• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
darud schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:02:
Ik begreep dat de inwissel code alleen voor de 32gb modellen is.
Deze promotie is geldig op de volgende modellen:
Galaxy S6 edge (SM-G928F) met EAN code:
8806088074238
8806086987264
8806088074191
8806088074177
8801643000608
8806088074139
8806086990745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 09:09
Sinds afgelopen week ook last van camera problemen, het zoemende/tikkende/buzzende geluid bij openen van de camera app, het rammelen van de lens in de behuizing en het golvende beeld bij scherpstellen van het beeld.

Ik heb bijna het idee dat dit is gebeurd na de update die ik afgelopen week moest installeren, misschien toch iets softwarematigs?

T-Mobile maar eens bellen voor een reparatieverzoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:50

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Yo_flow schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:09:
Sinds afgelopen week ook last van camera problemen, het zoemende/tikkende/buzzende geluid bij openen van de camera app, het rammelen van de lens in de behuizing en het golvende beeld bij scherpstellen van het beeld.

Ik heb bijna het idee dat dit is gebeurd na de update die ik afgelopen week moest installeren, misschien toch iets softwarematigs?

Je kunt ook eerst een fabrieks reset proberen, als het wel iets softwarematig is dan lost je het daar misschien wel mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Yo_flow schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:09:

Wat EJSEJS zegt, sowieso even terug zetten naar fabrieksinstellingen om te kijken als dat het probleem oplost.

Het rammelen van de camera is normaal, als je het toestel schud hoor je een rammelend geluid uit de camera module komen maar ook alleen maar dan als je de camera gebruikt zou je geen gerammel moeten horen..

Het zoemende/tikkende/buzzende geluid bij openen van de camera app maakt de camer module dat geluid? of komt het uit de speaker ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 13-09-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 09:09
Het komt echt uit de camera module.. camera, of in ieder geval een onderdeel daarvan, lijkt gewoon los in de behuizing te zitten. Je hoort/voelt daadwerkelijk iets bewegen bij het scherpstellen van de camera, iets wat voorheen niet voor kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:12
Nou, ik heb de Edge+ nu voor 24u en heb mijn eerste positieve en negatieve ervaringen met het toestel.

Positief:
  • Mooi
  • Snel
  • 10000x beter dan het oude Samsung
  • Touchwiz een stuk lichter en functioneler
  • Zeer mooi en degelijk
  • Erg mooi beeld
  • Goed geluid
  • En nog wel enkele positieve dingen, zoals: wat is ie mooi :)
Negatief:
  • In nog geen 3u gebruik heb ik mijn eerste burn-in meegemaakt. Vanochtend toen ik een update ging installeren. Het pop-up berichtje waarin staat dat mijn Android-apps geoptimaliseerd worden is erg fel en was, bij zeer goed kijken, permanent zichtbaar op een witte en blauw achtergrond. Nu lijkt het wat weggetrokken te zijn, maar toch.. belooft niet veel goeds
  • Ik heb iets wat elke keer crashed als ik connect/disconnect van WIFI. Er wordt dan tevens een foutrapport verstuurd. Probleem is dat deze disconnect/connect ook soms automatisch gebeurt waardoor mijn accu nu 47% is met nog geen uur screen-on time. Helaas staat dit proces niet in het verbruiksoverzicht waardoor ik niet kan zien welk proces crashed (iets met agent meen ik eerder gezien te hebben). Een herstart helpt niet. Systeem reset zit ik niet op te wachten (alles kwijt)
Gezien deze twee punten ben ik aan het overwegen om het toestel terug te sturen en mijn geld terug te vragen. Ik heb geen zin in gezeik, gepruts of 'stress' elke keer als ik het toestel gebruik. Het moet gewoon werken zonder gezeur. Voor de rest werkt alles netjes en ben ik verder ook zeer tevreden met het toestel. Echt jammer :(

Iemand nog tips en/of ervaring met het wifi disconnect/connect probleem?

Edit:
Wat ik al geprobeerd heb:
  • Reboot -> nog steeds hetzelfde probleem
  • Ander WIFI access point -> zelfde probleem
Edit2:
Deze persoon heeft hetzelfde probleem: http://forums.androidcent...22-what-diagmonagent.html

Meer mensen last van DiagMonAgent? Dat deze een rapport verstuurd elke keer als wifi aan of uitgezet wordt?

[ Voor 10% gewijzigd door Anteros op 13-09-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Yo_flow schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:21:
Het komt echt uit de camera module.. camera, of in ieder geval een onderdeel daarvan, lijkt gewoon los in de behuizing te zitten. Je hoort/voelt daadwerkelijk iets bewegen bij het scherpstellen van de camera, iets wat voorheen niet voor kwam.
Dan ga maar terug naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Anteros schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:38:
Nou, ik heb de Edge+ nu voor 24u en heb mijn eerste positieve en negatieve ervaringen met het toestel.

Positief:
  • Mooi
  • Snel
  • 10000x beter dan het oude Samsung
  • Touchwiz een stuk lichter en functioneler
  • Zeer mooi en degelijk
  • Erg mooi beeld
  • Goed geluid
  • En nog wel enkele positieve dingen, zoals: wat is ie mooi :)
Negatief:
  • In nog geen 3u gebruik heb ik mijn eerste burn-in meegemaakt. Vanochtend toen ik een update ging installeren. Het pop-up berichtje waarin staat dat mijn Android-apps geoptimaliseerd worden is erg fel en was, bij zeer goed kijken, permanent zichtbaar op een witte en blauw achtergrond. Nu lijkt het wat weggetrokken te zijn, maar toch.. belooft niet veel goeds
  • Ik heb iets wat elke keer crashed als ik connect/disconnect van WIFI. Er wordt dan tevens een foutrapport verstuurd. Probleem is dat deze disconnect/connect ook soms automatisch gebeurt waardoor mijn accu nu 47% is met nog geen uur screen-on time. Helaas staat dit proces niet in het verbruiksoverzicht waardoor ik niet kan zien welk proces crashed (iets met agent meen ik eerder gezien te hebben). Een herstart helpt niet. Systeem reset zit ik niet op te wachten (alles kwijt)
Gezien deze twee punten ben ik aan het overwegen om het toestel terug te sturen en mijn geld terug te vragen. Ik heb geen zin in gezeik, gepruts of 'stress' elke keer als ik het toestel gebruik. Het moet gewoon werken zonder gezeur. Voor de rest werkt alles netjes en ben ik verder ook zeer tevreden met het toestel. Echt jammer :(

Iemand nog tips en/of ervaring met het wifi disconnect/connect probleem?

Edit:
Wat ik al geprobeerd heb:
  • Reboot -> nog steeds hetzelfde probleem
  • Ander WIFI access point -> zelfde probleem
Edit2:
Deze persoon heeft hetzelfde probleem: http://forums.androidcent...22-what-diagmonagent.html

Meer mensen last van DiagMonAgent? Dat deze een rapport verstuurd elke keer als wifi aan of uitgezet wordt?
Nou zou maar snel een iPhone 6(s) (Plus) halen dan..

Ik heb alle S toestellen en alle Note toestellen gehad en heb nog nooit een burn-in gehad. Om iets in het scherm gebrand te krijgen moet echt wel een hele tijd op max helderheid staan wil het mogelijk gebeuren.

Volgens mij ben jij er zo op aan het letten dat het in je ogen gebrand is :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13

Tammesp

Next is now

Wel, een burn-in in 3 uur tijd kan gewoon niet.. Of je let er teveel op dat je het verbeeld of je hebt een 2e handsje ergens vandaan. Als het wel echt zo is, dan is een fotootje hier tonen wel zo makkelijk ;)

Het wifi disconnect punt heb ik nog niet echt van gehoord. Misschien is het dan wel verstandig om een hard reset te doen, je kan gewoon een back-up van je telefoon met Smart Switch maken.

Hopelijk lossen je problemen snel op, ander kun je nog altijd naar een Samsung service punt gaan, die zijn overal in het land te vinden!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tammesp schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:27:
Wel, een burn-in in 3 uur tijd kan gewoon niet.. Of je let er teveel op dat je het verbeeld of je hebt een 2e handsje ergens vandaan. Als het wel echt zo is, dan is een fotootje hier tonen wel zo makkelijk ;)

Het wifi disconnect punt heb ik nog niet echt van gehoord. Misschien is het dan wel verstandig om een hard reset te doen, je kan gewoon een back-up van je telefoon met Smart Switch maken.

Hopelijk lossen je problemen snel op, ander kun je nog altijd naar een Samsung service punt gaan, die zijn overal in het land te vinden!
Ik draai nu een week met het toestel en heb nog niets te melden wat negatief is, zelfs batterij doet netjes zijn werk.Alleen baal ik een beetje dat we nog geen custom rom kunnen installeren. Positief is al wel dat cwm werkt en een hoop samsung crap de vuilnisbak in kan. Hopelijk kan EdgarF zijn rom aanpassen zodat we ook zijn rom kunnen draaien op de + :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Meul.... & @Tam...: Het is wel degelijk burn-in/retention. Ja, ik geef toe, ik zal waarschijnlijk de enige zijn die het ziet, maar het is/was aanwezig. Het lijkt nu weer (zo goed als) verdwenen te zijn, maar nogmaals, na de update was het voor mij goed te zien (ik ben (te) kritisch met die dingen). Overigens is het een nieuwe unit van een zeer bekende webshop.

Vwb dat wifi gebeuren... Wifi valt bij mij af en toe weg om meteen weer hersteld te worden. Maakt niet uit hoe sterk het signaal is, af en toe gebeurt het gewoon. Elke keer als dat gebeurt, komt DiagMonAgent om de hoek kijken met de melding dat het een rapport verstuurd. Nu schijnen daar dus meer mensen 'last' van te hebben en niemand schijnt te weten wat die ...agent doet. Wellicht gebeurt het bij jullie ook - kan je testen door wifi uit en weer aan te zetten - maar hebben jullie de notificatie voor deze service uitstaan.

Anyway, ik ga de notificatie van deze service uitzetten zodat ik die melding niet meer zie. Maar het blijft een feit dat deze service het een en ander naar Samsung stuurt.

Als laatste... De accu gaat bij mij relatief snel leeg en ik weet (nog) niet waarom. De komende dagen ga ik het in de gaten houden om te zien of er een verbetering optreedt.

Om af te sluiten met (nog meer) positieve dingen aan het toestel:
  • Vingerafdrukscanner: geweldig! Zeer snel en accuraat. Beter dan de iPhone 6
  • Fotocamera: Geweldig
  • Frontcamera: Zeer goed
  • Geluidskwaliteit en -volume van de speaker: zeer goed (zelfde of zelfs wat beter dan de iPhone 6)
  • Design: Geweldig
  • Snelheid van opstarten van apps, switchen tussen apps, etc: Zeer goed. Merk wel dat apps nog te snel gekilled worden, maar dat is niet anders dan bij de iPhone 6. Al verwacht ik wel meer app retentie met 4GB. Anyway, de edge is sneller dan de iPhone 6 (wat overigens niet geldt voor de GUI)
  • Snelladen: Ook geweldig snel (van 22% naar ~50% in 10/15 minuten of zo). Wel schijnt er een issue te zijn met oververhitting van het accelerator IC waardoor deze kapot kan gaan. Of was dat alleen met de 'normale' Edge?
  • Kwaliteit van bellen via je oor: Ook erg goed en vergelijkbaar met de iPhone 6
  • touchWiz... ik heb nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik denk zelfs dat ik het zou blijven gebruiken. Ziet er netjes uit, is snel en er zijn veel (nuttige) opties beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Anteros schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:01:
@Meul.... & @Tam...: Het is wel degelijk burn-in/retention. Ja, ik geef toe, ik zal waarschijnlijk de enige zijn die het ziet, maar het is/was aanwezig. Het lijkt nu weer (zo goed als) verdwenen te zijn, maar nogmaals, na de update was het voor mij goed te zien (ik ben (te) kritisch met die dingen). Overigens is het een nieuwe unit van een zeer bekende webshop.

Vwb dat wifi gebeuren... Wifi valt bij mij af en toe weg om meteen weer hersteld te worden. Maakt niet uit hoe sterk het signaal is, af en toe gebeurt het gewoon. Elke keer als dat gebeurt, komt DiagMonAgent om de hoek kijken met de melding dat het een rapport verstuurd. Nu schijnen daar dus meer mensen 'last' van te hebben en niemand schijnt te weten wat die ...agent doet. Wellicht gebeurt het bij jullie ook - kan je testen door wifi uit en weer aan te zetten - maar hebben jullie de notificatie voor deze service uitstaan.

Anyway, ik ga de notificatie van deze service uitzetten zodat ik die melding niet meer zie. Maar het blijft een feit dat deze service het een en ander naar Samsung stuurt.

Als laatste... De accu gaat bij mij relatief snel leeg en ik weet (nog) niet waarom. De komende dagen ga ik het in de gaten houden om te zien of er een verbetering optreedt.

• Geluidskwaliteit en -volume van de speaker: zeer goed (zelfde of zelfs wat beter dan de iPhone 6)
  • Snelheid van opstarten van apps, switchen tussen apps, etc: Zeer goed. Merk wel dat apps nog te snel gekilled worden, maar dat is niet anders dan bij de iPhone 6. Al verwacht ik wel meer app retentie met 4GB. Anyway, de edge is sneller dan de iPhone 6 (wat overigens niet geldt voor de GUI)
  • Snelladen: Ook geweldig snel (van 22% naar ~50% in 10/15 minuten of zo). Wel schijnt er een issue te zijn met oververhitting van het accelerator IC waardoor deze kapot kan gaan. Of was dat alleen met de 'normale' Edge?
  • Kwaliteit van bellen via je oor: Ook erg goed en vergelijkbaar met de iPhone 6
  • touchWiz... ik heb nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik denk zelfs dat ik het zou blijven gebruiken. Ziet er netjes uit, is snel en er zijn veel (nuttige) opties beschikbaar
Er is ook een quote knop deze kan gebruiken dan krijgen wij ook een melding als je reageert..

Ik heb geen van alle problemen die jij opnoemt. Anders maar eens terug naar fabrieksinstellingen als dat niet helpt dan retour naar de winkel.

Ik ben ook kritisch een toestel van zoveel geld moet gewoon goed zijn..

Mocht een burn in nog eens voorkomen dan graag meteen een foto maken.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:37:
[...]

Ik draai nu een week met het toestel en heb nog niets te melden wat negatief is, zelfs batterij doet netjes zijn werk.Alleen baal ik een beetje dat we nog geen custom rom kunnen installeren. Positief is al wel dat cwm werkt en een hoop samsung crap de vuilnisbak in kan. Hopelijk kan EdgarF zijn rom aanpassen zodat we ook zijn rom kunnen draaien op de + :)
Heb jij wel al geroot enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Yes yes CWM + andere kernel, en meteen alle troep eraf gegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:38:
[...]

Yes yes CWM + andere kernel, en meteen alle troep eraf gegooid ;)
Hoe wat waar? :P, ik wil eigenlijk wel is gaan rooten en alle apps die ik niet gebruik er af gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:47:
[...]

Hoe wat waar? :P, ik wil eigenlijk wel is gaan rooten en alle apps die ik niet gebruik er af gooien.
Hier de site met informatie en de downloads.
In het kort: Kernel en superuser downloaden en op interne geheugen van de telefoon zetten. Daarna CWM downloaden is ongeveer hetzelfde als dat we hier TWRP gebruiken. CWM flashen met odin daarnaa telefoon handmatig uitzetten en weer opstarten in recoverymode daarna kernel flashen en superuser.

Sorry de link http://forum.xda-develope...kernel-galaxy-s6-t3171246

[ Voor 11% gewijzigd door pappaleone op 13-09-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:57:
[...]

Hier de site met informatie en de downloads.
In het kort: Kernel en superuser downloaden en op interne geheugen van de telefoon zetten. Daarna CWM downloaden is ongeveer hetzelfde als dat we hier TWRP gebruiken. CWM flashen met odin daarnaa telefoon handmatig uitzetten en weer opstarten in recoverymode daarna kernel flashen en superuser.

Sorry de link http://forum.xda-develope...kernel-galaxy-s6-t3171246
Ohja die had ik al eens gezien maar is dus gewoon bruikbaar met de plus? Heb wel het gevoel dat het allemaal steeds weer een beetje lastiger wordt of lijkt dat maar zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:00:
[...]

Ohja die had ik al eens gezien maar is dus gewoon bruikbaar met de plus? Heb wel het gevoel dat het allemaal steeds weer een beetje lastiger wordt of lijkt dat maar zo..
Dat is meestal in het begin, Ik denk dat TWRP straks ook wel weer met een oplossing komt. En hopelijk kan Edgarf ook een aanpassing maken zodat we zijn rom weer kunnen gebruiken. Toestel is zo nieuw dus moeten we nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Hoi Meulendijks hier nog een linkje met directe downloads succes,.
http://forum.xda-develope...-custom-recovery-t3200324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Thanks :) ga er binnenkort even aan beginnen. Hoe heb jij alle troep verwijderd van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:16:
[...]

Thanks :) ga er binnenkort even aan beginnen. Hoe heb jij alle troep verwijderd van de telefoon?
Als je alles hebt gedaan kun je titanium backup downloaden daarna kun je verwijderen wat je wil, kijk wel uit dat je geen verkeerde files weggooit. En je moet even kijken of de gratis versie van titanium backup dit alles steunt. Ik heb de betaalversie van titanium backup. Kost bijna niets en als tweaker kun je niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Hallo allemaal! ik heb sinds een aantal dagen ook deze geweldenaar van een telefoon en zou graag mijn ervaringen met jullie willen delen! Ik heb deze topic ook even doorgelezen en de meeste opinies komen overigens overeen met dat van mij!

Design en Ergonomie:
Het toestel voelt stevig in elkaar gezet en oogt super sexy. Door de gebogen randen lijkt het toestel ook minder breed dan toestellen met dezelfde schermgroottes. Wel lijkt het toestel zeer fragiel en één enkele val zou het glas kunnen laten barsten. Het is dus geen slecht idee geweest van mijn moeder om het te laten verzekeren bij KPN. Ergonomisch gezien is het niet het meest fijne telefoon om in je hand te houden. Het blijft een groot toestel en soms zal je wel met twee handen het scherm moeten bedienen, maar daar heb ik ook voor gekozen! Gelukkig kan je een instelling aanzetten waarbij je met drie snelle klikken op de homeknop het scherm kan verkleinen waardoor alles veel beter te bereiken is.

Scherm:
Wat een prachtig scherm heeft de Samsung Galaxy S6 Edge Plus! Ik was ietwat sceptisch toen de QHD-schermen populairder werden en was ervan overtuigd dat een hogere resolutie voor meer batterijverbruik zorgde. Echter, is het scherm van de 6 Edge Plus een stukkie groter wat er eveneens voor zou zorgen dat de PPI lager ligt met een 'normale' Full HD-scherm. Als ik het verschil bekijk tussen mijn HTC One M8 en de S6 Edge Plus, dan zie ik qua scherpte geen groot verschil. Wel is het scherm qua contrast en kleurgebruik veel veller en oogt de HTC One M8 flets aan. Ik ben wel een fan van AMOLED-schermen, ondanks de misschien wat overdreven kleuren.

Processor, RAM geheugen, intern geheugen en vingerafdrukscanner:
Hier kunnen we vrij kort over zijn: het toestel vliegt door de menuutjes van Android heen. Ik maak zelden stutters mee en vind deze ook niet vervelend. Mijn high-end game PC heeft daar ook weleens last van en dat hoort er gewoon bij, zolang het niet frequenter voor gaat komen. Vier Gig. RAM geheugen is uiteraard super groot en ook één van de voornaamste reden waarom ik dit toestel heb gehaald, ergens in het kader van futureproof zijn. Wel valt me nu al op dat ik altijd tussen de 50% en 75% van het gebruikte RAM geheugen zit, en dat vind ik best veel. Ik denk dat het komt door alle bloatware van Samsung, ondanks dat Touchwiz al flink uitgedund is. Qua intern geheugen zit ik op 32 Gig en dat is prima voor mij. Ik gebruik Spotify voor muziek en heb het altijd kunnen doen met 16 Gig. De vingerafdrukscanner werkt zeer accuraat. Door de grootte van het toestel moet ik vaak mijn duim zijwaarts plaatsen op de homeknop maar ook dit gaat vaak in één keer goed. Wel heb ik na het douchen van die rimpelvingertjes waardoor de vingerafdrukscanner niet meer werkt. Hierdoor heb ik mijn toestel perongeluk volledig vergrendeld. Ik wist mijn back-up wachtwoord ook niet meer! Na een aantal keer krijg je de mogelijkheid om in te loggen met je Google Account en heb zo een hard reset kunnen voorkomen!

Software:
Ik ben blij dat Samsung vele nutteloze features al weggefilterd heeft en dat de nuttige overgebleven zijn, zoals de eerdergenoemde 'drie keer klikken op de homeknop' om zo het scherm te verkleinen. Ook de 'dubbel klik op de home knop' om de camera te openen gaat echt snel waardoor een foto maken zo gepiept is. Ik heb ervoor gekozen om Nova Launcher te installeren op mijn toestel, omdat ik deze qua personalisatie toch echt veel beter vind dan de Touchwiz Launcher. De icoontjes vind ik erg lelijk en, ondanks de Theme Store, wil ik toch mijn favoriete Icon Packs van de Play Store gebruiken. Wel gebruik ik de Theme Store om de rest van de Samsung Framework te themen. Nu heb ik bijvoorbeeld een mooie Material Dark-theme erop zitten in combinatie met Nova Launcher en Material Designed icoontjes.

Camera en speakers:
Hier kan ik ook kort over zijn: ik heb nog nooit zo'n goede camera gezien op een telefoon! Zelfs in het donker maakt hij superscherpe plaatjes met weinig noise. Ik heb hiervoor dus een HTC One M8 gehad en het is een wereld van verschil. Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt genoeg gespeeld met de camera, maar de eerste indrukken zijn zeer goed! De speaker is uiteraard niet beter dan wat ik gewend was op de HTC One M8, maar toch vind ik het nog best goed geluid maken. Het kan vrij hard met geen distortions. Gelukkig krijg ik binnenkort mijn Samsung Speakerbox door de KPN promotie, waardoor ik on-the-go super kwaliteit geluid heb, hoop ik dan althans!

Batterij:
Ook hier ben ik zeer over te spreken. Ik krijg er gemiddeld vijf uurtjes screen on-time uit met Wifi en Bluetooth altijd aan. Bluetooth heb ik namelijk nodig voor mijn Moto 360! Screen off-time is op zich prima. Ik heb veel push notifications aanstaan waardoor het toestel niet echt in deep sleep kan komen. Maarja, daar heb je ook een smartphone voor, toch?! Het kan ook liggen aan Bluetooth, maar dat kan ik echt niet uitzetten vanwege de smartwatch. Google Now staat overigens ook gewoon aan. Misschien hebben jullie nog tips?

Conclusie
Ik ben super tevreden met mijn toestel en heb tot nu toe nog niet echt nadelen kunnen vinden. Alles werkt zoals het hoort en heb tot nu toe (afkloppen) ook geen fabrieksfouten gevonden zoals backlight bleeding of dode pixels. Samsung, je hebt het weer geflikt!

Edit: Lol ik heb best een groot stuk getypt! Bevestigd wel hoe blij ik ben met deze telefoon haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Een aantal reacties terug had ik gevraagd over de samsung promotie code waarvoor mijn dank voor de reacties wat mij nu duidelijk is.
Aangezien ik de 64gb versie wilt gaan kopen zodra die uit is kom ik helaas niet in aanmerking voor de actie aangezien alleen de 32gb versie's aan deze actie mee doen.
Ik hoop dat er iemand hier is die een 32gb versie heeft en de wireless charger niet wilt of toch niet aan deze actie mee doet, ik heb namelijk mij toen wel aangemeld voor de inschrijving en een code gekregen waar ik helaas niet veel aan heb aangezien ik geen 32gb versie gaat kopen.
Mocht er iemand mij kunnen helpen door aan de actie mee te doen die een 32gb versie heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparsmit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 11:23
Ik ben sinds kort ook eigenaar van de S6 Edge+ en heb er gelijk een Clear View cover van Samsung bijgekocht. Deze combinatie ziet er fantastisch uit en bied aan beide kanten van de phone bescherming. Maar door het ontbreken van reviews van deze cover ben ik wat reviews gaan lezen van de Clear View cover voor de gewone S6 Edge.

Daar ben ik best van geschrokken aangezien deze cover blijkbaar behoorlijke krassen kan achterlaten op het scherm (Iets waar je JUIST een cover voor neemt om dat te voorkomen!).
Samsung zelf heeft dit ook bevestigd en sommige webshops bieden deze cover niet eens meer aan.

http://gadgets.ndtv.com/m...-causing-scratches-694796

Wat ik mij dus afvraag is of Samsung iets heeft veranderd aan de S6 Edge+ en/of Clear View cover (harder glas, zachter materiaal, betere vormen of iets anders) om diezelfde problemen met het krassen te voorkomen.

Ik ben nu wat terughoudend om deze cover erop te laten want het scherm is gewoon te mooi en de telefoon is gewoon te duur om nu al vol met krassen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
darud schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:10:
Een aantal reacties terug had ik gevraagd over de samsung promotie code waarvoor mijn dank voor de reacties wat mij nu duidelijk is.
Aangezien ik de 64gb versie wilt gaan kopen zodra die uit is kom ik helaas niet in aanmerking voor de actie aangezien alleen de 32gb versie's aan deze actie mee doen.
Ik hoop dat er iemand hier is die een 32gb versie heeft en de wireless charger niet wilt of toch niet aan deze actie mee doet, ik heb namelijk mij toen wel aangemeld voor de inschrijving en een code gekregen waar ik helaas niet veel aan heb aangezien ik geen 32gb versie gaat kopen.
Mocht er iemand mij kunnen helpen door aan de actie mee te doen die een 32gb versie heeft dan hoor ik het graag.
Ik heb zonet de 32GB versie besteld maar maak niet gebruik van de actie, dus ik zou je daarin kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Dat zou ik echt super vinden ik stuur je gelijk een pb. (als dank kom ik je graag een kratje bier bezorgen als je hem heb mocht je in de buurt wonen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
darud schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:24:
Dat zou ik echt super vinden ik stuur je gelijk een pb. (als dank kom ik je graag een kratje bier bezorgen als je hem heb mocht je in de buurt wonen ;) )
Hoi Darud ik was net zo als jij ook geïnteresseerd in de 64Gb versie. Heb wat rondgeleid, maar ik denk dat deze voorlopig volgens Samsung nog niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Bas_De_Beer schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:11:
[...]

Ik heb zonet de 32GB versie besteld maar maak niet gebruik van de actie, dus ik zou je daarin kunnen helpen!
Helaas gaat het niet door, als er iemand anders is die mij wilt helpen om er 1 te bestellen (tegen een krat bier van mijn kant) hoor ik het graag :)

[ Voor 3% gewijzigd door darud op 14-09-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
pappaleone schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:47:
[...]

Hoi Darud ik was net zo als jij ook geïnteresseerd in de 64Gb versie. Heb wat rondgeleid, maar ik denk dat deze voorlopig volgens Samsung nog niet komt.
Ik zie hem als enigste bij maxict staan maar daar heb ik weinig vertrouwen in aangezien de reviews nou niet echt om over naar huis toe te schrijven zijn.
https://maxict.nl/product...dge-sm-g928f-64gb-4g-goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
darud schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:07:
[...]

Ik zie hem als enigste bij maxict staan maar daar heb ik weinig vertrouwen in aangezien de reviews nou niet echt om over naar huis toe te schrijven zijn.
https://maxict.nl/product...dge-sm-g928f-64gb-4g-goud
Die advertentie klopt geen moer van levertijd 4 tot 7 dagen voorraad 230 stuks?????
Zegt genoeg nooit bij zo'n bedrijf kopen.
Ps ik heb net de webshop gebeld toestel komt uit Duitsland ligt niet op voorraad in Tilburg. Bij bestelling duurt het ongeveer 10 werdagen alvorens het toestel in Tilburg is..

[ Voor 15% gewijzigd door pappaleone op 14-09-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:25
Echt slecht van Samsung alleen de 32gb te leveren.
Wat blijft er over van de 32gb met wat er al op staat , 20gb ?
Wat muziek en video's erop en vol is ie.

Zou standaard al min 64gb moeten hebben..

Lopen ze te zeuren dat de verkopen terug lopen.
Ik wil graag de edge+ (gold) halen, maar niet met maar 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Maar ik ben nu nog even aan het zoeken geweest,Samsung Duitsland heeft de 64GB wel op de site staan maar is ook nog niet leverbaar, dus de toestellen die uit Duitsland zouden komen,(zie mijn vorig bericht) dit klopt dus ook niet? Strange story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Bedenk wel dat de S4/S5/S6/... USB OTG ondersteunen. Je kan hiermee USB-sticks, externe HDDs, etc. verbinden met de telefoon om vervolgens de inhoud te bekijken en af te spelen. Ideaal voor op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
janegsm schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:25:
Echt slecht van Samsung alleen de 32gb te leveren.
Wat blijft er over van de 32gb met wat er al op staat , 20gb ?
Wat muziek en video's erop en vol is ie.

Zou standaard al min 64gb moeten hebben..

Lopen ze te zeuren dat de verkopen terug lopen.
Ik wil graag de edge+ (gold) halen, maar niet met maar 32gb.
Hoi Ik ben het met je eens, ik heb altijd 64GB toestellen gehad ook de vorige normale edge plus s6. Nu heb ik de 32GB versie, en heb al mijn foto's muziek en video in de cloud gezet. En ik moet zeggen tot nu toe werkt het prima. Enige probleem je moet wel wiffi of internet gebruiken om bij je bestanden te komen. Dus nu zoek ik eigenlijk een stickje wat ik zo in mijn telefoon kan inpluggen (weet niet of die leverbaar zijn??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
pappaleone schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:30:
[...]

Dus nu zoek ik eigenlijk een stickje wat ik zo in mijn telefoon kan inpluggen (weet niet of die leverbaar zijn??)
Ik heb een stickie van de site hieronder, werkt goed en niet duur. Dus als de 64gb echt niet gaat komen...

http://www.meenova.com/st/p/mrg2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Daarvoor hebben we V&A

[ Voor 79% gewijzigd door The Wizard op 15-09-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
janegsm schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:38:
[...]

Ik heb een stickie van de site hieronder, werkt goed en niet duur. Dus als de 64gb echt niet gaat komen...

Perfect dank je voor de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
janegsm schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:38:
[...]

Ik heb hem ook besteld zeker voor die prijs. Welke micro sd kaart gebruik jij nu? Ik vraag dit even ivm de snelheid. Ik ben benieuwd tot welke snelheid dat je kunt wegschrijven via deze aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 17:52
Xyronith schreef op maandag 14 september 2015 @ 01:42:

Conclusie
Ik ben super tevreden met mijn toestel en heb tot nu toe nog niet echt nadelen kunnen vinden. Alles werkt zoals het hoort en heb tot nu toe (afkloppen) ook geen fabrieksfouten gevonden zoals backlight bleeding of dode pixels. Samsung, je hebt het weer geflikt!
Backlight bleeding ga je ook niet vinden op een Amoled scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Ik heb de S6 edge + gisteren besteld en hij komt vandaag binnen, voel me net weer een kind!
Bij KPN kreeg ik een Sumsung Level Speakerbox er bij als cadeau, maar daar heb ik vrij weinig aan. Nu zit ik te denken aan de vorige actie waarbij je een draadloze oplader kreeg, en daar heb ik me helaas niet tijdig genoeg voor ingeschreven. Is er iemand die misschien zijn code niet gebruikt of die van cadeau wilt ruilen? Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
pappaleone schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 01:20:
[...]
Ik ben benieuwd tot welke snelheid dat je kunt wegschrijven via deze aansluiting.
Ik heb er een Samsung 64gb XCI microsd kaartje inzitten.
Net even getest met copieren 1gb bestand van PC of telefoon naar dat adaptertje. Duur: 1 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Ik heb via iemand anders een wireless charger kunnen bestellen, ik heb alleen geen email bevestiging gehad van samsung alleen dat via de site hij voltooid is klopt dit ook dat iemand weet of hoor je nog via de email een bericht te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

Bas_De_Beer schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:15:
Ik heb de S6 edge + gisteren besteld en hij komt vandaag binnen, voel me net weer een kind!
Bij KPN kreeg ik een Sumsung Level Speakerbox er bij als cadeau, maar daar heb ik vrij weinig aan. Nu zit ik te denken aan de vorige actie waarbij je een draadloze oplader kreeg, en daar heb ik me helaas niet tijdig genoeg voor ingeschreven. Is er iemand die misschien zijn code niet gebruikt of die van cadeau wilt ruilen? Hoor het graag!
Heb je de mijne gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
darud schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:09:
Ik heb via iemand anders een wireless charger kunnen bestellen, ik heb alleen geen email bevestiging gehad van samsung alleen dat via de site hij voltooid is klopt dit ook dat iemand weet of hoor je nog via de email een bericht te krijgen?
Bevestiging komt meestal pas in de aankomende twee weken. Ik heb ook alleen een mail gehad dat de inschrijving gelukt is. Heb al aan veel acties meegedaan en ze gaan nu eerst je deelname controleren en dan krijg je een bevestiging dat het goedgekeurd is en het binnen 6 weken binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:09
Geldt die promotiecode eigenlijk voor een 'fast' wireless charging pad of de 'normale' versie? Heb me ook niet aangemeld voor de promotiecode helaas. Jammer dat Samsung geen andere acties heeft lopen ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:28:
[...]

Bevestiging komt meestal pas in de aankomende twee weken. Ik heb ook alleen een mail gehad dat de inschrijving gelukt is. Heb al aan veel acties meegedaan en ze gaan nu eerst je deelname controleren en dan krijg je een bevestiging dat het goedgekeurd is en het binnen 6 weken binnen komt.
Ok dank je wel dan wacht ik de bevestiging af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
red1 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:49:
Geldt die promotiecode eigenlijk voor een 'fast' wireless charging pad of de 'normale' versie? Heb me ook niet aangemeld voor de promotiecode helaas. Jammer dat Samsung geen andere acties heeft lopen ook..
De snelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
De aktie ging toch om de Wireless Charging *Pack*, deze:

http://www.samsung.com/nl...BFEGWW?subsubtype=loading

Dat is dus niet de Wiress Charging *Pad*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:09
Ja je hebt gelijk. Heb ze door elkaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
janegsm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:40:
[...]

Net even getest met copieren 1gb bestand van PC of telefoon naar dat adaptertje. Duur: 1 min.
Okay dank voor het testje,zo direct meteen een micro sd kaartje bestellen. Dit is toch wel makkelijk. Ik vlieg redelijk veel, maar dan heb ik aan dat hele cloud gebeuren ook niet zoveel. Dit is een perfecte oplossing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
tex5 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:50:
De aktie ging toch om de Wireless Charging *Pack*, deze:

http://www.samsung.com/nl...BFEGWW?subsubtype=loading

Dat is dus niet de Wiress Charging *Pad*.
Jongens, was in de veronderstelling dat het om de wireless PAD ging, maar blijkbaar gaat het om de PACK.
Mmm... is een cadeautje maar toch jammer. Heb net een S view cover voor dat ding gekocht. Lijkt me niet dat die pack om dat hoesje gaat. Lekker dan...

Iemand een idee hoeveel mAh die pack is? Kan die info nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 15:09
Anteros schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:01:

Hee,

ik ben erg benieuwd hoe je het toestel nu na een aantal dagen bevalt ten opzichte van de Iphone 6..
En wat je vind als voordelen en eventueel als nadelen.
En heb je zelf nog meer apple apparatuur dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
heutsm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:17:
[...]

Jongens, was in de veronderstelling dat het om de wireless PAD ging, maar blijkbaar gaat het om de PACK.
Mmm... is een cadeautje maar toch jammer. Heb net een S view cover voor dat ding gekocht. Lijkt me niet dat die pack om dat hoesje gaat. Lekker dan...

Iemand een idee hoeveel mAh die pack is? Kan die info nergens vinden...
3.400mah

http://www.smartphoneshop...ss-charger-pack-goud.html

Niet heel veel, 1 keer opladen. Maar het is wel handig dat je beide alsnog in je zak kan doen ipv de andere externe power banks.

Als ik lang netflix kijk ofzo is dit een stuk relaxter dan een usb kabeltje via adaptor of externe powerbank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 21:18
die powerpack promo waar iedereen over praat, was dat een promo in Nederland alleen? Ik heb me namelijk ook geregistreerd voor een promo, maar dat ging over een charging pad. Die is inmiddels goedgekeurd, maar dat was zonder een code ofzo. Gewoon aankoopbewijs opsturen was voldoende. Mss heb ik iets gemist dan ivm dat charging pack, lijkt me wel handig voor onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
glenner schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:43:
die powerpack promo waar iedereen over praat, was dat een promo in Nederland alleen? Ik heb me namelijk ook geregistreerd voor een promo, maar dat ging over een charging pad. Die is inmiddels goedgekeurd, maar dat was zonder een code ofzo. Gewoon aankoopbewijs opsturen was voldoende. Mss heb ik iets gemist dan ivm dat charging pack, lijkt me wel handig voor onderweg...
Ik ben alleen heel benieuwd of de telefoon niet beschadigd, door het elke keer in en uitklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
De RAW/DNG optie met de camera's Pro Mode is echt sick! En dan gewoon alles auto, maar alleen het verschil tussen de JPEG en de DNG.

Wat een verschil! Heb nog geen leuke voorbeelden dus probeer het zelf is! Op de desktop zie je de verschillen het beste.

Openen van de DNGs kan via ES File Explorer en dan in Adobe Photoshop Express, allemaal op de phone zelf.

Edit: oops, het is es file explorer ipv ex file explorer, fixed.

[ Voor 8% gewijzigd door tex5 op 15-09-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
janegsm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:40:
[...]

Hoi Janegsm ik had nog een vraagje schiet me net te binnen. Als ik de micro sd adapter aansluit is er dan nog plaats over voor de koptelefoon, ik bedoel komt de adapter er niet voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
davee92 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:18:
[...]

Hee,

ik ben erg benieuwd hoe je het toestel nu na een aantal dagen bevalt ten opzichte van de Iphone 6..
En wat je vind als voordelen en eventueel als nadelen.
En heb je zelf nog meer apple apparatuur dan ??
Als eerste, ja, ik heb nog meer Apple apparatuur. Zo heb ik een 27" iMac, een iPad Air 2, een Apple TV en mijn vrouw heeft nu mijn oude iPhone 6. Daarvoor had ze een iPhone 5. Overigens ben ik geen Apple fanboy en kies wat voor mij het beste werkt. Beide systemen hebben zo hun voor- als nadelen.

Nu vwb de Edge 6+. Mijn WIFI issue is opgelost door 2.4GHz te kiezen ipv 5GHz. Ik had uiteraard liever 5GHz, maar daarmee krijg ik A) een veel hoger accuverbruik en B ) 'DiagMonAgent' die telkens rapporten aan het versturen was.

De Edge 6+ bevalt me nu een stuk beter dan een paar dagen geleden. Het toestel is snel, nuttig en gaat nu lang mee op een acculading. Qua design vind ik de unit ook echt onovertroffen en de bouwkwaliteit is ook erg goed. Ook is Android een stuk meer gepolijst dan enkele iteraties terug.

Wel vertoont het nog steeds (oude) Android nukken (naast de vele, vele voordelen van Android):
  • De GUI ijlt meer na op de vinger dan met de iPhone/Windows Phone. Dit is merkbaar.
  • Als je er gevoelig voor bent: schokjes in de GUI. Dit uit zich op diverse locaties en applicaties. Het geheel voelt niet zo gepolijst aan als iOS/Windows Phone. Daarmee voelt de iPhone af en toe sneller aan dan elk Android toestel. Overigens schokt de iPhone ook wel eens, maar dit is een zeldzaamheid
  • Nog wel enkele andere zaken, maar de twee bovenstaande vallen me het meeste op
Overigens heeft Android ook vele voordelen:
  • Alternatieve keyboards werken veel beter (ik gebruik SwiftKey en Swype)
  • Delen van informatie tussen apps gaat veel beter
  • Veel meer vrijheid: Directe toegang tot mijn NAS, files kopiëren, alternatieve browsers als default instellen, andere launchers, mogelijkheid om het lockscreen over te kunnen nemen (denk aan een Skype call, Timely alarm applicatie, etc), etc.
  • En nog een zeer grote waslijst aan voordelen
Al met al ga ik de telefoon houden denk ik. iOS is vooral saai, beperkt en al die icoontjes geven het een druk uiterlijk. Maar, iOS werkt wel. En het werkt goed. Ik ga vooral de integratie met mijn Mac en iPad missen (remote calls, remote smsjes en iMessages, etc). Ook de integratie met mijn autoradio ga ik missen. Hier moet ik nog een goed alternatief voor zoeken.

Ik weet het: de informatie is beperkt en maakt het erg lastig om een keuze te maken. Echter is er zoveel te lezen/vertellen over iOS vs Android dat ik daar liever vanaf zie. Ik zou zeggen, probeer het een keertje en geef niet te snel op. Wellicht bevalt het je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
Anteros schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:54:
[...]

Als eerste, ja, ik heb nog meer Apple apparatuur. Zo heb ik een 27" iMac, een iPad Air 2, een Apple TV en mijn vrouw heeft nu mijn oude iPhone 6. Daarvoor had ze een iPhone 5. Overigens ben ik geen Apple fanboy en kies wat voor mij het beste werkt. Beide systemen hebben zo hun voor- als nadelen.

Nu vwb de Edge 6+. Mijn WIFI issue is opgelost door 2.4GHz te kiezen ipv 5GHz. Ik had uiteraard liever 5GHz, maar daarmee krijg ik A) een veel hoger accuverbruik en B ) 'DiagMonAgent' die telkens rapporten aan het versturen was.

De Edge 6+ bevalt me nu een stuk beter dan een paar dagen geleden. Het toestel is snel, nuttig en gaat nu lang mee op een acculading. Qua design vind ik de unit ook echt onovertroffen en de bouwkwaliteit is ook erg goed. Ook is Android een stuk meer gepolijst dan enkele iteraties terug.

Wel vertoont het nog steeds (oude) Android nukken (naast de vele, vele voordelen van Android):
  • De GUI ijlt meer na op de vinger dan met de iPhone/Windows Phone. Dit is merkbaar.
  • Als je er gevoelig voor bent: schokjes in de GUI. Dit uit zich op diverse locaties en applicaties. Het geheel voelt niet zo gepolijst aan als iOS/Windows Phone. Daarmee voelt de iPhone af en toe sneller aan dan elk Android toestel. Overigens schokt de iPhone ook wel eens, maar dit is een zeldzaamheid
  • Nog wel enkele andere zaken, maar de twee bovenstaande vallen me het meeste op
Overigens heeft Android ook vele voordelen:
  • Alternatieve keyboards werken veel beter (ik gebruik SwiftKey en Swype)
  • Delen van informatie tussen apps gaat veel beter
  • Veel meer vrijheid: Directe toegang tot mijn NAS, files kopiëren, alternatieve browsers als default instellen, andere launchers, mogelijkheid om het lockscreen over te kunnen nemen (denk aan een Skype call, Timely alarm applicatie, etc), etc.
  • En nog een zeer grote waslijst aan voordelen
Al met al ga ik de telefoon houden denk ik. iOS is vooral saai, beperkt en al die icoontjes geven het een druk uiterlijk. Maar, iOS werkt wel. En het werkt goed. Ik ga vooral de integratie met mijn Mac en iPad missen (remote calls, remote smsjes en iMessages, etc). Ook de integratie met mijn autoradio ga ik missen. Hier moet ik nog een goed alternatief voor zoeken.

Ik weet het: de informatie is beperkt en maakt het erg lastig om een keuze te maken. Echter is er zoveel te lezen/vertellen over iOS vs Android dat ik daar liever vanaf zie. Ik zou zeggen, probeer het een keertje en geef niet te snel op. Wellicht bevalt het je.
Ik snap dat de keuze voor iedereen inderdaad heel erg persoonlijk is,
en dat je vooral zo moet afwegen wat belangrijk is en wat inderdaad niet.

Ik vraag me vooral dit af , wat betreft de samenwerking met ipad/macbook..
Of dat iets is waardoor ik spijt zou krijgen als ik voor Android kies, of dat dit maar een kleine invloed is op een geweldige telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
tex5 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:20:
De RAW/DNG optie met de camera's Pro Mode is echt sick! En dan gewoon alles auto, maar alleen het verschil tussen de JPEG en de DNG.

Wat een verschil! Heb nog geen leuke voorbeelden dus probeer het zelf is! Op de desktop zie je de verschillen het beste.

Openen van de DNGs kan via EX File Explorer en dan in Adobe Photoshop Express, allemaal op de phone zelf.
Ben benieuwd hoe een dng-foto eruit ziet, maar krijg deze niet geopend.
Ik heb het geprobeerd met deze explorer: is dit de juiste?

En met welk programma kun je deze het beste openen op een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
heutsm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:56:
[...]

Ben benieuwd hoe een dng-foto eruit ziet, maar krijg deze niet geopend.
Ik heb het geprobeerd met deze explorer: is dit de juiste?

En met welk programma kun je deze het beste openen op een pc?
Op een PC: Lightroom, Photoshop, IrfanView (misschien: https://www.adobe.com/sup...ads/detail.jsp?ftpID=5495 dit is dng codec dus je zou ze dan gewoon met normale viewer ook moeten kunnen viewen (heb ik niet geprobeerd) )

Op android:

Google Play: ES File Explorer File Manager

en

Google Play: Adobe Photoshop Express

Waarschijnlijk kan je elke file explorer gebruiken icm Adobe Photoshop Express, ik heb toevallig ES File Explorer. Open de DCIM/camera folder, open de dng file, komt open keuze met Photoshop Express als optie, kies die, zet evt. als default, je krijgt de foto dan in Photoshop app te zien, je kan gelijk exporten voor straight up dng-to-jpeg conversie, je kan ook nog tweaken en kleurtjes doen in de app zelf (dit heeft niks met dng te maken verder).

Verschil is heel groot bij fotos waar de jpeg compressie van de samsung camera app er normaal een soep van maakt, zoals bv. gezichten. Je krijgt zoveel detail terug, en het ziet er veel natuurlijker uit. Misschien komt er beetje minimale noise voor terug, vind ik veel mooier dan al de compressie en denoiser artifacts van de standaard jpegs.

[ Voor 25% gewijzigd door tex5 op 15-09-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
pappaleone schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:
[...]

Hoi Janegsm ik had nog een vraagje schiet me net te binnen. Als ik de micro sd adapter aansluit is er dan nog plaats over voor de koptelefoon, ik bedoel komt de adapter er niet voor?
Nee, zeker niet, zo groot is ie niet.

B H D
20x18x6 mm

[ Voor 3% gewijzigd door janegsm op 15-09-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
janegsm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:54:
[...]

Nee, zeker niet, zo groot is ie niet.
Okay dank je ik schrok al, nu maar even wachten heb ook mijn micro sd kaart al besteld.
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
tex5 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:17:
[...]

Op een PC: Lightroom, Photoshop, IrfanView (misschien: https://www.adobe.com/sup...ads/detail.jsp?ftpID=5495 dit is dng codec dus je zou ze dan gewoon met normale viewer ook moeten kunnen viewen (heb ik niet geprobeerd) )

Op android:

Google Play: ES File Explorer File Manager

en

Google Play: Adobe Photoshop Express

Waarschijnlijk kan je elke file explorer gebruiken icm Adobe Photoshop Express, ik heb toevallig ES File Explorer. Open de DCIM/camera folder, open de dng file, komt open keuze met Photoshop Express als optie, kies die, zet evt. als default, je krijgt de foto dan in Photoshop app te zien, je kan gelijk exporten voor straight up dng-to-jpeg conversie, je kan ook nog tweaken en kleurtjes doen in de app zelf (dit heeft niks met dng te maken verder).

Verschil is heel groot bij fotos waar de jpeg compressie van de samsung camera app er normaal een soep van maakt, zoals bv. gezichten. Je krijgt zoveel detail terug, en het ziet er veel natuurlijker uit. Misschien komt er beetje minimale noise voor terug, vind ik veel mooier dan al de compressie en denoiser artifacts van de standaard jpegs.
Top, dank je voor de antwoorden, ik ga eea proberen.

• pappaleone
Net de tweede bevestiging gehad van Samsung over de actie met de edge+

• casparsmit
pappaleone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:45:
Me too, alleen kom ik er ook net achter (door dit forum te lezen) dat het hier om een battery PACK gaat en niet om een PAD. Oftewel je moet je Edge+ in een soort case klikken om op te laden. Zie filmpje hier:

https://www.youtube.com/watch?v=GjTPJyOhu_0

Echter als je al een case gebruikt (Al zou ik me kunnen voorstellen dat je zo'n mooie telefoon het liefst naked wil laten) zul je dus eerst steeds die case eraf moeten halen om vervolgens de telefoon in de pack te steken. Ook kun je met dat pack geen foto's meer maken met de back camera aangezien die wordt bedekt.

Het liefst zou ik gewoon de telefoon 's nachts op mijn nachtkastje op een PAD leggen zodat ie oplaadt en 's ochtends weer met 100% batterij opsta. Ik overweeg om deze te bestellen (nu op voorraad bij Samsung):

http://www.samsung.com/nl..._aff_znx_1451614_deeplink

Het lijkt me gewoon onhandig om steeds die case te moeten wisselen of zie ik iets over het hoofd wat dat PACK wel handig maakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tex5
pappaleone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:45:
Hier nog helemaal geen bevestiging, op 7 september heb ik de aktie code ingevuld + alle details. Toen kreeg ik volgens mij een scherm dat ie binnen 8 weken zou verstuurd worden, hier ook geen email van. Opnieuw de code invullen werkt niet :)

Zien jullie ergens in de my account bij samsung.nl deze promo aktie als geordered staan?

• DM89
tex5 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:58:
[...]

Hier nog helemaal geen bevestiging, op 7 september heb ik de aktie code ingevuld + alle details. Toen kreeg ik volgens mij een scherm dat ie binnen 8 weken zou verstuurd worden, hier ook geen email van. Opnieuw de code invullen werkt niet :)

Zien jullie ergens in de my account bij samsung.nl deze promo aktie als geordered staan?
Ik heb vandaag de eerste bevestiging gehad...

• DM89
casparsmit schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:51:
[...]

Me too, alleen kom ik er ook net achter (door dit forum te lezen) dat het hier om een battery PACK gaat en niet om een PAD. Oftewel je moet je Edge+ in een soort case klikken om op te laden. Zie filmpje hier:

Echter als je al een case gebruikt (Al zou ik me kunnen voorstellen dat je zo'n mooie telefoon het liefst naked wil laten) zul je dus eerst steeds die case eraf moeten halen om vervolgens de telefoon in de pack te steken. Ook kun je met dat pack geen foto's meer maken met de back camera aangezien die wordt bedekt.

Het liefst zou ik gewoon de telefoon 's nachts op mijn nachtkastje op een PAD leggen zodat ie oplaadt en 's ochtends weer met 100% batterij opsta. Ik overweeg om deze te bestellen (nu op voorraad bij Samsung):

Het lijkt me gewoon onhandig om steeds die case te moeten wisselen of zie ik iets over het hoofd wat dat PACK wel handig maakt?
Ik dacht ook dat het een Pad was maar niet dus.. een Pack oftewel een extra accu. Naja ik zie wel wat het is maar denk niet dat ik het ga gebruiken aangezien het geen pad is :P

• casparsmit
tex5 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:58:
[...]

Ik kreeg vrij snel na het invullen een bevestiging gemaild, nu 6 dagen later bevestiging die het is geaccepteerd. Dus als je nog helemaal niets hebt ontvangen zou ik even aan de bel trekken bij Samsung.

• pappaleone
casparsmit schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:08:
[...]

Ik kreeg vrij snel na het invullen een bevestiging gemaild, nu 6 dagen later bevestiging die het is geaccepteerd. Dus als je nog helemaal niets hebt ontvangen zou ik even aan de bel trekken bij Samsung.
Zou ik ook even doen, maar vergeet niet dat er zoveel van die aanvragen binnenkomen. Maar die komt wel hoor.

• DM89
casparsmit schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:08:
[...]

Kijk ook altijd even in je SPAM , bij mij wil het daar nog wel is terecht komen :P

• tex5
Meulendijks89 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:10:
[...]

Kijk ook altijd even in je SPAM , bij mij wil het daar nog wel is terecht komen :P
ja.. rare is dat ik dacht dat ik wel een email gehad had na verzenden formulier maar kan hem nu nergens meer vinden, heb overal gezocht, niks. ik ga morgen even bellen!

• DM89
tex5 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:11:
[...]

ja.. rare is dat ik dacht dat ik wel een email gehad had na verzenden formulier maar kan hem nu nergens meer vinden, heb overal gezocht, niks. ik ga morgen even bellen!
Jaa, Samsung gaat ook niet altijd even netjes om met de registraties maar goed ik heb wel eens helemaal niks ontvangen aan mails en na een paar weken had ik opeens iets binnen gekregen :P Maar de eerste mail waarin staat dat de registratie gelukt is zat in mijn spam map en de mail die ik vandaag kreeg staat gewoon in mijn inbox... 8)7

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:13:
[...]

Jaa, Samsung gaat ook niet altijd even netjes om met de registraties maar goed ik heb wel eens helemaal niks ontvangen aan mails en na een paar weken had ik opeens iets binnen gekregen :P Maar de eerste mail waarin staat dat de registratie gelukt is zat in mijn spam map en de mail die ik vandaag kreeg staat gewoon in mijn inbox... 8)7
Zo iedereen weer blij, nu maar wachten op ons cadeau :)

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik zit ook nog enigszins in dubio over de vervanger van mijn huidige Note II. Omdat de Note 5 hier niet beschikbaar is lijkt de Edge+ een logisch alternatief, zeker omdat mijn Note II in principe nog prima bevalt.

Ik haal nog steeds tussen de 4,5 uur en 5 uur screen-on time en ik ben heel voorzichtig geweest over de afgelopen 3 jaar, waardoor hij nog in prima staat is. Wel beginnen langzaam wat beperkingen van Kitkat 4.4 duidelijk te worden en zijn er zo nu en dan wat performance problemen: spontaan herstarten, langzame multi-tasking, vastlopertjes etc. Dus het wordt tijd voor een nieuw toestel! :)

Echter baal ik zwaar dat de Edge+ nog niet leverbaar is in 64GB en bovendien snap ik niet waarom die nu voor 900 euro in de Pricewatch staat. Ik heb nu 48 GB aan ruimte op mijn Note II en gebruik nu zo rond de 34 GB daarvan. Omdat ik ook al veel in de cloud opsla, voldoet 32 GB aan intern geheugen dus niet.

Voor de prijs van de 64GB Edge+ kijk ik veel liever naar de ietwat goedkopere Sony Z5 Premium die er aan zit te komen. Toch wel jammer dat Samsung dit jaar wat vreemde beslissingen gemaakt heeft in de sales strategie in Europa.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
Minimum92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:05:
Ik zit ook nog enigszins in dubio over de vervanger van mijn huidige Note II. Omdat de Note 5 hier niet beschikbaar is lijkt de Edge+ een logisch alternatief, zeker omdat mijn Note II in principe nog prima bevalt.
Mocht je toch interesse hebben in de Note 5 kijk dan ook even in het bijbehorende GoT draadje. Diverse personen, waaronder ikzelf, hebben de Note 5 besteld via Eglobal. Ik krijg mijn Note 5 over zo'n 3 a 5 dagen binnen, maar heb al begrepen van anderen dat dit verder prima werkt (en zonder aanvullende inklaringskosten of invoerrechten). Dus het is prima te doen...

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
dafmay schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:11:
Mocht je toch interesse hebben in de Note 5 kijk dan ook even in het bijbehorende GoT draadje. Diverse personen, waaronder ikzelf, hebben de Note 5 besteld via Eglobal. Ik krijg mijn Note 5 over zo'n 3 a 5 dagen binnen, maar heb al begrepen van anderen dat dit verder prima werkt (en zonder aanvullende inklaringskosten of invoerrechten). Dus het is prima te doen...
Bedankt voor de tip, maar helaas nog steeds geen 64GB intern geheugen! Wat mij betreft de grootste fout die Samsung dit jaar gemaakt heeft: de opslagcapaciteit. Had er dan voor gekozen om wel microSD te ondersteunen...

• dafmay
Minimum92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:32:
[...]

Bedankt voor de tip, maar helaas nog steeds geen 64GB intern geheugen! Wat mij betreft de grootste fout die Samsung dit jaar gemaakt heeft: de opslagcapaciteit. Had er dan voor gekozen om wel microSD te ondersteunen...
Mee eens. Gelukkig is voor mij persoonlijk 32Gb voldoende, maar 64Gb was fijn geweest (om over de micro sd kaart maar niet te beginnen!). Maar overkomelijk voor mij, ben geen heavy gebruiker (beetje een contradition in terms mbt de Note 5 8) )

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:52
dafmay schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:11:
[...]

keep us posted, ben echt beneiuwd

no comment

• dafmay
Martinus schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:47:
[...]

keep us posted, ben echt beneiuwd
Zal ik zeker doen...uiteraard wel in het Note 5 draadje ;)

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
casparsmit schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:51:
[...]

Volgens mij heeft die PAD echter led verlichting die niet uit te schakelen is? :(

• darud
Voor de mensen die ook met de actie mee doen en geen bevestiging hebben ontvangen, ik heb vanmiddag een uur gechat met een samsung medewerker die mijn gegevens niet kon vinden in hun systeem, ik heb een email ontvangen waarbij ik een formulier moet invullen en met de post moet opsturen inclusief aankoopbon.

• DM89
darud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:39:
Voor de mensen die ook met de actie mee doen en geen bevestiging hebben ontvangen, ik heb vanmiddag een uur gechat met een samsung medewerker die mijn gegevens niet kon vinden in hun systeem, ik heb een email ontvangen waarbij ik een formulier moet invullen en met de post moet opsturen inclusief aankoopbon.
Is maar goed dat je contact hebt opgenomen dan..

• casparsmit
kever678 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:24:
[...]

Volgens mij heeft die PAD echter led verlichting die niet uit te schakelen is? :(
Ai, dat wist ik niet. Ik laat je mijn bevindingen wel weten aangezien ik die pad vandaag besteld heb en als het goed is morgen binnen heb. Ben benieuwd.

• janegsm
casparsmit schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:19:
[...]

Ai, dat wist ik niet. Ik laat je mijn bevindingen wel weten aangezien ik die pad vandaag besteld heb en als het goed is morgen binnen heb. Ben benieuwd.
Klopt ja. Ik heb er 1 bij mijn s6.
Verlichting idd aan, beetje boel verlichting voor s'nachts in slaapkamer.
Heb ik zo netjes mogelijk afgeplakt en problem is weg.
Jammer van zo'n apparaat. Maar ja je moet wat.

• pappaleone
Minimum92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:32:
[...]

Ik heb deze maar besteld is best een goede oplossing Via iemand trouwens aangedragen.

• casparsmit
pappaleone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:02:
[...]

Ik heb deze maar besteld is best een goede oplossing Via iemand trouwens aangedragen.
Perfect ding! Deze gebruik ik ook al een tijdje met een 128GB MicroSD kaartje erin. Ideaal voor de muziekcollectie als je niet afhankelijk wilt zijn van WiFi/4G of als je weinig data hebt om alles te streamen. Kaartje wisselen gaat ook nog eens stukken makkelijker dan als ie in je telefoon zit (betekende voor mij altijd batterij eruit).

Tevens merkte ik op mijn S5 met diezelfde MicroSD kaart in de telefoon dat android (of liever gezegd sommige apps) die SD kaart gebruiken voor het wegschrijven van allelei cache/tmp bestanden (spotify o.a.) zodat de SD kaart ineens onderdeel wordt van de telefoon in plaats van alleen voor mediabestanden. Dit probleem heb je nu ook niet meer.

Ik kan me alleen wel voorstellen als je de storage voor bijvoorbeeld het maken van filmpjes (in 4K) wilt gebruiken dat je wel steeds moet zorgen dat je het interne geheugen steeds verplaatst naar de SD wat vervelend kan zijn.

• dafmay
pappaleone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:02:
[...]

In afwachting van mijn Note5 (met slechts 32Gb) heb ik deze ook maar meteen besteld :)

• pappaleone
dafmay schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:26:
[...]

In afwachting van mijn Note5 (met slechts 32Gb) heb ik deze ook maar meteen besteld :)
Misschien hadden we groepskorting kunnen krijgen :) Ik heb er meteen een sandisk 64GB ultra bijbesteld.

• dafmay
pappaleone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:22:
[...]

Misschien hadden we groepskorting kunnen krijgen :) Ik heb er meteen een sandisk 64GB ultra bijbesteld.
Yup...zoals wij met onze phones doen? ;)

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:50

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
dafmay schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:26:
[...]

Pff dat moet je toch niet willen, loop je met een top telefoon die honderden euro's heeft gekost en een super mooi design heeft, en dan moet je er een vrat aanhangen omdat hij te weinig opslag heeft :s

[ Voor 34% gewijzigd door DON PAPA op 16-09-2015 17:32 ]

• dafmay
EJSEJS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:31:
[...]

Pff dat moet je toch niet willen, loop je met een top telefoon die honderden euro's heeft gekost en een super mooi design heeft, en dan moet je er een vrat aanhangen omdat hij te weinig opslag heeft :s
Ach het is wat het is...en ik zal de usb opslag slechts gebruiken in noodgevallen/voor opslag, of vakantie (weinig in mijn geval). Nee dat piemelke blijft gewoon in de portemonnee totdat ie nodig is :)

Ps ik gebruik Google Drive voor opslag in de Cloud...werkt prima en voldoet voor mij. Vandaar 32GB voldoende opslag op telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 16-09-2015 17:39 ]

• pappaleone
EJSEJS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:31:
[...]

Voor mij is het louter voor als ik vlieg, makkelijk video en muziek beschikbaar. Ik erger me nu rot als ik foto's in the cloud open en moet wachten eer er iets beschikbaar is.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

darud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:39:
Had me ook geregistreerd, ook niets ontvangen. Geen gegevens niets.. Medewerker via de chat kan mij niet verder helpen en houdt vol dat niemand dat via de chat service kan. Maw. jij lult uit je nek (volgens webcare)..
Heb haar nog verwezen naar je post, zonder resultaat..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darud
Ik heb vanmiddag een email gekregen met een formulier die ik moet invullen uitprinten en opsturen naar samsung in Maastricht, ik had meer als een uur zitten chatten met een medewerker die vriendelijk was en mij goed te woord stond.
Ik vind het vreemd dat die medewerker waar jij mee gesproken heb zegt dat het niet zo is het lijkt mij eerder een geval van afsnauwen dan ben ik er vanaf van die medewerker ik zou morgen gewoon weer proberen als ik jou was met een andere medewerker.

• davee92
Zijn er hier nog meer mensen die de overstap hebben gemaakt van Iphone naar Samsung ?
Ben wel benieuwd naar nog wat ervaringen :)

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Telefoon net besteld, wordt morgen geleverd! :) (goud kleur :))

Nu op zoek naar een hoesje... heb her en der wat gelezen dat er hoesjes zijn die krassen veroorzaken op je telefoon. Meer mensen hier ervaring mee?

Heb zelf deze 2 hoesjes op het oog maar wil uiteraard geen krassen hebben :)

http://amzn.com/B010MWE8XK
http://amzn.com/B0131KPZXC

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb deze, wel een zwarte edge plus https://www.gsmpunt.nl/ho...LPbmpDI_scCFUeZGwodqrwEEA

Erg tevreden over.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Even over de Wireless Charger Pack promotie aktie van Samsung ivm de s6 edge+.

Ik had geen confirmatie email gehad na registereren zoals andere wel hebben gehad, daarom even gebeld met 0900-7267864 (10 c/m), belletje duurde 10 minuten.

Na wat checks stond er bij hun dat er 16 september wel een email naar mij is verstuurd, maarja, ik heb hem niet gehad.

Verder was alles in orde en komt de pack zsm mijn kant op :)
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste