gelukkig is dit alles op te lossen door Package Disabler Pro te installeren :P
Ik gebruik hem ook al een tijdje en werkt inderdaad super deze app..

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Strunkie schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:15:
Wat kan je allemaal veilig uitzetten?

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

kever678 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:25:
[...]

Wat kan je allemaal veilig uitzetten?
Ik zelf heb dit allemaal uitgezet:
https://www.dropbox.com/s...disabledpackages.xml?dl=0

Dit bestand kan je ook importeren ;)
Je moet even rekening houden dat je hiermee FB, touchwiz launcher verwijderd.
Gewoon even het lijstje doorlopen, er kan vast en zeker nog meer uit.

Als je deze importeert moet je er wel voor zorgen dat je een andere launcher hebt geinstalleerd :P

Iedereen heeft andere eisen, ik heb bijvoorbeeld sVoice uitgeschakeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Strunkie op 19-09-2015 11:51 ]

^ Post is hierboven!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
EJSEJS schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:00:
[...]
Ik gebruik hem ook al een tijdje en werkt inderdaad super deze app..
Yup gebruik m zelf nu ook op mijn Note 5 en werkt perfect (in afwachting van root).

• pappaleone
dafmay schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:00:
[...]

Yup gebruik m zelf nu ook op mijn Note 5 en werkt perfect (in afwachting van root).
Hey dafmay .
http://forum.xda-develope...are-twrp-testing-t3183877
Kun je hier wat mee? Ik weet even niet welke versie je hebt van het toestel.

• dafmay
pappaleone schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:23:
[...]

Hey dafmay .
http://forum.xda-develope...are-twrp-testing-t3183877
Kun je hier wat mee? Ik weet even niet welke versie je hebt van het toestel.
Hey Pappaleone, dank. Ik houd diverse XDA draadjes nauwlettend in de gaten. Ben zelf momenteel nog niet overtuigd van de betrouwbaarheid van root mogelijkheden voor de Note 5 dus kijk nog even de kat uit de boom ;)

• pappaleone
dafmay schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:26:
[...]

Hey Pappaleone, dank. Ik houd diverse XDA draadjes nauwlettend in de gaten. Ben zelf momenteel nog niet overtuigd van de betrouwbaarheid van root mogelijkheden voor de Note 5 dus kijk nog even de kat uit de boom ;)
Okay lijkt me niet geheel onverstandig :) Ps welke versie heb je?

• dafmay
pappaleone schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:38:
[...]

Okay lijkt me niet geheel onverstandig :) Ps welke versie heb je?
N9208...de dualsim versie.

• pappaleone
Okay had je daar voor gekozen, of was alleen deze versie beschikbaar?

• dafmay
pappaleone schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:53:
[...]

Okay had je daar voor gekozen, of was alleen deze versie beschikbaar?
Het laatste icm de mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
Hoesje besteld, ben benieuwd..

http://r.ebay.com/3Vg2SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

henkyyyyyyy schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:35:
[...]

Thanks, maar daar staan ze ook nog in backorder.
Ik ga er niet de deur mee uit voordat ik een screenprotector heb :+
Inmiddels al wat gevonden? Zag dat de spigen 22 sept verwacht wordt bij knaldeals.. Voor de rest vind ik ze alleen in het buitenland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ziet er netjes uit maar verpest naar mijn weten heel het gezicht van je telefoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15:02
m0nk schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:37:
[...]

Inmiddels al wat gevonden? Zag dat de spigen 22 sept verwacht wordt bij knaldeals.. Voor de rest vind ik ze alleen in het buitenland..
Nope nog niks.. inderdaad zoals jij zegt bij knaldeals dat is ook degene die ik de gaten hou.
En ben er dus ook nog niet de deur mee uitgeweest :+

Noem me maar een zeikerd, maar liever eventjes wachten dan een kras hoor. :)

[ Voor 16% gewijzigd door henkyyyyyyy op 20-09-2015 23:17 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:17
Via spigen site al uit usa te halen. Prijs ongeveer hetzelfde als bij mobile fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
pappaleone schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:32:
[...]

Ziet er netjes uit maar verpest naar mijn weten heel het gezicht van je telefoon jammer.
Wou ook een doorzichtig hoesje echter met een zoontje van 1,5 die regelmatig mijn telefoon te pakken heeft eerst dit maar proberen. Mocht ik me er aan ergeren dan komt er nog wel wat anders, denk zoiets als de Spigen Liquid Crystal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Bij Coolblue is nu te lezen dat er 75,- EUR wordt terug gegeven door Samsung. Interessant hierbij is dat het ook om reeds aangekochte toestellen gaat blijkbaar.

De link naar de Samsung promotie site is een loop naar de Coolblue pagina van de S6 Edge +, dus dat gaat (nog) niet helemaal lekker.

Tekst:

Wil jij de Samsung Galaxy S6 edge Plus 32 GB Goud bezitten maar heb je wat moeite met het prijskaartje? Dan is het geluk nu aan jouw kant, want Samsung betaalt tijdelijk zomaar 75 euro terug als je de Samsung Galaxy S6 edge Plus 32 GB Goud reeds bij ons hebt aangekocht of van plan bent dat voor 1 november 2015 te doen. Registreer je toestel zo snel mogelijk op de Samsung actiepaginaExterne pagina en het bedrag staat snel op je rekening!

Bron: http://www.pdashop.nl/pro...edge-plus-32-gb-goud.html

Edit:
Via de Samsung Promotie site is het nu te regelen: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/NG9DVZATZB22E/

[ Voor 6% gewijzigd door WhateverSuitsU op 21-09-2015 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tex5
Atratus schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:20:
Bij Coolblue is nu te lezen dat er 75,- EUR wordt terug gegeven door Samsung. Interessant hierbij is dat het ook om reeds aangekochte toestellen gaat blijkbaar.

De link naar de Samsung promotie site is een loop naar de Coolblue pagina van de S6 Edge +, dus dat gaat (nog) niet helemaal lekker.

Tekst:

Wil jij de Samsung Galaxy S6 edge Plus 32 GB Goud bezitten maar heb je wat moeite met het prijskaartje? Dan is het geluk nu aan jouw kant, want Samsung betaalt tijdelijk zomaar 75 euro terug als je de Samsung Galaxy S6 edge Plus 32 GB Goud reeds bij ons hebt aangekocht of van plan bent dat voor 1 november 2015 te doen. Registreer je toestel zo snel mogelijk op de Samsung actiepaginaExterne pagina en het bedrag staat snel op je rekening!

Waah!

Hier is de aktie:

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/NG9DVZATZB22E/

Als je voor 20 september de edge plus gekocht hebt dan moet je hier wezen:

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/V96E6S6PT2SA2/

Kun je al meedoen als je al meedeed met de Wireless Charger Pack aktie? Ik kan het nergens vinden of dit wel of niet mag. Alle twee de akties staan allebij nog op https://www.samsung.com/nl/promotions/ dus misschien mag je ze beide doen?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Thanks, ga ik vanavond gelijk doen. Lijkt me dat je gewoon voor deze actie in aanmerking komt ookal doe je mee aan de pre registratie actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Wegens een defecte S6 Edge krijg ik 750,- shoptegoed bij Coolblue. Aangezien ik zelf al een Edge+ heb gekocht heb ik zelf niks anders nodig en wil ik er graag iemand anders blij mee maken.

Heb je bijvoorbeeld interesse in een Edge+ dan kan ik deze voor jou bestellen en krijg je een korting van 100,-. Het toestel kost nieuw 800,- deze heb je dan voor 700,-

Heb je een ander voorstel hoor ik het graag. (Aankoopbedrag moet 750,- of meer zijn) :) Omdat het bedrag op moet..

Sold!

[ Voor 63% gewijzigd door DM89 op 21-09-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
m0nk schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:31:
Thanks, ga ik vanavond gelijk doen. Lijkt me dat je gewoon voor deze actie in aanmerking komt ookal doe je mee aan de pre registratie actie.
Heb me net geregistreerd voor deze cashback, en het ging gewoon door met zelfde EAN en serie id's!

Binnen 8 weken retourneren ze het bedrag kreeg ik als reply na invullen formulier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
m0nk schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:31:
Ja dat kan.

Dit staat bij bijzondere voorwaarden :
Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S6 edge+ (SM-G928F).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik zit ook te denken om een S6 edge+ te kopen. Dacht nieuw via MP, maar mensen willen er nog 670-700€ voor, en komen er vaak veel reiskosten bij. Nou zag ik op pdashop dat met een Ben maandelijk abonnement dat je 695 betaald. Kan je deze gewoon na een maand opzeggen? Dan met de actie kom je op 620..

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben_degr
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08 13:22
Hey, ik heb net een s6 edge+ gekocht, maar was destijds net een dagje te laat voor de wireless charger pack promotiecode... Zou echt super blij zijn als iemand nog een code heeft liggen! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Mother_Goozz schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:04:Nou zag ik op pdashop dat met een Ben maandelijk abonnement dat je 695 betaald. Kan je deze gewoon na een maand opzeggen? Dan met de actie kom je op 620..
Ja dat kan gewoon, zo heb ik mijn S6 ook gekocht bij CB. Binnen 1 maand heb ik gewoon het abonnement weer opgezegd bij BEN, dit kosten mij totaal 2X 4,50 euro abonnementkosten en 9,95 aansluitkosten aan BEN, maar het scheelde toen der tijd bijna 100 euro op de aanschafprijs van mijn S6.

[ Voor 15% gewijzigd door DON PAPA op 21-09-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/NG9DVZATZB22E/

Voor iedereen met een S6 edge+.
Die van mij gaat vanmiddag terug, zit een vlek in het scherm -,-

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Atratus schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:20:

Tekst:

Edit:
Via de Samsung Promotie site is het nu te regelen: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/NG9DVZATZB22E/
Ik krijg net een officieel mailtje van Samsung voor die 75,- cashback. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:44

TradeMarkNL

Videoproducer
Wel echt een nice deal! Wilde eigenlijk weer eens een iPhone halen, maar deze aanbieding brengt me wel aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Heb je in de periode van 13 augustus 2015 t/m 20 september, dan krijg je dus ook netjes €75 retour. Dit is wel heel netjes van Samsung om mensen die hem al een tijdje hebben ook €75 retour te geven. Heb hem net al aangemeld,ging niet makkelijk (drukbezocht den ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
pappaleone schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:32:
Heb je in de periode van 13 augustus 2015 t/m 20 september, dan krijg je dus ook netjes €75 retour. Dit is wel heel netjes van Samsung om mensen die hem al een tijdje hebben ook €75 retour te geven. Heb hem net al aangemeld,ging niet makkelijk (drukbezocht den ik)
Ik kwam er niet doorheen inderdaad, probeer het later wel. Maar zeer netjes deze actie! (geldt overigens ook voor de gewone S6 en S6 Edge dus daarom wellicht de drukte.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
casparsmit schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:38:
[...]

Ik kwam er niet doorheen inderdaad, probeer het later wel. Maar zeer netjes deze actie! (geldt overigens ook voor de gewone S6 en S6 Edge dus daarom wellicht de drukte.)
Dat denk ik ook wel een mooi gebaar deze aktie, normaal zijn de eerste gebruikers dan al uitgesloten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Geld die promotie op iedere (online) shop ? Of enkel op de door Samsung toegewezen shops? Kan nergens iets vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

henkyyyyyyy schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:15:
[...]

Nope nog niks.. inderdaad zoals jij zegt bij knaldeals dat is ook degene die ik de gaten hou.
En ben er dus ook nog niet de deur mee uitgeweest :+

Noem me maar een zeikerd, maar liever eventjes wachten dan een kras hoor. :)
Knaldeals heeft er een aantal op voorraad. Heb er net een besteld! Kan je morgen weer naar buiten! :+

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 21-09-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Hebben jullie soms ook dat het scherm flikkert op een redelijk hoge helderheid met een witte achtergrond?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Argggggggg ik wil ook 75 euro terug.

Ik kan geen aankoopdatum kiezen dan vandaag 21 september alleen. Hadden jullie dat ook of maakt het niet uit dat ik 21 september kies? Helpppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Afiso schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:20:
Argggggggg ik wil ook 75 euro terug.

Ik kan geen aankoopdatum kiezen dan vandaag 21 september alleen. Hadden jullie dat ook of maakt het niet uit dat ik 21 september kies? Helpppp
Als je hem voor 21 gekocht hebt moet je hier zijn:

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/V96E6S6PT2SA2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 15:09
Hebben jullie voor de Cashback actie direct een bevestigingsmail gehad of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:27

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Goede actie.. dan betaal je uiteindelijk 635 euro voor de S6 edge+... erg verleidelijk, ook al doet mijn Nexus 5 het nog wel prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
davee92 schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:11:
Hebben jullie voor de Cashback actie direct een bevestigingsmail gehad of ?
Nee ik heb hen vandaag ingevuld, Samsung komt meestal een paar dagen erna met een bevestiging dus tot zover geen paniek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
m0nk schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:46:
[...]

Knaldeals heeft er een aantal op voorraad. Heb er net een besteld! Kan je morgen weer naar buiten! :+
Hahaha dank je.
Heb hem ook gelijk besteld!

Hopelijk regent het morgen niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
Mensen hier al ervaring met de clear view cover van Samsung zelf?
Aangezien er bij de S6 en edge toen krassen op het display ontstonden.
Vind het namelijk best een mooie hoes!

Anderen eventueel nog adviezen voor welke type hoes, en eventueel screenprotector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritwillie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-07 21:27
davee92 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:41:

Anderen eventueel nog adviezen voor welke type hoes, en eventueel screenprotector ?
Heb nu 1,5 week de orginele S-view cover van Samsung, bevalt me prima.
Binnenzijde is een soort van stof, en het stukje kunststof scherm zit ietsje van scherm vandaan, als er iets vuil tussen zit zou dat niet direct schadelijk zijn voor het scherm, verwacht ik.
Zie geen krasjes oid.

Heb bewust niet voor de clear view cover gekozen, daar hierover slechte recensies te lezen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:46

BPP

ocn schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:17:
Goede actie.. dan betaal je uiteindelijk 635 euro voor de S6 edge+... erg verleidelijk, ook al doet mijn Nexus 5 het nog wel prima..
Hoe kom jij op 635? De goedkoopste in de pricewatch (naztel) doet niet mee met de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
BPP schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:43:
[...]

Hoe kom jij op 635? De goedkoopste in de pricewatch (naztel) doet niet mee met de cashback actie.
Ik raad aan om iets meer te betalen en het toestel bij een winkel te kopen die ook goede service bied :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:57:
[...]

Ik raad aan om iets meer te betalen en het toestel bij een winkel te kopen die ook goede service bied :p
Ben ik helemaal met jou eens, en wij kunnen er over meepraten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:14:
[...]

Ben ik helemaal met jou eens, en wij kunnen er over meepraten toch?
Ja dat is een ding wat zeker is "helaas".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
davee92 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:41:

Deze cover is inderdaad een plaatje, ik heb hem ook maar durf hem (nog) niet in gebruik te nemen vanwege de slechte recenties van de vorige clear view cover. Op de duitse amazon heb ik al gelezen dat er iemand met een S6E+ ook krassen kreeg met deze cover. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Samsung echt een zelfde soort drama wil hebben met de S6E+ clear view cover. Ik vraag me dus ook af of er aan het design o.i.d. van deze cover iets anders is t.o.v. de originele clear view cover voor de S6E.

Ik heb nu de Glossy Cover van Samsung in gebruik. Ook super mooi en daarmee blijft de phone z'n mooie uiterlijk behouden en houdt ie wat lekkerder vast echter geen protectie voor het scherm.

Ik wacht even totdat deze uit is (ruime week nog):

http://www.skinomi.com/sk...rage-gold-tech-glass.html

Dit is een Tempered Glass screen protector voor de S6E+ met gebogen randen, dus past deze over het hele glas heen.

Wellicht met die erop durf ik de Clear View cover te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Strunkie schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:10:
Hebben jullie soms ook dat het scherm flikkert op een redelijk hoge helderheid met een witte achtergrond?
Heb je de helderheid op Auto staan? Ik heb hem op auto staan en nergens last van.
Tevens is de helderheid vele malen hoger als je Auto gebruikt om een of andere reden.

Wellicht maakt de Adapt/Movie/Basic scherminstelling nog een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

casparsmit schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:29:
[...]

Deze cover is inderdaad een plaatje, ik heb hem ook maar durf hem (nog) niet in gebruik te nemen vanwege de slechte recenties van de vorige clear view cover. Op de duitse amazon heb ik al gelezen dat er iemand met een S6E+ ook krassen kreeg met deze cover. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Samsung echt een zelfde soort drama wil hebben met de S6E+ clear view cover. Ik vraag me dus ook af of er aan het design o.i.d. van deze cover iets anders is t.o.v. de originele clear view cover voor de S6E.

Ik heb nu de Glossy Cover van Samsung in gebruik. Ook super mooi en daarmee blijft de phone z'n mooie uiterlijk behouden en houdt ie wat lekkerder vast echter geen protectie voor het scherm.

Ik wacht even totdat deze uit is (ruime week nog):

http://www.skinomi.com/sk...rage-gold-tech-glass.html

Dit is een Tempered Glass screen protector voor de S6E+ met gebogen randen, dus past deze over het hele glas heen.

Wellicht met die erop durf ik de Clear View cover te gebruiken :P
https://www.knaldeals.com...dge-plus-sgp11694-1111054

Is ook met gebogen randen en direct leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
Klopt, maar dat is geen tempered glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
casparsmit schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:
[...]

Klopt, maar dat is geen tempered glass.
Ik heb die spigen screenprotector gehad voor de normale edge, slechte ervaring mee.. laat snel los op de edges :(

Als je de glass protector hebt hoor ik graag wat je ervaring is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb een FitBag sleeve besteld op amazon.de, afgelopen weekend binnen gekregen.. goede kwaliteit, voelt erg fijn aan en echt leder. binnenkant is van heel zacht stof.

Deze heb ik:
http://www.amazon.de/fitB...7&keywords=fitbag+edge%2B

Zijn trouwens nog veel verschillende soorten leverbaar stof, leder en veel kleuren.
http://www.amazon.de/s/re...d-keywords=fitbag+edge%2B

Ik heb voor de achterkant van mijn Edge+ een folie besteld bij dbrand.com, geen ervaring mee maar ben erg benieuwd naar het resultaat.

Heb zelf gekozen voor de zwart lederlook:
https://dbrand.com/shop/galaxy-s6-edge-plus

Zodra ik de folie binnen heb en erop heb zitten zal ik wel laten weten hoe de ervaring is als iemand daar interesse in heeft :P

EDIT:

Ik heb een Accessoires Topic gemaakt voor de Edge+ dus kunnen we daar de accessoires bespreken _/-\o_

Meulendijks89 in "[Samsung Galaxy S6 Edge+] Accessoires Topic"

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 22-09-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hebben jullie een bevestiging gekregen na het bestellen van de wireless charger (pre registratie). Ik heb nl wel een bevestiging gekregen van de cashback actie maar niet van de charger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
m0nk schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:28:
Hebben jullie een bevestiging gekregen na het bestellen van de wireless charger (pre registratie). Ik heb nl wel een bevestiging gekregen van de cashback actie maar niet van de charger..
Hun email systeem is nogal brak geloof ik, ik krijg niks van ze, niet van de charger-pack aktie en niet van de cashback, ook niet in spam. Als je ze dan belt om te checken, is alles in orde en zeggen ze dat ze emails verzonden hebben..

Als je zeker wilt zijn bel ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb sinds vanmiddag ook deze gruwelijk mooie telefoon. Heb de gouden versie, man man wat een verschrikkelijk mooi toestel! Stond er echt versteld van! En wat is die enorm snel! Heb hem met cashback actie meegerekend voor 525€ via MP :D

Nu nog een mooi hoesje of iets voor bescherming. Wat een prachtig toestel!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
In Engeland is de edge+ gold 64gb versie op voorraad hopelijk ook binnenkort in Nederland.
http://www.carphonewareho...rs_s6edgeplue_64gb_170915

• pappaleone
darud schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:55:
In Engeland is de edge+ gold 64gb versie op voorraad hopelijk ook binnenkort in Nederland.
http://www.carphonewareho...rs_s6edgeplue_64gb_170915
Heb net contact gehad wordt niet naar nederland verstuurd.

• casparsmit
tex5 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:06:
[...]

Hun email systeem is nogal brak geloof ik, ik krijg niks van ze, niet van de charger-pack aktie en niet van de cashback, ook niet in spam. Als je ze dan belt om te checken, is alles in orde en zeggen ze dat ze emails verzonden hebben..

Als je zeker wilt zijn bel ze op.
Ik kreeg van de Wireless Charger Pack netjes bevestigings mailtjes, echter van de €75,- cashback nog niets ontvangen (2 dagen geleden ingevuld).

• pappaleone
casparsmit schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:55:
[...]

Ik kreeg van de Wireless Charger Pack netjes bevestigings mailtjes, echter van de €75,- cashback nog niets ontvangen (2 dagen geleden ingevuld).
Hetzelfde hier, komt vanzelf reken maar rond de 8 tot 9 weken voordat het geld op je rekening staat.

• darud
pappaleone schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:45:
[...]

Heb net contact gehad wordt niet naar nederland verstuurd.
Ik heb familie wonen in het vk voor mij dat niet zo'n probleem zijn maar ik wacht toch liever op de Nederlandse levering.
Ik weet trouwens nog toen de iphone 5 net uit was er mensen deze ook vanuit Engeland bestelde via een website welk bedrijf dit was zal ik proberen op te zoeken.

• pappaleone
darud schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:10:
[...]

Ik heb familie wonen in het vk voor mij dat niet zo'n probleem zijn maar ik wacht toch liever op de Nederlandse levering.
Ik weet trouwens nog toen de iphone 5 net uit was er mensen deze ook vanuit Engeland bestelde via een website welk bedrijf dit was zal ik proberen op te zoeken.
Ik denk dat Nederland ook wel snel zal volgen. Maar ik snap echt niet waarom dat Samsung overal verschillende regels heeft .Je zou toch zeggen, dat zeker in Europa op gelijke tijd dezelfde versies beschikbaar zijn??

• casparsmit
pappaleone schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:57:
[...]

Hetzelfde hier, komt vanzelf reken maar rond de 8 tot 9 weken voordat het geld op je rekening staat.
Super toevallig, kreeg 5 minuten na mijn post een bevestigingsmail van de cashback promotie. Kijkt er iemand van Samsung mee? :)

---
Bedankt voor uw deelname aan de Samsung Galaxy S6 edge+ 75 euro promotie.

Dit is de bevestiging dat uw deelname aan onze promotie in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat uw ingestuurde stukken voldoen aan onze voorwaarden. Wij handelen uw deelname binnen 8 weken af. Intussen houden wij u op de hoogte van de voortgang. U ontvangt binnen 2 weken nog een bericht hierover.
---

• pappaleone
casparsmit schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:26:
[...]

Super toevallig, kreeg 5 minuten na mijn post een bevestigingsmail van de cashback promotie. Kijkt er iemand van Samsung mee? :)

---

Dit is de bevestiging dat uw deelname aan onze promotie in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat uw ingestuurde stukken voldoen aan onze voorwaarden. Wij handelen uw deelname binnen 8 weken af. Intussen houden wij u op de hoogte van de voortgang. U ontvangt binnen 2 weken nog een bericht hierover.
---
Haha netjes ik zie hem wel verschijnen. :)

• darud
pappaleone schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:15:
[...]

Ik denk dat Nederland ook wel snel zal volgen. Maar ik snap echt niet waarom dat Samsung overal verschillende regels heeft .Je zou toch zeggen, dat zeker in Europa op gelijke tijd dezelfde versies beschikbaar zijn??
Ja dat vind ik ook echt belachelijk zeker omdat samsung zo net voor de nieuwe iphone lancering hun nieuwe vlaggenschip op de markt brengt om dit dan maar beperkt te doen.
Het lijkt mij toch slimmer om zo snel mogelijk zoveel mogelijk telefoons te verkopen voordat je concurrent met een nieuw toestel op de markt komt nu geven ze de klanten een keuze waardoor ze zelf minder toestellen zullen verkopen.

• pappaleone
darud schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:42:
[...]

Ja dat vind ik ook echt belachelijk zeker omdat samsung zo net voor de nieuwe iphone lancering hun nieuwe vlaggenschip op de markt brengt om dit dan maar beperkt te doen.
Het lijkt mij toch slimmer om zo snel mogelijk zoveel mogelijk telefoons te verkopen voordat je concurrent met een nieuw toestel op de markt komt nu geven ze de klanten een keuze waardoor ze zelf minder toestellen zullen verkopen.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze de voorraad niet op orde hebben om meteen in heel europa uit te leveren. Anders zou ik niet weten waarom het ene land eerder is als het andere?

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

How is de battery life? Beter dan de normale s6?

• casparsmit
Kyo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:08:
De battery life is pretty goed :P
Bij gemiddeld gebruik doe ik er 2 dagen mee, bij iets intenser gebruik gaat ie met gemak in ieder geval een dag mee. T.o.v. de S6 zou ik niet weten, kom van een S5 (die nog maar nipt een dag haalde).

• davee92
casparsmit schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:12:
[...]

De battery life is pretty goed :P
Bij gemiddeld gebruik doe ik er 2 dagen mee, bij iets intenser gebruik gaat ie met gemak in ieder geval een dag mee. T.o.v. de S6 zou ik niet weten, kom van een S5 (die nog maar nipt een dag haalde).
Haha kun jij mij vertellen hoe je dat allemaal dan doet, en met welke instellingen ?;o..

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Kyo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:08:
Ik heb hem sinds gisteren middag, kan er nog niet veel over zeggen behalve dat ik nu al op 4u2min. SOT en dan heb ik alle apps gedownload, telefoon ingericht, gamen, YouTube, browsen enzovoort en heb nog 32% over, dit op de eerste volle lading...

• darud
pappaleone schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:56:
[...]

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze de voorraad niet op orde hebben om meteen in heel europa uit te leveren. Anders zou ik niet weten waarom het ene land eerder is als het andere?
Dit is trouwens die link voor als je geen uk adres heb.
http://www.borderlinx.com....OOicaA5pR8qcyu5BFRgvwQ.0

• pappaleone
Okay dank je. :)

• casparsmit
davee92 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:21:
[...]

Haha kun jij mij vertellen hoe je dat allemaal dan doet, en met welke instellingen ?;o..
Misschien moet ik mijn gemiddeld daggebruik even verduidelijken (met nadruk op mijn).

1 tot 2 uurtjes twitter/browsen/nieuws
+/- 50 whatsapp berichtjes
+/- 20 mailtjes
+/- 20 minuten bellen
+/- 20 minuten youtube/streaming
Hele dag bluetooth verbinding met android wear
90% van de dag in Wifi bereik

Verder gebruik ik geen spaarstand, extra spaarstand, task killers of andere batterij apps.
Tevens heb ik zo goed als alle pre-installed Samsung/Microsoft apps disabled en gebruik ik Facebook niet of nauwelijks.
Display staat op Adapt met Automatische helderheid, timeout screen op 1 minuut, slim sluimer en motion settings allemaal uitgeschakeld.

's nachts gaan alle quick settings uit (sync, lokatie,4G, etc..behalve wifi).

Misschien kun je er wat mee of misschien ben ik gewoon niet zo'n power user :)

• davee92
casparsmit schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:00:
[...]

Misschien moet ik mijn gemiddeld daggebruik even verduidelijken (met nadruk op mijn).

+/- 20 mailtjes
+/- 20 minuten bellen

Verder gebruik ik geen spaarstand, extra spaarstand, task killers of andere batterij apps.
Tevens heb ik zo goed als alle pre-installed Samsung/Microsoft apps disabled en gebruik ik Facebook niet of nauwelijks.
Display staat op Adapt met Automatische helderheid, timeout screen op 1 minuut, slim sluimer en motion settings allemaal uitgeschakeld.

Dit is een duidelijk lijstje !
En hoe zit het qua locatie en account synchronisatie ?
Alle bewegingsmeldingen en slim sluieren en dergelijke uitstaan ?
En gebruik van S health en dergelijke ?

• casparsmit
davee92 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:07:
[...]

Dit is een duidelijk lijstje !
En hoe zit het qua locatie en account synchronisatie ?
Alle bewegingsmeldingen en slim sluieren en dergelijke uitstaan ?
En gebruik van S health en dergelijke ?
Lokatie staat eigenlijk altijd aan (Wifi, Mobiele netwerken en GPS). GPS gaat volgens mij automatisch aan/uit als last resort om de lokatie te bepalen. Ik merkte met mijn S5 dat als ik GPS uitzette dat de lokatiebepaling steeds opnieuw probeerde en daardoor meer batterij gebruikte. Zodra alles qua lokatie aan staat wordt de lokatie sneller bepaald lijkt het.

Ik gebruik 2 google accounts (prive en werk) en sync staat voor alle google services aan (behalve 's nachts). Gebruik geen pop3 van andere provider of exchange o.i.d. anders draait er weer een extra sync van een andere email client (laat alles doorsturen naar gmail en in gmail wordt alles gefilterd).

Bewegingen en gebaren staan allemaal uit. (screenshot kan makkelijk zijn maar met bol scherm werkt dat niet zo lekker als met plat scherm. Gebruik nu gewoon powerbutton + homebutton combi)
Slim sluimeren staat uit.
S health / Google Fit / Runtastic/Strava achtige apps gebruik ik ook niet (standaard health dingetjes van android wear vind ik voldoende).

• Ruffzz
  • Niet online
casparsmit schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:26:
[...]

---

---
Kreeg zojuist ook een mail maar dit betreft de pre-order promotie. 75 euro cashback heb ik nog niets van vernomen helaas.

• pappaleone
Ruffzz schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:39:
[...]

Kreeg zojuist ook een mail maar dit betreft de pre-order promotie. 75 euro cashback heb ik nog niets van vernomen helaas.
Geduld is een schone zaak :)

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand nog interesse in een Spigen Curved crystal screen protector? Nieuw in doos. Mijn eerste bestelling kwam vertraagd aan dus had ondertussen al een andere besteld. Gaat om deze:

http://www.bol.com/nl/p/s...33722728-9200000048000545

Anders stuur ik hem terug :)

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Misschien niet de plek om te posten, maar omdat ik DM krijg over waar ik mijn Edge+ gekocht heb, hij heeft er nog 1 te koop: http://link.marktplaats.nl/m969113038

Het is een zeer fijne en betrouwbare verkoper!
Voor degene die nog opzoek zijn :)

• davee92
m0nk schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:01:
Iemand nog interesse in een Spigen Curved crystal screen protector? Nieuw in doos. Mijn eerste bestelling kwam vertraagd aan dus had ondertussen al een andere besteld. Gaat om deze:

http://www.bol.com/nl/p/s...33722728-9200000048000545

Anders stuur ik hem terug :)
Hoe is je ervaring met deze screenprotector ?
Ik heb vaak dat ik de screenprotector er niet probleemloos op krijg 8)7
Vooral met bubbels tot gevolg xd

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
casparsmit schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:00:
[...]

+/- 20 mailtjes
+/- 20 minuten bellen

Een tip; probeer eens de automatische helderheid uit te zetten en kijk wat dat met de accuduur doet. Ik heb namelijk gelezen, dat betrof wel andere smartphones, dat dit voor een betere accuduur zorgt. :)

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

davee92 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:39:
[...]
Hoe is je ervaring met deze screenprotector ?
Ik heb vaak dat ik de screenprotector er niet probleemloos op krijg 8)7
Vooral met bubbels tot gevolg xd
Heb hem er zonder problemen op gekregen, zowel op de voor- en achterkant. Er zitten 4 speciale stickers bij waardoor het nog makkelijker gaat. Ook zitten er 4 anti stof stickers, een cleaning doekje (alcohol) en een Squeegee (plastic plaatje om de luchtbellen eronder weg te duwen). Past precies allemaal en je ziet hem vrijwel niet zitten.

Kan overigens voor 25,- overgenomen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 23-09-2015 22:18 ]

• davee92
m0nk schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:18:
[...]

Heb hem er zonder problemen op gekregen, zowel op de voor- en achterkant. Er zitten 4 speciale stickers bij waardoor het nog makkelijker gaat. Ook zitten er 4 anti stof stickers, een cleaning doekje (alcohol) en een Squeegee (plastic plaatje om de luchtbellen eronder weg te duwen). Past precies allemaal en je ziet hem vrijwel niet zitten.

Kan overigens voor 25,- overgenomen worden.
Heb je hier nog tips voor verder, of is het kwestie van de instructies volgen ?
En waar dienen die 4 speciale stickers voor ?;o

Heb je foto van het resultaat :*)

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Simpel de instructies volgen, is echt geen rocket science.. Kwestie van goed schoonmaken voordat de screenprotector erop gaat. Die stickers plak je op de screenprotector, ze steken een stukje uit waardoor je de screenprotector niet met je vingers aanraakt bij het opplakken.

Geen foto's helaas. Maar je ziet hem vrijwel niet zitten, geen luchtbubbels en/of stof. :)

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:25
m0nk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:26:
Simpel de instructies volgen, is echt geen rocket science.. Kwestie van goed schoonmaken voordat de screenprotector erop gaat. Die stickers plak je op de screenprotector, ze steken een stukje uit waardoor je de screenprotector niet met je vingers aanraakt bij het opplakken.

Geen foto's helaas. Maar je ziet hem vrijwel niet zitten, geen luchtbubbels en/of stof. :)
Is dat een dunne proctector?
Zo'n ' tempered glass' vind ik toch wel wat te 'dik'

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

janegsm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:26:
[...]

Is dat een dunne proctector?
Zo'n ' tempered glass' vind ik toch wel wat te 'dik'
Yup. Screenprotector gaat retour. Dus niet meer over te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 24-09-2015 13:35 ]

• astrasound
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-08 21:01
Even voor de mensen die een 64gb willen hij is te
bestellen nu bij coolblue wel de be versie succes

Ze zijn momenteel ook al weer uitverkocht :-(

[ Voor 20% gewijzigd door astrasound op 24-09-2015 17:11 ]

Hero VII,I7 4790K ,Corsair 1866/16Gb ,H105 Sapphire 7770 oc , Samsung 840Pro 256Gb

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:25
astrasound schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:45:
Even voor de mensen die een 64gb willen hij is te bestellen nu bij coolblue wel de be versie succes
Tja, maar ja tis altijd iets, hebben ze alleen de zwarte.

• darud
Even voor de mensen die een 64gb willen hij is te bestellen nu bij coolblue wel de be versie succes
Dank je voor de tip, helaas weten ze bij coolblue nog niet wanneer de gouden versie leverbaar is :(

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Tsja, 100 euro extra vragen voor enkel 32GB extra opslag vind ik bijna misdadig. Ik wacht nog wel even af, er komen nog voldoende leuke andere toestellen aan de komende maanden.

En anders is de prijs tegen die tijd hopelijk wel een stuk gezakt!
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste